Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12584884: Kupní smlouva - váhy

Příloha TRI_K_12_2020.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        (
Kupní smlouva
) (
uzavřená dle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku
) (
I.
SMLUVNÍ STRANY
) (
1 Nemocníce Třinec, příspěvková organizace
) (
Se sídlem: Zastoupena:
IČO:
DIČ:
Bankovní spojení: Číslo účtu:
Kontaktní osoba: Telefon, e-mail: 
(dále jen „kupující")
) (
Kaštanová 268, Dolní Líštná, 739 61 Třinec
MUDr. et Mgr. Zdeňkem Matuškem - ředitelem
00534242
CZ00534242
Komerční banka, a.s.
29034781/0100
xxxxxxxxxxxxxxx
) (
2. 
Fresenius 
Kabi s.r.o.
Se sídlem:
Zastoupena:
IČO:
DIČ:
Bankovní spojení:
Číslo účtu:
Tel:
email:
(dále jen „prodávající")
) (
Na Strži 1702/65, 140 00 
Praha 4 Evou Vencovskou, MBA, jednatelem 
25135228 CZ25135228
Deutsche 
Bank Aktiengesellschaft Filiale Prag 
3123300007/7910 +420 225 270 111 
zakazky@fresenius-kabi.com
) (
II.
ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
1 Smluvní 
strany prohlašují, že údaje uvedené v čl. I této smlouvy jsou v souladu s právní skutečností v době uzavření smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že změny dotčených údajů oznámí bez prodlení písemně druhé smluvní straně. Při změně identifikačních údajů sml
uvních stran včetně změny účtu není nutné uzavírat ke smlouvě dodatek.
Smluvní strany prohlašují, že osoby podepisující tuto smlouvu jsou k tomuto úkonu oprávněny.
Prodávající prohlašuje, že je odborně způsobilý k zajištění předmětu plnění podle této smlou
vy.
)

































 (
3
)
III.
PŘEDMĚT SMLOUVY
1. Předmětem smlouvy je koupě zboží 6x odběrová váha CompoGuard Data Plus s příslušenstvím, specifikované v příloze č. 1 této smlouvy, jež je její nedílnou součástí, a umožnit kupujícímu nabýt vlastnické právo k předmětu smlouvy. Kupující se zavazuje předmět smlouvy převzít a prodávajícímu za poskytnuté plnění zaplatit za podmínek uvedených v této smlouvě kupní cenu dle čl. IV této smlouvy.
2. Dodávané zboží musí být nové a nepoužívané.
3. Součástí předmětu smlouvy je bezplatná doprava předmětu smlouvy do místa plnění, přeprava na příslušnou ambulanci dle čl. V této smlouvy, jeho instalace, likvidace obalů, odpadů, validace, kalibrace či jiné vstupní měření, zprovoznění a seznámení zaměstnanců kupujícího s jeho obsluhou tak, aby byli schopni předmět smlouvy řádně užívat.
4. Součástí dodávky je předání následujících dokladů:
ES prohlášení o shodě výrobku (EC Declaration of Conformity). Prodávající dále vydá samostatné prohlášení o třídě přístroje (I, Ha, lib a nebo III), toto prohlášení bude opatřeno razítkem a podpisem zástupce prodávajícího. V případě, že prodávající dodá přístroj zařazený do třídy lib nebo III, musí k tomuto vypracovat provozní deník, tedy seznam úkonů doporučených návodem k obsluze (úkony, které by měla provádět obsluha přístroje jako například provozní testy, čištění, dezinfekce atp.). Tento provozní deník musí opatřit razítkem a podpisem zástupce prodávajícího.
Návod k obsluze přístroje i všech jeho součástí v českém jazyce v lx v tištěné a lx v elektronické podobě (na CD/DVD nebo USB flash disku).
Doklad o instruktáži (proškolení) obsluhy v souladu se zákonem č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném znění (dále jen „zákon č. 268/2014 Sb.").
Doklady osoby, která je poučena výrobcem k provádění instruktáže daného zdravotnického prostředku dle § 61 zákona č. 268/2014 Sb.
Doklady osob, které jsou proškoleny výrobcem nebo osobou autorizovanou výrobcem, k provádění odborné údržby dle § 65 zákona č. 268/2014 Sb.
Licenční ujednání k software, pokud je součástí předmětu plnění.
5. Součástí předmětu plnění je také bezplatné provádění všech zákonem stanovených prohlídek, zejména pak pravidelné periodické bezpečnostně technické kontroly (dále jen BTK) dle zákona č. 268/2014 Sb., kontrol elektrických zařízení (dále jen KEZ) dle ČSN 60601-1 (bude-li to podle třídy přístroje požadováno) a souvisejících norem, bezplatný servis po dobu záruky, validace, kalibrace.
6. Prodávající prohlašuje, že na předmět smlouvy nevážnou žádné právní vady ve smyslu ustanovení § 1920 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
7. Veškeré dokumenty dle odstavce 4 tohoto článku budou předány servisnímu technikovi. Předání si domluví dodavatel se servisním technikem předem na tel. čísle: 558 309 768 nebo písemně e- mailem: marie.sikorová@nemtr.cz.



