Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Kupní smlouva číslo: 33/2020 na dodávku a montáž technoIogiI výdejny jídla uzavřená podle ustanoveni § 2586 a násl. z.č. 89/2012, občanský zákoník mezi GASTROFORM, s.r.o. Ondrova 9 635 00 Brno Bankovní spojení: Flo banka, a.s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1 Číslo účtu : IČO: 01637801 DIČ: CZ01637801 Tel: l Mail: Spisová značka: C 78901vedená u krajského soudu v Brně zastoupený Mgr. Pavlem Prostředním - jednatelem spoleČnosti dále zvaný jako ,, Dodavatel " a Základni škola Židlochovice okres Brno venkov příspěvková organizace Tyršova 611 667 01 Židlochovice IČO: 71001514 Zastoupená ředitelem školy Mgr. Vladimírem Soukopem dále zvaný jako ,,Objednatel" 1. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je provedeni dodávky objednateli včetně veškeré dokumentace (manuály, záruční listy) technologie dle přílohy Č. 1 nabídka č. 33-2020. Specifikace plnění předmětu této smlouvy je nabídkový list, který je nedílnou součástítéto smlouvy. Dodávané technologie, specifikovaná blíže v přílohách této smlouvy, je dále označována jako ,,předmět plněni", ,,zboží" či ,,dílo"). Součásti dodávky předmětu plnění dle této smlouvy, je doprava do místa plnění, instalace, zaškoleni obsluhy, komp|exnÍodzkoušeni dodané technologie a předáni dokladů, které se k dodávanému zboží vztahují. Strana 1 Objednatel se touto smlouvou zavazuje řádně dodané dílo od Dodavatele převzít a zaplatit cenu v souladu s podmínkami sjednanými touto smlouvou. 2. Termin plněni + harmonogram prací Předmět plnění bude předán Objednateli do 31.3.2020. Dodavatel si vyhrazuje právo na prod|ouženÍtermínu plněni v případě, že ze strany Objednatele nebudou dodány požadované dokumenty - kupní smlouva - a nebude uhrazena zálohová platba ve splatnosti. 3. Místo plnění Místem montáže: Sokolovna Židlochovice Dopravu zboží zajisti Objednatel na své náklady vlastním vozem ze skladu Dodavatele na místo plnění. Dodavatel a Objednatel se dohodnou na terminu nakládky zboží minimálně 3 dny předem. Objednatel zajisti složeni a uskladněni v uzamčeném prostoru na místě montáže. Objednatel po dobu transportu od Dodavatele na místo plněni (místo montáže) nese odpovědnost za zboží- za jeho bezvadný stav. Montážni připravenost potvrdí Odběratel Dodavateli 7 dní před samotnou montáží. 4. Cena a platební podmínky Cena za dílo dle předmětu této smlouvy je stanovena v KČ následovně: Smluvní cena 369.920,- KČ bez DPH + Daň z přidané hodnoty DPH (21%) 77.683,- KČ Fakturační cena (včetně DPH) 447.603,- KČ včetně DPH Konečná cena je pevná a neměnná. Daňový doklad - konečná faktura bude Dodavatelem vystavena bezodkladně po podpisu protokolu o předánía převzetízbožÍ. Konečná faktura bude mít splatnost14 dnů od data vystavení. Objednatel uhradí částku ve výši zbývajÍcÍ fakturační ceny bezhotovostním převodem na bankovní účet Dodavatele. 5. Změna ceny při nepředvidatelných okolnostech Dodavatel je oprávněn zvýšit cenu díla o cenu přiměřenou činnostem, jejichž potřeba se objevila při provádění díla a které nebylo možné v době uzavření Smlouvy předvídat. Změna ceny je možná výhradně po odsouhlasenI obou smluvních strany, a to formou písemného dodatku k této smlouvě uzavřenou s Objednatelem. Cena za zařIzenI je pevná a neměnná dle cenové nabídky, která je součástítéto smlouvy. 