Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13177: Smlouva o poskytnutí dotace z Dotačního fondu LK - Podpora jednotek

Příloha 1161Liberec.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        1161Liberec

                              Smlouva o poskytnutí

                      účelové dotace z Dotačního fondu Libereckého kraje
                                   oblast podpory: Požární ochrana

        program č.: 1.1 Podpora jednotek požární ochrany obcí Libereckého kraje
                                            č. OLP/1161/2016

    schválená Zastupitelstvem Libereckého kraje dne 31. 5. 2016 usnesením č. 243/16/ZK

Smluvní strany:

Liberecký kraj         : U Jezu 642/2a, 461 80 Liberec 2
se sídlem              : Martinem Půtou, hejtmanem
zastoupený             : 70891508
IČ                     : CZ70891508
DIČ                    : Komerční banka, a.s.
Bankovní spojení       : 19-7964250217/0100
Číslo účtu

(dále jen „poskytovatel“)
na straně jedné

a

Statutární město Liberec

se sídlem              : nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec

zastoupené             : Tiborem Batthyánym, primátorem

IČ                     : 00262978

DIČ                    : CZ00262978

Bankovní spojení : Česká spořitelna a.s.

Číslo účtu             : 1089692/0800

(dále jen „příjemce“)
na straně druhé

uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku v souladu s §159 a násl. zákona č. 500/2004 Sb.,
správní řád, ve znění pozdějších předpisů, podle zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění
pozdějších předpisů a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,
ve znění pozdějších předpisů tuto

    veřejnoprávní smlouvu o poskytnutí účelové dotace z rozpočtu Libereckého kraje

                                            Článek I.
                                   Předmět a účel smlouvy

1. Smluvní strany uzavírají smlouvu o poskytnutí účelové neinvestiční dotace na projekt s
    názvem:

                        „Nákup zásahových přileb pro JSDH města Liberec“,
    který byl schválen usnesením Zastupitelstva Libereckého kraje č. 243/16/ZK ze dne
    31. 5. 2016.

                                                       1
2. Finanční prostředky z rozpočtu poskytovatele budou použity výhradně na způsobilé
     výdaje v souladu s dosažením účelu projektu, kterým je: Pořízení zásahových přileb,
     které nahradí stávající zásahové přilby, kterým končí životnost.

3. Příjemce je povinen realizovat projekt minimálně v rozsahu a dle specifikace těchto
     závazných parametrů:

        - zásahová přilba 48ks.

    Za naplnění závazného parametru je považováno naplnění nejméně 90 % hodnoty
    závazného parametru.

4. Finanční prostředky z rozpočtu poskytovatele mohou být použity v souladu s účelem
     projektu na nákup drobného dlouhodobého hmotného majetku do vlastnictví příjemce na
     projekt uvedený v čl. I. odst. 1.

5. Příjemce je povinen po celou dobu realizace projektu splňovat podmínky vyhlášeného
     programu. Žádosti o změny v projektu, které by nebyly v souladu s těmito podmínkami,
     podléhají schválení Zastupitelstva Libereckého kraje.

          Článek II.
Výše dotace a její uvolnění

1. Celková výše přiznané účelové dotace může činit maximálně 273 600,00 Kč
    (slovy: Dvěstěsedmdesáttřitisícšestset korun českých).

2. Celkové způsobilé výdaje projektu, max. podíl poskytovatele i min. podíl příjemce na
    celkových způsobilých výdajích projektu, dle článku I., odst. 1, v Kč a v % činí:

Celkové předpokládané způsobilé výdaje                             Výše finančních  Podíl na celkových
                                                                   prostředků v Kč  způsobilých výdajích
projektu
                                                                           456000            100 %
Celková výše dotace z rozpočtu
Libereckého kraje (max. podíl                                          273 600,00           60,00%

poskytovatele)                                                         182 400,00           40,00%
Vlastní zdroje příjemce 1)
(min. podíl příjemce)

      1) jedná se o jiné finanční prostředky než z rozpočtu kraje

3. Pokud celkové skutečné způsobilé výdaje projektu při závěrečném vyúčtování projektu
    budou nižší než celkové předpokládané způsobilé výdaje projektu dle čl. II. odst. 2 této
    smlouvy, bude výše dotace upravena dle % podílu stanoveného v čl. II. odst. 2.

