Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1200709: Dohoda o SÚPM vyhrazené

Příloha CHA-JZ-107_2016 Městské muzeum Františkovy Lázně - Plán realizace.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 7 Směrnice GŘ č. 17/2015

                 PLÁN REALIZACE ODBORNÉ PRAXE

I. Uchazeč o zaměstnání ABSOLVENT

Jméno a příjmení:                         xxx

Datum narození:                           xxx

Kontaktní adresa:                         xxx

Telefon:                                  xxx

Zdravotní stav dobrý:                          ANO           NE
/zaškrtněte/
Omezení /vypište/:

V evidenci ÚP ČR od:                      xxx
Vzdělání:                                 xxx
Znalosti a dovednosti:                    Práce na PC

Pracovní zkušenosti:                      xxx

Absolvent se účastnil před nástupem na               rozsah                  druh
odbornou praxi v rámci aktivit projektu:  15 hodin           Motivační kurz

    a) Poradenství

b) Rekvalifikace

Platnost od 15. 1. 2016
   II. ZAMĚSTNAVATEL

Název organizace:
Městské muzeum Františkovy Lázně
Adresa pracoviště:
Dlouhá 194/4
351 01 Františkovy Lázně
Vedoucí pracoviště:
Mgr. Jan Šamata, ředitel
Kontakt na vedoucího pracoviště:
xxx
xxx

Zaměstnanec pověřený vedením        Vykonávání činnosti v ekonomických záležitostech – v oblasti
                                    účetnictví, rozpočetnictví, statistiky, účetního výkaznictví a
odborné praxe – MENTOR              správy majetku.
                                    Řízení účetního a finančního systému muzea a zajišťování
Jméno a příjmení:                   koordinace jednotlivých úseků.
xxx                                 Hodnocení ekonomické efektivnosti muzea a zprac. návrhů
                                    dalšího směru vývoje a příslušná opatření.
Kontakt:                            Zajišťování plnění daňových a odvod. povinností, stanovení
xxx                                 způsobu vedení účetní agendy.
Pracovní pozice/Funkce Mentora      Personální agenda a mzdové účetnictví.
xxxxx                               Komplexní rozbor ek. vývoje muzea.
Druh práce Mentora /rámec pracovní
náplně/
   III. ODBORNÁ PRAXE

Název pracovní pozice absolventa:
Administrativní pracovnice
Místo výkonu odborné praxe:
Dlouhá 194/4, Františkovy Lázně
Smluvený rozsah odborné praxe:
12 měsíců

Kvalifikační požadavky na absolventa:
Ekonomické vzdělání – středoškolské
Specifické požadavky na absolventa:

Druh práce - rámec pracovní náplně     Skladové hospodářství, evidence a objednávání komisního
absolventa                             zboží, administrativní práce, vedení evidence OOPP, zprac.
                                       a likvidace cest. příkazů,
PRŮBĚŽNÉ CÍLE: Zadání konkrétních      archivní a spis. evidence, pomocné práce při úč. uzávěrkách
úkolů činnosti                         dle pokynů nadřízené.

STRATEGICKÉ CÍLE:                      KONKRETIZUJTE STANOVENÍ CÍLŮ ODBORNÉ
/v případě potřeby doplňte řádky nebo  PRAXE A ZPŮSOB JEJICH DOSAŽENÍ:
doložte přílohou/
                                       Orientace ve fin. účetnictví a sklad. hospodářství organizace;
                                       Seznámení s charakterem hospodářských smluv;
                                       obeznámení se s archivní a spisovnou činností organizace;
                                       cestovní příkazy a chod pokladny – zaučení se.

                                       Osvojení si odborných znalostí v nárokování a evidenci
                                       ochranných pracovních pomůcek. Zvýšení kvalifikace
                                       v účetní evidenci – samostatnost a schopnost evidence cest.
                                       příkazů a jiných pokladních dokladů. Nabytí znalostí v oblasti
                                       objednávek a evidence a likvidace přijatých faktur. Osvojení
                                       si znalostí v archivní a spisové službě. Nabytí a osvojení
                                       schopnosti flexibility a samostatnosti.

VÝSTUPY ODBORNÉ PRAXE:                       Název přílohy:              Datum vydání přílohy:
/doložte přílohou/
                                       Příloha č. 8 Průběžné hodnocení  Čl. III, odst. 5 Dohody č.
                                       absolventa                       KVA-SO-25/2016 - Doložit
                                                                        vždy za jednotlivé měsíce.

