Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
číslo smlouvy odběratele: 49/I/2020 číslo smlouvy dodavatele: VZ/30/MRA/20-C SMLOUVA O DÍLO kterou mezi sebou uzavřely následující smluvní strany: 1. Statutární město Havířov IČ: 00297488 DIČ: CZ 00297488 se sídlem Svornosti 86/2, 736 01, Město, Havířov bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., č. účtu: 27-1721604319/0800 zastoupeno na základě uzavřené příkazní smlouvy společností: Městská realitní agentura, s.r.o. IČ: 64084744 se sídlem U Lesa 865/3a, 736 01, Město, Havířov zápis v obchodním rejstříku: Krajský soud v Ostravě, sp. zn. C 8631 zástupce: Marek Klimša, vedoucí investičně-provozního odboru, na základě pověření dále též jako odběratel 2. Daherm stavby s.r.o. IČ: 06717985 DIČ: CZ06717985 se sídlem Májová 414/11, Těrlicko, 73542 zapsaný v obchodním rejstříku: pod spis.značkou C 73055 vedená u Krajského soudu v Ostravě zastoupen: Daniel Herman - jednatel bankovní spojení: Raiffeisenbank a.s. číslo účtu: 309929002/5500 dále též jako dodavatel Smluvní strany prohlašují, že uzavřením této smlouvy dochází k zadání veřejné zakázky malého rozsahu: a) název veřejné zakázky: Provedení GO elektroinstalace v bytech b) evidenční číslo: VZ/30/MRA/20 – C c) specifikace bytu: byt č. 03 o velikosti 4+1, Slezská 767/4, Havířov - Město (dále též jako předmětná veřejná zakázka) I. Základní ustanovení 1. Dodavatel prohlašuje, že se důkladně seznámil se zadávací dokumentací k předmětné veřejné zakázce, jak vyplývá z Výzvy k podání nabídky a k prokázání kvalifikace, včetně všech příloh, a že pro účely plnění této smlouvy je v plném rozsahu vázán svou nabídkou podanou v souvislosti s předmětnou veřejnou zakázkou. Veškeré podmínky týkající se realizace předmětné veřejné zakázky uvedené v zadávací dokumentaci dle předchozí věty tvoří nedílnou součást této smlouvy. Dodavatel dále prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy zůstávají beze změny v platnosti veškerá prohlášení a doklady, které dodavatel předložil odběrateli za účelem prokázání kvalifikace a způsobilosti v souvislosti s plněním předmětné veřejné zakázky. 2. Smluvní strany se dohodly, že tento závazek a vztahy z něj vyplývající se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též občanský zákoník). 3. Zástupci smluvních stran, kteří podepisují tuto smlouvu, prohlašují, že jsou oprávněni podepsat tuto smlouvu. 4. Dodavatel prohlašuje, že při uzavření této smlouvy je pojištěn pro případ způsobení škody při výkonu stránka 1 z 5 činností, prostřednictvím kterých bude provádět dílo sjednané touto smlouvou, přičemž pojistná částka činí alespoň 3,000.000,- Kč. Dodavatel se zavazuje na základě předchozí písemné výzvy odběratele předložit mu doklad o trvajícím platném a účinném pojištění podle tohoto bodu. 5. Dodavatel výslovně prohlašuje, že je odborně způsobilý k zajištění předmětu plnění podle této smlouvy. II. Předmět smlouvy 1. Dodavatel se zavazuje za podmínek vyplývajících z této smlouvy a v souladu s příslušnými právními předpisy a technickými normami provést na svůj náklad a na své nebezpečí pro odběratele dílo spočívající v provedení GO elektroinstalace v bytě specifikovaném v záhlaví této smlouvy (dále též předmětný byt), jak vyplývá ze zadávací dokumentace k předmětné veřejné zakázce. 2. Odběratel se zavazuje dílo převzít a zaplatit dodavateli sjednanou cenu díla. III. Místo plnění 1. Místem plnění je předmětný byt. IV. Termín plnění 1. Dodavatel se zavazuje provést dílo v celém rozsahu do 30 dnů od uzavření této smlouvy, přičemž celková doba provádění prací v předmětném bytě od zahájení prací do úplného ukončení nesmí přesáhnout 4 po sobě jdoucí dny, a to pondělí až čtvrtek. Konkrétní dobu realizace dohodne dodavatel s nájemcem předmětného bytu; přitom je dodavatel povinen vycházet nájemci předmětného bytu dle svých možností co nejvíce vstříc. 