Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12365284: Smlouva o poskytování internetu

Příloha Sml. 103 - příloha.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Všeobecné podmínky VÍTKOVICE IT SOLUTIONS a.s.

Všeobecné podmínky pro poskytování veřejně dostupných                poskytnutí jiné služby, zhotovení díla nebo dodání zboží dle
služeb elektronických komunikací (dále jen „Služby“) společností     zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění.
VÍTKOVICE IT SOLUTIONS a.s. (dále jen „Všeobecné podmínky”,          1.6 Ceník služeb je aktuální platný ceník Služeb zveřejněný a
nebo též „VP“) stanovují podrobně další ujednání mezi účastníky      dostupný na internetových stránkách a obchodních zástupců
Smlouvy o poskytování služeb elektronických komunikací (dále         Poskytovatele. Vedle Ceníku služeb pak stojí samostatně Ceník
jen „Smlouva“), uzavřené mezi Zákazníkem a Poskytovatelem a          zařízení a Ceník poplatků.
jsou její samostatnou součástí.                                      Smlouva je závazným ujednáním mezi Poskytovatelem a
Tyto Všeobecné podmínky upravují základní provozní,                  Zákazníkem, na základě kterého je sjednán rozsah a podmínky
organizační a obchodní podmínky pro poskytování Služeb a             poskytování konkrétních Služeb za účelem jejich užívání
souvisejících činností na území České republiky Poskytovatelem,      Zákazníkem. Smluvní vztah mezi Zákazníkem a Poskytovatelem se
s výjimkou smluvních vztahů přístupu a propojení k sítím             řídí ujednáním souvisejících Smluvních dokumentů.
elektronických komunikací a přiřazeným prostředkům                   1.7 Specifikace služeb jako součást ujednání dokumentu Smlouvy
upravených v ustanoveních § 78 - § 85 zákona č. 127/2005 Sb., o      nebo samostatný dokument s označením Specifikace služeb
elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících        obsahuje technické náležitosti a parametry objednané Služby,
zákonů (zákon o elektronických komunikacích) ve znění                cenová ujednání, rozsah smluvního vztahu (např. stanovení doby
pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o elektronických                závazku užívání Služby), příp. další speciální smluvní ujednání.
komunikacích“). Služby jsou poskytovány prostřednictvím              1.8 Doba závazku je časově určený závazek minimálního užívání
veřejné komunikační sítě Poskytovatele, případně                     Služby Zákazníkem.
prostřednictvím sítě smluvního partnera Poskytovatele (dále jen      1.9 Faktura je daňový doklad - vyúčtování za objednané služby,
„Síť“). Dostupnost Služeb je podmíněna pokrytím území těmito         vystavený Poskytovatelem v elektronické nebo listinné podobě
sítěmi a technickými možnostmi těchto Sítí.                          na cenu za poskytované Služby.
Ucelené smluvní ujednání mezi Poskytovatelem a Zákazníkem            1.10 Síť je síť elektronických komunikací dle definice Zákona o
tvoří (I) Smlouva, tvořená zpravidla tělem smlouvy a specifikací     elektronických komunikacích, prostřednictvím které jsou
služeb (samostatně jen „Specifikace“), (II) Všeobecné podmínky,      Zákazníkům poskytovány Služby.
(III) Specifikace služeb, (IV) Ceníky (Ceník služeb, Ceník poplatků  1.11 Koncový bod sítě je fyzický bod, ve kterém je zákazníkovi
a Ceník zařízení k jednotlivým typům Služeb) a (V) Reklamační řád    poskytován přístup k veřejné komunikační síti Poskytovatele.
v uvedeném pořadí závaznosti (dále jen „Smluvní dokumenty“) a        Zpravidla se jedná o koncovou účastnickou zásuvku sítě v místě
tyto jsou zveřejněny na internetových stránkách Poskytovatele        určeném pro poskytování Služeb, ke které se připojuje přijímací
www.isp.vitsol.cz.                                                   zařízení.
Svůj souhlas s ujednáním Všeobecných podmínek, Specifikací           1.12 Přijímací zařízení je zařízení Poskytovatele (případně
služeb, jednotlivých Ceníků a Reklamačního řádu stvrzuje             Zákazníka) připojené ke Koncovému bodu Sítě. Bližší specifikace
Zákazník platným uzavřením Smlouvy. Dále bere na vědomí a            Přijímacího zařízení je uvedena v provozní Specifikaci služeb pro
souhlasí s tím, že prostřednictvím Služeb mu mohou být               daný typ poskytované Služby. Nedílnou součástí Přijímacího
poskytovány další služby, k jejichž poskytování je Poskytovatel      zařízení Poskytovatele je i příslušenství, kterým se rozumí veškeré
oprávněn.                                                            komponenty dodané spolu se zařízením zajišťující jeho funkčnost
                                                                     (napájecí zdroje, propojovací kabely, dálkové ovladače apod.)
1 DEFINICE POJMŮ                                                     1.13 Koncové zařízení Zákazníka je zařízení, prostřednictvím
                                                                     kterého je Služba Zákazníkem užívána (počítač, router, firewall, či
1.1 Poskytovatel je společnost VÍTKOVICE IT SOLUTIONS a.s. se        technologicky obdobné zařízení) a jeho výběr je výlučnou
sídlem Cihelní 1575/14, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava, IČO:      záležitostí Zákazníka.
28606582, zapsaná u Krajského soudu v Ostravě oddíl B, vložka        1.14 Spotřebitel je každá fyzická osoba, která využívá nebo žádá
4229, která je podnikatelem v elektronických komunikacích podle      veřejně dostupnou službu elektronických komunikací pro účely
všeobecného oprávnění v rozsahu Osvědčení č. 2987/5vydaného          mimo rámec její podnikatelské činnosti (viz z.č. 634/1992 Sb., o
Českým telekomunikačním úřadem                                       ochraně spotřebitele v platném znění).
1.2 Internetové stránky Poskytovatele jsou internetové stránky       1.15 Specifikace služeb je dokument, resp. dokumenty, které
Poskytovatele umístěné na adrese www.isp.vitsol.cz.                  stanoví provozní, technické a obchodní podmínky pro
1.3 Zákaznické centrum / kontaktní místo je centrální místo          poskytování jednotlivých Služeb.
Poskytovatele určené pro komunikaci se Zákazníky a veřejností
prostřednictvím zákaznických telefonních linek, či emailů,           2 VZNIK, TRVÁNÍ A ZMĚNY SMLUVNÍHO VZTAHU
zveřejněných na www.isp.vitsol.cz/kontakty, v sekci „Kontakty“.
                                                                     2.1 Smlouva může být uzavřena či měněna písemně, formou
Adresa pro doručování písemné formy komunikace: VÍTKOVICE IT         elektronické komunikace, nebo ústně formou telefonické
SOLUTIONS a.s., Cihelní 1575/14, 702 00 Ostrava.                     komunikace s operátorem Zákaznického centra, nebo
                                                                     Kontaktního místa Poskytovatele s obchodním zástupcem, nebo
1.4 Zákazník je fyzická nebo právnická osoba, která uzavřela         operátorem kontaktního místa. Způsob (formu) uzavření
Smlouvu s Poskytovatelem nebo s Poskytovatelem zahájila              konkrétní Smlouvy či její změny určuje vždy Poskytovatel.
jednání o uzavření Smlouvy (pro potřebu bližší specifikace dle       2.2 Je-li smlouva uzavírána písemně, je uzavřena dnem podpisu
Zákona o elektronických komunikacích - Účastník).                    návrhu Smlouvy oběma smluvními stranami.
1.5 Služby jsou veřejně dostupné služby elektronických
komunikací, poskytované na základě Smlouvy uzavřené mezi
Poskytovatelem a Zákazníkem. Součástí Služeb může být

