Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O USKUTEČNĚNÍ PŘEDSTAVENÍ DBP, s.r.o. Jakubské nám. 5, 602 00 Brno zastoupené MgA. Ondřejem Chalupským, ředitelem jednajícím na základě plné moci IČO: 44961871 DIČ: CZ44961871 zapsané v OR u Krajského soudu v Brně, oddíl C 4178 Bankovní spojení: Waldviertler Sparkasse Bank AG Číslo účtu: xxxxxxxxxx kontaktní osoba: xxxxxxxxxx kontakt světla, zvuk, jevištní technika: viz. technické požadavky (dále jen DIVADLO) a Město Třeboň Palackého nám. 46/II, 379 01 Třeboň zastoupené Ing. Alenou Seberovou, vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu IČ: 00247618 DIČ: CZ00247618 kontaktní osoba: xxxxxxxxxx kontakt světla, zvuk + jevištní technika: xxxxxxxxxx (dále jen POŘADATEL) uzavírají dnešního dne smlouvu o pořádání divadelního představení I. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je vymezení vzájemných práv a povinností při provedení divadelního představení Šašek a syn konané, dne: 5. května 2020 od 19 hodin na scéně zajištěné POŘADATELEM, tj. Divadlo J. K. Tyla, Masarykovo nám. 2/I, Třeboň (dále jen PŘEDSTAVENÍ) II. Finanční podmínky 1. Za realizaci představení se POŘADATEL zavazuje DIVADLU zaplatit 90.000 Kč + DPH v zákonné výši (slovy: devadesát tisíc korun českých) + alikvotní náklady na dopravu, tj. 10.400 Kč + DPH v zákonné výši. Na sjednanou částku vystaví DIVADLO po uskutečnění PŘEDSTAVENÍ daňový doklad se splatností 14 dnů. Za každý den prodlení je POŘADATEL povinen zaplatit DIVADLU smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky. 2. POŘADATEL se zavazuje nahlásit agentuře DILIA (na emailovou adresu bendova@dilia.cz) přehled tržby za představení do 7 dnů po uskutečnění představení a zaplatit autorské poplatky ve výši 13, 5 % z celkové hrubé tržby. Agentura následně vystaví a zašle daňový doklad POŘADATELI, který je povinen ji uhradit v řádném termínu splatnosti na účet uvedený na faktuře. Dále pak 1 % z celkové hrubé tržby xxxxxxxxxx na účet č. xxxxxxxxxx 3. Tržby z představení budou připsány na účet POŘADATELE. 4. V případě, že bude dodatečně nasmlouváno výše uvedené PŘEDSTAVENÍ na následující nebo předešlý den v jiném městě, budou ceny za dopravu a ubytování herců a technické složky DIVADLA rozpočítány na poměrné části pro oba zúčastněné subjekty. 5. V případě, že POŘADATEL odebere od DIVADLA plakáty (ve formátu A2), je POŘADATEL povinen uhradit DIVADLU částku ve výši: 50 Kč plus DPH za 1 ks + poštovné, a to bezhotovostním převodem na základě faktury vystavené DIVADLEM. Počet odebraných plakátů: 15 ks III. Nekonání a odřeknutí představení 1. Bude-li provedení představení znemožněno v důsledku nepředvídatelné události (např. přírodní katastrofa, epidemie, úřední zákaz apod.), mají obě strany právo od smlouvy odstoupit bez jakýchkoliv nároků na finanční náhradu škody, avšak po předchozím vyrozumění. 2. Odřekne-li POŘADATEL představení z jiných důvodů, než je uvedeno ve lhůtě kratší než 60 dnů před sjednaným představením, je povinen DIVADLU zaplatit smluvní pokutu ve výši 50 % smluvní částky. 3. Odřekne-li POŘADATEL představení z jiných důvodů, než je uvedeno ve lhůtě kratší než 30 dnů před sjednaným představením, je povinen DIVADLU zaplatit smluvní pokutu ve výši 100 % smluvní částky. 4. Malý zájem o vstupenky není důvodem k odstoupení od smlouvy. 5. Odřekne-li jedna ze stran PŘEDSTAVENÍ z jiných důvodů, než uvedených v čl. III, odst. 1, uhradí druhé straně prokazatelné výlohy spojené s přípravou představení. 6. DIVADLO a POŘADATEL se zavazují, že po podpisu této smlouvy neuzavřou bez souhlasu druhé strany žádnou jinou podobnou smlouvu a nepřijmou žádný jiný závazek, který by časově, věcně nebo jinak ohrozil splnění této smlouvy. IV. Ostatní ujednání 1. POŘADATEL zajistí na své náklady veškeré podmínky nutné k bezvadnému uskutečnění představení včetně technického, organizačního a pomocného personálu. 2. POŘADATEL se zavazuje uvádět DIVADLO jako producenta a provozovatele inscenace na veškerých propagačních materiálech. 