Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13210960: spolupořadatelství akci výchovného a vzdělávacícho charakteru,

Příloha registr aaaaaspolupořadatelství 2020 SRPGYBOT 91.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        VZOR

Smlouva   o   spolupořadatelství
uzavřená na základě
občanského zákoníku

§ 118 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů
a vyhlášky č. 74/2005 Sb., o zájmovém vzdělávání
č.962091
mezi
Jméno: 


SRPGYBOT z. s.

adresa: 


Botičská 424/1, 128 00 Praha 2, Nové Město
zastoupený: 

Marcelou Moláčkovou

IČO: 


036 65 267     
DIČ:










            (dále jen „pořadatel“)


a
Jméno (název): 
Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy
adresa: 

                Karlínské nám. 7/316, 186 00 Praha 8
zastoupený:

Ing. Mgr. Liborem Bezděkem

IČO:


00064289
DIČ: 


CZ00064289

telefon:

                222 333 850

fax:


224 815 740

peněžní ústav:
                PPF banka a.s., č.ú. 2000150008/6000








(dále jen „spolupořadatel“)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čl. I.
Předmětem smlouvy je spolupořadatelství akcí výchovného a vzdělávacího charakteru, kulturních a sportovních akcí v rámci zájmového vzdělávání pořadatelem (dále jen „akce“):
místo:
387 15 Střelské Hoštice 100   kontaktní osoba: Bc. Lucie Kadlecová
383 399 727, strelskehostice@ddmpraha.cz
termín:
 
21. – 25. 9. 2020



počet osob:            
95

plná penze – zátěžová strava
počet noclehů:
4

první jídlo:  
večeře

Vychovatel
ne

poslední jídlo:  
oběd
stravování:
ano              

 












Čl. II.

Úhrada nákladů:
Pořadatel se tímto zavazuje spolupořadateli zaplatit náklady spojené se spolupořadatelstvím akce ve stanovené výši: 
Cena za pobyt 1 osoby/1 den za stravu a ubytování s povlečením

Dle § 51/1/g Zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty jedná se o plnění osvobozené od daně bez nároku na odečet.

Děti do 1 roku  – cena za pobyt, bez nároku na stravu

160,-- Kč

Děti od 1 do 6 let plná penze




300,-- Kč 

Děti od 6 do 18 let plná penze



320,-- Kč

Ostatní  plná penze





340,-- Kč 

Zátěžová strava





400,-- Kč 

Pedagogický dozor má pobyt zdarma, maximálně však 1 dozor na 10 dětí.



Po příchodu do zařízení je nutné dodat seznam ubytovaných osob s adresou a datem narození
V budovách areálu je nutné přezutí.

V areálu není možné umístit jakákoliv zvířata.
Způsob úhrady:
fakturou

Předpokládaná cena pobytu je cca 144 000 Kč, pořadatel složí zálohu cca 50% tj. 72 000 Kč  do 21. 8. 2020 bezhotovostně na základě vystavené   faktury spolupořadatelem a zaslané v elektronické podobě pořadateli, s čímž pořadatel souhlasí. Pokud nebude do uvedeného termínu zaplacena záloha a zaslána zpět potvrzená smlouva,  rezervace se automaticky     zrušuje! Konečná výše nákladů bude smluvními stranami sjednána podle počtu osob, které se akce skutečně zúčastní a podle druhu ubytování, které jim spolupořadatel skutečně poskytne. V případě, že z důvodu menšího využití počtu lůžek, než je uvedeno ve smlouvě, bude konečné vyúčtování nižší než zaplacená záloha, tento rozdíl je smluvní pokutou, kterou je spolupořadatel oprávněn započíst ve vyúčtování po skončení pobytu. V případě zrušení pobytu 30 až 16 dnů před akcí ze strany pořadatele před smluveným nástupem bude spolupořadatel účtovat pořadateli smluvní pokutu ve výši 25% ze zálohy a při zrušení pobytu 15 a méně dnů před akcí , bude spolupořadatel účtovat pořadateli smluvní pokutu ve výši 40% ze zálohy. Vzniklé náklady při změně smlouvy vyvolané pořadatelem, tj. náklady, které spolupořadatel již účelně a prokazatelně na akci vynaložil, je pořadatel povinen hradit, s výjimkou případu, kdy plnění smlouvy zabrání vyšší moc, pak spolupořadatel vrací celou zaplacenou částku uvedenou v Čl. II této smlouvy. Celkové vyúčtování bude provedeno po splnění závazků z této smlouvy, na základě faktury zaslané spolupořadatelem pořadateli v elektronické podobě, s čímž objednavatel souhlasí. Tato faktura bude splatná do 10 dnů od jejího doručení pořadateli. Faktury musí mít náležitosti daňového a účetního dokladu. Pokud je pořadatel v prodlení s placením faktury, je povinen zaplatit spolupořadateli úroky z prodlení podle platných právních předpisů.

Čl.III.

Pořadatel zajistí:
1. Pořadatel příp. jím pověřený zástupce zajišťuje v rámci konání akce vedoucí (pedagogický dohled),  pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.

2. Při vlastní realizaci zvolené aktivity vedoucí zajistí aktivní účast jemu svěřených osob a zajišťuje dohled.

Čl. IV.

Spolupořadatel zajistí:

1. Organizace sportovních soutěží a utkání.
2. Turistické vycházky do okolí včetně průvodcovských služeb a tištěnou brožurou o pamětihodnostech okolí s návrhy těchto vycházek.
3. Tematicky zaměřené činnosti (např. botanické vycházky).
4. Využití materiálního vybavení a pomůcek pro realizaci spontánních činností.
5. Osvětová činnost.
6. Další aktivity výchovně-vzdělávacího charakteru spojené s místem pobytu. 
Čl. V.

