Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12702564: Náhradní díly pro dlouhé zbraně

Příloha a122_RD_21813_26_2019_dodavky_nahradnich_dilu_pro_dlouhe_zbrane_na_obdobi_2020_2021.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PCR99ETRpo42071447

                                    RÁMCOVÁ DOHODA
                             Č. j. PPR-21813-26/ČJ-2019-990640

                                                Čl. 1.
                                          Smluvní strany

/1/ Kupující: ČESKÁ REPUBLIKA - Ministerstvo vnitra

sídlo:                       Praha 7, Nad Štolou 936/3, PSČ 170 34

IČO:                         00007064

DIČ:                         CZ00007064

zastoupená:                  Ing. Martinem Šlemerem

                             vedoucím odboru veřejných zakázek

                             Policejního prezidia České republiky

bankovní spojení: Česká národní banka

číslo účtu:                  5504881/0710

doručovací adresa: MINISTERSTVO VNITRA ČR

                             poštovní schránka 160

                             160 41 Praha 6

kontaktní adresa: Policejní prezidium ČR

                             Pelléova 21, Praha 6

tel.:                        974 835 653

e-mail:                      pp.ovz@pcr.cz

datová schránka: gs9ai55

(dále jen „kupující“) na jedné straně

                                             a

/2/ Prodávající:             C.I.D Praha s. r. o.
         Název společnosti:  Kutnauerovo nám. 680/1, 169 00 Praha 6
         sídlo:              65414128
         IČO:                CZ65414128
         DIČ:
         zapsaná:            v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka
                             44867
         zastoupená:
         bankovní spojení:   ČSOB a.s. pobočka Bělohorská
         číslo účtu:         109474429/0300
         pracovní kontakt:
         tel.:               6eun72e
         e-mail:
         datová schránka:

(dále jen „prodávající“) na straně druhé

(prodávající a kupující dále též společně jako „smluvní strany“ a každý jednotlivě jako „smluvní
                                                     strana“)

                             uzavírají

                                             1
podle ustanovení § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších
předpisů, (dále jen „občanský zákoník“) na základě výsledku nadlimitního zadávacího řízení
„Náhradní díly a příslušenství pro dlouhé zbraně z výzbroje Policie ČR - rámcová dohoda“
realizovaného na základě ustanovení § 64 písm. b) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, ve znění pozdějších předpisů

                                tuto rámcovou dohodu (dále jen „dohoda“)

                                                         Čl. 2.
                                                  Předmět dohody

/1/ Touto dohodou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá zboží uvedené v čl. 3 odst. /1/
této dohody a umožní kupujícímu nabýt vlastnické právo.

/2/ Kupující se zavazuje, že řádně dodané zboží převezme a zaplatí za něj jednanou kupní cenu
způsobem a v termínech stanovených touto dohodou.

                                                         Čl. 3.
                                                         Zboží

/1/ Zbožím se rozumí dodávka:

     7.289 ks náhradních dílů, příslušenství a dalších komponentů pro zbraňové komplety na bázi
     dlouhých zbraní výrobců Heckler&Koch GmbH a SAKO LTD, které má ve výzbroji Policie ČR
     (dále jen „zboží“) v období 2020-2021.

/2/ Kupující je oprávněn odebírat zboží dle svých potřeb a uvážení po dobu účinnosti této dohody a
to bez stanovení minimálního odebraného množství.

/3/ Specifikace zboží je uvedena v příloze č. 1 této dohody.

                                                         Čl. 4.
                                     Doba platnosti dohody a doba plnění

/1/ Doba platnosti této dohody je do 30. 11. 2021.

/2/ Kupující bude od prodávajícího nakupovat zboží na základě písemné výzvy k poskytnutí plnění
(dále jen „objednávka“), kterou vystaví kupující. Kupující doručí podepsanou objednávku
prostřednictvím datové schránky prodávajícímu. Prodávající je povinen písemně potvrdit objednávku
a toto potvrzení doručit prostřednictvím datové schránky zpět kupujícímu, a to do deseti (10)
pracovních dnů od písemného doručení objednávky prodávajícímu. Za prodávajícího schvaluje
objednávku pověřený pracovník:

/3/ Doba plnění je do 30. 11. příslušného roku.
Plnění bude probíhat od uzavření této dohody oběma smluvními stranami dílčím plněním vždy do
šesti (6) měsíců od doručení objednávky prodávajícímu - vždy však nejpozději do 30. 11. příslušného
roku. Podmínkou plnění do 30. 11. příslušného roku je včasné vystavení objednávky kupujícím tak,

                                                            2
aby dodržel termín plnění do šesti (6) měsíců od doručení objednávky prodávajícímu, pokud se obě
smluvní strany písemně nedohodnou na kratším termínu plnění.

