Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
DEVELOP TISKOVÁ ŘEŠENÍ / IT SERVIS SMLOUVA O NAJMU A POSKYTOVANÍ SLUŽEB číslo I 20/260 I (smlouva o nájmu věci a smlouva o poskytování služeb - RÁMCOVÁ) I. ODBĚRATEL Základní škola Opava, Boženy Němcové 2 - příspěvková organizace IČ: 70999180, DIČ: CZ70999180 Sídlo: Boženy Němcové 1317/2, 746 01 Opava Adresa instalace: dtto Registrace v obchodním rejstříku: Krajský soud v Ostravě pod registrační zn. Pr 617 Jméno a funkce zástupce: Mgr. Ivana Lexová, ředitelka Bankovní spojení: ČSOB, číslo účtu: 181717122/0300 Telefon: +420 731194786, mobil +420 731194786 E-mail: skola@zsbnopava.cz, E-mail/e-fakturace: Krizova@zsbnopava.cz II. DODAVATEL DEVELOP centrum s.r.o. IČ: 26840472, DIČ:CZ26840472 Sídlo: Ostravská 1810/81a, 748 01 Hlučín Zapsáno v obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Ostravě oddíl C, vložka 40254. Jméno a funkce zástupce: Marcel Sýkora, jednatel Bankovní spojení: 86-6986260227/0100, Komerční banka, a.s. Smlouvu zpracoval: Marcel Sýkora E-mail: sykora@develop-centrum.cz Telefon:+ 420 595 059 338, mobil: +420602550814 Obě strany uzavírají tuto smlouvu dle následujících podmínek (včetně Obchodních podmínek). III. PŘEDMĚT SMLOUVY Touto smlouvou dodavatel a odběratel sjednává nájem a poskytování služeb v rozsahu a za podmínek stanovených ve smlouvě. a) Podmínky Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, viz. OP smlouvy. Počátek smlouvy: 1. 3. 2020 Zúčtovací období: ročně Počáteční stav poč.: viz. příloha smlouvy !!! (vyrovnání dle skutečně provedených kopií) b) Konfigurace zařízení Podrobná specifikace včetně konfigurací daných zařízení, je uvedena v příloze smlouvy "seznam zařízení", která je nedílnou součástí této smlouvy. c) Specifikace služeb Smluvní strany se dohodly, že dodavatel bude poskytovat servisní služby a dodávky spotřebního materiálu pro zařízení uvedené v odst. III. Předmět smlouvy b) Konfigurace zařízení, resp. v příloze této smlouvy.Níže uvedená doba reakce a dostupnost servisu platí pro servisní služby tiskových zařízení. V případě, že je součástí dodávky SW řešení, platí pro servisní služby SW řešení smluvní podmínky uvedené v samostatné příloze této smlouvy. Základní doba reakce: 16 prac. hodin Dostupnost servisu: Po-Čt 07:00 - 16:00 hod. Komfort služby (za příplatek): není ujednáno Pá 07:00 - 14:00 hod. IV. platební podmínky Dohodnutý minimální počet kopii/výtisku formátu A4 dle zvoleného měsíčního paušálu: černobílé/počet stran (včetně papíru) 12 000 barevné/počet stran (včatně papíru) 1 000 Ceny za kopii/výtisk dle měsíčního paušálu: černobílé/počet stran, v paušálu ANO 0,36 Kč, nad paušál 0,36 Kč barevné/počet stran, v paušálu ANO 1,10 Kč, nad paušál 1,10 Kč Stránkový paušál (měsíčně): 5.420,-- Kč Platba za zařízení (viz. příloha): 1.700,-- Kč Dopravné: 90,-- Kč Periodické platby celkem (měsíčně): 7.210,-- Kč bez DPH + aktuální výše DPH (cena za periodické platby celkem je uvedena včetně ceny za periodické služby zvolené odběratelem, mimo ceny za služby jednorázové) Způsob platby: Platba bankovním převodem Splatnost faktury: 14 dní/ ode dne jejího vystavení (není-li uvedeno jinak) Všechny uvedené ceny v této smlouvě jsou bez DPH, není-li uvedeno jinak. Odběratel je povinen zaplatit k cenám rovněž DPH v aktuální sazbě. V. MÍSTO UMÍSTĚNÍ / ODPOVĚDNA KONTAKTNÍ OSOBA Místo instalace: viz příloha Patro/místnost:viz příloha Za poskytnutí údajů o technických podmínkách instalace a provozu zařízení za odběratele odpovídá: Odpovědná osoba: Mgr. Ivana Lexová Telefon: +420737476915 E-mail: Lexova@seznam.cz VI. ZAVĚREČNE PROHLÁŠENÍ A PODPISY Práva a povinnosti stran se řídí touto smlouvou, k ní připojenými obchodními podmínkami a dalšími přílohami, na které se smlouva nebo obchodní podmínky odvolávají. Strany prohlašují, že se seznámily se smlouvou, obchodními podmínkami a dalšími přílohami, ke kterým nemají žádné výhrady a na důkaz jejich akceptace připojují osoby oprávněné za strany jednat své vlastnoruční podpisy. Návrh smlouvy podán v: Opavě dne: 10. 2. 2020 přijat v: Hlučíně dne:14.2.2020 Smluvní strany se dohodly, že smlouva č. 20/260 bude uveřejněna v registru smluv, a to v celém rozsahu. Obsahuje-li informace či metadata, které se dle zákona o registru smluv obecně neuveřejňují nebo které mají či mohou být vyloučeny, smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uveřejněna jako celek včetně takových informací a metadat (osobních údajů apod.). Uveřejnění v registru smluv zajistí bez zbytečného odkladu po jejím uzavření Základní škola Opava, Boženy Němcové 2 - příspěvková organizace. Nedílnou součást smlouvy tvoří také: Příloha č.2 - Informace o zpracování osobních údajů Mgr. Ivana Lexová, ředitelka Marcel Sýkora, jednatel Základní škola Opava, Boženy Němcové 2 - příspěvková organizace DEVELOP centrum s.r.o.