6. Přechod nebezpečí a vlastnictví díla Vlastnické právo ke zboží přechází na Objednatele okamžikem jeho zaplaceni. V případě neuhrazení zboží nebo jeho částečné úhrady si Dodavatel vyhrazuje právo na odebráni zboží, za tím účelem je Objednatel povinen umožnit přístup do prostor, kde je zboží umístěno. Do úplného zap|acenÍzboží Strana 2 zůstává zboží majetkem Dodavatele - společnosti GASTROFORM, s.r.o. - Nebezpečí způsobení škody na zboží, přechází na objednatele dnem převzetí zboží od Dodavatele. 7. Bezpečnost a poŽární ochrana Objednatel je povinen umožnit lokálni vypInánI elektrické energie, vody a plynu (dle pokynů Dodavatele), které však nebudou narušovat provoz, včetně všech zabezpečovacích opatření nutných k prováděni prací. Plněním těchto povinnosti není dotčena odpovědnost Dodavatele za řádná bezpečnostní opatření, vyplývajicí z povahy jeho práce. 8. Zkoušky a předáni díla 08.1 Na závěr montáže provede Dodavatel za přítomnosti Objednatele komplexní vyzkoušeni dodané technologie a jeho výsledek bude zapsán do písemného protokolu o předánia převzetidňa. 08.2 Dodavatel písemně vyzve Objednatele nejméně tři dny před terminem prováděni zkoušek k zajištění účasti pracovníka Objednatele na zkouškách a předánidňa a Objednatelzajisti přítomnost svého pracovníka u těchto zkoušek a předání díla, 08.3 V případě, že Objednateli stanovený termín zahájenízkoušek nevyhovuje, je povinen o této skutečnosti bezodkladně písemně Dodavatele informovat, nejpozději však jeden pracovní den předem. Dodavatel a Objednatel pak dohodnou jiný nejbližší možný termín zahájení zkoušek; nedohodnou-li se bezodkladně, tj. nejpozději do dvou pracovních dnů od původního termínu zahájení zkoušek, určí Dodavatel náhradnitermín zahájeni zkoušek sám a Objednatele o něm písemně vyrozumí. 08.4 Pokud Objednatel při dodrženi povinnosti Dodavatele podle ods. 08.3 tohoto článku nezajistí přítomnost pracovníka v terminu prováděnízkoušek bez řádné omluvy nebo v náhradním termínu (sjednaném nebo určeném), zkoušky budou Dodavatelem vykonány za jeho nepřítomnosti a tuto skutečnost poznamená Dodavatel do protokolu. 08.5 O průběhu zkoušek a výsledku předávacího řizenÍsepÍšÍsm|uvnÍstrany protokol o předánia převzetí díla, v jehož závěru objednatel výslovně uvede, zda dílo má vady či nedodělky a jaké, zda dílo přejímá nebo ne, a uvede z jakých důvodů. V případě zjištěných vad či nedodělků bude dohodnuta lhůta pro jejich odstraněni. Vady a nedodělky nebránÍcÍ provozu předmětu plněni ke sjednanému účelu neopravňujIObjednatele k odrrútnutí převzetí díla. 08.6 Zkoušky budou úspěšné v případě, že zařízeni bude provozuschopné a bude splňovat parametry dané v technických manuálech. 9. Předání zboží, dodací podmínky Standardně jsou ceny uvedeny EXW GASTROFORM, Ondrova 159/9, 63500 Brno. Dodáni se považuje podle této smlouvy za splněné, pokud: · zboží bylo řádně předáno včetně příslušné dokumentace, · byla provedena přejimaci zkouška, tzn., že zboží bylo nainstalováno a v provozuschopném stavu převzato kupujícIm v místě plnění, a to formou písemného zápisu, · byla zaškolena obsluha, Strana 3 Podpisem dodacího listu a písemného zápisu o převzetí a provedení přejímací zkoušky zboží oprávněnými osobami dochází k převzetí a předáni zboží a k přechodu nebezpečí škody na zboží na objednatele. 10. Záruky l Servis 10.1 Dodavatel poskytuje záruku na dodané technologické zařIzení v délce 12 měsíců od data podpisu protokolu o předání a převzetí. 10.2 Dodavatel odpovídá za vady, které má jim zhotovené dílo v době jeho předání objednateli. Za vady díla, na něž se vztahuje Dodavatelem poskytnutá záruka, odpovídá Dodavatel po záruční dobu a v rozsahu této záruky. 