Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1259941: Smlouva o dodávce sw vybavení a implementace - Software pro podporu

Příloha 12-Smlouva o dodávce sw vybavení a implementace č. MK 5612017 OPŘIT.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        7^

8^*^ ■’'-

                                                                           SMLOUVA
                                                     O dodávce $w vybavení a Implementace

                                                            Č.MK 561/2017 opárr
               kterou na základě výběru v zadávacím řízení zadávaného mimo režim zákona 1.134/2016 Sb, o
           zadávání veřejných zakázek a podle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „Občanský

                                                                    zákoník") uzavírají:

           Česká republika • Ministerstvo Kultury

           se sídlem Maltézské náměstí 1, PSČ; 11811, Praha 1

           IČO: 00023671

           DIČ: a00023671             _                  ______ _____

           Jednajfcí:^^           -'     ‘

           bankovní f^í;                                                         .Jí

           (dále jen „Nabyvateř)

           Název firmy, právní forma: TUWENTY s.r.o

           IČO: 02941511

           DIČ: není plátce DPH

           Adresa sídla: Platnéí^ká 88/9, Staré město, 110 00 Praha 1

           zapsána v obchodním rejstřncu vedeném u l^stského soudu Praha, oddíl C, vložka č.;225629

           zastoup^ená:! ^                               .     ____ ________ __
           ^n^^oJeni? -

           (dále jen j,PoskytowteT)

           Nabyvatel a Poskytovatel společně dále jako mluvnístraniř.
           Tato smlouva dále také jen jako „Srnhuva".

                                                                    Preambule
           Smlouva se uzavírá na základě zadávacího řízení k veřejné zakázce s názvem „Software pro
           podporu interního protifcorupčního programu s rozhraním pro WWW stránky".

                                                             I. Prohlášení smluvních stran
           1. Poskytovatel prohlašuje, že je oprávněn dodávat předmět plnění této Smlouvy.

                                                                     II. Předmět plnění

           1. Předmětem plnění Smlouvy je
                a) dodávka sw vybavení pro podporu interního protikorupčního programu s rozhraním pro
                      WWW stránky - podrobněji v „Příloze č. 3 - Specifikace předmětu plnění"
                b) poskytování souvisejících služeb v souladu a v rozsahu daném licenčním programem

           Poskytovatel zahrnut veškeré náklady spojené s plněním veřejné zakázky do příslušných
           jednotkových cen uvedených v „Příloze č. 1 - Kalkulace předmětu plnění" této Smlouvy.

           Smlouva o dodávce sw vybavení a implementace                          Strana 1 (celkem 14)
                                                                                                     Wim '

2. Smluvní strany se dohodly, že Poskytovatel bude dále poskytovat následující doplňkové služby,
     které Jsou součástí plnění a jsou zahrnuty v cenách uvedených v „Příloze č. 1 - Kalkulace
     předmětu plnění této Smlouvy
     a) Popis doplňkových služeb (např. implementace, školenO - podrobněji v „Příloze č.3 -
           Specifikace předmětu plnění"

                                           III. Způsob, místo a doba plnění Smlouvy

1. Smluvní strany se dohodly, že dodávka Produktů dle Smlouvy bude v souladu s licenčními
     podmínkami výrobce software.

2. Poskytovatel se zavazuje dodat Nabyvateli předmět plnění řádně a včas a Nabyvatel se zavazuje
     předmět plnění převzít a zaplatit za něj dohodnutou cenu.

3. Nabyvatel se zavazuje, že bude užívat dodané softwarové produkty výhradně v souladu
    s licenčními podmínkami výrobce software.

4. Poskytovatel se zavazuje, že při plnění Smlouvy pro Nabyvatele neumožní výkon nelegální práce
    vymezený v ustanovení § 5 písm. e) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších
    předpisů.

