Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1291389: Tato Smlouva je uzavírána v návaznosti na proces přidělování

Příloha SmlouvaINO_63_01_000345_2016-Text smlouvy (veřejná kopie) [CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        3, ?•                                                     MHMPP04ASZX9

 1ro 1= ;2                                                         Stejnopis č. 1

a flS                       Smlouva č. INO/63/01/000345/2016

o                    Smlouva o přidělení reklamních ploch městského mobiliáře
             uzavřena podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění
         oN
                                                     (dále jen „Smlouva“)
|!lé

E

c
>

x:

Hlavní město Praha

se sídlem:                  Mariánské náměstí 2, 110 01 Praha 1
zastoupené:                 Ing. et Ing. Jana Berková, ředitelka odboru komunikace a
                            marketingu
IČO:                        000 64 581
DIČ:                        CZ 000 64 581
Bankovní spojení:           PPF banka a.s.. F.vronská 2690/17, 160 41 Praha 6
Číslo účtu:
kontaktní osoba:            Ing. Iva Trubková.

(dále jen „Poskytovatel44)

a

Národní galerie v Praze

se sídlem:                  Palác Kinských, Staroměstské nám. 12, Praha 1, 110 15
zastoupené:                 doc. Dr. Jiří Fajt, PhD. generální ředitel
IČO:                        00023281
DIČ:                        CZ00023281
Zapsaná/zřízená:            zákonem č. 148/49 Sb.
Bankovní spojení:
Číslo účtu:                                      a. s.
kontaktní osoba:
                            Tomáš Pospíšil

(dále jen „Příjemce44)

             (Poskytovatel a Příjemce budou dále společně označování jen jako „Smluvní strany44)
                   se níže uvedeného dne, měsíce a roku dohodly, že uzavírají tuto smlouvu.
                                                   Článek 1
                                                  Preambule

1. Poskytovatel je veřejnoprávní korporací, jejíž činnost je upravena zejména zákonem
č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů a jež nakládá
s veřejnými prostředky jako poskytovatel veřejné podpory dle čl. 107 odst. 1 Smlouvy o
fungování Evropské unie.

2. Tato Smlouva je uzavírána v návaznosti na proces přidělování reklamních ploch
městského mobiliáře provozovaného společností JCDecaux, městský mobiliář, spol. s r. o.
(dále jen „Městský mobiliář44), upravený Zásady zabezpečování propagace na reklamních
plochách městského mobiliáře, schválených usnesením Rady hl. m. Prahy
č. 471 ze dne 10. 03. 2016.

                                                   Článek 2
                                              Předmět smlouvy

1. Předmětem této Smlouvy je závazek Poskytovatele poskytnout Příjemci reklamní
plochy Městského mobiliáře na území hl. m. Prahy (dále jen „Reklamní plochy44) v druhu a
rozsahu uvedeném v této Smlouvě, a to na realizaci akce s názvem Císař Karel IV. 1316 -
2016.

2. Reklamní plochy jsou dle druhu rozděleny na:

         a) Citilight vitríny (dále jen „CLV*4);
         b) Rolling boardy (dále jen ,,RLB44).

3. Předmětem této Smlouvy je též závazek Příjemce Reklamní plochy přijmout za
podmínek uvedených v této Smlouvě a využít jej ke své propagaci za účelem, ke kterému mu
byly Reklamní plochy poskytnuty. V opačném případě si je Příjemce vědom trestněprávních
důsledků, které mohou být z tohoto jednání vyvozeny, zejména s ohledem na § 212 (dotační
podvod) zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník, v platném znění.

                                                   Článek 3
                                        Povinnosti smluvních stran

1. Poskytovatel poskytuje Příjemci Reklamní plochy druhu CLV v počtu 30 (slovy:
šedesát) ks na základě rozhodnutí Rady hl. m. Prahy o přidělení Reklamních ploch pro III.
čtvrtletí roku 2016 (dále jen „Rozhodnutí44). CLV plochy jsou poskytovány ve výlepovém
termínu od 19. 07. 2016 do 29. 08. 2016.