IV.
KUPNÍ CENA
1. Cena předmětu této smlouvy specifikovaného v či. I je stanovena dohodou smluvních stran na základě cenové nabídky prodávajícího a činí:
	Plnění
	Cena bez DPH v Kč
	DPH 21 % V Kč
	Cena celkem vč. DPH

	6 x CompoGuard Data Plus
	471 000,00
	98 910,00
	569 910,00




2. Kupní cena je stanovena jako nejvýše přípustná a jsou v ní zahrnuty veškeré náklady prodávajícího spojené s plněním předmětu této smlouvy dle čl. III této smlouvy, včetně nákladů na dopravu předmětu smlouvy do místa plnění dle čl. V odst. 1 této smlouvy, jakož i veškeré poplatky, instalace a přezkoušení funkčnosti předmětu smlouvy a seznámení zaměstnanců uživatele s obsluhou, proškolení zaměstnanců, servisní náklady a revize v záruční době, náklady na dodání příslušeného software a upgrade (je-li součástí), likvidace obalů a odpadů, validace, kalibrace či jiná měření apod.
3. Prodávající odpovídá za to, že sazba daně z přidané hodnoty bude stanovena v souladu s platnými právními předpisy. V případě, že dojde ke změně zákonné sazby DPH, je prodávající ke kupní ceně bez DPH povinen účtovat DPH v platné výši. Smluvní strany se dohodly, že v případě změny kupní ceny v důsledku změny sazby DPH není nutno ke smlouvě uzavírat dodatek.
V.
MÍSTO A DOBA PLNĚNÍ
1. Prodávající je povinen dodat předmět smlouvy do místa plnění dle pokynů kupujícího, kterým je Nemocnice Třinec, příspěvková organizace, hematologicko-transfuzní oddělení.
2. Prodávající se zavazuje dodat předmět smlouvy nejpozději do 40 dnů od podpisu smlouvy.
VI.
DODÁNÍ PŘEDMĚTU SMLOUVY A PŘEVOD VLASTNICKÉHO PRÁVA
1 Předmět smlouvy je dodán jeho protokolárním předáním v místě plnění ze strany prodávajícího a převzetím osobami pověřenými jeho převzetím ze strany kupujícího. Při předání předmětu této smlouvy je prodávající povinen předat kupujícímu doklady dle čl. III odst. 4 této smlouvy. Protokolární převzetí předmětu plnění bude provedeno až po dodání předmětu smlouvy, jeho instalaci a seznámení zaměstnanců kupujícího s jeho obsluhou.
2. Převzetím je za kupujícího pověřen primář hematologicko-transfuzního oddělení, případně vrchní sestra HTO ve spolupráci se servisním technikem.
3. Dodání přístroje dohodne dodavatel min. 5 dní předem na tel. č. 737 255 909 a rovněž se servisním technikem na tel. č. 558 309 768.
4. Řádné proškolení zaměstnanců kupujícího s obsluhou přístroje bude realizováno v prostorách poskytnutých kupujícím v délce nutné pro správné pochopení všech funkcí přístroje a bude o něm vyhotoven zápis, v němž budou uvedeny osoby, které byly takto seznámeny.
5. Vlastnické právo k předmětu smlouvy a nebezpečí škody na něm přechází na kupujícího okamžikem jeho předání a převzetí dle odst. 1 tohoto článku smlouvy.
6. V případě zjištění zjevných vad předmětu smlouvy může kupující odmítnout jeho převzetí, což řádně i s důvody potvrdí na předávacím protokolu.
VII.
PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Právo fakturovat dohodnutou cenu má prodávající po řádném a včasném protokolárním předání předmětu této smlouvy kupujícímu, tj. po jeho instalaci, seznámení zaměstnanců kupujícího s obsluhou přístroje, zaškolení zaměstnanců kupujícího a jeho uvedení do trvalého provozu.
2. Faktura bude zaslána nebo předána osobně na podatelnu Nemocnice Třinec.
3. Podkladem pro úhradu kupní ceny dodaného předmětu smlouvy bude faktura, která bude mít náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění (dále jen „faktura"). Faktura musí obsahovat:
údaj o firmě, sídle a identifikačním čísle prodávajícího; údaj o zápisu prodávajícího do obchodního rejstříku včetně spisové značky,
· číslo a datum vystavení faktury,
předmět plnění a jeho přesnou specifikaci ve slovním vyjádření
· označení banky a čísla účtu, na který musí být zaplaceno,
· přílohou faktury bude předávací protokol,
· Ihůtu splatnosti faktury,
· jméno a vlastnoruční podpis osoby, která fakturu vystavila, včetně kontaktního telefonu,
· přílohou faktury bude předávací protokol dle odst. 1
· podrobný rozpis kupní ceny přístroje, příslušenství a všech jeho součástí a dílů dle odst. 5
4. Doručení faktury se provede osobně oproti podpisu zmocněné osoby kupujícího nebo doručenkou prostřednictvím provozovatele poštovních služeb.
5. V případě, že se přístroj skládá z více součástí a dílů, budou tyto konkrétně rozepsány na faktuře.
