Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1274173: Objednáváme u Vás ekologickou likvidaci tabáku, tabákových výrobků a

Příloha zz_Dokument 1 k _Objednávka - č. 1660003897_RS.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA č.                              16/600/03897 Ze dne: 2.8.2016

Odběratel:                                                       Dodavatel:
                                                                 SAKO Brno
ČR Generální ředitelství cel
Generální ředitelství cel                                        Jedovnická 2
Budějovická 7                                                    628 00 Brno 28

140 96 Praha 4

Banka:                                                           Banka:
                                                                 Č. účtu:
Č. účtu:                                                         IČ:

IČ:         71214011                                                         60713470

Místo dodání:                                                    Termín dodání:
Generální ředitelství cel, Budějovická 7, Praha 4, odbor
13 ( pro odbor 31), kontaktní osoba xxxxxx, tel.: xxxxx

Předmět objednávky: Objednáváme u Vás ekologickou likvidaci tabáku, tabákových výrobků a komponentů k jejích
výrobě drcením a následně spálením. Jedná se o cca 371 tun. Termíny likvidace si sjedná kontakní osoba, uvedená v
místě dodání. Požadujeme zaslání akceptaci objednávky a splatnost faktury 30 dnů.

Položky objednávky                               MJ       Cena/MJ  Množství      Částka v CZK       Částka v CZK 1/
                                                                                 s DPH              bez DPH

Likvidace tabáku a jeho komponentů            t           2 000,00 371,00              897 820,00   742 000,00
                                                                                       897 820,00
Celkem:

Žádáme o zaslání akceptace objednávky zveřejňované dle zák. č. 340/2015 Sb. (kopie objednávky s razítkem,
podpisem a datem akceptace - týká se objednávek nad 50 tis. Kč bez DPH!). Žádáme, abyste při vystavení faktury
uvedli i číslo objednávky. Děkujeme

Poznámka:   Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli i číslo naší objednávky a 30 denní splatnost Děkujeme.
            Schálený ZZ 7675/2016.

Objednávku vystavil a vyřizuje: xxxxxxxxxxxx                     Objednávku schválil: xxxxxxxxxxxx

16.02.2017 OBJ_0XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX                            02.08.2016      OBJ_1XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Datum Podpis                                  Telefonní spojení  Datum                 Podpis

Příkazce operace: xxxxxxxxxxxxx

02.08.2016            OBJ_2XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Datum                 Podpis

1/ Zahrnuje dopravu do místa určení.

                                                                                       Strana:               1/1