Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12133372: Smlouva na poskytování právních služeb - EDAZ VZ d

Příloha SMLOUVA_FINAL_REDIG.DOCX

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Č.j.: 7067/SFDI/300109/3700/2020
CES 6/2020
Smlouva na poskytování právních služeb
uzavřená v souladu s § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) 
(dále jen „Smlouva“)


Státní fond dopravní infrastruktury
Se sídlem:		Sokolovská 1955/278, 190 00 Praha 9 
Zastoupený:			Ing. Zbyňkem Hořelicou, ředitelem
IČO: 		70856508
Bankovní spojení:	ČNB Praha
číslo účtu: 		10006-9324001/0710
Kontaktní osoba:	Ing. Lucie Bartáková, e-mail: lucie.bartakova@sfdi.cz,                           tel: +420 266 097 510 
(dále jen „Klient“)

a

HAVEL & PARTNERS s.r.o., advokátní kancelář
Se sídlem: 		Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Zastoupená: 			Mgr. Josefem Hlavičkou, jednatelem
IČO: 		26454807	
DIČ: 		CZ26454807
Bankovní spojení: 	xxx
číslo účtu: 		xxx
Kontaktní osoba:		Mgr. Josef Hlavička 
Zapsána v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Praze, vložka C 114599
(dále jen „Poskytovatel“)
(dále také jako „Smluvní strana“ nebo společně jako „Smluvní strany“)


