Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12477344: Poskytování environmentálního poradenství v plnění cílů hl. m. Prahy v

Příloha Objednávka č.OBJ_OCP_54_11_00140_2020-Text objednávky (veřejná kopie)(veřejná kopie)[CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PRA HA   HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
PRA GUE  MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
PRA GA   Odbor ochrany prostředí
PRA G    Oddělení odpadú

                                           ■

                                                        Vojtěch Voseckv
                                                        Štiková 550/6
                                                        169 00 Praha 6
                                                        IČO: 08565015

         Váš dopis zn/zc dne:                     Vyřizu je/tel:
                                                  Ing. Radim Polák
         Cj.:
         MHMP 594865/2020                         Počet listiVpřitoh: 3/0
         Sp. zn.:                                 Datum
         S-MHMP 594865/2U20                       27.4.2020

         Poskytování environmentálního poradenství v plnění cílů hí. m. Prahy v oblasti
         předcházení vzniku odpadů a usměrňování činností pracovní skupiny pro cirku!ámí
         ekonomiku v rámci Komise pro udržitelnou energii a klima

         Objednávka č.: OBJ/OCP/54/11/00140/2020

         OBJEDNATEL:

         Hlavní město Praha

         se sídlem:            Mariánské nám. 2, 110 01 Praha 1

         pracoviště:           Junginannova 35/29, 110 00 Praha 1

         zastoupené:           RNDr. Štěpánem Kyjovskym, ředitelem odboru ochrany

         IČO:                  prostředí Magistrátu hl. m. Prahy
                               00064581

         DIČ:                  CZ0006458I

         bankovní účet:        27-5157998/6000

         kontaktní osoba:      Ing. Radim Polák

                                           Stránka 1 7 6
DODAVATEL:           Vojtěch Vosecký
                     Šlikova 550/6, 169 000 Praha 6
  Jméno a příjmení:  08565015
  Adresa sídla:      CZ08565015
  IČO:
   DIČ:
  bankovní účet:

(dále té? „Smluvili strany")

Vážení,

ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadáváni veřejných zakázek, v platném znění,
u Vás objednáváme služby v rozsahu a za podmínek dále uvedených.
V souladu s občanským zákoníkem se akceptací této objednávky zakládá dvoustranný
smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká povinnost
 realizovat předmět plnění v požadovaném rozsahu a jeho výsledky předat níže uvedenému
zástupci Objednatele a Objednateli vzniká povinnost zaplatit Dodavateli dohodnutou
smluvní odměnu.

1. Předmět plnění:

     Předmětem plnění je poskytování poradenství v plnění cílů hl. m. Prahy v oblasti
    předcházení vzniku odpadů a vedení pracovní skupiny pro cirkulární ekonomiku v
     rámci Komise pro udržitelnou energii a klima. Dodavatel povede a bude usměrňovat
    činnost vytvořené pracovní skupiny, která by měla v uvedených oblastech nastavit cíle
     a další možné směřováni města v plnění cílů spojených s principy cirkulární ekonomiky.
     Pracovní skupina se bude scházet s četností minimálně 1 x za měsíc. Součástí
     poskytování poradenství bude i konzultační činnost u projektu, které odděleni odpadů
     OCP MHMP připravuje a má záměr realizovat v příštím období.

     Výstupem z koordinace a vedení pracovní skupiny bude závěrečná zpráva, kterou
     zpracuje dodavatel nejpozdě)i do 14 dnů od ukončení objednávky, ve které budou
     shrnuty všechny výstupy z jednotlivých schůzek pracovní skupiny a současně ve zprávě
     budou popsány i další možnosti, jakým způsobem může být nastaveno v
     uvedených oblastech směřováni města v těchto klíčových oblastech.

