Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13108828: Smlouva o poskytování licencí k užití SW a souvisejících služeb

Příloha 1163(3346)_SLS_L9G.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        1. Smlouva o poskytování licencí k užití                  2. Poskytovatel bude k dohodnuté ceně připočítávat daň
                                    SW                          z přidané hodnoty v sazbě odpovídající zákonné úpravě v době
                                                                uskutečnění zdanitelného plnění.
                 a souvisejících služeb                         3. Výše sazeb u předem nesjednaných servisních služeb se řídí
                                                                aktuálně platným ceníkem servisních prací poskytovatele.
     uzavřená v souladu s ustanoveními autorského zákona        4. Dojde-li v době trvání smlouvy ke změně rozsahu
121/2000 a v souladu s ustanoveními § 1724 a násl. a § 2358     softwarových licencí, dohodnutých dodacích lhůt, náhradní
                                                                techniky, vyhrazeného servisního pracovníka či poskytovaných
    a násl. zákona 89/2012 (občanský zákoník) mezi těmito       služeb, bude příloha s rozsahem licencí a služeb změněna
                            smluvními stranami:                 číslovaným dodatkem, který poskytovatel zašle v elektronické
                                                                podobě na e-mailovou adresu nabyvatele. Pokud nabyvatel
1. nabyvatelem ( zák. číslo 1163)                               nesouhlasí se změněnou cenou služby dle tohoto dodatku, má
Vyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední         právo od smlouvy odstoupit bez výpovědní lhůty.
odborná škola řemesel a služeb, Strakonice, Zvolenská 934
Zvolenská 934, 38601 Strakonice                                                                  Článek III.
IČ: 72549581                                                                                    Lhůty plnění
zastoupení ve věcech smluvních:                                 1. Licenci na software v aktuální verzi poskytne poskytovatel
Ing. Miloslav Pileček                                           nabyvateli do jednoho měsíce od podpisu smlouvy zasláním
                                                                aplikačního čísla na e-mailovou adresu nabyvatele.
            a                                                   2. Každou další aktualizaci software, kterou nabyvatel
                                                                objedná, poskytne poskytovatel nabyvateli vždy do jednoho
2. poskytovatelem                                               měsíce od jejího vydání zasláním aplikačního čísla na e-
Veřejná informační služba, spol. s r.o.                         mailovou adresu nabyvatele.
Plzeň, Farského 638/14, okres Plzeň-město, PSČ 326 00           3. Obsahuje-li software zakázkové úpravy, prodlužují se lhůty
telefon: 377 457 330, 377 457 334, 608 682 885                  z článku III. odstavce 1. a 2. o jeden měsíc.
IČ: 45330344                                                    4. Dodací lhůty pro jednotlivé objednané servisní služby jsou
DIČ: CZ 45330344                                                uvedeny v číslované příloze této smlouvy.
Obch. rejstřík: Krajský soud v Plzni, oddíl C, vložka 1561
zastoupení ve věcech smluvních:                                                                   Článek IV.
Mgr. Eva Feketová – na základě plné moci                                                   Platební podmínky
                                                                1. Poskytovatel bude po dobu platnosti této smlouvy
                                   Článek I.                    vystavovat vždy jednou ročně fakturu na úhradu ročního
                            Předmět smlouvy                     paušálního poplatku a zašle ji v elektronické podobě na e-
1. Poskytovatel se zavazuje po dobu platnosti této smlouvy      mailovou adresu nabyvatele. Nabyvatel prohlašuje, že s
poskytovat nabyvateli licence k veškerým aktualizacím SW        elektronickým zasíláním faktur souhlasí.
a jeho modulů dle číslované přílohy této smlouvy, ke kterým     2. Dohodne-li poskytovatel s nabyvatelem jiný než roční režim
