Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1307093: Smlouva o dílo - zvýšení bezpečnosti dopravy - Česká x Jeřmanická

Příloha 4_17_0015_DS201700199_Jermanicka.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO

                                                (4/17/0015)

             uzavření podle § 2586 a násl. zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník
        Název akce: „Zvýšení bezpečnosti dopravy v Liberci, křižovatka Česká x

                         Jeřmanická“

I. Smluvní strany

       Objednatel: Statutární město Liberec
                         Náměstí Dr. E. Beneše 1
                         460 59 Liberec
                         IČO: 00262978, DIČ CZ 00262978
                         Zastoupené Tiborem Batthyány, primátorem města
                         ve věcech smluvních Bc. Davidem Novotným, vedoucím odboru správy
                         veřejného majetku

      (dále jen „objednatel“)

        Zhotovitel:  MDI plan s.r.o.
                     Generála Svobody 25/108
                     460 01 Liberec XII – Staré Pavlovice
                     IČO: 05444314
                     DIČ: CZ05444314
                     Zastoupený Ing. Danielem Jírou, jednatelem společnosti

        (dále jen „zhotovitel“)

II. Předmět a účel díla

1)      Předmětem plnění dle této smlouvy je vypracování projektové dokumentace v

    rozsahu pro územní rozhodnutí dle vyhlášek č.499/2006, č. 503/2006 ve znění vyhl. č..

    62/2013 včetně následných změn , o dokumentaci staveb – dokumentace stavby pro územní

    rozhodnutí. Předmětem díla je i účast zhotovitele na projednání vč. dopravní komise města,

    dále projednání s dotčenými subjekty pro příslušné povolení stavby.

2) Účelem plnění je zpracování projektové dokumentace, která bude sloužit pro vydání územního
     rozhodnutí o umístění stavby a jako součást žádosti o dotační titul pro uvedenou akci.

III. Rozsah projektové dokumentace

    1)  Obsahem zpracování díla / dokumentace je zajištění podkladů (nad rámec

        podkladů poskytnutých objednavatelem) v dostatečném rozsahu pro provedení projektového

        návrhu / dokumentace a vypracování orientačního odhadu stavebních nákladů.

    2)  Obsahem projektové činnosti / díla bude:

     zajištění předprojektové přípravy vč. podrobného monitoringu stávajícího stavu a možností
        pro provedení projektového návrhu

     zpracování projektové dokumentace v konceptu pro projednání s dotčenými orgány
 projektový návrh bude vypracován v rozsahu potřebném pro zajištění projektu souvisejících
    profesí – inženýrských sítí vč. koordinace

 zapracování oprávněných připomínek a dopracování dokumentace pro územní rozhodnutí
 tisk a kompletace autorizované dokumentace v počtu 6-ti tištěných paré + CD s digitální

    podobou projektové dokumentace
 souběžná součinnost při zajištění inženýrské činnosti a při žádosti o získání dotačního titulu

IV. Cena za dílo
1)

Zpracování projektové dokumentace DÚR                    Cena bez DPH

- zajištění předprojektové přípravy                        8 000,- Kč
- vypracování koncepčního návrhu vč. projednání           15 000,- Kč
- dopracování projektové dokumentace                      19 000,- Kč
- koordinační činnost se zpracovateli ostatních profesí    10 000,- Kč
- účast na projednání                                      6 000,- Kč
- tisk, kompletace, odevzdání 6-ti paré + CD               6 500,- Kč

                                                         Cena bez DPH:   64 500,- Kč
                                                             DPH 21%:    13 545,- Kč
                                                                         78 045,- Kč
                                                           Cena celkem:

2) Celková cena za celý předmět plnění byla smluvními stranami dohodnuta ve výši 64 500,- Kč
     bez DPH. K této ceně bude připočtena DPH v aktuální zákonné výši.

