Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12915216: Objednávka č. SZT2000477 pro středisko 4251 - RDG - oddělení

Příloha SZT2000477.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednává:
Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje
tř. Václava Klementa 147/23, 293 01 Mladá Boleslav
IČ: 27256456 DIČ: CZ27256456
Bankovní spojení: KB Mladá Boleslav č.ú. 35-3525450227/0100

              OBJEDNÁVKA č.: SZT2000477

Za objednatele:                                             Dodavatel:

Vyřizuje:                                                   Siemens Healthcare, s.r.o.
Telefon:                                                    Budějovická 779/3b
Email:                                                      14000 Praha

Datum objednávky: 08.06.2020                                IČ: 04179960
Místo dodání: 6652 - Servis zdravotní techniky
Žádá NS: 4251 RDG - oddělení chirurgie, nemocnice           Tel.:
Zakázka č.: 163559                                          Email: diagnostika.cz@siemens.com

Objednáváme u Vás k následujícímu přístroji:
         RTG - Multix PRO, 128/01, Multix Pro, Inv.č.: 9114, SN: 03766/01681, S09598S01

Opravu - odstranění závad zjištěných dne 5.6.2020 při BTK.              Obj. č.                Množství  Celkem bez DPH
- Nefunkční aretace podélného pojezdu sloupu                                                       1,00
- Nutná výměna lan ve sloupu a Vertixu
- Ulomený gumový doraz kazetového vozíku-pravá strana

Bližší informace podá Mgr. Janota, tel. 326742202

 Název
 Servis: Oprava - Oprava
 Celkem:

                                                                                 Cena bez DPH:           78 056,00 Kč
                                                                                 DPH 21%:                16 391,76 Kč
                                                                                 Cena včetně DPH:        94 447,76 Kč

                                                                                                         .........................................
                                                                                                                   Razítko, podpis

Na každou zakázku musí být vystaven cenový návrh, který musí být předem odsouhlasen.

Na dodacích listech, fakturách a dalších dokladech uvádějte vždy číslo objednávky. Není-li v objednávce uvedeno jinak, je místem dodání sídlo
objednavatele. Není-li v objednávce uvedeno jinak, činí splatnost faktur 30 dnů ode dne doručení objednavateli. Objednávka s hodnotou nad
50.000,- Kč bez DPH musí být přijata písemně, jinak je neplatná. Dodavatel souhlasí se zveřejněním této objednávky a jejího přijetí v registru
smluv. Přijatá objednávka se považuje za smlouvu uzavřenou dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Prosíme o zasílání faktur na adresu : podatelna@onmb.cz

Strana 1 z 1                                                DoctIS : © SoPHIS, a.s. : 09.06.2020 07:46:02 : Mgr. Bělovský Tomáš (26648)