má poskytovatel práva a nabyvatel je užívá.                     plateb paušálního poplatku, jsou platební podmínky
2. Poskytovatel se zavazuje vykonávat pro nabyvatele přímo      specifikovány v číslované příloze této smlouvy.
nebo prostřednictvím svých smluvních partnerů objednané         3. Faktura je splatná na účet poskytovatele do 14 dnů od data
služby specifikované v číslované příloze této smlouvy.          jejího vystavení.
3. Poskytovatel se zavazuje vykonávat pro nabyvatele přímo
nebo prostřednictvím svých smluvních partnerů i další servisní                                    Článek V.
činnosti, které se vztahují k softwarovému vybavení dle                      Způsob objednávání servisních služeb
článku I. odstavec 1 a dále k hardwarovému vybavení, které      1. Služby dle této smlouvy mohou nabyvatelem pověření
bylo nabyvateli dodáno poskytovatelem.                          pracovníci objednávat osobně, písemně, prostřednictvím
4. Nabyvatel využívá licencí a služeb na více provozovnách.     internetu i telefonicky. V případě objednávky většího rozsahu
Rozsah plnění pro každou provozovnu je určen číslovanou         má poskytovatel právo vyžadovat zaslání písemné objednávky.
přílohu takto:
Provozovna zák. číslo 1163 – příloha č.3                                                          Článek VI.
Provozovna zák. číslo 3346 – příloha č.4                                              Povinnosti poskytovatele
                                                                1. Poskytovatel je povinen udržovat SW dodaný nabyvateli
                                  Článek II.                    v provozuschopném stavu a v souladu s aktuálně platnou
                                 Cena plnění                    legislativou, pokud jej nabyvatel používá ve spojení
1. Výše paušálního poplatku je stanovena na základě rozsahu     s doporučovanou technikou a operačním systémem. Dojde-li
softwarových licencí, dohodnutých dodacích lhůt servisních      díky vnějším vlivům k náhlé a nepředvídatelné legislativní
služeb, náhradní techniky a ostatních poskytovaných služeb.     změně, je poskytovatel povinen zveřejnit prakticky použitelný
Výše poplatku je uvedena v číslované příloze této smlouvy.      náhradní postup, jak s používaným SW přiměřeně plnit
                                                                aktuální legislativní požadavky.
2. Poskytovatel je povinen zpřístupnit nabyvateli každou        3 měsíce. Výpověď lze druhé smluvní straně doručit písemně
novou verzi (aktualizaci) i opravu SW. Opravy SW i nové verze   nebo e-mailem.
programů včetně popisu jejich obsahu zveřejňuje na svých        5. Uhradil-li nabyvatel řádně všechny licenční poplatky
internetových stránkách www.visplzen.cz.                        předepsané přílohou této smlouvy, má právo nadále užívat SW
3. Poskytovatel je povinen při plnění této smlouvy postupovat   ve verzi, která byla aktuální na konci řádně uhrazeného
tak, aby požadavky nabyvatele splnil efektivně s ohledem na     období. Pokud v příloze smlouvy není počet poplatků nijak
priority sdělené nabyvatelem (např. minimální cena, rychlost    specifikován, získává nabyvatel toto právo po uhrazení pěti
zásahu apod.).                                                  ročních licenčních poplatků. Při dřívějším ukončení smlouvy
4. Poskytovatel je povinen postupovat při servisním zásahu      může nabyvatel nadále užívat tu verzi softwaru, na kterou měl
v souladu s platnými zákony ČR.                                 nárok před jejím uzavřením.
5. Poskytovatel je povinen při zásahu u nabyvatele provést      6. Nevyčerpanou preventivně-servisní návštěvu lze převést
o servisním zásahu záznam na dodací list.                       pouze do nejbližšího následujícího ročního období.
6. Veškeré důvěrné či citlivé informace o nabyvateli a jeho
klientech je poskytovatel povinen uchovat v tajnosti.                                             Článek X.
                                                                                             Inflační doložka
                                 Článek VII.                    1. Smluvní strany se dohodly, že je poskytovatel oprávněn
                         Povinnosti nabyvatele                  zvýšit roční paušální poplatek vždy k datu jeho splatnosti