5. Poskytovatel se zavazuje, že plnění Smlouvy bude provádět pomocí příslušně kvalifikovaného
    realizačního týmu, jehož složení vč. požadované minimální odborné kvalifikace je uvedeno
    v „Příloze č. 2 - Realizační tým" Smlouvy. Jakákoli změna v osobě uvedené v „Příloze č. 2 -
    Realizační tým" je podmíněna tím, že nově navrhovaná osoba musí splňovat minimální požadavky
    Nabyvatele na kvalifikaci pro pozici, kterou má nahradit, a podléhá předchozímu písemnému
    oznámení Nabyvateli.

6. Smluvní strany se dohodly, že místem plnění dle Smlouvy je budova Nabyvatele na adrese;
    Milady Horákové 139,160 41 Praha 6.

                                                IV. Cena za poskytovaná plnění

1. Nabyvatel se zavazuje zaplatit za plnění cenu dle odst. 3 a 4 tohoto článku.

2. Smluvní strany se dohodly, že cena uvedená v odst 3 a 4 tohoto článku je pevně stanovená,
    nepřekročitelná a nejvýše přípustná, zahrnuje plnění dle Smlouvy, tj. dodávku Produktů a
    poskytování souvisejících služeb uvedených v čl. II Smlouvy, dopravu na místo plnění a předání
    veškerých dokumentů potřebných k nakládání s Produkty.

3. Ceny za Produkty jsou stanoveny v korunách českých, jsou koncové a zahrnují v sobě veškeré
    náklady Poskytovatele spojené s plněním Smlouvy.

4. Smluvní strany se dohodly, že Poskytovatel poskytuje Nabyvateli produkty za ceny stanovené
    v „Příloze č. 1 Kalkulace předmětu plnění" Smlouvy. Tyto ceny jsou nejvýše přípustné a obsahují
    veškeré náklady Poskytovatele spojené s realizací předmětu Smlouvy. Sjednanou cenu bez DPH
    není možné překročit.

Smlouva o dodávce sw vybavení a implementace  Strana 2 (celkem 14)
 5. K ceně bude připočtena DPH dle předpisů účinných v době akceptace objednávky.

                                                              V. Dodací lhůta

 1. Smluvní strany se dohodly, že dodací lhůta předmětu plnění (licencO - pokud se Poskytovatel
      s Nabyvatelem nedohodnou jinak - činí 30 (slovy: třicet) kalendářních dní ode dne podpisu
     Smlouvy.

                                                        VI. Platební podmínky

 1. Nabyvatel nebude poskytovat zálohové platby. Smluvní strany se dohodly, že platba za
      poskytnuté plnění bude provedena na základě daňového dokladu - faktury, vystaveného po
      splnění celého předmětu smlouvy. Splatnost faktury bude 30 (slovy; třicet) dnů od data jejího
      doručení Nabyvateli. Datum uskutečnění zdanitelného plnění bude vždy den poskytnutí Produktu
      nebo služby.

 2. Úhradu ceny za plnění provede Nabyvatel bezhotovostně na bankovní účet Poskytovatele
     uvedený v hlavičce Smlouvy. Platba dle Smlouvy bude probíhat výhradně v korunách českých.

3. Faktura Poskytovatele musí obsahovat identifikátor veřejné zakázky, na jejímž základě byla
     Smlouva uzavřena, dále číslo objednávky a ostatní pro fakturací stanovené údaje (dle zákona č.
     235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů - dále také jen „zákon o
     DPH"), a včetně údajů vyplývajících z ustanovení § 435 Občanského zákoníku. Přílohou faktury
     bude kopie potvrzené objednávky a podepsaného předávacího protokolu / dodacího listu.
    V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, je ji nabyvatel oprávněn vrátit ve lhůtě
     splatností zpět Poskytovateli k opravě nebo doplnění, aniž se tak dostane do prodlení s její
     splatností. Lhůta splatnosti začne běžet znovu od opětovného doručení náležitě doplněné nebo
     opravené faktury Nabyvateli.

4. Sjednává se, že bude-ií Poskytovatel zasílat nebo v průběhu účinností Smlouvy využije možností
    zasílat faktury (daňové doklady) elektronickou poštou, je povinen je zasílat v PDF formátu ze
    své e-mailové adresy na e-mailovou adresu Nabyvatele na adresu;]

5. Za den doručení faktury (daňového dokladu) Nabyvateli se považuje den fyzického doručení,
    nebo den doručení na e-mailovou adresu Nabyvatele. Stejný způsob doručení se použije i v
    případě, nebude-li ^ktura obsahovat stanovené náležitostí nebo v ní nebudou správně uvedeny
    údaje a také v případě zasílání opravných daňových dokladů.