4. V případě, že celkové skutečné způsobilé výdaje projektu budou vyšší než celkové
    předpokládané způsobilé výdaje na projekt dle čl. II. odst. 2 této smlouvy, hradí toto
    navýšení výdajů příjemce dotace z vlastních zdrojů.

5. Pokud je výše účelové finanční dotace na projekt uvedený v článku I. této smlouvy větší
    než 100 000,00 Kč, poskytne poskytovatel příjemci zálohově 90 % z celkové přiznané
    dotace. Finanční prostředky ve výši 246 240,00 Kč budou převedeny do 30 kalendářních
    dnů po uzavření této smlouvy na účet příjemce. Zbývající část finančních prostředků bude
    převedena na účet příjemce do 15 kalendářních dnů ode dne, kdy poskytovatel písemně
    potvrdí příjemci správnost předloženého úplného závěrečného vyúčtování, ve výši

                                                        2
    odpovídající smluvním podmínkám, maximálně do výše přiznané dotace snížené o
    poskytnutou zálohu.

                                                  Článek III.
                          Povinnosti příjemce a podmínky čerpání dotace

1. Příjemce se zavazuje použít poskytnutou dotaci pouze k úhradě způsobilých výdajů
    projektu a v souladu s účelem projektu dle čl. I. této smlouvy.

2. O použití a využití poskytovatelem poskytnutých finančních prostředků povede příjemce
    samostatnou oddělenou průkaznou účetní evidenci.

3. Do způsobilých výdajů na realizaci projektu se započítávají uhrazené výdaje, které
    vzniknou příjemci v souvislosti s realizací projektu dle čl. I. této smlouvy a v termínu dle
    čl. III., odst. 4. této smlouvy a náklady, které vzniknou příjemci v souvislosti s realizací
    projektu dle čl. I. této smlouvy a jsou proplaceny nejpozději do termínu vyúčtování dotace
    uvedené v čl. III. odst. 7. Za způsobilé výdaje projektu se považují také výdaje, které
    vzniknou před uzavřením této smlouvy o poskytnutí účelové dotace, nejdříve však od
    1. 1. 2016. Daň z přidané hodnoty (dále také jen DPH) je považována za způsobilý výdaj
    dle věty první a v případě, kdy příjemce není plátcem DPH, resp. nemůže uplatnit
    v souvislosti s realizací projektu dle č. I. této smlouvy nárok na odpočet DPH na vstupu.
    Z dotace nelze hradit výdaje za alkohol a tabák a výrobky z nich.

4. Termín zahájení realizace projektu je 1. 1. 2016 a termín ukončení realizace projektu je
    nejpozději 31. 12. 2016.

5. Ukončením realizace projektu se rozumí dokončení veškerých aktivit na projektu a
    zároveň protokolární převzetí projektu mezi příjemcem a zhotovitelem projektu
    (především datum zaplacení poslední faktury nebo obdobného dokladu vztahujícího se
    k projektu, nebo datum předávacího protokolu vztahujícího se k projektu, např. mezi obcí
    a jednotkou požární ochrany obce).

6. Finanční prostředky poskytovatele na projekt dle Článku I. jsou poskytnuty k využití do
    termínu pro předložení závěrečného vyúčtování stanoveného v čl. III. odst. 7.

7. Projekt musí být vyúčtován do 50 kalendářních dnů po ukončení realizace,
    nejpozději do 19. 2. 2017. Pokud příjemce realizoval projekt před nabytím účinnosti
    této smlouvy, musí provést vyúčtování nejpozději do 50 kalendářních dnů od nabytí
    účinnosti této smlouvy. Projekt musí být vyúčtován formou závěrečného vyúčtování na
    příslušném formuláři uvedeným v příloze č. 1 a 2 této smlouvy, který musí být v termínu
    pro vyúčtování předložen Oddělení krizového řízení Krajského úřadu Libereckého kraje.
    Závěrečné vyúčtování není vyžadováno v případě, že projekt nebyl realizován a veškeré
    poskytnuté prostředky byly příjemcem vráceny zpět na účet poskytovatele, ve lhůtě dle
    čl. III. odst. 11, event., kdy příjemci nebyly finanční prostředky zaslány a to ani z části.

