Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o poskytování licencí k užití SW techniky, vyhrazeného servisního pracovníka či poskytovaných a souvisejících služeb služeb, bude příloha s rozsahem licencí a služeb změněna číslovaným dodatkem, který poskytovatel zašle v elektronické uzavřená v souladu s ustanoveními autorského zákona podobě na e-mailovou adresu nabyvatele. Pokud nabyvatel 121/2000 a v souladu s ustanoveními § 1724 a násl. a § 2358 nesouhlasí se změněnou cenou služby dle tohoto dodatku, má právo od smlouvy odstoupit bez výpovědní lhůty. a násl. zákona 89/2012 (občanský zákoník) mezi těmito smluvními stranami: Článek III. Lhůty plnění 1. nabyvatelem ( zák. číslo 3942) 1. Licenci na software v aktuální verzi poskytne poskytovatel Základní škola Ústí nad Labem, E. Krásnohorské 3084/8, nabyvateli do jednoho měsíce od podpisu smlouvy zasláním příspěvková organizace aplikačního čísla na e-mailovou adresu nabyvatele. Elišky Krásnohorské 3084, 40011 Ústí nad Labem 2. Každou další aktualizaci software, kterou nabyvatel IČ: 44555491 objedná, poskytne poskytovatel nabyvateli vždy do jednoho měsíce od jejího vydání zasláním aplikačního čísla na e- zastoupení ve věcech smluvních: mailovou adresu nabyvatele. Mgr. Bc. Martin Alinče 3. Obsahuje-li software zakázkové úpravy, prodlužují se lhůty z článku III. odstavce 1. a 2. o jeden měsíc. a 4. Dodací lhůty pro jednotlivé objednané servisní služby jsou uvedeny v číslované příloze této smlouvy. 2. poskytovatelem Veřejná informační služba, spol. s r.o. Článek IV. Plzeň, Farského 638/14, okres Plzeň-město, PSČ 326 00 Platební podmínky telefon: 377 457 330, 377 457 334, 608 682 885 1. Poskytovatel bude po dobu platnosti této smlouvy IČ: 45330344 vystavovat vždy jednou ročně fakturu na úhradu ročního DIČ: CZ 45330344 paušálního poplatku a zašle ji v elektronické podobě na e- Obch. rejstřík: Krajský soud v Plzni, oddíl C, vložka 1561 mailovou adresu nabyvatele. Nabyvatel prohlašuje, že s zastoupení ve věcech smluvních: elektronickým zasíláním faktur souhlasí. Mgr. Eva Feketová – na základě plné moci 2. Dohodne-li poskytovatel s nabyvatelem jiný než roční režim plateb paušálního poplatku, jsou platební podmínky Článek I. specifikovány v číslované příloze této smlouvy. Předmět smlouvy 3. Faktura je splatná na účet poskytovatele do 14 dnů od data 1. Poskytovatel se zavazuje po dobu platnosti této smlouvy jejího vystavení. poskytovat nabyvateli licence k veškerým aktualizacím SW a jeho modulů dle číslované přílohy této smlouvy, ke kterým Článek V. má poskytovatel práva a nabyvatel je užívá. Způsob objednávání servisních služeb 2. Poskytovatel se zavazuje vykonávat pro nabyvatele přímo 1. Služby dle této smlouvy mohou nabyvatelem pověření nebo prostřednictvím svých smluvních partnerů objednané pracovníci objednávat osobně, písemně, prostřednictvím služby specifikované v číslované příloze této smlouvy. internetu i telefonicky. V případě objednávky většího rozsahu 3. Poskytovatel se zavazuje vykonávat pro nabyvatele přímo má poskytovatel právo vyžadovat zaslání písemné objednávky. nebo prostřednictvím svých smluvních partnerů i další servisní činnosti, které se vztahují k softwarovému vybavení dle Článek VI. článku I. odstavec 1 a dále k hardwarovému vybavení, které Povinnosti poskytovatele bylo nabyvateli dodáno poskytovatelem. 1. Poskytovatel je povinen udržovat SW dodaný nabyvateli v provozuschopném stavu a v souladu s aktuálně platnou Článek II. legislativou, pokud jej nabyvatel používá ve spojení Cena plnění s doporučovanou technikou a operačním systémem. Dojde-li 1. Výše paušálního poplatku je stanovena na základě rozsahu díky vnějším vlivům k náhlé a nepředvídatelné legislativní softwarových licencí, dohodnutých dodacích lhůt servisních změně, je poskytovatel povinen zveřejnit prakticky použitelný služeb, náhradní techniky a ostatních poskytovaných služeb. náhradní postup, jak s používaným SW přiměřeně plnit Výše poplatku je uvedena v číslované příloze této smlouvy. aktuální legislativní požadavky. 