Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Kupní smlouva č. 201150637 I. Smluvní strany Česká republika – Ministerstvo obrany Sídlo: Tychonova 1, 160 00 Praha 6 – Hradčany IČO: 60162694 DIČ: CZ60162694 Jejímž jménem jedná: (dále jen „zadavatel“) Bankovní spojení: Česká národní banka, pobočka Praha, Na Příkopě 28, Praha 1 Číslo účtu: 404881/0700 (dále jen „ kontaktní osoba“) Kontaktní zaměstnanec ve věcech smlouvy: č. Zástupce kupujícího k převzetí zboží: jen „ zástupce kupujícího“) Adresa pro doručování korespondence: VZ 1534 Vojenský újezd Hradiště, 364 71 pošta Bochov (dále jen „kupující“) a Obchodní firma: STIMAX International, s.r.o. zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 31283 Sídlo: Emilie Dvořákové 546/7, PSČ 415 01 Teplice IČO: 267 80 763 DIČ: CZ26780763 Zastoupená: Karlem Hykešem – jednatelem společnosti Bankovní spojení: ČSOB, a.s. Číslo účtu: Kontaktní osoba: Pavla Benoni e-mailová (dále jen „prodávající“) podle ustanovení § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“) uzavírají tuto kupní smlouvu na nákup materiálu specifikovanou v čl. III bodu 3.1(dále jen „smlouva“). 1 II. Účel smlouvy 2.1 Účel smlouvy je nákup materiálu určeného pro hašení lesních, travnatých prostora dopadových ploch na střelnicích. Dále je určena i pro hašení požárů vnitřních prostor např. budov, kde snižuje následné škody způsobené hasební vodou. Zefektivňuje a zjednodušuje činnost hasičů při likvidaci požárů, snižuje spotřebu vody a náklady na PHM z důvodu menší potřeby na dodávku vody. Doporučeno Hasičským záchranným sborem ministerstva vnitra. Sadami budou vybaveny zásahové cisterny VHJ III. Předmět smlouvy 3.1 Předmětem smlouvy je: a) závazek prodávajícího odevzdat kupujícímu toto zboží: P.č. Název zboží MJ Počet Sada na hašení lesních požárů - Požadované parametry: sada obsahuje vak se systémem 1. rychloupínacích spon, 2x déčkovou proudnici s nastavitelným průtokem 50-100-160-200 l/min, sada 4 s funkcí proplachu, 4x zásahovou hadici D-25, 1x rozdělovač kulový C-DCD, 1x přechod C52/D25, 1x vazák na hadice. Záruka 2 roky. (dále jen „zboží“) v této smlouvě sjednané jakosti a provedení a umožnit mu nabýt vlastnické právo k tomuto zboží; b) závazek kupujícího odevzdávané zboží od prodávajícího převzít a zaplatit dohodnutou kupní cenu. IV. Kupní cena 4.1 Smluvní strany se ve smyslu zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů, dohodly na celkové kupní ceně za zboží. V těchto cenách jsou již zahrnuty veškeré náklady spojené s plněním této smlouvy. (doprava, poštovné, balné atd.) Jednotkové ceny P.č. Název zboží MJ Počet Cena za MJ bez Cena celkem DPH (Kč) Cena celkem DPH (Kč) bez DPH (Kč) s DPH (Kč) 1. Sada na hašení lesních požárů sada 4 95 372,20 Cena celkem: 95 372,20 (Celkem slovy: devadesátpěttisíctřistasedmdesátdvakorun českých 20/100 s DPH) V. Čas a místo plnění 5.1 Prodávající zahájí plnění po podpisu smlouvy poslední smluvní stranou. 5.2 Prodávající je povinen odevzdat zboží nejpozději do 10 – ti pracovních dnů od podpisu smlouvy poslední smluvní stranou a nabytím účinnosti smlouvy. (vložení do registru smluv) 5.3 Místem plnění je: VZ 1534 Vojenský újezd Hradiště, část Radošov, pošta 364 71 Bochov. 2 VI. Dodací podmínky A - kupující 6.1 Kupující pověřil jako svého zástupce k převzetí zboží zástupce kupujícího, uvedeného v čl. I této smlouvy. 6.2 Zástupce kupujícího po převzetí zboží v místě plnění potvrdí prodávajícímu přejímací doklady, kterými jsou dodací listy. 