10.4 Vady díla, které nebylo možno zjistit při předáni díla a které se vyskytnou po předání díla, je objednatel povinen uplatnit u Dodavatele v záruční době. Vady díla dle tohoto odstavce této smlouvy, na něž se vztahuje Dodavatelem poskytnutá záruka, je objednatel povinen oznámit Dodavateli písemnou formou do deseti pracovních dnů ode dne jejich zjištěni. 10.5 Plněni ze záruky se řídI obecně platnými právními předpisy upravujíckni nároky ze záruky za jakost dle Občanského zákoníku. 10.6 Opravy součásti díla provede Dodavatel osobně, a to na základě písemné nebo telefonické výzvy Objednatele. Záruční servis bude Dodavatelem prováděn v místě instalace zboží. Dodavatel se zavazuje k nástupu k záruční opravě nejpozději do 24 hod. od nahlášení poruchy v pracovni dny a uvedeni zařizenI do bezchybného provozu (obnoveni plné funkčnosti celého systému) nejdéle do 72 hodin od oznámeni nahlášení poruchy objednatelem, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Cestovní náklady, náklady na materiál a veškeré další náklady, které Dodavateli vzniknou v souvislosti s prováděním záručních oprav, hradí v plné výši Dodavatel, resp. jsou započítány v kupní ceně zboží, 10.7 Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodborným zacházením, neakceptováním doporučení uvedených v návodech na obsluhu a to ze strany Objednatele nebo třetiosoby. Dále se záruka nevztahuje na vady způsobené tvrdostívody a na vady způsobené používánkn jiných čisticích prostředků, než je uvedeno v návodech k obsluze. Dále se záruka nevztahuje na zařízení, které bylo použito k jiným účelům, než je uvedeno v návodech k použití. Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným zacházením, tj. zacházením v rozporu s návodem k obsluze a nedodržováním pokynů obsažených v návodu v obsluze důležitých pro bezporuchový chod stroje, závady způsobené neznalostí obsluhy zařízeni, závady způsobené nešetrným zacházením. Záruka se nevztahuje na výměnu součástek pod|éhajicich přirozenému opotřebeni (např. těsnění), vady vzniklé umÍstěnim přistroje v prostředí chladnějším, než 0"C a teplejším než 50°C, opotřebeni vzniklé běžným použjvánÍm, poruchy způsobené usazováním vodního kamene v přístroji, na závady vzniklé neodborným odstraňováním usazenin, vodního kamene nebo nesprávným postupem při jejich odstraňováni, na závady způsobené špatným čištěním a zavápněním zařIzenIv důsledku toho, že není nainstalován změkčovač nebo není pravidelně regenerován, popř. zařIzeni není dostatečně často odvápňováno a čištěno v závislosti na tvrdosti vody. 10.8 Záruční a mimo záruční servis bude zajišťován Dodavatelem. Náklady na záruční opravy budou hrazeny Dodavatelem a náklady na mimo záruční servis budou hrazeny Objednatelem, popř. třetí osobou (dojde-li k pronájmu předmětu díla). Strana 4 10.9 Objednatel bez předchozího souhlasu Dodavatele nebude zasahovat do technologického zařízení. 10.10 Objednatel bude dodržovat pokyny Dodavatele ve vztahu k technologickému zařízeni a jeho údržbě a obsluze. (K předávacímu protokolu budou předány příslušné návody na obsluhu v českém jazyce). 