Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12999316: Výroba a montáž vstupních dveří v budově Pod Táborem

Příloha Dveře Pod Táborem.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo

                                    č.14/20

                                Smluvní strany

Objednatel:         Střední škola a vyšší odborná škola umělecká a řemeslná

IČO:                14891263
Zastoupený:         Mgr. Ing. Jana Porvichová, Ph.D., MBA
Kontaktní osoba:    Gabriela Keclíková, referent veřejných zakázek, tel.

se sídlem :         Nový Zlíchov 1063/1, 150 00 Praha 5
telefon :
e-mail :
bankovní spojení :

Z h o t o v i t e l : TRUHLÁŘSTVÍ Chmela-Řípa s.r.o.

se sídlem :         Praha 2, Jaromírova 67, PSČ 128 00

zastoupený :        Ing. Řípa Kamil, jednatel

telefon :

e-mail :

bankovní spojení :

IČ :                604 66 332

DIČ :               CZ60466332

Společnost je zapsaná do obchodního rejstříku vedeného Městským soudem v Praze, oddíl C,

vložka č. 26802

                                               1
                                             Čl. II.
                                     Předmět smlouvy

1. Za podmínek sjednaných touto smlouvou se zhotovitel zavazuje provést na své náklady a
    na své nebezpečí pro objednatele dílo, kterým je:

      Výroba a montáž replik vstupních dveří a to včetně montáže provizorních, seřízení
               dveří, v případě nutnosti zednické začištění - bez povrchové úpravy

2. Závaznými podklady pro provedení díla, kterými je stanoven obsah, rozsah a kvalita díla je
    nabídka zhotovitele č.26/20 ze dne 8.5. 2020 .

3. Objednatel se zavazuje řádně provedené dílo od zhotovitele převzít a zaplatit za ně
    sjednanou cenu. Objednatel se zavazuje poskytnout zhotoviteli při provádění díla
    součinnost výslovně sjednanou mezi stranami v této smlouvě.

4. Výsledkem činnosti zhotovitele bude řádně provedené dílo, které bude odpovídat
    dohodnutému stavu, nebude vykazovat vady ani nedodělky, a které bude způsobilé
    k obvyklému užívání. Veškeré práce a činnosti budou provedeny v souladu s platnými
    technickými předpisy, včetně doporučujících ustanovení a v nejvyšší kvalitě. Součástí
    plnění je odevzdání veškerých předepsaných dokladů a protokolů ohledně použitých
    výrobků.

                                            Čl. III.
                                       Provedení díla

1. Objednatel zadává a zhotovitel přijímá a zavazuje se provést pro objednatele práce v
    rozsahu předané dokumentace a v rozsahu této smlouvy. Případné změny proti původnímu
    obsahu této smlouvy budou uvedeny v jejích vzestupně číslovaných dodatcích, uzavřených
    po předchozím souhlasu obou smluvních stran.

2. Objednatel se zavazuje při provádění díla účinně spolupracovat, v určené době dílo převzít
    a zaplatit cenu za jeho provedení.

                                                                    2
                                            Čl. IV.
                                          Čas plnění

1. Zhotovitel se zavazuje provést a předat objednateli celé řádně zhotovené dílo v termínu do:
    30. 10. 2020

2. Zhotovitel může provést dílo před sjednanou dobou.

                                             Čl. V.
                                          Cena díla

1. Cena za dílo je sjednána na základě nabídkové ceny zhotovitele dohodou smluvních stran
    v souladu s ustanoveními zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, v platném znění ve výši:
    387.240,-Kč + DPH.

2. Uvedená cena je pevnou a maximální cenou za dílo provedené v rozsahu a kvalitě dle
    závazných podkladů pro jeho provedení dle této smlouvy a současně provedené v čase
    plnění dle této smlouvy. Za podmínek uvedených v předchozí větě této smlouvy obsahuje
    smluvní cena veškeré náklady zhotovitele na řádné zhotovení díla, včetně veškerých
    vedlejších nákladů a včetně předpokládaného vlivu střední míry inflace. Uvedenou cenu
    nelze jednostranně měnit.

3. Pokud se v průběhu provádění díla vyskytne potřeba změny objemu prací nebo použití jiné
    technologie a bude-li současně jejich realizaci objednatel písemně požadovat, pak bude cena
    takové vícepráce a dodávky stanovena shodným způsobem jako cena původní.

