Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11800148: Smlouva o nájmu a poskytování služeb

Příloha Smlouva o nájmu rámcová_Základní škola Opava_20_260.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        DEVELOP
TISKOVÁ ŘEŠENÍ / IT SERVIS
SMLOUVA O NAJMU A POSKYTOVANÍ SLUŽEB
číslo	I	20/260	I
(smlouva o nájmu věci a smlouva o poskytování služeb - RÁMCOVÁ)

                                       
I. ODBĚRATEL           Základní škola Opava, Boženy Němcové 2 - příspěvková organizace                          IČ: 70999180, DIČ: CZ70999180
Sídlo:                           Boženy Němcové 1317/2, 746 01 Opava                           
Adresa instalace:        dtto
Registrace v obchodním rejstříku:  Krajský soud v Ostravě pod registrační zn. Pr 617
Jméno a funkce zástupce: Mgr. Ivana Lexová, ředitelka
Bankovní spojení: ČSOB, číslo účtu: 181717122/0300
Telefon: +420 731194786, mobil +420 731194786
E-mail: skola@zsbnopava.cz, E-mail/e-fakturace: Krizova@zsbnopava.cz

II. DODAVATEL           DEVELOP centrum s.r.o.                                     IČ: 26840472, DIČ:CZ26840472
Sídlo:                           Ostravská 1810/81a, 748 01 Hlučín
Zapsáno v obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Ostravě oddíl C, vložka 40254.
Jméno a funkce zástupce:  Marcel Sýkora, jednatel
Bankovní spojení: 86-6986260227/0100, Komerční banka, a.s.
Smlouvu zpracoval: Marcel Sýkora E-mail: 	sykora@develop-centrum.cz
Telefon:+ 420 595 059 338, mobil: +420602550814

Obě strany uzavírají tuto smlouvu dle následujících podmínek (včetně Obchodních podmínek).


III. PŘEDMĚT SMLOUVY
Touto smlouvou dodavatel a odběratel sjednává nájem a poskytování služeb v rozsahu a za podmínek stanovených ve smlouvě.
a)  Podmínky
Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, viz. OP smlouvy.	Počátek	smlouvy:	1. 3. 2020	Zúčtovací	období: ročně
Počáteční stav poč.: viz. příloha smlouvy !!!	(vyrovnání dle skutečně provedených kopií)

b) Konfigurace zařízení

Podrobná specifikace včetně konfigurací daných zařízení, je uvedena v příloze smlouvy "seznam zařízení", která je nedílnou součástí této smlouvy.
c) Specifikace služeb
Smluvní strany se dohodly, že dodavatel bude poskytovat servisní služby a dodávky spotřebního materiálu pro zařízení uvedené v odst. III. Předmět smlouvy b) Konfigurace zařízení, resp. v příloze této smlouvy.Níže uvedená doba reakce a dostupnost servisu platí pro servisní služby tiskových zařízení. V případě, že je součástí dodávky SW řešení, platí pro servisní služby SW řešení smluvní podmínky uvedené v samostatné příloze této smlouvy.

Základní doba reakce:	16	prac. hodin	Dostupnost	servisu:	Po-Čt 07:00 - 16:00 hod.
Komfort služby (za příplatek):	není	ujednáno	Pá      07:00 - 14:00	 hod.

IV. platební podmínky
Dohodnutý minimální počet kopii/výtisku formátu A4 dle zvoleného měsíčního paušálu: černobílé/počet stran (včetně papíru)         12 000     
                                                                                                                                                       barevné/počet stran (včatně papíru)            1 000

Ceny za kopii/výtisk dle měsíčního paušálu: černobílé/počet stran, v paušálu ANO 0,36 Kč, nad paušál 0,36 Kč
                                                                            barevné/počet stran, v paušálu ANO 1,10 Kč, nad paušál 1,10 Kč
Stránkový paušál (měsíčně):                   5.420,-- Kč
Platba za zařízení (viz. příloha):              1.700,-- Kč
Dopravné:                                                      90,-- Kč
Periodické platby celkem (měsíčně):     7.210,-- Kč bez DPH + aktuální výše DPH
 (cena za periodické platby celkem je uvedena včetně ceny za periodické služby zvolené odběratelem, mimo ceny za služby jednorázové)
Způsob platby:	Platba bankovním převodem       Splatnost faktury: 14	dní/ ode dne jejího vystavení (není-li uvedeno jinak)
Všechny uvedené ceny v této smlouvě jsou bez DPH, není-li uvedeno jinak. Odběratel je povinen zaplatit k cenám rovněž DPH v aktuální sazbě.

V. MÍSTO UMÍSTĚNÍ / ODPOVĚDNA KONTAKTNÍ OSOBA
Místo instalace:	viz příloha	Patro/místnost:viz příloha
Za poskytnutí údajů o technických podmínkách instalace a provozu zařízení za odběratele odpovídá:
Odpovědná osoba:	Mgr. Ivana Lexová	Telefon: +420737476915    	E-mail:  Lexova@seznam.cz

VI. ZAVĚREČNE PROHLÁŠENÍ A PODPISY
Práva a povinnosti stran se řídí touto smlouvou, k ní připojenými obchodními podmínkami a dalšími přílohami, na které se smlouva nebo obchodní podmínky odvolávají. Strany prohlašují, že se seznámily se smlouvou, obchodními podmínkami a dalšími přílohami, ke kterým nemají žádné výhrady a na důkaz jejich akceptace připojují osoby oprávněné za strany jednat své vlastnoruční podpisy.

Návrh smlouvy podán v: Opavě dne: 10. 2. 2020                                                                                                    přijat v: Hlučíně dne:14.2.2020
Smluvní strany se dohodly, že smlouva č. 20/260 bude uveřejněna v registru smluv, a to v celém rozsahu. Obsahuje-li informace či metadata, které se dle zákona o registru smluv obecně neuveřejňují nebo které mají či mohou být vyloučeny, smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uveřejněna jako celek včetně takových informací a metadat (osobních údajů apod.). Uveřejnění v registru smluv zajistí bez zbytečného odkladu po jejím uzavření Základní škola Opava, Boženy Němcové 2 - příspěvková organizace.
Nedílnou součást smlouvy tvoří také: Příloha č.2 - Informace o zpracování osobních údajů




Mgr. Ivana Lexová, ředitelka                                                                                                                                          Marcel Sýkora, jednatel
Základní škola Opava, Boženy Němcové 2 - příspěvková organizace                                                                             DEVELOP centrum s.r.o.