Textová podoba smlouvy Smlouva č. 132313: smlouva o dílo, zpracování projektové dokumentace vč. dokladové části

Příloha smlouva_77_2_2016.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo č. ….. /2/2016

                                   na zpracování projektové dokumentace
                                   a zajištění dokladové části dokumentace
         „Nucené větrání učeben v objektu základní školy v ul. Okružní 1235/6, Most“
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                uzavřená podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

                                          (dále jen občanský zákoník)

                                       I.
                               Smluvní strany

1.1 Objednatel                 : Statutární město Most
        Zastoupený             : Mgr. Janem Paparegou – primátorem města
        Sídlo                  : Radniční 1, 434 69 Most
        IČO                    : 00266094
        DIČ                    : CZ00266094
        Bankovní spojení       : xxxxx
        Č.ú. výdajového        : xxxxx
        Č.ú. příjmového        : xxxxx
        (dále jen objednatel)

1.2 Zhotovitel                 : NCI. CZ ENGINEERING s.r.o.

Zastoupený                     : Zdeňkem Hábou, jednatelem společnosti

Sídlo                          : Gorkého 1613, 436 01 Litvínov

IČO                            : 28683218

DIČ                            : CZ28683218

Bankovní spojení               : xxxxx

Číslo účtu:                    : xxxxx

Společnost vedená v OR Krajského soudu v Ústí nad Labem, odd. C, vložka 26738

(dále jen zhotovitel)

1.3 Zástupce pověřený jednáním ve věcech technických:
        za objednatele : xxxxx
                               xxxxx
        za zhotovitele : xxxxx

1.4 Zástupce pověřený k podpisu změnových listů dle článku IV., bod 4.4, 4.5, 4.6, 4.7 a 4.8:

za objednatele : xxxxx         - primátor do max. ceny 2 mil. Kč bez DPH, pro každý

                  jednotlivý změnový list

                  xxxxx        - pověřena vedením odboru IaKH do max. ceny 100 tisíc

                  Kč bez DPH, pro každý jednotlivý změnový list

za zhotovitele : xxxxx

                                                          II.
                                                   Předmět díla

2.1 Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje pro objednatele zpracovat a předat projektovou
       dokumentaci pro provádění stavby „Nucené větrání učeben v objektu základní školy v ul.
       Okružní 1235/6, Most“ (dále též „stavba“) vč. zajištění veškerých nutných dokladů či
       dokumentů pro vydání stavebního povolení, popř. souhlasu s ohlášením stavebních úprav
       a inženýrské činnosti vedoucí k vydání stavebního povolení, popř. souhlasu s ohlášením

                                           1
       stavebních úprav (dále „DPS“ nebo „dílo“). DPS musí být způsobilým podkladem pro
       příslušná řízení.

       Podkladem pro vypracování DPS je studie zpracovaná Ing. Radkem Foktem v březnu 2016.

       V dokladové části DPS budou doloženy doklady o projednání DPS s dotčenými orgány
       státní správy, vlastníky nemovitých věcí, správci inženýrských sítí, dalšími dotčenými
       subjekty, zprávy o výsledku provedení průzkumu (geodetický, hydrogeologický aj.)
       a vypracovaná žádost o vydání stavebních povolení dle § 110 zákona č. 183/2006 Sb.,
       o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů
       a § 18b vyhlášky č. 503/2006 Sb., o podrobnější úpravě územního rozhodování, územního
       opatření a stavebního řádu, ve znění pozdějších předpisů.

       Do DPS budou zapracovány podmínky vyjádření dotčených orgánů státní správy, vlastníků
       objektů a pozemků, správců inženýrských sítí a dalších dotčených subjektů. Dokladová část
       bude při odevzdání DPS objednateli kompletní.