2. Poskytovatel bude k dohodnuté ceně připočítávat daň 2. Poskytovatel je povinen zpřístupnit nabyvateli každou z přidané hodnoty v sazbě odpovídající zákonné úpravě v době novou verzi (aktualizaci) i opravu SW. Opravy SW i nové verze uskutečnění zdanitelného plnění. programů včetně popisu jejich obsahu zveřejňuje na svých 3. Výše sazeb u předem nesjednaných servisních služeb se řídí internetových stránkách www.visplzen.cz. aktuálně platným ceníkem servisních prací poskytovatele. 3. Poskytovatel je povinen při plnění této smlouvy postupovat 4. Dojde-li v době trvání smlouvy ke změně rozsahu tak, aby požadavky nabyvatele splnil efektivně s ohledem na softwarových licencí, dohodnutých dodacích lhůt, náhradní priority sdělené nabyvatelem (např. minimální cena, rychlost specifikován, získává nabyvatel toto právo po uhrazení pěti zásahu apod.). ročních licenčních poplatků. Při dřívějším ukončení smlouvy 4. Poskytovatel je povinen postupovat při servisním zásahu může nabyvatel nadále užívat tu verzi softwaru, na kterou měl v souladu s platnými zákony ČR. nárok před jejím uzavřením. 5. Poskytovatel je povinen při zásahu u nabyvatele provést 6. Nevyčerpanou preventivně-servisní návštěvu lze převést o servisním zásahu záznam na dodací list. pouze do nejbližšího následujícího ročního období. 6. Veškeré důvěrné či citlivé informace o nabyvateli a jeho klientech je poskytovatel povinen uchovat v tajnosti. Článek X. Inflační doložka Článek VII. 1. Smluvní strany se dohodly, že je poskytovatel oprávněn Povinnosti nabyvatele zvýšit roční paušální poplatek vždy k datu jeho splatnosti 1. Nabyvatel je povinen poskytnout poskytovateli řádně a včas maximálně o míru inflace vyhlášenou Českým statistickým všechny informace nutné pro splnění povinností vyplývajících úřadem (nebo jeho nástupcem) za všechny uplynulé celé z této smlouvy. kalendářní roky od zahájení služby, za které tato inflační 2. Zjištěné závady uskutečněných dodávek je nabyvatel doložka dosud nebyla uplatněna. povinen poskytovateli nahlásit bez zbytečných odkladů. 2. V případě, že poskytovatel toto právo podle bodu 1 tohoto 3. Bezprostředně před každou aktualizací SW nebo servisním článku využije, zavazuje se tuto skutečnost sdělit nabyvateli e- zásahem poskytovatele je nabyvatel povinen pořídit ověřenou mailem, zasláním dodatku ke smlouvě s uvedenou výší nového zálohu dat. Bez tohoto kroku nelze následně reklamovat ztrátu poplatku nejpozději 14 dnů před fakturací ročního poplatku. a poškození dat vzniklé v průběhu servisního zákroku. 3. Za základ pro výpočet inflačního navýšení v dalších letech 4. Nabyvatel je povinen být přítomen servisnímu zákroku se bere vždy paušální poplatek, který měl nabyvatel zaplatit v a v jeho závěru potvrdit pracovníkovi poskytovatele vypsaný předchozím roce. dodací list. 5. Jakékoli výhrady k provedení servisního zásahu je nabyvatel Článek XI. povinen zaznamenat na dodací list a podepsat. Ukončení dosavadních platných smluv 6. Nabyvatel je povinen jakékoliv zamýšlené zásahy, změny, 1. Pokud jsou ke dni podpisu této smlouvy mezi opravy a rozšíření informačního systému předem konzultovat poskytovatelem a nabyvatelem uzavřeny platné licenční nebo s poskytovatelem. Přitom je povinen respektovat ty podmínky, servisní smlouvy na stejný předmět plnění, jsou podpisem této které poskytovatel označí jako podstatné pro zachování smlouvy automaticky ukončeny a nahrazeny touto smlouvou. spolehlivé funkčnosti systému. 