Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNATEL Na faktuře uvádějte vždy č. objednávky Statutární město Ostrava Objednávka č. O/0770/2017/OSR Prokešovo náměstí 1803/8 DODAVATEL 72930 Ostrava-Moravská Ostrava Obchodní firma : Dům kultury Akord Ostrava - Zábřeh, IČ: 00845451 s.r.o. DIČ: CZ00845451 (plátce DPH) Sídlo : náměstí SNP 2012/1 70030 Ostrava IČ : 47973145 DIČ : CZ47973145 PŘÍJEMCE (zasílací adresa): městský obvod Ostrava-Jih Horní 791/3 70030 Ostrava-Hrabůvka Bank. spojení: Komerční banka, a. s. Číslo účtu : 1520761/0100 Objednáváme u Vás : zajištění a organizaci 25. reprezentačního plesu obvodu 2017, který se koná v DK AKORD dne 17. 2. 2017 od 19:00. Cena za pronájem prostor nepřesáhne částku 80 000 Kč včetně DPH a cena za produkční zabezpečení, program a gastronomické služby nepřesáhne částku 219 000 Kč včetně DPH. Účtováno bude dle skutečnosti. Na faktuře uvádějte všechny identifikační údaje ze záhlaví objednávky. V opačném případě bude faktura vrácena k proplacení. Datum splatnosti faktury je stanoveno nejdříve na patnáctý den od data doručení včetně (razítko podatelny). Datem splatnosti faktury se rozumí den odepsání příslušné částky z bankovního účtu. Pro akceptaci objednávky zašlete písemný souhlas na emailovou adresu vyřizujícího referenta uvedenou níže do 10dnů ode dne doručení objednávky, nejpozději však před zahájením jejího plnění. V případě, že dodavatel takto neučiní, objednávka zaniká. Lhůta plnění : 17.02.2017 Cena vč. DPH : 299 000,00 Kč Vyřizuje / tel. / email : Smutná Jana Bc., 599430230, jana.smutna@ovajih.cz V Ostravě dne: Ing. Gabriela Tóthová, DiS., vedoucí oddělení školství a kultury (oprávněná osoba)