6. Lhůta splatnosti faktury je dohodou smluvních stran sjednána do 30 dnů ode dne jejího doručení kupujícímu. Stejná lhůta splatnosti platí i při placení jiných plateb (smluvních pokut, úroků z prodlení, náhrady škody apod.).
7. Povinnost zaplatit kupní cenu je splněna dnem odepsání poslední příslušné částky z účtu kupujícího.
8. Nebude-li faktura obsahovat některou povinnou nebo dohodnutou náležitost nebo bude chybně vyúčtována cena nebo DPH, je kupující oprávněn fakturu před uplynutím lhůty splatnosti vrátit druhé smluvní straně k provedení opravy s vyznačením důvodu vrácení. Prodávající provede opravu vystavením nové faktury. Vrácením vadné faktury prodávajícímu přestává běžet původní lhůta splatnosti. Nová lhůta splatnosti běží ode dne doručení nové faktury kupujícímu.
9. Je-li prodávající plátcem DPH, prohlašuje, že bankovní účet uvedený v čl. I odst. 2 této smlouvy je bankovním účtem zveřejněným ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o DPH"). V případě změny účtu prodávajícího je prodávající povinen doložit vlastnictví k novému účtu, a to kopií příslušné smlouvy nebo potvrzením peněžního ústavu; je-li prodávající plátcem DPH, musí být nový účet zveřejněným účtem ve smyslu předchozí věty.
VIII.
ZÁRUČNÍ PODMÍNKY A SERVIS
1. Prodávající kupujícímu na předmět smlouvy poskytuje záruku za jakost a to v délce 24 měsíců.
2. Prodávající bude kupujícímu po dobu záruky bezplatně poskytovat servis v místě plnění a v tomto rozsahu:
· provádění pravidelných bezpečnostně-technických kontrol dle § 65 zákona č. 268/2014 Sb. a
dle požadavků výrobce, prodávající rovněž zodpovídá za dodržování předepsaných lhůt,
· provádění servisu a oprav dle §§ 64 a 66 zákona č. 268/2014 Sb. a dle platných technických norem, validace, kalibrace,
· provádění revize elektrických zařízení dle platných ČSN EN 60601-1 a ČSN EN 62353 a dle
požadavků výrobce,
provádění aktualizace a upgrade softwarového vybavení přístroje.
V rámci záručního servisu bude prodávající pravidelně provádět bezplatně prohlídku přístrojů a jejich údržbu (dále též „odborná údržba") dle doporučení výrobce, tak aby byla po celou dobu záruky zajištěna plná funkčnost přístroje. Odborná údržba dle tohoto odstavce zahrnuje servisní úkony, zejména technickou podporu, práci a cestu technika, servisní prohlídky apod.
3. Veškeré vady je kupující povinen uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, kdy vadu zjistil, a to formou písemného oznámení (e-mailem) obsahujícího co nejpodrobnější specifikaci zjištěné vady (dále též „reklamace"). Kupující bude vady předmětu smlouvy oznamovat na:
e-mail: czech-ttSiWresenius-kabi. com
adresu: Fresenius Kabi s.r.o., P3 Prague Horní Počernice, Do Čertous 2635/20,193 00 Praha 9 Jakmile kupující odešle toto oznámení, bude se mít za to, že požaduje bezplatné odstranění vady, neuvede-li v oznámení jinak.
4. Prodávající neodpovídá za vady, které byly způsobeny nesprávným užíváním uživatele nebo třetí osobou.
5. Prodávající vždy musí kupujícímu písemně sdělit, v jakém termínu nastoupí k odstranění vad(y) s tím, že tento termín nesmí být delší než 2 pracovní dny od doby obdržení reklamace, nedohodnou-li se smluvní strany písemně jinak. Nastoupit k odstranění vady v těchto termínech je prodávající povinen bez ohledu na to, zda reklamaci uznává či neuznává.
6. Odstranění vady, popř. výměna vadného přístroje, bude provedena servisním technikem prodávajícího pokud možno ihned při první návštěvě, maximálně však do 2 pracovních dnů od nahlášení vady, nedohodnou-li se smluvní strany písemně jinak.
7. Ve výjimečném případě, kdy bude předpokládaná doba opravy delší než 2 pracovní dny, je prodávající povinen poskytnout kupujícímu bezodkladně, nejpozději však do 2 kalendářních dnů od nahlášení vady, zdarma náhradní přístroj nebo jeho část o stejných nebo vyšších technických parametrech, a to až do doby předání opraveného přístroje nebo jeho části, nedohodnou-li se smluvní strany písemně jinak.
8. Kupující je povinen umožnit pracovníkům prodávajícího přístup do prostor nezbytných pro odstranění vady.
9. Pokud vadnou část nebo předmět smlouvy není možno opravit, má kupující právo na výměnu. Nebude-li vada odstraněna do 30 kalendářních dnů od jejího oznámení, považuje se za neodstranitelnou a v téže lhůtě je prodávající povinen vadný předmět smlouvy vyměnit. Pokud dojde k výměně předmětu smlouvy, počíná běžet dnem výměny záruční doba v délce dle odst. 1 tohoto článku. V případě výskytu čtyř různých závad předmětu smlouvy požaduje kupující dodávku nového předmětu smlouvy dle platných ustanovení občanského zákoníku, zákon č. 89/2012 Sb., v tomto případě běží nová záruka dle odst. 1 tohoto článku.