2.2 DPS pro stavební řízení bude zpracována v rozsahu, obsahu a podrobnostech dle přílohy č. 6
       k vyhlášce č. 499/2006 Sb., o rozsahu a obsahu projektové dokumentace pozemních staveb,
       a to přiměřeně charakteru a složitosti stavby ve struktuře:

       A. Průvodní zpráva
       B. Souhrnné řešení stavby
       C. Stavební část
       D. Technologická část
       E. Zásady organizace výstavby
       F. Doklady
       G. Celkové náklady stavby – rozpočet + výkazy výměr

       DPS bude ve fázi rozpracovanosti konzultována s objednatelem, a to min. při zahájení prací
       a 2 týdny před odevzdáním DPS. Projednání v místě sídla objednatele bude svolávat
       zhotovitel min. 3 pracovní dny předem a o projednání pořídí zápis, který doloží do
       dokladové části. Případné požadavky plynoucí z těchto projednání zapracuje do DPS před
       odevzdáním objednateli a stavebnímu úřadu.

2.3 V rámci plnění podle této smlouvy a sjednané ceny zabezpečí zhotovitel veškeré práce
       a činnosti nutné k řádnému zpracování DPS - např. sondáže statické výpočty apod.
       DPS včetně výkazu výměr bude zpracována v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o
       veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a vyhláškou č. 230/2012 Sb., kterou se
       stanoví podrobnosti vymezení předmětu veřejné zakázky na stavební práce a rozsah soupisu
       stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr.

2.4 Zhotovitel vypracuje veškerou grafickou, obrazovou, textovou, tabulkovou a jinou
       dokumentaci (DPS) včetně veškerých profesí výhradně s využitím výpočetní techniky
       v elektronické podobě. Elektronická verze bude zadavateli odevzdána na CD nosiči
       v jednom vyhotovení ve formátech .pdf, .dwg, .doc, .xls, .jpg, .bmp., kz.

       DPS bude objednateli předána v 6 vyhotoveních vč. 1 vyhotovení na CD.

      Celkové náklady stavby budou zpracovány jako položkové rozpočty jednotlivých objektů
       a provozních souborů. Položkové rozpočty budou obsahovat přesné popisy prací,
       specifikací, materiálů (bez názvů výrobců) a čísla ceníkových položek dle „Katalogu popisů
       a směrných cen stavebních prací“ vydaných ÚRS Praha a dále měrnou jednotku položky,
       jednotkovou cenu položky, výměru položky, cenu položky celkem a cenu příslušného

                                                                       2
       stavebního objektu v Kč bez DPH a v Kč vč. DPH a výkaz výměr. Položkové rozpočty
       (výkazy výměr) jednotlivých stavebních objektů budou zpracovány ve 2 vyhotoveních bez
       cen a ve 2 vyhotoveních (č. 1 a 2) s cenami. Výkazy výměr a rozpočty budou předány
       v digitální podobě ve formátu „.krz“ nebo „.xls“ na CD a v tištěné formě v tabulce Microsoft
       Excel dle vyhlášky č. 230/2012 Sb., kterou se stanoví podrobnosti vymezení předmětu
       veřejné zakázky na stavební práce a rozsah soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s
       výkazem výměr.

2.5 Objednatel se zavazuje řádně zpracovanou DPS převzít a zaplatit zhotoviteli cenu sjednanou
       v čl. IV této smlouvy.

                                                         III.
                                                    Doba plnění

3.1 Zhotovitel se zavazuje provést a předat:

       DPS do 13 týdnů od uzavření smluvního vztahu
       Zapracování podmínek stavebního povolení do DPS do 2 týdnů od nabytí právní moci
       stavebního povolení.

3.2 DPS zhotovitel protokolárně předá objednateli v Mostě, v budově Magistrátu města Mostu,
       Radniční 1, odbor investic a komunálního hospodářství - č. dveří 132.

