Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11834760: Vybavní do výdejny školního stravování

Příloha KS33-2020.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva číslo: 33/2020

                        na dodávku a montáž technoIogiI výdejny jídla
      uzavřená podle ustanoveni § 2586 a násl. z.č. 89/2012, občanský zákoník

mezi

GASTROFORM, s.r.o.
Ondrova 9
635 00 Brno

Bankovní spojení: Flo banka, a.s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1
Číslo účtu :

IČO: 01637801

DIČ: CZ01637801

Tel:                 l Mail:

Spisová značka: C 78901vedená u krajského soudu v Brně
zastoupený Mgr. Pavlem Prostředním - jednatelem spoleČnosti

dále zvaný jako ,, Dodavatel "

a

Základni škola Židlochovice okres Brno venkov příspěvková organizace

Tyršova 611
667 01 Židlochovice

IČO: 71001514

Zastoupená ředitelem školy Mgr. Vladimírem Soukopem

dále zvaný jako ,,Objednatel"

     1. Předmět smlouvy
Předmětem této smlouvy je provedeni dodávky objednateli včetně veškeré dokumentace (manuály,
záruční listy) technologie dle přílohy Č. 1 nabídka č. 33-2020. Specifikace plnění předmětu této
smlouvy je nabídkový list, který je nedílnou součástítéto smlouvy.
Dodávané technologie, specifikovaná blíže v přílohách této smlouvy, je dále označována jako
,,předmět plněni", ,,zboží" či ,,dílo").
Součásti dodávky předmětu plnění dle této smlouvy, je doprava do místa plnění, instalace, zaškoleni
obsluhy, komp|exnÍodzkoušeni dodané technologie a předáni dokladů, které se k dodávanému zboží
vztahují.

                                                                                                                                               Strana 1
Objednatel se touto smlouvou zavazuje řádně dodané dílo od Dodavatele převzít a zaplatit cenu v
souladu s podmínkami sjednanými touto smlouvou.

2. Termin plněni + harmonogram prací

Předmět plnění bude předán Objednateli do 31.3.2020.

Dodavatel si vyhrazuje právo na prod|ouženÍtermínu plněni v případě, že ze strany Objednatele
nebudou dodány požadované dokumenty - kupní smlouva - a nebude uhrazena zálohová platba ve
splatnosti.

     3. Místo plnění
Místem montáže: Sokolovna Židlochovice

Dopravu zboží zajisti Objednatel na své náklady vlastním vozem ze skladu Dodavatele na místo
plnění. Dodavatel a Objednatel se dohodnou na terminu nakládky zboží minimálně 3 dny předem.

Objednatel zajisti složeni a uskladněni v uzamčeném prostoru na místě montáže. Objednatel po dobu
transportu od Dodavatele na místo plněni (místo montáže) nese odpovědnost za zboží- za jeho
bezvadný stav.

Montážni připravenost potvrdí Odběratel Dodavateli 7 dní před samotnou montáží.

4. Cena a platební podmínky

Cena za dílo dle předmětu této smlouvy je stanovena v KČ následovně:

Smluvní cena                      369.920,- KČ bez DPH

+ Daň z přidané hodnoty DPH (21%) 77.683,- KČ

Fakturační cena (včetně DPH)      447.603,- KČ včetně DPH

Konečná cena je pevná a neměnná.

Daňový doklad - konečná faktura bude Dodavatelem vystavena bezodkladně po podpisu protokolu o
předánía převzetízbožÍ. Konečná faktura bude mít splatnost14 dnů od data vystavení. Objednatel
uhradí částku ve výši zbývajÍcÍ fakturační ceny bezhotovostním převodem na bankovní účet
Dodavatele.

5. Změna ceny při nepředvidatelných okolnostech

Dodavatel je oprávněn zvýšit cenu díla o cenu přiměřenou činnostem, jejichž potřeba se objevila při
provádění díla a které nebylo možné v době uzavření Smlouvy předvídat. Změna ceny je možná
výhradně po odsouhlasenI obou smluvních strany, a to formou písemného dodatku k této smlouvě
uzavřenou s Objednatelem. Cena za zařIzenI je pevná a neměnná dle cenové nabídky, která je
součástítéto smlouvy.