                     Stránka 2? 6
2. Cena za předmět plněni;

     2.1. Uvedená cena za předmět plnění bez daně z přidané hodnoty (dále jen „DPH") je
           stanovena jako smluvní odměna ve výší 98 700,- Kč (slovy: devadesát osm tisíc sedm
           set korun českých bez DPH), cena je stanovena v souladu s Vaší cenovou nabídkou
           ze dne 27. 4. 2021). l ato cena je cenou maximální a nepřekročítelnou. V teto částce
          jsou zahrnuty veškeré náklady Dodavatele vynaložené v souvislosti s realizací
          předmětu plnění.

     2.2. Dodavatel je plátcem DPH, DPH bude účtována podle platných právních předpisů.
          Cena včetně DPH činí 119.427,- Kč.

3. Platební podmínky:

    3.1. Cena za předmět plnění bude účtována Objednateli měsíčně na základě
          vystaveného daňového dokladu (faktury), a to vždy zpětně paušálně jako 1/6
          celkové smluvní odměny dle čl. 2 této objednávky. Přílohou fakturace bude vvkaz
          odpracovaných hodin, kléry bude schválen OCP MHMP. Počet předpokládaných
          hodin může činit až 35 hodin měsíčně. Faktura musí být vystavena a doručena
          Objednateli vždy nejpozději do 15. dne následujícího kalendářního měsíce.

    3.2. Faktura bude vystavena na Objednatele:

          Hlavní město Praha
          Odbor ochrany prostředí MHMP
          Mariánské nám. 2/2
          110 01 Praha 1
          IČO: 00064581
          DIČ: CZ00064581

    3.3. Faktura bude vyhotovena ve třech stejnopisech a doručena na adresu pracoviště
          Objednatele.

    3.4. Splatnost faktury bude stanovena na minimálně 21 dnů od doručeni.
    3.-5. Vystavená faktura musí mít veškeré náležitostí daňového dokladu ve smyslu

          zákona č. 235/2004 $b., o dam z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů,
          a musí obsahovat minimálně tyto údaje:
          ‘0i označení Objednatele a Dodavatele, jejich sídla, jejich IČO a DIČ, bankovní

               spojení a údaj o zápisu v obchodním, živnostenském nebo obdobném rejstříku,
               včetné spisové značky,
         b)i předmět a číslo objednávky,
         c) číslo faktury, den vystavení faktury, datum splatnosti, den uskutečněni plnění
               a fakturovanou částku,
         d)i základ daně (DPH), sazbu dané a její výši, razítko a podpis oprávněné osoby
               Dodavatele, stvrzující oprávněnost a formální a věcnou správnost faktury.

                                                      Stránka 3 z 6
  3.6. V případě, že faktura bude obsahovat nesprávné údaje nebo nebude obsahovat
        právními předpisy vyžadované údaje, je Objednatel oprávněn fakturu vrátit
        Dodavateli k opravě. Splatnost opravené faktury musí být stanovena opět na
        minimálně 21 dnů od doručení opraveně faktury.

  3.7. Objednatel uhradí cenu za předmět plnění bankovním převodem na účet
        Dodavatele, vedený u banky v České republice. Ke splnění závazku Objednatele
        dojde odepsáním částky z účtu Objednatele.

4. Doba a místo plněni:

   4.1. Doba plnění objednávky je stanovena na 6 kalendářních měsíců od 1.5. 2020
        (nejdříve však od účinnosti této objednávky) do 31.10. 2020.

5. Smluvní sankce:

     5.1. Při prodleni Dodavatele s prováděním či předáním předmětu plnění v termínech
          dle článku 1. této objednávky zaplatí Dodavatel Objednateli smluvní pokutu ve
          výši 0.5 % z maximální ceny předmětu plnění včetnč DPH stanovené v článku 2.
          teto objednávky za každý započatý kalendářní den prodlení až do řádného splněni
          této povinnosti.

     5.2. Dodavatel je povinen smluvní pokutu uhradit na výzvu Objednatele do 5 dnů od
          jejího doručení.

     5.3. Objednatel je oprávněn započíst si jednostranné vzniklou smluvní pokutu oproti
          odměně za provedení veřejné zakázky.