2. Příjemce se zavazuje zaslat Poskytovateli grafický návrh plakátů, nejpozději do 14
pracovních dnů před prvním výlepovým cyklem v daném kvartále, jenž budou vylepovány na
Reklamní plochy. Poskytovatel se zavazuje grafický návrh nejpozději do 3 pracovních dnů
schválit nebo vrátit Příjemci k přepracování. Příjemce grafický návrh přepracuje nejpozději
do 3 pracovních dnů. Schválením návrhu poskytovatel neodpovídá za správnost grafického
návrhu z hlediska technických požadavků uvedených v příloze č. 1 a 2 této Smlouvy.
3. Příjemce se zavazuje uvádět na všech plakátech vyvěšených na Reklamních plochách
logo HMP. Logo zašle na vyžádání Poskytovatel.

4. Příjemce se dále zavazuje schválený grafický návrh plakátu na vlastní náklady
vytisknout v počtu a o rozměru dle přidělených Reklamních ploch a předat vytištěné plakáty
do příslušných plakátoven společnosti JCDecaux, městský mobiliář, spol. s r. o.
(dále jen „JCDecaux44) dle zaslaných pokynů a v dostatečném časovém předstihu.

5. Příjemce se zavazuje, v případě, že Reklamní plochy nevyužije, tuto skutečnost
oznámit Poskytovateli bez zbytečného odkladu, jakmile se o této skutečnosti dozví,
prostřednictvím písemného vyjádření o nevyužití Reklamních ploch (dále jen „Oznámení44),
nej později 5 pracovních dnů před plánovaným výlepovým termínem uvedeném v odst. 1
tohoto článku. Příjemce zašle Poskytovateli Oznámení prostřednictvím elektronické
komunikace, a to formou e-mailu na adresu marketimz@,praha.eu či datovou schránkou na
adresu e-podatelny Magistrátu hl. m. Prahy. Bude-li Oznámení zasláno pouze prostřednictvím
e-mailu, Příjemce doručí též podepsaný originál Oznámení na podatelnu Magistrátu hl. m.
Prahy nejpozději do 10 pracovních dnů od odeslání e-mailu.

6. Příjemce se zavazuje, bez zbytečných odkladů, oznámit poskytovateli změnu adresy
sídla a dalších údajů uvedených ve Smlouvě, zejména adresy pro zasílání dokumentů, dojde-li
k nim v době platnosti a účinnosti této Smlouvy.

                                                   Článek 4
                                              Veřejná podpora

1. Poskytované Reklamní plochy nejsou1 poskytovány v režimu de minimis dle nařízení
Komise č. 1407/2013/EU ze dne 18. 12. 2013, o použití článků 107 a 108 Smlouvy o
fungování Evropské unie na podporu de minimis (dále jen „Podpora malého rozsahu'4).

                                                   Článek 5
                                               Trvání smlouvy

1. Tato Smlouva je sjednána na dobu určitou, a to do konce posledního výlepového
cyklu, pro který jsou Příjemci poskytovány Reklamní plochy, dle čl. 3. odst. 1.

2. Poskytovatel je oprávněn tuto Smlouvu vypovědět v případě, že Příjemce nepřepracuje
grafický návrh uvedený včl. 3 odst. 2 dle pokynů Poskytovatele. Výpověď je účinná dnem
doručení Příjemci.

3. Příjemce je oprávněn od této Smlouvy odstoupit, i bez udání důvodu, nejpozději 5
pracovních dní před přiděleným výlepovým termínem uvedeným v čl. 3 odst. 1.

4. Poskytovatel je oprávněn od této Smlouvy odstoupit, a to výhradně s účinky do
budoucna, v případě porušení této Smlouvy Příjemcem podstatným způsobem ve smyslu
§ 2002 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. V pochybnostech platí, že
za porušení této Smlouvy podstatným způsobem se považuje, pokud Příjemce nepředá do

1 Nehodící se škrtněte. V případě, že nebude uvedeno nebo nebude v souladu s ostatními dokumenty Žádosti o
využití reklamních ploch městského mobiliáře (dále jen Žádost'4), nebude brán na Žádost zřetel.
příslušných plakátoven společnosti JCDecaux vytištěné plakáty v době kratší než 5
pracovních dnů před výlepovým termínem uvedeným v čl. 3 odst. 1.