10. Pokud se na předmětu smlouvy vyskytne třikrát během záruční doby stejná vada, je prodávající povinen dodat kupujícímu předmět smlouvy nový. Na tento nový předmět smlouvy bude poskytnuta nová záruka v délce uvedené v odst. 1 tohoto článku.
11. O odstranění reklamované vady sepíše prodávající protokol, ve kterém potvrdí odstranění vady nebo uvede důvody, pro které kupující odmítá opravu převzít.
12. Neshodnou-li se smluvní strany v otázce uznatelnosti reklamace, nese náklady na odstranění reklamované vady v těchto sporných případech prodávající až do případného rozhodnutí soudu. Prokáže-li se, že kupující reklamoval neoprávněně, je kupující povinen uhradit prodávajícímu veškeré jemu v souvislosti s odstraněním vady vzniklé náklady.
13. Prodávající je povinen uhradit kupujícímu škodu, která mu vznikla vadným plněním, a to v plné výši. Prodávající rovněž kupujícímu uhradí náklady vzniklé při uplatňování práv z odpovědnosti za vady.
14. V případě konfliktu mezi dodanou konfigurací přístroje a požadavky definovanými v čl. III a příloh této smlouvy je prodávající povinen dodanou konfiguraci přístroje upravit do úplného splnění těchto požadavků.
15. Prodávající poskytne kupujícímu pozáruční servis a údržbu zboží pořízeného na základě této smlouvy. Podmínky pozáručního servisu a údržby jsou sjednány samostatnou Servisní smlouvou, která bude uzavřena současně s uzavřením této Kupní smlouvy.
16. Prodávající se zavazuje zajišťovat technickou podporu včetně poskytování náhradních dílů po dobu 10 let od dodání zboží, které je předmětem této Kupní smlouvy.
IX.
SANKCE
1. Nedodá-li prodávající kupujícímu předmět smlouvy ve lhůtě uvedené v čl. V odst. 2 této smlouvy, je povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1 000 Kč a to za každý započatý den prodlení.
2. Pokud prodávající neodstraní vadu předmětu smlouvy ve lhůtě uvedené v čl. VIII bod 6 smlouvy nebo zároveň v této lhůtě kupujícímu za vadný předmět smlouvy neposkytne zdarma náhradní předmět smlouvy o stejných nebo vyšších technických parametrech, je povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1 000 Kč a to za každý započatý den prodlení až do odstranění vady nebo poskytnutí náhradního předmětu smlouvy o stejných nebo vyšších technických parametrech.
3. V případě prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny je prodávající oprávněn požadovat na kupujícím úrok z prodlení z dlužné částky ve výši stanovené občanskoprávními předpisy.
4. Smluvní pokuty se nezapočítávají na náhradu případně vzniklé škody, kterou lze vymáhat samostatně vedle smluvní pokuty, a to v plné výši.
X.
ZÁNIK SMLOUVY
Tato smlouva zaniká:
1. písemnou dohodou smluvních stran,
2. jednostranným odstoupením od smlouvy pro její podstatné porušení druhou smluvní stranou, s tím, že podstatným porušením smlouvy se rozumí zejména:
nedodání předmětu smlouvy ve stanovené době plnění,
pokud má předmět smlouvy vady, které jej činí neupotřebitelným nebo nemá vlastnosti, které si kupující vymínil nebo o kterých ho prodávající ujistil, nedodržení smluvních ujednání o záruce za jakost,
neuhrazení kupní ceny kupujícím po druhé výzvě prodávajícího k uhrazení dlužné částky, přičemž druhá výzva nesmí následovat dříve než 30 dnů po doručení první výzvy.
XI.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Právní vztahy touto smlouvou neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, především ust. § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
2. Prodávající není oprávněn postoupit anebo převést jakákoliv svá práva anebo pohledávky vyplývající z této smlouvy anebo se smlouvou související na třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu kupujícího, a to ani částečně.
3. Smluvní strany se zavazují chránit před vyzrazením údaje a informace obsažené v této smlouvě, které mají charakter obchodního tajemství, či jsou jinak chráněné podle zákona. Za takové údaje či informace se zejména považují ujednání v této smlouvě uvedené v Příloze č. 1 a Příloze č. 2, přičemž Prodávající má zájem na utajení těchto údajů a informací s ohledem na jejich konkurenční význam.
4. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.
5. Tato smlouva nabývá účinnosti v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 340/2015 Sb., o

registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o registru smluv").
6. Doplňování nebo změnu této smlouvy lze provádět jen se souhlasem obou smluvních stran, a to pouze formou písemných, datovaných, vzestupně číslovaných a takto označených dodatků.
7. Stane-li se kterékoli ustanovení této smlouvy neplatným, neúčinným nebo nevykonatelným, zůstává platnost, účinnost a vykonatelnost ostatních ustanovení této smlouvy neovlivněna a nedotčena, nevyplývá-li z povahy daného ustanovení, obsahu smlouvy nebo okolností, za nichž bylo toto ustanovení vytvořeno, že toto ustanovení nelze oddělit od ostatního obsahu smlouvy.
8. Veškerá textová dokumentace, kterou při plnění smlouvy předává či předkládá prodávající kupujícímu, musí být předána či předložena v českém jazyce.
9. Smluvní strany prohlašují, že osoby podepisující tuto smlouvu jsou k tomuto úkonu oprávněny.
10. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech s platností originálu, podepsaných oprávněnými zástupci smluvních stran, přičemž každá ze smluvních stran obdrží 1 její vyhotovení.
11. Smluvní strany zároveň potvrzují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly a s jejím obsahem souhlasí, že nebyla uzavřena v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz tohoto připojují své podpisy.
12. Osobní údaje obsažené v této smlouvě budou Nemocnicí Třinec, příspěvková organizace, se sídlem Kaštanová 268, 739 61 Třinec, (dále jen „nemocnice"), zpracovávány pouze pro účely plnění práv a povinností vyplývajících z této smlouvy; k jiným účelům nebudou tyto osobní údaje nemocnicí použity. Nemocnice při zpracovávání osobních údajů dodržuje platné právní předpisy. Podrobné informace o ochraně osobních údajů jsou uvedeny na oficiálních webových stránkách nemocnice - www.nspka.cz.
13. Smluvní strany se dohodly, že v případě, že kupující nebude mít dostatečné finanční krytí na předmět plnění, což kupující neprodleně sdělí prodávajícímu, vyhrazuje si kupující právo kdykoliv odstoupit od smlouvy, aniž by prodávající uplatňoval jakoukoliv náhradu škody.
14. Nedílnou součástí této smlouvy jsou následující příloha:
Příloha č. 1 - Specifikace předmětu smlouvy, součástí a příslušenství
 (
V Praze dne 29.04.2020
)V Třinci dne	
Digitálně podepsal ^ ^ ^	EvaVencovská,
 (
za kupujícího
MUDr. et Mgr. Zdeněk Matušek ředitel
)Vencovská,“BA
- Dáfum: 2020.05.01
MBA	09:13:25+02,00'
za prodávajícího
Eva Vencovská, MBA
jednatel
Příloha č. 1 - Specifikace předmětu smlouvy (technické parametry), součástí a příslušenství
Předmět smlouvy, součásti a příslušenství
Předmětem je dodávka 6 ks odběrové míchací váhy CompoGuard® Data Plus s bezdrátovým rádiovým přenosem dat a 6 kusů čtečky čárového kódu, vč. montáže, instalace, záručního a pozáručního servisu. Všechny nabízené výrobky mají certifikaci EC a vyhovují evropským směrnicím, které formulují základní požadavky na předmět veřejné zakázky, týkající se registrace zdravotnických prostředků.
	Předmět smlouvy
	Produktový kód
	Počet ks

