Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12863260: Smlouva o poskytnutí neinvestiční dotace - projekt "Prevence

Příloha SML_LT1_CCK_Litomerice.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Krajský úřad                         20/SML1889/SOPD/SMT

     Číslo smlouvy u poskytovatele:
     Číslo smlouvy u příjemce:

          SMLOUVA O POSKYTNUTÍ NEINVESTIČNÍ DOTACE

   uzavřená v souladu s ust. §10a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech
   územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č. 250/2000 Sb.“)

Smluvní strany

Poskytovatel

Ústecký kraj

Sídlo:        Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem

Zastoupený: Mgr. Bc. Petrem Šmídem, náměstkem hejtmana Ústeckého kraje

Kontaktní osoba: Ing. Dagmar Waicová, vedoucí odboru

E-mail/telefon: waicova.d@kr-ustecky.cz / 475 657 212

IČ:           70892156

DIČ:          CZ70892156

Bank. spojení: Česká spořitelna, a.s.

              číslo účtu: 1630952/0800

(dále jen ,,poskytovatel“)

a

Příjemce (název/obchodní firma/jméno a příjmení):

Oblastní spolek Českého červeného kříže Litoměřice

Sídlo:        Tylova 1239/16, 412 01 Litoměřice - Předměstí

Zastoupený: Olgou Šotnarovou, ředitelkou

Kontaktní osoba: Bc. Martin Havelka

E-mail/telefon: info@ccklitomerice.cz / 602 276 022

IČ:           00426105

DIČ:          CZ00426105

Bank. spojení: Česká spořitelna

              číslo účtu: 1002298319/0800

Kopie dokladu o právní subjektivitě příjemce je součástí spisu č.j. KUUK/022199/2020,

uloženého na odboru školství, mládeže a tělovýchovy Krajského úřadu Ústeckého kraje.

(dále jen ,,příjemce“)

                         uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto

          SMLOUVU O POSKYTNUTÍ NEINVESTIČNÍ DOTACE
                      V RÁMCI DOTAČNÍHO PROGRAMU

      „PREVENCE RIZIKOVÉHO CHOVÁNÍ V ÚSTECKÉM KRAJI
                                     V ROCE 2020“

                                     strana 1 / 8
                                            (dále jen „smlouva“)

                                                   Preambule

Pro účely poskytování dotací byly usnesením Zastupitelstva Ústeckého kraje č.
013/13Z/2018 ze dne 25. 6. 2018 schváleny Zásady pro poskytování dotací a návratných
finančních výpomocí Ústeckým krajem (dále jen „Zásady“). Smlouva se uzavírá v souladu
s těmito Zásadami, které jsou pro příjemce závazné ve věcech touto smlouvou
neupravených.

                                                     Článek I.

                                Předmět smlouvy, účel a výše dotace

1. Poskytovatel v souladu s usnesením Rady Ústeckého kraje č. 035/97R/2020 ze dne
   29. 4. 2020 poskytuje příjemci ze svého rozpočtu neinvestiční dotaci ve výši 124 000,-
   Kč (slovy: sto dvacet čtyři tisíc korun českých), která bude převedena bezhotovostně
   na účet příjemce uvedený v záhlaví této smlouvy, pod UZ (účelovým znakem) 00092,
   za podmínky, že ji příjemce stanoveným způsobem použije nejpozději do 31. 12. 2020.

2. Dotace je poskytnuta na základě žádosti o poskytnutí dotace ze dne 30. 1. 2020.

3. Dotace je poskytnuta na program dlouhodobé školské primární prevence. (dále jen
   ,,projekt“).

4. Dotace nenaplňuje znaky veřejné podpory ve smyslu čl. 107 Smlouvy o fungování
   Evropské unie

5. Dotace je slučitelná s dotací poskytnutou z rozpočtu jiných územních samosprávných
   celků, státního rozpočtu nebo fondů EU, pokud to pravidla pro poskytnutí těchto podpor
   nevylučují.

                                                    Článek II.

