Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
S M L O U V A O D Í L O S m l o u v a o d í l o na „ Vypracování projektové dokumentace na stavební úpravy garáží č. p. 3328 a předávací stanice č. p. 3327, ul. Lískovecká, Frýdek-Místek “ uzavřená dle § 2586 a násl. zákon a č . 89/2012 Sb. , občanský zákoník a dle § 31 zákona č. 13 4 /20 16 Sb., o zadávání veřejných zakázek , v platném znění I. Smluvní strany název : DISTEP a.s. se sídlem : Ostravská 961, 738 01 Frýdek-Místek za stoupena: Ing. Svatoplukem Eliášem, členem představenstva IČ: 651380 9 1 DIČ: CZ 65138091 bankovní spojení: KB a.s. Frýdek-Místek č íslo účtu: 19-3756270207/0100 t el.: 558 442 111 email: posta@distep.cz ID: 2yfdqnk zaps ána ve veřejném rejstříku , vedeného Kra jsk ým soud em v Ostravě, oddíl B , vložka 1205 (dále jen objednatel) název: Ing. Miroslav Havlásek – Ateliér ARPIA se sídlem: Sedliště 383, 739 36 Sedliště zastoupena: Ing. Miroslavem Havláskem IČ: 15409228 DIČ: CZ6302020076 bankovní spojení: ČSOB a.s. Frýdek-Místek číslo účtu: 1242802/0300 tel.: 604 828 037 email: miroslav.havlasek@arpia.cz ID: f3jhe34 živnostenský list vydán dne 13. 2. 2008 Živnostenským úřadem Magistrátu města Frýdku-Místku pod č. j. ŽU/1290V/08/ Ši (dále jen zhotovitel) II. Předmět a rozsah díla Předmět a rozsah díla Zhotovitel se zavazuje za podmínek uvedených v dalších částech této smlouvy vypracovat pro objednatele projektovou dokumentaci na s tavební úpravy garáží č. p. 3328 a předávací stanice č. p. 3327, ul. Lískovecká, Frýdek-Místek . Popis stávajícího stavu objektů a p odrobné požadavky na předmět veřejné zakázky jsou specifikovány v samostatné příloze č. 1. Součástí zakázky je i výkon autorského dozoru na stavbě a vyhotovení skutečného provedení stavby. III. Termíny plnění Zahájení prací Projektová dokumentace - po podpisu smlouvy o dílo . Autorský dozor – od zahájení realizace stavby – předpoklad 2017/2018 . Ukončení prací Projektová dokumentace – nejpozději do 5 měsíců od podpisu smlouvy zhotovitel podá žádost o vydání stavebního povolení vč. všech požadovaných příloh u příslušného stavebního úřadu a o tomto bude objednatele informovat. Zhotovitel může použít i jiné řízení (např. společné územní rozhodnutí a stavební povolení). Skutečné provedení stavby – do 14 dnů od ukončení realizace stavby. Autorský dozor – po vydání kolaudačního souhlasu. IV. Cena díla Cena díla je stanovena na základě nabídky zhotovitele . Projektová dokumentace Cena celkem bez DPH 305.600,- Kč DPH 64.176,- Kč Cena celkem s DPH 369.776,- Kč Autorský dozor Cena celkem bez DPH 23.800,- Kč DPH 4.998,- Kč Cena celkem s DPH 28.798,- Kč Skutečné provedení stavby Cena celkem bez DPH 9.500,- Kč DPH 1.995,- Kč Cena celkem s DPH 11.495,- Kč V. Platební podmínky 1. Objednatel se zavazuje řádně dokončené dílo převzít a zaplatit sjednanou cenu podle článku IV. 2. Platba bude uskutečněna na základě faktury – daňového d okladu vystaveného zhotovit elem po splnění každé části samostatně . Splněním se rozumí vydání pl a tného povolení na stavbu (podáním žádosti na příslušný stavební úřad se dílo nepovažuje za splněné) a předání projektové dokumentace objednateli , odevzdání skutečného provedení stavby objednateli , vydání kolaudačního souhlasu. 