1. Nabyvatel je povinen poskytnout poskytovateli řádně a včas   maximálně o míru inflace vyhlášenou Českým statistickým
všechny informace nutné pro splnění povinností vyplývajících    úřadem (nebo jeho nástupcem) za všechny uplynulé celé
z této smlouvy.                                                 kalendářní roky od zahájení služby, za které tato inflační
2. Zjištěné závady uskutečněných dodávek je nabyvatel           doložka dosud nebyla uplatněna.
povinen poskytovateli nahlásit bez zbytečných odkladů.          2. V případě, že poskytovatel toto právo podle bodu 1 tohoto
3. Bezprostředně před každou aktualizací SW nebo servisním      článku využije, zavazuje se tuto skutečnost sdělit nabyvateli e-
zásahem poskytovatele je nabyvatel povinen pořídit ověřenou     mailem, zasláním dodatku ke smlouvě s uvedenou výší nového
zálohu dat. Bez tohoto kroku nelze následně reklamovat ztrátu   poplatku nejpozději 14 dnů před fakturací ročního poplatku.
a poškození dat vzniklé v průběhu servisního zákroku.           3. Za základ pro výpočet inflačního navýšení v dalších letech
4. Nabyvatel je povinen být přítomen servisnímu zákroku         se bere vždy paušální poplatek, který měl nabyvatel zaplatit v
a v jeho závěru potvrdit pracovníkovi poskytovatele vypsaný     předchozím roce.
dodací list.
5. Jakékoli výhrady k provedení servisního zásahu je nabyvatel                                    Článek XI.
povinen zaznamenat na dodací list a podepsat.                                Ukončení dosavadních platných smluv
6. Nabyvatel je povinen jakékoliv zamýšlené zásahy, změny,      1. Pokud jsou ke dni podpisu této smlouvy mezi
opravy a rozšíření informačního systému předem konzultovat      poskytovatelem a nabyvatelem uzavřeny platné licenční nebo
s poskytovatelem. Přitom je povinen respektovat ty podmínky,    servisní smlouvy na stejný předmět plnění, jsou podpisem této
které poskytovatel označí jako podstatné pro zachování          smlouvy automaticky ukončeny a nahrazeny touto smlouvou.
spolehlivé funkčnosti systému.                                  2. Uhrazené a dosud nevyčerpané prostředky z původních
                                                                smluv budou vyčísleny a odečteny z první splátky dle této
                                Článek VIII.                    smlouvy. Tato částka bude odečtena v první faktuře vystavené
                              Smluvní pokuty                    dle článku IV. této smlouvy jako sleva.
1. Nedodrží-li poskytovatel termín servisních služeb, uhradí
smluvní pokutu definovanou v popisu služby v číslované                                           Článek XII.
příloze této smlouvy.                                                                          Další ujednání
2. Neuhradí-li nabyvatel fakturu dle článku IV. této smlouvy    1. V ostatním se tato smlouva řídí příslušnými ustanoveními
v dohodnutých termínech, je poskytovatel oprávněn               autorského zákona a občanského zákoníku a ostatních
odmítnout poskytování dalších služeb.                           právních předpisů.
                                                                2. Smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž každá
                                  Článek IX.                    strana obdrží jedno vyhotovení.
                            Platnost smlouvy                    3. Na důkaz souhlasu s celým obsahem této smlouvy připojují
1. Tato smlouva je uzavřena na dobu neurčitou, a to od          smluvní strany své vlastnoruční podpisy.
prvního dne měsíce následujícího po datu podpisu smlouvy.       4. Smlouvu lze doplňovat číslovanými přílohami a dodatky.
2. Smlouva nabývá účinnosti dnem uhrazení sjednané
a vyfakturované ceny na účet poskytovatele.                     Za poskytovatele:        Za nabyvatele:
3. Pokud nabyvatel neuhradí fakturu dle článku IV. této
smlouvy ani ve lhůtě 3 měsíců od data její splatnosti, tato     Mgr. Eva Feketová, v.r.  Ing. Miloslav Pileček
smlouva zaniká.                                                 na základě plné moci
4. Celou smlouvu i jednotlivou objednanou službu může
vypovědět kterákoliv smluvní strana s výpovědní lhůtou          V Plzni                  dne: 31.5.2020
                                       Příloha č.1
Smlouvy o poskytování licencí k užití SW a souvisejících služeb