Článek I.
Předmět Smlouvy
1.1 Za podmínek uvedených v této Smlouvě bude Poskytovatel poskytovat Klientovi právní služby (dále jen jako „Služby“) spočívající zejména v právním poradenství zaměřeném na:
· řešení právních otázek spojených se zavedením nového systému časového zpoplatnění v ČR (např. příprava zadávacích řízení na externí dodavatele, jejíž součástí bude i příprava veřejnoprávní smlouvy, atd.),
· řešení právních otázek souvisejících se zákonem č. 104/2000 Sb., o Státním fondu dopravní infrastruktury, ve znění pozdějších předpisů,
· další právní poradenství podle zadání Klienta.  
1.2 Účelem této Smlouvy je zajistit oboustranný prospěch Smluvních stran, a to na straně Klienta zabezpečení náležité péče o jeho specifické právní záležitosti v dále vymezeném rozsahu a dosažení co nejvyšší ochrany jeho práv a zájmů právními prostředky, na straně Poskytovatele pak dosažení odpovídající odměny za činnost spojenou s poskytováním Služeb dle této Smlouvy.
Článek II.
Personální obsazení
2.1 Poskytovatel bude poskytovat Služby prostřednictvím svých společníků, advokátů, advokátních koncipientů a dalších osob zaměstnaných Poskytovatelem či trvale s ním spolupracujících. Tyto osoby jednají při poskytování Služeb dle této Smlouvy jménem a na účet Poskytovatele, respektive tam, kde poskytování Služeb jménem Poskytovatele nepřipouštějí v jednotlivých případech zvláštní právní předpisy, vlastním jménem a na účet Poskytovatele. Účastníkem právních vztahů založených v souvislosti s poskytováním Služeb dle této Smlouvy vůči Klientovi bude v souladu s § 15 zákona č. 85/1996 Sb., zákon o advokacii (dále jen „Zákon o advokacii“) výlučně Poskytovatel a Klient bude oprávněn uplatňovat svá práva a nároky ze Smlouvy, včetně případných nároků z titulu újmy způsobené Klientovi v souvislosti s poskytováním Služeb dle této Smlouvy výlučně proti Poskytovateli. Vyžaduje-li to povaha záležitosti, popřípadě v jiných odůvodněných případech, je Poskytovatel oprávněn k poskytnutí Služby využít i externí spolupracovníky za podmínek dle této Smlouvy (o této skutečnosti, tj. zejména koho a na co, předem písemně (elektronicky) informuje Klienta).
2.2 Hlavním garantem Poskytovatele určeným pro poskytování Služeb Klientovi na základě této Smlouvy a pro sestavování a řízení dílčích expertních týmů podle jednotlivých specializací je:
Mgr. Josef Hlavička, na pozici partnera, email: josef.hlavicka@havelpartners.cz, tel. 605 234 245. 
Článek III.
Spolupráce s dalšími experty
3.1 Vyžaduje-li to zvláštní povaha Služeb, je Poskytovatel oprávněn při poskytování Služeb spolupracovat s externími znalci, poradci a dalšími odborníky. Nedohodnou-li se Klient a Poskytovatel jinak, budou takoví znalci, poradci a odborníci ustanoveni na náklady Klienta přímo jako zástupci Klienta a výlučně tito znalci, poradci a odborníci, a nikoliv Poskytovatel budou Klientovi odpovědni za poskytnutí příslušných služeb a poradenství v souladu s příslušnými právními předpisy a profesními pravidly. Potřebu ustanovení takových osob, jejich výběr a náklady s tím spojené Poskytovatel vždy předem projedná s Klientem, který musí ustanovení konkrétní osoby a výši nákladů s tím spojených Poskytovateli předem odsouhlasit.
3.2 Poskytovatel je oprávněn, v případě, že jej o to Klient požádá, uhradit za Klienta odměnu za služby a další náklady na externí znalce, poradce a další podmínky. V takovém případě Poskytovatel tyto částky následně Klientovi přefakturuje.
Článek IV.
Zadávání a přebírání pokynů a zadání
4.1 Jménem Klienta jsou oprávněny udělovat Poskytovateli pokyny a zadání oprávněné osoby dle odst. 9.1 písm. a) této Smlouvy, popř. další osoby, jejichž jména a emailovou adresu Klient písemně oznámí Poskytovateli spolu se sdělením o jejich oprávnění k tomuto jednání za Klienta (dále jen „Oprávněné osoby Klienta“).
4.2 V rámci Poskytovatele je/jsou k přijímání pokynů a zadání oprávněná osoba dle odst. 9.1 písm. b) této Smlouvy, popř. další osoby, jejichž jména a emailové adresy Poskytovatel písemně oznámí Klientovi spolu se sdělením o jejich oprávnění přijímat pokyny a zadání od Klienta (dále jen „Oprávněné osoby Poskytovatele“). 
4.3 Klient je povinen včasně a přesně informovat Poskytovatele o všech skutečnostech podstatných pro účinné poskytování Služeb a odpovídá za správnost a úplnost poskytnutých podkladů. Poskytovatel tyto informace a podklady po skutkové stránce nepřezkoumává a vychází z informací Klienta s výjimkou případů, kdy Klient o přezkoumání Poskytovatele požádá.
4.4 Informace o zásadních skutečnostech (zásadní informace), zadání a pokyny Klient Poskytovateli sděluje písemně (elektronicky) na emailovou adresu  josef.hlavicka@havelpartners.cz. Informace o skutečnostech, které mohou mít ve spojení s poskytovanými Službami podstatný dopad na majetek Klienta, jeho finanční situaci a postavení v právních vztazích či na jiné jeho důležité zájmy, anebo které jsou důležité z hlediska správného posouzení a předvídatelnosti případné škody či újmy, která by Klientovi mohla případně vzniknout v souvislosti s poskytováním Služeb, jsou vždy zásadní informace.
4.5 Společně s pokynem/zadáním dle předchozího odstavce Klient zašle termín, do kterého má být daný pokyn/zadání splněn. Každý pokyn/zadání Klienta musí být ze strany Poskytovatele akceptován, a to včetně akceptace termínu. V případě, že Poskytovatel nebude schopen splnit daný pokyn/zadání v Klientem stanoveném termínu, neprodleně informuje o tom Poskytovatel Klienta a na základě dohody Smluvních stran bude stanoven nový termín.  
4.6 Jednotlivé pokyny a zadání Klienta k poskytování Služeb podle této Smlouvy a jejich akceptace Poskytovatelem nepředstavují samostatné Smlouvy, ale realizaci této Smlouvy.

Článek V.
Předání a převzetí
5.1 Poskytovatel předává právní stanoviska, příp. jiné výstupy odpovídající pokynům/zadání Klienta (dále jen „výstupy“) vždy písemně (elektronicky) na e-mailové adresy Oprávněných osob Klienta dle odst. 9.1 písm. a) této Smlouvy. Písemné výstupy Klient po kontrole odsouhlasí, a to písemně (elektronicky) na e-mailové adresy Oprávněných osob Poskytovatele dle odst. 9.1 písm. b) této Smlouvy. Takto odsouhlasené výstupy Klientem se berou jako převzaté.

