Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřeli Příloha č. 9 Zadávací dokumentace / Návrh rámcové smlouvy jako součást nabídky uchazeče Rámcová dohoda „ Zimní obalová směs pro SÚSPK (201 7 ) “ uzavřená dle ustanovení § 17 24 a násl. , občanského zákoníku (dále jen „smlouva“) číslo smlouvy objednatele : 8500000155 číslo smlouvy dodavatele : smlouva je uzavřena na základě výsledku poptávkového řízení veřejné zakázky malého rozsahu realizovaného mimo režim zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZVZ“) – VZMR I. skupiny Smluvní strany Správa a údržba silnic Plzeňského kraje, p .o. (dále jen „S Ú SPK“) zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn.: Pr 737 vedenou u Krajského soudu v Plzni sídlo: Plzeň - Jižní Předměstí, Škroupova 18, PSČ 306 13 statutární orgán Bc. Pavel Panuška, generální ředitel IČ O : 72053119 DIČ: CZ72053119 telefon: 377 172 101 e-mail: posta @suspk.eu Kontaktní osoba: Jiří Mužík , tel. : 724 201 928 , e mail: jiri.muzik @suspk.eu korespondenční adresa: SÚSPK, Koterovská 162, 326 00 dále jen „ objednatel “ a OBALOVNA LETKOV, spol. s r. o. se sídlem Letkov 171, 326 00 Plzeň zastoupená: ing. Antonínem Hnízdem a Pavlem Chládkem, jednateli společnosti zapsaná u Krajského soudu v Plzni, oddíl C, vložka 4772 ze dne 15.4.1994 IČO: 49790633 , DIČ: CZ49790633 Osoba odpovědná za technické věci: Václav Sinkule, ředitel, tel.: 731 601 085, e-mail: vaclav.sinkule@eurovia.cz Bankovní spojení KB, a. s. Přeštice, č. ú.: 2390540297/0100 dále jen „ dodavatel “ 1. Účel smlouvy 1.1st Účelem této s mlouvy je zabezpečit průběžné poskytování dále v této smlouvě specifikovaného plnění (dodávka věci či provedení díla apod.) , za podmínek stanovených v této smlouvě a po dobu trvání této smlouvy . 1.2nd Objednateli na základě této smlouvy nevzniká povinnost poptat plnění, jež je předmětem této smlouvy , u dodavatele . 2. Předmět smlouvy 2.1. Předmětem této smlouvy je sjednání podmínek, za kterých budou po dobu trvání této smlouvy uzavírány jednotlivé sml ouvy (formou objednávky učiněné telefonicky, ústně nebo e - mailem), na jejichž základě se dodavatel zavazuje, že objednateli poskytne dohodnuté plnění (tj. např. odevzdá věc, která je předmětem koupě a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní ; provede dílo ve sjednaném rozsahu apod.) a na základě které se objednatel zavazuje, že plnění převezme a zaplatí za ně sjednanou cenu . 2.2. Na základě jednotlivých smluv uzavřených na základě této smlouvy se dodavatel zavazuje poskytovat objednateli následující plnění: a) studenou asfaltovou směs CANADER – MIX zimní pytlovaná (zrnitost do 8 mm), b) studenou asfaltovou směs CANADER – MIX zimní volně ložená (zrnitost do 8 mm). 2.3. V případě, že předmětem plnění je dodání věci dodavatelem objednateli bude plnění poskytováno v souladu s následujícím i podmínk ami : a) zboží bude bez přidružených nečistot, b) zboží nebude obsahovat žádné prvky jiné směsi ani příměsi. c) záruka za jakost 24 měsíců; 2.4. Dodavatel prohlašuje, že jím poskytnuté plnění dle této smlouvy má vlastnosti stanovené v tomto článku shora a je způsobilý k použití k účelu : oprav povrchu komunikací. 2.5. Sjedn an ý rozsah plnění (množství předmětu koupě nebo rozsah díla) bude stanoven v objednávkách objednatele dle čl. 3.1. této smlouvy, resp. v jednotlivých smlouvách. Součástí poskytnutí plnění bude odpovídající dodací list . 