	Odběrová váha Compoguard Data Plus
	9029611
	6

	Barcode Scanner
	9029671
	6

	COMPOGUARD RF-FIXEDPART (EU) (rádio)
	9028341
	1

	SW DonationMasterNet
	9029331
	1




Technická specifikace:
· odběrová váha CompoGuard® Data Plus umožňuje pomocí bezdrátového modulu obousměrný bezdrátový přenos dat a komunikaci z váhy do PC s programem DonationMaster® Net a následně do informačního systému transfuzního oddělení;
· odběrové váhy jsou určené pro odběry plné krve;
· vysoká přesnost, odchylka méně než 1%;
· vysoká bezpečnost;
· jednoduché a intuitivní ovládání;
· bezpečnostní svorka neustále zajišťuje uzavřený systém;
· bezdrátový přenos dat (až 100 m v budově);
· program DonationMaster® Net pro obousměrnou komunikaci s IS krevní banky, možnost širokého nastavení parametrů a jakýchkoliv čárových kódů dle požadavků TSF oddělení, např.: číslo dárce, šarže vaku, číslo obsluhy, kód výsledku, a další. Program DonationMaster® Net zpracovává a archivuje veškerá data, včetně záznamu poruchových a alarmových stavů;
· nová softwarová verze umožňuje ověření jména dárce přímo na displeji váhy;
· esovitá spojka s držákem čtečky čárových kódů a svářečky včetně druhého ovládacího panelu pro obsluhu pro RSI prevenci - zobrazení a sledování odebraného množství na displeji i s délkou odběru s průběžným vážením a automatickým tárování, zobrazuje se i průtok krve, akustická i optická signalizace ukončení odběru po dosažení nastaveného množství;
· nastavení objemů odebírané krve dle požadavků oddělení a nastavitelný po jednom ml;
· automatické ukončení odběru po dosažení povoleného časového limitu k odběru;
· akustická i optická signalizace (alarmová Optenna);

· dva přehledné ovládací panely;
· automatické nulování hmotnosti prázdného vaku po vložení vaku na váhu a aktivaci odběrového programu;
· informační displej pro dárce zobrazující procentuální průběh odběru a předalarmovým upozorněním pro dárce, aby si „přicvičil" při snižujícím se průtoku krve;
· homogenní míchání odebrané krve;
· autodetekční čtečka čárových kódů;
· váha vybavena vnitřní pamětí na 100 odběrů;
· záložní dobíječi akumulátor umožňující až 70 odběrů např. při mobilních odběrech;
· velká a hluboká mísa (vhodná i pro pětivaky s filtrem) s integrovaným držákem in-line filtrů (filtr neleží mezi vaky a tak probíhá plynulé promíchání krve s antikoagulantem);
· plně modifikovatelný systém pro úpravu nastavení odběrových programů dle požadavků transfuzního oddělení;
· rozšiřitelná o integrovanou svářečku krevních setů pro použití i s připojeným dárcem.
Rozměry: v x š x h: 16,5 cm x 22,5 cm x 44,5 cm Hmotnost: 3,4kg Ochranná třída: uď Ha/
ifo fj'
V Praze dne 29.04.2020
 (
Eva
Vencovská,
MBA
)Digitálně podepsal Eva Vencovská, MBA Datuntl: 2020.05.01 09:14:14+02’00'
za prodávajícího
Eva Vencovská, MBA
jednatel
t