6. Nabyvatel je oprávněn uhradit za Poskytovatele DPH ze zdanitelného plnění dle Smlouvy přímo
    příslušnému správci daně ve smyslu § 109a zákona o DPH. Pokud Nabyvatel postupuje dle
    předchozí věty, zanikne jeho smluvní závazek zaplatit částku odpovídající DPH Poskytovateli.

7. Poskytovatel prohlašuje, že ve Smlouvě uvedl svůj bankovní účet zveřejněný správcem daně
    způsobem umožňujícím dálkový přístup ve smyslu zákona o DPH. Poskytovatel se dále zavazuje, že
    v daňovém dokladu adresovaném Nabyvateli uvede jako bankovní účet určený pro účely
    poskytnutí úplaty za zdanitelné plnění dle Smlouvy svůj účet zveřejněný správcem daně způsobem
    umožňujícím dálkový přístup ve smyslu zákona o DPH. Pro případ porušení povinnosti dle
    předchozí věty je Poskytovatel povinen na výzvu Nabyvatele zaplatit smluvní pokutu ve výši
    odpovídající částce DPH dle dotčeného daňového dokladu. Zaplacením smluvní pokuty není
    dotčen nárok Nabyvatele na náhradu škody v plné výši. Poskytovatel se dále zavazuje Nabyvatele

Smlouva o dodávce sw vybavení a mplementsce  Strana 3 (celkem 14}
                                                                                                                                                      %
    předem prokazatelně písemně informovat o připravované změně údaje o účtu zveřejněném
    správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup ve smyslu zákona o DPH.

8. Poskytovatel prohlašuje, že správce daně před uzavřením Smlouvy nerozhodl, že je nespolehlivým
    plátcem ve smyslu zákona o DPH. V případě, že správce daně rozhodne po uzavření Smlouvy, že je
    Poskytovatel nespolehlivým plátcem ve smyslu zákona o DPH, zavazuje se Poskytovatel
    informovat o tom prokazatelně písemně Nabyvatele do 24 hodin poté, kdy mu bylo doručeno
    příslušné rozhodnutí správce daně, a to bez ohledu na vykonatelnost takového rozhodnutí a
    způsob jeho doručení. Pro případ nepravdivosti prohlášení ve větě prvé tohoto odstavce nebo
    porušení povinností dle věty druhé tohoto odstavce je Poskytovatel povinen na výzvu Nabyvatele
    zaplatit smluvní pokutu ve výši částky DPH z celkového finančního závazku Nabyvatele dle
   Smlouvy.

                           VII. Kontaktní osoby

1. Pověřenými kontaktními osobami Nabyvatele v souvislosti s plněním předmětu Smlouvy jsou:

i.  ve věcech obchodních:

2. Pověřenými kontaktními osobami Poskytovatele v souvislosti s plněním předmětu Smlouvy jsou:

i.  ye věcech obchodních vč. práva k potvrzení objednávek:

    veVěčech technick^h:

3. Pověřené osoby a kontakty dle tohoto článku Smlouvy je možné měnit pouze písemným
oznámením doručeným druhé smluvní straně, s účinnosti ode dne doručení takového oznámení, a to
bez nutnosti uzavírat dodatek ke Smlouvě.

                                             Vlil. Sankce, odstoupení od Smlouvy

1. Smluvní strana není za prodlení se splněním svých závazků vyplývajících ze Smlouvy odpovědna,
    nemůže-li plnit v důsledku prodlení druhé smluvní strany.

2. V případě, že Nabyvatel nedodrží sjednaný termín splatnosti faktury - daňového dokladu, je
    Poskytovatel oprávněn požadovat úrok z prodlení v zákonné výši z dlužné částky za každý den
    prodlení.