11. Změny uplatněné v průběhu realizace díla Pro každou změnu uplatněnou Objednatelem v průběhu zajišťováni předmětu díla bude uzavřen písemný dodatek ke smlouvě, včetně změny ceny za dílo na přIslušnou cenovou úroveň a případné změny terminů plnění či rozsahu plněni. Předmětem plnění je zakázková výroba zařÍzeni dle přílohy této kupní smlouvy. V průběhu výroby, po uzavření smlouvy již není možné měnit parametry, rozměry či snižovat počet objednaných kusů. Zboží je dovezeno na základě speciálniho požadavku od zahraničního výrobce a netvoří běžnou skladovou položku. Firma GASTROFORM tak nemá možnost dodané zboží vrátit výrobci. v případě storna objednávky či některých jejich položek, bude úČtován Objednateli storno poplatek 70% z ceny bez DPH za každou položku. Ke storno poplatku bude dále účtovaná cena za přepravu od výrobce. Nerezový nábytek se vyrábí na miru daného prostoru, Objednatel je proto povinen zajistit dodrženi dispozice prostor místa plnění, tak aby bylo možné objednaný zakázkový nábytek do prostor umístit. Objednatel je povinen na vlastni náklady zajistit přípravu elektrických, plynových a vodo instalačních připojení vyžadujÍcÍ dodávané technologie. V případě nedodržení přípojných mist elektřiny, vody a odpadu se přiměřeně prodlouži termín instalace a předání díla a dále budou Objednateli účtovány vícepráce na opakovanou instalaci technologického zařízenI. V případě nedodrženi dispozičních rozměrů prostoru místa plnění, v důsledku kterého nebude možné na místo nábytek nastěhovat Či umístit, dojde k prodlouženi terminu a dále bude Objednateli účtována nová výroba nerezového nábytku a to na základě dodatku k této smlouvě podepsaného Dodavatelem i Objednatelem. K takovéto situaci může nastat například v případě, že finální dispozice prostoru bude menší než vyrobený nerezový nábytek. Součástí smlouvy je výkresová dokumentace přípojných mist elektřiny, vody, odpadu, plynu, datových kabelů, případně průchodek pro jiné instalace. Objednatel je povinen zajistit na místě přesné nachystání přípojných míst dle projektu instalaci, který je součástí této smlouvy, Dodavatel poskytne Objednateli veškerou potřebnou dokumentaci a bude nápomocen při kontrole připravovaných instalací, V případě, že dojde ke zjištěni nových okdnosti ve vztahu k přípojným místům, zahrne dodavatel tyto změny do výkresové dokumentace a bude Objednatele o těchto změnách neprodleně informovat. Dodavatel předá Objednateli do 14 dni od podpisu této smlouvy finální výkresovou dokumentaci instalaci - přípojných míst, elektro, voda, odpad, datové kabely. Na předem dohodnutý termín montáže zajisti Objednatel funkční přípojné body - instalace vody a odpadu, elektrické zásuvky, elektrické přípojky svypinači 400V.V případě, že nepoteče voda a nebude funkční elektrický rozvod, nebude moŽné technologie ani zprovoznit, vyzkoušet a nakonfigurovat, provést školení obsluhy. V tom případě se Dodavatel a Objednatel dohodnou na novém nejbližším možném termínu zprovozněni technologické části díla, která vyžaduje přípojné body. Náklady na opětovnou dopravu a práci servisních techniků na oživení technologické části bude Dodavatel fakturovat jako vícenáklady Objednateli. Strana 5 12. Smluvní pokuty Pokud bude Dodavatel v prodlení se smluvním terminem plněni, přináleží Objednateli právo na uplatněni smluvní pokuty za každý den prodlenIve výši 500 KČ. Pokud bude Objednatelv prodlenI s terminem splatnosti faktur, přináleží Dodavateli právo na up|atněnism|uvnÍ pokuty za každý den prodleníve výši 500 KČ. 13. Odstou pení od smlouvy Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v souladu s Z.