Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1209597: Rámcová smlouva o financování projektu Silnice I/11 Nebory -

Příloha soubor_100001764_8880.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        "MINISTERSTVO DOPRAVY au
Odbor fondů Evropské unié

č1=

Operační program
Doprava

SCHVALOVACÍ PROTOKOL

PRO PROJEKT POTVRZENÝ EVROPSKOU KOMISÍ
C.J.: 152/2015-430-PPR/17

Řídící orgán na základě Rozhodnutí Evropské komise vydává tento schvalovací protokol pro projekt:

Název projektu: Silnice /11 Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Registrační číslo žádosti: 152/2015-430-PPR

p =o. o CZ.1.01/2.1.00/15.0470

v Monit?/+:

Žadatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR

Prioritní osa: 2

Oblast podpory: 2.1

Příspěvek z fondu: Fond soudržnosti

Způsobilé výdaje (max.): 1 444 422 144 Kč / 56 268 880 EUR'

Částka rozhodnutí, na kterou se

vztahuje míra spolufinancování 1263 724 933 Kč /49 229 643 EUR"
85 % (max..):

Míra podpory“: 74,36 %

Nominální výše podpory

z celkových způsobilých veřejných 1 074 166 193 Kč /41 845 196 EUR'

výdajů (max):

Zahájení realizace projektu: 01. 08. 2014
Konečné datum způsobilosti 31.12.2015
výdajů:

Tímto Schvalovacím protokolem je vydán souhlas ŘO OP Doprava s použitím finančních prostředků
z úvěru EIB na financování národního podílu projektu spolufinancovaného z OP Doprava
v programovém období 2007-2013. © konečném schválení nebo případném zamítnutí projektu
ze strany EIB bude ŘO OPD písemně informovat Zprostředkující subjekt a příjemce.

Tímto Schvalovacím protokolem je vydáno pověření Odboru fondů EU ŘO OP Doprava k vystavení
a připojení podrobné Specifikace projektu k tomuto Schvalovacímu protokolu a zároveň pověření
k řízení změn podrobné Specifikace projektu.

Tento © Schvalovací © protokol © v plném | rozsahu © nahrazuje © Schvalovací © protokol
č.j. 152/2015-430-PPR/7 ze dne 30. 9. 2015.

| Poměr částek v Kč a v EUR odpovídá měsičnímu účetnímu kurzu Evropské komise (http://ec.europa.eu budeet'inforeuro/) pro červen 2016 posílenému o 5 %
(25,670 CZK / 1 EUR).

2 Skutečná míra podpory odpovídá poměru Nominální výše podpory (max.) a Způsobilých výdajů (max.), uvedená hodnota míry podpory je zaokrouhlena
na dvě desetinná místa dolů.

4 Evropská unie Řídící orgán OPD
Investice do vaší budoucnosti Ministerstvo dopravy

152/2015-430-PPR/17

Podmínky schválení:

»

2)

3)

4)

5)

Uzavření dodatku k Rámcové smlouvě o financování projektu se Státním fondem
dopravní infrastruktury. V rámci dodatku musí být vyřešen způsob vyrovnání případného
rozdílu vzniklého v. důsledku © předběžného © financování s mírou podpory
dle Schvalovacího protokolu č.j. 152/2015-430-PPR/7 a skutečnou nárokovatelnou mírou
podpory na základě tohoto Schvalovacího protokolu po vydání Rozhodnutí Evropské
komise;

Částka rozhodnutí, na kterou se vztahuje míra spolufinancování, a nominální výše
podpory EU jsou limitovány částkami uvedenými v EUR;

Dodržení povinné udržitelnosti podle Nařízení Rady (ES) č. 1083/2006, čl. 57, odst. 1.;
Dodržování příslušných právních a metodických předpisů;

Schválený projekt představuje pouze I. fázi celkového projektu. Tato I. fáze bude
realizována v rámci programového období 2007-2013 dle pravidel a požadavků závazných
pro OP Doprava 2007-2013. Žadatel je povinen v budoucnu předložit samostatnou žádost
o podporu pro II. fázi projektu v souladu s pravidly a požadavky platnými pro programové
období 2014-2020 a vsouladu s příslušnou výzvou v rámci OP Doprava 2014-2020.
V případě neschválení II. fáze projektu v rámci OP Doprava 2014-2020 bude muset být
celkový projekt dokončen jako tzv. „nedokončený“ či „nefungující“ projekt (v souladu
s pravidly platnými pro realizaci projektů OP Doprava 2007-2013 po datu 31.12.2015), tj.
včetně zajištění jeho dofinancování z národních zdrojů.