3. V případě nedodržení termínu pro poskytnutí plnění dle čl. V Smlouvy je Nabyvatel oprávněn
    požadovat uhrazení smluvní pokuty ve výš! 0,03% z ceny plnění za každý i jen započatý den
    prodlení.

Smtouva o dodávce sw vybavení a implementace                Strana 4 (celkem 14)
F

    4. VeSkeré smluvní pokuty dle Smlouvy jsou splatné do 30 (třiceti) kalendářních dnů ode dne
         doručení výzvy oprávněné smluvní strany k jejich zaplacení. Úhradu smluvní pokuty lze provést
         započtením smluvní pokuty proti splatným pohledávkám druhé smluvní strany.

    5. Nedotčena zůstávají práva Nabyvatele i Poskytovatele na náhradu škody a ušlý zisk. Smluvní strany
         tak výslovně vylučují aplikaci ustanovení § 2050 Občanského zákoníku na vzájemné vztahy
        vyplývající ze Smlouvy. Poskytovatel má v případě prodlení Nabyvatele podle čl. Vlil odst. 2
        Smlouvy nárok na náhradu škody a ušlý zisk pouze v případě, není-lí tato náhrada škody kryta
         úroky z prodlení.

    6. Obě smluvní strany jsou oprávněny odstoupit od Smlouvy v případě podstatného porušení
        povinností druhou smluvní stranou. V tom případě je smluvní strana odstupující od Smlouvy
        povinna oznámit odstoupení od Smlouvy druhé smluvní straně bez zbytečného odkladu poté, co
        se o jejím podstatném porušení smluvních povinností dozvěděla. Za podstatné porušení smluvních
        povinností se rozumí zejména:
                     a) prodlení Poskytovatele se splněním závazku odevzdat Produkt nabyvateli po dobu
                          delší než 30 (slovy: třicet) kalendářních dnů;
                     b) jestliže bylo vůči Poskytovateli zahájeno řízení podle zákona č. 182/2tX)6 Sb.,
                          o úpadku a způsobech jeho řešení, ve znění pozdějších předpisů;
                    c) prodlení Nabyvatele se zaplacením ceny za plnění o více než 30 (slovy: třicet)
                          kalendářních dnů;
                    d) Poskytovatel přestane disponovat kteroukoli z kompetencí uvedených ve čl. I.
                          Smlouvy;
                    e) dojde ke změně v realizačním týmu Poskytovatele v rozporu s podmínkami ve
                          Smlouvě, nebo některý ze členů realizačního týmu pozbude požadovanou kvalifikaci;
                    f) případ, když Poskytovatel uvedl v nabídce do zadávacího řízení, na základě kterého
                          byla uzavřena Smlouva, Informace nebo doklady, které neodpovídají skutečnosti a
                          měly nebo mohly mít vliv na výsledek výběrového řízení.

   7. Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může
       druhá strana od Smlouvy odstoupit poté, co smluvní strana v prodlení svojí povinnost nesplní ani v
       dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá smluvní strana poskytla výslovně nebo mlčky.
       Oznámí-li oprávněná smluvní strana povinné smluvní straně, že ji určuje dodatečnou lhůtu k
       plnění a že jí ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty oprávněná smluvní strana od
       Smlouvy odstoupila.

   8. Odstoupením od Smlouvy se závazky ze Smlouvy zrušují. Plnila-ll smluvní strana podstatně
       porušující Smlouvu zčásti, může oprávněná smluvní strana od Smlouvy odstoupit jen ohledně
       nesplněného zbytku plnění. Nemá-li však částečné plnění pro odstupující smluvní stranu význam,
       může od Smlouvy odstoupit ohledně celého plnění.

   9. Odstoupením od Smlouvy zanikají v rozsahu jeho účinků práva a povinností smluvních stran.
       Odstoupení od Smlouvy se nedotýká licenčních ujednání, práva na zaplacení smluvní pokuty nebo
       úroku z prodlení, pokud již dospěl, práva na náhradu škody vzniklé z porušení smluvní povinnosti
       ani ujednání, která mají vzhledem ke své povaze zavazovat smluvní strany i po odstoupení od
       Smlouvy, zejména ujednání o způsobu řešení sporů. Byl-li dluh zajištěn, nedotýká se odstoupení
       od Smlouvy ani zajištění.