8. Pokud příjemce nemůže předložit závěrečné vyúčtování do 12. 12. běžného roku je
    povinen předložit průběžnou zprávu o realizaci projektu k 31. 12. daného roku, a to
    nejpozději do 10. 1. roku následujícího. Průběžná zpráva se nepředkládá v případě, že
    projekt končí do 31. 12. daného roku. Průběžnou zprávu také nemusí předkládat příjemce,
    kterému je celková výše dotace proplacena až po závěrečném vyúčtování projektu (tzv.
    ex-post).

9. K závěrečnému vyúčtování předloží příjemce dotace kopie účetních resp. prvotních
    daňových dokladů nebo zjednodušených daňových dokladů (např. faktury, účtenky,
    paragony, výdajové pokladní doklady) týkající se realizovaného projektu (a to ve výši,
    resp. do výše celkových způsobilých výdajů projektu, ze které plyne nárok pro výpočet

                                                        3
    dotace z rozpočtu Libereckého kraje) a výpisy z účtu prokazující úhradu jednotlivých
    účetních resp. prvotních daňových dokladů nebo zjednodušených daňových dokladů, ze
    kterých bude zřejmý účel a způsob využití poskytnutých finančních prostředků
    poskytovatele.

    Zálohové faktury, směnky, úvěrové smlouvy a jim podobné doklady se nepovažují za
    podklad k závěrečnému vyúčtování a nejsou považovány za způsobilé výdaje.

10. Příjemce dotace je povinen dále předložit k závěrečnému vyúčtování tyto přílohy:
    a) originál závěrečného vyúčtování projektu dle přílohy č. 1 a originál závěrečné zprávy
         o realizaci projektu dle přílohy č. 2 této smlouvy.

11. Nevyčerpané resp. neproinvestované finanční prostředky poskytnuté v souladu s touto
    smlouvou je příjemce povinen vrátit nejpozději do 15 kalendářních dnů od předložení
    závěrečného vyúčtování nebo od oznámení o nerealizaci projektu, a to na účet
    poskytovatele číslo 19-7964250217/0100, s variabilním symbolem č. 1010402. Finanční
    prostředky, které musí být v souvislosti se snížením výše dotace dle čl. II. odst. 3 vráceny
    poskytovateli, musí příjemce zaslat nejpozději do 15 kalendářních dnů od doručení
    písemné výzvy poskytovatele na účet číslo 19-7964250217/0100, s variabilním symbolem
    č. 1010402. Rozhodným dnem pro vrácení finančních prostředků výše uvedených je den,
    kdy je platba připsána na účet poskytovatele dotace. Pokud je příjemce příspěvkovou
    organizací obce či města, musí peněžní prostředky vrátit na účet poskytovatele
    prostřednictvím účtu svého zřizovatele.

12. Příjemce je povinen písemně informovat správce programu, Oddělení krizového řízení
    Krajského úřadu Libereckého kraje, o změně v údajích uvedených ve smlouvě ohledně
    jeho osoby, případně nerealizace projektu a o všech dalších okolnostech, které mají nebo
    by mohly mít vliv na splnění účelu a plnění povinností podle této smlouvy a to nejdéle do
    30 dnů od uskutečněné změny.

13. Příjemce je povinen informovat Oddělení krizového řízení Krajského úřadu Libereckého
    kraje o ostatních změnách, (např. změna celkových způsobilých výdajů, čísla bankovního
    účtu, změna adresy) nejpozději s předložením závěrečného vyúčtování.

14. Změny projektu, zejména účelu dotace, termínu realizace projektů a závazných parametrů
    projektu schvaluje na základě písemné žádosti příjemce Zastupitelstvo Libereckého kraje.

15. Žádost o změnu projektu je možné podat nejdéle 30 dnů před ukončením realizace
    projektu uvedeného v čl. III. odst. 4.

16. Správce programu, Oddělení krizového řízení Krajského úřadu Libereckého kraje
    posoudí, zda žádosti o změnu projektu podléhá schválení Zastupitelstva Libereckého kraje
    a vyžaduje uzavření dodatku.