                                                         Čl. 5.
                                             Dodání a převzetí zboží
   /1/ Místem plnění je pracoviště Správy logistického zabezpečení Policejního prezidia České
republiky (dále i ,,SLZ PP ČR“) -

   /2/ Za kupujícího je oprávněn převzít zboží pracovník Správy logistického zabezpečení
policejního prezidia ČR:

nebo jiný pověřený pracovník SLZ PP ČR.
/3/ Konkrétní termín dodání oznámí prodávající oprávněnému zástupci kupujícího Ing. Igoru
Paulenkovi e-mailem a zároveň telefonicky minimálně pět (5) pracovních dnů předem.
/4/ Zboží bude řádně dodáno převzetím zboží a potvrzením dodacího listu oprávněným zástupcem
kupujícího Ing. Igorem Paulenkou nebo jiným pověřeným pracovníkem SLZ PP ČR v místě plnění.
/5/ Prodávající společně se zbožím dodá nezbytné návody k montáži, používání a údržbě, a to
v českém jazyce.
/6/ Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží okamžikem převzetí zboží od prodávajícího.
/7/ Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího současně s nabytím vlastnického práva.
/8/ Prodávající se zavazuje dodat zboží bez vad.
/9/ Vady zjevné při dodání zboží je kupující povinen sdělit prodávajícímu do pěti (5) pracovních
dnů od převzetí, vady skryté je kupující povinen sdělit prodávajícímu bez zbytečného odkladu po
jejich zjištění a prověření s ohledem na jejich charakter.
/10/ Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zboží, pokud nebude odevzdáno řádně v souladu s touto
dohodou a ve sjednané kvalitě.

                                                            3
                                     Čl. 6.
                                 Kupní cena

/1/ Celková cena za zboží činí:

a) bez DPH: 37.933.426,27 Kč

(slovy: třicetsedmmilionůdevětsettřicettřitisícčtyřistadvacetšest korun českých 27 hal.),

b) včetně DPH: 45.899.445,79 Kč

(slovy: čtyřicetpětmilionůosmsetdevadesátdevěttisícčtyřistačtyřicetpět korun českých 79
hal.).

/2/ Tato kupní cena zahrnuje veškeré náklady prodávajícího spojené s plněním této dohody včetně
dopravného a balného.

/3/ Detailní rozpis kupní ceny je uveden v příloze č. 1 této dohody.

/4/ Kupní cena se sjednává jako cena nejvýše přípustná, kterou nelze překročit. Úprava je možná
pouze v případě změny sazby daně z přidané hodnoty (dále jen „DPH“) - takováto změna dohody
není důvodem k uzavření dodatku dle čl. 12. odst. /7/ této dohody.

                                         Čl. 7.
                                 Platební podmínky

/1/ Prodávající se zavazuje doručit daňový doklad (dále jen „faktura“) spolu se zbožím ve dvou (2)
výtiscích (1 originál + 1 kopie) a přílohou originálu faktury bude originál potvrzeného dodacího listu.

/2/ Prodávající zašle kopii každé vystavené faktury za zboží včetně potvrzeného dodacího listu

současně na e-mail               o čtrnácti (14) dnů ode dne zdanitelného plnění.

/3/ Prodávající má právo fakturovat kupujícímu na základě potvrzeného dodacího listu pověřeným
pracovníkem pro převzetí zboží kupujícího. Dodací list bude prodávajícím vyhotoven ve třech (3)
vyhotoveních, každé vyhotovení bude podepsáno oběma smluvními stranami (kupující viz čl. 5 odst.
/4/ této dohody), prodávající obdrží dvě (2) vyhotovení a kupující obdrží jedno (1) vyhotovení.
Prodávající následně jedno (1) vyhotovení potvrzeného dodacího listu přiloží k originálu faktury pro
kupujícího.