VÍTKOVICE IT SOLUTIONS a.s., Cihelní 1575/14, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, Česká republika  1/7
Zapsána do obchodního rejstříku Krajského soudu v Ostravě, oddíl B, vložka 4229
IČ 28606582 DIČ CZ28606582
T +420 596 663 111 F +420 596 663 112 E ITSolutions@vitkovice.com
wwww.vitsol.cz
Držitel ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 27001:2013, ISO 20000-1:2011
2.3 Nebyla-li Smlouva sjednána osobně (tj. např. v případě          2.10 Pokud Zákazník splní veškeré náležitosti specifikované těmito
výměny písemností prostřednictvím poštovních služeb) a              Všeobecnými podmínkami a příslušnou Specifikací Služby, pak
Zákazník uhradí první platbu, má se za to, že uzavření Smlouvy v    Poskytovatel se Zákazníkem uzavře Smlouvu a zajistí aktivaci
celém rozsahu akceptoval a Smlouva nabývá platnosti.                objednaných Služeb.
2.4 Byla-li Smlouva, nebo její změna uzavřena za použití
prostředku komunikace na dálku, je Poskytovatel povinen             Trvání Smlouvy
bezodkladně po uzavření Smlouvy, nebo její změny poskytnout         2.11 Smlouva je uzavírána na dobu neurčitou, nebo na dobu
Zákazníkovi informace podle § 63 odst. 1 Zákona o elektronických    neurčitou s jednoznačně časově určeným závazkem minimálního
komunikacích písemně, a to v elektronické, nebo písemné formě.      užívání Služby (dále jen „Doba závazku“). Typ smluvního vztahu
2.5 Byla-li Smlouva uzavřena mimo obchodní prostory                 je vymezen ve Smlouvě, v části Specifikace služeb.
Poskytovatele ve smyslu ust. § 1820 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.,  2.12 Smlouva nabývá platnosti dnem platného uzavření, účinnosti
občanský zákoník a požádá-li Zákazník o zahájení poskytování        pak dnem aktivace objednaných Služeb.
Služeb v době před uplynutím lhůty pro jeho odstoupení od           Změna smluvních ujednání
Smlouvy, bere na vědomí, že v takovém případě nemá právo na         2.13 Poskytovatel je oprávněn smluvní ujednání měnit, či
odstoupení od Smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory ve            doplňovat, přičemž je povinen nejméně 1 měsíc před nabytím
lhůtě 14                                                            účinnosti změny uveřejnit informaci o této změně na své
dnů ve smyslu ujednání odst. 9.7 Všeobecných podmínek.              internetové adrese www.isp.vitkovice.cz a zároveň je povinen o
2.6 Pro případy, kdy je Zákazník podnikatelem, smluvní strany       uveřejnění informovat Zákazníka.
výslovně ve smyslu § 1801 vylučují aplikaci ustanovení § 1798 a     2.14 Pokud se jedná o změnu náležitostí Smlouvy uvedených v §
násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník o smlouvách           63 odst. 1 písm. c) až p) a r) Zákona o elektronických komunikacích
uzavíraných adhezním způsobem.                                      je Poskytovatel povinen Zákazníka informovat rovněž o jeho
2.7 Při uzavření Smlouvy Zákazník uvede identifikační a jiné údaje  právu ukončit Smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny bez
ke své osobě a na požádání předloží Poskytovateli doklady           sankce, a to způsobem, který si Zákazník zvolil pro zasílání
prokazující správnost uvedených údajů. U podnikající právnické      vyúčtování. Právo ukončit Smlouvu musí Zákazník uplatnit
osoby se jedná zejména o obchodní firmu nebo název, sídlo, popř.    písemně, a to nejpozději 10 dní před nabytím účinnosti změny
sídlo organizační složky na území České republiky a IČ, bylo-li     Smlouvy. Právo ukončit Smlouvu zákazníkovi nevzniká, pokud ke
přiděleno, jméno, příjmení a bydliště osoby oprávněné jednat        změně Smlouvy dojde na základě změny právní úpravy nebo
jménem této právnické osoby, u podnikající fyzické osoby jméno      rozhodnutím Českého telekomunikačního úřadu.
a příjmení, popř. obchodní firmu, bydliště, místo podnikání a IČ,   2.15 Pro splnění ostatních oznamovacích povinností, či zaslání
bylo-li přiděleno, u nepodnikající osoby jméno a příjmení,          upozornění, která vyplývají ze smluvních ujednání nebo ze
bydliště, datum narození nebo rodné číslo fyzické osoby, bylo-li    zákona, je Poskytovatel oprávněn činit i elektronickými
přiděleno, nebo název a sídlo, popř. sídlo organizační složky na    prostředky formou elektronické zprávy podepsané běžným
území České republiky, popř. IČ právnické osoby, bylo-li            nezaručeným elektronickým podpisem, či formou SMS,
přiděleno. Pokud je zákazník plátcem DPH, uvede též DIČ.            nestanovují-li právní předpisy povinné dodržení jiné formy
2.8 Při provádění právních úkonů souvisejících s uzavřením          sdělení.
smluvního vztahu, jeho změnami a ukončením se smluvní strany        2.16 Zákazník má právo požádat o změnu rozsahu poskytovaných
mohou nechat zastoupit jinou fyzickou nebo právnickou osobou.       Služeb. Požadavek na změnu lze uplatnit prostřednictvím
Plná moc se uděluje písemně a podpis zmocnitele musí být            Zákaznického centra nebo Kontaktního místa Poskytovatele nebo
úředně ověřen.                                                      i jiným způsobem komunikace na dálku. Poskytovatel může
2.9 Poskytovatel může se Zákazníkem odmítnout uzavřít Smlouvu       vyhovět Zákazníkovi podle charakteru smluvních podmínek
z těchto důvodů:                                                    aktuálně platné Smlouvy.
a) Zákazník úmyslně uvedl nesprávné osobní nebo identifikační       2.17 Změny identifikačních údajů
údaje,                                                              a) Zákazník je povinen po celou dobu trvání smluvního vztahu
b) Zákazník neplnil nebo neplní své závazky vůči Poskytovateli      prokazatelně oznamovat Poskytovateli veškeré změny
nebo jiným subjektům, nebo lze důvodně předpokládat, že takové      identifikačních a jiných údajů obsažených ve Smlouvě, a to
závazky nebude plnit,                                               nejpozději do 7 kalendářních dnů ode dne, kdy k takové změně
c) Zákazník odmítl přistoupit na ustanovení těchto Všeobecných      došlo.
podmínek, příp. Provozní Specifikaci služeb pro daný typ            b) Na výzvu Poskytovatele je Zákazník bez zbytečného odkladu
poskytované Služby,                                                 povinen Poskytovateli prokázat správnost identifikačních údajů
d) Zákazník vstoupil do likvidace, vůči jeho majetku probíhá        obsažených ve Smlouvě.
insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo     2.18 Převod práv a závazků Zákazníka ze Smlouvy na třetí osobu je
insolvenční návrh byl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k      možný pouze s písemným souhlasem Poskytovatele.
úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo byl konkurs zrušen        2.19 Poskytovatel je oprávněn při uzavření Smlouvy od Zákazníka
proto, že majetek byl zcela nepostačující, nebo je zavedena         požadovat složení kauce stanovené v Ceníku Poskytovatele.
nucená správa podle zvláštních právních předpisů, nebo byl          2.20 Poskytovatel je oprávněn vzhledem k okolnostem případu
nařízen výkon rozhodnutí prodejem podniku.                          výši kauce upravit, případně požadovat složení dodatečné kauce.
e) Jestliže se Poskytovatel oprávněně domnívá, že Zákazník má       2.21 Poskytovatel je oprávněn použít kauci k započtení
úmysl zpřístupnit Službu jiným fyzickým nebo právnickým             pohledávek Poskytovatele vůči Zákazníkovi, zejména k úhradě
subjektům bez rozdílu, zda bezplatně či za úplatu.                  ceny za poskytnutí Služby, pravidelných periodických plateb,
Tento bod se nevztahuje na poskytování free WiFi po zákazníky,      vyúčtovaných a nezaplacených smluvních pokut včetně smluvních
návštěvy, v místě výkonu podnikání.                                 pokut za nevrácené nebo poškozené zapůjčené zařízení.