2. Dodavatel je oprávněn provést dílo i před sjednaným termínem provedení díla. 3. V případě, že o to odběratel požádá, přeruší dodavatel provádění díla a termín pro provedení díla se prodlouží o dobu přerušení provádění díla. V. Cena díla, vyúčtování 1. Cena díla vzešla z vyhodnocení nabídky dodavatele učiněné v zadávacím řízení na předmětnou veřejnou zakázku, přičemž na základě rozpočtu předloženého dodavatelem činí cena díla částku 75740,- Kč bez daně z přidané hodnoty; tato cena díla je určena jako cena nepřekročitelná, přičemž jsou v ní zahrnuty veškeré možné náklady dodavatele na provedení díla podle této smlouvy. Konečnou cenu díla vyúčtuje dodavatel odběrateli dle skutečnosti v souladu s jednotkovými cenami vyplývajícími z rozpočtu předloženém dodavatelem; rozpočet tvoří přílohu č. 1 této smlouvy. 2. Splatnost ceny díla je 30 dní od provedení vyúčtování. 3. Cenu díla dodavatel vyúčtuje odběrateli do 15. dne po provedení díla, a to vystaveným daňovým dokladem. Přílohou vyúčtování bude soupis skutečně provedených prací a dodávek v členění odpovídajícím rozpočtu dle přílohy č. 1 této smlouvy. 4. Daňový doklad musí obsahovat údaje podle ustanovení § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty v platném znění, a dále údaj „daň odvede zákazník“. 5. Nebude-li cena díla dodavatelem vyúčtována odběrateli řádným daňovým dokladem včetně požadovaných příloh, případně nebude-li přiložený soupis skutečně provedených prací a dodávek odpovídat skutečnosti nebo překročí-li cenu díla sjednanou dle odstavce 1 této smlouvy, nevzniká dodavateli právo na zaplacení ceny, resp. její části. 6. Smluvní strany se dohodly, že dodavateli nebude poskytnuta žádná záloha. VI. Práva a povinnosti smluvních stran, způsob provádění díla 1. Dodavatel provede dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Pro potřeby provedení díla si dodavatel obstará vše, co je k provedení díla potřeba, ledaže z této smlouvy plyne jinak. 2. Dodavatel postupuje při provádění díla samostatně. Pokud však dodavatel obdrží od odběratele příkaz ohledně způsobu provádění díla, je jim dodavatel vázán. V případě, že je pokyn odběratele nevhodný, bude postupováno v souladu s ustanovením § 2594 občanského zákoníku. Dodavatel je povinen vést při provádění díla stavební deník v minimálním rozsahu pravidelných denních záznamů dle písm. B stránka 2 z 5 odst. 1 Přílohy č. 16 vyhl. č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů, a dále v přiměřeném rozsahu dle požadavků odběratele. 3. Odběratel má právo kontrolovat provádění díla. Zjistí-li, že dodavatel neprovádí dílo řádně a v souladu s touto smlouvou, může požadovat, aby dodavatel zajistil nápravu a prováděl dílo řádným způsobem. Neučiní-li tak dodavatel ani v přiměřené době, může odběratel odstoupit od této smlouvy. 4. Dodavatel zajistí na svůj náklad a v souladu s platnou a účinnou právní úpravou likvidaci všech odpadů. 5. Dílo provede dodavatel v souladu s příslušnými právními předpisy, doporučenými technickými normami ČSN a tomu odpovídajícími technologickými postupy. Zjistí-li dodavatel při plnění díla skryté překážky, které neumožňují provedení díla dohodnutým způsobem, je povinen to oznámit bez zbytečného odkladu odběrateli a navrhne mu odpovídající řešení – změnu díla. 6. Dodavatel uhradí odběrateli spotřebu vody a elektrické energie při provádění prací. 7. Dodavatel bude při provádění díla postupovat tak, aby v co nejmenší míře svou činností obtěžoval třetí osoby. 8. Bez písemného souhlasu odběratele nesmí dodavatel použít jiné materiály nebo provést změny oproti sjednaným parametrům díla, popřípadě oproti dohodnutému technologickému postupu. 9. V případě, že dodavatel plní část díla prostřednictvím jiné osoby - poddodavatele, má dodavatel odpovědnost, jako by dílo prováděl sám. Dodavatel je oprávněn plnit dílo pouze osobně nebo prostřednictvím poddodavatelů, které uvedl v Seznamu poddodavatelů v rámci své nabídky na realizaci předmětné veřejné zakázky, a to pouze v rozsahu uvedeném v Seznamu poddodavatelů; plnit dílo prostřednictvím jiného poddodavatele, plnit jinou část díla nebo plnit dílo prostřednictvím poddodavatele ve větším rozsahu, než vyplývá ze Seznamu poddodavatelů, je dodavatel oprávněn pouze na základě předchozího písemného souhlasu odběratele. Seznam poddodavatelů tvoří přílohu č. 2 této smlouvy. VII. Provedení díla 1. Dílo je provedeno, jakmile je dokončeno a předáno. K dokončení díla je zapotřebí, aby dodavatel předvedl odběrateli způsobilost díla sloužit svému účelu. 