Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Číslo: 20/640100008 S Dílčí smlouva Zpracoval: Tel. číslo: Email: Objednatel: Dodavatel: Správa železnic, státní organizace Chládek a Tintěra, Pardubice a.s. Dlážděná 1003/7 Praha 1, Nové Město 110 00 K Vápence 2677 530 02 PARDUBICE V - ZELENÉ PŘEDMĚSTÍ Objednávku vystavuje organizační složka: IČO: 25253361 DIČ: CZ25253361 Správa železnic, Oblastní ředitelství Hradec Králové U Fotochemy 259 Číslo účtu: Hradec Králové 501 01 IČO: 70994234 DIČ: CZ70994234 "Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka A 48384“ Termín dodání: Finanční objem (bez DPH) do: 25.2.2020 - 30.9.2020 CZK 2 515 000,00 Č. j.: Způsob dopravy: Způsob platby: Zajistí dodavatel Převodem Smlouva: S64000760020 Povaha nákupu: Účetní okruh: Splatnost faktury: 30 dní X MOZ HOM X Potvrzený termín dodání: provoz investice FKSP ZDC Adresa místa plnění: Fakturu zašlete: Správa železnic, Oblastní ředitelství Hradec Králové U Fotochemy 259 Hradec Králové 501 01 Objednáváme u Vás: MJ Množství Cena / jedn. Čís.ř. Kód MTZ Název obj. č. 6 2 515 000,00 1 Obnova PKO na mostních objektech v úseku tr. Týniště n/O - Potštejn Pokračování je na straně 2 Přílohy: žádné Záruční doba: Dle smlouvy Objednávka je podstatnou náležitostí daňového dokladu (faktury). Na daňový doklad uvádějte své IČO, DIČ nebo potvrďte, že nejste plátci DPH. Uveďte, jestli jste fyzická nebo právnická osoba. Úrok z prodlení respektujeme pouze v zákonné výši dle nařízení vlády č.351/2013 Sb. Termín splatnosti bude akceptován po doručení úplného daňového dokladu. Daňový doklad může být uhrazen ze dvou účtů, a to zvlášť základ DPH a zvlášť DPH. Žádáme o zaslání potvrzené objednávky zpět spolu s daňovým dokladem! Bez potvrzené objednávky včetně bankovního spojení nelze daňový doklad akceptovat jako úplný a nemůže být proplacen. Dodavatel včas poskytne odběrateli informaci o možných změnách týkajících se identifikačních údajů společnosti, včetně možné změny bankovních údajů. Objednatel je povinen uveřejňovat uzavřené smlouvy (objednávky včetně její písemné akceptace) v Registru smluv na základě ustanovení zákona číslo 340/2015 Sb. (viz zadní strana objednávky). Smluvní strany se dohodly, že stane-li se dodavatel nespolehlivým plátcem nebo daňový doklad dodavatele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo uvedeno ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn z finančního plnění uhradit daň z přidané hodnoty přímo místně a věcně příslušnému správci daně dodavatele. V případě poskytnutí osobních údajů dodavateli je dodavatel povinen tyto údaje zabezpečit dle Nařízení evropského parlamentu a rady o ochraně osobních údajů č. 2016/679 (GDPR). Hradec Králové, dne: 04.03.2020 PARDUBICE V - ZELENÉ PŘEDMĚSTÍ, Akceptováno dne: 09.03.2020 (razítko, podpis) (jméno, příjmení, razítko, podpis) Objednatel: jméno: Dodavatel: Strana: 1/3 OBJEDNÁVKA Číslo: 20/640100008 S Pokračování Zpracoval: Tel. číslo: Cena / jedn. Email: Čís.ř. Kód MTZ Název MJ Množství Údržba, opravy a odstraňování závad u SMT 2020 - 2021. Kontaktní osoba: ZDE, PROSÍM, DOPLŇTE Č. VAŠEHO BANKOVNÍHO ÚČTU: _______________kód banky________ Strana: 2/3 Tato objednávka představuje nabídku ve smyslu § 1731 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“). Akceptace objednávky musí být písemná. Konkludentní přijetí nabídky je vyloučeno (§ 1744 OZ). Dodavatel bere na vědomí, že akceptací této objednávky dojde k uzavření smlouvy. Objednatel uveřejní objednávku i přijetí nabídky v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (dále jen „ZRS) za předpokladu, že se bude jednat o smlouvu ve smyslu ustanovení § 2 odst. 1 ZRS, na níž nedopadá výjimka dle ustanovení § 3 ZRS. Dodavatel akceptací nabídky souhlasí se zveřejněním údajů o identifikaci smluvních stran, předmětu smlouvy, jeho ceně či hodnotě a datu uzavření této smlouvy v registru smluv. Neoznámí-li dodavatel objednateli písemně společně s akceptací této objednávky, které konkrétně specifikované údaje považuje za své obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 OZ, či že se v objednávce vyskytují informace, jež nemohou být v registru smluv uveřejněny v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 ZRS, bude objednatel postupovat tak, jakoby se takové údaje a informace v objednávce nevyskytovaly. S částmi objednávky, které dodavatel neoznačí za své obchodní tajemství před uzavřením této objednávky, nebude objednatel jako s obchodním tajemstvím nakládat a ani odpovídat za případnou škodu či jinou újmu takovým postupem vzniklou. Za označení těchto údajů a informací odpovídá výhradně dodavatel, a to bez ohledu na to, která ze stran tyto údaje či informace znečitelní a objednávku uveřejní. Totéž platí pro oznámení dodavatele, že na jeho osobu či tuto objednávku dopadá některá z výjimek uvedených v ustanovení § 3 odst. 2 ZRS. Účinností zákona č. 367/2019 Sb., tj. od 1. 1. 2020 došlo ke změně názvu státní organizace, dřívější název Správa železniční dopravní cesty byl od uvedeného data nahrazen názvem novým Správa železnic. K uvedené změně došlo ex lege a zápis nového názvu do obchodního rejstříku nemá konstitutivní charakter, změna nemá vliv na právní postavení, práva a povinnosti, či jiné okolnosti státní organizace, totožnost subjektu, státní organizace, zůstává zachována. Smluvní strany naznačenou okolnost berou na vědomí a jsou s ní srozuměny. Strana: 3/3 Ověřovací doložka změny datového formátu dokumentu podle § 69a zákona č. 499/2004 Sb. Doložka číslo: 624177 Původní datový formát: application/pdf UUID původní komponenty: e2bb35d1-8e57-4362-9778-60c7f3024193 Jméno a příjmení osoby, která změnu formátu dokumentu provedla: Systém ERMS (zpracovatel dokumentu Eva KROUPOVÁ) Subjekt, který změnu formátu provedl: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Datum vyhotovení ověřovací doložky: 10.03.2020 13:29:00