                                         Podmínky použití dotace,
                                  doba, v níž má být dosaženo účelu,

                                        způsob poskytnutí dotace

1. Dotace je příjemci poskytnuta ve výši dle čl. I. odst. 1 smlouvy za účelem realizace
   předloženého projektu Program dlouhodobé školské primární prevence (dále jen
   „projekt“), dle poskytovatelem odsouhlaseného rozpočtu všech plánovaných výdajů
   (dále jen „plánovaný nákladový rozpočet“), a to v rozsahu v něm uvedeného
   procentuálního podílu dotace na úhradě plánovaných uznatelných nákladů za dodržení
   druhového členění plánovaného nákladového rozpočtu. Plánovaný nákladový rozpočet
   předložený příjemcem v projektu je nedílnou součástí této smlouvy jako její příloha č.
   1.

2. V plánovaném nákladovém rozpočtu, který je přílohou této smlouvy, se za
   neuznatelný náklad označují následující náklady:
   - Položka: Materiál – odborná literatura, barevná tiskárna, úklidové potřeby, PHM

                                                                         strana 2 / 8
   - Položka: Služby – mobil, internet+pevná linka+energie+odpady+nájemné v zázemí
        KC, vzdělávání, supervize, servis PC a webových stránek, software, tisk letáků,
        správní režie, pojištění

3. Změny v rámci druhového členění rozpočtu je možné provádět pouze za podmínek
   stanovených čl. VIII. odst. 6 Zásad za předpokladu předchozího písemného souhlasu
   odboru školství, mládeže a tělovýchovy krajského úřadu. V těchto případech nebude
   uzavírán dodatek ke smlouvě.

4. Termínem ukončení realizace projektu je 31. 12. 2020. Pro příjemce je tento termín
   stanoven jako závazný ukazatel.

5. Dotace je poskytnuta účelově (viz čl. II. odst. 1. smlouvy) a lze ji použít pouze na úhradu
   uznatelných nákladů přímo souvisejících s realizací projektu a vzniklých v době od
   1. 1. 2020 do 31. 12. 2020 (termín realizace projektu).

Uznatelný náklad je nezbytný náklad, který splňuje všechny následující podmínky:

    a) vyhovuje zásadám efektivnosti, účelnosti a hospodárnosti,
    b) vznikl příjemci v přímé souvislosti s prováděním projektu a v rámci termínu

         realizace projektu,
    c) byl skutečně uhrazen v rámci termínu realizace projektu a zachycen v účetnictví

         příjemce na jeho účetních dokladech, je identifikovatelný, ověřitelný a podložený
         prvotními podpůrnými doklady.

Neuznatelný náklad je náklad na:

    a) pořízení dlouhodobého a krátkodobého finančního majetku,
    b) úroky, penále, pokuty a jiné sankce,
    c) opatření pro možné budoucí ztráty nebo dluhy,
    d) nákupy pozemků a budov,
    e) ztráty z devizových kurzů,
    f) reprezentativní náklady (rautové, cateringové, alkohol atp.),
    g) nájemné s následnou koupí (leasing),
    h) cestovné nad rámec zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších

         předpisů, pro zaměstnavatele, který je uveden v § 109 odst. 3 tohoto právního
         předpisu,
    i) mzdy včetně odvodů nad rámec platových předpisů pro zaměstnance ve veřejných
         službách a správě,
    j) náhrady mzdy za dobu nepřítomnosti (dovolená, nepřítomnost, nemoc, svátek)
    k) finanční odměny pro účastníky akce (finanční dar, výhra).

6. Dotace bude poskytnuta jednorázově bankovním převodem na účet příjemce uvedený
   v čl. I. této smlouvy do 30 dnů ode dne uzavření této 22,25%. Závazný ukazatel musí
   být dodržen ve vztahu k celkovým uznatelným nákladům projektu za dodržení
   druhového členění plánovaného nákladového rozpočtu.

                                                    Článek III.

                                       Práva a povinnosti příjemce

Příjemce prohlašuje, že dotaci přijímá a v této souvislosti se zavazuje:

                                                                         strana 3 / 8
1. Použít dotaci za účelem realizace předloženého projektu, pro který byla dotace
    poskytnuta, a v souladu s podmínkami sjednanými v této smlouvě.