     6. Přechod nebezpečí a vlastnictví díla
Vlastnické právo ke zboží přechází na Objednatele okamžikem jeho zaplaceni. V případě neuhrazení
zboží nebo jeho částečné úhrady si Dodavatel vyhrazuje právo na odebráni zboží, za tím účelem je
Objednatel povinen umožnit přístup do prostor, kde je zboží umístěno. Do úplného zap|acenÍzboží

                                                                                                                                       Strana 2
zůstává zboží majetkem Dodavatele - společnosti GASTROFORM, s.r.o. - Nebezpečí způsobení škody
na zboží, přechází na objednatele dnem převzetí zboží od Dodavatele.

     7. Bezpečnost a poŽární ochrana

Objednatel je povinen umožnit lokálni vypInánI elektrické energie, vody a plynu (dle pokynů
Dodavatele), které však nebudou narušovat provoz, včetně všech zabezpečovacích opatření nutných
k prováděni prací. Plněním těchto povinnosti není dotčena odpovědnost Dodavatele za řádná
bezpečnostní opatření, vyplývajicí z povahy jeho práce.

     8. Zkoušky a předáni díla

08.1 Na závěr montáže provede Dodavatel za přítomnosti Objednatele komplexní vyzkoušeni
dodané technologie a jeho výsledek bude zapsán do písemného protokolu o předánia převzetidňa.

08.2 Dodavatel písemně vyzve Objednatele nejméně tři dny před terminem prováděni zkoušek k
zajištění účasti pracovníka Objednatele na zkouškách a předánidňa a Objednatelzajisti přítomnost
svého pracovníka u těchto zkoušek a předání díla,

08.3 V případě, že Objednateli stanovený termín zahájenízkoušek nevyhovuje, je povinen o této
skutečnosti bezodkladně písemně Dodavatele informovat, nejpozději však jeden pracovní den
předem. Dodavatel a Objednatel pak dohodnou jiný nejbližší možný termín zahájení zkoušek;
nedohodnou-li se bezodkladně, tj. nejpozději do dvou pracovních dnů od původního termínu zahájení
zkoušek, určí Dodavatel náhradnitermín zahájeni zkoušek sám a Objednatele o něm písemně
vyrozumí.

08.4 Pokud Objednatel při dodrženi povinnosti Dodavatele podle ods. 08.3 tohoto článku nezajistí
přítomnost pracovníka v terminu prováděnízkoušek bez řádné omluvy nebo v náhradním termínu
(sjednaném nebo určeném), zkoušky budou Dodavatelem vykonány za jeho nepřítomnosti a tuto
skutečnost poznamená Dodavatel do protokolu.

08.5 O průběhu zkoušek a výsledku předávacího řizenÍsepÍšÍsm|uvnÍstrany protokol o předánia
převzetí díla, v jehož závěru objednatel výslovně uvede, zda dílo má vady či nedodělky a jaké, zda dílo
přejímá nebo ne, a uvede z jakých důvodů. V případě zjištěných vad či nedodělků bude dohodnuta
lhůta pro jejich odstraněni. Vady a nedodělky nebránÍcÍ provozu předmětu plněni ke sjednanému
účelu neopravňujIObjednatele k odrrútnutí převzetí díla.

08.6 Zkoušky budou úspěšné v případě, že zařízeni bude provozuschopné a bude splňovat
parametry dané v technických manuálech.

     9. Předání zboží, dodací podmínky
Standardně jsou ceny uvedeny EXW GASTROFORM, Ondrova 159/9, 63500 Brno.
Dodáni se považuje podle této smlouvy za splněné, pokud:

·  zboží bylo řádně předáno včetně příslušné dokumentace,

·  byla provedena přejimaci zkouška, tzn., že zboží bylo nainstalováno a v provozuschopném
stavu převzato kupujícIm v místě plnění, a to formou písemného zápisu,

·  byla zaškolena obsluha,

                                                                         Strana 3
 Podpisem dodacího listu a písemného zápisu o převzetí a provedení přejímací zkoušky zboží
oprávněnými osobami dochází k převzetí a předáni zboží a k přechodu nebezpečí škody na zboží na
objednatele.

      10. Záruky l Servis

 10.1 Dodavatel poskytuje záruku na dodané technologické zařIzení v délce 12 měsíců od data
podpisu protokolu o předání a převzetí.

10.2 Dodavatel odpovídá za vady, které má jim zhotovené dílo v době jeho předání objednateli. Za
vady díla, na něž se vztahuje Dodavatelem poskytnutá záruka, odpovídá Dodavatel po záruční dobu a
v rozsahu této záruky.