3. Faktura - daňový doklad musí splňovat všechny náležitosti daňového dokladu dle ust . § 28 a násl. zákona č.235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Zhotovitel jako plátce daně z přidané hodnoty podpisem této smlouvy prohlašuje, že splnil svou povinnost stanovenou mu zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, k oznámení čísel svých bankovních účtů používaných pro ekonomickou činnost svému správci daně a zavazuje se na fakturách – daňových dokladech, které budou vystavovány za plnění poskytnutá dle této smlouvy uvádět pro platby vždy výhradně ta čísla účtů, která byla oznámena příslušnému správci daně a jím zveřejněna v databázi umožňující dálkový přístup. 5 . Splatnost faktury je 14 dní od jejího doručení objednateli. Faktura se považuje za proplacenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele. 6 . Objednatel není v prodlení s placením fakturované částky, jestliže vrátí fakturu zhotoviteli do 10 dnů od jejího doručení proto, že faktura obsahuje nesprávné údaje nebo byla vystavena v rozporu s touto smlouvou. Konkrétní důvody je objednatel povinen uvést zároveň s vrácením faktury. U nové nebo opravené faktury běží nová lhůta splatnosti. 7 . Jakákoliv záloha se neposkytuje. VI. Spolupůsobení objednatele 1. Objednatel se zavazuje zhotoviteli předat veškeré podklady a údaje , které má k dispozici. 2. Po domluvě o bjednatel zajistí přístup do předmětných prostor . VII . Záruční doba - zodpovědnost za vady 1. Zhotovitel zodpovídá za to, že dílo bude provedeno v rozsahu a obsahu objednaném v čl. II. této smlouvy, a že po dobu záruční doby bude mít vlastnosti dohodnuté v této smlouvě. 2. Zhotovitel zodpovídá za vady, které má dílo v době jeho odevzdání objednateli. Za vady vzniklé jinými vlivy po odevzdání díla zodpovídá jen tehdy, pokud byly způsobeny porušením povinnosti zhotovitele. 3. Zhotovitel nezodpovídá za vady, které byly způsobené chybnými podklady předanými objednatelem a zhotovitel ani při vynaložení veškeré odborné péče nemohl tuto nevhodnost zjistit, nebo přes písemné upozornění zhotovitele na nevhodnost podkladů a pokynů objednatel písemným sdělením trvá na jejich použití. 4. Záruční doba na dílo je 60 měsíců a začíná plynout ode dne předání dokončeného předmětu díla této smlouvy objednateli. 5. V případě reklamace vady plnění díla je objednatel povinen tuto uplatnit písemnou formou bezprostředně po jejím zjištění. 6. Zhotovitel se zavazuje zahájit práce na odstranění vady neprodleně po uplatnění oprávněné reklamace objednatelem a vadu odstranit nejpozději do 30 kalendář ních dnů od doručení reklamace. 7. Zhotovitel se zavazuje k bezplatnému odstranění vady vzniklé chybným plněním díla z příčin ležících na jeho straně. VIII . Utvrzení dluhu 1. Jestliže zhotovitel bude v prodlení s termínem předání díla, objednatel je oprávněn fakturovat smluvní pokutu za nesplnění povinnosti podle čl. III . smlouvy, a to ve výši 0,5 % z ceny nedodaného díla za každý kalendářní den prodlení. Úhrada smluvní pokuty bude provedena do 14 dnů od doručení faktury. 2. Jestliže objednatel bude v prodlení s termínem splatnosti vystavených faktur, zhotovitel je oprávněn fakturovat smluvní pokutu ve výši 0,5 % z výše fakturované platby za každý den prodlení. Úhrada smluvní pokuty bude provedena do 14 dnů od doručení faktury. 3. Jestliže zhotovitel nedodrží termín odstranění vad dohodnutých v zápise o předání a převzetí příslušné části díla, může objednatel uplatnit smluvní pokutu ve výši 1.000,- - Kč za každý den prodlení. Úhrada smluvní pokuty bude provedena do 14 dnů od doručení faktury. 