Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1295097: Studená asfaltová směs CANADER /zimní/

Příloha Rámcová dohoda_ 8500000155.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřeli
Příloha č. 9 Zadávací dokumentace / Návrh rámcové smlouvy jako součást nabídky uchazeče
Rámcová dohoda

„
Zimní obalová směs
 
pro SÚSPK (201
7
)
“
uzavřená dle ustanovení § 17
24
 
a násl.
, občanského zákoníku

(dále jen „smlouva“)

číslo smlouvy 
objednatele
: 
8500000155
číslo smlouvy 
dodavatele
: 

smlouva je uzavřena na základě výsledku poptávkového řízení veřejné zakázky malého rozsahu realizovaného mimo režim zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZVZ“) – VZMR I. skupiny

Smluvní strany

Správa a údržba silnic Plzeňského kraje, p
.o.
 
(dále jen „S
Ú
SPK“)
zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn.: Pr 737 vedenou u Krajského soudu v Plzni
sídlo:



Plzeň - Jižní Předměstí, Škroupova 18, PSČ 306 13
statutární orgán 

Bc. Pavel Panuška, generální ředitel

IČ
O
:



72053119



DIČ:
CZ72053119

telefon:


377 172
 
101



e-mail:

posta
@suspk.eu
Kontaktní osoba: 
 Jiří Mužík
, 
tel.
:
 724 201 928
, e
mail:
 
 
jiri.muzik
@suspk.eu
korespondenční adresa:
 
SÚSPK, Koterovská 162, 326 00
dále jen „
objednatel
“
a

OBALOVNA LETKOV, spol. s r. o.
se sídlem Letkov 171, 326 00 Plzeň 

zastoupená: ing. Antonínem Hnízdem a Pavlem Chládkem, jednateli společnosti

zapsaná u Krajského soudu v Plzni, oddíl C, vložka 4772 ze dne 15.4.1994
IČO: 49790633 , DIČ: CZ49790633

Osoba odpovědná za technické věci: Václav Sinkule, ředitel, tel.: 731 601
 
085,

e-mail:
 
vaclav.sinkule@eurovia.cz
Bankovní spojení KB, a. s. Přeštice, č. ú.: 2390540297/0100

dále jen „
dodavatel
“
1. 
Účel smlouvy

1.1st 
Účelem této 
s
mlouvy je zabezpečit 
průběžné 
poskytování dále v této smlouvě specifikovaného plnění
 (dodávka věci či provedení díla apod.)
, za podmínek stanovených v této smlouvě a 
po dobu trvání této smlouvy
.
1.2nd 
Objednateli
 
na základě této smlouvy nevzniká povinnost 
poptat plnění, jež je předmětem této smlouvy
,
 u dodavatele
.
2. 
Předmět 
smlouvy
2.1. 
Předmětem této smlouvy je sjednání podmínek, za kterých budou po dobu trvání této smlouvy uzavírány jednotlivé sml
ouvy (formou objednávky učiněné telefonicky, ústně nebo 
e
-
mailem), na jejichž základě se 
dodavatel
 zavazuje, že 
objednateli
 
poskytne dohodnuté plnění (tj. např. 
odevzdá věc, která je předmětem koupě a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní
; provede dílo ve sjednaném rozsahu apod.)
 a na základě které se 
objednatel
 zavazuje, že 
plnění 
převezme a zaplatí
 za ně sjednanou cenu
.
2.2. 
Na základě jednotlivých smluv uzavřených na základě této smlouvy se 
dodavatel 
zavazuje 
poskytovat objednateli následující plnění:
a) 
studenou asfaltovou směs CANADER – MIX 
zimní 
pytlovaná (zrnitost do 8 mm), 
b) 
studenou asfaltovou směs CANADER – MIX
 zimní
 
volně ložená
 (zrnitost do 8 mm). 
2.3. 
V případě, že předmětem plnění je dodání věci dodavatelem 
objednateli 
bude plnění 
poskytováno v souladu s
 následujícím
i
 podmínk
ami
:
a) 
zboží bude bez přidružených nečistot, 

b) 
zboží nebude obsahovat
 žádné prvky jiné směsi
 
ani příměsi. 
c) 
záruka za 
jakost 24 měsíců;
2.4. 
Dodavatel 
prohlašuje, že 
jím poskytnuté plnění dle této smlouvy 
má vlastnosti stanovené v tomto článku shora a je způsobilý k použití k účelu
: 
oprav povrchu komunikací.
2.5. 
Sjedn
an
ý rozsah plnění (množství předmětu koupě nebo rozsah díla)
 
bude stanoven v objednávkách 
objednatele
 dle čl. 3.1. této smlouvy, resp. v jednotlivých
 smlouvách.
 Součástí 
poskytnutí plnění 
bude odpovídající dodací list
.
 