3.3 Zhotovitel splní svou povinnost provést dílo jeho řádným zhotovením a předáním
       objednateli. Řádně zhotoveným dílem se pro účely této smlouvy rozumí dílo, které nebude
       vykazovat žádné vady a nedodělky. Objednatel je oprávněn převzít dílo i s případnými
       drobnými vadami a nedodělky, které nebudou bránit řádnému provozování, pokud tyto
       drobné vady a nedodělky zhotovitel odstraní v dohodnutém termínu. Pokud zhotovitel
       drobné vady a nedodělky v dohodnutém termínu neodstraní, platí, že dílo předáno a převzato
       nebylo.

                                                         IV.
                                                     Cena díla

4.1 Cena předmětu díla se sjednává jako nejvýše přípustná a činí 130 000,- Kč bez DPH. K ceně
       bude připočtena DPH v zákonné výši platné ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.
       Slovy: stotřicettisíckorunčeských

       Z toho:

       a) Cena za zpracování DPS vč. IČ a bez DPH 121 500,- Kč
       b) Cena za zapracování podmínek stavebního povolení do DPS bez DPH 8 500,- Kč

4.2 Nejvýše přípustná cena předmětu díla zahrnuje náklady na všechny práce, dodávky, služby,
      výkony a média, kterých je třeba trvale či dočasně k zahájení, provedení a řádnému
      dokončení předmětu díla.

4.3 Práce nad rámec této smlouvy, které mohou být provedeny jen po dohodě zhotovitele a
       objednatele, budou posuzovány jako dodatečné práce. Práce a dodávky obsažené v této
       smlouvě, které nebudou po dohodě zhotovitele a objednatele provedeny, budou posuzovány
       jako méněpráce.

                                                                       3
4.4 Dodatečné práce ocení zhotovitel před realizací „Změnovým listem“ s obsahem uvedeným v
       příloze č. 1 této smlouvy – „Vzorový změnový list“. O takto oceněné dodatečné práce bude
       zvýšena cena díla uvedená v čl. IV. bod 4.1 této smlouvy.

4.5 Práce obsažené v této smlouvě, které nebudou po dohodě zhotovitele a objednatele
       provedeny (méněpráce), ocení zhotovitel „Změnovým listem“ s obsahem uvedeným v
       příloze č. 1 této smlouvy – „Vzorový změnový list“.. O takto oceněné méněpráce bude
       snížena nejvýše přípustná cena díla uvedená v čl. IV. bod 4.1 této smlouvy.

4.6 Změny doby plnění díla dle čl. III. mohou být provedeny „Změnovým listem“ s obsahem
       uvedeným v příloze č. 1 této smlouvy – „Vzorový změnový list“. Tuto změnu mohou
       schválit zástupci objednatele dle čl. I. bodu 1.4 této smlouvy.

4.7 Případná změna subdodavatele bude provedena „Změnovým listem“ s obsahem uvedeným v
       příloze č. 1 této smlouvy – „Vzorový změnový list“.

4.8 Pokud v průběhu projektových prací a inženýrské činnosti bude nutnost zajistit další
       stanoviska, která nejsou obvyklá pro daný záměr, bude tato situace řešena „Změnovým
       listem“ s obsahem uvedeným v příloze č. 1 této smlouvy – „Vzorový změnový list“.

                                                          V.
                                               Platební podmínky

5.1 Právo fakturovat 80% ze souhrnu cen obsažených v čl. IV., odst. 4.1, písm. a) vznikne
       zhotoviteli po protokolárním předání DPS. Právo fakturovat zbylých 20% z ceny předmětu
       díla vznikne zhotoviteli po doručení pravomocného stavebního povolení objednateli.

5.2 Objednatel je oprávněn pozastavit z fakturovaných cen až 10% v případě, že v zápise o
       předání a převzetí díla (části díla) budou uvedeny jakékoliv vady a nedodělky. Pozastavená
       částka bude zhotoviteli uvolněna do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy zástupce objednatele
       písemně potvrdí odstranění vad a nedodělků.