4. Zaplacení smluvní pokuty nezbavuje dlužníka povinnosti splnit dluh smluvní pokutou utvrzený. I X. Změna smlouvy, odstoupení od smlouvy 1. Tuto smlouvu lze měnit pouze písemným oboustranně potvrzeným ujednáním výslovně nazvaným „Dodatek ke smlouvě“. Jiné zápisy, protokoly atp. se za změnu smlouvy nepovažují. 2. K návrhům dodatků k této smlouvě se smluvní strany zavazují vyjádřit písemně, ve lhůtě 14 dnů od doručení návrhu dodatku druhé straně. Po tuto dobu je tímto návrhem vázána strana, která jej podala. 3. Nastanou-li u některé ze stran skutečnosti bránící řádnému plnění smlouvy, je povinna to ihned, bez zbytečného odkladu, oznámit druhé straně a vyvolat jednání zástupců oprávněných ke změně a podpisu smlouvy. 4. Platnost smlouvy končí písemnou dohodou smluvních stran nebo písemnou výpovědí kterékoliv ze smluvních stran, a to ve tříměsíční výpovědní lhůtě, která začíná běžet prvním dnem následujícího kalendářního měsíce po doručení výpovědi. 5. Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy z důvodů podstatného porušení smlouvy ve smyslu ustanovení § 2593 občanského zákoníku. Účinky odstoupení od smlouvy nastávají okamžikem doručení písemného projevu vůle odstoupit od této smlouvy druhé smluvní straně. Odstoupením od smlouvy nezaniká nárok na zaplacení smluvních pokut a up latnění náhrady vzniklých škod. X . Závěrečná ustanovení 1. DISTEP a.s. tímto informuje, že jako strana povinná k registraci smlouvy dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o registru smluv“), zpracovává a shromažďuje ve smyslu ustanovení § 5 odst. 2 písm. b) zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobní údaje smluvních stran za účelem realizace této smlouvy a zákona o registru smluv a smluvní strany toto zpracování osobních údajů umožní a vyjadřují s tímto zpracováním výslovný souhlas. Poskytnuté osobní údaje budou využity výhradně pro účely realizace této smlouvy a zákona o registru smluv v souladu s platnou legislativou. 1. Objednatel a zhotovitel se zavazují, že obchodní a technické informace neuvedené v této smlouvě , které jim byly svěřeny smluvním partnerem, nezpřístupní třetím osobám bez jeho písemného souhlasu anebo tyto informace nepoužije pro jiné účely, než pro plnění podmínek této smlouvy. 2. Objednatel je oprávněn použít dílo výhradně pro účely vyplývající z této smlouvy. Pro jiné účely smí objednatel použít dílo jen s výslovným souhlasem zhotovitele. V opačném případě má zhotovitel právo na náhradu škody, která mu tímto vznikla. 3. Smluvní strany se dohodly, že práva a povinnosti neupravené touto smlouvou se budou řídit odpovídajícími ustanoveními ob čanského zákoníku. 4. V případě, že k odstranění případného sporu ze smlouvy nedojde smírnou cestou, smluvní strany sjednávají, že všechny spory vznikající z této smlouvy a v souvislosti s ní budou řešeny místně příslušným soudem, v jehož obvodu je sídlo objednatele. 5. Tato smlouva je sepsána ve čtyřech vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží dvě. 6. Ob ě strany prohlašují, že došlo k dohodě v celém rozsahu této smlouvy, což stvrzují podp isy svých oprávněných zástupců. Příloha č. 1 Popis stávajícího stavu a podrobné požadavky na předmět veřejné zakázky V e Frýdku-Místku dne Ve Frýdku-Místku dne 21. 2. 2017 ……………………………………… ……………………………………… Za zhotovitele Za objednatele Ing. Miroslav Havlásek Ing. Svatopluk Eliáš, člen představenstva Stránka 1 z 6 Stránka 6 z 6