                             Ochrana osobních údajů

                                                                              Preambule:
V souvislosti s dodávkami, údržbou a provozem softwaru od poskytovatele (Veřejná informační služba, spol. s r.o. dále jen VIS) se
tato firma dostává anebo v budoucnu může dostat do pozice zpracovatele osobních údajů při zpracování dále uvedených agend
pro nabyvatele. V souladu s Nařízením EU 2016/679 (GDPR) vystupuje poskytovatel dále v roli zpracovatele osobních údajů a
nabyvatel v roli správce.

                         Předmět zpracování:                                         Zpracovatel se zavazuje:
1.Zpracování dat při servisním zásahu na počítači správce,     - Nepoužít osobní údaje k žádnému jinému účelu zpracování
kdy má technik VIS přístup ke všem zpracovávaným               a osobní údaje zpracovávat pouze na základě pokynů
osobním údajům.                                                správce.
2.Zpracování dat na zaslané či předané záloze dat správce,     - Zachovávat mlčenlivost o všech zjištěných osobních údajích
kde jsou i osobní údaje.                                       a k mlčenlivosti zavázat i osoby oprávněné osobní údaje
3. Zpracování dat při provozování internetových aplikací, kde  zpracovávat.
jsou i osobní údaje.                                           - Přijmout všechna bezpečnostní, technická, organizační
                                                               a jiná opatření v souladu s nařízením a mít zpracovanou
                      Doba trvání zpracování:                  vnitřní směrnici k ochraně osobních údajů a aktivně ji
Doba trvání je dána smlouvou o provozu internetových           naplňovat. K plnění vnitřní směrnice i podmínek této
aplikací nebo dobou trvání obchodně právního vztahu            smlouvy zavázat i své zaměstnance.
a prováděného servisního zásahu. Doba uchování zálohy dat      - Nezapojit do zpracování žádné další osoby bez předchozího
je dána oprávněným zájmem zpracovatele doložit a prokázat      písemného souhlasu správce.
stav před a po provedeném servisním zásahu.                    - Být nápomocen správci při plnění povinností reagovat
                                                               na žádosti o výkon práv subjektů údajů.
                     Povaha a účel zpracování:                 - Zajistit nutnou součinnost se správcem v otázce
Smyslem a účelem zpracování je bezchybný provoz                zabezpečení zpracování, v případě bezpečnostního incidentu
internetových aplikací a bezchybný provoz softwaru od firmy    v souvislosti s ochranou osobních údajů, při oznamování
Veřejná informační služba, spol. s r.o. u správce.             případů porušení zabezpečení osobních údajů subjektu
                                                               údajů, ohledně posouzení vlivu na ochranu osobních údajů a
                         Typ osobních údajů:                   předchozí konzultace s dozorovým úřadem.
Zpracování se týká všech osobních údajů, které umožňuje        - V souladu s rozhodnutím správce po doběhnutí reklamační
SW zpracovatele evidovat bez ohledu na to, zda ke              lhůty po ukončení této smlouvy nebo při změně rozsahu
zpracování konkrétního osobního údaje správcem dochází.        nebo účelu zpracování osobních údajů nepotřebné osobní
Jde o následující osobní údaje:                                údaje vymazat včetně existujících kopií.
jméno, příjmení, titul, telefon, mail, adresa, funkce,         - Poskytnout správci veškeré informace potřebné k doložení
poznámka, rodné číslo, datum narození, osobní číslo, druh      toho, že byly splněny povinnosti stanovené nařízením,
diety, evidenční číslo, číslo karty, kategorie, třída, škola,  umožnit kontroly či inspekce prováděné správcem nebo
obvyklé objednávky, objednávky, platby, způsob platby, číslo   jiným příslušným orgánem dle právních předpisů.
účtu, banka, záznam o výdeji stravy, místo a čas výdeje        - Informovat správce v případě, pokud zjistí, že některý z
stravy, prodané zboží v bufetu, IČO, DIČ, příznak neplatiče,   jeho pokynů porušuje nařízení nebo jiné právní předpisy.
úvazek, datum nástupu a výstupu, začátek a konec pracovní      - Přijmout odpovědnost za prokázanou jednoznačnou
doby, záznam o průchodu, odpracovaná doba, další záznamy       příčinnou souvislost mezi svým pochybením na poli ochrany
provedené správcem                                             osobních údajů a poškozením subjektu údajů v důsledku
                                                               tohoto pochybení.
                    Kategorie subjektů údajů:
Zpracování se týká všech kategorií subjektů údajů, které                          Práva a povinnosti správce:
umožňuje SW zpracovatele evidovat bez ohledu na to, zda        - Mít zpracovanou vnitřní směrnici k ochraně osobních dat
ke zpracování konkrétní kategorie správcem dochází. Jde        v souladu s nařízením GDPR a aktivně ji naplňovat.
o následující kategorie subjektů údajů:                        - Vyžadovat plnění závazků zpracovatele dle této smlouvy.
Děti, žáci, studenti a jejich zákonní zástupci.                - Hradit objednané služby zpracovateli v dohodnutých
Cizí strávníci.                                                cenách a lhůtách.
Zaměstnanci správce.
Další kontaktní osoby v informačním systému správce
                                               Příloha č.2
Smlouvy o poskytování licencí k užití SW a souvisejících služeb