   10. Tuto Smlouvu lze dále ukončit výpovědí ze strany Nabyvatele bez udání důvodů s výpovědní
       lhůtou 3 měsíce, kdy lhůta se počítá od prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi.

                                                                   IX. Záruka

   1. Záruky na Produkty vyplývají z licenčních oprávnění k provozování dodaných softwarových
       produktů, které poskytují tzv. omezenou záruku (Limited Waranty). Omezená záruka je specifická
       pro jednotlivé produkty a je součástí licenčních ujednání, která jsou přiložena ke každému

   Smlouva o dodávce sw vybavení a implementace  Strana 5 (celkem 14)
      softwarovému produktu. Záruka na dodaný software se řídí ustanoveními Občanského zákoníku a
     Je poskytována v souladu se zárukou na Jednotlivé produkty poskytovanou výrobcem.

 2. Záruka na instalační média dodaná v rámci licenčního programu Je IZ (slovy: dvanáct)
      kalendářních měsíců. Pokud poskytne Poskytovatel Nabyvateli vadná instalační média, je povinen
      předat Nabyvateli plně funkční Instalační média do IS (slovy: patnácti) pracovních dnů ode dne
     písemného uplatnění vady Nabyvatelem.

 3. V případě vad na dodaném plnění je Nabyvatel oprávněn požadovat po Poskytovateli náhradní
     plnění. Lhůta pro poskytnutí náhradního plnění činí 15 (slovy: patnáct) pracovních dnů ode dne
     písemného uplatnění vady Nabyvatelem.

                                 X. Odpovědnost za užívací práva, odpovědnost za vady

 1. Nabyvatel odpovídá za užívání dodaného SW v souladu s licenčními podmínkami (licenčním
     ujednáním) výrobce software.

 2. Nabyvatel odpovídá za úhradu případných škod vzniklých Poskytovateli porušením licenčních
     podmínek, k jejichž plnění se Nabyvatel zavázal plévzetím licence.

 3. Poskytovatel prohlašuje, že užíváním Produktů nebo služeb v souladu se Smlouvou Nabyvatel
     neporuší oprávněné zájmy nositelů a vykonavatelů autorských práv a práv souvisejících dle zákona
     č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně
     některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů. Budou-li vůči Nabyvateli
     vzneseny oprávněné nároky třetích osob, zavazuje se Poskytovatel, že tyto nároky uspokojí a
     uhradí Nabyvateli veškeré skutečně vzniklé náklady spojené s tím, že tyto nároky byly uplatněny.

                                              XI. Mlčenlivost, obchodní tajemství

1. Poskytovatel se zavazuje, že neposkytne třetím osobám, ani sám nepoužije informace
    o systémech Nabyvatele získané v rámci plnění Smlouvy k jiným než Smlouvou stanoveným
    účelům bez písemného souhlasu Nabyvatele. Nabyvatel informace o svých systémech považuje za
    obchodní tajemství a trvá na jejich utajení.

2. Smluvní strany se dohodly, že budou navzájem zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech,
    o kterých se při plnění Smlouvy přímo nebo nepřímo dozvědí; smluvní strany veškeré tyto
    skutečnosti shodně považují za obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 Občanského
    zákoníku. Uveřejněním informací z důvodu povinnosti vyplývající z právních předpisů není
    porušen závazek chránit důvěrné informace/obchodní tajemství v souladu s tímto článkem
    Smlouvy.

                                         XII. Doba plnění a zánik smluvního vztahu

1. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. Smlouva se
    uzavírá na dobu určitou a to do doby splnění jejího pfodmětu.

2. Platnost a účinnost Smlouvy končí dnem, ve kterém nastane okolnost uvedená v odst. 1 tohoto
    článku, či na základě písemné dohody smluvních stran.