2. Uhrazené a dosud nevyčerpané prostředky z původních smluv budou vyčísleny a odečteny z první splátky dle této Článek VIII. smlouvy. Tato částka bude odečtena v první faktuře vystavené Smluvní pokuty dle článku IV. této smlouvy jako sleva. 1. Nedodrží-li poskytovatel termín servisních služeb, uhradí smluvní pokutu definovanou v popisu služby v číslované Článek XII. příloze této smlouvy. Další ujednání 2. Neuhradí-li nabyvatel fakturu dle článku IV. této smlouvy 1. V ostatním se tato smlouva řídí příslušnými ustanoveními v dohodnutých termínech, je poskytovatel oprávněn autorského zákona a občanského zákoníku a ostatních odmítnout poskytování dalších služeb. právních předpisů. 2. Smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž každá Článek IX. strana obdrží jedno vyhotovení. Platnost smlouvy 3. Na důkaz souhlasu s celým obsahem této smlouvy připojují 1. Tato smlouva je uzavřena na dobu neurčitou, a to od smluvní strany své vlastnoruční podpisy. prvního dne měsíce následujícího po datu podpisu smlouvy. 4. Smlouvu lze doplňovat číslovanými přílohami a dodatky. 2. Smlouva nabývá účinnosti dnem uhrazení sjednané a vyfakturované ceny na účet poskytovatele. Za poskytovatele: Za nabyvatele: 3. Pokud nabyvatel neuhradí fakturu dle článku IV. této smlouvy ani ve lhůtě 3 měsíců od data její splatnosti, tato Mgr. Eva Feketová, v.r. Mgr. Bc. Martin Alinče smlouva zaniká. na základě plné moci 4. Celou smlouvu i jednotlivou objednanou službu může vypovědět kterákoliv smluvní strana s výpovědní lhůtou V Plzni dne 31.5.2020 3 měsíce. Výpověď lze druhé smluvní straně doručit písemně nebo e-mailem. 5. Uhradil-li nabyvatel řádně všechny licenční poplatky předepsané přílohou této smlouvy, má právo nadále užívat SW ve verzi, která byla aktuální na konci řádně uhrazeného období. Pokud v příloze smlouvy není počet poplatků nijak Příloha č.1 Smlouvy o poskytování licencí k užití SW a souvisejících služeb Ochrana osobních údajů Preambule: V souvislosti s dodávkami, údržbou a provozem softwaru od poskytovatele (Veřejná informační služba, spol. s r.o. dále jen VIS) se tato firma dostává anebo v budoucnu může dostat do pozice zpracovatele osobních údajů při zpracování dále uvedených agend pro nabyvatele. V souladu s Nařízením EU 2016/679 (GDPR) vystupuje poskytovatel dále v roli zpracovatele osobních údajů a nabyvatel v roli správce. Předmět zpracování: Zpracovatel se zavazuje: 1.Zpracování dat při servisním zásahu na počítači správce, - Nepoužít osobní údaje k žádnému jinému účelu zpracování kdy má technik VIS přístup ke všem zpracovávaným a osobní údaje zpracovávat pouze na základě pokynů osobním údajům. správce. 2.Zpracování dat na zaslané či předané záloze dat správce, - Zachovávat mlčenlivost o všech zjištěných osobních údajích kde jsou i osobní údaje. a k mlčenlivosti zavázat i osoby oprávněné osobní údaje 3. Zpracování dat při provozování internetových aplikací, kde zpracovávat. jsou i osobní údaje. - Přijmout všechna bezpečnostní, technická, organizační a jiná opatření v souladu s nařízením a mít zpracovanou Doba trvání zpracování: vnitřní směrnici k ochraně osobních údajů a aktivně ji Doba trvání je dána smlouvou o provozu internetových naplňovat. K plnění vnitřní směrnice i podmínek této aplikací nebo dobou trvání obchodně právního vztahu smlouvy zavázat i své zaměstnance. a prováděného servisního zásahu. Doba uchování zálohy dat - Nezapojit do zpracování žádné další osoby bez předchozího je dána oprávněným zájmem zpracovatele doložit a prokázat písemného souhlasu správce. stav před a po provedeném servisním zásahu. - Být nápomocen správci při plnění