2. Dílo bude předáno jako celek, nikoliv po částech. 3. K předání díla vyzve dodavatel odběratele alespoň 3 kalendářní dny předem. 4. O předání a převzetí díla smluvní strany sepíší protokol o předání díla. V případě, že odběratel bude mít k dílu výhrady, není povinen dílo převzít, ledaže se bude jednat o ojedinělé drobné vady, které samy o sobě ani ve spojení s jinými nebrání užívání díla funkčně nebo esteticky, ani jeho užívání podstatným způsobem neomezují. VIII. Záruční doba 1. Na dokončené stavební práce se sjednává záruka v délce 24 měsíců od předání a převzetí dokončeného díla. 2. Dodavatel je povinen odstranit vadu díla do 10 dnů od obdržení reklamace, popř. do termínu sjednaného mezi smluvní stranami. V případě havárie musí být vada odstraněna dle povahy bezodkladně, nejdéle však do 2 dnů od jejího nahlášení. Po uplynutí těchto lhůt je odběratel oprávněn vady odstranit bez vlivu na záruční podmínky prostřednictvím třetího subjektu s tím, že náklady s tím spojené uhradí dodavatel. IX. Smluvní pokuta 1. Pro případ prodlení dodavatele s provedením díla oproti sjednanému termínu nebo překročení celkové doba provádění prací v předmětném bytě dle článku IV. této smlouvy dohodly smluvní strany smluvní pokutu ve výši 10 % z ceny díla za každý den z prodlení. 2. Pro případ prodlení odběratele s úhradou ceny díla od dodavatele dohodly smluvní strany smluvní pokutu ve výši 0,03% z dlužné částky za každý započatý den prodlení. 3. Pro případ prodlení dodavatele s odstraněním výhrad sepsaných při předání díla (je-li dílo s těmito výhradami převzato) do dohodnutého termínu, je dodavatel povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý den prodlení. 4. Pro případ prodlení dodavatele s odstraněním vad v záruční době v dohodnutých termínech je dodavatel povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 0,3% z ceny díla za každý den prodlení. stránka 3 z 5 5. Poruší-li dodavatel svou povinnost dle článku VI. odst. 9 této smlouvy, tj. povinnost provádět dílo pouze osobně nebo prostřednictvím poddodavatelů v souladu se Seznamem poddodavatelů, je dodavatel povinen uhradit odběrateli pokutu ve výši 10.000,- Kč za každý zjištěný případ (každého zjištěného poddodavatele); v případě pokračujícího porušování této povinnosti dodavatele navzdory předchozímu upozornění odběratelem je odběratel oprávněn požadovat zaplacení smluvní pokuty opakovaně. 6. Pro případ jiného porušení povinnosti dodavatele vyplývajícího z této smlouvy dohodly smluvní strany smluvní pokutu až do výše 5 000,- Kč za každé takovéto porušení. 7. Případná smluvní pokuta nevylučuje právo odběratele požadovat náhradu škody, která vznikla porušením povinnosti, na kterou se smluvní pokuta vztahovala, a to i v částce přesahující smluvní pokutu. Smluvní strany prohlašují, že jsou si vědomy zvýšené potřeby zcela bezvadného provedení díla, a to jak s ohledem na dodržení veškerých bezpečnostních norem a postupů, tak s ohledem na nezbytnou součinnost ze strany nájemců a zvýšeného rizika zásahu do oprávněných práv a zájmů nájemců, a v této souvislosti prohlašují, že smluvní pokuty sjednané v tomto článku nepovažuje žádná ze smluvních stran za nepřiměřeně vysoké. X. Zveřejnění smlouvy 1. Dodavatel dále souhlasí s tím, že odběratel je oprávněn zveřejnit identifikační údaje dodavatele a dále cenu sjednanou touto smlouvou. 