2. Dotaci nepřevést na jiný subjekt.

3. Dotaci nepoužít na úhradu DPH, je-li příjemce plátcem DPH s nárokem na uplatnění
    odpočtu této daně.

4. Odpovídat za hospodárné použití přidělených prostředků v souladu se schváleným
    plánovaným nákladovým rozpočtem projektu, který je přílohou této smlouvy, a jejich
    řádné a oddělené sledování v účetnictví, pod daným účelovým znakem (UZ),
    vedeném v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších
    předpisů, a to jak z hlediska nákladů projektu hrazených z dotace, tak z hlediska
    celkových uznatelných nákladů projektu.

5. Uvádět na všech účetních dokladech účelový znak kraje. Označovat originály
    účetních dokladů informací o tom, že projekt je spolufinancován Ústeckým krajem.

6. Předat poskytovateli písemnou závěrečnou zprávu o použití poskytnuté dotace, a to
    do 30 dnů od ukončení realizace projektu. Spolu se závěrečnou zprávou je příjemce
    povinen předložit finanční vypořádání dotace. Ze závažných důvodů může být termín
    předložení závěrečné zprávy na žádost příjemce, postupem dle Zásad, prodloužen.
    Pokud byl projekt realizován před uzavřením této smlouvy, je příjemce povinen
    předložit poskytovateli finanční vypořádání poskytnuté dotace do 30 dnů od uzavření
    této smlouvy.

       I. Závěrečná zpráva musí obsahovat:

       - označení příjemce,

       - číslo smlouvy poskytovatele uvedené na 1. straně smlouvy,

       - popis realizace projektu včetně dodržování jeho harmonogramu,

       - kvalitativní a kvantitativní výstupy projektu,

       - přínos projektu pro cílové skupiny,

       - celkové zhodnocení projektu,

       - finanční vypořádání dotace, včetně účelového znaku.

       II. Finanční vypořádání dotace (přehled o čerpání a použití poskytnuté dotace)
       musí obsahovat:

       - přehled všech nákladů a výnosů projektu,

       - přehled nákladů projektu hrazených z dotace v členění dle účelového určení,

       - přehled o vrácení nepoužitých prostředků do rozpočtu poskytovatele,

       - výpis z odděleného účetnictví (případně účetnictví vedeného pod účelovým
            znakem), jestliže je příjemce povinen účetnictví vést, jak z hlediska nákladů
            projektu hrazených z dotace, tak z hlediska celkových uznatelných nákladů
            projektu.

7. Umožnit pověřeným pracovníkům poskytovatele provádět kontrolu čerpání a využití
    prostředků dotace v návaznosti na rozpočet projektu a v této souvislosti jim umožnit
    nahlížet do účetní evidence. Umožnit provádět kontrolu jak v průběhu, tak i po
    ukončení realizace projektu.

                                                                       strana 4 / 8
8. Neprodleně písemně informovat, nejpozději však do 7 dnů, odbor školství, mládeže
    a tělovýchovy krajského úřadu o všech změnách týkajících se tohoto smluvního
    vztahu, včetně identifikace příjemce nebo podpořeného projektu.

9. V případě vykázaného vyššího procentuálního podílu dotace ve vztahu ke
    skutečným nákladům realizovaného projektu, než jaký byl stanoven jako závazný
    ukazatel (viz čl. II odst. 7 smlouvy), prostředky, o které byl dohodnutý podíl dotace
    překročen, vrátit. Tyto prostředky příjemce poukáže zpět na účet poskytovatele,
    z něhož mu byly poskytnuty, a to současně s předložením závěrečné zprávy.

10. Vrátit nevyčerpanou část dotace zpět na účet poskytovatele, z něhož mu byla
    poskytnuta v případě, že skutečně vynaložené náklady budou nižší než náklady
    uvedené v plánovaném nákladovém rozpočtu, současně s předložením závěrečné
    zprávy.

11. Vrátit poskytnutou dotaci zpět na účet poskytovatele, z něhož byla dotace na
    realizaci projektu poskytnuta, v případě, že se projekt neuskuteční, nejpozději do 7
    kalendářních dnů ode dne, kdy se o této skutečnosti dověděl, současně písemně
    informovat poskytovatele o vrácení dotace.