                                       Příloha č. 9 Závěrečné           28.2.2018 (odevzdání)
                                       hodnocení absolventa             28.2.2018 (odevzdání)
                                       Příloha č. 10 Osvědčení o        28.2.2018 (odevzdání)
                                       absolvování odborné praxe
                                       Příloha: Reference pro
                                       budoucího zaměstnavatele*
HARMONOGRAM ODBORNÉ PRAXE

Harmonogram odborné praxe, tj. časový a obsahový rámec průběhu odborné praxe je vhodné
předjednat a konzultovat mezi zaměstnancem KrP a KoP ÚP ČR, mentorem a absolventem již před
nástupem absolventa na odbornou praxi, aby jeho rámec byl zřejmý již před podepsáním Dohody o
vyhrazení na společensky účelné pracovní místo a popřípadě Dohody o poskytnutí příspěvku na
mentora. Podle aktuální situace a potřeby může být harmonogram doplňován nebo upravován.

/v případě potřeby doplňte řádky/

Měsíc/Datum                        Aktivita                           Rozsah      Zapojení
                                                                                  Mentora
2/17         Seznámení se s účetnictví organizace, zakládání          40 h/týden
                                                                                    ANO

             zaúčtovaných dokladů do šanonů a chronologické

             seřazování aktuálně došlých dokladů.

             Seznámení s jednotlivými pracovišti muzea.

             Pomocné práce při roční inventuře, fyzické

             přepočítání a kontrolování zařazeného investičního a

             drobného dlouhodobého hmotného majetku.

3/17         Zpracování a likvidace cestovních příkazů.               40 h/týden  ANO

             Seznámení s hospodářskými smlouvami organizace a

             jejich sepisování pro další rok.

             Seznámení se účetními závěrečnými pracemi za rok

             2016 a pomocné práce dle instrukcí nadřízené.

4/17         Osvojení si nař. vlády 495/2001 o přidělování OOPP,      40 h/týden   ANO
5/17-6/17    vytváření tabulek pro přehlednou evidenci OOPP ve                    ANO
             spolupráci s nadřízenou.
             Přepočtení skladových zásob komisního zboží, nákup
             nového dle aktuálních cen na trhu a zajištění jeho
             dodání na pokladny návštěvních objektů organizace.
             Soupis předaného zboží a jeho zanesení do skladového
             hospodářství firmy.

             Osvojení si nař. vlády 499/2004 o archivní a             40 h/týden
             spisové službě a její provádění v praxi. Optimalizace
             současného archivu organizace aktuálním potřebám.

7/17         Pomocné práce při pololetní uzávěrce pod přímým          40/týden    ANO

             vedením nadřízené.

             Účetní rozdělení hlavní a vedlejší hospodářské činnosti

             organizace na základě obratu za předchozí pololetí.
8/17   Evidence a likvidace přijatých faktur.                 40 h/týden  ANO
       Likvidace pokladních dokladů vydaných proti
9/17   hotovosti.
10/17  Zápis pohybů na bankovních účtech organizace do
11/17  účetního programu.
12/17
1/18   Příprava podkladů pro ¾letní uzávěrkové práce,         40 h/týden  ANO
       seznámení se a zaúčtování interních dokladů.

       Pomocné práce při 3/4letní uzávěrce pod přímým         40 h/týden  ANO
       vedením nadřízené.
       Pomocné práce při 3/4letní uzávěrce pod přímým
       vedením nadřízené.

       Závěrečné práce při uzavírání návštěvních objektů,     40 h/týden ANO

       stažení zboží z pokladen, jejich fyzické přepočtení a

       odepsání ze/na sklad. evidenci organizace.

       Pomocné práce při roční inventuře, fyzické             40/h/týden ANO

       přepočítání a kontrolování zařazeného investičního a

       drobného dlouhodobého hmotného majetku.

       Příprava podkladů pro závěrečné práce na roční účetní 40h/týden ANO
       uzávěrce dle pokynů nadřízené.

* V případě, že si zaměstnavatel účastníka neponechá v pracovním poměru po skončení odborné
praxe, poskytne zaměstnavatel „Reference pro budoucího zaměstnavatele“, a to ve volné formě.

Schválil(a): .............................................................................................. dne............................................
(jméno, příjmení, podpis)