5.3 Faktury budou splatné 30 dnů od jejich doručení a musí obsahovat náležitosti dle § 29
       zákona č. 235/2004 Sb., zejména:
            - název, sídlo, IČO a DIČ objednatele a zhotovitele
            - pořadové číslo dokladu
            - číslo smlouvy objednatele
            - rozsah a předmět zdanitelného plnění
            - datum vystavení dokladu
            - datum uskutečnění zdanitelného plnění
            - datum splatnosti
            - cenu bez DPH, DPH a cenu celkem včetně DPH
            - označení peněžního ústavu a číslo účtu, na který se má platit účtovaná cena
            - protokol o předání a převzetí díla
            - razítko a podpis oprávněné osoby.

5.4 Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit fakturu (daňový doklad)
        pokud nebude obsahovat náležitosti uvedené v bodě 5.3 této smlouvy. Ve vráceném
        dokladu musí vyznačit důvod vrácení. Nová lhůta splatnosti počíná běžet od data doručení
        opravené faktury objednateli.

                                                                       4
5.5 Pokud správce daně zveřejnil způsobem umožňujícím dálkový přístup čísla účtu, které
        zhotovitel určil v přihlášce k registraci plátce DPH ke zveřejnění, považuje se povinnost
        objednatele zaplatit DPH za splněnou připsáním DPH na takto zveřejněný účet.
        Pro případ, že se zhotovitel stane nespolehlivým plátcem ve smyslu § 106a zákona
        č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, se smluvní strany
        ve smyslu § 109a cit. zákona dohodly, že objednatel zaplatí cenu plnění takto:

    a) Cenu plnění bez DPH zaplatí na účet zhotovitele vedený u xxxxx, č.ú.: xxxxx

    b) DPH zaplatí na účet 80039 - 77621411/0710, pod variabilním symbolem č. 28683218,
         konstantní symbol č. 1148, specifický symbol č. 00266094, ve zprávě pro příjemce bude
         uveden den uskutečněného zdanitelného plnění nebo den přijetí úplaty.

        Zhotovitel ujišťuje příjemce, že číslo matriky 77621411 je číslem matriky bankovního účtu
        příslušného finančního úřadu (správce daně) dle sídla zhotovitele, a tedy součástí čísla
        bankovního účtu správce daně, na který dodavatel platí DPH.
        Při placení DPH bude objednatel postupovat podle § 109a cit. zákona.
        Zaplacením ceny díla dle ustanovení výše bude povinnost objednatele zaplatit zhotoviteli
        cenu díla řádně splněna.

                                                         VI.
                                                 Smluvní pokuty

6.1 Pro případ prodlení zhotovitele s každým plněním podle této smlouvy se sjednává právo
       objednatele požadovat smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý započatý kalendářní den
       prodlení.

6.2 Pro případ prodlení zhotovitele s odstraněním oprávněně reklamovaných vad a nedodělků
       plnění se sjednává právo objednatele požadovat smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý
       započatý kalendářní den prodlení.

6.3 Pro případ, že se v důsledku vad či nedostatků plnění, zejména chybného projektového
       řešení, chyby ve výkazu výměr, chybějících položek či nedostatků v projednání s dotčenými
       subjekty, apod., zvýší cena stavby o více než 10%, se sjednává právo objednatele požadovat
       po zhotoviteli smluvní pokutu ve výši rovnající se příslušnému zvýšení ceny stavby oproti
       původně předpokládané ceně stavby; vícenáklady na stavbu vzniklé z výhradně popudu
       objednatele není možné podle tohoto článku uplatnit. Maximální výše smluvní pokuty činí
       100% z celkové ceny předmětu díla ujednané v této smlouvě vč. DPH.