/4/ Prodávající se zavazuje vystavit fakturu na:

                     Ministerstvo vnitra ČR
                     Nad Štolou 936/3
                     170 34 Praha 7

/5/ Kontaktní poštovní adresa:

                   Policejní prezidium ČR
                   Správa logistického zabezpečení
                   Odbor specializovaných činností
                   Oddělení majetku ve zvláštním režimu
                   P. O. BOX 5
                   663 03 Znojmo

                                                            4
/6/ Každá faktura musí minimálně obsahovat:

        a) náležitosti dle ustanovení § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění
             pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku,

        b) číslo jednací této dohody.

/7/ Na faktuře musí být přesné pojmenování nakupovaného zboží dle přílohy č. 1 této dohody.

/8/ Připadne-li poslední den splatnosti na den pracovního volna nebo pracovního klidu, pak je dnem
splatnosti nejbližší následující pracovní den.

/9/ Kupující je povinen zaplatit fakturu v termínu do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne jejího
prokazatelného doručení kupujícímu. Pokud prodávající doručí fakturu kupujícímu v období od 15.
prosince aktuálního roku do 28. února následujícího roku bude splatnost faktury šedesát (60) dní od
dne doručení kupujícímu.

/10/ Kupující je oprávněn ve lhůtě splatnosti vrátit bez zaplacení prodávajícímu fakturu, která není
vystavena v souladu s touto dohodou, nebo fakturu, která obsahuje nesprávné cenové údaje nebo není
doručena v požadovaném množství výtisků, nebo bankovní účet uvedený na faktuře nemá prodávající
řádně registrovaný v databázi „Registru plátců DPH“ a to s uvedením důvodu vrácení. Prodávající je
v případě vrácení faktury povinen do deseti (10) pracovních dnů ode dne doručení opravit vrácenou
fakturu nebo vyhotovit fakturu novou. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet lhůta splatnosti.
Nová lhůta v původní délce splatnosti běží znovu ode dne prokazatelného doručení opravené nebo
nově vystavené faktury kupujícímu. Faktura se považuje za vrácenou ve lhůtě splatnosti, je-li v této
lhůtě odeslána, a není nutné, aby byla v téže lhůtě doručena prodávajícímu, který ji vystavil.

/11/ Pokud kupující uplatní nárok na odstranění vady zboží ve lhůtě splatnosti faktury, není povinen
až do jejího odstranění uhradit cenu vadného zboží. Okamžikem odstranění vady zboží začne běžet
nová lhůta splatnosti faktury v původní délce.

/12/ Platby budou probíhat v korunách českých bezhotovostním převodem na účet prodávajícího.

/13/ Účtovaná částka se považuje za uhrazenou okamžikem odepsání příslušné finanční částky
z bankovního účtu kupujícího ve prospěch bankovního účtu prodávajícího.

/14/ Zálohy kupující neposkytuje.

                                                         Čl. 8.
                                         Záruka na jakost a reklamace

/1/ Záruční doba na jakost zboží nespotřebního charakteru je dvacetčtyři (24) měsíců od řádného
dodání zboží.
/2/ Kupující je oprávněn oznámit prodávajícímu vadu, na kterou se vztahuje záruka, bez zbytečného
odkladu po jejím zjištění a prověření, uplatnit nároky z odpovědnosti za vady zboží, dle své volby,
kdykoliv v záruční době. V oznámení je kupující povinen popsat vadu nebo alespoň způsob, jakým
se vada projevuje s určením místa jejího výskytu, resp. místa, kde se projevila.

                                                            5
/3/ Místo pro uplatnění reklamace a záručního a pozáručního servisu v České republice:

     Adresa: C.I.D Praha s. r. o., Kutnauerovo nám. 680/1, 169 00 Praha 6
     Kontaktní osoba:
     Tel.
     E-mail:

/4/ V případě, že kupující uplatní nárok na odstranění vady, zavazuje se prodávající odstranit
reklamované vady nejpozději do třiceti (30) dnů po písemném oznámení vady kupujícím. Reklamaci
lze uplatnit nejpozději do posledního dne lhůty, přičemž i reklamace odeslaná v poslední den záruční
doby se považuje za včas uplatněnou.

/5/ Záruční doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže užívat zboží pro jeho vady, na které se
vztahuje záruka.

/6/ Reklamace jsou ze strany kupujícího řešeny pracovníky SLZ PP ČR, případně jinými
pověřenými pracovníky kupujícího.

