Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednává: Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje tř. Václava Klementa 147/23, 293 01 Mladá Boleslav IČ: 27256456 DIČ: CZ27256456 Bankovní spojení: KB Mladá Boleslav č.ú. 35-3525450227/0100 OBJEDNÁVKA č.: TPU2000088 Za objednatele: Dodavatel: Vyřizuje: Petr Holman Telefon: Líny 2 Email: 294 25 Katusice Datum objednávky: 10.07.2020 IČ: 15853322 Místo dodání: 6751 - TPU - ostatní provozní oddělení Žádá NS: 1511 CHIR - oddělení B Tel.: +420 777 942 288 Zakázka č.: 163408 Email: Objednáváme u Vás: Nový nábytek do kanceláře VS Na základě Vaší cenové nabídky, ze dne 08.06. 2020 u Vás objednáváme výrobu a instalaci nového nábytku do kanceláře V.S. pí. Vaňkové. 2x skříň, KL - 3 bm, skříňka pod umývadlo, stůl kancelářský, 2x pojízdný box pod stůl a 2x police a dále lednici vestavnou umývadlo a vodovodní baterii. Termín realizace 08. - 30.06. 2020. Cena bez DPH: 117 695,00 Kč Doba dodání: Do 30.06. 2020 ......................................... Razítko, podpis Na každou zakázku musí být vystaven cenový návrh, který musí být předem odsouhlasen. Na dodacích listech, fakturách a dalších dokladech uvádějte vždy číslo objednávky. Není-li v objednávce uvedeno jinak, je místem dodání sídlo objednavatele. Není-li v objednávce uvedeno jinak, činí splatnost faktur 30 dnů ode dne doručení objednavateli. Objednávka s hodnotou nad 50.000,- Kč bez DPH musí být přijata písemně, jinak je neplatná. Dodavatel souhlasí se zveřejněním této objednávky a jejího přijetí v registru smluv. Přijatá objednávka se považuje za smlouvu uzavřenou dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Prosíme o zasílání faktur na adresu : podatelna@onmb.cz Strana 1 z 1 DoctIS : © SoPHIS, a.s. : 10.07.2020 13:31:27 : Macek Milan (27086)