6.4 Pro případ, že v důsledku vad či nedostatků plnění v rámci DPS dojde k přerušení
       příslušného stavebního řízení, se sjednává právo objednatele požadovat smluvní pokutu
       vypočtenou podle tohoto vzorce: 5% ze souhrnu cen obsažených v čl. IV., odst. 4.1, písm. a)
       + 200,- Kč za každý započatý kalendářní den přerušení příslušného stavebního řízení.

6.5 Pro případ, že v důsledku vad či nedostatků plnění v rámci DPS dojde k zastavení
       příslušného stavebního řízení, se sjednává právo objednatele požadovat smluvní pokutu
       vypočtenou podle tohoto vzorce: 10% ze souhrnu cen obsažených v čl. IV., odst. 4.1, písm.
       a) z ceny předmětu díla + 200,- Kč za každý započatý kalendářní den do doby nového
       podání žádosti.

6.6 Smluvní pokuty nemají vliv na případný nárok objednatele na náhradu škody a na

                                                                       5
       odstoupení od smlouvy a právo na ně vzniká bez ohledu na zavinění zhotovitele. Splatnost
       smluvních pokut se sjednává na 7 dní ode dne doručení jejich vyúčtování, pro případ,
       nebude-li smluvní pokuta realizována kompenzací. Je věcí objednatele, který způsob zvolí.

6.7 Smluvní strana, které vznikne právo na zaplacení smluvní pokuty, může od ní, na základě
       své vůle, odstoupit. Ujednání o smluvních pokutách podle čl. VII nejsou odstoupením
       dotčena.

6.8 Objednatel má právo pohledávku na zaplacení smluvní pokuty nebo kterékoliv z nich
       započíst s pohledávkou zhotovitele na zaplacení ceny díla.

                                                         VII.
                                                       Záruky

7.1 Zhotovitel poskytuje objednateli záruku za řádné provedení všech plnění. Záruční doba se
       sjednává do doby kolaudace stavby. Odpovědnost zhotovitele za řádné provedení díla trvá
       po dobu životnosti stavby.

7.2 V případě, že kterékoliv plnění bude vykazovat chyby, vady a nedostatky, má objednatel
       práva z vadného plnění (dále též „nároky z vad“), zejména právo požadovat bezplatné
       odstranění zjištěných vad, chyb a nedostatků. Specifikace nedostatků, vad a chyb musí být
       zhotoviteli sdělena písemně.

7.3 Vadou se rozumí odchylka v kvalitě, rozsahu a parametrech díla stanovených touto
       smlouvou, vyhláškou č. 503/2006 Sb., o podrobnější úpravě územního rozhodování,
       územního opatření a stavebního řádu, vyhláškou č. 499/2006, o dokumentaci staveb, dalšími
       právními předpisy a technickými normami. Vadou se rozumí rovněž nedostatky a chyby ve
       výkazu výměr.

7.4 Zhotovitel se zavazuje případné vady plnění, uplatní-li objednatel toto právo z vadného
       plnění, odstranit bez zbytečného odkladu po uplatnění tohoto nároku z vad, nejpozději ve
       lhůtě do 15 dnů, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.

7.5 Zhotovitel neodpovídá za vady, které byly způsobeny použitím podkladů převzatých od
       objednatele a zhotovitel ani při vynaložení veškeré odborné péče nemohl zjistit jejich
       nevhodnost, případně na ně upozornil objednatele, ale ten na jejich použití trval.

7.6 Uplatněním práv z vadného plnění nejsou dotčeny nároky objednatele na náhradu škody
       a smluvní pokuty.

                                                        VIII.
                                                   Jiná ujednání

8.1 Zhotovitel zpracuje DPS tak, aby nedošlo k porušení práv jiné osoby z průmyslového nebo
       jiného duševního vlastnictví a odpovídá objednateli za škodu vzniklou porušením této
       povinnosti a v souvislosti s ním.