3) Celková cena za dílo uvedená výše bez DPH (dále jen ”celková cena”) je smluvními stranami
     sjednána jako cena za celý předmět plnění vymezený v čl. II. a III. smlouvy a jako cena nejvýše
     přípustná, platná po celou dobu realizace díla, a to i v případě prodloužení lhůty dokončení díla
     z důvodu na straně objednatele.

4) Celková cena zahrnuje veškeré náklady zhotovitele nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu
     provedení díla, včetně všech rizik a vlivů během provádění díla. Celková cena zahrnuje
     předpokládaný vývoj cen ve stavebnictví včetně předpokládaného vývoje kurzů české měny
     k zahraničním měnám až do doby dokončení a předání díla.

5) Objednatel je oprávněn odečíst z celkové ceny díla částku skutečně neprovedených prací.

6) Celková cena nesmí být měněna v souvislosti s inflací české měny, hodnotou kursu české měny
     vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurs, stabilitou měny nebo cla.
     Celková cena s DPH může být měněna pouze v souvislosti se změnou DPH.

    V. Termín splnění
Dokončení a předání díla:

    1) Do 28.2.2017 odevzdání projektové dokumentace vč. předjednání.

    2) V průběhu 6-ti měsíců po odevzdání dokumentace součinnost při administrativním vydání
         povolení a podání žádosti o dotační titul

VI. Platební podmínky
     Dohodnutá cena bude objednatelem uhrazena na základě jedné konečné faktury. Faktura
         bude vystavena zhotovitelem nejpozději do 14 dnů od převzetí dokumentace objednatelem.
         Faktura je splatná do 14 dnů od doručení objednateli. Úhrada faktury je splněna dnem
         odepsání fakturované částky z účtu objednatele.

     Veškeré účetní doklady musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č.
         235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. V případě, že účetní doklady
         nebudou mít odpovídající náležitosti nebo pokud jejich přílohou nebude účastníky
         podepsaný soupis provedených prací, je objednatel oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti
         zpět zhotoviteli k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti
         počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněných či opravených dokladů.

VII. Ujednání o smluvní pokutě

    1) V případě opoždění objednatele s úhradou daňového dokladu má zhotovitel právo požadovat
         smluvní pokutu max. ve výši 0,05 % z nezaplacené částky za každý den prodlení.
         Objednatel není v prodlení s plněním své povinnosti platit cenu díla, pokud je zhotovitel
         v prodlení s plněním kterékoliv své povinnosti dle této smlouvy.

    2) Nepředá-li zhotovitel objednateli dílo v dohodnutém termínu, zavazuje se uhradit
         objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2% z celkové ceny díla za každý den prodlení, nejvýše
         však 40% z ceny díla.

    3) Neprovede-li zhotovitel dílo v rozsahu určeném v této smlouvě (nebo v příloze této
         smlouvy), zavazuje se zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2% z ceny díla za každý
         den prodlení s doplněním díla zhotovitelem v přiměřeném termínu určeném objednatelem
         popř. má nárok na slevu z dohodnuté ceny díla.

    4) Nebude-li zhotovitelem předáno dílo v kvalitě předpokládané v technických normách a
         technických nebo právních předpisech a bude-li obsahovat podstatné chyby ovlivňující další
         průběh stavby, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2% z ceny díla za
         každý den prodlení s dohodnutým termínem doplnění a odstranění vad díla a zavazuje se
         chyby bezplatně odstranit. V případě sporu o kvalitu (bezchybnost) díla se smluvní strany
         zavazují stanovit nezávislou osobu (rozhodce), která posoudí, zda došlo k předání díla
         nekvalitního či s chybami. Toto nevylučuje právo smluvních stran uplatnit přezkoumání
         rozhodnutí nezávislé osoby (rozhodce) příslušným soudem.

    5) Zhotovitel ve stejném rozsahu ručí i za závazky svých smluvních subjektů – poddodavatelů
         a přejímá za ně tímto odpovědnost.

