Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1306465: 25. ročník reprezentačního plesu obvodu Ostrava-Jih

Příloha O_0770_2017_OSR.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNATEL                                Na faktuře uvádějte
                                          vždy č. objednávky
Statutární město Ostrava
                                         Objednávka č. O/0770/2017/OSR
Prokešovo náměstí 1803/8
                                            DODAVATEL
72930 Ostrava-Moravská Ostrava
                                             Obchodní firma : Dům kultury Akord Ostrava - Zábřeh,
IČ:             00845451                                               s.r.o.

DIČ:            CZ00845451 (plátce DPH)      Sídlo : náměstí SNP 2012/1
                                                        70030 Ostrava

                                             IČ : 47973145
                                             DIČ : CZ47973145

PŘÍJEMCE (zasílací adresa):

městský obvod Ostrava-Jih
Horní 791/3
70030 Ostrava-Hrabůvka
Bank. spojení: Komerční banka, a. s.
Číslo účtu : 1520761/0100

Objednáváme u Vás :
zajištění a organizaci 25. reprezentačního plesu obvodu 2017, který se koná v DK AKORD dne 17. 2. 2017 od 19:00. Cena za
pronájem prostor nepřesáhne částku 80 000 Kč včetně DPH a cena za produkční zabezpečení, program a gastronomické služby
nepřesáhne částku 219 000 Kč včetně DPH. Účtováno bude dle skutečnosti.

Na faktuře uvádějte všechny identifikační údaje ze záhlaví objednávky. V opačném případě bude faktura vrácena k proplacení.

Datum splatnosti faktury je stanoveno nejdříve na patnáctý den od data doručení včetně (razítko podatelny).
Datem splatnosti faktury se rozumí den odepsání příslušné částky z bankovního účtu.

Pro akceptaci objednávky zašlete písemný souhlas na emailovou adresu vyřizujícího referenta uvedenou níže do 10dnů ode dne
doručení objednávky, nejpozději však před zahájením jejího plnění. V případě, že dodavatel takto neučiní, objednávka zaniká.

Lhůta plnění :             17.02.2017
Cena vč. DPH :             299 000,00 Kč
Vyřizuje / tel. / email :  Smutná Jana Bc., 599430230, jana.smutna@ovajih.cz

V Ostravě dne:                           Ing. Gabriela Tóthová, DiS., vedoucí oddělení školství a
                                                                        kultury

                                                                 (oprávněná osoba)