VÍTKOVICE IT SOLUTIONS a.s., Cihelní 1575/14, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, Česká republika

Zapsána do obchodního rejstříku Krajského soudu v Ostravě, oddíl B, vložka 4229

IČ 28606582 DIČ CZ28606582

T +420 596 663 111 F +420 596 663 112 E ITSolutions@vitkovice.com

wwww.vitkovice.cz                                                                                2/7

Držitel ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 27001:2013, ISO 20000-1:2011
2.22 Kauce bude Zákazníkovi vrácena po skončení smluvního          smluvní pokutu v částce, uvedené v Ceníku zařízení, a to na
vztahu na žádost Zákazníka do 30 dnů od obdržení žádosti o         základě řádného vyúčtování samostatným daňovým dokladem.
vrácení kauce, to pouze za podmínky, že Poskytovatel nebude po
skončení smluvního vztahu evidovat za Zákazníkem žádnou            4 OSTATNÍ POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
neuhrazenou pohledávku. Žádost o vrácení kauce je Zákazník
oprávněn učinit nejdříve ke dni skončení smluvního vztahu.         4.1 Zákazník se zavazuje užívat Služby v souladu s těmito
                                                                   Všeobecnými obchodními podmínkami a příslušnými obecně
3 CENA SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY                                  závaznými právními předpisy, zejména zákonem o elektronických
                                                                   komunikacích.
3.1 Zákazník je povinen hradit Poskytovateli za poskytované        4.2 Zákazník nesmí svévolně zasahovat do zapojení a konfigurace
Služby cenu podle platného Ceníku a podmínek sjednaných            přijímacích zařízení dodaných Poskytovatelem. Ke koncovému
Smlouvou. Platby je povinen provést do data splatnosti             bodu sítě a přijímacím zařízením dodaných Poskytovatelem lze
uvedeného na vyúčtování pro jednorázové i opakované platby.        připojovat koncová zařízení Zákazníka, která jsou určena pro
Případné změny cen Služeb řeší článek 2.14 těchto VP.              užívání objednaného druhu Služby a jsou schválená pro provoz v
3.2 Zaplacením se rozumí připsání peněz ve prospěch účtu           České republice. Zákazník je povinen uhradit Poskytovateli škodu
Poskytovatele.                                                     či další újmu vzniklou v důsledku připojení nesprávného, nebo
3.3 Poskytovatel provede vyúčtování elektronickou či listinnou     neschváleného zařízení ke koncovému bodu sítě, nebo k
formou zvolenou Zákazníkem při uzavření Smlouvy. Pro zasílání      přijímacímu zařízení Poskytovatele.
vyúčtování v listinné formě platí, že náklady s tím spojené hradí  4.3 Zákazník je povinen umožnit přístup pověřených zaměstnanců
Zákazník dle Ceníku služeb, naopak elektronická forma              Poskytovatele či zaměstnanců třetí osoby, kteří se prokážou
vyúčtování je bezplatná.                                           písemným pověřením Poskytovatele, do dotčených budov a
3.4 Nepřevzetí vyúčtování nezbavuje Zákazníka jeho povinnosti      prostor za účelem obsluhy a údržby zde umístěných technických
zaplatit účtované ceny ke dni splatnosti dle bodu 3.1. těchto VP.  prostředků Poskytovatele.
Vyúčtování bude považováno za zaplacené včas, jestliže platba      4.4 Zákazník poskytuje potřebnou součinnost při instalaci,
byla připsána na účet Poskytovatele nejpozději ke dni splatnosti.  deinstalaci a při odstraňování závad příslušného přijímacího
3.5 Nezaplatil-li Zákazník ve lhůtě splatnosti uvedené na          zařízení a označuje zaměstnancům Poskytovatele, nebo jeho
vyúčtování Ceny za poskytnuté Služby, Poskytovatel jej upozorní    smluvním partnerům skrytá zařízení silnoproudá, plynovodní,
způsobem, který si Zákazník zvolil pro zasílání vyúčtování a       vodovodní a jiná.
stanoví náhradní lhůtu plnění ne kratší než jeden týden ode dne    4.5 Zákazník bez zbytečného odkladu oznámí Poskytovateli
dodání upozornění - upomínky. Náklady s tím spojené hradí          veškeré závady vzniklé na zařízeních Sítě, včetně koncového