Článek VI.
Odměna a platební podmínky
6.1 Odměna za poskytované Služby dle této Smlouvy se stanovuje dohodou Smluvních stran, a to v následující výši za každou hodinu poskytnutých Služeb:
	Odměna bez DPH
	Samostatně DPH
	Odměna včetně DPH

	1 500,- Kč
	315,- Kč
	1 815,- Kč


Výše dohodnuté odměny za poskytování Služeb je v místě a čase obvyklá.
6.2 Při výpočtu odměny se bude vycházet ze skutečného rozsahu (počtu hodin) Služeb poskytnutých Poskytovatelem Klientovi. Úkony Služeb budou Poskytovatelem účtovány po započatých hodinách.
6.3 Maximální plnění z této Smlouvy je stanoveno na 2.000.000,- Kč bez DPH.
6.4 Spolu s odměnou je Klient povinen Poskytovateli uhradit náhradu hotových výdajů dle § 13 vyhlášky Ministerstva spravedlnosti č. 177/1996 Sb., o odměnách advokátů a náhradách advokátů za poskytování právních služeb (advokátní tarif), ve znění pozdějších předpisů (dále jen jako „advokátní tarif“), a náhradu za promeškaný čas dle § 14 advokátního tarifu. V odměně dle odst. 6.1 této Smlouvy jsou zahrnuty náklady Poskytovatele na vnitrostátní poštovné, místní hovorné a přepravné ve smyslu § 13 odst. 3 advokátního tarifu.
6.5 Sjednaná odměna dle odst. 6.1 této Smlouvy je odměnou konečnou a nepřekročitelnou, zahrnující veškeré náklady Poskytovatele na podnikání i náklady vynaložené v souvislosti s plněním dle této Smlouvy (mimo náhrady hotových výdajů a náhrady za promeškaný čas dle odst. 6.4 této Smlouvy), stejně tak veškeré poplatky a daňová zatížení vyplývající z tuzemských právních předpisů. Pouze dojde-li v průběhu plnění dle této Smlouvy ke změně sazby DPH, je Poskytovatel oprávněn účtovat DPH v procentní sazbě odpovídající zákonné úpravě účinné k datu uskutečnění zdanitelného plnění. V případě takové změny DPH není třeba uzavírat dodatek k této Smlouvě, postačuje písemné oznámení Poskytovatelem o takové změně.
6.6 Poskytovatel je oprávněn fakturovat jen skutečně poskytnuté Služby dle odst. 1.1 této Smlouvy. Poskytovatel je oprávněn fakturovat v případě právních stanovisek a příp. jiných výstupů jen právní stanoviska a výstupy řádně předané Poskytovatelem a odsouhlasené Klientem dle čl. V. této Smlouvy. Přílohou faktury budou vždy příslušné pokyny/zadání Klienta, na základě kterých byly Služby poskytnuty, spolu s výkazem o poskytnutých Službách obsahující počty hodin a činnosti provedené Poskytovatelem. 
6.7 Klient neposkytuje zálohy.
6.8 Faktura bude obsahovat náležitosti daňového a účetního dokladu podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (jedná se především o označení faktury a její číslo, obchodní firmu/název, sídlo a IČO Poskytovatele, předmět plnění, bankovní spojení, fakturovanou částku bez/včetně DPH), a náležitosti obchodní listiny dle § 435 Občanského zákoníku. Faktura bude označena číslem Smlouvy z evidence smluv Klienta (viz záhlaví této Smlouvy).
6.9 Faktura bude uhrazena bezhotovostním převodem fakturované částky na bankovní účet Poskytovatele uvedený v záhlaví této Smlouvy. Případnou změnu čísla účtu je Poskytovatel povinen Klientovi písemně oznámit a na zpětný dotaz Klienta opětovně písemně potvrdit, jinak je Klient oprávněn vrátit fakturu Poskytovateli podle odst. 6.10 tohoto článku.
6.10 Pro úhradu faktury se sjednává doba splatnosti 14 dnů ode dne prokazatelného doručení faktury na e-mail Klienta: podatelna@sfdi.cz. Povinnost Klienta zaplatit odměnu ve lhůtě její splatnosti je splněna pokud nejpozději v poslední den splatnosti bude příslušná částka z účtu Klienta odepsána ve prospěch účtu Poskytovatele. 
6.11 Pokud faktura nebude splňovat zákonem stanovené nebo výše uvedené náležitosti, je Klient oprávněn ji do data splatnosti vrátit Poskytovateli s uvedením důvodů, pro které fakturu vrací. Nová lhůta splatnosti začne běžet od opětovného prokazatelného doručení Poskytovatelem náležitě upravené faktury Klientovi.