     5.4. Zaplacením smluvních pokut dle této Objednávky není dotčeno právo Objednatele
          na náhradu újmy v časti převyšující již uhrazenou smluvní pokutu.

6. Další podmínky:

     6.1. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v
          Centrální evidenci smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, která je veřejně
          přístupná a která obsahuje údaje o jejích účastnících, předmětu, číselné označení
          této objednávky, datum jejího podpisu a její text.

     6.2. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za
          obchodní tajemství ve smyslu § -504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejích
          užití a zveřejněni bez stanoveni jakýchkoliv dalších podmínek.

     6.3. Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění teto objednávky v registru smluv
          dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv.

                                                     Stránka 4 z 6
          uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m.
          Praha. Smluvní strany zároveň berou na vědomi, že tato objednávka podléhá
          podmínkám a omezením dle zákona o registru smluv a nedojde-li z nějakého
          důvodu k uveřejnění objednávky v souladu s tímto zákonem do 3 měsíců ode dne
          uzavřeni, bude objednávka zrušena od počátku. V takovém případě se smluvní
         strany zavazují poskytnout $i vzájemně veškerou součinnost k nápravě tohoto
         stavu a uzavření nové objednávky o slejnem obsahu.
    6.4. Dodavatel bere na vědomi, že Objednatel je povinen na dotaz třetí osoby
         poskytovat informace v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb„ o svobodném přístupu
         k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a souhlasí s tím, aby veškeré informace
         obsažené v této objednávce byly v souladu schovaným zákonem poskytnuty třetím
         osobám, pokud o ně požádají.
    6.5. Dodavatel je podle § 2 písrn. e) zakona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
         správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění
         pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly
         prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů včetně
         prostředků poskytnutých z Evropské unie. Toto spolupůsobení je povinen zajistit
         i u svých případných poddodavatelů.
    6.6. Dodavatel není oprávněn postoupit jakékoliv své pohledávky z lélo objednávky na
         třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu Objednatele, a to ani částečně.
    6.7. Pro připadne spory smluvní strany sjednávají místní příslušnost obecného soudu
         Objednatele.
    6.8. Tato objednávka je vyhotovena v pěti (5) stejnopisech, z nichž čtyři (4) obdrží
         Objednatel a jeden (1) Dodavatel.
    6.9.lálo objednávka může být měněna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě
         změn objednávky číslovanými dodatky, které musí být podepsány oběma
         Smluvními stranami.
    6.10. Hlavní město Praha zpracovává osobní údaje subjektů ůdajů v souladu s obecně
         závaznými právními předpisy, zejména Nařízením Evropského parlamentu a Radv
         č. 2016/679 ze dne 27.4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
         osobních údajů a o volnem pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (tzv.
         „GDPR"). Bližší informace o zpracováváni osobních údajů jsou uvedeny na webu
         http://w w w .p raha .eu /jn p/cz/o_m est e/m agístra t/gd pr/index.h tm 1.

7. Lhůta k akceptací objednávky

Dodavatel je povinen doručit akceptaci této objednávky Objednateli nejpozdeji do
30.4.2020 jinak tato nabídka na uzavření objednávky zanika.

                                                    Stránka 5 z 6
 8. Platnost a účinnost objednávky
 Tato objednávka nabývá platnosti dnem její akceptace Dodavatelem a účinnosti dnem
 uveřejnění prostřednictvím registru smluv.

S pozdi

Za Ob

RNDr.

ředitel

odbor ochrany prostředí

Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad.

        3 0 -04- 2020

Dne:

Za

Vojt

    Rozdělovnik:
1. LEGMHMP
2. odd. IX. OCP MUMP
3. VCJ MHMP
4. spis
5. adresát

                                                      Stránka 6 z 6