Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13190468: Vytvoření webových stránek www.sportovistechrudim.cz, včetně

Příloha webové stránky.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO 
uzavřená dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, a na základě veřejné zakázky malého rozsahu zadávané dle § 27 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění

Zakázkové číslo objednatele: 02/2020
Zakázkové číslo zhotovitele: 03/6/20

I. SMLUVNÍ STRANY

OBJEDNATEL:	Sportovní areály města Chrudim, s.r.o., 
	se sídlem V Průhonech 503, 537 03 Chrudim III
Zastoupený:	Mgr. Luďkem Marouskem, jednatelem společnosti
IČO:	27485013
DIČ:	CZ27485013
Bankovní spojení:	ČSOB Chrudim
č. účtu:	198 783 329 / 0300

společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajských soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka 21787.


Osoby oprávněné jednat ve věcech technických a realizace, vč. kontaktních údajů:
Mgr. Luděk Marousek
e-mail: l.marousek@sportovistechrudim.cz
tel. 603 892 855

ZHOTOVITEL: 			
Zastoupený: 		Vojtěchem Vrančíkem
IČO:			72777443	
DIČ: 			CZ7304280302
Bankovní spojení: 	Raiffeisenbank
č.účtu: 			1178517001/5500

Osoby oprávněné jednat ve věcech technických a realizace, vč. kontaktních údajů:
	 
Vojtěch Vrančík
e-mail: vojtech@vrancik.cz
tel. 739 015 070
		





II. PŘEDMĚT A MÍSTO PLNĚNÍ (DÍLO)

1. Název díla: 
 
„Vytvoření webových stránek www.sportovistechrudim.cz, včetně poskytnutí redakčního systému, hostingu, e-mailů a zajištění potřebných funkcionalit, správy a servisu“

2. 	Popis díla: 
	Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu je vytvoření webových stránek pro Sportovní areály města Chrudim s.r.o. (dále SAMCH), včetně poskytnutí redakčního systému, hostingu, e-mailů a zajištění potřebných funkcionalit, správy a servisu.

3. Místo plnění:

	SAMCH, resp. www.sportovistechrudim.cz. 

4. Zhotovitel se zavazuje provést dílo svým jménem, na vlastní odpovědnost a náklady, včas a řádně a s odbornou péčí. Zhotovitel je oprávněn pověřit provedením části díla třetí osobu pouze s předchozím souhlasem objednatele. Při provádění díla třetí osobou má zhotovitel odpovědnost, jako by dílo prováděl sám.

5. Zhotovitel je v rámci sjednané ceny za dílo povinen zabezpečit veškeré práce, dodávky a služby a další plnění, kterých je třeba trvale či dočasně k zahájení, provedení a dokončení díla, včetně:

· návrh a tvorba grafiky webu
· programování, nasazení systému
· řešení UX
· testování funkčnosti
· zajištění, konfigurace a provoz webhostingu a e-mailů
· zaškolení do administrace

6. Objednatel se zavazuje řádně provedené dílo, bez vad a nedodělků bránících provozu, převzít a zaplatit cenu za jeho provedení, sjednanou v čl III. této smlouvy.
III. CENA DÍLA

1. 	Dohodnutá cena bez DPH:			79000	Kč
 	DPH 21%: 			16590	Kč
 

2. 	Nabídková cena je cenou maximální, nejvýše přípustnou pro tuto veřejnou zakázku. Zhotovitel prohlašuje, že se předem seznámil se všemi okolnostmi a podmínkami, které mohou mít jakýkoliv vliv na rozsah a cenu prací a tyto okolnosti do ceny zakalkuloval. 

3. Zhotovitel není oprávněn požadovat a navrhovat změnu prací a dodávek, které nabídnul v položkovém rozpočtu, který je nedílnou součástí této smlouvy jako příloha č. 3. 

4. Dojdeli při realizaci předmětu díla k jakýmkoliv změnám, doplňkům nebo rozšíření předmětu díla na základě požadavku objednatele, je objednatel povinen předat zhotoviteli soupis těchto změn. Tyto změny předmětu díla musí být před zahájením realizace změn vzájemně potvrzeny formou písemného dodatku odsouhlaseného oběma smluvními stranami. Neodsouhlasené nebo neobjednané práce není objednatel povinen uhradit a budou-li provedeny, může požadovat jejich odstranění. Veškeré případné vícepráce obsažené v dodatku ke smlouvě o dílo budou vyúčtovány odděleně od vyúčtování za původně smluvené práce.


