Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12270256: Dodavatelská objednávka č. SZM03875 pro středisko HKL1SPR6141 -

Příloha SZM03875.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA                                                                               Číslo: SZM03875

IČO odběratele: 27256537                                  IČO dodavatele: 27640396
                                                          DIČ dodavatele: CZ27640396
DIČ odběratele:

A dresa:                                                  A dresa:   GRENT CZ odbytová, s.r.o.

                      Oblastní nemocnice Kladno, a.s.,               Na Radouči 1450
                      nemocnice Středočeského kraje
                      Vančurova 1548                                 29301 Mladá Boleslav
              27259 Kladno
                                                          T elefon:  326719011
Objednává:              obchodní odbor - SZM              Fax:
                                                                       Vyřizuje:
Datum vystavení:                09.03.2020                             Kontak t:
Datum dodání:

Poznámk a:

Objednávané položky:

ID            Položk a                        Katalog.č.             Množ.    Jedn.   Cena bez Celkem bez  Celkem s
                                              01                          --     KS                             DPH
                                                                                           DPH/j.  DPH
                                                                                                                    --
26606         #Bavlněná rouška                                                             --      --
              Celk em:
                                                                                                   51 240,00 62 000,00

Při realizaci objednávky doložte ve smyslu zákona č. 268/2014 Sb., § 56 ujištění o vydání prohlášení o shodě nebo prohlášení o shodě. Fakturaci
provádějte nejdéle do měsíce a fakturu doložte montážním (zakázkovým..) listem, na kterém bude uvedeno: číslo a datum objednávky - jinak faktura
nebude proplacena, typ a výrobní číslo zařízení, na kterém se oprava prováděla, co bylo předmětem opravy, jednotlivé úkony opravy, náhradní díly a
doba práce, cena jednotlivých pložek opravy, datum opravy a převzetí opravy (razítko a podpis pracovníka pracoviště). Vyřazené náhradní díly budou
předány na oddělení zdravotnické techniky, nebude-li dohodnuto jinak. V případě překročení výše uvedené předpokládané ceny požadujeme zaslání
cenového návrhu. U oprav, u kterých cena náhradního dílu přesáhne 10.000,- Kč, požadujeme předem cenový návrh k odsouhlasení. Při opravách,
údržbě, periodických kontrolách a udržování postupujte ve smyslu zákona č. 268/2014 Sb., podle § 65. S přepravními a manipulačními obaly postupujte
ve smyslu zákona č. 477/2001 Sb. Objednatel je oprávněn zveřejnit na svých webových stránkách (interních a externích) veškeré údaje vyplývající z
objednávky, dále zveřejnit text objednávky v Registru smluv, popř. podat informace v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k
informacím. Zveřejnění se týká zejména těchto údajů: identifikace uchazeče, specifikace zboží a služeb, jejich objemu a ceny, apod. Objednatel vyžaduje
písemnou akceptaci objednávky dodavatelem doručenou objednateli před nebo současně s dodáním zboží/služeb.

Strana 1 z 1                                                                                       DoctIS : SoPHIS, a.s. :