                                     Popis servisních služeb

Popis obsahuje všechny poskytovatelem nabízené služby. Služby sjednané nabyvatelem jsou uvedeny v této příloze v části Rozsah
smlouvy.

Zvýhodněné servisní sazby                                         objednávek nebo kdy je informační systém natolik nefunkční, že
Nárok na zvýhodněnou servisní sazbu vzniká, pokud má              vznikají dodatečné provozní náklady ve výši přes 500 Kč denně,
zákazník ve smlouvě sjednánu průběžnou aktualizaci SW,            a přitom neexistuje levnější varianta. Tuto skutečnost musí
alespoň 1 hodinu preventivně-servisní návštěvy a minimální        zákazník při objednávání servisního zásahu jasně sdělit. Pokud
garantovanou pohotovost k servisnímu zásahu. Pokud má             VIS neposkytne servisní kapacitu ve stanovené lhůtě, zákazník
zákazník více provozoven, posuzuje se výše uvedená podmínka       má nárok na odstoupení od této služby s vrácením zaplacené
pro každou provozovnu samostatně.                                 roční ceny služby a úhradu penále ve stejné výši.

Preventivně-servisní návštěva                                     Náhradní terminál
Předem smluvně sjednaná návštěva technika, kdy zákazník           Služba poskytuje zákazníkovi garanci, že VIS má trvale na
souhlasí s orientační lhůtou realizace v řádu 1-3 měsíců.         skladě k dispozici techniku pro operativní zprovoznění
Konkrétní termín návštěvy vždy nabídne VIS. Návštěva slouží       náhradního režimu výdeje či objednávání stravy nebo
k preventivní kontrole a zlepšování využití informačního          přístupového či docházkového systému ve sjednaném množství
systému, instalaci nových verzí programů, zavádění nových         a je připraven ji podat k přepravě k zákazníkovi do druhého
modulů programů, školení uživatelů a k veškerým servisním         pracovního dne od objednávky. Náhradní řešení nemusí
zásahům, které nejsou urgentní.                                   odpovídat původně dodané technice, ale musí umožnit výdej či
                                                                  objednávání stravy alespoň v nouzovém režimu bez zásadních
Vzdálená servisní podpora (HL) – tarify předplatného              provozních komplikací. Zákazník s více terminály hradí službu za
Vzdálená servisní podpora zahrnuje přímé telefonické              každý výdejní nebo objednací terminál shodného typu. Pokud
poradenství, dálkovou správu a poradenství prostřednictvím        VIS nezajistí potřebnou náhradní techniku, zákazník má nárok
e-mailu. Služba se účtuje po minutách, přičemž minimální          na odstoupení od této služby s vrácením zaplacené roční ceny
čerpání pro jeden servisní zásah je 12 minut. Zákazník hradí      služby a úhradu penále ve stejné výši. Cena služby zahrnuje
celkovou dobu odpracovanou na efektivním řešení požadavku         poplatek za zapůjčení náhradní techniky na 1 měsíc a počet
zákazníka. Čas servisního zásahu určuje VIS dle aktuálních        zápůjček není omezen.
kapacitních možností s ohledem na zákazníkem smluvně
sjednané lhůty.                                                   Individuální konzultant pro nasmlouvané preventivně-
                                                                  servisní návštěvy
Pohotovost k servisnímu zásahu                                    Doplňková služba, kdy zákazník požaduje pro preventivně-
Služba poskytuje zákazníkovi garanci, že VIS zajistí dostupnou    servisní návštěvy účast stále stejného vybraného konzultanta.
servisní kapacitu pro urgentní servisní zásah při řešení vážného  Roční poplatek závisí na vzdálenosti pracoviště konzultanta od
provozního problému v informačním systému. Vážným                 zákazníka. Součástí služby je také možnost přímého
provozním problémem se rozumí taková situace, kdy po              kontaktování určeného konzultanta pro řešení nahodilých
nepředpokládané nahodilé závadě nefunguje výdejní terminál        servisních problémů. Tento konzultant se znalostí situace
nebo počítač v pokladně, kdy není možné zjistit stav              rozhodne o dalším efektivním postupu.