 
IV. UJEDNÁNÍ O PLATBĚ CENY 

1. Objednatel neposkytuje zhotoviteli zálohové platby. Zhotovitel bude objednateli fakturovat provedené práce a dodávky po řádném provedení díla, tedy objednatel dílo uhradí po jeho řádném dokončení a převzetí od zhotovitele. Splatnost faktury je 15 dní od jejího předání objednateli. Platba se považuje z hlediska její včasnosti za provedenou dnem předání příkazu k úhradě peněžnímu ústavu objednatele, pokud bude dle tohoto příkazu proplacena.

2.  Plnění dle této smlouvy o dílo (dále jen SOD) je určeno k ekonomickým činnostem objednatele a podléhá režimu přenesené daňové povinnosti.

3.  Daňový účetní doklad musí splňovat zákonem předepsané náležitosti a mj. obsahovat: označení faktury a její číslo, název a sídlo zhotovitele, předmět smlouvy o dílo včetně čísla SOD, cenu díla, fakturovanou částku bez DPH, zakázkové číslo objednatele, jména a podpisy oprávněných osob zhotovitele z hlediska fakturace dle SOD. Na každém originálu daňového dokladu bude uvedeno, že daň odvede zákazník. Dále bude na každém daňovém dokladu uveden název akce: „Vytvoření webových stránek www.sportovistechrudim.cz, včetně poskytnutí redakčního systému, hostingu, e-mailů a zajištění potřebných funkcionalit, správy a servisu“. Objednatel může daňový doklad vrátit do data splatnosti v případě, že obsahuje nesprávné nebo neúplné údaje. Neučiní-li tak, je oprávněn na zhotoviteli požadovat, aby neoprávněně vyfakturovanou částku zhotovitel odečetl v příští faktuře, nebo vystavil opravný daňový doklad. Zhotovitel je povinen tento požadavek splnit.

4. Objednatel je oprávněn pozastavit úhradu faktury v případě, že při předání díla budou v zápise o předání a převzetí díla uvedeny jakékoliv vady a nedodělky. Objednatel je povinen uhradit pozastavenou částku do 10 dnů ode dne, kdy zástupce objednatele písemně potvrdí odstranění vad a nedodělků. 

5. Objednatel je oprávněn fakturu vrátit ve lhůtě její splatnosti v případě, že bude obsahovat nesprávné údaje nebo bude neúplná. K proplacení dojde až po odstranění nesprávných údajů či jejich doplnění a lhůta splatnosti začne plynout dnem doručení opravené faktury objednateli.





V. DOBA A PODMÍNKY PLNĚNÍ 

1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo ve sjednané době, to je:
Termín zahájení prací:			10. 07. 2020
Předání a převzetí řádně dokončeného díla objednatelem nejpozději do: 	10. 09. 2020

2. Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy pouze při splnění alespoň jedné z následujících podmínek:
a. jestliže zhotovitel hrubým způsobem neplní podmínky smlouvy, zejména pokud překračuje lhůty pro plnění díla nebo termín předání díla, jak vyplývá z této smlouvy, o dobu delší než 10 kalendářních dnů a byl na existenci vůle objednatele odstoupit od smlouvy upozorněn písemnou výstrahou a nezjednal nápravu ani do 5 dnů od doručení výstrahy
b. jestliže na majetek zhotovitele byl prohlášen konkurz nebo zhotovitel ztratil oprávnění k podnikatelské činnosti
c. byly splněny zákonné možnosti pro odstoupení od smlouvy dle občanského zákoníku

3. Zhotovitel je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud se objednatel ocitne v prodlení s úhradou i jen jediného daňového dokladu po dobu delší než 10 dnů, počínaje dnem splatnosti příslušného daňového dokladu. Náhrada škody, včetně její části, smluvní pokutu (úrok z prodlení) převyšující, tím není dotčena. Dále je zhotovitel oprávněn odstoupit od smlouvy na základě uplatnění ustanovení občanského zákoníku.