12. Respektovat závěry kontroly provedené v souladu se zákonem a dle čl. XI. Zásad.

13. Zadávat veřejné zakázky v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání
    veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, jestliže se příjemce stal
    dotovaným zadavatelem ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 tohoto zákona a dodržovat
    v souvislosti s čerpáním dotace veškeré další obecně závazné právní předpisy.

14. Je-li příjemce právnickou osobou, je povinen zajistit, aby případné rozhodnutí o jeho
    likvidaci nebo přeměně podle příslušných právních předpisů bylo přijato až po
    předchozím souhlasu poskytovatele. Příjemce je povinen poskytovateli poskytnout
    veškeré informace o záměru likvidace nebo přeměny, které mohou podle názoru
    poskytovatele ovlivnit podmínky a účel poskytnuté dotace.

15. Příjemce je povinen s poskytovatelem spolupracovat při plnění jeho povinnosti vůči
    Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a Evropské komisi.

                                                  Článek IV.

                                     Porušení rozpočtové kázně

1. Porušením rozpočtové kázně je každé neoprávněné použití nebo zadržení
    peněžních prostředků poskytnutých jako dotace (§ 22 odst. 1 až 3 zákona č.
    250/2000 Sb.). V případě, že se příjemce dopustí porušení rozpočtové kázně tím, že
    neoprávněně použije nebo zadrží poskytnutou dotaci, bude poskytovatel postupovat
    dle § 22 zákona č. 250/2000 Sb. a bude příjemci uložen odvod včetně penále za
    prodlení s odvodem ve výši stanovené platnými právními předpisy a touto smlouvou.

2. Pokud příjemce předloží závěrečnou zprávu včetně finančního vypořádání v termínu
    stanoveném ve smlouvě, ale finanční vypořádání nebo závěrečná zpráva nebudou
    obsahovat všechny náležitosti stanovené ve smlouvě, dopustí se příjemce porušení
    rozpočtové kázně až v případě, že nedoplní neúplnou závěrečnou zprávu nebo
    finanční vypořádání ani po marném uplynutí náhradní lhůty 10 dnů ode dne doručení
    výzvy poskytovatele k nápravě.

                                                                       strana 5 / 8
3. V případě porušení rozpočtové kázně, které poskytovatel považuje za méně
    závažné, bude vždy uložen odvod za tato porušení procentem z celkové částky
    poskytnuté dotace následovně:

  a) předložení závěrečné zprávy do 15 kalendářních dnů po lhůtě stanovené
       smlouvou či dle odst. 6) čl. XII Zásad – výše odvodu činí 5 %.

  b) předložení závěrečné zprávy do 30 kalendářních dnů po lhůtě stanovené
       smlouvou či dle odst. 6) čl. XII Zásad – výše odvodu činí 10 %.

  c) předložení doplněné závěrečné zprávy do 15 kalendářních dnů od uplynutí
       náhradní lhůty uvedené ve výzvě poskytovatele dle odst. 2 tohoto článku – výše
       odvodu činí 3 %.

  d) předložení doplněné závěrečné zprávy do 30 kalendářních dnů od uplynutí
       náhradní lhůty uvedené ve výzvě poskytovatele dle odst. 2 tohoto článku – výše
       odvodu činí 6 %.

  e) nedodržení povinnosti vést dotaci v odděleném účetnictví – výše odvodu činí 10 %.

  f) nedodržení povinnosti vést celkové uznatelné náklady projektu v odděleném
       účetnictví – výše odvodu činí 20%.

  g) nedodržení povinnosti označovat originály účetních dokladů informací o tom, že
       projekt je spolufinancován Ústeckým krajem – výše odvodu činí 10 %.

  h) nedodržení povinnosti uvádět na všech účetních dokladech účelový znak – výše
       odvodu činí 5%.

  i) nedodržení povinnosti publicity v případě informování sdělovacích prostředků –
       výše odvodu činí 5 %.

  j) nedodržení povinnosti publicity neoznačením publikací, internetových stránek či
       jiných nosičů „sponzorským vzkazem“ – výše odvodu činí 5 %.