3. 
J
ednotlivé
 smlouvy
 a postup jejich uzavírání
3.1st 
Objednatel učiní telefonicky, ústně nebo 
písemně (e-mailem) návrh jednotlivé smlouvy (dále jen „návrh smlouvy“)
.
3.2nd 
Obdrží-li 
dodavatel
 návrh smlouvy je povinen:

do 24 hodin (lhůta běží pouze v pracovních dnech, mimo pracovní dny se běh lhůty přerušuje) od obdržení návrhu smlouvy přijmout návrh smlouvy učiněný 
objednatelem
, nebo bezodkladně vyrozumět 
objednatele
, že odmítá návrh smlouvy přijmout
 (případně i s odůvodněním)
.
3.3rd 
Jednotlivé smlouvy jsou uzavřeny okamžikem přijetí návrhu smlouvy 
dodavatelem, resp. okamžikem kdy dojde mezi objednatelem a dodavatelem ke shodě na všech podmínkách poskytnutí plnění
.

3.4th 
Sjednává 
se, že hodnota jednotlivé smlouvy uzavřené podle této smlouvy musí být nižší než 
50.000,- Kč bez DPH
.
 Dodavatel není oprávněn akceptovat návrh 
smlouvy 
s hodnotou 50.000 Kč bez DPH nebo vyšší.
4. 
Místa 
plnění
 a oprávněné osoby

4.1. 
Místo plnění, resp. místo pro 
poskytnutí plnění:
V provozovně dodavatele: 
Letkov 171, 326 00 Plzeň
.
4.2. 
Osobou oprávněnou k učinění návrhu smlouvy dle čl. 3.1
.
 
této smlouvy 
jsou
:
 
číslo střediska 
oprávněná osoba
tel.:
23_Domažlice 
Čermák František
773 776 712
24_Kdyně
Jiří Velíšek ml. 
777 497 809
25_Horšovský Týn 
Josef Žambůrek
606 642 012
33_Klatovy
Karel Kraus
606 626 572
34_Klatovy
Jaroslav Majer
724 434 135
35_Horažďovice 
František Řepík
36_Sušice
František Vítovec
724 434 139
37_Sušice
Martin Jůn 
724 434 137
43_Stod
Ing. Jan Kumpan  
773 776 715
44_Přeštice
Kateřina Kroftová
605 299 709
45_Seč
Dagmar Parouzová
605 299 714
46_Dvorec
Václav Strejc
605 299 715
53_Rokycany a Plzeň 
Martin Bittner
602 357 944
54_Kařez 
Lucie Pospíšilová 
602 256 860
63_Planá 
Karel Zušťák 
776 511 060
64_Stříbro 
František Janota 
602 138 433
65_Vysočany
Jiroušek Ladislav
602 138 434
66_Tachov
Miroslav Mužík 
602 376 956
73_Kralovice 
Zbyněk Jaroš
737 285 607
74_Kralovice 
Petr Frdlík 
737 285 609
75_Uněšov 
Monika Pancová 
737 285 651
76_Plzeň 
David Procházka
737 285 658
4.3. 
Osobou oprávněnou k
 jednání o obsahu jednotlivé smlouvy dle čl. 3 a k jejímu 
uzavření za 
dodavatele 
je:
 
Václav Sinkule, ředitel, tel.: 731 601 085,
 
e-mail: 
vaclav.sinkule@eurovia.cz
 
4.4. 
Případné změny oprávněných osob dle čl. 4.
2
. 
nebo
 4.
3
. 
této smlouvy 
oznámí změnou dotčená smluvní strana druhé smluvní straně písemně.

5. 
C
ena
 plnění
5.1. 
Cena za 
poskytnutí plnění 
dle této smlouvy činí:
a) 
studenou asfaltovou směs CANADER – MIX 
zimní 
pytlovaná (zrnitost do 8 mm) 3 200,00 
Kč 
bez DPH
/ 1 tunu
.
b) 
studenou asfaltovou směs CANADER – MIX 
zimní 
volně ložený (zrnitost do 8 mm) 2 530 ,00 Kč bez DPH/ 1 tunu
.
5.2. 
Poté
, co objednatel v součtu 
vše
ch odběrů odebere 200 tun, 
získává objednatel z každé další dodávky slevu 150,- Kč bez DPH na tunu. 
5.3. 
Cena za poskytnutí plnění bude stanovena dohodou stran v jednotlivé smlouvě. Cena bude odpovídat ceně v místě a čase obvyklé.
 
5.4. 
V 
ceně 
dle čl. 5.1. této smlouvy 
jsou obsaženy veškeré náklady 
dodavatele
 související s
 poskytnutím plnění dle podmínek  stanovených v této smlouvě a jednotlivé smlouvě
 (
např.
:
 
balné, 
náložné
, 
související
 dokumentace
 apod
.
)
.
5.5. 
DPH bude účtována
 v souladu s právními přepisy platnými ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.