povinností reagovat na žádosti o výkon práv subjektů údajů. Povaha a účel zpracování: - Zajistit nutnou součinnost se správcem v otázce Smyslem a účelem zpracování je bezchybný provoz zabezpečení zpracování, v případě bezpečnostního incidentu internetových aplikací a bezchybný provoz softwaru od firmy v souvislosti s ochranou osobních údajů, při oznamování Veřejná informační služba, spol. s r.o. u správce. případů porušení zabezpečení osobních údajů subjektu údajů, ohledně posouzení vlivu na ochranu osobních údajů a Typ osobních údajů: předchozí konzultace s dozorovým úřadem. Zpracování se týká všech osobních údajů, které umožňuje - V souladu s rozhodnutím správce po doběhnutí reklamační SW zpracovatele evidovat bez ohledu na to, zda ke lhůty po ukončení této smlouvy nebo při změně rozsahu zpracování konkrétního osobního údaje správcem dochází. nebo účelu zpracování osobních údajů nepotřebné osobní Jde o následující osobní údaje: údaje vymazat včetně existujících kopií. jméno, příjmení, titul, telefon, mail, adresa, funkce, - Poskytnout správci veškeré informace potřebné k doložení poznámka, rodné číslo, datum narození, osobní číslo, druh toho, že byly splněny povinnosti stanovené nařízením, diety, evidenční číslo, číslo karty, kategorie, třída, škola, umožnit kontroly či inspekce prováděné správcem nebo obvyklé objednávky, objednávky, platby, způsob platby, číslo jiným příslušným orgánem dle právních předpisů. účtu, banka, záznam o výdeji stravy, místo a čas výdeje - Informovat správce v případě, pokud zjistí, že některý z stravy, prodané zboží v bufetu, IČO, DIČ, příznak neplatiče, jeho pokynů porušuje nařízení nebo jiné právní předpisy. úvazek, datum nástupu a výstupu, začátek a konec pracovní - Přijmout odpovědnost za prokázanou jednoznačnou doby, záznam o průchodu, odpracovaná doba, další záznamy příčinnou souvislost mezi svým pochybením na poli ochrany provedené správcem osobních údajů a poškozením subjektu údajů v důsledku tohoto pochybení. Kategorie subjektů údajů: Zpracování se týká všech kategorií subjektů údajů, které Práva a povinnosti správce: umožňuje SW zpracovatele evidovat bez ohledu na to, zda - Mít zpracovanou vnitřní směrnici k ochraně osobních dat ke zpracování konkrétní kategorie správcem dochází. Jde v souladu s nařízením GDPR a aktivně ji naplňovat. o následující kategorie subjektů údajů: - Vyžadovat plnění závazků zpracovatele dle této smlouvy. Děti, žáci, studenti a jejich zákonní zástupci. - Hradit objednané služby zpracovateli v dohodnutých Cizí strávníci. cenách a lhůtách. Zaměstnanci správce. Další kontaktní osoby v informačním systému správce Příloha č.2 Smlouvy o poskytování licencí k užití SW a souvisejících služeb Popis servisních služeb Popis obsahuje všechny poskytovatelem nabízené služby. Služby sjednané nabyvatelem jsou uvedeny v této příloze v části Rozsah smlouvy. Zvýhodněné servisní sazby objednávek nebo kdy je informační systém natolik nefunkční, že Nárok na zvýhodněnou servisní sazbu vzniká, pokud má vznikají dodatečné provozní náklady ve výši přes 500 Kč denně, zákazník ve smlouvě sjednánu průběžnou aktualizaci SW, a přitom neexistuje levnější varianta. Tuto skutečnost musí alespoň 1 hodinu preventivně-servisní návštěvy a minimální zákazník při objednávání servisního zásahu jasně sdělit. Pokud garantovanou pohotovost k servisnímu zásahu. Pokud má VIS neposkytne servisní kapacitu ve stanovené lhůtě, zákazník zákazník více provozoven, posuzuje se výše uvedená podmínka má nárok na odstoupení od této služby s vrácením zaplacené pro každou provozovnu samostatně. roční ceny služby a úhradu penále ve stejné výši. Preventivně-servisní návštěva Náhradní terminál Předem smluvně sjednaná návštěva