Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DÍLO č. 1/2020/Agosto uzavřená dle občanského zákoníku č.89/2012 Sb, § 2586 a násl. v platném znění Název akce: Divadlo pod Lampou, o.p.s. I. Smluvní strany Objednatel: Divadlo pod Lampou, o.p.s. zastoupený ve věcech smluvních: Ing. Petrem Chourou - ředitelem zastoupený ve věcech technických: Ing. Petrem Chourou sídlo organizace: Havířská 11, 301 00 Plzeň 28004256 IČO: CZ28004256 DIČ: XXXXXXXXX bankovní spojení: XXXXXXXXX číslo účtu: XXXXXXXXX telefon: XXXXXXXXX e-mail: Zhotovitel: AGOSTO s.r.o. zastoupený ve věcech smluvních: Radek Drtil zastoupený ve věcech technických: Radek Drtil sídlo: Na Příčce 11, Plzeň 326 00 zasílací adresa: Na Příčce 11, Plzeň 326 00 IČO: 26398851 DIČ: CZ26398851 telefon: XXXXXXXXX e-mail: XXXXXXXXX II. Předmět plnění: Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele provést a předat objednateli dále definované dílo ve sjednaném rozsahu, kvalitě i čase a závazek objednatele dílo od zhotovitele převzít a zaplatit zhotoviteli sjednanou cenu díla, to vše za podmínek dále sjednaných v této smlouvě. Specifikace prací: Oprava a obnova kompletní rozvaděčové soustavy v objektu Divadla pod lampou, Havířská 11, Plzeň. III. Termín plnění: Provedení díla: do 31.7.2020 IV. Cena za dílo: 1. Cena díla je stanovena jako maximální a lze ji překročit pouze při změně daňových předpisů a na základě víceprací vyžádaných objednatelem. Celková cena 210,000,- Kč včetně DPH Slovy dvěstědesettisíckorunčeských 2. Strany se dohodly, že dílo bude financováno takto: a) Cena díla bude uhrazena po úspěšném dokončení díla na základě faktury vystavené zhotovitelem se splatností 14 dní od data vystavení. b) Faktura musí splňovat veškeré náležitosti řádného účetního a daňového dokladu ve smyslu obecně závazných předpisů. 3. Výsledná cena bude stanovena na základě dodaných faktur za materiál a vyúčtování provedené práce. Výsledná cena nepřesáhne celkovou cenu za dílo. 4. Nedodržení termínu proplacení faktury dává zhotoviteli právo vyúčtovat smluvní pokuty ve výši 0,01% z dlužné částky za každý den prodlení. V. Záruční podmínky: Objednatel a zhotovitel se dohodli na záruční době: - 24 měsíců na provedené montážní práce - 24 měsíců na dodané zařízení Záruční doba začíná běžet od protokolárního předání a převzetí díla. VI. Závěrečná ustanovení: Obě Obě strany se dohodly, že v průběhu realizace akce se koordinace bude provádět přímou cestou objednatel - zhotovitel. Pro veškeré doplňky a změny této smlouvy je požadována v souladu s Obchodním zákoníkem písemná smlouva formou dodatku a tyto dodatky se stávají nedílnou součástí této smlouvy. Dodatky vystavují obě strany a platí až po podepsání oběma smluvními stranami. V ostatních smlouvou neupravených případech platí příslušná ustanovení Obchodního zákoníku. Zhotovitel bere na vědomí, že Divadlo pod lampou, o.p.s. je subjektem povinným zveřejňovat smlouvy dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), jestliže jsou splněny podmínky pro zveřejnění. Objednavatel zajistí uveřejnění této smlouvy v souladu s citovaným zákonem. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá strana obdrží po jednom vyhotovení. Tato smlouva nabývá platnost dnem podepsání oběma smluvními stranami. Divadlo pod lampou, o.p.s. prohlašuje, že nakládá s osobními údaji Zhotovitele v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady EU 216/679 ze dne 26.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 96/46/ES /obecné nařízení o ochraně osobních údajů/. Bližší údaje o zpracování osobních údajů jsou přístupné na webových stránkách Objednavatele / dále je Nařízení/. Zhotovitel pro Objednatele nezpracovává osobní údaje třetích osob ve smyslu Nařízení. VII. Vzájemný styk stran Zhotovitele zastupuje: Radek Drtil Objednatele zastupuje: Ing. Petr Choura V Plzni dne 20.5.2020 Ing. Petr Choura ................................................ Radek Drtil .............................................. objednatel zhotovitel