6. 
Platební
 
podmínky

6.1. 
C
ena bude 
dodavatelem
 účtována řádným daňovým dokladem (dále jen „faktura“), vystaveným po 
poskytnutí plnění
 
objednateli
.

6.2. 
Faktura musí splňovat veškeré náležitosti dle této smlouvy, resp. jednotlivé smlouvy a náležitosti řádného účetního a daňového dokladu ve smyslu zák. č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty (dále jen „ZDPH“). V opačném případě má 
objednatel
 právo jej do 15 dnů od doručení vrátit k doplnění či opravě bez toho, že by nastalo prodlení s úhradou ceny. Vrácením faktury k opravě se přeruší lhůta splatnosti a nová lhůta splatnosti začne běžet dnem doručení opravené faktury 
objednateli
. 

6.3. 
Podkladem pro vystavení faktury a současně její přílohou bude řádně vyplněný dodací list
 nebo předávací protokol
 potvrzený osobou k tomu oprávněnou za 
objednatele
 dle jednotlivé smlouvy.

6.4. 
Splatnost ceny činí třicet (30) dní ode dne doručení faktury 
objednateli
. 

6.5. 
Smluvní strany s
e dohodly
, že pohledávku na zaplacení ceny 
z jednotlivé smlouvy 
je 
dodavatel
 oprávněn postoupit na třetí osobu pouze s předchozím písemným souhlasem 
objednatele
.

6.6. 
Dodavatel
 se zavazuje, že na jím vydaném daňovém dokladu bude uvedeno pouze číslo tuzemského bankovního účtů, které je správcem daně zveřejněno způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 98 písm. d)  ZDPH).  V případě, že daňový doklad bude obsahovat jiný než takto zveřejněný tuzemský bankovní účet, má 
objednatel
 právo ponížit platbu 
dodavateli
 uskutečňovanou na základě této smlouvy
, resp. jednotlivé smlouvy
 o příslušnou částku DPH a současně je oprávněn odvést částku DPH z příslušného plnění přímo na účet finančnímu úřadu. Smluvní strany si sjednávají, že takto 
dodavateli
 nevyplacenou částku DPH odvede správci daně sám 
objednatel
 v souladu s ustanovením § 109a ZDPH.

6.7. 
V případě, že se 
dodavatel 
stane tzv. nespolehlivým plátcem DPH ve smyslu §106a ZDPH, je 
objednatel
 oprávněn odvést částku DPH z příslušného plnění přímo na účet finančnímu úřadu, a to v návaznosti na §109 a §109a ZDPH. V takovém případě tuto skutečnost 
objednatel
 oznámí 
dodavateli
 a úhradou DPH na účet finančního úřadu se pohledávka 
dodavatele
 
za
 
objednatel
em
 v částce uhrazené DPH považuje bez ohledu na další ustanovení této smlouvy za uhrazenou. Skutečnost, že se 
dodavatel
 stal tzv. nespolehlivým plátcem DPH bude ověřena z veřejně dostupného registru Registru plátců DPH a identifikovaných osob, což 
dodavatel 
výslovně akceptuje a nebude činit sporným.
7. 
Dodací podmínky

7.1. 
Doba plnění:
 
nejpozději do 
tří (
3
)
 
pracovních 
dnů ode dne uzavření jednotlivé smlouvy, vždy pouze v pracovní den mezi 7:00 hod a 15:00 hod, nebude-li konkrétně dohodnuto jinak.
7.2. 
P
lnění bude poskytnuto 
v místě plnění dle čl. 4.1. této smlouvy po předchozí dohodě o přesném času dodání s
e
 zástupcem 
objednatele
 
uvedeným v jednotlivé smlouvě jako osoby oprávněné k převzetí 
plnění 
a potvrzení dodacího listu
/předávacího protokolu
 za 
objednatele
. Předání a převzetí plnění bude potvrzeno oběma stranami na dodacím listě.
 Dodací list bude obsahovat název, číslo střediska, jméno a př
íjmení objednatele dle. čl. 4.2 této smlouvy a jméno, podpis osoby, jenž předmět plnění skutečně přebrala. 
7.3. 
Dodavatel
 je povinen 
odevzdat předmět
 koupě
 v souladu s podmínkami dle  čl. 2
.
 
této smlouvy.
7.4. 
Dodavatel 
je povinen při 
poskytnutí plnění 
předat 
objed
n
ateli
 doklady, jež jsou nutné k přev
zetí a k užívání předmětu koupě
 (
zejm
. návod k použití v českém jazyce, bezpečnostní lis
t a prohlášení o shodě výrobku
)
.
7.5. 
Dodavatel
 se zavazuje zajistit vlastním nákladem provedení všech potřebných zkoušek 
nezbytných pro užívání 
plnění
, pokud je jejich provedení právními předpisy nebo touto smlouvou požadováno a k předložení těchto dokladů 
objednateli
.