17. Příjemce je povinen informovat veřejnost o skutečnosti, že jím realizovaný projekt byl
    podpořen z rozpočtu Libereckého kraje (např. print screen webových stránek, tisková
    zpráva, ústní informace). Tato povinnost se nevztahuje na projekty realizované před
    nabytím účinnosti smlouvy.

18. Porušení podmínek souvisejících s účelem, na který byly finanční prostředky poskytnuty,
    a které je považováno za méně závažné, a za jejichž nedodržení se uloží nižší odvod, je:

     a) Nesplnění povinnosti dodat závěrečné vyúčtování dle čl. III. odst. 7 této smlouvy.

     b) Nesplnění povinnosti vrácení nevyčerpaných resp. neprofinancovaných poskytnutých
        finančních prostředků dle čl. III, odst. 11.

     c) Nesplnění povinnosti předložení úplného vyúčtování poskytnutých finančních
        prostředků dle čl. III, odst. 9 a odst. 10.

                                                        4
     d) Nesplnění povinnosti předložení průběžné zprávy o realizaci projektu dle čl. III.
        odst. 8

     e) Nesplnění povinnosti příjemce informovat o změnách dle čl. III. odst. 12. a odst. 13

     f) Nesplnění povinnosti vést samostatnou průkaznou oddělenou účetní evidenci dle
        čl. III. odst. 2.

     g) Nesplnění povinnosti informovat veřejnost o podpoře projektu Libereckým krajem dle
        čl. III. odst. 17.

     h) Nenaplnění závazného parametru o více než 10 %, nejvýše však o 50 % hodnoty
        závazného parametru. V případě, že příjemce je povinen projekt realizovat v rozsahu a
        specifikaci více závazných parametrů, bude pro výpočet rozsahu jejich nenaplnění
        použit jejich vážený průměr. Má za to, že každý ze závazných parametrů projektu má
        stejnou váhu.

19. V případě rozhodnutí o přeměně příjemce, fúzi, zániku s likvidací či rozdělení na dva či
    více samostatných subjektů v době účinnosti této smlouvy, je příjemce povinen
    neprodleně kontaktovat poskytovatele za účelem sdělení informace, jak poskytnutou
    dotaci vypořádat v návaznosti na tuto skutečnost. V případě, že dochází u příjemce
    k zániku s likvidací, je příjemce povinen vrátit nedočerpané prostředky poskytovateli, a to
    nejpozději do zahájení likvidace příjemce. V případě, že v důsledku zániku příjemce
    s likvidací není možné provést projekt, na který byla dotace poskytnuta, je příjemce
    povinen vrátit celou částku poskytnuté dotace poskytovateli, a to nejpozději do zahájení
    likvidace příjemce. Pokud příjemce nevrátí do lhůt uvedených výše poskytnutou dotaci,
    stávají se prostředky dotace zadrženými ve smyslu § 22 a násl. zákona č. 250/2000 Sb., a
    bude postupováno dle tohoto zákona.

20. Příjemce nesmí využít k realizaci projektu uvedeného v čl. I. této smlouvy jiné finanční
    prostředky poskytnuté z rozpočtu Libereckého kraje.

21. Výdaje hrazené z dotace poskytnuté na základě této smlouvy nesmí příjemce uplatnit vůči
    plnění v rámci jiné dotace.

22. Změnu vlastnictví věcných prostředků požární ochrany investičního charakteru, které byly
    pořízeny nebo byly technicky zhodnoceny realizací projektu dle Článku I. této smlouvy je
    možné provést do 5 let od data uvolnění poslední části dotace pouze se souhlasem
    poskytovatele.

                                                  Článek IV.
          Kontrola hospodaření a sankce za nedodržení účelu a podmínek smlouvy

1. Příslušné orgány poskytovatele jsou oprávněny zejména v souladu s § 9 odst. 2 zákona
     č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů, provádět kontroly
     dodržení účelu a podmínek, za kterých byla účelová dotace poskytnuta a čerpána.