technika, kdy zákazník Služba poskytuje zákazníkovi garanci, že VIS má trvale na souhlasí s orientační lhůtou realizace v řádu 1-3 měsíců. skladě k dispozici techniku pro operativní zprovoznění Konkrétní termín návštěvy vždy nabídne VIS. Návštěva slouží náhradního režimu výdeje či objednávání stravy nebo k preventivní kontrole a zlepšování využití informačního přístupového či docházkového systému ve sjednaném množství systému, instalaci nových verzí programů, zavádění nových a je připraven ji podat k přepravě k zákazníkovi do druhého modulů programů, školení uživatelů a k veškerým servisním pracovního dne od objednávky. Náhradní řešení nemusí zásahům, které nejsou urgentní. odpovídat původně dodané technice, ale musí umožnit výdej či objednávání stravy alespoň v nouzovém režimu bez zásadních Vzdálená servisní podpora (HL) – tarify předplatného provozních komplikací. Zákazník s více terminály hradí službu za Vzdálená servisní podpora zahrnuje přímé telefonické každý výdejní nebo objednací terminál shodného typu. Pokud poradenství, dálkovou správu a poradenství prostřednictvím VIS nezajistí potřebnou náhradní techniku, zákazník má nárok e-mailu. Služba se účtuje po minutách, přičemž minimální na odstoupení od této služby s vrácením zaplacené roční ceny čerpání pro jeden servisní zásah je 12 minut. Zákazník hradí služby a úhradu penále ve stejné výši. Cena služby zahrnuje celkovou dobu odpracovanou na efektivním řešení požadavku poplatek za zapůjčení náhradní techniky na 1 měsíc a počet zákazníka. Čas servisního zásahu určuje VIS dle aktuálních zápůjček není omezen. kapacitních možností s ohledem na zákazníkem smluvně sjednané lhůty. Individuální konzultant pro nasmlouvané preventivně- servisní návštěvy Pohotovost k servisnímu zásahu Doplňková služba, kdy zákazník požaduje pro preventivně- Služba poskytuje zákazníkovi garanci, že VIS zajistí dostupnou servisní návštěvy účast stále stejného vybraného konzultanta. servisní kapacitu pro urgentní servisní zásah při řešení vážného Roční poplatek závisí na vzdálenosti pracoviště konzultanta od provozního problému v informačním systému. Vážným zákazníka. Součástí služby je také možnost přímého provozním problémem se rozumí taková situace, kdy po kontaktování určeného konzultanta pro řešení nahodilých nepředpokládané nahodilé závadě nefunguje výdejní terminál servisních problémů. Tento konzultant se znalostí situace nebo počítač v pokladně, kdy není možné zjistit stav rozhodne o dalším efektivním postupu. Datum podpisu příloh 1 a 2 31.5.2020 ........................................... ........................................... Za poskytovatele Za nabyvatele Příloha č.3 Smlouvy o poskytování licencí k užití SW a souvisejících služeb Rozsah smlouvy - soupis SW licencí a servisních služeb Zákaznické číslo 3942 Rozsah SW nový SW pro PC • systém ProVIS úroveň funkčnosti 4 • 1 aktivní datová oblast • Otvírač dveří bez omezení počtu os. • mod. Kategorie • mod. Časové zóny nový SW pro PC • systém ProVIS úroveň funkčnosti 4 • 1 aktivní datová oblast • mod. Banka • Stravné do 1000 zpracovávaných osob • strava.cz objednávání do 1000 os. • mod. Výdej a prodej na id. média 4 • MSklad do 200000 Kč na inv. • modul Došlé faktury • modul Finanční bilance • modul Spotřební koš • modul Normování Rozsah smlouvy 1 ks • Software 1,5 hod 390-095150 • Licenční sml. na SW1 - roční paušál 1 ks • Služby 800-095411 • preventivně servisní návštěva 1 800-095120 • pohotovost VSP: 6h / na místě: 2dny Rozsah HW na zápůjčky - Roční paušální poplatek činí 17.201,-- Kč bez DPH. Datum podpisu 31.5.2020 ........................................... Za nabyvatele ........................................... Za poskytovatele