Datum podpisu příloh 1 a 2  31.5.2020

...........................................                       ...........................................
      Za poskytovatele                                                  Za nabyvatele
                                       Příloha č.3
Smlouvy o poskytování licencí k užití SW a souvisejících služeb

      Rozsah smlouvy - soupis SW licencí a servisních služeb

Zákaznické číslo 1163
ŠJ Zvolenská 804, Strakonice

Rozsah SW                                                350-011300 • modul Receptury a normování
                                                         350-011500 • modul Finanční bilance
                                         PC 1 - Stravné  350-011600 • modul Spotřební koš
                  • Organizace
390-091000 • Organizace                                                             PC 3 - Stravné - školné, ubytování
                  • Řídící moduly                                          • Stravné
380-000190 • síťový modul                                330-000010 • Stravné do 300 zpracovávaných osob
380-021000 • mod. Banka                                  380-021000 • mod. Banka
                  • Stravné
330-000030 • Stravné bez omezení počtu osob                                                       PC 4 - Otvírač
330-002070 • Strava.cz objednávání do 1000 osob                            • Otvírač
330-003450 • mod. Objednávání a Výdej na ID média        370-040030 • Otvírač dveří bez omezení počtu os.
                                                         370-040300 • mod. Kategorie
                                           PC 2 - Sklad  370-040500 • mod. Časové zóny
                  • MSklad
350-010040 • MSklad do 200000 Kč na inv.

Rozsah smlouvy                                           1 ks
                                                         2 hod
                  • Software                             1 ks
390-095150 • Licenční sml. na SW1 - roční paušál
                                                                     ...........................................
                  • Služby                                                  Za nabyvatele
800-095411 • preventivně servisní návštěva 1
800-095120 • pohotovost HL: 6h / na místě: 2dny

                  zvýhodněné servisní sazby Ano

Rozsah HW na zápůjčky
-

Roční paušální poplatek činí 21.829,-- Kč bez DPH.

Datum podpisu 31.5.2020

            ...........................................
                  Za poskytovatele
                                                               Příloha č.4
                       Smlouvy o poskytování licencí k užití SW a souvisejících služeb

                             Rozsah smlouvy - soupis SW licencí a servisních služeb

Zákaznické číslo 3346
ŠJ Plánkova 1132, Strakonice

Rozsah SW

390-091000 • Organizace                                  1 ks
                  • Řídící moduly
                                                         2 hod
380-021000 • mod. Banka                                  1 ks
                  • Stravné PC1

330-000030 • Stravné bez omezení počtu osob
330-002090 • Strava.cz objednávání bez omezení
330-003450 • mod. Objednávání a Výdej na ID média

                  • Msklad PC2
350-010050 • MSklad bez omezení na inv.
350-011300 • modul Receptury a normování
350-011500 • modul Finanční bilance
350-011600 • modul Spotřební koš

Rozsah smlouvy

                  • Software
390-095150 • Licenční sml. na SW1 - roční paušál

                  • Služby
800-095411 • preventivně servisní návštěva 1
800-095120 • pohotovost HL: 6h / na místě: 2dny

                  zvýhodněné servisní sazby Ano

Rozsah HW na zápůjčky
-

Roční paušální poplatek činí 21.582,-- Kč bez DPH.

Datum podpisu 31.5.2020                                         ...........................................
                                                                      Za nabyvatele
            ...........................................
                  Za poskytovatele