Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1324098: Předmětem je vypracování projektové dokumentace na stavební úpravy

Příloha SOD Havlásek.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        S M L O U V A   O  D Í L O
S
 
m l o u v a  o  d í l o
na 
„
Vypracování projektové dokumentace na stavební úpravy garáží č. p. 3328 


a předávací stanice č. p. 3327, ul. Lískovecká, Frýdek-Místek
“
uzavřená 
dle § 
2586 a
 násl.
 zákon
a
 č
. 89/2012
 Sb.
, 
občanský zákoník
 


a dle § 
31
 zákona č. 13
4
/20
16 Sb., o zadávání veřejných zakázek
, 
v
 platném znění
I.
Smluvní strany
název
:
	
DISTEP a.s.
se sídlem
:
	
Ostravská 961, 738 01 Frýdek-Místek
za
stoupena:
	Ing. 
Svatoplukem Eliášem, členem představenstva
IČ:
	651380
9
1
DIČ:
	
CZ
65138091
bankovní spojení:
	
KB a.s. Frýdek-Místek
č
íslo účtu:
	
19-3756270207/0100
t
el.:
	
558 442 
111
email:
	
posta@distep.cz
ID:
	2yfdqnk
zaps
ána
 
ve veřejném
 rejstříku
,
 vedeného
 Kra
jsk
ým
 soud
em
 v 
Ostravě, oddíl B
, vložka 
1205
(dále jen 
objednatel)
název:
	
Ing. Miroslav Havlásek – Ateliér ARPIA
se sídlem:
	
Sedliště 383, 739 36 Sedliště
zastoupena:
	
Ing. Miroslavem Havláskem
IČ:
	15409228
DIČ:
	CZ6302020076
bankovní spojení:
	
ČSOB a.s. Frýdek-Místek
číslo účtu:
	
1242802/0300
tel.:
	
604 828 037
email:
	
miroslav.havlasek@arpia.cz
ID:
	f3jhe34
živnostenský list vydán dne 13. 2. 2008 Živnostenským úřadem Magistrátu města Frýdku-Místku pod č. j. ŽU/1290V/08/
Ši
(dále jen zhotovitel)
II.
Předmět
 a rozsah
 díla
Předmět
 a rozsah
 
díla
Zhotovitel se zavazuje za podmínek uvedených v dalších částech této smlouvy vypracovat
 


pro objednatele 
projektovou dokumentaci na s
tavební úpravy garáží č. p. 3328 a předávací 
stanice č. p. 3327, ul. Lískovecká, Frýdek-Místek
.
 Popis stávajícího stavu objektů a p
odrobné požadavky na předmět veřejné zakázky 
jsou specifikovány
 v samostatné 
příloze č. 1. Součástí zakázky je i výkon autorského dozoru na stavbě a vyhotovení
 skutečného provedení stavby.
III.
Termíny 
plnění
Zahájení prací
Projektová dokumentace -
 
po podpisu smlouvy o dílo
.
Autorský dozor 
– od zahájení realizace stavby
 – předpoklad 2017/2018
.
Ukončení prací
Projektová dokumentace
 – 
nejpozději do 
5
 měsíců od podpisu smlouvy
 zhotovitel podá žádost o vydání 
stavebního 
povolení vč. 
všech požadovaných příloh u příslušného stavebního úřadu
 


a o
 tomto bude objednatele informovat.
 Zhotovitel může použít i jiné řízení (např. společné územní rozhodnutí a stavební povolení).
Skutečné provedení stavby – do 14 dnů od ukončení realizace stavby.
Autorský dozor – po vydání kolaudačního souhlasu.
IV.
Cena díla
Cena díla je stanovena na základě nabídky zhotovitele
.
Projektová dokumentace
Cena celkem bez DPH
	305.600,- Kč
DPH
	  64.176,- Kč
Cena celkem s DPH
	369.776,- Kč
Autorský dozor
Cena celkem bez DPH
	  23.800,- Kč
DPH
	    4.998,- Kč
Cena celkem s DPH
	  28.798,- Kč
Skutečné provedení stavby
Cena celkem bez DPH
	    9.500,- Kč
DPH
	    1.995,- Kč
Cena celkem s DPH
	  11.495,- Kč
V.
Platební podmínky
1. 
Objednatel se zavazuje řádně dokončené 
dílo
 převzít a zaplatit sjednanou cenu 


podle článku IV.
2. 
Platba bude uskutečněna na základě faktury – daňového d
okladu vystaveného zhotovit
elem 
po splnění každé části 
samostatně
.
 