Článek VII.
Práva a povinnosti Smluvních stran
7.1 Klient se zavazuje poskytnout Poskytovateli pravdivé a včasné informace potřebné k řádnému plnění závazků Poskytovatele vyplývajících z této Smlouvy. 
7.2 Klient se zavazuje poskytnout Poskytovateli veškerou součinnost, která se v průběhu plnění předmětu této Smlouvy projeví jako potřebná a zavazuje se zajistit dostatečnou spolupráci ze strany zaměstnanců Klienta.
7.3 Poskytovatel je povinen při poskytování Služeb dle této Smlouvy postupovat s odbornou péčí, v souladu se svými povinnostmi stanovenými touto Smlouvou a v souladu s obecně závaznými právními předpisy. Poskytovatel je povinen jednat čestně a svědomitě, je povinen využívat důsledně všechny zákonné prostředky a v jejich rámci uplatnit v zájmu Klienta vše, co podle svého přesvědčení pokládá za prospěšné.
7.4 Poskytovatel je povinen chránit a prosazovat práva a oprávněné zájmy Klienta a řídit se jeho pokyny. Zjistí-li Poskytovatel, že pokyny Klienta jsou nevhodné či neúčelné nebo jsou v rozporu se zákonem nebo jinými právními předpisy, je Poskytovatel povinen na tuto skutečnost Klienta upozornit. Bude-li Klient přes toto upozornění na splnění svých pokynů trvat, má Poskytovatel právo: 
a) požádat o písemné potvrzení pokynu Klienta; 
b) přerušit poskytování Služeb za předpokladu, že pokyny Klienta jsou v rozporu s touto Smlouvou. 
7.5 Poskytovatel je povinen odmítnout jakékoliv poskytnutí Služeb, jestliže: 
a) v téže věci nebo ve věci související již v minulosti poskytl právní služby jinému subjektu, jehož zájmy jsou v rozporu se zájmy Klienta; nebo 
b) by informace, kterou má o jiném subjektu, mohla Klienta neoprávněně zvýhodnit; nebo 
c) nastane jakákoli jiná situace, ve které je povinen podle Zákona o advokacii, jiných obecně závazných právních předpisů, stavovských předpisů České advokátní komory, na základě smluvně převzatých závazků či jiných omezení právní službu odmítnout. 
7.6 V případě, že existuje skutečnost, na základě které je Poskytovatel povinen odmítnout poskytování Služeb dle odst. 7.5 této Smlouvy, je povinen o této skutečnosti bez zbytečného odkladu písemně (elektronicky) informovat Klienta, a to takovým způsobem, aby nedošlo k jakémukoli prodlení při plnění závazků Klienta nebo k jakémukoli jinému ohrožení či poškození zájmů Klienta. 
7.7 Poskytovatel se zavazuje nahradit Klientovi veškerou škodu, která mu vznikne při realizaci této Smlouvy v případě, že poskytované plnění se ukáže být nedostatečné, neúplné a/nebo v rozporu s touto Smlouvou či s právními předpisy. 
7.8 Poskytovatel čestně prohlašuje, že má veškerá osvědčení, povolení a/nebo souhlasy či jakákoliv jiná rozhodnutí nezbytná pro řádné plnění jeho povinností vyplývajících z této Smlouvy. 