3. J ednotlivé smlouvy a postup jejich uzavírání 3.1st Objednatel učiní telefonicky, ústně nebo písemně (e-mailem) návrh jednotlivé smlouvy (dále jen „návrh smlouvy“) . 3.2nd Obdrží-li dodavatel návrh smlouvy je povinen: do 24 hodin (lhůta běží pouze v pracovních dnech, mimo pracovní dny se běh lhůty přerušuje) od obdržení návrhu smlouvy přijmout návrh smlouvy učiněný objednatelem , nebo bezodkladně vyrozumět objednatele , že odmítá návrh smlouvy přijmout (případně i s odůvodněním) . 3.3rd Jednotlivé smlouvy jsou uzavřeny okamžikem přijetí návrhu smlouvy dodavatelem, resp. okamžikem kdy dojde mezi objednatelem a dodavatelem ke shodě na všech podmínkách poskytnutí plnění . 3.4th Sjednává se, že hodnota jednotlivé smlouvy uzavřené podle této smlouvy musí být nižší než 50.000,- Kč bez DPH . Dodavatel není oprávněn akceptovat návrh smlouvy s hodnotou 50.000 Kč bez DPH nebo vyšší. 4. Místa plnění a oprávněné osoby 4.1. Místo plnění, resp. místo pro poskytnutí plnění: V provozovně dodavatele: Letkov 171, 326 00 Plzeň . 4.2. Osobou oprávněnou k učinění návrhu smlouvy dle čl. 3.1 . této smlouvy jsou : číslo střediska oprávněná osoba tel.: 23_Domažlice Čermák František 773 776 712 24_Kdyně Jiří Velíšek ml. 777 497 809 25_Horšovský Týn Josef Žambůrek 606 642 012 33_Klatovy Karel Kraus 606 626 572 34_Klatovy Jaroslav Majer 724 434 135 35_Horažďovice František Řepík 36_Sušice František Vítovec 724 434 139 37_Sušice Martin Jůn 724 434 137 43_Stod Ing. Jan Kumpan 773 776 715 44_Přeštice Kateřina Kroftová 605 299 709 45_Seč Dagmar Parouzová 605 299 714 46_Dvorec Václav Strejc 605 299 715 53_Rokycany a Plzeň Martin Bittner 602 357 944 54_Kařez Lucie Pospíšilová 602 256 860 63_Planá Karel Zušťák 776 511 060 64_Stříbro František Janota 602 138 433 65_Vysočany Jiroušek Ladislav 602 138 434 66_Tachov Miroslav Mužík 602 376 956 73_Kralovice Zbyněk Jaroš 737 285 607 74_Kralovice Petr Frdlík 737 285 609 75_Uněšov Monika Pancová 737 285 651 76_Plzeň David Procházka 737 285 658 4.3. Osobou oprávněnou k jednání o obsahu jednotlivé smlouvy dle čl. 3 a k jejímu uzavření za dodavatele je: Václav Sinkule, ředitel, tel.: 731 601 085, e-mail: vaclav.sinkule@eurovia.cz 4.4. Případné změny oprávněných osob dle čl. 4. 2 . nebo 4. 3 . této smlouvy oznámí změnou dotčená smluvní strana druhé smluvní straně písemně. 5. C ena plnění 5.1. Cena za poskytnutí plnění dle této smlouvy činí: a) studenou asfaltovou směs CANADER – MIX zimní pytlovaná (zrnitost do 8 mm) 3 200,00 Kč bez DPH / 1 tunu . b) studenou asfaltovou směs CANADER – MIX zimní volně ložený (zrnitost do 8 mm) 2 530 ,00 Kč bez DPH/ 1 tunu . 5.2. Poté , co objednatel v součtu vše ch odběrů odebere 200 tun, získává objednatel z každé další dodávky slevu 150,- Kč bez DPH na tunu. 5.3. Cena za poskytnutí plnění bude stanovena dohodou stran v jednotlivé smlouvě. Cena bude odpovídat ceně v místě a čase obvyklé. 5.4. V ceně dle čl. 5.1. této smlouvy jsou obsaženy veškeré náklady dodavatele související s poskytnutím plnění dle podmínek stanovených v této smlouvě a jednotlivé smlouvě ( např. : balné, náložné , související dokumentace apod . ) . 5.5. DPH bude účtována v souladu s právními přepisy platnými ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. 6. Platební podmínky 6.1. C ena bude dodavatelem účtována řádným daňovým dokladem (dále jen „faktura“), vystaveným po poskytnutí plnění objednateli . 