Zákazník. Po marném uplynutí náhradní lhůty může Poskytovatel      bodu, nebo přijímacího zařízení nebo ztrátu, či poškození těchto
Zákazníkovi omezit nebo zastavit poskytování Služby.               zařízení.
Poskytovatel neodpovídá za škody ani jiné újmy Zákazníkovi tím     4.6 Zákazník odpovídá za jakoukoli škodu, kterou způsobil
vzniklé. Poskytovatel současně může zákazníka o dluhu              Poskytovateli, a to dle příslušných ustanovení obecně závazných
informovat i jiným dostupným způsobem (elektronickou poštou,       právních předpisů.
telefonicky, SMS, v listinné formě poštou, osobně, aj.).           4.7 Zákazník se zavazuje na své náklady zajistit elektrické napájení
3.6 V případě prodlení Zákazníka se zaplacením ceny za             a vhodné provozní podmínky pro provoz Přijímacího zařízení,
poskytnuté Služby je Poskytovatel oprávněn účtovat Zákazníkovi     prostřednictvím kterého je realizován přístup ke Službám, dle
náklady spojené se zasláním upomínek a s vymáháním                 požadavků Poskytovatele a platných norem.
pohledávek. Paušální výše úhrady spojené se zasláním upomínek      4.8 Zákazník se zavazuje užívat poskytované Služby výhradně pro
je stanovena v Ceníku Poskytovatele.                               svoji vlastní potřebu a nesmí umožnit využití poskytovaných
3.7 Poskytovatel je oprávněn vymáháním splatných závazků           Služeb třetím osobám bezplatně, ani za úplatu, bez písemného
Zákazníka pověřit třetí osobu,                                     souhlasu Poskytovatele. V případě porušení této povinnosti, nebo
3.8 Poskytovatel je oprávněn provést kdykoli zápočet svých i       odmítnutí součinnosti Poskytovateli pro zjištění skutečného stavu
nesplatných pohledávek vůči Zákazníkovi proti jakýmkoliv           využívání služby, je Zákazník povinen zaplatit Poskytovateli
pohledávkám Zákazníka vůči Poskytovateli.                          smluvní pokutu ve výši 20.000,-Kč za každé jednotlivé porušení
3.9 Zákazník bere na vědomí, že pohledávky Poskytovatele mohou     této povinnosti a Poskytovatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit.
být vymáhány v soudním, správním či jiném obdobném řízení.         Odstoupením od Smlouvy se neruší ustanovení o smluvní pokutě.
Poskytovatele v takovém případě může zastupovat právní             Ujednáním o smluvní pokutě není dotčeno právo Poskytovatele
zástupce.                                                          domáhat se po Zákazníkovi náhrady škody či jiné újmy v plné výši.
3.10 Zákazník je povinen každou platbu řádně identifikovat         Tento bod se nevztahuje na poskytování free WiFi po zákazníky,
příslušným variabilním symbolem, jinak se platba nepovažuje za     návštěvy, v místě výkonu podnikání.
řádně uhrazenou. Rovněž je povinen pravidelně kontrolovat, zda     4.9 V případě zjištění závadného stavu dodávky objednaných
byla platba řádně a včas provedena.                                Služeb je Zákazník povinen prokazatelným způsobem oznámit
3.11 V případě ukončení účinnosti Smlouvy nebo odstoupení od       tuto skutečnost Poskytovateli v souladu s provozní Specifikací pro
Smlouvy je Zákazník povinen vyrovnat veškeré závazky vůči          daný typ poskytované Služby. Došlo-li za účelem odstranění
Poskytovateli, které vyplývají ze Smlouvy, a to do 10 dnů ode dne  Zákazníkem ohlášeného závadného stavu k výjezdu technika
skončení smluvního vztahu, včetně vrácení veškerého                Poskytovatele a následně diagnostikována příčina na straně
zapůjčeného zařízení Poskytovatele. Pro případ, kdy Zákazník       Zákazníka, je Zákazník povinen uhradit Poskytovateli veškeré
zapůjčené zařízení nevrátí ve stanovené lhůtě, nebo jej vrátí      náklady marného servisního výjezdu.
poškozené či nekompletní, má Poskytovatel právo vymáhat

VÍTKOVICE IT SOLUTIONS a.s., Cihelní 1575/14, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, Česká republika

Zapsána do obchodního rejstříku Krajského soudu v Ostravě, oddíl B, vložka 4229

IČ 28606582 DIČ CZ28606582

T +420 596 663 111 F +420 596 663 112 E ITSolutions@vitkovice.com

wwww.vitkovice.cz                                                                                3/7