Smlouva o dodávce sw vybavení a implementace  Strana 6 (celkem 14)
                                                        Xlii. Ostatní ustanovení

 1. Smluvní strany prohlašují, že si navzájem poskytnou veškerou potřebnou součinnost k plnění dle
      Smlouvy.

 2. Veškerá komunikace mezi Nabyvatelem a Poskytovatelem bude probíhat výhradně v českém
     jazyce.

 3. Smluvní strany se dohodly, že veškeré sporné záležitosti, které se vyskytnou a budou se týkat
     závazků vyplývajících ze Smlouvy, budou řešeny nejprve smírně. Pro zamezení jakýchkoli pochyb
     smluvní strany konstatují, že pro řešení sporů sjednávají výlučnou jurisdikci českých soudů.

 4. Smluvní strany souhlasí se vzájemným uváděním obchodní firmy, obecné charakteristiky
     poskytovaného či odebíraného plnění a formy spolupráce jako reference ve svých komerčních a
     marketingových materiálech.

 5. Smluvní strany vylučují aplikaci ustanovení § 1765 a 1766 Občanského zákoníku na vzájemné
     vztahy vyplývající ze Smlouvy.

 6. V případě, že se ke kterémukoli ustanovení Smlouvy či k jeho části podle Občanského zákoníku
     jako ke zdánlivému právnímu jednání nepřihlíží, nebo že kterékoli ustanovení Smlouvy či jeho část
     je nebo se stane neplatným, neúčinným a/nebo nevymahatelným, oddělí se v příslušném rozsahu
     od ostatních ujednání Smlouvy a nebude mít žádný vliv na platnost, účinnost a vymahatelnost
     ostatních ujednání Smlouvy. Smluvní strany se zavazují nahradit takové zdánlivé, nebo neplatné,
     neúčinné a/nebo nevymahatelné ustanovení či jeho část ustanovením novým, které bude platné,
     účinné a vymahatelné a Jehož věcný obsah a ekonomický význam bude shodný nebo co nejvíce
     podobný nahrazovanému ustanovení tak, aby účel a smysl Smlouvy zůstal zachován.

                                                     XIV. Závěrečná ustanovení
1. Smlouva se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními Občanského

     zákoníku.
2. Jakékoliv změny čí doplňky ke Smlouvě je možné provádět výlučně číslovanými písemnými

    dodatky podepsanými zástupci obou smluvních stran.
3. Poskytovatel se zavazuje jako postupítel nepřevést svá práva a povinnosti ze Smlouvy nebo z její

    části třetí osobě.
4. Smluvní strany se dohodly, že § 577 Občanského zákoníku se nepoužije. Určení množstevního,

    časového, územního nebo jiného rozsahu ve Smlouvě je pevně určeno autonomní dohodou
    smluvních stran a soud není oprávněn dohodu smluvních stran v tomto smyslu měnit.
5. Veškerá oznámení podle Smlouvy musí být učiněna písemně a zaslána kontaktní osobě druhé
    smluvní strany prostřednictvím elektronické pošty, faxu nebo doporučenou poštou, případně
    předána osobně, není-li ve Smlouvě výslovně uvedeno jinak.
6. Smluvní strany se dohodly, že zvyklosti nemají přednost před ustanoveními Smlouvy ani před
    ustanoveními zákona.
7. Smlouva je sepsána ve 4 vyhotoveních s platností originálu v jazyce českém, z nichž každá smluvní
    strana obdrží po 2 vyhotoveních.
8. Smluvní strany shodně a výslovně prohlašují, že je jim obsah Smlouvy dobře znám v celém jeho
    rozsahu s tím, že Smlouva je projevem jejich vážné, pravé a svobodné vůle a nebyla uzavřena v
    tísni či za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz souhlasu připojují oprávnění zástupci
    smluvních stran své vlastnoruční podpisy.

Nedílnou součástí Smlouvy jsou tyto přílohy;
    Příloha č. 1 - Kalkulace předmětu plnění
    Příloha č. 2 “ Realizační tým
    Příloha č. 3 - Specifikace předmětu plnění

Smlouv0 o dodávce sw vybaveni a implementace  Strana 7 (ceikem 14)
v Praze dne    Úi-01-2017                      V Praze dne

Za Nabyvatele                                  Za Poskytovatele

                                                                         TUWEN

                                                                      Platnéřs
                                                                      110 OOP

                                               TUWENTY Iř:029/ii

                                                                                ■W' ,-r»*  -

                                               t

ft/ifNISTERSTVO KULTURY

  ivlaltézské náměstí 471/1
113 11 Praha 1 - Malá Strana

IČ: 00023671   IH

Sntíouva o dodávce sw vybavení a implementace                                   Strana 8 (celkem 14)
Přfloha č. 1 • Kalkulace předmětu plnění

                                                            ;  Nabídková c^a za i
                                                                    ^HÍnptku
                           Měrná                                                   Nabídková cena za dobu
                          Jednotla
Položka k ocenění                                   I^>£et     nabízeného plnění        plnění
                                                                 (v Kč bez DPH}    (v Kč bez DPH)

SW licence                   IKS                    1          860.000,- Kč        860.000,- Kč
                                                                30.000,- Kč        ®K)0,- KČ
                          ■                     '•                  300,- Kč
                                                                    300,- Kč
Pot^lkl U měs^ ^ ^ ^ ^ ^     IKS

Implimeňta^               h 1 hodina                300

Školení                   1 hodina                  24

                   Celková nabídková cena

Sntíouva o dodávce sw vybaveni a impíententace                                     Strana 9 (celkem 14)
Příloha č. 2 - Realizační tým
• Projektový manažer

• SW implementátor

« Architekt informačního systému
        t.

Smlouva o dodávce m vybavení a implementece  Strana 10 (celkem 14)
Přfloha č. 3 - Specifiicace předmětu plnění

                    informační systém musí obsahovat minimálně následující funkcionality
Všeobecné požadavky

     • Možnost zvei^jňovat jednotlivé části portálu, ostatní nechat skryté
     • Možnost definovatelného rozhraní pro www íntranetové stránky
     • Kompletní lokalizace do českého jazyka
     • Import smluv, objednávek a faktur do portálu pomocí XML ze systémů používaných

           zadavatelem
     • Export tabulek do jds (MS Excel)
     • Report nákupů komodit podle CZ-CPA (podle ČSÚ)
     • Report nákupů komodit podle CPV (podle MMR)
     • Srovnáníjednotkové ceny na faktuře a ve smlouvě (jednoduché barevné/grafické rozlišení

           disproporcí)
     • Systém musí podporovat napojení na současný portál Ministerstva kultury - Otevřená kultura
     • Systém musí vyhovovat požadavkům Ministerstva vnitra na eGovemment-Qpen data, kde

     • Tvoroa grara tnapr. vývoj ceny v čase podle smlouvy, čerpání rozpočtu v čase, porovnání
           smluvního a skutečného čerpání apod.)

     • Tvorba tkz. rozklíkávacího rozpočtu
     • TVorba přehledových tabulek (např. přečerpané smlouvy/objednávky, položkový rozpočet

           atd.)
Požadavky na rejstříky

     1. Re/stí%kveiia/ných zakázek musfmft:
           • Zobrazování veřejných zakázek za celou organizaci
           • Zobrazování veřejných zakázek s rozdělením jednotlivých částí organizace
           • Možnost filtrování
           • Možnost třídění
           • Stránkování

    2. Rejstíříksmluv musímít:
                Zobrazování smluv za celou organizaci
                Zobrazování smluv s rozdělením jednotlivých částí organizace
                Možnost filtrování
                Možnost třídění
                Stránkování
                Možnost Importu smlouvy z XML
                Navázání smlouvy na veřejnou zakázku
                Navázání na jinou smlouvu (dodatek ke smlouvě)
                Tabulkové a grafické zobrazení plnění smlouvy
                Navázání na číselníky klasifikace produktů podle CZ-CPA (podle ČSÚ) i CPV (podle MMR)

          • Možnost vkládat přílohy

    3. Rejstřík objednávek musí mít:
         • Zobrazování objednávek za celou organizací
          • Zobrazování objednávek s rozdělením jednotlivých částí organizace
          • Možnost filtrování
          • Možnost třídění
          » Stránkování