6.2. Faktura musí splňovat veškeré náležitosti dle této smlouvy, resp. jednotlivé smlouvy a náležitosti řádného účetního a daňového dokladu ve smyslu zák. č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty (dále jen „ZDPH“). V opačném případě má objednatel právo jej do 15 dnů od doručení vrátit k doplnění či opravě bez toho, že by nastalo prodlení s úhradou ceny. Vrácením faktury k opravě se přeruší lhůta splatnosti a nová lhůta splatnosti začne běžet dnem doručení opravené faktury objednateli . 6.3. Podkladem pro vystavení faktury a současně její přílohou bude řádně vyplněný dodací list nebo předávací protokol potvrzený osobou k tomu oprávněnou za objednatele dle jednotlivé smlouvy. 6.4. Splatnost ceny činí třicet (30) dní ode dne doručení faktury objednateli . 6.5. Smluvní strany s e dohodly , že pohledávku na zaplacení ceny z jednotlivé smlouvy je dodavatel oprávněn postoupit na třetí osobu pouze s předchozím písemným souhlasem objednatele . 6.6. Dodavatel se zavazuje, že na jím vydaném daňovém dokladu bude uvedeno pouze číslo tuzemského bankovního účtů, které je správcem daně zveřejněno způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 98 písm. d) ZDPH). V případě, že daňový doklad bude obsahovat jiný než takto zveřejněný tuzemský bankovní účet, má objednatel právo ponížit platbu dodavateli uskutečňovanou na základě této smlouvy , resp. jednotlivé smlouvy o příslušnou částku DPH a současně je oprávněn odvést částku DPH z příslušného plnění přímo na účet finančnímu úřadu. Smluvní strany si sjednávají, že takto dodavateli nevyplacenou částku DPH odvede správci daně sám objednatel v souladu s ustanovením § 109a ZDPH. 6.7. V případě, že se dodavatel stane tzv. nespolehlivým plátcem DPH ve smyslu §106a ZDPH, je objednatel oprávněn odvést částku DPH z příslušného plnění přímo na účet finančnímu úřadu, a to v návaznosti na §109 a §109a ZDPH. V takovém případě tuto skutečnost objednatel oznámí dodavateli a úhradou DPH na účet finančního úřadu se pohledávka dodavatele za objednatel em v částce uhrazené DPH považuje bez ohledu na další ustanovení této smlouvy za uhrazenou. Skutečnost, že se dodavatel stal tzv. nespolehlivým plátcem DPH bude ověřena z veřejně dostupného registru Registru plátců DPH a identifikovaných osob, což dodavatel výslovně akceptuje a nebude činit sporným. 7. Dodací podmínky 7.1. Doba plnění: nejpozději do tří ( 3 ) pracovních dnů ode dne uzavření jednotlivé smlouvy, vždy pouze v pracovní den mezi 7:00 hod a 15:00 hod, nebude-li konkrétně dohodnuto jinak. 7.2. P lnění bude poskytnuto v místě plnění dle čl. 4.1. této smlouvy po předchozí dohodě o přesném času dodání s e zástupcem objednatele uvedeným v jednotlivé smlouvě jako osoby oprávněné k převzetí plnění a potvrzení dodacího listu /předávacího protokolu za objednatele . Předání a převzetí plnění bude potvrzeno oběma stranami na dodacím listě. Dodací list bude obsahovat název, číslo střediska, jméno a př íjmení objednatele dle. čl. 4.2 této smlouvy a jméno, podpis osoby, jenž předmět plnění skutečně přebrala. 7.3. Dodavatel je povinen odevzdat předmět koupě v souladu s podmínkami dle čl. 2 . této smlouvy. 7.4. Dodavatel je povinen při poskytnutí plnění předat objed n ateli doklady, jež jsou nutné k přev zetí a k užívání předmětu koupě ( zejm . návod k použití v českém jazyce, bezpečnostní lis t a prohlášení o shodě výrobku ) . 7.5. Dodavatel se zavazuje zajistit vlastním nákladem provedení všech potřebných zkoušek nezbytných pro užívání plnění , pokud je jejich provedení právními předpisy nebo touto smlouvou požadováno a k předložení těchto dokladů objednateli . 