4. Objednatel si vyhrazuje právo na přerušení nebo zastavení realizace díla z důvodu platební tísně. V takovém případě není objednatel povinen hradit zhotoviteli žádné platby povahy sankční nebo jako náhrady škody či ušlého zisku. Tuto skutečnost oznámí objednatel písemně zhotoviteli. Pokud takové přerušení trvá déle než 20 dnů, nebo v případě zastavení realizace díla, je zhotovitel oprávněn odstoupit od smlouvy.


VI. PŘEDÁNÍ A PŘEVZETÍ DÍLA

1. Po zhotovení díla vyzve zhotovitel objednatele s předstihem sedmi dnů předem k jeho předání a převzetí v čase a místě ve výzvě uvedeném. Dílo je dokončeno zhotovitelem a předáno objednateli dnem podpisu protokolu o předání a převzetí díla.
2. Zhotovitel splní svou povinnost provést dílo jeho řádným zhotovením a protokolárním předáním objednateli. Řádně zhotoveným dílem se pro účely této smlouvy rozumí dílo, které nebude vykazovat žádné vady a nedodělky a bude schopné bezvadného provozování.
3. Předání a převzetí předmětu plnění se uskuteční písemným protokolem, který pořizuje zhotovitel, včetně soupisu zjištěných vad a nedodělků. 
4. Objednatel je oprávněn převzít dílo i s případnými drobnými vadami a nedodělky, které nebudou bránit řádnému provozování, pokud se zhotovitel písemně zaváže tyto drobné vady a nedodělky odstranit v dohodnutém termínu. Pokud zhotovitel drobné vady a nedodělky v dohodnutém termínu neodstraní, platí, že dílo předáno a převzato nebylo.
5. Vlastníkem zhotovovaného díla je objednatel. Nebezpečí škody na díle až do jeho řádného ukončení a předání objednateli nese zhotovitel.

VII. ZÁRUKA A ODPOVĚDNOST ZA VADY DÍLA


1. Zhotovitel odpovídá za to, že dílo je provedeno s odbornou péčí podle podmínek této smlouvy, a že bude mít vlastnosti dohodnuté v této smlouvě.

2. Zhotovitel odpovídá za vady, které má dílo v době jeho předání objednateli.

3. Drobné vady a nedodělky nebránící provozu existující při předání a převzetí díla budou sepsány v předávacím protokolu a objednatel určí přiměřený termín k jejich odstranění. Pokud zhotovitel tento termín nedodrží, považuje se dílo za nepředané a nepřevzaté a zhotovitel je s provedením díla v prodlení.

4. Strany sjednávají záruku za jakost díla. Zhotovitel přejímá závazek, že dílo bude po záruční dobu bezvadně způsobilé pro jeho obvyklé užívání, bude mít po záruční dobu obvyklé vlastnosti a bude po záruční dobu vyhovovat všem právním předpisům, které se na dílo vztahují ke dni započetí běhu záruční doby.

5. Práva objednatele z vadného plnění (dále též „nárok z odpovědnosti za vady“ nebo „nároky z vad díla“) se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 

6. Na předané dílo poskytuje zhotovitel objednateli záruku za jakost díla. Záruční doba se sjednává na 60 měsíců.

7. Záruční doba začíná plynout ode dne převzetí řádně provedeného díla bez jakýchkoliv vad a nedodělků objednatelem. V případě odstranění reklamované vady díla nebo jeho části počíná plynout záruční doba ode dne převzetí díla nebo jeho části po odstranění vady.

8. Vady díla, na něž se vztahuje záruka za jakost díla, oznámí objednatel zhotoviteli písemně bez zbytečného odkladu poté, kdy je zjistil. Pokud objednatel uplatní již v oznámení vad díla (reklamace) nárok z odpovědnosti za vady, je zhotovitel povinen tento nárok uspokojit. V případě, že objednatel uplatní nárok na odstranění vad a neurčí k tomu lhůtu, je zhotovitel povinen vytčené vady odstranit nejpozději do patnácti kalendářních dnů od doručení reklamace. Pokud objednatel neuplatní již v reklamaci nárok z odpovědnosti za vady, je zhotovitel povinen nejpozději do pěti dnů po doručení reklamace zahájit reklamační řízení, v něm zjistit, jaký nárok z odpovědnosti za vady bude objednatel uplatňovat, a tento nárok uspokojit ve sjednané lhůtě, případně, pokud k dohodě o lhůtě nedojde, ve lhůtě určené objednatelem.