Organizační zajištění akce:

Vedoucí zaměstnanec střediska spolupořadatele je povinen:

1. Na základě ústní výzvy zástupce pořadatele připravit a organizačně zajistit pořadatelem vybranou aktivitu.

2. Dojednat termín její realizace a připravit pomůcky pro její materiální zabezpečení.

3. Dle požadavků pořadatele se podílet se na jejím průběhu.

4. Po skončení provést za účasti zástupce pořadatele ústní zpětnou vazbu s cílem dalšího zkvalitňování nabízených výchovně-vzdělávacích aktivit. 

Čl. VI.

Další podmínky konání akce:

1. Pořadatel může od této smlouvy písemně odstoupit za dále uvedených podmínek. Odstoupení musí být učiněno písemně a musí být doručeno spolupořadateli.
2. Pořadatel je povinen dodržovat bezpečnostní, požární a pořádkové předpisy a nařízení, je povinen umožnit volný přístup kontrolním orgánům a zaměstnancům spolupořadatele, zajišťujícím akci a podřídit se jejich pokynům. Při pobytu je nutné dodržovat provozní řád zařízení, kde se koná akce a pokyny vedoucího střediska.

3. Při zahájení akce převezme pověřený zástupce pořadatele příslušné místnosti a vybavení. Při skončení akce předá zpět příslušné místnosti a vybavení správci objektu ve stavu odpovídajícím obvyklému opotřebení.

4. Pořadatel je povinen nahradit spolupořadateli všechny způsobené škody, které zaviněným porušením právních povinností způsobil spolupořadateli on nebo osoby, které se na základě jeho užívacího práva akce účastnily. Dále je povinen zajistit, aby jeho akce nerušila provoz ostatních akcí v prostorách spolupořadatele. Spolupořadatel je naopak povinen zajistit, aby jiné akce pořádané v prostorách spolupořadatele třetími stranami nerušily provoz akce pořadatele. Pořadatel je povinen ihned po skončení akce odstranit veškerý dovezený materiál z prostor spolupořadatele.

5. Náklady spojené se spolupořadatelstvím (Čl. II.) jsou pro obě smluvní strany závazné, pokud byl dodržen rozsah služeb sjednaný v této smlouvě. Při překročení sjednaného rozsahu (za předpokladu, že pořadatel překročení rozsahu služeb objednal nebo předem schválil a současně odsouhlasil i výši nákladů) vyhrazuje si spolupořadatel právo účtovat pořadateli vyšší náklady vzniklé tímto překročením.

6. Při účasti dětí mladších 15 let je nutno respektovat níže uvedené požadavky zákona č. 258/2000 Sb.,
o ochraně veřejného zdraví, ve znění pozdějších předpisů (zejména ust. § 7 - 11) a prováděcí vyhlášku
č. 106/2001 Sb., o hygienických požadavcích na zotavovací akce pro děti, ve znění pozdějších předpisů. Pořadatel je povinen 1 měsíc před dnem nástupu k pobytu nahlásit svoji účast na Krajské hygienické stanici České Budějovice, pracoviště Strakonice, Žižkova 505, 386 01, e – mail: magdalena.chvalova@khscb.cz, tel. 387 712 820.
7. Dále je nutno dodržovat zákon č. 65/2017 Sb., o opatřeních k ochraně před škodami způsobenými tabákovými výrobky, alkoholem a jinými návykovými látkami a o změně souvisejících zákonů, zejména ust. § 8, podle něhož se zakazuje kouřit ve vnějších i vnitřních prostorách všech typů škol a školských zařízení. Nedodržuje-li osoba zákaz kouření v místech uvedených v § 8, a to ani po výzvě spolupořadatele, aby v tomto jednání nepokračovala nebo aby prostor opustila, je spolupořadatel oprávněn požádat obecní policii nebo Policii České republiky o zákrok směřující k dodržení zákazu. 
8. Pokud předpokládaná výše hodnoty předmětu této smlouvy přesáhne 50 000 Kč bez daně z přidané hodnoty, bude text této smlouvy dle zákona č. 340/2015 v posledním znění zveřejněn spolupořadatelem ve veřejně přístupné elektronické databázi. Smlouva, jakož i případné dodatky, nabývající pravosti a účinnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních strana dnem uveřejnění ve veřejně přístupném registru smluv. Plnění předmětu této smlouvy před účinností této smlouvy se považuje za plnění podle této smlouvy a práva a povinnosti z něj vzniklé se řídí touto smlouvou.

9. Další ujednání: Spolupořadatel je povinen nakládat s osobními údaji, které mu sdělil pořadatel dle čl. II. této smlouvy v souladu s platnými obecně závaznými právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů (z. č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů). 
Čl. VII.

Závěrečná ustanovení:

Smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech a nabývá platnosti podpisem oprávněných zástupců smluvních stran. Každý z účastníků si ponechá jedno vyhotovení smlouvy. Změny a doplňky je možné provést po dohodě obou smluvních stran formou písemných číslovaných dodatků potvrzených oběma smluvními stranami.

	V Praze                         dne 24.6.2020
………………………………..

pořadatel
	V Praze dne  16. 6. 2020
………………………………..

spolupořadatel

Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy, Praha 8 – Karlín, Karlínské náměstí 7


1
2