Smlouva o dodávce sw vybaveni a in^ilementace  Strana 11 (celkem 14)
                 Možnost importu objednávky z XML
                 Navázání objednávky na smlouvu
                 Tabulkové a grafické zobrazení plnění objednávky
                 Navázání na číselníky klasifikace produktů podle CZ-CPA (podle ČSÚ) i CPV (podle MMR)
                 Možnost vkládat přílohy

     4. Rejstínkfaktur musímň:
                 Zobrazování faktur celé organizace
                 Zobrazování faktur s rozdělením Jednotlivých částí organizace
                 Možnost filtrování
               Možnost třídění
                Stránkování
                 Možnost importu faktury z XML
                Navázání faktury na objednávku a/nebo na smlouvu
                Tabulkové a grafické zobrazení plnění
                Navázání na číselníky klasifikace produktů podle CZ-CPA (podle ČSÚ) í CPV (podle MMR)
                Možnost vkládat přílohy

Hierarchie dokumentů
     • K veřejné zakázce se může vázat několik smluv, resp. dodatků ke smlouvám.
     • Ke každé smlouvě se může vázat několik objednávek a faktur.
     • K Jedné objednávce se může vázat několik faktur.

    ......... \                                  V

L.                                            -

Požadavky na vytváření organizační hierarchie
     • Základní organizace (ORG) může vytvořit 1 až n odborů organizace (OdO).
     • Odbor organizace (OdO) může vytvořit 1 až n organizačních jednotek (OJ).
     • Každý odbor organizace může vytvořit pouze 1. úroyefi podřízené organizační jednotky
           organizace.

Smlouva o dodávce sw vybavení a imptomentece        Strana 12 (celkem 14}
• Každý odbor organizace v přehledu vidí dokumenty všech svých podřízených oiiganizačních
     jednotek ve všech úrovních.

• Každý odbor organizace může vytváfet své uživatele a přidělovat Jim práva přes svého
     administrátora odboru.

Číselníky
     > Organizace
           • Rozdělení
                - Základní organizace
                - Odbor organizace
                - Organizační jednotky (odděienQ

          • Možnosti úprav
                - Viožit/editovat organizací
                - Zobrazit detail or^nizars
                - Odeslání aktivačního e-mailu definovaným uživatelům

     > Uživatelé
          « Rozdělení
                - Administrátor organizace
                - Administrátor odboru
                - Administrátor jednotky
                - Běžný uživatel
          • Možnosti úprav
                - Vložit editovat nového uživatele
                - Pildělení práv uživateli
                - Zobrazit detail uživatele
                - Odemknout/uzamknout přihlášení

     > Klasifikace produkce CPV (Common Procurement Vocabulary) dle MMR
     > Klasifikace produkce CZ-CPA (Classification of Products by Activity) dle ČSÚ

                                                 Technické a ostatní požadavky  Sbana 13 (celkem 14}

Dokumentace
     • Uživatelská příručka v elektronické podobě v českérh jazyku
     • Adminístrátorská příručka v elektronické podobě v českém jazyku

Licence
     • Licence na neomezený počet uživatelů
     • Licence pro neomezený poí^t organizačních jednotek
     • Licence pro neomezený počet odborů organizace
     • Licence pro jednu základní organizaci

Smlouva o dodávce $w vybavení a inplermntace
                                                                         (VUNtSTERSTVO KULTURY

                                                                             Maltézské náměstí471/1

                                                                         11811 Praha I-MaláS

Technické požadavky systému                   _                          IČ•;0o0n0'^''3 71

• Systém musí být provozovatelný na stávajícím vybavení zadavatele tj.|

           pro které má zadavatel dostatečný počet vlastních licencí
Školení

     • Zadavatel požaduje proškolení svých uživatelů a administrátorů min. v rozsahu jednoho
           pracovního dne pro administrátory (min. 12 osob) a dvou pracovních dní pro uživatele (min.
           29 osob)

Smlouva o dodávce sw vybavení a lmpiarmiÉax»                             Strana 14 (celkem 14)