9. V případě, že zhotovitel nezahájí odstranění vad nebo reklamační řízení včas, bude na porušení povinnosti písemně upozorněn a nezjedná-li nápravu do tří pracovních dnů od doručení tohoto upozornění, má objednatel právo zajistit odstranění vad na náklady zhotovitele. Stejné právo má objednatel i v případě prodlení zhotovitele s odstraněním vad.

10. Uplatněním nároků z vad díla nejsou dotčeny nároky objednatele na náhradu škody a smluvní pokuty.

11. Reklamaci vad díla, pokud tak objednatel neučiní sám, je oprávněn provést bezodkladně po zjištění vad i případný budoucí provozovatel díla, kterého k tomu objednatel zplnomocní.

12. O odstranění vad a nedodělků jsou smluvní strany povinny pořídit předávací protokol

13. Reklamaci lze uplatnit nejpozději do posledního dne záruční lhůty, přičemž i reklamace odeslaná objednatelem v poslední den záruční lhůty se považuje za včas uplatněnou.

VIII. SMLUVNÍ POKUTY

1. Smluvní pokuty nemají vliv na případný nárok objednatele na náhradu škody a na odstoupení od smlouvy.

2. Splatnost smluvních pokut se sjednává na 7 dnů ode dne doručení jejich vyúčtování, pro případ, nebude-li smluvní pokuta realizována vzájemným započtením. Je věcí objednatele, který způsob zvolí.

3. Smluvní strana, které vznikne právo na zaplacení smluvní pokuty, může od ní, na základě své vůle, ustoupit.

4. Smluvní pokuta za prodlení objednatele s úhradou ceny díla činí 0,1 % z dlužné částky za každý započatý kalendářní den prodlení.

5. Smluvní pokuta za prodlení zhotovitele s provedením díla činí 0,1 % z ceny díla vč. DPH za každý započatý kalendářní den prodlení.

6. Smluvní pokuta za prodlení zhotovitele s odstraněním vad a nedodělků činí 100 Kč za každou vadu a nedodělek a každý započatý kalendářní den prodlení s jejím/jeho odstraněním.

7. Smluvní pokuta za vady díla a nedodělky díla zjištěné objednatelem v záruční době činí 100 Kč za každou vadu či nedodělek a kalendářní den jejich trvání ode dne následujícího od převzetí reklamace, pokud zhotovitel vadu nebo nedodělek neodstraní ve stanovené lhůtě nebo pokud ve lhůtě stanovené objednatelem zhotovitel neuspokojí jiný nárok objednatele z odpovědnosti za vady.

8. Smluvní pokuta za porušení ostatních právních povinností nebo povinností touto smlouvou sjednaných zhotovitele činí 1.000 Kč za každý případ.

9. Objednatel má právo pohledávku na zaplacení smluvní pokuty nebo kterékoli z nich započíst s pohledávkou zhotovitele na zaplacení ceny díla.


IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a udělují svolení k jejich zpřístupnění ve smyslu zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a zveřejnění bez ustanovení jakýchkoliv dalších podmínek.

2. Tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Smluvní strany se dohodly, že smlouvu v souladu s tímto zákonem uveřejní objednatel, a to nejpozději do 15 pracovních dnů od podpisu smlouvy. V případě nesplnění tohoto ujednání může uveřejnit smlouvu v registru zhotovitel.

3. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv dle odst. 2 tohoto článku.

4. Veškeré změny a doplňky této smlouvy lze činit pouze formou písemných vzestupně číslovaných dodatků, schválených a podepsaných oběma smluvními stranami. 

5. Práva a povinnosti touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku, popř. ostatními obecně závaznými předpisy.

6. Nedílnou součást této smlouvy tvoří Položkový rozpočet (viz. příloha č. 3).

7. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech s platností originálu, z nichž po dvou obdrží každá smluvní strana.

8. Smluvní strany si tuto smlouvu přečetly, prohlašují, že tato nebyla uzavřena v tísni ani za jinak nápadně nevýhodných podmínek, s jejím obsahem souhlasí a na důkaz toho připojují podpisy oprávněných zástupců smluvních stran. 



V Chrudimi dne 2. 7. 2020	 		V Chrudimi dne 2. 7. 2020

Za objednatele:	 		Za zhotovitele:




………………………………..		……..……………………………………
Mgr. Luděk Marousek			Vojtěch Vrančík



4 / 7