Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13237516: webové stránky kampaně "Vprazejakodoma"

Příloha Brainz web.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PRAGUE CITY TOURISM, a.s.
                                             Arbesovo náměstí 70/4, 150 00 Praha 5 Smíchov
                                                                                                   IČO: 07312890
	



	OBJEDNÁVKA
	


Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, se akceptací této objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká povinnost realizovat předmět plnění v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká povinnost zaplatit Dodavateli dohodnutou smluvní odměnu.


	Datum vystavení:
	18.6.2020
	Číslo objednávky:
	AO/PCT/0032/2020



	Objednatel: 
	Prague City Tourism, a.s.
zastoupené Mgr. Františkem Ciprem, předsedou představenstva, Ing. Václavem Novotným, místopředsedou představenstva, Mgr. Janou Adamcovou, členkou představenstva

	Dodavatel:
	BRAINZ DISRUPTIVE brainz.cz s.r.o.



	sídlo:
	Arbesovo náměstí 70/4
150 00 Praha 5 – Smíchov
	sídlo:
	Fibichova 13/2
PSČ 130 00 Praha 3

	IČO:
	07312890
	DIČ:
	CZ07312890
	IČO:
	IČO: 27869032
DIČ: CZ27869032
	
	

	kontaktní osoba:
	 
	kontaktní osoba:
	

	
	
	tel. spojení:
	

	tel. spojení:
	
	č. účtu:
	

	č. účtu:
	100036772/0800 
	
	




	Název zakázky:
	



	Předmět plnění:
	
Objednáváme u Vás webové stránky kampaně „VPrazejakodoma“, a to dle přílohy k této objednávce.



	Maximální cena za předmět plnění bez DPH: 
(cena je maximální a nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady 
Dodavatele vynaložené v souvislosti s realizací předmětu plnění)
	823 800,- 
	Kč

	Cena za předmět plnění celkem s DPH:  
(DPH bude účtována podle platných právních předpisů)
	
	Kč 

	Splatnost daňového dokladu (faktury) minimálně:
	14
	

	
Termín plnění:  
	     


	
Místo plnění:
	



	
Souhlas se zpracováním osobních údajů:

Dodavatel tímto bere na vědomí a souhlasí s tím, aby veškeré dokumenty obsahující osobní údaje dodavatele související s touto objednávkou byly po dobu, po kterou je objednatel povinen tak činit, zpracovány a archivovány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice95/46/ES („GDPR") účinným od 25. května 2018 a zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění některých předpisů.



Platební podmínky:

1. Cena za předmět plnění bude účtována Objednateli na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém dokladu (faktuře).
2. Vystavený daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku. 
3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahovat předmět a číslo objednávky, místo a termín plnění včetně rozpisu položek dle předmětu plnění (materiál, doprava, práce, příp. výkaz odpracovaných hodin jako příloha faktury apod.).
4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn daňový doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravě/doplnění. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout od data doručení opraveného daňového dokladu/faktury objednateli. 


Další podmínky:

1. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 
2. Smluvní strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejnění této objednávky v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí společnost Prague City Tourism, a.s.
3. Dodavatel se zavazuje plnit předmět této smlouvy s maximální profesionální péčí, dle svých nejlepších znalostí.  Dodavatel bude jako poctivý obchodník respektovat jemu známé zájmy Objednatele. Dodavatel poskytne Objednateli všechny slevy a benefity vážící se k objemu médií, která Dodavatel nakoupí pro Objednavatele vlastním jménem na vlastní účet, které obdrží od dodavatelů reklamního prostoru. Dodavatel přiloží k fakturám vystaveným za nákup médií Objednavateli podkladové faktutry vystavené dodavateli reklamního prostoru v těchto médiích. 
4. Tato objednávka se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, z nichž jeden obdrží Objednatel a jeden Dodavatel.
5. Tato objednávka může být Objednatelem změněna nebo zrušena bez udání důvodu.
6. Dodavatel je povinen doručit akceptaci této objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozději do 5 kalendářních dnů ode dne vystavení objednávky, jinak tato nabídka na uzavření objednávky zaniká.

Smluvní sankce:

1. Při prodlení Dodavatele s předáním předmětu plnění dle této objednávky zaplatí Dodavatel Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z maximální ceny předmětu plnění včetně DPH stanovené v této objednávce, a to za každý započatý kalendářní den prodlení až do řádného splnění této povinnosti.
2. Dodavatel je povinen smluvní pokutu uhradit na výzvu Objednatele do 5 dnů od jejího doručení.

	V Praze dne: 
	



	Za Objednatele:
	
	

	
	
	


  Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad.

	V Praze dne:
	



	Za Dodavatele:
	
	                       


          BRAINZ DISRUPTIVE

Stránka 3 z 3