                                                         Čl. 9.
                                                   Další ujednání

/1/ Prodávající se zavazuje zachovávat ve vztahu ke třetím osobám mlčenlivost o informacích, které
při plnění této dohody získá od nebo o kupujícím či jeho zaměstnancích a spolupracovnících a nesmí
je zpřístupnit bez písemného souhlasu kupujícího žádné třetí osobě ani je použít v rozporu s účelem
této dohody, ledaže se jedná

        a) o informace, které jsou veřejně přístupné, nebo
        b) o případ, kdy je zpřístupnění informace vyžadováno zákonem nebo závazným

             rozhodnutím oprávněného orgánu.

/2/ Prodávající je povinen zavázat povinností mlčenlivosti podle odst. /1/ tohoto článku všechny
osoby, které se budou podílet na dodání zboží kupujícímu.

/3/ Za porušení povinnosti mlčenlivosti osobami, které se budou podílet na dodání zboží, odpovídá
prodávající, jako by povinnost porušil sám.

/4/ Povinnost mlčenlivosti trvá i po skončení účinnosti této dohody.

/5/ Prodávající prohlašuje, že zboží uvedené v čl. 3. této dohody nemá právní vady ve smyslu
ustanovení § 1920 občanského zákoníku.

/6/ Prodávající je povinen dokumenty související s prodejem zboží dle této dohody uchovávat
nejméně po dobu deseti (10) let od konce účetního období, ve kterém došlo k zaplacení poslední části
zboží, popř. k poslednímu zdanitelnému plnění dle této dohody, a to zejména pro účely kontroly
oprávněnými kontrolními orgány.

/7/ Prodávající souhlasí s tím, aby subjekty oprávněné dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční
kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole) provedly finanční
kontrolu závazkového vztahu vyplývajícího z dohody.

                                                            6
/8/ Prodávající je povinen ve smyslu ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční
kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), spolupůsobit při
výkonu finanční kontroly.

/9/ Prodávající je povinen sdělit kupujícímu informaci o splnění podmínky dle § 81 zákona
č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, pokud ji splňuje.

/10/ Prodávající je povinen upozornit kupujícího písemně na existující či hrozící střet zájmů
bezodkladně poté, co střet zájmů vznikne nebo vyjde najevo, pokud prodávajícím i při vynaložení
veškeré odborné péče nemohl střet zájmů zjistit před uzavřením této dohody. Střetem zájmů se rozumí
činnost prodávajícího, v jejímž důsledku by došlo k naplnění zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů,
ve znění pozdějších předpisů, a to v § 2 odst. 3 písm. b) a v § 3 odst. 3 písm. a).

/11/ Prodávající bez jakýchkoliv výhrad souhlasí se zveřejněním své identifikace a dalších údajů
uvedených v této dohodě včetně ceny zboží.

/12/ Prodávající je povinen bankovní účet, jím určený pro zaplacení jakéhokoliv závazku kupujícího
vůči prodávajícímu na základě této dohody, od uzavření této dohody do ukončení její účinnosti,
zveřejnit způsobem umožňujícím dálkový přístup ve smyslu § 96 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o
dani z přidané hodnoty.

/13/ Prodávající bude při plnění předmětu této dohody postupovat s odbornou péčí, podle nejlepších
znalostí a schopností, sledovat a chránit oprávněné zájmy kupujícího a postupovat v souladu s jeho
pokyny nebo s pokyny jím pověřených osob.

/14/ Prodávající se zavazuje převzít odpovědnost za škody vzniklé v důsledku vady zboží v rozsahu
a za podmínek stanovených v § 2939 občanského zákoníku. Bude-li se poškozený v případě škody
vzniklé v důsledku vady na zboží dovolávat odpovědnosti u kupujícího za takto vzniklou škodu podle
právních předpisů odlišných od občanského zákoníku a náhrada škody bude kupujícím poskytnuta,
prodávající takto poskytnutou náhradu kupujícímu plně uhradí.

/15/ Prodávající prohlašuje, že nebude uplatňovat na předmět zakázky ochranu dle zákona
č. 478/1992 Sb. o užitných vzorech a zákona č. 207/2000 Sb., o ochraně průmyslových vzorů a o
změně zákona č. 527/1990 Sb., o vynálezech, průmyslových vzorech a zlepšovacích návrzích, ve
znění pozdějších předpisů, pokud ano, pak pouze v součinnosti s kupujícím.

