Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11763400: Smlouva o poskytnutí služeb při kulturní akci v prostorách Centra

Příloha Citron.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o zajištění služeb při kulturní akci v prostorách Centra kultury města Písek

Poskytovatel:
Centrum kultury města Písek
se sídlem: nábřeží 1. máje 1605, 397 01 Písek
IČO 71294619, DIČ CZ71294619
zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném u Krajského soudu v Českých Budějovicích
pod spis. zn. Pr 707
bankovní spojení: Komerční banka, číslo účtu: xxxxxxxxxxxxxx
www.centrumkultury.cz
zastoupené ředitelem Mgr. Josefem Kašparem

Objednatel:

Název/Jméno:                Pragokoncert Bohemia a.s.

IČO/ DIČ/dat. nar.:         IČO: 25318136 / DIČ: CZ25318136

Sídlo/Bydliště:             U Bulhara 1611/3, 110 00 Praha 1

Kontaktní osoba:            cccccccccccccccc

Telefon:                    cccccccccccccc

E-mail:                     cccccccccccccccccc

I.

Předmět smlouvy:

Předmětem této smlouvy je zajištění služeb ze strany Poskytovatele a stanovení vzájemných práv a povinností obou smluvních

stran při Objednatelem pořádané kulturní akci v prostorách spravovaných Poskytovatelem (Kulturní dům, nábřeží 1. máje

1605/21, 397 01 Písek).

Termín:                     28.3.2020

Druh pořádané akce:         Koncert kapely Citron

Začátek akce:               20:00

Ukončení akce:              24:00

II.

Rozsah poskytovatelem zajišťovaných služeb:

      1) Zajištění kulturní činnosti při pořádání výše uvedené kulturní akce v prostorách Velkého sálu

      2) Zajištění běžného úklidu před akcí a po jejím skončení

      3) Zajištění služby hasičské hlídky a zdravotnické asistenční služby v rozsahu stanoveném obecně závaznými právními

         předpisy, jinak v rozsahu obvyklém

      4) Zajištění služby produkčního dohledu Centra kultury města Písek

      5) Zajištění služby technika Centra kultury města Písek

      6) Zajištění služby pořadatelské služby v počtu 4 osob Centra kultury města Písek

      7) Zajištění předprodeje a prodeje vstupenek

      8) Zapůjčení ozvučení a osvětlení

III.

Výše a způsob stanovení odměny Poskytovatele za služby, splatnost a způsob úhrady

Odměna Poskytovatele za služby poskytnuté v rozsahu dle článku II. této smlouvy činí částku 34.800 Kč (slovy

třicetčtyřitisícosmset korun českých) a je vypočtena v souladu s ceníkem schváleným Radou města Písek dne 14.1.2016, ve znění

pozdějších schválených změn. Tato částka odměny Poskytovatele za zajištěné kulturní služby a služby s nimi úzce související je

osvobozena od DPh na základě ustanovení §61 e) Zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty.

V případě, že Objednatel bude požadovat rozšíření rozsahu poskytovaných služeb nebo bez zavinění Poskytovatele dojde

k překročení rozsahu poskytovaných služeb (např. překročení sjednaného času atd.) zavazuje se Objednatel uhradit odměnu

zvýšenou o toto rozšíření poskytnutých služeb stanovenou v souladu s výše uvedeným ceníkem příp, kalkulace služeb, jež ceník

neobsahuje.

Objednatel a Poskytovatel se dále dohodli, že odměna Poskytovatele bude dále zvýšena o podíl na vybraném vstupném ve výši

5 % z vybraného vstupného.

Objednatel se zavazuje uhradit celkovou odměnu poskytovatele za poskytnuté kulturní služby formou jedné platby v hotovosti

na základě faktury vydané Poskytovatelem se splatností 14 dní převodem na účet č. cccccccccccccccc.

IV.
Náhrada škod
Veškeré škody a znečištění vzniklé a zaviněné v průběhu pořádané kulturní akce (např. poškození parket, podlahových krytin,
dveří, oken, židlí, zdí, dřevěných obkladů, jevištního zařízení, zábradlí a dalších zařízení a vybavení ve všech místnostech,

                                                               -1-
sociálních zařízeních, zařízeních šaten apod.) se Objednatel zavazuje na své náklady odstranit a uvést do původního stavu, a to
nejpozději do 24 hodin po skončení akce. Při nedodržení tohoto termínu

     a) se Objednatel zavazuje uhradit ušlý zisk Poskytovatele nebo dalšího Objednatele spravovaných prostor,
     b) je oprávněn provést odstranění škod nebo úklid Poskytovatel.
Bude-li odstraňování škod nebo úklid zajišťovat Poskytovatel, zavazuje se Objednatel náklady s tím spojené uhradit
Poskytovateli.