4. Odvody za porušení rozpočtové kázně při použití téže dotace se sčítají, s výjimkou
    odvodů za porušení rozpočtové kázně porušením pravidel pro zadávání veřejných
    zakázek. Za porušení pravidel pro zadávání veřejných zakázek se uloží odvod ve
    výši nejzávažnějšího porušení těchto pravidel u stejné zakázky. Při neoprávněném
    použití peněžních prostředků dle § 22 odst. 2 písm. a) nebo b) zákona č. 250/2000
    Sb. odpovídá odvod za porušení rozpočtové kázně výši poskytnutých prostředků,
    mimo případů, kdy se podle této smlouvy (odst. 3 tohoto čl.) za porušení méně
    závažné povinnosti uloží odvod nižší. Při porušení několika méně závažných
    povinností se odvody za porušení rozpočtové kázně sčítají. Odvody za porušení
    rozpočtové kázně lze uložit pouze do výše peněžních prostředků poskytnutých ke
    dni porušení rozpočtové kázně. Při podezření na porušení rozpočtové kázně může
    poskytovatel pozastavit poskytnutí peněžních prostředků, a to až do výše
    předpokládaného odvodu. Pokud krajský úřad uloží odvod za porušení rozpočtové
    kázně, v rozhodnutí uvede, že z uloženého odvodu bude odvedena pouze částka ve
    výši rozdílu mezi uloženým odvodem a peněžními prostředky neposkytnutými z
    důvodu podezření na porušení rozpočtové kázně. Pokud krajský úřad odvod neuloží,
    poskytovatel poskytne pozastavené peněžní prostředky příjemci.

                                                  Článek V.

                                                                       strana 6 / 8
                                       Výpověď a zrušení smlouvy

1. Poskytovatel je oprávněn vypovědět smlouvu v případě, že příjemce porušil smluvní
    povinnost stanovenou touto smlouvou. Výpověď musí mít písemnou formu a nabývá
    účinnosti uplynutím výpovědní lhůty, která činí 30 dnů. Ve výpovědní lhůtě bude
    pozastaveno vyplácení dotace.

2. Smluvní strany můžou podat písemný návrh na zrušení smlouvy z důvodů uvedených
    v § 167 odst. 1 správního řádu. Pokud strana smlouvy, které byl návrh doručen, s ním
    vysloví souhlas, smlouva zaniká dnem, kdy písemný souhlas dojde smluvní straně,
    která návrh podala. Pokud strana smlouvy, které byl návrh doručen, s ním nevysloví
    souhlas, smlouva nezaniká.

3. Smlouvu lze ukončit také na základě písemné dohody smluvních stran.

4. Spory z právních poměrů při poskytnutí dotace rozhoduje podle správního řádu
    Ministerstvo financí ČR.

                                                    Článek VI.

                                                     Publicita

1. Příjemce je povinen v případě informování sdělovacích prostředků o projektu uvést
     fakt, že projekt byl podpořen Ústeckým krajem (poskytovatelem).

2. Na výstupech projektu typu publikací, internetových stránek či jiných nosičů uvede
     příjemce skutečnost, že projekt podpořil poskytovatel (dále „Sponzorský vzkaz“) v
     provedení respektující logomanuál poskytovatele. Příjemce podpisem smlouvy
     výslovně prohlašuje, že se s daným logomanuálem seznámil.

3. Příjemce je povinen předložit návrh způsobu použití a umístění „Sponzorského
     vzkazu“ ke schválení poskytovateli, případně upravit návrh podle námitek
     poskytovatele a předložit ho poskytovateli ke konečnému schválení. Za poskytovatele
     rozhoduje kontaktní osoba uvedená v označení smluvních stran.