    6) Tato ujednání o smluvní pokutě nezbavují zhotovitele povinnosti uhradit objednateli škodu,
         která mu vznikne nesplněním jeho povinností vyplývajících ze smluvních závazků.

    7) Zaplacením smluvní pokuty není zhotovitel zbaven povinnosti příp. závady a nedodělky
         odstranit.

    8) Změna času plnění z titulu nepředvídaných podstatných překážek na straně objednatele bude
         řešena předem vzájemnou dohodou.

    9) V případě potřeby změny technického řešení a úpravy projektové dokumentace, vyvstalého
         z jiných důvodů, než řešení neodpovídající příslušným normám a oborovým předpisům,
         není zhotovitel povinen provést změnu dokumentace v rámci plnění této zakázky. Tyto
         změny budou obsahem samostatné smlouvy o dílo vč. ocenění činnosti.

VII. Další ujednání

    1) Zhotovitel se zavazuje:

● provádět úkony v rámci předmětu této smlouvy včas a řádně za podmínek v této
smlouvě dohodnutých

● na vyžádání informovat objednatele pravdivě a včas o stavu prací

● nést plnou odpovědnost za odborné a kvalitní provedení všech prací

    2) Zhotovitel se může odchýlit od pokynu jen na základě předchozího písemného souhlasu
         objednatele.

    3) Zhotovitel prohlašuje, že jakékoliv informace o zpracovávané dokumentaci neposkytne bez
         písemného souhlasu objednatele dalšímu subjektu.

    4) Zhotovitel prohlašuje, že při zpracování dokumentace budou zhotovitelem dodrženy normy
         ČSN, případně následné předpisy, vztahující se k silničnímu a mostnímu stavitelství.

    5) Kompletní projektová dokumentace bude předána v počtu 6-ti vyhotoveních v tištěné
         podobě a 3 x digitálně na CD.

    6) Zhotovitel prohlašuje, že objednateli ručí za vypracování ekonomicky přiměřeného
         požadovanému účelu.

  VIII. Závěrečná ujednání

     Smlouvu lze měnit nebo rušit na základě dohody obou smluvních stran, a to pouze písemnou
         formou.

     Pokud není stanoveno jinak, řídí se smlouva příslušnými ustanoveními občanského
         zákoníku.

     Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž každý má hodnotu originálu a
         objednatel obdrží dvě a zhotovitel jedno vyhotovení.

     Smluvní strany prohlašují, že tuto smlouvu uzavírají svobodně a dobrovolně a je závazná i
         pro jejich případné právní nástupce.

     Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu poslední smluvní stranou.

     Smluvní strany souhlasí, že tato smlouva bude zveřejněna na webových stránkách
         Statutárního města Liberec (www.liberec.cz), s výjimkou osobních údajů fyzických osob
         uvedených v této smlouvě.

     Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude zveřejněna v registru smluv podle
         zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
    těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

 Smluvní strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve smlouvě, které jsou
    chráněny zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, …) a nemohou
    být poskytnuty, a to šedou barvou zvýraznění textu. Smluvní strana, která smlouvu zveřejní,
    za zveřejnění neoznačených údajů podle předešlé věty nenese žádnou odpovědnost.

 Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv v souladu s § 6 odst. 1
    zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
    těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

 Smluvní strany berou na vědomí, že plnění podle této smlouvy poskytnutá před její
    účinností jsou plnění bez právního důvodu a strana, která by plnila před účinností této
    smlouvy, nese veškerou odpovědnost za případné škody takového plnění bez právního
    důvodu, a to i v případě, že druhá strana takové plnění přijme a potvrdí jeho přijetí.

 Smluvní strany shodně prohlašují, že cena určená ve smlouvě je cenou obvyklou ve smyslu
    § 2999 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

V Liberci dne: ___________               V Liberci dne: ___________

Za objednatele:                          Za zhotovitele:

…………………………………                            …………………………………
Bc. David Novotný                        Ing. Daniel Jíra
vedoucí odboru správy veřejného majetku  jednatel společnosti