Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12658960: Objednávka

Příloha OV931914 00332 objednávka.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednávka č. OV932014/00332

Odesílatel:                           Příjemce:

Oblastní nemocnice Náchod a.s.        medisap,s.r.o.
Purkyňova 446                         Na rovnosti 2244/5
547 01 Náchod                         130 00 Praha 3

IČ:    26000202                       IČ: 48029360
                                      DIČ: CZ48029360
DIČ:   CZ699004900

Bankovní spojení: 78-8883900227/0100

IBAN:  CZ6501000000788883900227

Měna:                CZK              Datum vystavení:             29.4.2020
Celk. cena bez DPH:  52 010,00
Celk. cena s DPH:    62 932,10        Termín dodání (nejpozději):  30.6.2020

                                      Splatnost faktury 30 dnů od přijetí faktury.

Schváleno v systému Arbes Feis:

Schválil: ……………. dne 30.4.2020, 7:35:04   číslo helpdesku: 520855

Osoba odpovědná za realizaci: ……………………….

Objednávám pro ONN a. s. pravidelnou kontrolu v Nemocnici Náchod a Novém Městě nad Metují
 ……………..x BTK dle seznamu a cenové nabídky ze dne 28. 4. 2020 a
cenového návrhu č. 01-0-0000858.
                             Objednávka č. OV932014/00332

Kontakt na technický úsek:
e-mail: …………………..nemocnicenachod.cz

Termín provedení do 21. 5. 2020

Do vystavené faktury požaduji uvést číslo objednávky. Jako součást faktury požaduji doložení kopie objednávky,
potvrzený servisní výkaz osobou oprávněnou k převzetí servisovaného přístroje a podepsaný dodací list v případě
pořízení náhradního dílu k opravovanému přístroji. Na protokolech a servisních výkazech musí být uvedena výrobní
(popř. inventární) čísla přístrojů. Pokud nebude mít vystavená faktura požadované náležitosti, bude Vám zaslána zpět
k doplnění údajů.
Faktura musí být zaslána nejpozději do 15 dnů od data zdanitelného plnění v elektronické podobě ve formátu PDF na
adresu

fakturace@nemocnicenachod.cz.

Lhůta pro zaplacení faktury počíná běžet až od doručení faktury ve formátu PDF na tuto emailovou adresu. Pokud
nebude faktura doručena v požadovaném termínu, vzniká objednateli nárok na úhradu smluvní pokuty ve výši 2000
Kč a dále nárok na úhradu škody vzniklé v důsledku pozdního zaslání faktury. Dodavatel vystaví fakturu s takovým
datem splatnosti, aby doba mezi tímto datem a doručením faktury se všemi požadovanými náležitostmi byla alespoň
30 dnů. K akceptaci této objednávky a uzavření smlouvy může dojít jak písemně, tak konkludentně ve smyslu § 1744
zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Akceptací této objednávky dodavatel prohlašuje, že nebude uplatňovat nároky vyplývající z ustanovení § 1969 - §
1971 zák. č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku v případech, kdy by se objednatel dostal do prodlení s úhradou faktur,
nikoliv však delší než 90 dnů."

Předmětnou objednávku zboží/služeb prodávající/zhotovitel akceptuje za podmínek stanovených v objednávce
č.OV932014/00332 kupujícího/objednatele svým podpisem.
Datum, razítko, podpis prodávajícího.

Vypracovala:

Prosím o potvrzení kopie objednávky a zaslání e-mailem zpět.

Dne:..............           Razítko a podpis:..................

                    Položka  Počet Jedn. cena                     Celk. cena Celkem s DPH  Středisko
                          Objednávka č. OV932014/00332

Sazba DPH        Základ    Daň Základ v CZK     Daň v CZK     Poznámka
        21,00  52 010,00                           10 922,10
               52 010,00  10 922,10  52 010,00    10 922,10
Celkem:
                          10 922,10  52 010,00

V Náchodě dne 18.5.2020 .