6.3 Zástupce kupujícího nepřevezme zboží, které při přejímce vykazuje vady. O této skutečnosti zástupci smluvních stran ihned vyhotoví zápis, který potvrdí podpisem. Prodávající je v tomto případě povinen odevzdat nové zboží náhradním plněním. B- prodávající 6.4 Zboží bude prodávajícím odevzdáno v pracovních dnech PO-ČT v době od 07:00 do 14:00 hod. a v PÁ od 07:00 hod 11:30 hod., po předchozím projednání a odsouhlasení termínu a konkrétní hodiny odevzdání zboží se zástupcem kupujícího, a to nejpozději 2 dny předem. 6.5 Prodávající je povinen odevzdat zboží v souladu s ustanovením § 1914 OZ. 6.6 Prodávající je povinen odevzdat kupujícímu nové zboží, tj. nepoužité, nepoškozené, odpovídající platným technickým normám a předpisům. 6.7 Prodávající se vzdává osobní účasti na předání materiálu – (GLS). VII. Platební a fakturační podmínky 7.1 Prodávající po vzniku práva fakturovat, tj. okamžikem podpisu přejímacího dokladu po odevzdání a převzetí dodávky zboží, do 10 dnů doporučeně odešle kupujícímu ve dvojím vyhotovení daňový doklad (dále jen „faktura“). 7.2 Faktura musí obsahovat všechny náležitosti řádného daňového dokladu podle platné právní úpravy, zejména podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a podle § 435 OZ. Dále musí faktura obsahovat tyto údaje: a) číslo smlouvy, podle které se uskutečňuje plnění; b) název útvaru, který je přejímajícím; c) označení dokladu jako „Daňový doklad – faktura“ s uvedením evidenčního čísla; d) obchodní firmu nebo jméno a příjmení, popřípadě název, dodatek ke jménu a příjmení nebo názvu, sídlo a místo podnikání prodávajícího s uvedením IČO a DIČ; e) název a sídlo kupujícího s uvedením IČO a DIČ; f) číslo smlouvy, podle které se uskutečňuje plnění; g) rozsah a předmět plnění; h) datum uskutečnění plnění, datum vystavení a datum splatnosti faktury; ch) název přejímajícího podle smlouvy; i) jednotkovou cenu v Kč bez DPH a včetně DPH (tj. cenu za měrnou jednotku, např. ks, spr, pár, kg, litry apod.) a dále slevu, pokud není obsažena v jednotkové ceně; j) základní nebo sníženou sazbu daně v % nebo sdělení, že se jedná o plnění osvobozené od daně a odkaz na příslušné ustanovení zákona č. 235/2004 Sb.; k) výši daně uvedenou v korunách a haléřích, popřípadě zaokrouhlenou na desítky haléřů nahoru; l) kupní cenu celkem za dodávku v Kč včetně DPH; m) označení peněžního ústavu a čísla účtu prodávajícího, na který má být poukázána platba; n) počet příloh a razítko s podpisem odpovědné osoby prodávajícího za vystavení faktury; o) údaj o zápisu prodávajícího v obchodním rejstříku včetně spisové značky, není-li v něm zapsán údaj o zápisu z jiné evidence. 3 7.3 K faktuře musí být připojen: a) originál dodací list; b) označení názvu dokladu s uvedením jeho evidenčního čísla; c) obchodní firmu nebo jméno a příjmení, popřípadě název, dodatek ke jménu a příjmení nebo názvu, sídlo a místo podnikání prodávajícího s uvedením IČ a DIČ; d) název a sídlo kupujícího s uvedením IČ a DIČ; e) číslo smlouvy, podle které se uskutečňuje plnění; f) předmět plnění označený v souladu se smlouvou a množství dodaných měrných jednotek; g) jméno odpovědné osoby prodávajícího, razítko a podpis této odpovědné osoby; h) jméno odpovědné osoby přejímajícího, razítko, datum převzetí a podpis této odpovědné osoby; ch) kupní cenu za měrnou jednotku položky zboží v Kč bez DPH; i) kupní cenu celkem za dodávku zboží v Kč bez DPH; j) kupní cena celkem za dodávku zboží v Kč s DPH. 7.4 Faktura bude kupujícímu doručena na adresu: Konečný příjemce! Kupující: Česká republika – Ministerstvo obrany, se sídlem Tychonova 1, 160 01 Praha 6, IČ: 60162694, DIČ: CZ60162694 Konečný příjemce: VZ 1534 Vojenský újezd Hradiště, Pošta 364 71, Bochov 7.5 Kupující neposkytuje zálohové platby. 7.6 Splatnost faktury je 30 pracovních dnů ode dne jejího doručení kupujícímu, není-li dále stanoveno jinak. 