4. Cenu díla je možno změnit výhradně písemným dodatkem k této smlouvě oboustranně
    potvrzeným, a to z důvodu uvedených v této smlouvě.

5. K ceně díla bude zhotovitel objednateli účtovat DPH v souladu s obecně závaznými
    právními předpisy platnými v čase fakturace.

                                                                    3
                                            Čl. VI.
                                    Platební podmínky

1. Objednatel prohlašuje, že má zajištěno financování díla a zavazuje se za zhotovené dílo
    zhotovitele zaplatit cenu dle této smlouvy.

2. Objednatel poskytne zhotoviteli finanční zálohy, které budou uhrazeny na základě
    zhotovitelem vystavených zálohových faktur takto:

        1. záloha ve výši 50% z ceny díla bude uhrazena do data splatnosti po podpisu smlouvy
              o dílo

        2. záloha ve výši 40% z ceny díla bude uhrazena po skončení výroby a prohlédnutí
             díla před montáží a dokončením

        3. doplatek 10 % z ceny díla pak po předání díla uhradí Objednatel do 7 dnů bankovním
             převodem.

3. Právo na zálohu trvá tehdy, pokud zhotovitel postupuje plynule při provádění díla tak, aby
    řádně splnil tuto smlouvu V případě prodlení objednatele se zaplacením řádně vystavených
    zálohových faktur delší než 30 dnů, přes písemnou upomínku zhotovitele, zavazují se strany
    řešit dodatkem k této smlouvě, kterým budou práce přerušeny na sjednanou dobu či
    ukončeny za písemně sjednaných podmínek.

4. Faktura (daňový a účetní doklad) za provedení díla, v níž budou vypořádány přijaté zálohy
    a vyúčtováno kompletní plnění zhotovitele, bude předána objednateli spolu s dílem,
    nejpozději však do 15-ti dní od podpisu zápisu o předání díla. Splatnost faktury se sjednává
    na 7 dnů od jejího doručení objednateli. Pro případ prodlení objednatele s úhradou této
    faktury sjednává se smluvní pokuta ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.
    Pro případ prodlení zhotovitele s předáním konečné faktury se sjednává smluvní pokuta ve
    výši 0,05 % z částky DPH účtované ve faktuře.

5. Zhotovitel má právo v případě prodlení objednatele s placením záloh i přes předchozí
    písemné upozornění, požadovat přiměřenou úpravu smlouvy.

6. Faktury zhotovitele budou obsahovat veškeré náležitosti daňových dokladů dle platných
    právních předpisů.

                                                                    4
                                            Čl. VII.
                                        Místo plnění

    1. Místem realizace díla je Pod Táborem 55/3, Praha 9. Na tomto místě bude dílo
    objednateli řádně a včas předáno.

                                           Čl. VIII.
                               Spolupůsobení objednatele

    1. Objednatel se zavazuje protokolárně předat zhotoviteli pro provedení díla příslušné
        místo prosté všech právních závad a nároků třetích osob, které by bránily zahájení
        realizace díla nebo jeho dokončení.

                                            Čl. IX.
                                Spolupůsobení zhotovitele

1. Zhotovitel se zavazuje, že na své náklady bez zbytečného prodlení odstraní nebo uhradí
    veškeré škody, které zhotovováním díla prokazatelně způsobí objednateli nebo třetí osobě.

2. Zhotovitel současně prohlašuje, že je proti uvedeným škodám vhodně pojištěn.

                                             Čl. X.
                                  Předání a převzetí díla

    Předání a převzetí díla se uskuteční písemným zápisem o odevzdání a převzetí díla
    podepsaným oběma smluvními stranami. V případě, že se objednatel nedostaví bez vážných
    důvodů k předání a převzetí, nebo v případě, že odmítne dílo bez vážných důvodů převzít,
    považuje se dílo za převzaté dnem, ve kterém mělo k předání a převzetí dojít. K předání a
    převzetí díla vyzve písemně zhotovitel objednatele 15 dní před termínem zahájení
    přejímacího řízení.

