Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11694952: Nákup materiálu - Sada na hašení lesních požárů

Příloha Kupní smlouva - Nákup materiálu - Sada na hašení lesních požárů - podpis.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva

                                           č. 201150637

                                                     I. Smluvní strany
Česká republika – Ministerstvo obrany

Sídlo: Tychonova 1, 160 00 Praha 6 – Hradčany

IČO: 60162694

DIČ: CZ60162694

Jejímž jménem jedná:
(dále jen „zadavatel“)

Bankovní spojení: Česká národní banka, pobočka Praha, Na Příkopě 28, Praha 1

Číslo účtu: 404881/0700                        (dále jen „ kontaktní osoba“)
Kontaktní zaměstnanec ve věcech smlouvy:
č.

Zástupce kupujícího k převzetí zboží:          jen „ zástupce kupujícího“)

Adresa pro doručování korespondence:
VZ 1534 Vojenský újezd Hradiště, 364 71 pošta Bochov

 (dále jen „kupující“)

a

Obchodní firma: STIMAX International, s.r.o.
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 31283
Sídlo: Emilie Dvořákové 546/7, PSČ 415 01 Teplice
IČO: 267 80 763
DIČ: CZ26780763
Zastoupená: Karlem Hykešem – jednatelem společnosti
Bankovní spojení: ČSOB, a.s.
Číslo účtu:
Kontaktní osoba: Pavla Benoni

                                    e-mailová

(dále jen „prodávající“)

podle ustanovení § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“) uzavírají tuto kupní
smlouvu na nákup materiálu specifikovanou v čl. III bodu 3.1(dále jen „smlouva“).

                                                                         1
                                                    II. Účel smlouvy
2.1 Účel smlouvy je nákup materiálu určeného pro hašení lesních, travnatých prostora dopadových ploch
na střelnicích. Dále je určena i pro hašení požárů vnitřních prostor např. budov, kde snižuje následné škody
způsobené hasební vodou. Zefektivňuje a zjednodušuje činnost hasičů při likvidaci požárů, snižuje spotřebu
vody a náklady na PHM z důvodu menší potřeby na dodávku vody. Doporučeno Hasičským záchranným
sborem ministerstva vnitra. Sadami budou vybaveny zásahové cisterny VHJ

                                                 III. Předmět smlouvy
3.1 Předmětem smlouvy je:
a) závazek prodávajícího odevzdat kupujícímu toto zboží:

P.č.                                   Název zboží                                                MJ Počet

      Sada na hašení lesních požárů - Požadované parametry: sada obsahuje vak se systémem

1.    rychloupínacích spon, 2x déčkovou proudnici s nastavitelným průtokem 50-100-160-200 l/min,  sada  4
      s funkcí proplachu, 4x zásahovou hadici D-25, 1x rozdělovač kulový C-DCD, 1x přechod

      C52/D25, 1x vazák na hadice. Záruka 2 roky.

(dále jen „zboží“) v této smlouvě sjednané jakosti a provedení a umožnit mu nabýt vlastnické právo k tomuto
zboží;

b) závazek kupujícího odevzdávané zboží od prodávajícího převzít a zaplatit dohodnutou kupní cenu.

                                                     IV. Kupní cena
4.1 Smluvní strany se ve smyslu zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů, dohodly na

       celkové kupní ceně za zboží. V těchto cenách jsou již zahrnuty veškeré náklady spojené s plněním této
       smlouvy. (doprava, poštovné, balné atd.)

      Jednotkové ceny

P.č.  Název zboží                  MJ  Počet       Cena za MJ bez  Cena celkem   DPH (Kč)         Cena celkem
                                                      DPH (Kč)     bez DPH (Kč)                   s DPH (Kč)

 1. Sada na hašení lesních požárů  sada 4                                                               95 372,20
Cena celkem:                                                                                            95 372,20

           (Celkem slovy: devadesátpěttisíctřistasedmdesátdvakorun českých 20/100 s DPH)

                                                 V. Čas a místo plnění
5.1 Prodávající zahájí plnění po podpisu smlouvy poslední smluvní stranou.
5.2 Prodávající je povinen odevzdat zboží nejpozději do 10 – ti pracovních dnů od podpisu smlouvy poslední

       smluvní stranou a nabytím účinnosti smlouvy. (vložení do registru smluv)
5.3 Místem plnění je: VZ 1534 Vojenský újezd Hradiště, část Radošov, pošta 364 71 Bochov.