10.4 Vady díla, které nebylo možno zjistit při předáni díla a které se vyskytnou po předání díla, je
objednatel povinen uplatnit u Dodavatele v záruční době. Vady díla dle tohoto odstavce této
smlouvy, na něž se vztahuje Dodavatelem poskytnutá záruka, je objednatel povinen oznámit
Dodavateli písemnou formou do deseti pracovních dnů ode dne jejich zjištěni.

10.5 Plněni ze záruky se řídI obecně platnými právními předpisy upravujíckni nároky ze záruky za
jakost dle Občanského zákoníku.

10.6 Opravy součásti díla provede Dodavatel osobně, a to na základě písemné nebo telefonické
výzvy Objednatele. Záruční servis bude Dodavatelem prováděn v místě instalace zboží. Dodavatel se
zavazuje k nástupu k záruční opravě nejpozději do 24 hod. od nahlášení poruchy v pracovni dny a
uvedeni zařizenI do bezchybného provozu (obnoveni plné funkčnosti celého systému) nejdéle do 72
hodin od oznámeni nahlášení poruchy objednatelem, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.
Cestovní náklady, náklady na materiál a veškeré další náklady, které Dodavateli vzniknou v souvislosti
s prováděním záručních oprav, hradí v plné výši Dodavatel, resp. jsou započítány v kupní ceně zboží,

10.7 Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodborným zacházením, neakceptováním doporučení
uvedených v návodech na obsluhu a to ze strany Objednatele nebo třetiosoby. Dále se záruka
nevztahuje na vady způsobené tvrdostívody a na vady způsobené používánkn jiných čisticích
prostředků, než je uvedeno v návodech k obsluze. Dále se záruka nevztahuje na zařízení, které bylo
použito k jiným účelům, než je uvedeno v návodech k použití. Záruka se nevztahuje na závady
způsobené nesprávným zacházením, tj. zacházením v rozporu s návodem k obsluze a nedodržováním
pokynů obsažených v návodu v obsluze důležitých pro bezporuchový chod stroje, závady způsobené
neznalostí obsluhy zařízeni, závady způsobené nešetrným zacházením. Záruka se nevztahuje na
výměnu součástek pod|éhajicich přirozenému opotřebeni (např. těsnění), vady vzniklé umÍstěnim
přistroje v prostředí chladnějším, než 0"C a teplejším než 50°C, opotřebeni vzniklé běžným
použjvánÍm, poruchy způsobené usazováním vodního kamene v přístroji, na závady vzniklé
neodborným odstraňováním usazenin, vodního kamene nebo nesprávným postupem při jejich
odstraňováni, na závady způsobené špatným čištěním a zavápněním zařIzenIv důsledku toho, že není
nainstalován změkčovač nebo není pravidelně regenerován, popř. zařIzeni není dostatečně často
odvápňováno a čištěno v závislosti na tvrdosti vody.

10.8 Záruční a mimo záruční servis bude zajišťován Dodavatelem. Náklady na záruční opravy
budou hrazeny Dodavatelem a náklady na mimo záruční servis budou hrazeny Objednatelem, popř.
třetí osobou (dojde-li k pronájmu předmětu díla).

                                                                                                                                         Strana 4
10.9 Objednatel bez předchozího souhlasu Dodavatele nebude zasahovat do technologického
zařízení.

10.10 Objednatel bude dodržovat pokyny Dodavatele ve vztahu k technologickému zařízeni a jeho
údržbě a obsluze. (K předávacímu protokolu budou předány příslušné návody na obsluhu v českém
jazyce).

     11. Změny uplatněné v průběhu realizace díla

Pro každou změnu uplatněnou Objednatelem v průběhu zajišťováni předmětu díla bude uzavřen
písemný dodatek ke smlouvě, včetně změny ceny za dílo na přIslušnou cenovou úroveň a případné
změny terminů plnění či rozsahu plněni.

Předmětem plnění je zakázková výroba zařÍzeni dle přílohy této kupní smlouvy. V průběhu výroby, po
uzavření smlouvy již není možné měnit parametry, rozměry či snižovat počet objednaných kusů.

Zboží je dovezeno na základě speciálniho požadavku od zahraničního výrobce a netvoří běžnou
skladovou položku. Firma GASTROFORM tak nemá možnost dodané zboží vrátit výrobci. v případě
storna objednávky či některých jejich položek, bude úČtován Objednateli storno poplatek 70% z ceny
bez DPH za každou položku. Ke storno poplatku bude dále účtovaná cena za přepravu od výrobce.