2. Porušení povinností vyplývajících z této smlouvy je porušením rozpočtové kázně ve
     smyslu ust. § 22 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,
     v platném znění. Za porušení rozpočtové kázně se v souladu s § 22 odst. 6 zákona č.
     250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů nepovažuje, pokud příjemce
     splní povinnost k vrácení dotace nebo její části dobrovolně na písemnou výzvu
     poskytovatele v jím stanovené lhůtě, zjistí – li poskytovatel na základě kontroly, že
     příjemce dotace porušil povinnost stanovenou smlouvou, která souvisí s účelem, na který
     byly peněžní prostředky poskytnuty, nedodržel účel dotace nebo podmínku, za které byla
     dotace poskytnuta a u níž nelze vyzvat k provedení opatření k nápravě.

                                                        5
3. Za nedodržení podmínek uvedených v čl. III. odst. 18, se uloží nižší odvod a to v případě,
     pokud příjemce neprovedl opatření k nápravě (v případě, že lze objektivní nápravu
     sjednat) v náhradní lhůtě 30 dnů od prokazatelného doručení výzvy k jejich provedení dle
     § 22 odst. 6 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů:

    3. 1 Za opožděné dodání závěrečného vyúčtování dle čl. III. odst. 7 této smlouvy ve lhůtě
          uvedené níže v tabulce

    3.2 Za vrácení nevyčerpaných resp. neprofinancovaných poskytnutých finančních
          prostředků na účet poskytovatele dle čl. III, odst. 11 této smlouvy ve lhůtě uvedené
          níže v tabulce

    3.3 Za předložení neúplného vyúčtování poskytnutých finančních prostředků dle čl. III.
          odst. 9. a 10. této smlouvy, kdy chybějící doklady příjemce předloží nejpozději ve
          lhůtě uvedené níže v tabulce, bude uložen odvod ve výši:

             Lhůta             Výše odvodu z poskytnuté dotace
Do 30 kalendářních dnů vč.                       2%
Do 60 kalendářních dnů vč.                       4%

          Počátek lhůty běží od následujícího dne od uplynutí náhradní 30 denní lhůty pro
          provedení opatření k nápravě.

    3.4 Za nepředložení průběžné zprávy o realizaci projektu dle čl. III. odst. 8 nejpozději
          do 14 dnů od uplynutí náhradní lhůty pro provedení opatření k nápravě, bude
          uložen odvod 2 % z poskytnuté dotace.

    3.5 Za nesplnění povinnosti informovat o změnách uvedených v čl. III. odst. 12., odst.
          13, bude uložen odvod 2 % z poskytnuté dotace.

    3.6 Za nesplnění povinnosti vést samostatnou průkaznou účetní evidenci dle čl. III.
          odst. 2 nejpozději do 14 dnů od uplynutí náhradní lhůty pro provedení opatření
          k nápravě, bude uložen odvod 5 % z poskytnuté dotace.

    3.7 Za nesplnění povinnosti informovat veřejnost o podpoře projektu Libereckým
          krajem dle čl. III. odst. 17 nejpozději do 14 dnů od uplynutí náhradní lhůty pro
          provedení opatření k nápravě, bude uložen odvod 1% z poskytnuté dotace.

    3.8 Za nenaplnění závazných parametrů projektu uvedeného v článku I. odst. 3
          smlouvy o více než 10 %, nejvýše však o 25 %, bude uložen odvod 10 %
          z poskytnuté dotace.

    3.9 Za nenaplnění závazných parametrů projektu uvedeného v článku I. odst. 3
          smlouvy o více než 25 %, nejvýše však o 50 %, bude uložen odvod 20 %
          z poskytnuté dotace.

    3.10 Pokud příjemce nedodrží specifikaci závazných parametrů dle čl. I. odst. 3 a
          neovlivní tím naplnění účelu dotace, bude mu uložen odvod ve výši 10%
          z poskytnuté dotace

4. Pokud příjemce dotace provede opatření k nápravě ve lhůtě stanovené k provedení
    opatření k nápravě, nedošlo k porušení rozpočtové kázně.

5. V případě proplácení dotace ex-post bude za pochybení uvedená v čl. III. odst. 18 dotace
    krácena ve výši sazeb snížených odvodů uvedených v čl. IV. Odst. 3.