/16/ Prodávající se zavazuje, že při plnění předmětu této dohody neporuší práva třetích osob, která
těmto osobám mohou plynout z práv k duševnímu vlastnictví, zejména z autorských práv a práv
průmyslového vlastnictví. Prodávající se zavazuje, že kupujícímu uhradí veškeré případné náklady,
výdaje, škody a majetkovou i nemajetkovou újmu, které kupujícímu vzniknou v důsledku uplatnění
těchto práv třetích osob vůči kupujícímu v souvislosti s porušením povinnosti prodávajícího.

                                                   Čl. 10. Sankce

/1/ Prodávající je povinen v případě prodlení s dodáním zboží, které nebylo dodáno v termínu podle
ustanovení čl. 4 odst. /3/ této dohody, zaplatit smluvní pokutu kupujícímu ve výši 0,05 % z ceny té
části zboží s DPH, které nebylo dodáno, nejméně však ve výši 100,- Kč (jedno sto korun českých) za
každý i započatý den prodlení, přičemž cena zboží je specifikována v ustanovení čl. 6. této dohody.

                                                            7
/2/ Prodávající je povinen v případě porušení závazku dle čl. 4 odst. /2/ této dohody zaplatit
kupujícímu smluvní pokutu ve výši 100,- Kč (jedno sto korun českých) za každý i započatý den
prodlení.

/3/ Prodávající je povinen v případě prodlení s doručením faktury, která nebyla doručena v termínu
podle ustanovení dle čl. 7 odst. /1/ této dohody, zaplatit smluvní pokutu kupujícímu ve výši 0,05 %
za každý i započatý den prodlení z fakturované ceny zboží s DPH, které nebylo fakturováno, přičemž
cena zboží je specifikována v ustanovení čl. 6. této dohody.

/4/ Kupující je povinen v případě nezaplacení kupní ceny v termínu dle čl. 7 odst. /9/ této dohody
zaplatit úrok z prodlení ve výši 0,05 % z fakturované, nezaplacené ceny zboží s DPH za každý i
započatý den prodlení.

/5/ Prodávající je povinen v případě porušení závazku blíže specifikovaného v čl. 8. odst. /4/ této
dohody (zejména prodlení s vyřízením reklamace nebo nedůvodné odmítání vyřízení reklamace)
zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny reklamovaného zboží, nejméně ve výši
1.000,- Kč (jeden tisíc korun českých) za každý i započatý den prodlení a každou reklamaci.

/6/ Prodávající je povinen v případě porušení závazku blíže specifikovaného v čl. 9 odst. /1/ až /5/
této dohody zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 500.000,- Kč (pět set tisíc korun českých).

/7/ Smluvní pokuty a úrok z prodlení jsou splatné do třiceti (30) kalendářních dnů od data, kdy byla
povinné smluvní straně doručena oprávněnou smluvní stranou písemná výzva k jejich zaplacení, a to
na bankovní účet oprávněné smluvní strany uvedený v této dohodě.

/8/ Smluvní pokuty mohou být kombinovány (tzn., že uplatnění jedné smluvní pokuty nevylučuje
souběžné uplatnění jakékoliv jiné smluvní pokuty).

/9/ Ustanoveními o smluvní pokutě není dotčen případný nárok kupujícího na náhradu škody vůči
prodávajícímu v částce převyšující výši smluvní pokuty sjednané pro příslušné porušení povinnosti
prodávajícího a povinnost prodávajícího řádně dodat kupujícímu zboží.

/10/ Smluvní pokuty a náhradu škody dle této dohody a dle občanského zákoníku, které je povinen
zaplatit prodávající kupujícímu, uplatňuje za kupujícího odpovědný pracovník Správy logistického
zabezpečení Policejního prezidia České republiky, případně jiný odpovědný pracovník stanovený
kupujícím.

                                                        Čl. 11.
                                              Odstoupení od dohody

/1/ Kupující je oprávněn odstoupit od této celé dohody nebo její části v případě podstatného porušení
této dohody prodávajícím. Za podstatné porušení se považuje zejména:

        a) prodlení prodávajícího s dodáním zboží o více než třicet (30) dní,

        b) prodlení prodávajícího s provedením reklamace o více než třicet (30) dní nebo nedůvodné
             odmítání provedení reklamace prodávajícím (odstoupení od této dohody je možné
             v rozsahu reklamovaného plnění),

        c) vadné plnění zboží podle § 2099 občanského zákoníku (odstoupení od této dohody
             kupující provede v souladu s § 2106 odst. 1 písm. d) občanského zákoníku),

        d) nepravdivé nebo zavádějící prohlášení prodávajícího podle čl. 9 odst. /5/ této dohody,

                                                            8
        e) dodání zboží neodpovídajícího specifikaci zboží uvedené v příloze č. 1 této dohody.