Nerezový nábytek se vyrábí na miru daného prostoru, Objednatel je proto povinen zajistit dodrženi
dispozice prostor místa plnění, tak aby bylo možné objednaný zakázkový nábytek do prostor umístit.
Objednatel je povinen na vlastni náklady zajistit přípravu elektrických, plynových a vodo instalačních
připojení vyžadujÍcÍ dodávané technologie. V případě nedodržení přípojných mist elektřiny, vody a
odpadu se přiměřeně prodlouži termín instalace a předání díla a dále budou Objednateli účtovány
vícepráce na opakovanou instalaci technologického zařízenI. V případě nedodrženi dispozičních
rozměrů prostoru místa plnění, v důsledku kterého nebude možné na místo nábytek nastěhovat Či
umístit, dojde k prodlouženi terminu a dále bude Objednateli účtována nová výroba nerezového
nábytku a to na základě dodatku k této smlouvě podepsaného Dodavatelem i Objednatelem. K
takovéto situaci může nastat například v případě, že finální dispozice prostoru bude menší než
vyrobený nerezový nábytek.

Součástí smlouvy je výkresová dokumentace přípojných mist elektřiny, vody, odpadu, plynu, datových
kabelů, případně průchodek pro jiné instalace. Objednatel je povinen zajistit na místě přesné
nachystání přípojných míst dle projektu instalaci, který je součástí této smlouvy, Dodavatel poskytne
Objednateli veškerou potřebnou dokumentaci a bude nápomocen při kontrole připravovaných
instalací, V případě, že dojde ke zjištěni nových okdnosti ve vztahu k přípojným místům, zahrne
dodavatel tyto změny do výkresové dokumentace a bude Objednatele o těchto změnách neprodleně
informovat. Dodavatel předá Objednateli do 14 dni od podpisu této smlouvy finální výkresovou
dokumentaci instalaci - přípojných míst, elektro, voda, odpad, datové kabely.

Na předem dohodnutý termín montáže zajisti Objednatel funkční přípojné body - instalace vody a
odpadu, elektrické zásuvky, elektrické přípojky svypinači 400V.V případě, že nepoteče voda a nebude
funkční elektrický rozvod, nebude moŽné technologie ani zprovoznit, vyzkoušet a nakonfigurovat,
 provést školení obsluhy. V tom případě se Dodavatel a Objednatel dohodnou na novém nejbližším
 možném termínu zprovozněni technologické části díla, která vyžaduje přípojné body. Náklady na
opětovnou dopravu a práci servisních techniků na oživení technologické části bude Dodavatel
fakturovat jako vícenáklady Objednateli.

                                                                                                                                         Strana 5
     12. Smluvní pokuty
Pokud bude Dodavatel v prodlení se smluvním terminem plněni, přináleží Objednateli právo na
uplatněni smluvní pokuty za každý den prodlenIve výši 500 KČ.
Pokud bude Objednatelv prodlenI s terminem splatnosti faktur, přináleží Dodavateli právo na
up|atněnism|uvnÍ pokuty za každý den prodleníve výši 500 KČ.

     13. Odstou pení od smlouvy
Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v souladu s Z.Č. 89/2012, občanský zákoník, anebo pro
podstatné porušenitéto smlouvy ze strany Dodavatele, Za podstatné porušenítéto smlouvy se
považuje zejména prodlenI Dodavatele s řádným dodáním zbožio vÍce než 30 dnů.
Odstoupení podle této smlouvy musí být v písemné podobě doručeno druhé smluvní straně. Účinky
odstoupeni od smlouvy nastávají okamžikem doručení oznámení o odstoupeni na adresu Dodavatele
uvedenou v záhlaví této smlouvy.

                                                                                                                                       Strana 6
      14, Závěrečná ustanoveni

Tuto smlouvu lze měnit, doplňovat a upřesňovat pouze po vzájemné dohodě, a to písemnými
dodatky, jejichž návrhy mohou podávat obě smluvní strany. Dodatky musí být pořadově Číslovány.

Dodatky k této smlouvě mohou podepisovat odpovědní zástupci obou stran uvedeni v této smlouvě.