Držitel ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 27001:2013, ISO 20000-1:2011
4.10 Při využívání služeb Zákaznického centra Poskytovatele nebo    5.9 Poskytovatel se zavazuje započít práce na odstranění řádně
při jiném způsobu komunikace na dálku je Zákazník povinen           ohlášené závady, která znemožňuje Zákazníkovi částečně nebo
identifikovat se číslem Smlouvy.                                    zcela využívat Služeb, v termínu zajišťující neporušení smluvních
4.11 Zákazník je povinen zdržet se jakýchkoliv zlomyslných volání   parametrů služby od jejího ohlášení, pokud mu v tom nezabrání
ani neuskutečňovat žádné jiné hovory, jež ohrožují nebo obtěžují    objektivní důvody, zejména neumožnění přístupu ke Koncovému
třetí osoby.                                                        bodu sítě, přerušení dodávky elektrické energie apod.
4.12 Zákazník je povinen zdržet se veškerých jednání, která         Krátkodobé přerušení možnosti využívání Služeb obvykle
porušují autorská práva Poskytovatele, nebo třetích osob a etická   netrvající déle než 48 hodin, se nepovažuje za porušení Smlouvy.
pravidla chování na síti Poskytovatele, zejména nespecifické        5.10 Nebude-li závada, která způsobí přerušení poskytování
šíření nevyžádané pošty, či neoprávněné vstupování do cizích sítí   objednaných Služeb, za které Poskytovatel odpovídá, odstraněna
(tzv. hacking).                                                     do doby definované smluvními parametry od jejího ohlášení, má
                                                                    Zákazník právo na poskytnutí slevy ve výši příslušné poměrné
5 POVINNOSTI POSKYTOVATELE A ZABEZPEČENÍ PROVOZU                    části pravidelného poplatku za dobu, kdy objednanou Službu
                                                                    nebylo možné pro závadu na straně Poskytovatele vůbec využít.
        SLUŽEB                                                      Sleva bude na základě žádosti Zákazníka zúčtována zpravidla v
                                                                    následujícím vyúčtování, nejpozději však do 3 měsíců
5.1 Poskytovatel je povinen poskytovat Služby v souladu s těmito    následujících po doručení žádosti na Zákaznické centrum nebo
Všeobecnými obchodními podmínkami a příslušnými obecně              Kontaktní místo poskytovatele.
závaznými právními předpisy, zejména zákonem o elektronických
komunikacích.                                                       6 REKLAMACE, STÍŽNOSTI A PŘIPOMÍNKY
5.2 Za účelem měření a řízení provozu v síti elektronických
komunikací užívá Poskytovatel postupy zajišťující odpovídající      6.1 Zákazník je oprávněn reklamovat rozsah, kvalitu či účtovanou
kapacitní parametry provozované Sítě, a to především                Cenu Služeb. Reklamaci je Zákazník povinen uplatnit v souladu s
systematické prediktivní sledování trendů přenosových               Reklamačním řádem.
parametrů a zatížení uzlů a linek páteřní sítě, včasné navyšování   6.2 V případě nesprávného vyúčtování služeb má Zákazník právo
jejich kapacity včetně kapacity propojení nejen s tuzemskými        uplatnit reklamaci v souladu s platným Reklamačním řádem, a to
operátory. Tyto postupy nemají vliv na kvalitu poskytovaných        do 2 měsíců od doručení vyúčtování ceny za poskytnutou Službu,
Služeb.                                                             jinak toto právo zanikne.
5.3 Poskytovatel odpovídá za řádný provoz Sítě a je povinen         6.3 Zákazník uplatňuje reklamaci písemně v elektronické formě
nepřetržitě udržovat svoji Síť v provozuschopném stavu a v          na kontaktní email: reklamace@vitsol.cz, nebo v listinné formě
případě poruchy nebo výpadku zahájit bezodkladně práce na           prostřednictvím doručovatelské služby na adresu sídla
odstranění poruch. Za závadu je považováno přerušení                společnosti. Dotazy týkající se nejasností ve vyúčtování
poskytované Služby, nahodilé, nebo krátkodobé snížení její          telekomunikačních služeb, rozsahu poskytovaných služeb a
kvality nebo technických parametrů.                                 dalších informací jsou zodpovídány prostřednictvím Zákaznického
5.4 Poskytovatel je povinen poskytovat Službu v rozsahu a           centra Poskytovatele.
oblastech uvedených na internetových stránkách poskytovatele        6.4 Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci do 30 dnů ode dne
www.isp.vitsol.cz. Nedostupnost pokrytí určitého území není         jejího doručení. Vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se
považováno za vadu plnění a nezakládá nárok Zákazníka na            zahraničním provozovatelem, je povinen reklamaci Poskytovatel
kompenzaci či ukončení smlouvy bez nároku Poskytovatele na          vyřídit nejpozději do 60 dnů ode dne jejího doručení
vyrovnání závazků plynoucích z podmínek Smlouvy.                    Poskytovateli. Uplatnění reklamace nemá odkladný účinek a
5.5 Reklamace technických parametrů a kvality Služby se             Zákazník je povinen zaplatit účtovanou částku do data splatnosti.
uplatňují a vyřizují v souladu s Reklamačním řádem, jehož aktuální  6.5 V případě, že se prokáže neoprávněnost vyúčtování ceny, je
znění je umístěno na webových stránkách poskytovatele               Poskytovatel povinen vrátit Zákazníkovi přeplatek nejpozději do
www.isp.vitsol.cz, sekce „Dokumenty ke stažení“. Ohlášení           30 dnů od vyřízení reklamace. Poskytovatel je oprávněn použít
závady není zahájením reklamačního řízení.                          přeplatek přednostně k vyrovnání splatných závazků Zákazníka.
5.6 Hlášení o závadě musí obsahovat:                                Pokud takové závazky neexistují, Poskytovatel vrátí Zákazníkovi
- identifikaci Zákazníka (jméno a příjmení resp. obchodní jméno),   přeplatek (event. snížený o výši jeho závazků) ponížením
- jméno a příjmení kontaktní osoby jednající jménem Zákazníka,      účtované částky v následujícím vyúčtování pokud nebylo
- telefonní spojení na Zákazníka nebo kontaktní osobu,              dohodnuto jinak. Právo na vrácení přeplatku vzniklého z titulu
- elektronickou adresu,                                             kladně vyřízené reklamace, který nebyl Zákazníkovi vrácen, se
- identifikační číslo smlouvy přidělené Poskytovatelem při zřízení  promlčuje ve lhůtách stanovených právními předpisy.
služby,                                                             6.6 Zákazník má právo uplatnit u Českého telekomunikačního
- datum a čas zjištění závady,                                      úřadu námitku proti vyřízení reklamace (www.ctu.cz), není-li
- popis závady.                                                     jeho reklamace vyřízena vůbec nebo včas, případně s vyřízením
5.7 Poskytovatel je oprávněn požadovat od Zákazníka potvrzení       reklamace nesouhlasí, a to včetně lhůt pro uplatnění reklamace.
ohlášené závady a poskytnutí součinnosti za účelem odstranění       Řešení sporů, týkajících se předmětu smlouvy mimo soudní a
závady.                                                             správní řízení bude vedeno snahou dosáhnout dohody obou
5.8 Poskytovatel má právo provést u Zákazníka diagnostiku           smluvních stran.
závady u Zákazníka na zařízení Koncového bodu sítě, či Přijímacím
zařízení Poskytovatele a tím vyloučit nebo označit zařízení
Zákazníka za původce závadného stavu. Zákazník je proto povinen
zajistit Poskytovateli přístup k zařízením a nezbytnou součinnost.