                                                                         2
                                                 VI. Dodací podmínky
                                                       A - kupující

6.1 Kupující pověřil jako svého zástupce k převzetí zboží zástupce kupujícího, uvedeného v čl. I této smlouvy.

6.2 Zástupce kupujícího po převzetí zboží v místě plnění potvrdí prodávajícímu přejímací doklady, kterými jsou
dodací listy.

6.3 Zástupce kupujícího nepřevezme zboží, které při přejímce vykazuje vady. O této skutečnosti zástupci
smluvních stran ihned vyhotoví zápis, který potvrdí podpisem. Prodávající je v tomto případě povinen odevzdat
nové zboží náhradním plněním.

                                                          B- prodávající
6.4 Zboží bude prodávajícím odevzdáno v pracovních dnech PO-ČT v době od 07:00 do 14:00 hod. a v PÁ
od 07:00 hod 11:30 hod., po předchozím projednání a odsouhlasení termínu a konkrétní hodiny odevzdání zboží
se zástupcem kupujícího, a to nejpozději 2 dny předem.

6.5 Prodávající je povinen odevzdat zboží v souladu s ustanovením § 1914 OZ.

6.6 Prodávající je povinen odevzdat kupujícímu nové zboží, tj. nepoužité, nepoškozené, odpovídající platným
technickým normám a předpisům.

6.7 Prodávající se vzdává osobní účasti na předání materiálu –                (GLS).

                                       VII. Platební a fakturační podmínky
7.1 Prodávající po vzniku práva fakturovat, tj. okamžikem podpisu přejímacího dokladu
po odevzdání a převzetí dodávky zboží, do 10 dnů doporučeně odešle kupujícímu ve dvojím vyhotovení daňový
doklad (dále jen „faktura“).

7.2 Faktura musí obsahovat všechny náležitosti řádného daňového dokladu podle platné právní úpravy, zejména
podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a podle § 435 OZ. Dále
musí faktura obsahovat tyto údaje:
a) číslo smlouvy, podle které se uskutečňuje plnění;
b) název útvaru, který je přejímajícím;
c) označení dokladu jako „Daňový doklad – faktura“ s uvedením evidenčního čísla;
d) obchodní firmu nebo jméno a příjmení, popřípadě název, dodatek ke jménu a příjmení nebo názvu, sídlo
 a místo podnikání prodávajícího s uvedením IČO a DIČ;
 e) název a sídlo kupujícího s uvedením IČO a DIČ;
 f) číslo smlouvy, podle které se uskutečňuje plnění;
 g) rozsah a předmět plnění;
 h) datum uskutečnění plnění, datum vystavení a datum splatnosti faktury;
 ch) název přejímajícího podle smlouvy;
 i) jednotkovou cenu v Kč bez DPH a včetně DPH (tj. cenu za měrnou jednotku, např. ks, spr, pár, kg, litry apod.)

    a dále slevu, pokud není obsažena v jednotkové ceně;
  j) základní nebo sníženou sazbu daně v % nebo sdělení, že se jedná o plnění osvobozené od daně a odkaz na

    příslušné ustanovení zákona č. 235/2004 Sb.;
 k) výši daně uvedenou v korunách a haléřích, popřípadě zaokrouhlenou na desítky haléřů nahoru;
 l) kupní cenu celkem za dodávku v Kč včetně DPH;
 m) označení peněžního ústavu a čísla účtu prodávajícího, na který má být poukázána platba;
 n) počet příloh a razítko s podpisem odpovědné osoby prodávajícího za vystavení faktury;
 o) údaj o zápisu prodávajícího v obchodním rejstříku včetně spisové značky, není-li v něm zapsán údaj o zápisu

    z jiné evidence.

3
7.3 K faktuře musí být připojen:
a) originál dodací list;
b) označení názvu dokladu s uvedením jeho evidenčního čísla;
c) obchodní firmu nebo jméno a příjmení, popřípadě název, dodatek ke jménu a příjmení nebo názvu, sídlo
a místo podnikání prodávajícího s uvedením IČ a DIČ;
d) název a sídlo kupujícího s uvedením IČ a DIČ;
e) číslo smlouvy, podle které se uskutečňuje plnění;
f) předmět plnění označený v souladu se smlouvou a množství dodaných měrných jednotek;
g) jméno odpovědné osoby prodávajícího, razítko a podpis této odpovědné osoby;
h) jméno odpovědné osoby přejímajícího, razítko, datum převzetí a podpis této odpovědné osoby;
ch) kupní cenu za měrnou jednotku položky zboží v Kč bez DPH;
 i) kupní cenu celkem za dodávku zboží v Kč bez DPH;
 j) kupní cena celkem za dodávku zboží v Kč s DPH.