8. 
Záruka za jakost

8.1. 
Dodavatel
 se zavazuje, že si 
poskytnuté plnění
 zachová vlastnosti uvedené v čl. 
2.
 této smlouvy
 po dobu tam uvedenou
.

8.2. 
Záruční doba počíná běžet dnem 
poskytnutí plnění (předání věci objednateli/podpisem předávacího protokolu)
 
objednateli
.
9. 
Práva z vadného plnění
9.1. 
Poskytnuté plnění
 má vady, nemá-li vlastnosti uvedené v čl. 
2
. této smlouvy. Za vadu se považují i vady v dokladech dle 
čl. 7.4. a 7.5. této
 smlouvy.

9.2. 
Při uplatňování práv z vadného plnění se použijí ustanovení § 2099 a násl. občanského zákoníku.

9.3. 
Dodavatel 
odpovídá za vady 
poskytnutého plnění
 
v plném rozsahu dle příslušných ustanovení
 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, zejména ust. § 2099 a násl. 
o.z
.

9.4. 
Smluvní pokuty dle této smlouvy se stávají splatnými dnem následujícím po dni, ve kterém na ně vznikl nárok
.

9.5. 
Ustanovení
m
 o smluvní
ch
 pokutách v této smlouvě 
ani jejich zaplacením nejsou dotčeny
 nárok
y
 na náhradu škody vzniklé z porušení povinnosti, ke které se smluvní pokuta vztahuje.

10. 
Doba trvání smlouvy

10.1. 
Tato smlouva se sjednává na dobu určitou, a to do okamžiku kdy souhrnná cena ze všech jednotlivých smluv uzavřených na základě této smlouvy dosáhne 
částky 
990 000
,
00
 Kč bez DPH, nejpozději však na dobu 
jednoho roku
 od jejího uzavření.

10.2. 
Dodavatel
 nesmí uzavřít s 
objednatelem
 jednotlivou 
s
mlouvu v případě, že by souhrn cen z jednotlivých smluv uzavřených na základě této smlouvy přesáhl částku 
990 
00
0,- Kč bez DPH.

10.3. 
O naplnění limitu 
990
.
00
0,- Kč bez DPH 
dodavatel
 
objednatele
 vyrozumí.

11. 
Z
ávěrečná ustanovení

11.1. 
Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými dodatky, očíslovanými a podepsanými oběma stranami. Tímto ustanovením není dotčeno právo stran o změně smlouvy v případech touto smlouvou výslovně stanovených (zejm. dovětkem „nebude-li dohodnuto jinak“).

11.2. 
Dodavatel
 na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu ust. § 1765 odst. 2 o.z.

11.3. 
Dodavatel
 bere na vědomí, že tato smlouva včetně všech jejích příloh podléhá povinnému zveřejnění zejm. podle zák. č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv.

11.4. 
Dodavatel
 výslovně souhlasí s tím, ž
e objednatel 
zveřejní úplné znění této smlouvy vč. příloh, tj. tato smlouva bude uveřejněna v podobě obsahující i případné osobní údaje nebo údaje naplňující parametry obchodního tajemství, pokud 
dodavatel
 nejpozději do uzavření této smlouvy nesdělí 
objednateli
 ty údaje, resp. části návrhu smlouvy (příloh), jejichž uveřejnění je zvláštním právním předpisem vyloučeno (např. obchodní tajemství, osobní údaje nebo důvěrné informace ve smyslu ust. § 218 ZZVZ), spolu s odkazem na konkrétní normu takového zvláštního právního předpisu a konkrétní důvody zákazu uveřejnění těchto částí. Řádně a důvodně označené části smlouvy (příloh) nebudou uveřejněny, popř. budou před uveřejněním znečitelněny.

11.5. 
Splnění povinnosti uveřejnit tuto smlouvu dle zák. č. 340/2015 Sb. zajistí 
objednatel
.

11.6. 
Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá strana obdrží po dvou
.

Příloha
 č.
 
1 
–
 
Prohlášení o shodě výrobku
objednatel
    


          






dodavatel
V 
Plzni
 dne 
14. 02. 2017
        





V 
Praz
e
 
dne ___.___.______

____________________________


   
_________________________
Správa a údržba silnic Plzeňského kraje, p
.o. 

      
OBALOVNA LETKOV, spol. s r. o.


Bc. Pavel Panuška



      
Ing. Antonín Hnízdo, Pavel Chládek
       

  
generální ředitel







                
jednatelé
Stránka 
1
 z 
5
PAGE  
Stránka 
1
 z 
5