8. Záruka za jakost 8.1. Dodavatel se zavazuje, že si poskytnuté plnění zachová vlastnosti uvedené v čl. 2. této smlouvy po dobu tam uvedenou . 8.2. Záruční doba počíná běžet dnem poskytnutí plnění (předání věci objednateli/podpisem předávacího protokolu) objednateli . 9. Práva z vadného plnění 9.1. Poskytnuté plnění má vady, nemá-li vlastnosti uvedené v čl. 2 . této smlouvy. Za vadu se považují i vady v dokladech dle čl. 7.4. a 7.5. této smlouvy. 9.2. Při uplatňování práv z vadného plnění se použijí ustanovení § 2099 a násl. občanského zákoníku. 9.3. Dodavatel odpovídá za vady poskytnutého plnění v plném rozsahu dle příslušných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, zejména ust. § 2099 a násl. o.z . 9.4. Smluvní pokuty dle této smlouvy se stávají splatnými dnem následujícím po dni, ve kterém na ně vznikl nárok . 9.5. Ustanovení m o smluvní ch pokutách v této smlouvě ani jejich zaplacením nejsou dotčeny nárok y na náhradu škody vzniklé z porušení povinnosti, ke které se smluvní pokuta vztahuje. 10. Doba trvání smlouvy 10.1. Tato smlouva se sjednává na dobu určitou, a to do okamžiku kdy souhrnná cena ze všech jednotlivých smluv uzavřených na základě této smlouvy dosáhne částky 990 000 , 00 Kč bez DPH, nejpozději však na dobu jednoho roku od jejího uzavření. 10.2. Dodavatel nesmí uzavřít s objednatelem jednotlivou s mlouvu v případě, že by souhrn cen z jednotlivých smluv uzavřených na základě této smlouvy přesáhl částku 990 00 0,- Kč bez DPH. 10.3. O naplnění limitu 990 . 00 0,- Kč bez DPH dodavatel objednatele vyrozumí. 11. Z ávěrečná ustanovení 11.1. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými dodatky, očíslovanými a podepsanými oběma stranami. Tímto ustanovením není dotčeno právo stran o změně smlouvy v případech touto smlouvou výslovně stanovených (zejm. dovětkem „nebude-li dohodnuto jinak“). 11.2. Dodavatel na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu ust. § 1765 odst. 2 o.z. 11.3. Dodavatel bere na vědomí, že tato smlouva včetně všech jejích příloh podléhá povinnému zveřejnění zejm. podle zák. č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv. 11.4. Dodavatel výslovně souhlasí s tím, ž e objednatel zveřejní úplné znění této smlouvy vč. příloh, tj. tato smlouva bude uveřejněna v podobě obsahující i případné osobní údaje nebo údaje naplňující parametry obchodního tajemství, pokud dodavatel nejpozději do uzavření této smlouvy nesdělí objednateli ty údaje, resp. části návrhu smlouvy (příloh), jejichž uveřejnění je zvláštním právním předpisem vyloučeno (např. obchodní tajemství, osobní údaje nebo důvěrné informace ve smyslu ust. § 218 ZZVZ), spolu s odkazem na konkrétní normu takového zvláštního právního předpisu a konkrétní důvody zákazu uveřejnění těchto částí. Řádně a důvodně označené části smlouvy (příloh) nebudou uveřejněny, popř. budou před uveřejněním znečitelněny. 11.5. Splnění povinnosti uveřejnit tuto smlouvu dle zák. č. 340/2015 Sb. zajistí objednatel . 11.6. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá strana obdrží po dvou . Příloha č. 1 – Prohlášení o shodě výrobku objednatel dodavatel V Plzni dne 14. 02. 2017 V Praz e dne ___.___.______ ____________________________ _________________________ Správa a údržba silnic Plzeňského kraje, p .o. OBALOVNA LETKOV, spol. s r. o. Bc. Pavel Panuška Ing. Antonín Hnízdo, Pavel Chládek generální ředitel jednatelé Stránka 1 z 5 PAGE Stránka 1 z 5