6. Veškeré platby jako důsledky porušení závazků provede příjemce formou
    bezhotovostního převodu na účet poskytovatele číslo 19-7964250217/0100, s variabilním
    symbolem č. 1010402.

                            6
                                                  Článek V.
                                           Závěrečná ustanovení

1. Příjemce výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla vedena v evidenci smluv, která
     je veřejně přístupná a která obsahuje údaje zejména o smluvních stranách, předmětu
     smlouvy, výši finančního plnění, a datum jejího podpisu. Příjemce dále výslovně souhlasí
     s tím, aby tato smlouva byla v plném rozsahu zveřejněna na webových stránkách
     určených poskytovatelem.

2. Poskytnutá dotace je veřejnou finanční podporou ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o
    finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů.

3. Veškeré změny a doplňky k této smlouvě lze činit pouze formou písemných, očíslovaných
    dodatků.

4. Tato smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu obou smluvních stran. Smlouva musí být
    nejprve podepsána příjemcem a následně poskytovatelem.

5. Tuto smlouvu lze zrušit dohodou smluvních stran v souladu s ustanovením § 167 odst. 1
   písm. a) zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění. Taková dohoda musí být
   písemná a musí v ní být uvedeny důvody, které vedly k ukončení smlouvy včetně
   vzájemného vypořádání práv a závazků.

6. Pokud příjemce na základě této smlouvy neobdrží žádné finanční prostředky, a písemně
   sdělí poskytovateli před termínem pro závěrečné vyúčtování, resp. před termínem pro jeho
   doložení v náhradní lhůtě, že nemá o dotaci zájem, ztrácí na dotaci nárok dnem, kdy
   poskytovatel obdrží příjemcovo sdělení.

7. Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž dvě vyhotovení si ponechá
    poskytovatel a jedno vyhotovení obdrží příjemce.

8. Smluvní strany prohlašují, že se s obsahem smlouvy seznámily, porozuměly jí a smlouva
    plně vyjadřuje jejich svobodnou a vážnou vůli.

9. Příjemce prohlašuje, že smlouva byla schválena příslušným orgánem obce na základě
    zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení).

10. Nedílnou součástí smlouvy jsou tyto přílohy:
     - příloha č. 1 Závěrečné vyúčtování / vypořádání projektu podpořeného z Dotačního
       fondu Libereckého kraje
     - příloha č. 2 Průběžná / závěrečná zpráva o realizaci projektu

V Liberci dne: ………...................…….                              V Liberci dne: ………...................…….
Poskytovatel:                                                         Příjemce:

.................................................................     .................................................................
              Martin Půta, hejtman                                               Tibor Batthyány, primátor

                                                                   7
Příloha č. 1 ke smlouvě č. OLP/1161/2016

Závěrečné vyúčtování / vypořádání projektu podpořeného z Dotačního

                               fondu Libereckého kraje

Oblast podpory                   č. 1 - Požární ochrana
(název a číslo):

Program Dotačního fondu          Program č. 1.1 - Podpora jednotek požární ochrany

(název a číslo)                  obcí Libereckého kraje

Název projektu:                  Nákup zásahových přileb pro JSDH města Liberec

Název příjemce/IČ:               Statutární město Liberec / 00262978

Smlouva číslo:                   OLP/1161/2016

Bankovní spojení příjemce:       1089692/0800

Termín realizace projektu:

Schválená výše dotace (v Kč):    273 600,00

Finanční prostředky z rozpočtu
poskytovatele doposud příjemci
poskytnuté (v Kč):

Celková výše způsobilých výdajů
vynaložená příjemcem na projekt
(v Kč):
Do rozpočtu poskytovatele bude
vráceno (v Kč):
Jméno, adresa a telefon osoby
zodpovědné za vyúčtování
projektu:

Soupis účetních dokladů:

pořad. č.    číslo   datum       účel výdaje             částka  hrazeno   hrazeno
           daňového  úhrady                                      z dotace  z jiných
                     daného                                                zdrojů
              příp.  výdaje
           účetního
            dokladu

CELKEM:
Plátce DPH uvede částky bez DPH.