Článek VIII.
Mlčenlivost
8.1 Poskytovatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o nichž se dozvěděl v souvislosti s poskytováním Služeb dle této Smlouvy. Této povinnosti může Poskytovatele zprostit pouze Klient a po jeho zániku právní nástupce Klienta. I poté je však Poskytovatel povinen zachovávat mlčenlivost, pokud je z okolností případu zřejmé, že jej Klient nebo jeho právní nástupce této povinnosti zprostil pod nátlakem nebo v tísni.
8.2 Poskytovatel se zavazuje, že informace a poznatky získané při plnění této Smlouvy, na které se vztahuje povinnost mlčenlivosti, nebude využívat při poskytování právních služeb jiným klientům. Tím není dotčena možnost Poskytovatele uvádět činnost dle této Smlouvy jako svou referenci ve svých nabídkách v zákonem stanoveném rozsahu, popř. v rozsahu stanoveném Klientem.
8.3 Povinnost mlčenlivosti dle tohoto článku se vztahuje i na osoby dle odst. 3.1 této Smlouvy, na zaměstnance Poskytovatele a na další osoby, které Poskytovatel použije v souvislosti s poskytováním Služeb dle této Smlouvy. 
8.4 Poskytovatel se zavazuje uhradit Klientovi či třetí straně, kterou porušením povinnosti mlčenlivosti nebo jiné své povinnosti v tomto článku uvedené poškodí, veškeré škody tímto porušením způsobené. Povinnosti Poskytovatele vyplývající z ustanovení příslušných právních předpisů o ochraně utajovaných informací nejsou ustanoveními tohoto článku dotčeny.

Článek IX.
Vzájemná komunikace Smluvních stran
9.1 Smluvní strany si veškeré pokyny/zadání, výstupy a informace předávají a poskytují zpravidla prostřednictvím těchto oprávněných osob:
a) Oprávněná osoba Klienta:
Ing. Zbyněk Hořelica, email: zbynek.horelica@sfdi.cz, tel.: +420 266 097 206
Ing. Lucie Bartáková, email: lucie.bartakova@sfdi.cz, tel.: +420 266 097 510
Ing. Tomáš Blecha, email: tomas.blecha@sfd.cz, tel.: +420 266 097 420
b) Oprávněná osoba Poskytovatele
Mgr. Josef Hlavička, email: josef.hlavicka@havelpartners.cz, tel. +420 605 234 245 
9.2 Každá Smluvní strana je oprávněna změnit jí jmenovanou oprávněnou osobu, případně jejího zástupce, je však povinna na takovou změnu druhou Smluvní stranu písemně upozornit. Vůči druhé Smluvní straně je změna účinná okamžikem doručení písemného oznámení změny této Smluvní straně.
9.3 Smluvní strany se zavazují, že v případě změny své poštovní adresy, e-mailové adresy nebo změny čísla bankovního účtu budou o této změně druhou Smluvní stranu informovat nejpozději do tří pracovních dnů ode dne, kdy nastala tato skutečnost, prostřednictvím písemného, oprávněnou osobou Poskytovatele či Klienta podepsaného, oznámení odeslaného do datové schránky Klienta či na emailovou adresu: podatelna@sfdi.cz, v případě změn oznamovaných Poskytovatelem, nebo odeslané do datové schránky Poskytovatele či na emailovou adresu josef.hlavicka@havelpartners.cz, v případě změn oznamovaných Klientem.
Článek X.
Sankce
10.1 V případě prodlení Poskytovatele s poskytováním Služeb v termínu dle odst. 4.5 této Smlouvy, má Klient nárok na zaplacení smluvní pokuty Poskytovatelem ve výši       2.000,- Kč za každý i započatý den prodlení.
10.2 V případě porušení povinnosti mlčenlivosti specifikované v této Smlouvě, je Poskytovatel povinen uhradit Klientovi smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč, a to za každý jednotlivý případ porušení této povinnosti.
10.3 V případě prodlení Klienta se zaplacením faktury, je Poskytovatel oprávněn požadovat po Klientovi úrok z prodlení v zákonné výši z dlužné částky za každý i započatý den prodlení.
10.4 Uplatněním smluvních pokut není dotčen ani omezen nárok obou stran na náhradu vzniklých škod v rozsahu stanoveném Smlouvou případně zákonem.
10.5 Smluvní pokutu či úrok z prodlení se povinná Smluvní strana zavazuje uhradit do 14 dnů ode dne, kdy jí bude prokazatelně doručena písemná výzva k úhradě smluvní pokuty oprávněnou Smluvní stranou. Pokud nebude možné prokázat doručení výzvy jiným způsobem, má se za to, že výzva byla doručena 3. den po jejím odeslání.