8.2 Objednatel může po zaplacení ceny plnění příslušné plnění neomezeně užívat, bez omezení
       rozmnožovat, užívat pro veškeré své potřeby, případně umožnit jeho užití třetím osobám.
       Žádné z plnění není výsledkem činnosti, která je chráněna právem z průmyslového, nebo
       jiného duševního vlastnictví. Zhotovitel není oprávněn poskytnout výsledek činnosti, který
       je předmětem díla jiným osobám, než je objednatel.

                                                                       6
8.3 Zhotovitel může pověřit prováděním části plnění jiné osoby (subdodavatele). Jeho výlučná
       odpovědnost vůči objednateli za koordinaci všech subdodavatelů a za řádné plnění tím však
       není dotčena.

8.4 Zhotovitel bude při plnění této smlouvy postupovat s odbornou znalostí a péčí. Zavazuje se
       dodržovat právní předpisy, další závazné předpisy, technické normy a podmínky této
       smlouvy. Zhotovitel se bude řídit výchozími podklady objednatele, pokyny objednatele,
       zápisy a dohodami oprávněných pracovníků smluvních stran.

8.5 Zhotovitel prohlašuje, že má uzavřenou smlouvu o pojištění odpovědnosti za škody
       způsobené svou činností s pojišťovnou xxxxx, č. pojistné smlouvy xxxxx na hodnoty škody
       ve výši 5 000 000,- Kč.

                                                         IX.
                                               Závěrečná ujednání

9.1 Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla vedena v evidenci smluv
       vedených statutárním městem Most, která bude přístupná dle zákona č. 106/1999 Sb.,
       o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č.
       106/1999 Sb.“) a která obsahuje údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselné
       označení této smlouvy a datum jejího uzavření. Údaji o smluvních stranách se u fyzických
       osob rozumí zejména údaj o jménu, příjmení, rodném čísle a místě trvalého pobytu.

9.2 Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní
       tajemství ve smyslu § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a udělují svolení k
       jejich zpřístupnění ve smyslu zák. č. 106/1999 Sb., a zveřejnění bez stanovení jakýchkoli
       dalších podmínek.

9.3 Tato smlouva může být měněna, doplněna nebo zrušena písemným dodatkem nebo
       změnovým listem potvrzeným zástupci obou smluvních stran. Změnu této smlouvy může
       navrhnout kterákoliv smluvní strana, lhůta k vyjádření činí 10 dnů.

9.4 V případě, že dojde ke zrušení této smlouvy nebo k odstoupení od této smlouvy z důvodu na
       straně objednatele, bude zhotovitel cenu prací provedených ke dni zrušení této smlouvy
       nebo odstoupení od této smlouvy fakturovat objednateli ve výši určené podle podílu dosud
       provedených prací, jejichž řádné provedení potvrdí objednatel, na ceně předmětu díla. +

9.5 Dohodou smluvních stran se tento závazkový vztah řídí občanským zákoníkem v platném
       znění, pokud není v této smlouvě stanoveno jinak.

9.6 Sjednává se, že smluvní strany považují povinnost doručit písemnost do vlastních rukou za
       splněnou i v případě, že adresát zásilku odeslanou na jeho v této smlouvě uvedenou či
       naposledy písemně oznámenou adresu pro doručování, odmítne převzít, její doručení zmaří
       nebo si ji v odběrné lhůtě nevyzvedne, a to dnem, kdy se zásilka vrátí zpět odesílateli.

9.7 Nedílnou součástí smlouvy se stává:
       příloha č. 1 - Vzorový Změnový list

9.8 Tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
       podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv
       (zákon o registru smluv). Smluvní strany se dohodly, že smlouvu v souladu s tímto zákonem
       uveřejní zadavatel, a to nejpozději do 15 pracovních dnů od podpisu smlouvy. V případě

                                                                       7
       nesplnění tohoto ujednání může uveřejnit smlouvu v registru zhotovitel.