VÍTKOVICE IT SOLUTIONS a.s., Cihelní 1575/14, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, Česká republika

Zapsána do obchodního rejstříku Krajského soudu v Ostravě, oddíl B, vložka 4229

IČ 28606582 DIČ CZ28606582

T +420 596 663 111 F +420 596 663 112 E ITSolutions@vitkovice.com

wwww.vitkovice.cz                                                                                4/7

Držitel ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 27001:2013, ISO 20000-1:2011
7 ODPOVĚDNOST ZA ŠKODY                                              8.2 Přerušení či pozastavení poskytování služeb dle čl. 8.1 a) až g)
                                                                    je považováno ze strany Poskytovatele za oprávněné a
7.1 Poskytovatel neodpovídá za závady na sítích jiných operátorů    Zákazníkovi z tohoto titulu nevzniká nárok na slevu za
a za přerušení dodávky Služeb v důsledku přerušení dodávky          neodebrané služby.
elektrické energie z centrální rozvodné sítě.                       8.3 Zákazník má právo požadovat po Poskytovateli obnovení
7.2 Uskuteční-li Poskytovatel z důvodu odstranění Zákazníkem        poskytování Služeb do pěti (5) pracovních dnů ode dne, kdy na
ohlášené závady marný výjezd servisního technika, je Zákazník       základě jeho jednání odpadly důvody, pro které k omezení nebo
povinen uhradit Poskytovateli veškeré náklady takového zásahu,      pozastavení Služeb došlo. Případné náklady na obnovení
byla-li závada způsobena porušením smluvních ujednání               poskytování Služeb hradí Zákazník dle Ceníku služeb.
Zákazníkem (např. odst. 4.7. těchto VP).
7.3 Poskytovatel neodpovídá za závady způsobené z titulu „vyšší     9 UKONČENÍ SMLUVNÍHO VZTAHU
moci“. Za vyšší moc se považuje okolnost, která nastala nezávisle
na vůli povinné strany, pokud brání ve splnění povinností, přičemž  Ukončení výpovědí
nelze spravedlivě požadovat, aby povinná strana tuto překážku       9.1 Zákazník je oprávněn ukončit smluvní vztah v rozsahu
nebo její následky překonala či odvrátila, a to ani vynaložením     konkrétní Služby, či Specifikace služeb, nebo ukončit Smlouvu v
veškerého úsilí, na kterém lze trvat. O dobu, po kterou vyšší moc   celém rozsahu písemnou výpovědí bez udání důvodu. Výpověď
trvá, se též prodlužují lhůty k plnění podle těchto Všeobecných     musí být Poskytovateli prokazatelně zaslána na adresu sídla
podmínek. Za „vyšší moc“ smluvní strany považují zejména civilní    společnosti, uvedenou v odst. 1.3 těchto VP, nebo cestou datové
nepokoje, válečné operace, případy nouze na celostátní nebo         schránky. Ve výpovědi je Zákazník povinen uvést číslo Smlouvy. K
místní úrovni, požáry, záplavy, extrémně nepříznivé počasí,         výpovědi doručené jiné osobě než Poskytovateli, zejm.
blesky, exploze, či sesuvy půdy.                                    obchodnímu zástupci či partnerovi Poskytovatele, nebude
7.4 Poskytovatel není povinen v souladu s ustanovením § 64 odst.    přihlíženo.
12 Zákona o elektronických komunikacích hradit Zákazníkovi          9.2 Výpovědní lhůta činí v souladu s ustanovením § 63 Zákona o
škodu či jinou újmu způsobenou v důsledku přerušení Služby          elektronických komunikacích třicet (30) dní.
nebo vadného poskytnutí Služby.                                     9.3 V případě ukončení smluvního vztahu uzavřeného se
7.5 Poskytovatel neručí Zákazníkovi za případné poškození nebo      spotřebitelem na dobu neurčitou s časově určeným smluvním
zničení cizí věci a za škody a újmy na zdraví, případně smrt, ke    závazkem v průběhu trvání Doby závazku, a to písemnou
kterým dojde nesprávnou nebo neodbornou manipulací s                výpovědí Zákazníka či písemnou dohodou smluvních stran, je
přijímacím, nebo koncovým zařízením.                                Zákazník povinen a zavazuje se ve smyslu ustanovení § 63 odst. 1
7.6 Poskytovatel nezajišťuje ochranu autorských práv v situaci,     písm. p) Zákona o elektronických komunikacích uhradit
kdy Zákazník – provozovatel zařízení pro veřejnost (restaurace,     Poskytovateli finanční vypořádání. Výše úhrady je stanovena jako
hotely, zábavná a společenská zařízení apod.) využívá Služby        jedna pětina součtu měsíčních paušálů, nebo součtu sjednaného
dodávané Poskytovatelem v souvislosti s provozem těchto             měsíčního minimálního plnění zbývajících do konce sjednané
zařízení.                                                           doby trvání Smlouvy, resp. sjednané Doby závazku a výše úhrady
7.7 Před servisním zásahem, či novou instalací je Zákazník povinen  nákladů spojených s telekomunikačním zařízením, které bylo
odstranit z prostoru celé trasy realizace zásahu technika veškerý   Zákazníkovi poskytnuta za zvýhodněných podmínek. Tímto
nábytek a jiné případné překážky. V případě, že Zákazník požádá     ujednáním není dotčen nárok na jiná finanční vypořádání mezi
o součinnost při vyklizení prostoru výpomoci technika               stranami Smlouvy.
Poskytovatele, bere na vědomí, že tento je v takovém případě v      Omezení výše finančního vypořádání dle tohoto odstavce
postavení Zákazníkem zvoleného pomocníka ve smyslu ust. §           Všeobecných podmínek se nevztahuje na Zákazníka, který není
2914 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a neodpovídá tak       spotřebitelem ve smyslu zákona
za žádnou případnou škodu či újmu vzniklou na majetku               č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění a tento
Zákazníka či třetích osob, vzniklou v důsledku jednání technika na  je povinen a zavazuje se uhradit Poskytovateli finanční
výslovnou žádost Zákazníka                                          vypořádání ve výši, rovnající se součtu měsíčních paušálů, nebo
                                                                    součtu sjednaného měsíčního minimálního plnění, zbývajících do
8 OMEZENÍ NEBO POZASTAVENÍ POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB                       konce trvání sjednané doby Smlouvy, resp. sjednané Doby
                                                                    závazku. K této částce budou přičtena veškerá cenová
8.1 Poskytovatel má právo omezit nebo pozastavit poskytování        zvýhodnění, která Zákazník čerpal po dobu trvání Smlouvy,
Služeb Zákazníkovi, jestliže:                                       související se zřízením Služby a cenovým zvýhodněním pronájmu
a) Zákazník nezaplatil za služby ve lhůtě dle čl. 3.1 a 3.2 ani v   Přijímacího zařízení, či jiné technologie. Tímto ujednáním není
náhradním termínu dle 3.5. těchto VP.                               dotčen nárok na jiná finanční vypořádání mezi stranami Smlouvy.
b) Zákazník opakovaně porušil ustanovení čl. 3.1 a 3.2 těchto VP.   9.4 Poskytovatel je oprávněn smluvní vztah vypovědět s
c) Zákazník porušuje tyto Všeobecné podmínky, případně              okamžitou účinností, jestliže poskytování služeb bylo omezeno
provozní Specifikaci služeb, předpisy a právní normy pro autorská   nebo pozastaveno dle odst. 8.1 bod a) až f) těchto Všeobecných
práva anebo jiné právní předpisy platné pro užívání Sítě a Služeb.  podmínek a důvody pro takové omezení nebo pozastavení nebyly
d) Zákazník narušuje činnost Služeb jiných uživatelů připojených k  odstraněny ve lhůtě 30 kalendářních dnů ode dne jejich vzniku.
síti Poskytovatele nebo k sítím ostatních Poskytovatelů (např.      9.5 Poskytovatel je oprávněn ukončit poskytování Služeb a
nevyžádané zprávy apod.).                                           vypovědět Smlouvu s okamžitou účinností v případě, že Zákazník
e) Zákazník poskytuje Službu jiným subjektům, bez ohledu na to,     vstoupil do likvidace, vůči jeho majetku probíhá insolvenční řízení,
zda za úplatu či bezúplatně.                                        v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh
f) Zákazník předal Poskytovateli neúplné, nepravdivé nebo           byl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů
zavádějící informace.                                               insolvenčního řízení, nebo byl konkurs zrušen proto, že majetek
g) Poskytovatel provádí údržbu nebo opravu Sítě.

