Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13235536: Objednávka č. TPU2000088 pro středisko 1511 - CHIR - oddělení B

Příloha TPU2000088.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednává:
Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje
tř. Václava Klementa 147/23, 293 01 Mladá Boleslav
IČ: 27256456 DIČ: CZ27256456
Bankovní spojení: KB Mladá Boleslav č.ú. 35-3525450227/0100

                              OBJEDNÁVKA č.: TPU2000088

Za objednatele:                                       Dodavatel:

Vyřizuje:                                             Petr Holman
Telefon:                                              Líny 2
Email:                                                294 25 Katusice

Datum objednávky: 10.07.2020                          IČ: 15853322
Místo dodání: 6751 - TPU - ostatní provozní oddělení
Žádá NS: 1511 CHIR - oddělení B                       Tel.: +420 777 942 288
Zakázka č.: 163408                                    Email:

Objednáváme u Vás:
Nový nábytek do kanceláře VS

Na základě Vaší cenové nabídky, ze dne 08.06. 2020 u Vás objednáváme výrobu a instalaci nového nábytku do kanceláře V.S. pí. Vaňkové. 2x
skříň, KL - 3 bm, skříňka pod umývadlo, stůl kancelářský, 2x pojízdný box pod stůl a 2x police a dále lednici vestavnou umývadlo a vodovodní
baterii. Termín realizace 08. - 30.06. 2020.

                                                                              Cena bez DPH:  117 695,00 Kč

Doba dodání:                                          Do 30.06. 2020

                                                                                                         .........................................
                                                                                                                   Razítko, podpis

Na každou zakázku musí být vystaven cenový návrh, který musí být předem odsouhlasen.

Na dodacích listech, fakturách a dalších dokladech uvádějte vždy číslo objednávky. Není-li v objednávce uvedeno jinak, je místem dodání sídlo
objednavatele. Není-li v objednávce uvedeno jinak, činí splatnost faktur 30 dnů ode dne doručení objednavateli. Objednávka s hodnotou nad
50.000,- Kč bez DPH musí být přijata písemně, jinak je neplatná. Dodavatel souhlasí se zveřejněním této objednávky a jejího přijetí v registru
smluv. Přijatá objednávka se považuje za smlouvu uzavřenou dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Prosíme o zasílání faktur na adresu : podatelna@onmb.cz

Strana 1 z 1                                                            DoctIS : © SoPHIS, a.s. : 10.07.2020 13:31:27 : Macek Milan (27086)