7.7 Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu kupujícího a jejím směrováním na účet prodávajícího. 7.8 Kupující je oprávněn fakturu vrátit před uplynutím její splatnosti, neobsahuje-li některý údaj nebo doklad uvedený ve smlouvě nebo má jiné závady v obsahu nebo nedostatečný počet výtisků. Při vrácení faktury kupující uvede důvod jejího vrácení a v případě oprávněného vrácení prodávající vystaví novou fakturu. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu ode dne doručení nové faktury kupujícímu. Prodávající je povinen novou fakturu doručit kupujícímu do 10 dnů ode dne doručení oprávněně vrácené faktury prodávajícímu. 7.9 Budou-li u prodávajícího shledány důvody k naplnění institutu ručení příjemce zdanitelného plnění podle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bude kupující při zasílání úplaty vždy postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a tohoto zákona. VIII. Přechod vlastnictví a odpovědnost za škodu 8.1 Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží okamžikem převzetí zboží a současně podpisem přejímacího dokladu (dodacího listu). 8.2 Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího současně s nabytím vlastnického práva. IX. Záruka za jakost, vady zboží a reklamace 9.1 Prodávající přejímá záruku za jakost zboží ve smyslu ustanovení § 2113 OZ po dobu 24 měsíců. Záruční doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže užívat zboží pro jeho reklamované vady. Smluvní strany se výslovně dohodly, že vyskytne-li se v průběhu záruční doby skrytá vada zboží, má se za to, že touto vadou zboží trpělo již v době předání. 9.2 Práva z vadného plnění se řídí ustanoveními § 2099 a násl. OZ. 9.3 Reklamace se uplatňují písemně. 4 9.4 Prodávající je povinen se k reklamaci vyjádřit do 5 dnů ode dne jejího obdržení. 9.5 Prodávající je povinen reklamaci vyřídit do 20 dnů ode dne obdržení oprávněné reklamace. 9.6 O způsobu vyřízení reklamované vady bude sepsán protokol. X. Smluvní pokuty a úrok z prodlení 10.1 Prodávající zaplatí kupujícímu, v případě prodlení s odevzdáním zboží v termínu uvedeném v bodě 5.2 smlouvy, smluvní pokutu ve výši 100,00 Kč za každý započatý den prodlení, a to až do úplného splnění závazku nebo do zániku smluvního vztahu. Tím není dotčen čl. XII. smlouvy. Právo fakturace smluvní pokuty vzniká prvním dnem prodlení s plněním povinnosti specifikované v tomto článku. 10.2 V případě nedodržení sjednaného termínu odstranění reklamované vady zjištěné v záruční době prodávající zaplatí kupujícímu smluvní pokutu ve výši 100,00 Kč za každý započatý den, a to až do podpisu protokolu o odstranění vady. Tím nejsou dotčena ustanovení čl. XII. smlouvy. Právo fakturace smluvní pokuty vzniká prvním dnem prodlení s plněním povinnosti specifikované v tomto článku. 10.3 Prodávající zaplatí kupujícímu částku 1 200,00 Kč jako minimální výši nákladů souvisejících s vymáháním pohledávky kupujícího. Nařízením vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob. 10.4 V případě prodlení kupujícího s úhradou faktury zaplatí kupující prodávajícímu úrok z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb., podle ustanovení § 1970 OZ. 10.5 Smluvní pokuty a úroky z prodlení jsou splatné do 30 dnů ode dne doručení vyúčtování. 10.6 Smluvní pokuty a úrok z prodlení hradí povinná smluvní strana bez ohledu na to, zda a v jaké výši vznikla druhé smluvní straně v této souvislosti škoda. Náhrada škody je vymahatelná samostatně vedle smluvních pokut a úroku z prodlení v plné výši. XI. Zvláštní ujednání 11.1 Vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky. 11.2 Ve smluvně výslovně neupravených otázkách se tento závazkový vztah řídí ustanoveními OZ. 11.3 Prodávající prohlašuje, že odevzdané zboží není zatíženo žádnými právy třetích osob. Prodávající odpovídá za případné porušení práv z průmyslového nebo jiného duševního vlastnictví třetích osob. 11.4 Smluvní strany se dohodly, že si bezodkladně sdělí skutečnosti, které se týkají změn některého ze základních identifikačních údajů, včetně právního nástupnictví. 