Závazky plnění vyp|ývajÍcÍ z této smlouvy přecházejí po dobu její platnosti i na právní nástupce
smluvních stran. Podmínky touto smlouvou neupravené se řídI příslušnými ustanoveními z.č.
89/2012, občanský zákoník. Smlouva je sepsána ve dvou stejnopisech, přičemž každá ze smluvních
stran obdrží po jednom stejnopisu. Zástupci stran svými podpisy potvrzují svůj bezvýhradný souhlas
se závazky, které stranám z jednotlivých ustanoveni této smlouvy vyplývaji.

Tato smlouva vstupuje v platnost a nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními
stranami.

Případné spory smluvních stran budou řešeny smírnou cestou a v případě, že nedojde k dohodě,
budou spory řešeny věcně a místně příslušnými soudy ČR.

Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, a že byla podepsána na základě jejich
svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tisni za nápadně nevýhodných podmínek.

PřIlohy:

Přiloha č. 1- Cenová nabídka č 2020/33 ze dne 17.1.2020

V Brně dne 27. 2. 2020        v ä'j(ockovluil, dne, Z?                                              O
Za dodavatele:
                              Za objednatele:

          /C'< - ,' ."C-—- ,      ,

     .                             .
jednatel                      ředitel
GASTROFORM, s.r.o.

                                                        Strana 7
     SOKOLOVNA ŽIDLÔCHOVICE - VVbävmi µrovizomi jídelny, cennvá nabidkě 33·2020

     Datum: 17.1.20?0

#    model označení                                                                                                                                             ks d. (V) př.(kW) Z kW šířka  cena 1 kb        bez DPH

1    Nerezový vstupnl slul k myčce s dřezem 160Qx760mm. prostor Pfô změkčovač a kanystry. odpadkový kok                                                         1   O                                      KČ
                                                                                                                                                                                                           KC
3    Nerezový výstupnl stul k myCce. s tvnoZi. Výstupní stůl k myčce - DM·3248 hloubka 760 mm délka 11uo mm                                                     1   O                                      KČ     Kč
                                                                                                                                                                                                   9 180 KČ
5    hAonláZni matenál Sx hadice pancéřová, KT Kolena a spojky. siĺo!)                                                                                          1   O                             1               kč
                                                                                                                                                                                                   6 590 Kč
6    Skládací regál - výška 1800mm hloubka COO mm délka 7200 mm, nerezové stojny. pQhcě $ perforaci vysokoncsný                                                 3   O                                          2  C
                                                                                                                                                                    o
7    Sprcha s batetj. úspomý pe:tá:or s 4L/min tryskou vzhledem k ni2ši spotřebě kvÚli kapáme bojleru                                                           1                                              12 720 kč

8    Sp/¢hä Klarco K33                                                                                                                                          1   O                                          6 590 Kč

g    Stqanová dtezová baterie Klarco                                                                                                                            1   O

10   Pojezdová dráha 55Qx300 s veNkalnim kotvením                                                                                                               2   O  550

11   Baterie bezdotyková s regulaci. batericvý zdroj                                                                                                            3   O

12   Dechová clona 1300 do dřevěné desky                                                                                                                        2   O
                                                                                                                                                                    O
13   Koš na příbory ·8 sekci                                                                                                                                    1

M    Kok umverzalni 500x500                                                                                                                                     2   Ô

15   ETV.B Aµkotvlveňdievno[zík vyhHvaný s přMhčovánlm Kapacita 15X GN Ill. celonerezové provedeni, prolsované pojezdy Doplněni stávajldho vozíku Celonerezové  1   O

     pojízdný regál na UloZeni táekú se špinavým nádobím, kompabbdnl s stávajlcimi podnosy a nádobím, rozteče dle pqmosu a postavené skleniEky a

16   stclniho nádobí                                                                                                                                            12                            13

600  Doprava a $těhován1                                                                                                                                        1   O

     Montáž a montážni materiál
     MQňté2 technoďogil pmvede hrma se servisn/m cemKkátem (pro$ko/enim vlastních seMsnich techmků ve výrobním Závodě pro účely instalace a op'avy)
     pr} monľäZ ľechno/ogd tnsWQvaného konvek/omďU MonláZnl hnna ph nás!upu na manťá2 p/'edbZ/ certihkáty vydané výrobcem ne sťarSi/äk 1 ník

601                                                                                                                                                             1

     GASTROFORM, s.r.o., IČo: 01637801                                                                                                                                                        Ž bez dph:       369 920 kč
     Ondrova 9, 635 00 Brno                                                                                                                                                                   DPH 21%           77 683 KČ
                                                                                                                                                                                              Celkem
                                                                                                                                                                                                               447 603 KC