3. DIVADLO zajistí ubytování pro herce a technický personál. DIVADLO poté POŘADATELI vystaví fakturu na alikvotní částku, která se dělí mezi dva pořadatele. Předpokládaná částka, která bude hrazena činní 13.000 Kč + DPH v zákonné výši. Dalším pořadatelem je: 4. 5. 2020 Waldviertler Sparkasse Bank AG xxxxxxxxxx 4. Pokud si bude POŘADATEL vytvářet vlastní propagační materiály související s uvedenou hrou, je povinno v tomto materiálu uvádět následující 1. jméno autora i titul hry stejným druhem a velikosti písma: Boleslav Polívka, Šašek a syn 2. hrají: Boleslav Polívka, Vladimír Polívka, Michal Chovanec, Ondřej Klíč, David Rotter, Jaromír Barin Tichý, Jiří Fretti Pfeifer 3. režie: Boleslav Polívka Tento propagační materiál musí být zaslán k autorizaci DIVADLU na e-mail xxxxxxxxxx 5. POŘADATEL dále na svůj náklad zajistí: - technické požadavky dle Přílohy č. 1 této smlouvy; - volné jeviště od 14.00 v den konání představení; - vjezd k technickému vchodu divadla pro vyložení a naložení dekorací a kostýmů; - pomoc při nakládání dekorací (2-3 osoby); - přítomnost jevištního mistra, osvětlovače a zvukaře při přípravě a realizaci představení, tj. od 14.00; - parkovací místa pro auta DIVADLA v blízkosti místa konání PŘEDSTAVENÍ pro 2 nákladní auta a 1 – 2 osobní auta; - šatny pro 8 osob včetně sociálního zařízení (WC a sprchy včetně ručníků a mýdla); - 6 volných vstupenek pro potřeby DIVADLA na každé představení (pokud nevzejde ze strany DIVADLA požadavek na tyto vstupenky do dne konání, je možné tato místa uvolnit do prodeje); - drobné občerstvení pro účinkující (ovoce, obložená sýrová a šunková mísa) - zajištění pitného režimu: neperlivá balená voda, káva, čaj 6. DIVADLO se zavazuje, že bude při realizaci PŘEDSTAVENÍ usilovat o vysokou uměleckou úroveň. 7. Během představení je zakázáno fotografovat a pořizovat obrazový a zvukový záznam. V. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva je oboustranně závazná a její podmínky lze změnit pouze písemnou formou po dohodě obou stran. 2. Smlouva je vyhotovena ve dvou exemplářích, z nichž každá strana obdrží po jednom. 3. Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu oběma stranami. V Brně, dne …………….. V Třeboni, dne ....................................... ------------------------------------------------ ----------------------------------------------- DIVADLO POŘADATEL Příloha č. 1 – Technické požadavky JEVIŠTĚ · minimální šířka 8 m, hloubka 7 m, výška 4 m · funkční opona uprostřed dělená · hraje se na jevišti i na forbíně před oponou (šířka forbíny minimálně 2 m od opony) · zázemí jeviště min. 2 m na každou stranu · jeviště kolem hrací plochy do boků a nahoru vykrýt šálami · nutnost vrtání do podlahy · rovná podlaha jeviště · pokud má divadlo protipožární železnou oponu, upozorňujeme, že pod touto oponou stojí dekorace představení, která brání jejímu spuštění Konzultace: xxxxxxxxxx SVĚTLA · přední světlo (front light): 10 x 1-2 kW PC (umístěné na ochozu nad / za diváky) · boční přední světlo (side front): 8 x 1 kW PC (4 na každé straně ochozu) · horní světlo – jevištní most (stage bridge): 10 x 1 kW PC (truss nad forbínou) · kontra světlo – 2 x 1 kW PC · volné regulovatelné kanály na podlaze: 6 x 10 A · osvětlovací pult 24 submasterů · 2 x volný kanál pro štych zepředu - 16 A jeden · 1 x followspot 1,2 kW Celekon (máme vlastní) · z pravého balkonu z pohledu diváka musí být možnost umístění štychu (min. rozměr 2 x 1,5 m) · konec dmx kabelu (3 – pin samice) na scéně, připojení LED světla – světelného horizontu Konzultace: xxxxxxxxxx ZVUK · minidisk disk – 2 ks s funkcí AUTOPAUSE · 5 výstupů pro každý MD; 2 x předky, 2 x cesta pro zapojení pasivních reprobeden přes speakony na jevišti; · při kapacitě sálu 300 a více míst je nezbytné ozvučit jeviště a forbínu kondenzátorovými mikrofony, aby bylo slyšet až do zadních řad Konzultace: xxxxxxxxxx V případě nejasností, nebo nemožnosti jakoukoliv komponentu zajistit, prosím kontaktujte osobu, od které jste tento dokument obdrželi a zároveň̌ uvedenou osobu za techniku. POŘADATEL byl obeznámen s technickými podmínkami a svým podpisem se zavazuje k jejich dodržení. V Třeboni, dne ............................... ……………………………….. POŘADATEL 4