11.5 Jednacím jazykem při jakémkoli ústním jednání či písemném styku, souvisejícím s plněním této smlouvy, je český jazyk. 11.6 Prodávající není oprávněn v průběhu plnění svého závazku podle této smlouvy a ani po jeho splnění bez písemného souhlasu kupujícího poskytovat jakékoli informace, se kterými se seznámil v souvislosti s plněním svého závazku a podkladovými materiály v listinné či elektronické podobě, které mu byly poskytnuty v souvislosti s plněním závazku podle této smlouvy, třetím osobám (mimo subdodavatele). Poskytnuté informace jsou ve smyslu § 1730 OZ důvěrné. 5 11.7 Prodávající podpisem smlouvy uděluje podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, souhlas kupujícímu, jako správci údajů, se zpracováním jeho osobních a dalších údajů ve smlouvě uvedených pro účely naplnění práv a povinností vyplývajících z této smlouvy, a to po dobu její platnosti a dobu stanovenou pro archivaci. 11.8 Prodávající souhlasí s uveřejněním údajů v této smlouvě s výjimkou ustanovení, která obsahují utajované informace a obchodní tajemství. 11.9 Prodávající není oprávněn zcela ani zčásti postoupit na třetí osobu žádné ze svých práv, ani žádný ze svých závazků plynoucích z této smlouvy a ani tuto smlouvu jako celek. 11.10 Veškerá komunikace mezi smluvními stranami týkající se této smlouvy musí být učiněna v písemné formě, není-li v textu smlouvy uvedeno výslovně jinak, a musí být doručena osobně nebo prostřednictvím doporučené poštovní zásilky na adresy uvedené v záhlaví této smlouvy. V případě doručení jakékoli písemnosti telefaxem nebo e-mailem musí být originál dokumentu v listinné podobě doručen adresátovi osobně nebo prostřednictvím doporučené poštovní zásilky. 11.11 Smluvní strany sjednávají pravidla pro doručování vzájemných písemností tak, že písemnost se v případě pochybností či nedoručitelnosti považuje za doručenou nejpozději třetím pracovním dnem po jejím odeslání na adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy, nedoručí-li druhá strana písemné oznámení o změně adresy, a to bez ohledu na to, zda se adresát na této adrese zdržuje a zásilku vyzvedne. 11.12 Prodávající bere na vědomí, že místem plnění jsou objekty důležité pro obranu státu ve smyslu § 29 zákona č. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany ČR, ve znění pozdějších předpisů. Prodávající se zavazuje dodržovat veškerá interní nařízení upravující vstup do těchto objektů, která byla v této souvislosti vydána statutárním orgánem, do jehož působnosti tyto objekty důležité pro obranu státu náleží. 11.13 K zabezpečení vstupu do místa plnění je prodávající povinen do 5 pracovních dnů po podpisu smlouvy dodat kupujícímu seznam pracovníků, kteří se budou podílet na plnění předmětu smlouvy (jména, příjmení, čísla občanského průkazu a seznam vozidel s uvedením typu a jejich RZ). XII. Zánik závazků 12.1 Smluvní strany se dohodly, že závazek ze smluvního vztahu zaniká v těchto případech: a) splněním všech závazků řádně a včas; b) dohodou smluvních stran při vzájemném vyrovnání účelně vynaložených a prokazatelně doložených nákladů ke dni zániku smlouvy; c) jednostranným odstoupením od smlouvy pro její podstatné porušení; d) jednostranným odstoupením od smlouvy kupujícím v případě, že prodávající uvedl v nabídce informace nebo doklady, které neodpovídají skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek zadávacího řízení nebo porušil čl. XI.; e) jednostranným odstoupením kupujícího od smlouvy, v případě, že bude vůči majetku prodávajícího vyhlášeno insolvenční řízení, v němž bude vydáno rozhodnutí o úpadku nebo byl-li vůči prodávajícímu insolvenční návrh zamítnut pro nedostatek majetku k úhradě nákladů insolvenčního řízení. 