V Praze dne

 

 

Ing. Dan Ťok
ministr dopravy

Přílohač. I: — Specifikace projektu

Přílohač.2: — Rozhodnutí Komise ze dne 7. 12. 2016 o velkém projektu „Silnice /11 Nebory —

Oldřichovice - Bystřice“

Evropská unie Řídící orgán OPD
Investice do vaší budoucnosti Ministerstvo dopravy

Příloha ke Schvalovacímu protokolu pro projekt potvrzený Evropskou | komisí
č.j. 152/2015-430-PPR/17

1) IDENTIFIKACE PROJEKTU

| Silnice W11 Nebory - Oldřichovice - Bystřice

1 152/2015-430-PPR

| CZ.1.01/2.1.00/15.0470

ři Ředitelství silnic a dálnic ČR

| Výstavba silnice

| Předmětem projektu je I. fáze výstavby přeložky
silnice I/I1 v kategorii S 24,5/100 v celkové dělce
hlavní trasy 11,099 km (stavba I/I1 Nebory -
Oldřichovice 4,860 km a stavba I/I1 Oldřichovice -
Bystřice 6,239 km), o dvou jízdních pruzích v
každém směru a © mimoúrovňovým | napojením
křižujících komunikací.
Začátek stavby I/I1 Nebory - Oldřichovice je v
řížení se stávající silnicí 1/68, které řeší MÚK
Nebory. Před koncem stavby je zajištěno napojení na
stávající 1/11 pomocí MÚK Oldřichovice. Součástí
stavby je 13 mostních objektů, protihlukové stěny,
opěrná zeď, přeložky a úpravy ostatních komunikací
a inženýrských sítí a vegetační úpravy. Na stavbu
1/11 Nebory - Oldřichovice bezprostředně navazuje
stavba 11 Oldřichovice - Bystřice. Její součástí je
| MÚK Bystřice zajišťující napojení na stávající I/I1.
Konec úseku se napojuje na již zprovozněnou stavbu
(1/11 Hrádek - průtah. Součástí stavby II
| Oldřichovice - Bystřice je 12 mostních objektů,
| protihlukové stěny, opěrné zdi, přeložky a úpravy
ostatních komunikací a inženýrských sítí a vegetační
| úpravy.

Výstavbou přeložky silnice I/II dojde k převedení
| dopravy ze stávající nevyhovující silnice vedené
okrajovými zastavěnými částmi města Třinec a obcí
Vendryně a Bystřice na novou  čtyřpruhovou
| kapacitní komunikaci. Tím se zvýší plynulost a
| bezpečnost dopravy a zlepší se i životní prostředí ve

městech a obcích, kterými je dosuď přetížená

P Evropská unie Řídící orgán OPD
Investice do vaší budoucnosti Ministerstvo dopravy

Strana 1 [celkem 5]

 

 

 

dopravní síť vedena. Kvalitní dopravní spojení je
rovněž
hospodářského růstu a podnikatelského rozvoje celé
moravskoslezské aglomerace.

nezbytným — předpokladem dalšího

 

 

3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 55 NAŘÍZENÍ (ES) Č. 1083/2006

Míra mezery ve financování:

87,49%

 

 

 

Referenční období
(roky)

30 let

 

Finanční diskontní
sazba (v %)

 

Reálná
diskontní
sazba 5 %

 

Celkové investiční náklady bez rezerv

pro nepředvídatelné události
(v Kč, nediskontované)

 
  

3911 869 651

 

 

 

Celkové investiční náklady
(v Kč, diskontované)

3.598 661 295

 

 

Zbytková hodnota
(v Kč, nediskontovaná)

     
 

2085 840 114

 
 

 

Zbytková hodnota
(v Kč, diskontovaná)

416 902 161

   

 

 

Příjmy (v Kč, diskontované)

509 568 433

 

 

 

Provozní náklady
(v Kč, diskontované)

476 165 249

 

 

 

Výpočet nedostatku financování

 

 

Čisté příjmy = příjmy

— provozní náklady + zbytková hodnota

(v Kč, diskontováno) = (7)— (8) + (6)

450 305 345

 

 

10

Investiční náklady — čisté příjmy
(v Kč, diskontováno) = (4)— (9)

(čl. 55 odst. 2)

3 148 355 950

 

 

 

II

 

 

Míra nedostatku financování (v %)

= (10)/ (4)

87,49%

 

 

Evropská unie
Investice do vaší budoucnosti

Řídící orgán OPD
Ministerstvo dopravy

 

Strana 2 [celkem 5]

4) KURZ PRO PŘEPOČET ŽÁDOSTI PŘI PŘEDLOŽENÍ DO EK

Kurz pro přepočet při předložení do EK:

5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU?