                                                   Článek 6
                                              Sankční ujednání

1. Nevyužije-li Příjemce přidělené Reklamní plochy a nezašle-li ve stanovené době
písemné vyjádření o nevyužití Reklamních ploch, je Poskytovatel oprávněn vyřadit Příjemce
z možnosti žádat o Reklamní plochy na dobu až 2 (dvou) let, čímž není dotčeno právo
Poskytovatele na náhradu škody.

2. Nevyužije-li Příjemce přidělené plochy a nezašle-li ve stanovené době písemné
vyjádření o nevyužití Reklamních ploch, je Poskytovatel oprávněn vymáhat náhradu škody
způsobenou tímto jednáním ve výši tržní hodnoty komerčních Reklamních ploch společnosti
JCDecaux násobenou počtem přidělených Reklamních ploch.

                                                   Článek 7
                                           Závěrečné ustanovení

1. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma Smluvními stranami.

2. Smlouva se vyhotovuje ve 4 (čtyřech) autorizovaných stejnopisech, z nichž
Poskytovatel obdrží 3 (tři) stejnopisy a Příjemce 1 (jeden) stejnopis.

3. Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu řádně přečetly, jejímu obsahu
porozuměly, její obsah je srozumitelný a určitý, že jim nejsou známy žádné důvody, pro které
by tato Smlouva nemohla být řádně plněna, nebo které by způsobovaly neplatnost této
Smlouvy a že je projevem jejich pravé, svobodné a vážné vůle prosté omylu, projevené při
plné způsobilosti právně jednat, a dále že tato Smlouva nebyla ujednána v rozporu se
zákonem a nepříčí se dobrým mravům a veškerá prohlášení v této Smlouvě odpovídají
skutečnosti, což vše níže stvrzují svými podpisy.

4. Tato Smlouva může být měněna nebo doplňována pouze písemnými, vzestupně
očíslovanými dodatky, odsouhlasenými a podepsanými oběma Smluvními stranami. Tyto
dodatky se stávají nedílnou součástí Smlouvy.

5. V případě, že se některá ustanovení této Smlouvy stanou neplatnými a současně budou
oddělitelná od ostatních ustanovení této Smlouvy, nezpůsobí neplatnost celé Smlouvy.
V takovém případě se smluvní strany zavazují takové neplatné ustanovení Smlouvy nahradit
ustanovením novým, které se svým obsahem a účelem bude nejvíce blížit obsahu a účelu
neplatného ustanovení, a to bez zbytečného odkladu, po požádání kterékoliv smluvní strany.

6. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato Smlouva byla uvedena v Centrální
evidenci smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, která je veřejně přístupná a která
obsahuje údaje o Smluvních stranách, číselné označení této Smlouvy, datum jejího podpisu a
text této Smlouvy. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě
nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
v platném znění a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších
podmínek.
7. V souladu s ustanovením § 43 odst. 1 zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze,
ve znění pozdějších předpisů, tímto hlavní město Praha potvrzuje, že uzavření této smlouvy
schválila Rada hlavního města Prahy svým usnesením č. 1587 ze dne 21. 06. 2016.

Přílohy tvořící nedílnou součást této smlouvy:

Příloha č. 1 - Informace a technické údaje o plakátech RLB na městském mobiliáři
provozovaném společností JCDecaux
Příloha č. 2 - Informace a technické údaje o plakátech CLV na městském mobiliáři
provozovaném společností JCDecaux

V Praze dne 30 -06- W             V Praze dne 1 8 -07- 2016

Hlavní město Praha                Národní galerie v Praze

           Poskytovatel           Příjemce

Hlavní město Praha
Magistrát hlavního města Prahy
Odbor komunikace a marketingu
Mariánské nám. 2, 110 01 Praha 1
Příloha č. 1 Smlouvy

            Informace a technické údaje o plakátech RLB na městském mobiliáři
                                 provozovaném společností JCDecaux

                                    Rolling Board RLB (310x230cm)
                                              < digitální tisk >

• dodání tiskových dat:
preferujeme kompozitní tiskové PDF; nepřijímáme otevřená data (QXD, INDD aj.) ani
kancelářské aplikace MS Office (DOC apod.)