(pro tyto účely je za plátce DPH považována osoba, která uplatňuje nárok odpočtu DPH na vstupu)

Součástí vyúčtování musí být kopie prvotních daňových dokladů nebo kopie zjednodušených daňových dokladů
příp. kopie účetních dokladů a kopie příslušných dokladů o zaplacení (např. výpis z bankovního účtu nebo
pokladní doklad).
Všechny doklady musí být označeny pořadovými čísly uvedenými v prvním sloupci soupisu účetních dokladů.
Doklady o zaplacení pak pořadovými čísly dokladů, ke kterým se platba vztahuje.

V ............................ dne ……………...….

Podpis osoby zodpovědné za vyúčtování dotace a popř. razítko organizace................................
                                                        1
Účetní doklady
Účetní doklady jsou průkazné účetní záznamy, které musí obsahovat:
a) označení účetního dokladu,
b) obsah účetního případu a jeho účastníky,
c) peněžní částku nebo informaci o ceně za měrnou jednotku a vyjádření množství,
d) okamžik vyhotovení účetního dokladu,
e) okamžik uskutečnění účetního případu, není-li shodný s okamžikem podle písmene d)
f) podpisový záznam podle § 33a odst. 4 osoby odpovědné za účetní případ a podpisový
záznam osoby odpovědné za jeho zaúčtování.

Běžný daňový doklad musí obsahovat
a) obchodní firmu nebo jméno a příjmení, případně název, dodatek jména a příjmení nebo
názvu, sídlo nebo místo podnikání, popřípadě trvalý pobyt nebo místo podnikání plátce, který
uskutečňuje zdanitelné plnění,
b) daňové identifikační číslo plátce, který uskutečňuje zdanitelné plnění,
c) obchodní firmu nebo jméno a příjmení, případně název, dodatek jména a příjmení nebo
názvu, sídlo nebo místo podnikání, popřípadě trvalý pobyt nebo místo podnikání plátce, pro
něhož se uskutečňuje zdanitelné plnění,
d) daňové identifikační číslo plátce, pro něhož se uskutečňuje zdanitelné plnění,
e) evidenční číslo dokladu,
f) rozsah a předmět zdanitelného plnění,
g) datum vystavení dokladu,
h) datum uskutečnění zdanitelného plnění,
i) výši ceny bez daně z přidané hodnoty celkem,
j) základní nebo sníženou sazbu daně, případně sdělení, že se jedná o zdanitelné plnění
osvobozené od povinnosti uplatnit daň na výstupu podle § 46 nebo § 47,
k) výši daně celkem zaokrouhlenou na desetihaléře nahoru, popřípadě uvedenou i v haléřích.

                                                        2
Příloha č. 2 ke smlouvě č. OLP/1161/2016

                Průběžná / závěrečná* zpráva o realizaci projektu

Oblast podpory                   č. 1 - Požární ochrana
(název a číslo):
Program                          Program č. 1.1 - Podpora jednotek požární ochrany
(název a číslo)                  obcí Libereckého kraje
Název projektu:                  Nákup zásahových přileb pro JSDH města Liberec

Název příjemce / IČ:             Statutární město Liberec / 00262978

Smlouva číslo:                   OLP/1161/2016

Forma dotace*)                   účelová investiční  účelová neinvestiční
                                      dotace *)             dotace *)
Celkové skutečně vynaložené
náklady na projekt               …………………………….Kč
Celková výše dotace poskytnutá
z programu                       ……….Kč, tj……………% na celkových skutečných
Harmonogram projektu –
zahájení a ukončení:                                 nákladech projektu

                                 zahájení            ukončení

Čerpáno k                        částka            výše dotace v jednotlivých letech
                                                   2016
Skutečná výše dotace poskytnutá    absolutní výše
z programu                          dotace v Kč

*) nehodící se škrtněte

Popis realizace projektu:

(popište činnosti v rámci projektu realizované k termínu průběžné zprávy a jak byl projekt zrealizován)

Zpracoval:

Schválil (statutární zástupce příjemce):

Datum:

plátce DPH uvede celkové náklady bez DPH ((pro tyto účely je za plátce DPH považována osoba, která uplatňuje nárok
odpočtu DPH na vstupu)

Doplňující informace (fotodokumentace projektu, články, publikace, CD a další):
                                                        1