2. Dodavatel výslovně souhlasí s případným zveřejněním celého textu této smlouvy v informačním systému veřejné správy – Registru smluv, zřízeného podle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. XI. Závěrečná ujednání 1. V otázkách neupravených touto smlouvou se právní vztah z této smlouvy řídí občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů. 2. Odběratel je oprávněn tuto smlouvu, popřípadě její část postoupit třetí osobě. Dodavatel není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu odběratele postoupit tuto smlouvu, popř. její část třetí osobě. Dodavatel není oprávněn bez předchozího souhlasu odběratele postoupit třetí osobě jakoukoliv pohledávku vzniklou na základě této smlouvy. 3. V záležitostech vztahující se k této smlouvě jsou kontaktními osobami: Odběratel: Ve věcech smluvních: Marek Klimša tel. č. 596808118 email: klimsa@mra.cz Ve věcech technických: Petr Wrubel tel. č. 734785285 email: investice@mra.cz Dodavatel: Ve věcech smluvních: Daniel Herman tel. č. 775588422 email: daherm@seznam.cz Ve věcech technických: Daniel Herman tel. č. 775588422 email: daherm@seznam.cz 4. Obsah této smlouvy je možno měnit pouze písemnou dohodou smluvních stran. 5. Tato smlouva je sepsána ve třech stejnopisech, z nichž dva obdrží odběratel a jeden dodavatel. 6. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami. Podléhá-li tato smlouva povinnému uveřejnění v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů, nabude účinnosti nejdříve okamžikem takového uveřejnění. 7. Smluvní strany prohlašují, že touto smlouvou projevují svoji vážnou vůli, že k jejímu uzavření nebyly přinuceny vlastní tísní, popř. hrozbou tělesného nebo duševního násilí, a po zvážení všech okolností si nejsou vědomy jakéhokoliv omylu. stránka 4 z 5 Přílohy: V ………………… dne ………………..…… 1. Rozpočet 2. Seznam poddodavatelů ........................………………………….. dodavatel V Havířově dne…………………………. ........................………………………….. odběratel stránka 5 z 5 Příloha č. 1 Rozpočet VZ/30/MRA/20 - C ul. Slezská 767/4, byt č.3 Popis Mj. Ks materiál materiál sazba celkem Materiál 1 CYKYLO 3Ox1,5 mm² m 80,00 16,00 Kč 1 280,00 Kč 2 CYKYLO 3Jx1,5 mm² m 150,00 17,00 Kč 2 550,00 Kč 3 CYKYLO 3Jx2,5 mm² m 140,00 27,00 Kč 3 780,00 Kč 4 Zásuvka swing dvojitá, poot.cl. ks 22,00 130,00 Kč 2 860,00 Kč 5 Zásuvka STA ks 2,00 250,00 Kč 6 Krabice KP 68 ks 36,00 15,00 Kč 500,00 Kč 7 vypínač č. 1 swing ks 3,00 75,00 Kč 540,00 Kč 8 vypínač č. 5 swing ks 8,00 80,00 Kč 225,00 Kč 9 vypínač č. 6 swing ks 4,00 80,00 Kč 640,00 Kč 10 RB 18M n.om.,průhledná dvířka ks 1,00 2 550,00 Kč 320,00 Kč 11 Jistič 16A/1f ks 7,00 120,00 Kč 2 550,00 Kč 12 Jistič 10A/1f ks 2,00 120,00 Kč 840,00 Kč 13 Proudový chránič ks 1,00 1 000,00 Kč 240,00 Kč 14 Zářivkové svítidlo (podlinka) min.dl.30cm ks 1,00 580,00 Kč 1 000,00 Kč 15 Svítidlo typu Lady vč. zdroje a recyklace ks 4,00 300,00 Kč 580,00 Kč 16 Lustr hák ks 4,00 15,00 Kč 1 200,00 Kč 18 Bernard svorky + pásek ks 2,00 80,00 Kč 19 OBO krabice ks 1,00 130,00 Kč 60,00 Kč 20 Spojovací materiál kpl. 1,00 4 100,00 Kč 160,00 Kč 130,00 Kč 4 100,00 Kč Rekapitulace 1 Materiál kpl 1,00 23 555,00 Kč 2 Montáž vč. PD, revizí a zednických oprav kpl 1,00 33 965,00 Kč 33 965,00 Kč 3 Výmalba m2 315,00 25,00 Kč 7 875,00 Kč Bude započten pouze skutečný stav 4 Škrábání malby, vč. začištění a srovnání m2 315,00 5,00 Kč 1 575,00 Kč Bude započten pouze skutečný stav Ranžírování rozvaděče, výměna přívodního vedení el. instalace pro byt. vč. hlavního jističe a dodání revize 4 hl. rozvaděče kpl 1,00 4 900,00 Kč 4 900,00 Kč 5 úklid kpl 1,00 1 800,00 Kč 1 800,00 Kč 6 Navýšení hodnoty hl.jističe ks 9,00 230,00 Kč 2 070,00 Kč Bude započten pouze skutečný stav Cena celkem 75 740,00 Kč Příloha č. 2 SEZNAM PODDODAVATELŮ Číslo veřejné zakázky: Popis části plnění, % podíl na VZ/30/MRA/20 – C které bude plnit plnění VZ poddodavatel Identifikace poddodavatele: Název: Sídlo: Tel./fax: E-mail: 1. IČ: -------------------------- ---------------------- DIČ: -------------------------- ----------------------- Spisová značka % v obch. rejstříku: Osob oprávněná k jednání: Identifikace poddodavatele: Název: Sídlo: Tel./fax: E-mail: 2. IČ: DIČ: Spisová značka v obch. rejstříku: Osob oprávněná k jednání: Celkový objem plnění poddodavatelů