• montážní poměr: 1:10
rozlišení rastru: 500 dpi; u obrázků ve stupních šedi a černobílých (pérovka) je potřeba vyšší
rozlišení

• spadávka: 5 mm (1:10)

• rastrová grafika:
umíme zpracovat i tyto formáty: PSD, TIFF, EPS, JPG (pokud možno s minimálním stupněm
komprese a prostor CMYK)

• vektorová grafika:
zpracováváme formáty: AI nebo EPS; CDR nepreferujeme

• barevný prostor:
CMYK (nepoužívat RGB), budou-li v dokumentu použity přímé barvy, pak je nutné je
definovat v PANTONE® (v případě ofsetu)

• viditelná část:
viditelná část pro texty je 290 x 210 cm (umístěna středově); text či loga nesmí být mimo ni

• tiskové značky:
ořezové značky a pasovací značky v soutiskové/registrační barvě; značky nesmí zasahovat do
dokumentu

• předání podkladů:
E-mailem (pouze do velikosti cca 8MB), FTP (přístup k našemu FTP serveru sdělí obchodní
odd.), CD, DVD

□ Doporučujeme kvůli kontrole spolu s podklady zaslat i náhled (JPEG či PDF)
   Příloha č. 2 Smlouvy

/  Informace a technické údaje o plakátech CLV na městském mobiliáři

                         provozovaném společností JCDecaux

   1. Formát:            šířka: 118,5 cm

                         výška: 175 cm

   viditelná plocha minim.: 115 x 170 cm

   2. Kvalita papíru: 150 g/m2
                         bezdřevý
                         matný nátěr
                         tisk na spad

   3. Ostatní parametry a podmínky:

   Motiv tisknout na celou plochu papíru, nedávat do rámečku.

   Maximální rozsah plochy pro sponzorská loga může být do 10% plochy plakátu, optimální

   umístění ve spodní části. Abychom předešli případným sporům, doporučujeme před

   tiskem plakátu zaslat do JCDecaux tzv. vizuál (tiskovou předlohu) k odsouhlasení.

   JCDecaux si vyhrazuje právo nevyvěsit plakáty v případě, že rozsah sponzorských

   informací bude výrazně vyšší než stanovený limit, případně nebude odpovídat

   odsouhlasenému vizuálu.

   Kontaktní osoby za JCDecaux: Petra Klasnová T: 225 001 354

                                                    E: petra.klasnova@icdecaux.cz

                                       Pavel Kaňok  T: 603 531 590

                                                    E: pavel.kanok@icdecaux.cz

   4. Počet plakátů:
   JCDecaux sdělí vybraným subjektům počet plakátů, které je zapotřebí mít pro kampaň
   k dispozici. V tomto údaji jsou zahrnuty:
   a) všechny předpokládané plochy, na nichž budou plakáty vyvěšeny
   b) provozní rezerva 10% (klimatické vlivy, výstavba, vandalismus apod.)
   c) archivovaný plakát

   Při opakované kampani nelze zaručit použitelnost sejmutých plakátů pro jejich další
   vyvěšení. Z tohoto důvodu je zapotřebí pro každé opakování kampaně počítat s tiskem cca
   50% plakátů k základnímu množství navíc.

   5. Manipulace s plakáty po skončení kampaně
   Případný požadavek na vrácení plakátů po skončení kampaně (maximální množství V2
   z dodaného počtu kusů) sdělte prosím předem. Dle interního ceníku si společnost
   JCDecaux účtuje za sejmutí plakátů po skončení kampaně, vytřídění plakátů a přípravu
   pro odvoz cenu ve výši:
   do 5 ks: zdarma, do 50 ks: 500 Kč. Úhrada hotově při převzetí.
   Vyzvednutí plakátů a odvoz: 3.-10. den po skončení kampaně, po uplynutí této lhůty se
   plakáty likvidují.
m£i£

5llS

!l -j
li

iroi