7.4 Faktura bude kupujícímu doručena na adresu: Konečný příjemce!

Kupující:  Česká republika – Ministerstvo obrany, se sídlem Tychonova 1, 160 01 Praha 6, IČ: 60162694, DIČ: CZ60162694

Konečný příjemce: VZ 1534 Vojenský újezd Hradiště, Pošta 364 71, Bochov

7.5 Kupující neposkytuje zálohové platby.

7.6 Splatnost faktury je 30 pracovních dnů ode dne jejího doručení kupujícímu, není-li dále stanoveno jinak.

7.7 Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu kupujícího a jejím
směrováním na účet prodávajícího.

7.8 Kupující je oprávněn fakturu vrátit před uplynutím její splatnosti, neobsahuje-li některý údaj nebo doklad
uvedený ve smlouvě nebo má jiné závady v obsahu nebo nedostatečný počet výtisků. Při vrácení faktury kupující
uvede důvod jejího vrácení a v případě oprávněného vrácení prodávající vystaví novou fakturu. Oprávněným
vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu ode dne doručení nové faktury kupujícímu.
Prodávající je povinen novou fakturu doručit kupujícímu do 10 dnů ode dne doručení oprávněně vrácené faktury
prodávajícímu.

7.9 Budou-li u prodávajícího shledány důvody k naplnění institutu ručení příjemce zdanitelného plnění podle
§ 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bude kupující při zasílání
úplaty vždy postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a tohoto zákona.

                               VIII. Přechod vlastnictví a odpovědnost za škodu
8.1 Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží okamžikem převzetí zboží a současně podpisem přejímacího
dokladu (dodacího listu).

8.2 Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího současně s nabytím vlastnického práva.

                                 IX. Záruka za jakost, vady zboží a reklamace
9.1 Prodávající přejímá záruku za jakost zboží ve smyslu ustanovení § 2113 OZ po dobu 24 měsíců. Záruční
doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže užívat zboží pro jeho reklamované vady. Smluvní strany se
výslovně dohodly, že vyskytne-li se v průběhu záruční doby skrytá vada zboží, má se za to, že touto vadou zboží
trpělo již v době předání.

9.2 Práva z vadného plnění se řídí ustanoveními § 2099 a násl. OZ.

9.3 Reklamace se uplatňují písemně.

                                                                         4
9.4 Prodávající je povinen se k reklamaci vyjádřit do 5 dnů ode dne jejího obdržení.

9.5 Prodávající je povinen reklamaci vyřídit do 20 dnů ode dne obdržení oprávněné reklamace.

9.6 O způsobu vyřízení reklamované vady bude sepsán protokol.

                                       X. Smluvní pokuty a úrok z prodlení
10.1 Prodávající zaplatí kupujícímu, v případě prodlení s odevzdáním zboží v termínu uvedeném v bodě 5.2
smlouvy, smluvní pokutu ve výši 100,00 Kč za každý započatý den prodlení, a to až do úplného splnění závazku
nebo do zániku smluvního vztahu. Tím není dotčen čl. XII. smlouvy. Právo fakturace smluvní pokuty vzniká
prvním dnem prodlení s plněním povinnosti specifikované v tomto článku.

10.2 V případě nedodržení sjednaného termínu odstranění reklamované vady zjištěné v záruční době prodávající
zaplatí kupujícímu smluvní pokutu ve výši 100,00 Kč za každý započatý den, a to až do podpisu protokolu
o odstranění vady. Tím nejsou dotčena ustanovení čl. XII. smlouvy. Právo fakturace smluvní pokuty vzniká
prvním dnem prodlení s plněním povinnosti specifikované v tomto článku.

10.3 Prodávající zaplatí kupujícímu částku 1 200,00 Kč jako minimální výši nákladů souvisejících s vymáháním
pohledávky kupujícího. Nařízením vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení
a nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu
právnické osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků
právnických a fyzických osob.
10.4 V případě prodlení kupujícího s úhradou faktury zaplatí kupující prodávajícímu úrok z prodlení ve výši
stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb., podle ustanovení § 1970 OZ.