VÍTKOVICE IT SOLUTIONS a.s., Cihelní 1575/14, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, Česká republika

Zapsána do obchodního rejstříku Krajského soudu v Ostravě, oddíl B, vložka 4229

IČ 28606582 DIČ CZ28606582

T +420 596 663 111 F +420 596 663 112 E ITSolutions@vitkovice.com

wwww.vitkovice.cz                                                                                5/7

Držitel ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 27001:2013, ISO 20000-1:2011
byl zcela nepostačující, nebo je zavedena nucená správa podle       ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních
zvláštních právních předpisů, nebo byl nařízen výkon rozhodnutí     údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46
prodejem podniku. Uvedené skutečnosti je Zákazník povinen bez       ES (General Data Protection Regulation – GDPR) a zákonem č.
zbytečného odkladu od jejich vzniku sdělit Poskytovateli.           101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých
9.6 Poskytovatel je oprávněn písemně vypovědět Smlouvu s            zákonů, zákonem č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných
výpovědní lhůtou jeden (1) měsíc, pokud není schopen z              číslech a o změně některých zákonů), těmito Všeobecnými
technických, provozních nebo ekonomických důvodů poskytovat         podmínkami nebo dohodou se Zákazníkem pro účely vyplývající z
Služby v rozsahu ujednání Smlouvy, nebo jinak plnit podmínky        příslušných právních předpisů a pro účely zajišťování a ochrany
Smlouvy a Všeobecných podmínek.                                     sítí, poskytování služeb, vyúčtování služeb, přenosu informací
                                                                    sítěmi a pro provádění souvisejících úkonů a v rozsahu a době
Odstoupení                                                          nutnými pro zajištění těchto účelů. Údaje uvedené v odst. 2.1
9.7 Byla-li Smlouva se Zákazníkem uzavřena při použití prostředků   těchto Všeobecných podmínek jsou povinnými údaji k tomu, aby
komunikace na dálku, nebo mimo prostory obvyklé k podnikání         mohla být uzavřena a plněna Smlouva.
Poskytovatele (zpravidla při návštěvě obchodního zástupce u         11.2 Ostatní osobní údaje jsou subjektem údajů poskytovány
Zákazníka) ve smyslu § 1820 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.,          dobrovolně. Poskytovatel se zavazuje, že s údaji bude nakládat
občanský zákoník má Zákazník právo od Smlouvy ve lhůtě 14 dnů       pouze v souladu s tímto článkem VP, není-li právními předpisy
odstoupit.                                                          stanoveno jinak, bude zajišťovat jejich náležitou ochranu.
9.8 Zákazník je dále oprávněn odstoupit od Smlouvy v případě, že    Zákazník souhlasí s tím, že Poskytovatel je oprávněn sdělovat
(I) Poskytovatel přestane poskytovat sjednané Služby pod dobu       uvedené údaje třetím osobám v rámci koncernu, kterého je
delší než 30 dní, nebo (II) v souvislosti ustanovením čl. 2.15.     Poskytovatel součástí. Poskytovatel při zpracování osobních
těchto Všeobecných podmínek.                                        údajů dbá, aby Zákazník neutrpěl újmu na svých osobních, či
9.9 Poskytovatel může ukončit Smlouvu písemným odstoupením          osobnostních právech a proto se zavazuje přijmout ve vztahu k
v případech, kdy zákazník úmyslně uvedl nesprávné osobní nebo       třetím stranám taková opatření, aby nedošlo k neoprávněnému
identifikační údaje, nebo soustavně opožděně platil, nebo           nebo nahodilému přístupu k osobním údajům Zákazníka, k jejich
soustavně neplatil za Služby. Soustavným opožděným placením         změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich
se rozumí nezaplacení nejméně 2 po sobě jdoucích vyúčtování         jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití
ceny po lhůtě splatnosti.                                           osobních údajů. Zákazník však souhlasí s tím, že Poskytovatel
9.10 Podmínky odstoupení od Smlouvy se v těchto případech řídí      může osobní údaje využít ke svým obchodním, marketingovým
příslušnými ustanoveními zákona o elektronických komunikacích       účelům, a to za účelem komunikace se Zákazníky, zejména
a občanského zákoníku.                                              představení nabídky výrobků a služeb Poskytovatele a pravidelné
9.11 Po ukončení Smlouvy jsou strany povinny vypořádat              oznamování o novinkách ve službách a produktech
vzájemně veškeré své závazky a pohledávky vzniklé mezi nimi v       Poskytovatele. Komunikace Zákazníka se Zákaznickým centrem
době účinnosti Smlouvy.                                             nebo Kontaktním místem může být Poskytovatelem
                                                                    zaznamenávána, čímž se rozumí zejména záznam volání či datové
10 DODÁVÁNÍ PÍSEMNOSTÍ A ZPRÁV                                      korespondence.
                                                                    11.3 Uzavřením smlouvy o poskytování služeb elektronických
10.1 Pro účely Smlouvy se za dodanou písemnost považuje             komunikací bere zákazník na vědomí, že jím uvedené osobní
písemnost:                                                          údaje ve Smlouvě budou u Poskytovatele služby využívány pro
- předaná a převzatá druhou smluvní stranou osobně,                 účely plnění povinností Poskytovatele vyplývající z uzavřené