/2/ Kupující je dále oprávněn od této dohody odstoupit v případě, že:

        a) vůči majetku prodávajícího probíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí
             o úpadku,

        b) prodávající je nespolehlivým plátcem dle § 106a zákona č. 253/2004 Sb., o dani z přidané
             hodnoty,

        c) prodávající bezodkladně neoznámí prokazatelně kupujícímu skutečnost, že je v insolvenci
             nebo že hrozí její vznik, popř. že bylo správcem daně vydáno rozhodnutí, že je prodávající
             nespolehlivým plátcem dle § 106a zákona č. 253/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,

        d) prodávající vstoupí do likvidace,
        e) prodávající nemá bankovní účet řádně registrován v databázi „Registru plátců DPH“.
/3/ Prodávající je oprávněn odstoupit od této dohody, pokud je kupující v prodlení s úhradou faktury
o více než třicet (30) dnů od data splatnosti faktury.

/4/ Účinky odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení o odstoupení druhé smluvní
straně.

                                                        Čl. 12.
                                       Společná a závěrečná ustanovení

/1/ Tato dohoda se řídí právním řádem České republiky. Práva a povinnosti smluvních stran
neupravené touto dohodou, se řídí podle příslušných právních předpisů.

/2/ Smluvní strany se dohodly, že v případě pochybností o datu doručení jakéhokoliv dokumentu
uvedeného v této dohodě se má za to, že dnem doručení se rozumí pátý (5) pracovní den ode dne
odeslání dokumentu s výjimkou dokumentů, u kterých je určena lhůta pro doručení delší, a toto
odeslání musí být potvrzeno doručovací společností.

/3/ Smluvní strany se zavazují, že veškeré spory vzniklé v souvislosti s realizací této dohody budou
řešeny smírnou cestou – dohodou. Nedojde-li k dohodě, budou spory řešeny před příslušnými soudy.

/4/ Každá ze smluvních stran je povinna bez zbytečného odkladu písemně sdělit druhé smluvní
straně případnou změnu v údajích uvedených v záhlaví této dohody.

/5/ Prodávající ani kupující nejsou bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany
oprávněni postoupit práva a povinnosti z této dohody na třetí osobu.

/6/ Nevymahatelnost či neplatnost kteréhokoliv ustanovení této dohody nemá vliv na vymahatelnost
či platnost zbývajících ustanovení této dohody, pokud z povahy nebo obsahu takového ustanovení
nevyplývá, že nemůže být odděleno od ostatního obsahu této dohody.

/7/ Tato dohoda může být měněna nebo doplňována pouze na základě dohody obou smluvních stran
písemnými číslovanými dodatky k této dohodě.

                                                            9
/8/ Povinnost uzavření dodatku se nevztahuje na změnu pověřených pracovníků, kteří jsou
prodávajícím i kupujícím určení v této dohodě. Takováto změna pověřených pracovníků bude pouze
písemně oznámena druhé smluvní straně oprávněnou osobou.

/9/ Smluvní strany se dohodly, že tuto dohodu mohou ukončit vzájemnou dohodou.

/10/ Tato dohoda nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem
uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých
smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších
předpisů. Smluvní strany se dohodly, že zveřejnění této dohody v registru smluv zabezpečí kupující.

/11/ Smluvní strany prohlašují, že si tuto dohodu přečetly, s jejím obsahem souhlasí a že byla
sepsána na základě jejich pravé svobodné vůle, a na důkaz toho připojují své podpisy.

/12/ Tato dohoda je uzavřena elektronicky.

/13/ Součástí této dohody je:

     Příloha č. 1 - Specifikace zboží a kupní ceny

V Praze                                          V Praze

                  Ing. Martin Šlemer                       prodávající
                                                            (podpis)
           vedoucí odboru veřejných zakázek
                 Policejního prezidia ČR

                        kupující
                        (podpis)

                                             10
                                                  Rámcová dohoda č. j. PPR-21813-26/ČJ-2019-990640

Příloha č. 1 - Specifikace zboží a kupní ceny

                                               1
2
3
4
5
6
7
8