                                                                    5
                                            Čl. XI.
                         Vlastnické právo k zhotovované věci

    Vlastnické právo k zhotovovanému dílu přechází na objednatele po úplném uhrazení faktur
    a na základě předávacího protokolu. Do té doby je zhotovené dílo majetkem Truhlářství
    Chmela – Řípa s.r.o.

                                            Čl. XII.
                                   Odpovědnost za vady

1. Zhotovitel odpovídá za to, že předmět této smlouvy je zhotoven podle dokumentace a
    podmínek smlouvy a po dobu záruční lhůty bude mít vlastnosti dohodnuté v této smlouvě.

2. Zhotovitel odpovídá za vady, které má předmět v době jeho odevzdání objednateli. Za
    závady, které se projevily po odevzdání díla odpovídá zhotovitel jen tehdy, pokud jejich
    příčinou bylo porušení jeho povinnosti.

                                           Čl. XIII.
                                       Záruka na dílo

1. Na zhotovené a objednatelem převzaté dílo poskytuje zhotovitel záruku. Záruční doba trvá
    36 měsíců a začíná běžet dnem předání a převzetí díla.

2. Zhotovitel odpovídá za to, že předmět této smlouvy je proveden podle dokumentace a
    podmínek smlouvy, za dodržení platných technických norem, a že má a po dobu záruční
    lhůty bude mít vlastnosti dohodnuté v této smlouvě, stanovené dokumentací a technickými
    předpisy včetně jejich doporučujících ustanovení.

3. Zhotovitel neodpovídá za vady díla, které byly způsobeny použitím podkladů a věcí
    poskytnutých objednatelem a zhotovitel ani při vynaložení veškeré péče nemohl zjistit
    jejich nevhodnost, nebo na ni písemně upozornil objednatele, ale ten na jejich použití
    písemně trval.

                                                                    6
4. Objednatel je povinen vady, jež se na díle projeví v záruční době písemně reklamovat, a

reklamaci zaslat buď na adresu sídla zhotovitele uvedenou v této smlouvě nebo elektronicky

na email     . Zásilka se považuje za doručenou třetím

dnem od odeslání, pokud byla odeslána doporučeně, neprokáže-li zhotovitel opak.

              Čl. XIV.
          Smluvní pokuty

1. Zhotovitel se zavazuje při nedodržení dohodnutého termínu plnění zaplatit objednateli
    pokutu ve výši 0,05 % z ceny díla za každý den prodlení.

2. Nesplní-li zhotovitel lhůty pro odstranění vad či nedodělků díla, které byly uvedeny v
    protokolu o předání a převzetí díla, zavazuje se zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši
    0,05 % z ceny díla za každý den prodlení v jejich odstranění.

3. Objednatel se zavazuje při prodlení se zaplacením dohodnutých záloh a konečné faktury
    zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,05% z příslušné dlužné částky za každý den prodlení.

                                            Čl. XV.
                                  Závěrečná ustanovení

1. Nesplnění ujednání o závazcích objednatele zakládá zhotoviteli právo na okamžité
    odstoupení od této smlouvy. Odstoupení od smlouvy nemá vliv na zaplacení smluvní
    pokuty. V případě platného odstoupení od smlouvy je objednatel povinen zaplatit
    zhotoviteli plnou výši dohodnuté ceny díla.

2. Smlouva je vyhotovena ve dvojím vyhotoveních, každá ze smluvních stran obdrží po jedné.
3. Pokud v této smlouvě nebo v jejich oboustranně odsouhlasených přílohách není uvedeno

    jinak, řídí se smluvní vztah dle této smlouvy zákonem č. 89/2012 Sb., občanským
    zákoníkem, v platném znění
4. Oprávnění a závazky z uzavřené smlouvy přecházejí i na právní nástupce obou smluvních
    stran.
5. Jakékoli změny či doplňky této smlouvy lze činit na základě vzájemných dohod obou
    smluvních stran pouze formou písemných číslovaných dodatků.

          7
6. Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění této smlouvy v registru smluv dle zákona
    č. 340/2015 Sb. o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto
    smluv a o registru smluv zajistí Střední škola a vyšší odborná škola umělecká a řemeslná.

V Praze dne 11. 6. 2020

...........................................................     ..............................................................
         za objednatele                                                        za zhotovitele

                                                             8