Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Obj. číslo: 22.4.2020 OBJEDNÁVKA Ze dne: Objednatel: Dodavatel: Služby města Český Krumlov s.r.o. Českokrumlovský rozvojový fond, spol. s r. o. Masná 131 Domoradice 1 381 01 Český Krumlov Český Krumlov, 381 01 Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku společnost je zapsaná v OR vedeném Krajským Krajského soudu v Č. Budějovicích, oddíl C, soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka vložka 705 6226 IČO: 42 39 61 82 IČO: 25151321 DIČ: CZ 42 39 61 82 DIČ: CZ25151321 Bankovní spojení: Komerční banka a. s. Bankovní spojení: ČSOB, a.s., pobočka Český Krumlov číslo účtu: 10200241/0100 číslo účtu: 186188602/0300 Mail: info@smck.cz Požadovaný termín dodání: 5.5.2020 Na základě nově objevených skutečností při provádění oprav propadlých částí povrchů pojezdové plochy v areálu Chvalšinská 242, Český Krumlov u Vás objednáváme dílčí rozšíření oprav o další drobné lokální vysprávky předmětné plochy, jejichž rozsah byl dohodnut na místě. Rozsah těchto dodatečných vysprávek bude v maximální výši 45 tis. Kč (bez DPH), přičemž cenová relace zůstane zachována ve výši jednotkových cen předchozí objednávky ze dne 13.3.2020 a bude fakturována na základě skutečně provedených prací v celkové výši kompletní dodávky. Práce budou celkově provedeny do 5.5.2020. Vyřizuje: Tomáš Palouda Ing. Tomáš Palouda, vedoucí provozu Tel.: 724 110 735 E – mail: palouda@ckfond.cz