Článek XI.
Doba trvání Smlouvy a její ukončení
11.1 Tato Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu Smlouvy poslední Smluvní stranou a účinnosti dnem uveřejnění dle odst. 12.3 této Smlouvy. Smlouva je uzavřena na dobu určitou, do 31. prosince 2021 nebo do vyčerpání finančního limitu uvedeného v odst. 6.3 této Smlouvy, podle toho, která skutečnost nastane dříve.
11.2 Tato Smlouva může být ukončena před uplynutím doby dle odst. 11.1 dohodou obou Smluvních stran, výpovědí nebo odstoupením od Smlouvy.
11.3 Tato Smlouva může být ukončena výpovědí i bez uvedení důvodu, a to s měsíční výpovědní lhůtou, která počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé Straně.
11.4 Každá ze Smluvních stran má právo od Smlouvy odstoupit za podmínek uvedených v Občanském zákoníku.
Článek XII. 
Závěrečná ustanovení
12.1 Smluvními stranami bylo výslovně ujednáno, že vzájemné vztahy a právní vztahy touto Smlouvou neupravené se řídí Občanským zákoníkem, Zákonem o advokacii a vyhláškou o advokátním tarifu.
12.2 Smlouvu lze měnit pouze vzestupně očíslovanými písemnými dodatky podepsanými statutárními zástupci obou Smluvních stran.
12.3 Smluvní strany výslovně prohlašují, že obsah Smlouvy není předmětem utajení a že souhlasí se zveřejněním Smlouvy a jejích případných dodatků na www.sfdi.cz bez dalších podmínek. Klient v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) uveřejní Smlouvu po jejím podpisu Smluvními stranami prostřednictvím registru smluv. 
12.4 Poskytovatel se zavazuje k součinnosti při výkonu finanční kontroly dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů. Poskytovatel se dále zavazuje umožnit všem oprávněným subjektům provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním této Smlouvy, a to po dobu určenou k jejich archivaci v souladu s příslušnými právními předpisy.
12.5 Smluvní strany shodně konstatují, že v souvislosti s uzavřením této Smlouvy a na jejím základě si smluvní strany vzájemně předávají a i do budoucna budou předávat za účelem zajištění řádného plnění Smlouvy osobní údaje osob, které se podílejí nebo budou podílet na plnění této Smlouvy, s uvedením jejich osobních údajů: jméno, příjmení, titul, funkce, telefonický a e-mailový kontakt, u kterých právním důvodem pro jejich zpracování Smluvními stranami, jako správci těchto osobních údajů, je jejich oprávněný zájem na splnění této Smlouvy, na kterém se v mezích své kompetence podílejí subjekty údajů. V souvislosti s tím se každá Smluvní strana zavazuje v rámci svých povinností, jako správce předaných osobních údajů, zajistit, aby subjekty těchto údajů byly při poskytnutí osobních údajů informovány dle článku 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) o zpracování poskytnutých osobních údajů pro účel plnění této Smlouvy, a že toto zpracování je v souladu s úpravou dle článku 6 odst. 1 písm. f) uvedeného nařízení a se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a dále aby subjekty údajů byly informovány o svých právech v rozsahu, jak pro ně vyplývají z uvedeného nařízení a z citovaného zákona.
12.6 Případná neplatnost některého ustanovení této Smlouvy, ať už způsobená rozporem s právními předpisy, následnou změnou právních předpisů, chybou v psaní či počtech, či z jakýchkoliv jiných důvodů nezakládá neplatnost celé Smlouvy. Pro případ neplatnosti některého z ustanovení této Smlouvy se Smluvní strany dohodly postižené ustanovení nahradit ustanovením, které nejlépe odpovídá obsahu a účelu neplatného ustanovení.
12.7 Veškeré spory vzniklé v souvislosti s plněním této Smlouvy budou řešeny nejprve smírně a nebude-li dosaženo konsenzu, potom před obecnými soudy České republiky s vyloučením rozhodčího řízení.
12.8 Smlouva je uzavřena elektronicky.


	Za Klienta:
	Za Poskytovatele:

	V Praze dne …………………………
	V Praze dne …………………

	……………………………………………
	………………………………………………

	Státní fond dopravní infrastruktury
	HAVEL & PARTNERS s.r.o., advokátní kancelář


	Ing. Zbyněk Hořelica
	Mgr. Josef Hlavička

	ředitel
	jednatel





8