V.
Další ujednání

     a) Poskytovatel má právo pro zajištění bezpečného průběhu akce omezit přístup návštěvníkům, kteří překračují kapacitu
          míst v budově.

     b) Pokud bude konání výše uvedené akce znemožněno v důsledku nepředvídatelné nebo neodvratitelné události, mají obě
          strany právo od této smlouvy odstoupit bez jakýchkoli nároků na finanční úhradu. Smluvní strana, jež od smlouvy
          odstupuje, je povinna shora uvedené skutečnosti druhé straně řádně doložit. Objednatel má právo na náhradní termín.

     c) Objednatel je povinen dodržovat protipožární předpisy (stejně tak i další obecně závazné předpisy), které se vztahují
          k objektu konání akce a k činnosti, kterou hodlá v prostorách provozovat, jakož i všechny předpisy a vyhlášky o
          bezpečnosti práce a požární ochraně. Je-li právními předpisy stanoveno provedení nějakých školení osob nebo zkoušek
          zařízení, je povinen takové školení nebo zkoušky svým jménem a na svůj náklad zajistit Objednatel (s výjimkou osob a
          zařízení zajištěných v rámci služeb uvedených v čl. II. Poskytovatelem).

     d) Objednatel se zavazuje, že bude po dobu trvání akce chránit movitý i nemovitý majetek Poskytovatele.
     e) Pokud bude v průběhu akce instalována výzdoba sálu, Objednatel plně zodpovídá za její bezpečnou instalaci, a zajistí její

          demontáž neprodleně po ukončení akce, nejpozději však do 0,5 hodiny po jejím ukončení.
     f) V průběhu trvání akce je zakázáno použití otevřeného ohně a pyrotechnických předmětů.
     g) Budou-li při akci užita díla chráněna autorským či průmyslovým právem, je Objednatel vlastním jménem a na vlastní

          účet povinen zajistit si souhlas s užitím takových děl a uhradit odměny za jejich užití autorům nebo správcům
          zajišťujícím jejich ochranu.
     h) Jedná-li se o nabídkovou nebo prodejní akci, je Objednatel povinen na pozvánce zřetelně uvést obchodní účel a povahu
          akce a zajistit po celou dobu jejího konání spotřebitelům přístup k údajům stanoveným právním předpisem.
     i) Pokud dojde v průběhu akce k poškození věcných prostředků požární ochrany (hasicí přístroje) nebo požárně
          bezpečnostního zařízení (hydrantové systémy, nouzové osvětlení, označení únikových cest, poškození požárních dveří,
          vyvolání případného poplachu EPS) je Objednatel povinen škodu uhradit. Smluvní strany se dohodly, že prostory za
          jevištěm slouží pouze jako zázemí Objednateli, pořadatelské službě, technikům, účinkujícím, případně dalším osobám,
          které zajišťují akci Objednatele a nejsou určeny pro komerční využití ani pro návštěvníky. V těchto prostorách je přísně
          zakázáno kouření.
     j) Objednatel se zavazuje:

                a. bude využívat v plném rozsahu služeb Restaurace Kulturního domu Písek
                b. nebude distribuovat občerstvení a nápoje jiným dodavatelem, ani vlastní cestou.
     k) Poskytovatel se zavazuje, že s ohledem na povinnost vyplývající z § 2 odst. 1 h zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv,
          v platném znění, zašle smlouvu správci registru smluv k uveřejnění. Tato povinnost se vztahuje na smlouvu, jestliže
          hodnota jejího předmětu je vyšší než 50 000 Kč bez DPH. Smlouva bude v takovém případě zaslána k uveřejnění ve
          formátu a znění požadovaném Zákonem o registru smluv a objednatel s takovým zveřejněním souhlasí.
VI.
Pořadatelská služba
     a) Pokud není pořadatelská služba zajištěna Poskytovatelem dle článku II. této smlouvy, zavazuje se Objednatel, že svým
          jménem a na svůj náklad zajistí pořadatelskou službu v rozsahu odpovídající předpokládané návštěvnosti, která po
          skončení akce zajistí odchod všech účastníků akce z předmětných prostor.
     b) Za řádný výkon pořadatelské služby a za převzetí a předání předmětných prostor Poskytovateli plně zodpovídá
          Objednatel nebo odpovědný zástupce Objednatele.
VII.
Závěrečná ustanovení
     a) Smluvní strany se na této smlouvě výslovně dohodly ze své svobodné vůle.
     b) Bude-li v důsledku porušení jakékoli (i v této smlouvě výslovně neuvedené) povinnosti Objednatele uplatněn třetími
          osobami vůči Poskytovateli nějaký nárok, je Objednatel povinen uhradit Poskytovateli veškeré náklady spojené s jeho
          splněním.
     c) Případné změny a doplňky smlouvy budou řešeny pouze písemnými dodatky.
     d) Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu poslední ze smluvních stran.
     e) Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, přičemž každý má platnost originálu a každá ze smluvních stran
          obdrží jedno vyhotovení.

V Písku 31.10.2019

Poskytovatel:       Objednatel:
                              -2-