Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13062116: NS 229800 - Odborné zdravotnické kurzy I.

Příloha Objednávka_VU2298_Chrudim(2).pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA

O B J E D N Á V K A č.: SpMO 50952/2019-2298/6                                                                         Počet listů: 1

Poskytovatel:      HANZO Production, spol. s. r. o.                               Objednatel:                          Česká republika - Ministerstvo obrany
                   Piletická 486/19                                                                                    Tychonova 1, 160 00 Praha 6
Jednatel:          503 41 Hradec Králové                                          IČ:                                  v zastoupení
IČ:                                                                               DIČ:                                 Vojenský útvar 2298, Obce Ležáků 14, 537 01
DIČ:               Lapešová Lucie                                                 Bankovní spojení:                    Chrudim 1
Bankovní spojení:  28824971                                                       Číslo účtu:                          60162694
Číslo účtu:        CZ28824971                                                     Vyřizuje:                            CZ60162694
Vyřizuje:                                                                         Telefon:
Telefon:                                                                          Fax / E-mail:
E-mail:

Místo plnění služby: U zhotovitele: Hotel Tereziánský Dvůr, Jana Koziny 336, 500 03 Hradec Králové
Osoba pověřená převzetím služby: kpt. MUDr. Jan Mikulecký, tel: 720 987997.
Termín plnění: ve dnech 22.06. - 23.06.2020

                                       Popis služby                               MJ                  Počet MJ         Cena za MJ      Cena za MJ celkem
Poř.                                                                                                   celkem          v Kč s DPH           v Kč s DPH
číslo
                                                                                                                                           88 200,00 Kč
Kurz ALS (Advanced Life Support Provider), teoretické a

praktické postupy používané k efektivní léčbě náhlé zástavy oběhu

a kritických stavů v termínu od 22.6. - 23.6.2020 v Hotelu

Tereziánský Dvůr, Hradec Králové. Součástí kurzu bude certifikát

1 ERC, přístup do e-learingové části kurzu (virtual learning                      ks                  6                14 700,00 Kč

environment - VLE) a nácviky praktických dovedností.

                   Cena celkem včetně všech nákladů (v Kč)                                                               Bez DPH       Včetně DPH
                                                                                                                       72 892,56 Kč    88 200,00 Kč

Slovy: osmdesátosmtisícdvěstěkorunčeských
Cena celkem v Kč s 21% DPH je stanovena jako cena nejvýše přípustná.

Právní úprava, platební, fakturační, dodací a záruční podmínky:

Smluvní strany se dohodly, že jejich závazkový vztah se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (dále jen Občansky zákoník), ve znění pozdějších předpisů. Pokud budou u

dodavatele zdanitelného plnění shledány důvody k naplnění institutu ručení za daň podle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bude

Ministerstvo obrany při zasílání úplaty vždy postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a tohoto zákona.

Fakturace bude po splnění služby bez možnosti zálohové platby se splatností faktury 30 kalendářních dnů ode dne jejího doručení objednateli. Daňový doklad - faktura bude obsahovat

údaje podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, včetně ceny celkem v Kč s DPH. Daňový doklad zašlete na adresu: Ekonomická skupina,

Vojenský útvar 2298, Obce Ležáků 14, 537 01 Chrudim nebo na e mail                identifikaci objednatele je poskytovatel povinen na tomto daňovém dokladu (faktuře) uvést

následující údaje: a) „Objednatel: Česká republika-Ministerstvo obrany, se sídlem Tychonova 221/1, 160 00 Praha 6, IČ: 60162694, DIČ: CZ60162694. Konečný příjemce: Vojenský

útvar 2298, Obce Ležáků 14, 537 01 Chrudim“; b) číslo objednávky, podle které se uskutečňuje plnění.

Poskytovatel se podpisem objednávky zavazuje k úplnému plnění požadované služby.

Poskytovatel je povinen v případě prodlení s plněním zaplatit objednateli smluvní pokutu 0,5% z celkové hodnoty plnění za každý započatý den prodlení a to až do úplného

splnění závazku, tím nejsou dotčena práva na odstoupení od objednávky. Kupující zaplatí prodávajícímu za prodlení s úhradou faktury úrok z prodlení stanovený dle nařízení

vlády 351/2013 Sb. z celkové ceny zaokrouhleno nahoru na celé desetikoruny v Kč za každý započatý den prodlení. Objednatel si vyhrazuje právo na odstoupení od objednávky

ve smyslu § 2002 odst. 1 Občanského zákoníku.Splatnost smluvní pokuty je 30 kalendářních dnů od data doručení faktury.                   Objednávka může být

měněna či doplňována vzájemně odsouhlasenými a podepsanými písemnými dodatky.

                   Podpis poskytovatele                                                                          Podpis objednatele
                                                                                                                     Velitel útvaru

                                                                                                         podplukovník Mgr. Petr Tesařík