Č. 89/2012, občanský zákoník, anebo pro podstatné porušenitéto smlouvy ze strany Dodavatele, Za podstatné porušenítéto smlouvy se považuje zejména prodlenI Dodavatele s řádným dodáním zbožio vÍce než 30 dnů. Odstoupení podle této smlouvy musí být v písemné podobě doručeno druhé smluvní straně. Účinky odstoupeni od smlouvy nastávají okamžikem doručení oznámení o odstoupeni na adresu Dodavatele uvedenou v záhlaví této smlouvy. Strana 6 14, Závěrečná ustanoveni Tuto smlouvu lze měnit, doplňovat a upřesňovat pouze po vzájemné dohodě, a to písemnými dodatky, jejichž návrhy mohou podávat obě smluvní strany. Dodatky musí být pořadově Číslovány. Dodatky k této smlouvě mohou podepisovat odpovědní zástupci obou stran uvedeni v této smlouvě. Závazky plnění vyp|ývajÍcÍ z této smlouvy přecházejí po dobu její platnosti i na právní nástupce smluvních stran. Podmínky touto smlouvou neupravené se řídI příslušnými ustanoveními z.č. 89/2012, občanský zákoník. Smlouva je sepsána ve dvou stejnopisech, přičemž každá ze smluvních stran obdrží po jednom stejnopisu. Zástupci stran svými podpisy potvrzují svůj bezvýhradný souhlas se závazky, které stranám z jednotlivých ustanoveni této smlouvy vyplývaji. Tato smlouva vstupuje v platnost a nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. Případné spory smluvních stran budou řešeny smírnou cestou a v případě, že nedojde k dohodě, budou spory řešeny věcně a místně příslušnými soudy ČR. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, a že byla podepsána na základě jejich svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tisni za nápadně nevýhodných podmínek. PřIlohy: Přiloha č. 1- Cenová nabídka č 2020/33 ze dne 17.1.2020 V Brně dne 27. 2. 2020 v ä'j(ockovluil, dne, Z? O Za dodavatele: Za objednatele: /C'< - ,' ."C-—- , , . . jednatel ředitel GASTROFORM, s.r.o. Strana 7 SOKOLOVNA ŽIDLÔCHOVICE - VVbävmi µrovizomi jídelny, cennvá nabidkě 33·2020 Datum: 17.1.20?0 # model označení ks d. (V) př.(kW) Z kW šířka cena 1 kb bez DPH 1 Nerezový vstupnl slul k myčce s dřezem 160Qx760mm. prostor Pfô změkčovač a kanystry. odpadkový kok 1 O KČ KC 3 Nerezový výstupnl stul k myCce. s tvnoZi. Výstupní stůl k myčce - DM·3248 hloubka 760 mm délka 11uo mm 1 O KČ Kč 9 180 KČ 5 hAonláZni matenál Sx hadice pancéřová, KT Kolena a spojky. siĺo!) 1 O 1 kč 6 590 Kč 6 Skládací regál - výška 1800mm hloubka COO mm délka 7200 mm, nerezové stojny. pQhcě $ perforaci vysokoncsný 3 O 2 C o 7 Sprcha s batetj. úspomý pe:tá:or s 4L/min tryskou vzhledem k ni2ši spotřebě kvÚli kapáme bojleru 1 12 720 kč 8 Sp/¢hä Klarco K33 1 O 6 590 Kč g Stqanová dtezová baterie Klarco 1 O 10 Pojezdová dráha 55Qx300 s veNkalnim kotvením 2 O 550 11 Baterie bezdotyková s regulaci. batericvý zdroj 3 O 12 Dechová clona 1300 do dřevěné desky 2 O O 13 Koš na příbory ·8 sekci 1 M Kok umverzalni 500x500 2 Ô 15 ETV.B Aµkotvlveňdievno[zík vyhHvaný s přMhčovánlm Kapacita 15X GN Ill. celonerezové provedeni, prolsované pojezdy Doplněni stávajldho vozíku Celonerezové 1 O pojízdný regál na UloZeni táekú se špinavým nádobím, kompabbdnl s stávajlcimi podnosy a nádobím, rozteče dle pqmosu a postavené skleniEky a 16 stclniho nádobí 12 13 600 Doprava a $těhován1 1 O Montáž a montážni materiál MQňté2 technoďogil pmvede hrma se servisn/m cemKkátem (pro$ko/enim vlastních seMsnich techmků ve výrobním Závodě pro účely instalace a op'avy) pr} monľäZ ľechno/ogd tnsWQvaného konvek/omďU MonláZnl hnna ph nás!upu na manťá2 p/'edbZ/ certihkáty vydané výrobcem ne sťarSi/äk 1 ník 601 1 GASTROFORM, s.r.o., IČo: 01637801 Ž bez dph: 369 920 kč Ondrova 9, 635 00 Brno DPH 21% 77 683 KČ Celkem 447 603 KC