9.9 Po uveřejnění v registru smluv obdrží zhotovitel do datové schránky/e-mailem potvrzení od
       správce registru smluv. Potvrzení obsahuje metadata, je ve formátu .pdf, označeno
       uznávanou elektronickou značkou a opatřeno kvalifikovaným časovým razítkem. Smluvní
       strany se dohodly, že zhotovitel nebude, kromě potvrzení o uveřejnění smlouvy v registru
       smluv od správce registru smluv, nijak dále o této skutečnosti informována.

9.10 Tato smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv.

9.11 Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž jeden obdrží zhotovitel a jeden
        si ponechá objednatel.

9.12 Objednatel a zhotovitel shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetli,
       že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle, vážně
       a srozumitelně, nikoliv v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek.

V Mostě dne :                                                     V ……………….. dne : ……………..

Za objednatele :                                                  Za zhotovitele :

 ....................................................             .....................................................
        Mgr. Jan Paparega                                                 Zdeněk Hába

primátor statutárního města Mostu                                       jednatel společnosti

                         Datum  Jméno, příjmení / příp.           Funkce, ORJ        Podpis
                                        oganizace

Zpracoval/a/i/y:                xxxxx                             xxxxx

Vedoucí odboru:                 xxxxx                             xxxxx

Správce rozpočtu:               xxxxx                             xxxxx

☐dotace EU apod. ☐podmíněná pohledávka ☐podmíněný závazek _____________Kč (vč. DPH)

Za OF posoudil/a:               xxxxx                             xxxxx

                                xxxxx                             xxxxx

AK – právně posoudil/a:  Uveřejnění v registru smluv: ☐NE ☐ANO    xxxxx
Za VM schválil/a:        Anonymizovat smlouvu: ☐NE ☐ANO

                                          xxxxx

Schváleno v:             ☐ PPM / ☐ RmM / ☐ ZmM – dne ________________

Datum uveřejnění                                       Poznámka:  Schváleno v kompetenci primátora dne 28.7.2016
smlouvy:                                                                     Veřejná zakázka č. 1093/2016
ID smlouvy z registru
smluv:                                                                ID profilu zadavatele ……………………….

                                                       8
Příloha č. 1 – Vzorový změnový list                                       ze dne

                                    Změnový list č.

                              projekční práce a inženýrská činnost

Název stavby:

Číslo smluvního vztahu:

Název části stavby (PS, SO):

Na základě oznámení projektanta/objednatele/provozovatele o skutečnostech, které vyžadují provést
změnu smluvní dokumentace ve smyslu objednávky/ smlouvy o dílo. Změna se týká technického
řešení díla s dopadem/bez dopadu na jeho smluvní cenu/termín dokončení díla

Původní řešení dle smluvní dokumentace:

Nové řešení:

Zdůvodnění změny (jméno, přimení):

Realizací změny není dotčena kvalita díla ani ostatní smluvní podmínky a zůstává zachován charakter
a účel díla definovaný ve smluvních dokumentech. Případné dodatečné práce plynoucí z realizace
změny budou hrazeny v souladu s příslušnými smluvními podmínkami z prostředků objednatele.

Vliv změny na výkresovou dokumentaci:                                             ano/ne
Výkresovou dokumentaci ke změně zpracoval:                                        ano/ne

Vliv změny na smluvní cenu:
Cena díla dle smluvního vztahu vč. DPH:
Ponížení/navýšení ceny díla vč. DPH:

                                                                       9
Nová cena díla vč. DPH:                                              ano/ne
Vliv změny na termín dokončení díla:
Termín dokončení díla dle smluvního vztahu:                          Podpis:
Nový termín dokončení díla:                                          Podpis:
Změnu navrhuje (jméno, příjmení):                                    Podpis:
Datum:                                                               Podpis:
                                                   Výpočet
Změnový list vyhotovil (jméno, příjmení):
Datum:

Oprávněný zástupce projektanta (jméno, příjmení):
Datum:

Oprávněný zástupce objednatele (jméno, příjmení):
Datum:

Příloha změnového listu:

10