Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
DOHODA o provedení přípravy k práci č. SOA-PC-1/2017 uzavřená mezi Úřadem práce České republiky zastupující osoba: Ing. Milan Niebauer sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7 identifikační číslo: 72496991 kontaktní adresa: Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Karlových Varech, Závodní 385/98, Dvory, 360 01 Karlovy Vary (dále jen "Úřad práce") na straně jedné a zaměstnavatelem: MOŽNOSTI TU JSOU o.p.s. zastupující osoba: Roman Hajšman, ředitel sídlo: Prokopova č.p. 17, Jižní Předměstí, 301 00 Plzeň 1 IČ: 27978311 číslo účtu: 737904389 / 0800 (dále jen "zaměstnavatel") na straně druhé. Článek I Účel dohody: Účelem dohody uzavřené podle § 72 odst. 2, písm. a) a § 73 odst. 1 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a podle § 3 odst. 1 vyhlášky č. 518/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, je úprava vzájemných vztahů mezi Úřadem práce a zaměstnavatelem, provádějícím přípravu k práci osoby se zdravotním postižením na individuálně přizpůsobeném pracovišti. Článek II Předmět dohody: 1. Předmětem dohody je provedení přípravy k práci na pracovní činnost pro osobu se zdravotním postižením: jméno a příjmení: rodné číslo: bydliště: (dále jen "účastník“) 2. Místo konání přípravy k práci: Prokopova č.p. 397/17, Jižní Předměstí, 301 00 Plzeň 1, případně další místa určená zaměstnavatelem po projednání s Úřadem práce 3. Způsob provedení přípravy k práci: Denní docházka dopoledne i odpoledne Formou pracovních směn nepřesahujících 4 hodiny denně. 4. Obsahem přípravy k práci je: Dohoda o provedení přípravy k práci č. SOA-PC-1/2017 strana 1 MPSV - OSÚ, ved. odd. 616, 15. 11. 2005 Účastníkovi pracovní rehabilitace je v rámci tohoto druhu podpory zajišťována příprava k práci 2 způsoby; teoretickou přípravou k práci a praktickou přípravou k práci. 5. Délka přípravy k práci: zahájení: 1.2.2017 ukončení: 2.8.2017 6. Doba, po kterou bude příprava k práci prováděna s podporou instruktora (vlastního zaměstnance): 500 hodin celkem 7. Způsob ověření získaných znalostí a dovedností: 220,00 Kč/hod, tj. celkem do výše Zhodnocení vývoje dovedností. 110000,00 Kč 8. Náklady na přípravu k práci: do výše 110000,00 Kč (slovy Stodesettisíc mzdové náklady instruktora: korun českých) Celkové náklady přípravy k práci: (bez DPH) Článek III Zaměstnavatel se zavazuje: 1. Provést přípravu k práci v plném rozsahu podle článku II dohody. 2. Prokazatelně seznámit účastníka s cílem a obsahem přípravy k práci a stanovit mu studijní, výcvikové a pracovní povinnosti. Prokazatelně ho seznámit s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a předpisy o požární ochraně mající vztah k přípravě k práci. Zajistit jeho bezpečnost a ochranu zdraví během celé přípravy k práci a vybavit jej nezbytnými ochrannými pracovními prostředky, pokud to charakter přípravy k práci vyžaduje. 3. Zajistit prokazatelnou evidenci účasti na přípravě k práci: instruktora (vlastního zaměstnance), účastníka. 4. Neprodleně, písemně nejpozději do 8 kalendářních dnů, informovat Úřad práce, pokud vzniknou překážky, které znemožní pokračování přípravy k práci. 5. Předložit Úřadu práce písemný návrh na vypovězení dohody o přípravě k práci s účastníkem, pokud tento neplní studijní, výcvikové či pracovní povinnosti nebo porušuje předpisy a řády zaměstnavatele, a to do 8 kalendářních dnů po vzniku důvodu. 6. Provést ověření znalostí a dovedností účastníka získaných v přípravě k práci a vystavit osvědčení ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno obdrží účastník a druhé Úřad práce. 7. V souladu s čl. II bodem 8 dohody fakturovat Úřadu práce náklady přípravy k práci, tj. do výše 110000,00 Kč celkem. Fakturaci provést měsíčně. Přílohou faktur budou výkazy účasti na přípravě k práci účastníka, instruktora. Lhůta splatnosti faktur bude stanovena na 30 kalendářních dnů. Dohoda o provedení přípravy k práci č. SOA-PC-1/2017 strana 2 8. Vrátit Úřadu práce poskytnuté finanční prostředky nebo jejich část, pokud nedodrží sjednané podmínky, nebo pokud mu jeho zaviněním byly poskytnuty neprávem nebo ve vyšší částce než náležely [§ 73 odst. 1 písm. i) zák. č. 435/2004 Sb.]. Vrácení bude provedeno ve lhůtě a způsobem stanoveným ve výzvě Úřadu práce. 9. Umožnit zaměstnancům Úřadu práce kontrolu dodržování sjednaných podmínek pro přípravu k práci, včetně účasti na ověření získaných znalostí a dovedností. Článek IV Úřad práce se zavazuje: 1. Uhradit na základě předložených faktur, včetně příloh, náklady přípravy k práci ve výši a způsobem dohodnutým v bodě III. 7 dohody. Úhradu provést na účet zaměstnavatele. Článek V Způsob kontroly sjednaných podmínek: 1. Úřadu práce přísluší právo kontroly plnění závazků plynoucích z této dohody podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. 2. Úřad práce a zaměstnavatel mohou dohodu písemně vypovědět, pokud druhá smluvní strana neplní dohodnuté závazky. Výpověď je účinná dnem jejího doručení druhé smluvní straně. Součástí výpovědi bude návrh na vyrovnání finančních závazků. Článek VI Všeobecná ustanovení: 1. Změny této dohody budou učiněny jen se souhlasem obou smluvních stran písemným dodatkem k dohodě. 2. V případě zániku některé ze smluvních stran přecházejí její práva a povinnosti vyplývající z dohody na jejího právního nástupce. 3. Smluvní strany si vyhrazují právo vypovědět dohodu v případě vzniku překážky, která znemožňuje dokončení přípravy k práci, vždy však písemnou formou. Součástí výpovědi bude návrh na vyrovnání finančních závazků. 4. Dohoda nabývá účinnosti dnem podpisu obou smluvních stran. Je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno obdrží zaměstnavatel a jedno Úřad práce. 5. Smluvní strany této dohody po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že tato byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle, že nebyla ujednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují své podpisy. Článek VII Další ujednání Zhodnocení vývoje účastníkových dovedností probíhá průběžně za pomocí následujících nástrojů. 1. Individuální pracovní plán. 2. Měsíční hodnocení. Dohoda o provedení přípravy k práci č. SOA-PC-1/2017 strana 3 3. Setkání kruhu. 4. Osvědčení o absolvování přípravy k práci Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Karlových Varech dne 31.1.2017. ............................................................ ............................................................ Roman Hajšman Ing. Milan Niebauer ředitel ředitel kontaktního pracoviště v Sokolově Za Úřad práce vyřizuje: Ing. Dagmar Jablonická Oddělení zaměstnávání osob se zdravotním postižením Dohoda o provedení přípravy k práci č. SOA-PC-1/2017 strana 4