Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA O B J E D N Á V K A č.: SpMO 50952/2019-2298/6 Počet listů: 1 Poskytovatel: HANZO Production, spol. s. r. o. Objednatel: Česká republika - Ministerstvo obrany Piletická 486/19 Tychonova 1, 160 00 Praha 6 Jednatel: 503 41 Hradec Králové IČ: v zastoupení IČ: DIČ: Vojenský útvar 2298, Obce Ležáků 14, 537 01 DIČ: Lapešová Lucie Bankovní spojení: Chrudim 1 Bankovní spojení: 28824971 Číslo účtu: 60162694 Číslo účtu: CZ28824971 Vyřizuje: CZ60162694 Vyřizuje: Telefon: Telefon: Fax / E-mail: E-mail: Místo plnění služby: U zhotovitele: Hotel Tereziánský Dvůr, Jana Koziny 336, 500 03 Hradec Králové Osoba pověřená převzetím služby: kpt. MUDr. Jan Mikulecký, tel: 720 987997. Termín plnění: ve dnech 22.06. - 23.06.2020 Popis služby MJ Počet MJ Cena za MJ Cena za MJ celkem Poř. celkem v Kč s DPH v Kč s DPH číslo 88 200,00 Kč Kurz ALS (Advanced Life Support Provider), teoretické a praktické postupy používané k efektivní léčbě náhlé zástavy oběhu a kritických stavů v termínu od 22.6. - 23.6.2020 v Hotelu Tereziánský Dvůr, Hradec Králové. Součástí kurzu bude certifikát 1 ERC, přístup do e-learingové části kurzu (virtual learning ks 6 14 700,00 Kč environment - VLE) a nácviky praktických dovedností. Cena celkem včetně všech nákladů (v Kč) Bez DPH Včetně DPH 72 892,56 Kč 88 200,00 Kč Slovy: osmdesátosmtisícdvěstěkorunčeských Cena celkem v Kč s 21% DPH je stanovena jako cena nejvýše přípustná. Právní úprava, platební, fakturační, dodací a záruční podmínky: Smluvní strany se dohodly, že jejich závazkový vztah se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (dále jen Občansky zákoník), ve znění pozdějších předpisů. Pokud budou u dodavatele zdanitelného plnění shledány důvody k naplnění institutu ručení za daň podle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bude Ministerstvo obrany při zasílání úplaty vždy postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a tohoto zákona. Fakturace bude po splnění služby bez možnosti zálohové platby se splatností faktury 30 kalendářních dnů ode dne jejího doručení objednateli. Daňový doklad - faktura bude obsahovat údaje podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, včetně ceny celkem v Kč s DPH. Daňový doklad zašlete na adresu: Ekonomická skupina, Vojenský útvar 2298, Obce Ležáků 14, 537 01 Chrudim nebo na e mail identifikaci objednatele je poskytovatel povinen na tomto daňovém dokladu (faktuře) uvést následující údaje: a) „Objednatel: Česká republika-Ministerstvo obrany, se sídlem Tychonova 221/1, 160 00 Praha 6, IČ: 60162694, DIČ: CZ60162694. Konečný příjemce: Vojenský útvar 2298, Obce Ležáků 14, 537 01 Chrudim“; b) číslo objednávky, podle které se uskutečňuje plnění. Poskytovatel se podpisem objednávky zavazuje k úplnému plnění požadované služby. Poskytovatel je povinen v případě prodlení s plněním zaplatit objednateli smluvní pokutu 0,5% z celkové hodnoty plnění za každý započatý den prodlení a to až do úplného splnění závazku, tím nejsou dotčena práva na odstoupení od objednávky. Kupující zaplatí prodávajícímu za prodlení s úhradou faktury úrok z prodlení stanovený dle nařízení vlády 351/2013 Sb. z celkové ceny zaokrouhleno nahoru na celé desetikoruny v Kč za každý započatý den prodlení. Objednatel si vyhrazuje právo na odstoupení od objednávky ve smyslu § 2002 odst. 1 Občanského zákoníku.Splatnost smluvní pokuty je 30 kalendářních dnů od data doručení faktury. Objednávka může být měněna či doplňována vzájemně odsouhlasenými a podepsanými písemnými dodatky. Podpis poskytovatele Podpis objednatele Velitel útvaru podplukovník Mgr. Petr Tesařík