12.2 Smluvní strany se dohodly, že podstatným porušením smlouvy ze strany prodávajícího ve smyslu § 2002 odst. 1 OZ, se rozumí vědomé: a) prodlení s odevzdáním zboží o více než 7 dní; b) nedodržení sjednaného množství, jakosti nebo druhu zboží; c) nedodržení ujednání o záruce za jakost zboží; d) neodstranění vad zboží v záruce ve sjednané době. 6 XIII. Ochrana osobních údajů 13.1 Smluvní strany berou na vědomí, že druhá smluvní strana zpracovává její osobní údaje v rozsahu osobních údajů uvedených v této smlouvě za účelem uzavření a splnění smlouvy, zajištění komunikace smluvních stran při plnění smlouvy a za účelem případného uplatnění nároků z této smlouvy ve smyslu ustanovení čl. 6 odst. a), b) c) Nařízení EU 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „Nařízení EU 2016/679“). 13.2 Osobní údaje budou zpracovávány způsobem, který zaručí náležitou bezpečnost a důvěrnost těchto údajů, mimo jiné za účelem zabránění neoprávněnému přístupu k osobním údajům a k zařízení používanému k jejich zpracování nebo jejich neoprávněnému použití. Smluvní strany učiní veškerá opatření, aby nedošlo ke zneužití osobních údajů ve smyslu Nařízení EU 2016/679. 13.3 Smluvní strany berou na vědomí, že povinnost zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení ochrany osobních údajů, trvá i po splnění závazku vyplývajícího z této smlouvy. 13.4 Povinnost mlčenlivosti a závazek k ochraně informací dle čl. 3 se nevztahuje na informace, u kterých povinnost jejich zpřístupnění ukládá právní předpis zejména zákon č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv, zákon č. 563/1991 Sb., zákon o účetnictví a zákon č 320/2001 Sb., zákon o finanční kontrole. XIV. Závěrečná ustanovení 14.1 Smlouva je vyhotovena ve 2 výtiscích o 7 listech, z nichž každý má platnost originálu. Prodávající obdrží jeden výtisk. Jeden výtisk je pro potřebu kupujícího. 14.2 Smlouva může být měněna či doplňována vzájemně odsouhlasenými a podepsanými písemnými a vzestupně očíslovanými dodatky, které se stávají její nedílnou součástí. Jiné zápisy, protokoly apod. se za změnu Smlouvy nepovažují. Dodatky schvalují statutární orgány smluvních stran, jinak jsou neplatné. 14.3. Kontaktní osoba je oprávněna jednat za kupujícího a činit pouze úkony uvedené ve Smlouvě. Kontaktní osoba není oprávněna zejména rozhodnout nebo s prodávajícím dohodnout způsob vypořádání nároků z vad plnění. Úkony učiněné kontaktní osobou nad vymezený rámec nezavazují kupujícího. 14.4 Je-li nebo stane-li se některé ustanovení smlouvy neplatné či neúčinné, nedotýká se to ostatních ustanovení, která zůstávají platná a účinná. Smluvní strany se v tomto případě zavazují dohodou nahradit ustanovení neplatné či neúčinné novým ustanovením platným či účinným, které nejlépe odpovídá původně zamýšlenému účelu ustanovení neplatného či neúčinného. 14.5 Smluvní strany prohlašují, že jim nejsou známy žádné skutečnosti, které by uzavření smlouvy vylučovaly a berou na vědomí, že v plném rozsahu nesou veškeré právní důsledky plynoucí z vědomě jimi udaných nepravdivých údajů. Na důkaz svého souhlasu s obsahem smlouvy připojují pod ní své podpisy. 14.6 Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu smlouvy poslední smluvní stranou. Ve Vojenském újezdu Hradiště dne 2020 V dne 2020 podpis a otisk úředního razítka kupujícího podpis a otisk razítka prodávajícího 7