Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12129760: 400 ks dezinfekčních gelů na ruce bezoplachových (1 ks/500

Příloha p4_objednavka_253.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        M Ě S T S KÁ Č ÁS T P R AHA 4

                                                        Antala Staška 2059/80b, 140 46 Praha 4

OBJEDNÁVKA ČÍSLO : 2020/0507/OHOS
Hlavní činnost

IČ:                 00063584                         Číslo jednací:

                                                     Vyřizuje:

Bankovní s pojení:                                   Telefon:

Číslo účtu:                                          E-mail:

Uveřejnit v registru smluv: ANO                      Uveřejněno v registru smluv: ANO

Dodavatel:          Rychle uklidit s.r.o.

Adresa:             Krkonošská 2001/16, 12000 Praha
IČ:
                    28257189                         Bankovní spojení:

ne/plátce DPH                                        Číslo účtu:

DIČ:                CZ28257189

Plátce DPH uvádí číslo tuzemského účtu registrovaného a zveřejněného správcem daně (§ 96 ZDPH).

Předmět plnění:
Objednáváme 400 ks dezinfekčních gelů na ruce bezoplachových (1 ks/500 ml)-nouzový stav-SARS CoV-2
dle cenové nabídky, která je nedílnou součástí této objednávky.
Cena za 1 ks 489 Kč bez DPH

Poznámka :                                 včetně DPH 236 676,00 Kč
cena bez DPH: 195600,00 Kč, DPH 21.00 % :
Režim přenesení daň. povinnosti: NE

Platební podmínky:  Platba po převzetí předmětu plnění převodem na účet dodavatele do 30 dnů od doručení faktury odběrateli.
Termín dodání:

Místo dodání:

Smluvní podmínky:
Smlouva je uzavřena doručením akceptace objednávkydodavatelemodběrateli. Povinnost dodavateleprovést řádně předmět plnění je splněna dnem, kdy je

předmět plnění bez vad předán odběrateli, a tento den je uvedený v objednávce jako termín dodání. Při dodánípředmětu plnění budeodběrateli předán rozpis
předávaného předmětuplnění. Odběratel dodavateli potvrdí převzetí předmětu plnění. Předmět plnění s vadami není odběratel povinen převzít. Odběratel
není povinen zaplatit cenu za převzatý předmětplnění s vadami, dokud dodavatel neodstraní vady předmětu plnění. Je-li předmět plnění předmětem úpravy
technické normy, ČSNči mezinárodní, musí být technická norma dodržena. Ve faktuře dodavatel uvádí číslo objednávky odběratele, nebo k ní připojuje

kopii objednávky odběratele. Pro případnedodržení termínudodání ze strany dodavatele je dodavatel povinen zaplatit odběrateli smluvní pokutu, a to ve
výši 0,5 % z celkové ceny předmětu plnění (včetně DPH, je-li účtována) za každý den následující po smluveném termínudodání. Při nedodržení splatnosti
ceny za předmět plnění odběratelem má dodavatel nárokna úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády ČR. Změny v objednávce a akceptaci změn lze činit
jen písemnou formou. Fakturu – daňový doklad za převzaté plnění dodavatel vystaví a doručí odběrateli nejpozději do 5. dne kalendářního měsíce

následujícího po převzetí plnění. Pohledávkudodavatele za odběratelem k zaplacení ceny je dodavatel oprávněnpostoupit pouze po dohodě s odběratelem.
Je vyloučeno, aby nabídka s nepodstatnými změnamiučiněná jednou smluvní stranou jako protinávrh druhé smluvní straně byla brána jako přijetí nabídky,
pokud ji druhá strana neodmítne.
Je-li dodavatel plátcem DPH, je povinen určit k zaplacení ceny pouze tuzemský účet patřící dodavateli registrovanýu správce daně dle § 96 odst. 1 ZDPH a

zveřejněný dle § 96 odst. 2 ZDPH. Vpřípadě, že do data splatnostifaktury – daňového dokladunebude účet, na který má být provedena úhrada zdanitelného
plnění zveřejněn, příjemce zdanitelného plnění pozastaví úhradu faktury – daňového dokladua požádá poskytovatele o jiný účet. Za účelem předcházení
dopadu ručení objednatele jako příjemce zdanitelnéhoplnění (§ 109 ZDPH) může objednatel postupovat zvláštním způsobem pro zajištění DPH (§ 109a

ZDPH), tj. objednatel je oprávněn při placení ceny díla tuto ponížit o DPH, kterou zaplatí na účet správce daně, čímž bude ce na díla co do této části
zhotoviteli zaplacena.

Rozsah oprávnění zástupců odběratele: Zákonní zástupci odběratele jsou starosta, tajemník ÚMČ Praha 4, vedoucí odborů a jejich zástupci. Objednávkou

nelze zabezpečovat dodávky a služby trvajícího charakteru.Dodávky a služby nelze objednávat bez předchozího rozpočtového ověření příslušného správce
rozpočtu odběratele. Objednávky lze činit do výše 200 tis. Kč bez DPH včetně. Překročí-li zástupce odběratele své oprávnění zákonného zástupce
odběratele, tato objednávka odběratele nezavazuje. Objednala-li dodávky a služby jiná osoba než výše vyjmenovaní zákonní zástupci odběratele, tato
objednávka odběratele nezavazuje

Schválil správce rozpočtu:                 vedoucí Odboru hospodářské správy
Jméno: příjmení, podpis:
Datum: 31.03.2020

Objednal:
Jméno, příjmení, funkce, podpis
Datum: 31.03.2020

Akceptace dodavatelem: ANO
Jméno, příjmení, podpis oprávněné osoby:

Datum: