Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka č. OV932014/00332 Odesílatel: Příjemce: Oblastní nemocnice Náchod a.s. medisap,s.r.o. Purkyňova 446 Na rovnosti 2244/5 547 01 Náchod 130 00 Praha 3 IČ: 26000202 IČ: 48029360 DIČ: CZ48029360 DIČ: CZ699004900 Bankovní spojení: 78-8883900227/0100 IBAN: CZ6501000000788883900227 Měna: CZK Datum vystavení: 29.4.2020 Celk. cena bez DPH: 52 010,00 Celk. cena s DPH: 62 932,10 Termín dodání (nejpozději): 30.6.2020 Splatnost faktury 30 dnů od přijetí faktury. Schváleno v systému Arbes Feis: Schválil: ……………. dne 30.4.2020, 7:35:04 číslo helpdesku: 520855 Osoba odpovědná za realizaci: ………………………. Objednávám pro ONN a. s. pravidelnou kontrolu v Nemocnici Náchod a Novém Městě nad Metují ……………..x BTK dle seznamu a cenové nabídky ze dne 28. 4. 2020 a cenového návrhu č. 01-0-0000858. Objednávka č. OV932014/00332 Kontakt na technický úsek: e-mail: …………………..nemocnicenachod.cz Termín provedení do 21. 5. 2020 Do vystavené faktury požaduji uvést číslo objednávky. Jako součást faktury požaduji doložení kopie objednávky, potvrzený servisní výkaz osobou oprávněnou k převzetí servisovaného přístroje a podepsaný dodací list v případě pořízení náhradního dílu k opravovanému přístroji. Na protokolech a servisních výkazech musí být uvedena výrobní (popř. inventární) čísla přístrojů. Pokud nebude mít vystavená faktura požadované náležitosti, bude Vám zaslána zpět k doplnění údajů. Faktura musí být zaslána nejpozději do 15 dnů od data zdanitelného plnění v elektronické podobě ve formátu PDF na adresu fakturace@nemocnicenachod.cz. Lhůta pro zaplacení faktury počíná běžet až od doručení faktury ve formátu PDF na tuto emailovou adresu. Pokud nebude faktura doručena v požadovaném termínu, vzniká objednateli nárok na úhradu smluvní pokuty ve výši 2000 Kč a dále nárok na úhradu škody vzniklé v důsledku pozdního zaslání faktury. Dodavatel vystaví fakturu s takovým datem splatnosti, aby doba mezi tímto datem a doručením faktury se všemi požadovanými náležitostmi byla alespoň 30 dnů. K akceptaci této objednávky a uzavření smlouvy může dojít jak písemně, tak konkludentně ve smyslu § 1744 zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Akceptací této objednávky dodavatel prohlašuje, že nebude uplatňovat nároky vyplývající z ustanovení § 1969 - § 1971 zák. č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku v případech, kdy by se objednatel dostal do prodlení s úhradou faktur, nikoliv však delší než 90 dnů." Předmětnou objednávku zboží/služeb prodávající/zhotovitel akceptuje za podmínek stanovených v objednávce č.OV932014/00332 kupujícího/objednatele svým podpisem. Datum, razítko, podpis prodávajícího. Vypracovala: Prosím o potvrzení kopie objednávky a zaslání e-mailem zpět. Dne:.............. Razítko a podpis:.................. Položka Počet Jedn. cena Celk. cena Celkem s DPH Středisko Objednávka č. OV932014/00332 Sazba DPH Základ Daň Základ v CZK Daň v CZK Poznámka 21,00 52 010,00 10 922,10 52 010,00 10 922,10 52 010,00 10 922,10 Celkem: 10 922,10 52 010,00 V Náchodě dne 18.5.2020 .