4. Příjemce je povinen prezentovat poskytovatele v následujícím rozsahu, a to nejméně
     po dobu trvání projektu:
       a) logo poskytovatele umístěné, v souladu s logomanuálem, na – pozvánkách,
            plakátech, programech, vstupenkách souvisejících s akcí (projektem),
       b) verbální prezentace poskytovatele v médiích a na tiskových konferencích
            pořádaných u příležitosti akce (projektu),

       c) viditelné a prominentní umístění loga poskytovatele v místech konání akce
            (realizace projektu) v počtu odpovídajícím rozsahu a významu akce (propagační
            komponent s logem si příjemce může po domluvě zapůjčit od poskytovatele),

      d) umístění aktivního odkazu www.kr-ustecky.cz na internetových stránkách
            souvisejících s konáním akce (realizací projektu),

5. Logo Ústeckého kraje (poskytovatele) je ochrannou známkou, která požívá ochrany
    podle zákona č. 441/2003 Sb., o ochranných známkách a o změně zákona č. 6/2002
    Sb. o soudech, soudcích, přísedících a státní správě soudů a o změně některých

                                                                         strana 7 / 8
    dalších zákonů (zákon o soudech a soudcích), ve znění pozdějších předpisů, (zákon
    o ochranných známkách), ve znění pozdějších předpisů.

                                                   Článek VII.

                                               Ostatní ujednání

1. Tato smlouva bude v úplném znění uveřejněna prostřednictvím registru smluv
     postupem dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých
     smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění
     pozdějších předpisů. Příjemce prohlašuje, že souhlasí s uveřejněním svých osobních
     údajů obsažených v této smlouvě, které by jinak podléhaly znečitelnění, v registru
     smluv, popř. disponuje souhlasem třetích osob uvedených na své straně
     s uveřejněním jejich osobních údajů v registru smluv, které by jinak podléhaly
     znečitelnění. Smluvní strany se dohodly na tom, že uveřejnění v registru smluv
     provede poskytovatel, který zároveň zajistí, aby informace o uveřejnění této smlouvy
     byla zaslána příjemci na e-mail: litomerice@cervenykriz.eu Smlouva nabývá platnosti
     dnem jejího uzavření a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv.

2. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze po dohodě smluvních stran formou
    písemných a číslovaných dodatků.

3. Pokud v této smlouvě není stanoveno jinak, použijí se přiměřeně na právní vztahy z ní
     vyplývající příslušná ustanovení zákona č. 250/2000 Sb., správního řádu, případně
     příslušná ustanovení občanského zákoníku s výjimkou uvedenou v § 170 správního
     řádu.

4. Tato smlouva je vyhotovena ve 2 vyhotoveních s platností originálu, přičemž každá
    ze smluvních stran obdrží 1 vyhotovení.

5. O poskytnutí dotace a uzavření této smlouvy bylo rozhodnuto Radou Ústeckého kraje
    usnesením č. 035/97R/2020 ze dne 29. 4. 2020.

V Ústí nad Labem dne 3. 6. 2020              V Litoměřicích dne 19. 5. 2020

…………………………………………….                           ………………………………………………

Poskytovatel                                 Příjemce
Ústecký kraj                                 Oblastní spolek Českého červeného kříže
Mgr. Bc. Petr Šmíd,                          Litoměřice
náměstek hejtmana kraje                      Olga Šotnarová
na základě pověření dle usnesení             ředitelka
Rady Ústeckého kraje č. 077/16R/2017

Přílohy:
Příloha č. 1 - Plánovaný nákladový rozpočet

                                 strana 8 / 8
                                                                           Příloha 1
              Podrobný rozpočet financování projektu

Dotační program Prevence rizikového chování v Ústeckém kraji v roce 2020

Název příjemce dotace  Oblastní spolek Českého červeného Kříže Litoměřice
Název projektu         Program dlouhodobé školské primární prevence

Celkové plánované náklady projektu          557 303
Dotace                                      124 000
Spoluúčast                                  433 303
Procentuální podíl dotace na celkových
plánovaných nákladech projektu                22,25 %

Název položky:                          Výše nákladů:
Nákup materiálu                              20000 Kč
Nákup služeb                                       0 Kč
Úhrada cestovného:                           20000 Kč
Osobní náklady:
Celkové plánované náklady projektu         517303 Kč
                                           557303 Kč

Konkrétní vymezení uznatelných nákladů projektu:

Materiál: barvy do tiskárny, popisovače, etikety, kreslící potřeby, batohy pro lektory
Cestovné: cestovné pracovníků do škol (MHD, osobní automobil)
Osobní náklady: dohody o provedení práce

V Litoměřicích dne 19. 5. 2020
                                    Podpis statutárního zástupce: ………...………...………………….....