- dodaná subjektem poskytujícím poštovní služby na adresu           Smlouvy. Osobní údaje budou uchovávány po dobu trvání
naposledy oznámenou Zákazníkem- za dodanou je považována i          smluvního vztahu, případně i po ukončení smlouvy a to do doby
zásilka, u které bylo odmítnuto její převzetí adresátem, která      úplného vypořádání závazků smluvních stran vyplývajících ze
nebyla vyzvednuta adresátem v úložní době, nebo která se vrátila    smlouvy. Zákazník má právo zpřístupnění osobních údajů
Poskytovateli jako nedoručitelná,                                   uvedených na smlouvě a k provedení jejich opravy. V případě, že
- doručená elektronicky zejména formou emailu při použití           jeho osobní data nebudou nezbytná k plnění závazků ze Smlouvy,
Zákazníkem udané kontaktní e-mailové adresy.                        může vznést námitku proti zpracovávání jeho osobních dat,
- dodaná jiným způsobem dle těchto Podmínek                         požádat o omezení ve zpracování osobních dat i o jejich výmaz.
10.2 V případě pochybností nebo sporu o doručení dle odst. 11.1     Zákazník má právo na přenositelnost poskytnutých osobních dat
těchto VP, je za den doručení považován třetí pracovní den po dni   v souvislosti s plněním poskytovatele vyplývajícím ze závazků ve
prokázaného předání písemnosti poskytovateli poštovních služeb      smlouvě. V případě připomínek k práci s osobními daty se může
10.3 Zprávy a upozornění mohou být Zákazníkovi zasílána též         obrátit na ÚOOS (Úřad na ochranu osobních údajů. Podmínky,
formou SMS.                                                         rozsah a účel zpracování osobních, identifikačních, provozních a
                                                                    lokalizačních údajů jsou definovány v dokumentu „Zásady
11 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ                                             zpracování osobních údajů a práva subjektu údajů“,
                                                                    zveřejněném na stránkách Poskytovatele www.isp.vitsol.cz.
11.1 Poskytovatel shromažďuje a vede aktuální evidenci svých        Uvedený dokument je zpracován a Poskytovatelem vydán v
Zákazníků obsahující osobní, identifikační, provozní a lokalizační  souladu s nařízením (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v
údaje. Poskytovatel je oprávněn zpracovávat údaje manuálně i        souvislosti se zpracováním osobních údajů (dále jen „GDPR“) za
automaticky a je oprávněn je shromažďovat, zpracovávat a užívat     účelem splnění informační povinnosti Poskytovatele jako správce
v souladu s právním řádem ČR (zejména zákonem č. 127/2005 Sb.,      dle čl. 13 GDPR.
o elektronických komunikacích, zákonem č. 480/2004 Sb., o           11.4 V případě, že jakékoliv ustanovení z těchto Všeobecných
některých službách informační společnosti, Nařízením                obchodních podmínek bude shledáno nezákonným,
Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27.4.2016 o

VÍTKOVICE IT SOLUTIONS a.s., Cihelní 1575/14, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, Česká republika

Zapsána do obchodního rejstříku Krajského soudu v Ostravě, oddíl B, vložka 4229

IČ 28606582 DIČ CZ28606582

T +420 596 663 111 F +420 596 663 112 E ITSolutions@vitkovice.com

wwww.vitkovice.cz                                                                                6/7

Držitel ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 27001:2013, ISO 20000-1:2011
nevynutitelným nebo neplatným, nebude se taková nezákonnost,
nevynutitelnost nebo neplatnost vztahovat na ostatní ustanovení
těchto Všeobecných obchodních podmínek.
11.5 Práva a povinnosti těmito Všeobecnými obchodními
podmínkami neupravená se řídí příslušnými ustanoveními obecně
závazných právních předpisů, zejména zákona č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník v platném znění a zákona č. 127/2005 Sb., o
elektronických komunikacích.
11.6 Spory vzniklé při poskytování veřejně dostupných služeb
elektronických komunikací mezi Zákazníkem a Poskytovatelem
budou primárně řešeny smírnou cestou. Není-li to možné,
postupuje se při řešení sporů dle příslušných ustanovení právních
předpisů ČR.
11.7 Spory mezi zákazníkem a Poskytovatelem, týkající se
povinností uložených zákonem o elektronických komunikacích
nebo na jeho základě, rozhoduje v souladu s ust. § 129 odst. 1
Zákona o elektronických komunikacích specializovaný subjekt
Český telekomunikační úřad. Více informací na www.ctu.cz
11.8 Není-li tato působnost zákonem svěřena specializovanému
subjektu, je Zákazník oprávněn obrátit se návrhem na zahájení
mimosoudního řešení spotřebitelského sporu na Českou
obchodní inspekci, která jako nezávislý prostředník bude
nápomocna dosažení soukromoprávní dohody stran. Více
informací na www.coi.cz

11.9 Tyto Všeobecné podmínky nabývají platnosti a účinnosti
dne 1. 4. 2020.

VÍTKOVICE IT SOLUTIONS a.s., Cihelní 1575/14, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, Česká republika

Zapsána do obchodního rejstříku Krajského soudu v Ostravě, oddíl B, vložka 4229

IČ 28606582 DIČ CZ28606582

T +420 596 663 111 F +420 596 663 112 E ITSolutions@vitkovice.com

wwww.vitkovice.cz                                                                                7/7

Držitel ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 27001:2013, ISO 20000-1:2011