10.5 Smluvní pokuty a úroky z prodlení jsou splatné do 30 dnů ode dne doručení vyúčtování.

10.6 Smluvní pokuty a úrok z prodlení hradí povinná smluvní strana bez ohledu na to, zda a v jaké výši vznikla
druhé smluvní straně v této souvislosti škoda. Náhrada škody je vymahatelná samostatně vedle smluvních pokut
a úroku z prodlení v plné výši.

                                                 XI. Zvláštní ujednání
11.1 Vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

11.2 Ve smluvně výslovně neupravených otázkách se tento závazkový vztah řídí ustanoveními OZ.

11.3 Prodávající prohlašuje, že odevzdané zboží není zatíženo žádnými právy třetích osob. Prodávající odpovídá
za případné porušení práv z průmyslového nebo jiného duševního vlastnictví třetích osob.

11.4 Smluvní strany se dohodly, že si bezodkladně sdělí skutečnosti, které se týkají změn některého
ze základních identifikačních údajů, včetně právního nástupnictví.

11.5 Jednacím jazykem při jakémkoli ústním jednání či písemném styku, souvisejícím s plněním této smlouvy, je
český jazyk.

11.6 Prodávající není oprávněn v průběhu plnění svého závazku podle této smlouvy a ani po jeho splnění bez
písemného souhlasu kupujícího poskytovat jakékoli informace, se kterými se seznámil v souvislosti s plněním
svého závazku a podkladovými materiály v listinné či elektronické podobě, které mu byly poskytnuty
v souvislosti s plněním závazku podle této smlouvy, třetím osobám (mimo subdodavatele). Poskytnuté informace
jsou ve smyslu § 1730 OZ důvěrné.

                                                                         5
11.7 Prodávající podpisem smlouvy uděluje podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění
pozdějších předpisů, souhlas kupujícímu, jako správci údajů, se zpracováním jeho osobních a dalších údajů ve
smlouvě uvedených pro účely naplnění práv a povinností vyplývajících z této smlouvy, a to po dobu její platnosti
a dobu stanovenou pro archivaci.

11.8 Prodávající souhlasí s uveřejněním údajů v této smlouvě s výjimkou ustanovení, která obsahují utajované
informace a obchodní tajemství.

11.9 Prodávající není oprávněn zcela ani zčásti postoupit na třetí osobu žádné ze svých práv, ani žádný ze svých
závazků plynoucích z této smlouvy a ani tuto smlouvu jako celek.

11.10 Veškerá komunikace mezi smluvními stranami týkající se této smlouvy musí být učiněna v písemné formě,
není-li v textu smlouvy uvedeno výslovně jinak, a musí být doručena osobně nebo prostřednictvím doporučené
poštovní zásilky na adresy uvedené v záhlaví této smlouvy. V případě doručení jakékoli písemnosti telefaxem
nebo e-mailem musí být originál dokumentu v listinné podobě doručen adresátovi osobně nebo prostřednictvím
doporučené poštovní zásilky.

11.11 Smluvní strany sjednávají pravidla pro doručování vzájemných písemností tak, že písemnost se v případě
pochybností či nedoručitelnosti považuje za doručenou nejpozději třetím pracovním dnem po jejím odeslání na
adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy, nedoručí-li druhá strana písemné oznámení o změně adresy, a to bez
ohledu na to, zda se adresát na této adrese zdržuje a zásilku vyzvedne.

11.12 Prodávající bere na vědomí, že místem plnění jsou objekty důležité pro obranu státu ve smyslu § 29 zákona
č. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany ČR, ve znění pozdějších předpisů. Prodávající se zavazuje dodržovat
veškerá interní nařízení upravující vstup do těchto objektů, která byla v této souvislosti vydána statutárním
orgánem, do jehož působnosti tyto objekty důležité pro obranu státu náleží.

11.13 K zabezpečení vstupu do místa plnění je prodávající povinen do 5 pracovních dnů po podpisu smlouvy
dodat kupujícímu seznam pracovníků, kteří se budou podílet na plnění předmětu smlouvy
(jména, příjmení, čísla občanského průkazu a seznam vozidel s uvedením typu a jejich RZ).

