Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11729140: OBJEDNÁVKA - servis automatických dveří

Příloha objednavka.txt

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Fakultní nemocnice Plzeň
www.fnplzen.cz
místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň

IČO: 00669806
BANKA: ČNB
ČÍSLO ÚČTU:  33739311/0710
DIČ: CZ00669806

FIRMĚ
SPEDOS ADS a.s.
Hranická 771
Krásno nad Bečvou
757 01 Valašské Meziříčí

kunes@spedos.cz
IČO: 27795357

VYSTAVIL: MACIARZOVÁ Silvie  maciarzovas@fnplzen.cz 377 103 758

OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-71/20/Ce
DATUM: 7.2.2020

TEXT OBJEDNÁVKY
Objednáváme u Vás dodávku a montáž automatických dveří v rozsahu:

Dodávka a montáž 1ks automatických dveří posuvných v šířce stávajících dveří 01.2129+01.2128, vstup do haly příjmu a expedice SZM-MTZ-Lékárna v 1.NP objektu Zásobovací ústředny v areálu FN Plzeň - Lochotín. 

Předmět objednávky: automatické dveře posuvné dvoukřídlové s hliníkovou konstrukcí, rozměr konstrukce 4780x3210mm, průchozí šířka 2000 mm, průchozí výška 2100 mm, křídla z hliníkových profilů SPEDOS; bezpečnostní izolační dvojsklo; pohon AD SP806NL: 4100 mm; elektrozámek s mechanickým táhlem k nouzovému odjištění křídel v krytu; servisní práce včetně dopravy.

Podrobný rozpis dodávky a provedené práce je uveden v nabídce č. A019513380N0182/A ze dne 06.02.2020 viz příloha č.1.

Místo plnění: hala č.dv. 01.2129 v 1.NP Zásobovací ústředna, FN Plzeň – Lochotín, alej Svobody 80, Plzeň.

Termín plnění: 5-7 týdnů po technickém vyjasnění a uzavření objednávky.

Předpokládaná cena a rozsah fakturované práce a dodávky materiálu dle Vaší nabídky č. A019513380N0182/A ze dne 06.02.2020 činí 128.625,00 Kč bez DPH viz příloha č.1.

Záruční podmínky: 24 měsíční záruční doba. Záruka se nevztahuje na závady způsobené neodbornými zásahy a manipulací.
Po ukončení záruční doby nabízíme preventivní kontroly a servis zařízení.  

Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Josef Černý, vedoucí odboru údržby, mobil: 602 153 145, e-mail: CERNY@fnplzen.cz

Platební podmínky: platba bude provedena na základě faktury - daňového dokladu, se splatností 30 kalendářních dní od data vystavení. Součástí faktury musí být vyplněný výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Objednatel je plátcem daně. Fakturační adresa: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň.

Děkuji za vyřízení objednávky

Bc. Milan Topinka, MBA
technicko - provozní náměstek
Fakultní nemocnice Plzeň

Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.