Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12642752: Dohoda o vypořádání závazků

Příloha Finalni_dokument_smlouvy.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o vypořádání závazků

 uzavřená dle § 1746, odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, mezi těmito
                                                  smluvními stranami:

Statutární město Olomouc
se sídlem Horní náměstí 583, 779 11 Olomouc
IČO: 00299308
DIČ: CZ00299308
zastoupené Mgr. Matoušem Pelikánem, náměstkem primátora
(dále jen „Statutární město Olomouc44)
a
Scenario s.r.o.
se sídlem Pohraniční 1435/86, 70 300 Ostrava
IČO: 29462177
DIČ: CZ29462177
Zastoupené Ing. Jaroslavem Textorisem, jednatelem
(dále jen „dodavatel44)

                                                                                          I.

                                               Popis skutkového stavu
1. Statutární město Olomouc objednalo u dodavatele dne 22. 1. 2020 4 ks notebooků Dell Inspiron

      14 5482 Touch (dále jen jako „notebooky44) za celkovou cenu 75.600,- Kč bez DPH. Termín
     dodání byl s ohledem na ukončení projektu stanoven do 27. 1. 2020, přičemž notebooky byly
     dodány dne 27. 1. 2020. Faktura na notebooky byla dodavatelem vystavena a objednateli
     doručena dne 27. 1. 2020, přičemž byla uhrazena dne 13. 2. 2020.

2. Výše uvedená potvrzená objednávka však byla z důvodu časové tísně uveřejněna v registru smluv
     až 5. 2. 2020, z čehož vyplývá, že došlo k plnění ze smlouvy (tj. dodání notebooků a uhrazení
     faktury), která podle § 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 o zvláštních podmínkách účinnosti některých
     smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění
     pozdějších předpisů, nebyla účinná.
                                                             II.
                                         Práva a závazky smluvních stran

1. Smluvní strany si tímto ujednáním vzájemně stvrzují, že veškerá vzájemně poskytnutá plnění dle
     objednávky ze dne 22. 1. 2020 považují za plnění dle této objednávky, a že v souvislosti se
     vzájemně poskytnutým plněním nebudou vzájemně vznášet vůči druhé smluvní straně nároky
     z titulu bezdůvodného obohacení.
                                                            III.

                                                Závěrečná ustanovení
1. Tato smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech s platností originálu, z nichž každá strana obdrží

    po jednom vyhotovení.

2. Smluvní strany berou na vědomí, že obsah této smlouvy včetně všech dodatku může být poskytnut
    žadateli v režimu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění
    pozdějších předpisů a že tato smlouva včetně všech dodatků bude statutárním městem Olomouc
     uveřejněna v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti
     některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

3. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem
     uveřejnění prostřednictvím registru smluv dle příslušných ustanovení zákona č. 340/2015 Sb.,
    o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv
    (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů.

4. Statutární město Olomouc podpisem této smlouvy potvrzuje, že toto právní jednání bylo schváleno
     Radou města Olomouce dne 11.5.2020.

V Olomouci dne

  Statutární město Olomouc         Scenario s.r.o.
        zastoupené                  zastoupené
                             Ing. Jaroslavem Textorisem
Mgr. Matoušem Pelikánem
                                   jednatelem
  náměstkem primátora

Přílohy:
objednávka ze dne 22.1.2020
faktura ze dne 27. 1.2020