                                                  XII. Zánik závazků
12.1 Smluvní strany se dohodly, že závazek ze smluvního vztahu zaniká v těchto případech:
a) splněním všech závazků řádně a včas;
b) dohodou smluvních stran při vzájemném vyrovnání účelně vynaložených a prokazatelně doložených nákladů
ke dni zániku smlouvy;
c) jednostranným odstoupením od smlouvy pro její podstatné porušení;
d) jednostranným odstoupením od smlouvy kupujícím v případě, že prodávající uvedl
v nabídce informace nebo doklady, které neodpovídají skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek
zadávacího řízení nebo porušil čl. XI.;
e) jednostranným odstoupením kupujícího od smlouvy, v případě, že bude vůči majetku prodávajícího vyhlášeno
insolvenční řízení, v němž bude vydáno rozhodnutí o úpadku nebo byl-li vůči prodávajícímu insolvenční návrh
zamítnut pro nedostatek majetku k úhradě nákladů insolvenčního řízení.

12.2 Smluvní strany se dohodly, že podstatným porušením smlouvy ze strany prodávajícího ve smyslu § 2002
odst. 1 OZ, se rozumí vědomé:
a) prodlení s odevzdáním zboží o více než 7 dní;
b) nedodržení sjednaného množství, jakosti nebo druhu zboží;
c) nedodržení ujednání o záruce za jakost zboží;
d) neodstranění vad zboží v záruce ve sjednané době.

                                                                         6
                                       XIII. Ochrana osobních údajů

13.1 Smluvní strany berou na vědomí, že druhá smluvní strana zpracovává její osobní údaje v rozsahu osobních
údajů uvedených v této smlouvě za účelem uzavření a splnění smlouvy, zajištění komunikace smluvních stran
při plnění smlouvy a za účelem případného uplatnění nároků z této smlouvy ve smyslu ustanovení čl. 6 odst. a),
b) c) Nařízení EU 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „Nařízení EU 2016/679“).

13.2 Osobní údaje budou zpracovávány způsobem, který zaručí náležitou bezpečnost a důvěrnost těchto údajů,
mimo jiné za účelem zabránění neoprávněnému přístupu k osobním údajům a k zařízení používanému k jejich
zpracování nebo jejich neoprávněnému použití. Smluvní strany učiní veškerá opatření, aby nedošlo ke zneužití
osobních údajů ve smyslu Nařízení EU 2016/679.

13.3 Smluvní strany berou na vědomí, že povinnost zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o
bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení ochrany osobních údajů, trvá i po splnění
závazku vyplývajícího z této smlouvy.

13.4 Povinnost mlčenlivosti a závazek k ochraně informací dle čl. 3 se nevztahuje na informace, u kterých
povinnost jejich zpřístupnění ukládá právní předpis zejména zákon č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv,
zákon č. 563/1991 Sb., zákon o účetnictví a zákon č 320/2001 Sb., zákon o finanční kontrole.

                                             XIV. Závěrečná ustanovení
14.1 Smlouva je vyhotovena ve 2 výtiscích o 7 listech, z nichž každý má platnost originálu. Prodávající obdrží
jeden výtisk. Jeden výtisk je pro potřebu kupujícího.

14.2 Smlouva může být měněna či doplňována vzájemně odsouhlasenými a podepsanými písemnými
a vzestupně očíslovanými dodatky, které se stávají její nedílnou součástí. Jiné zápisy, protokoly apod. se za změnu
Smlouvy nepovažují. Dodatky schvalují statutární orgány smluvních stran, jinak jsou neplatné.

14.3. Kontaktní osoba je oprávněna jednat za kupujícího a činit pouze úkony uvedené ve Smlouvě. Kontaktní
osoba není oprávněna zejména rozhodnout nebo s prodávajícím dohodnout způsob vypořádání nároků z vad
plnění. Úkony učiněné kontaktní osobou nad vymezený rámec nezavazují kupujícího.

14.4 Je-li nebo stane-li se některé ustanovení smlouvy neplatné či neúčinné, nedotýká se to ostatních ustanovení,
která zůstávají platná a účinná. Smluvní strany se v tomto případě zavazují dohodou nahradit ustanovení neplatné
či neúčinné novým ustanovením platným či účinným, které nejlépe odpovídá původně zamýšlenému účelu
ustanovení neplatného či neúčinného.

14.5 Smluvní strany prohlašují, že jim nejsou známy žádné skutečnosti, které by uzavření smlouvy vylučovaly
 a berou na vědomí, že v plném rozsahu nesou veškeré právní důsledky plynoucí z vědomě jimi udaných
nepravdivých údajů. Na důkaz svého souhlasu s obsahem smlouvy připojují pod ní své podpisy.

14.6 Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu smlouvy poslední smluvní stranou.

Ve Vojenském újezdu Hradiště dne            2020  V  dne  2020

podpis a otisk úředního razítka kupujícího                   podpis a otisk razítka prodávajícího
                                                  7