25,670 Kč / 1 EUR'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fáze I+I

Celkové náklady Nezpůsobilé Způsobilé

v Kč projektu náklady náklady
(A) (B) (C) = (A) - (B)

š s aan: 81 135874 81 135 874 0
2.. Nákup pozemků 323 462 572 195 420 968 128 041 604
3.. Výstavba 2 765 061 250 0 2 765 061 250
4.. Stroje a zařízení 0 0 0
2 Nepředvídatelné události 276 506 125 0 276 506 125
6. Případná úprava ceny 0 0 0
7.. Technická pomoc 0 0 0
8. Propagace 0 0 0
9, Dozor v průběhu výstavby 85 316 148 85 316 148 0
10. Mezisoučet 3531 481 969 361 872 990 3 169 608 979
11. (DPH) 673 684 073 34 954 924 638 729 149
12. CELKEM 4 205 166 042 | 396 827 9141, 3808338 128

 

 

 

 

 

*) Tato položka zahrnuje případně i další náklady přípravy a zabezpečení realizace projektu jinde neuvedené.

 

 

 

 

 

 

Fáze I
Celkové náklady Nezpůsobilé Způsobilé
v Kč projektu náklady náklady
(A) (B) © (C) = (A) - (B)

1. Poplat ;

ít dd rý 81 135 874 81 135874 0

stavební projekt *

2. © Nákup pozemků 323 462 572 195 420 968 128 041 604

 

 

 

! Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa.eu/budget/inforeuro/) pro červen 2016 posílený o 5 %
dle Metodiky finančních toků a kontroly programů spolufinancovaných ze strukturálních fondů,
Fondu soudržnosti a Evropského rybářského fondu na programové období 2007 - 2013

* Pro vyloučení pochybností se uvádí, že uvedené hodnoty jsou pouze indikativní a jejich změna sama o sobě
nemusí mít dopad na výši podpory z OP Doprava pro výše uvedený projekt.

ší Evropská unie

Investice do vaší budoucnosti

 

Řídící orgán OPD

Ministerstvo dopravy

 

Strana 3 [celkem 5]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.. Výstavba 1 087 917 802 0 1087 917 802
4. © Stroje a zařízení 0 0 0
5. Nepředvídatelné události 0 0 0
6. | Případná úprava ceny 0 0 0
7. Technická pomoc 0 0 0
8. | Propagace 0 0 0
9.. Dozor v průběhu výstavby 35 166 435 35 166 435 0
10. Mezisoučet 1 527 682 683 311 723277 1215 959 406
11. (DPH) 252 886 223 24 423 485 228 462 738
12. CELKEM 1 780 568 906 336 146762 || 1444422144|

 

*) Tato položka zahrnuje případně i další náklady přípravy a zabezpečení realizace projektu jinde neuvedené.

6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PRACÍ"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Datum zahájení Datum ukončení

1. Studie proveditelnosti: 05/2005 11/2005
2. Analýza nákladů a přínosů 02/2006 10/2006

(včetně finanční analýzy): 04/2013 06/2013
3. Posouzení dopadu na životní prostředí: 02/2006 02/2008
4. Vypracování DŮÚR: 05/2013 08/2013
5. Vyhotovení zadávací dokumentace: 01/2013 10/2013
me ED ova0u
7. Získání pozemků: 10/2009 02/2014
8. Fáze výstavby/zakázka: 08/2014 03/2018

Fáze I 08/2014 12/2015

Fáze II 01/2016 03/2018
9. Provozní fáze: 10/2017

 

Evropská unie
Investice do vaší budoucnosti

Řídící orgán OPD
Ministerstvo dopravy

 

Strana 4 [celkem 5]

 

 

7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ"

Indikátory pro I. Fázi:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Z Výchozí Plánovaná
Název indikátoru Jednotka net odněta
Počet projektů podporujících dopravu %
jů počet 0 1
a dopravní infrastrukturu
Indikátory pro I. + II. fázi:
Pa háe nar Výchozí Plánovaná
Název indikátoru Jednotka kodnota hodnota
Počet projektů podporujících dopravu noční 0 2
a dopravní infrastrukturu
Délka nových dálnic, rychlostních silnic a silnic I.

: 11,09
třídy — TEN - T sn
Hodnota úspory času v silniční dopravě v EUR EUR/rok 0 6 527 404
Dostupnost — zvýšení ESS % 100 150
Změna počtu dopravních nehod na úsecích

dě jů ; % 100 85
dotčených intervencí (%)

 

 

 

 

 

V Praze dne

 

Evropská unie
Investice do vaší budoucnosti

 

Ing. Mgr. Marek Pastucha

ředitel

Odbor fondů EU

Řídící orgán OPD
Ministerstvo dopravy

 

Strana 5 [celkem 5]