Splněním se rozumí
 vydání pl
a
tného povolení na stavbu
 (podáním žádosti na příslušný stavební úřad se dílo nepovažuje za splněné) 
a předání projektové dokumentace objednateli
, odevzdání skutečného provedení stavby
 objednateli
,
 vydání kolaudačního souhlasu.
3. 
Faktura - daňový doklad musí splňovat všechny náležitosti daňového dokladu dle 
ust
. 


§ 28 a násl. zákona č.235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Zhotovitel jako plátce daně z přidané hodnoty podpisem této smlouvy prohlašuje, 


že splnil svou povinnost stanovenou mu zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, k oznámení čísel svých bankovních účtů používaných 


pro ekonomickou činnost svému správci daně a zavazuje se na fakturách – daňových dokladech, které budou vystavovány za plnění poskytnutá dle této smlouvy uvádět 


pro platby vždy výhradně ta čísla účtů, která byla oznámena příslušnému správci daně a jím zveřejněna v databázi umožňující dálkový přístup.
5
.
	
Splatnost faktury je 14 dní od jejího doručení objednateli. Faktura se považuje za proplacenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele.
6
.
	
Objednatel není v prodlení s placením fakturované částky, jestliže vrátí fakturu zhotoviteli do 10 dnů od jejího doručení proto, že faktura obsahuje nesprávné údaje nebo byla vystavena v rozporu s touto smlouvou. Konkrétní důvody je objednatel povinen uvést zároveň s vrácením faktury. U nové nebo opravené faktury běží nová lhůta splatnosti.
7
.
	
Jakákoliv záloha se neposkytuje.
VI.
Spolupůsobení objednatele
1. 
Objednatel se zavazuje zhotoviteli předat veškeré podklady
 a údaje
, které má k dispozici.
2. 
Po domluvě o
bjednatel zajistí přístup do předmětných prostor
.
VII
.
Záruční doba - zodpovědnost za vady
1. 
Zhotovitel zodpovídá za to, že dílo bude provedeno v rozsahu a obsahu objednaném 


v čl. II. této smlouvy, a že po dobu záruční doby bude mít vlastnosti dohodnuté v této smlouvě.
2. 
Zhotovitel zodpovídá za vady, které má dílo v době jeho odevzdání objednateli. Za vady vzniklé jinými vlivy po odevzdání díla zodpovídá jen tehdy, pokud byly způsobeny porušením povinnosti zhotovitele.
3. 
Zhotovitel nezodpovídá za vady, které byly způsobené chybnými podklady předanými objednatelem a zhotovitel ani při vynaložení veškeré odborné péče nemohl tuto nevhodnost zjistit, nebo přes písemné upozornění zhotovitele na nevhodnost podkladů a pokynů objednatel písemným sdělením trvá na jejich použití.
4. 
Záruční doba na dílo je 60 měsíců a začíná plynout ode dne předání dokončeného předmětu díla této smlouvy objednateli.
5. 
V případě reklamace vady plnění díla je objednatel povinen tuto uplatnit písemnou formou bezprostředně po jejím zjištění.
6. 
Zhotovitel se zavazuje zahájit práce na odstranění vady neprodleně po uplatnění oprávněné reklamace objednatelem a vadu odstranit nejpozději do 
30
 kalendář
ních dnů od doručení reklamace.
7. 
Zhotovitel se zavazuje k bezplatnému odstranění vady vzniklé chybným plněním díla 


z příčin ležících na jeho straně.
VIII
.
Utvrzení dluhu
1. 
Jestliže zhotovitel bude v prodlení s termínem předání díla, objednatel je oprávněn fakturovat smluvní pokutu za nesplnění povinnosti podle čl. 
III
. smlouvy, a to ve výši 0,5 % z ceny nedodaného díla za každý kalendářní den prodlení. Úhrada smluvní pokuty bude provedena do 
14 
dnů od doručení faktury.
2. 
Jestliže objednatel bude v prodlení s termínem splatnosti vystavených faktur, zhotovitel je oprávněn fakturovat smluvní pokutu ve výši 0,5 % z výše fakturované platby za každý den prodlení. Úhrada smluvní pokuty bude provedena do 
14
 dnů od doručení faktury.
3. 
Jestliže zhotovitel nedodrží termín odstranění vad dohodnutých v zápise o předání 


a převzetí příslušné části díla, může objednatel uplatnit smluvní pokutu ve výši 


1.000,-
-
 Kč za každý den prodlení. Úhrada smluvní pokuty bude provedena do 
14
 dnů od doručení faktury.
4. 
Zaplacení smluvní pokuty nezbavuje dlužníka povinnosti splnit dluh smluvní pokutou utvrzený.
I
X.
Změna smlouvy, odstoupení od smlouvy
1. 
Tuto smlouvu lze měnit
 pouze písemným
 oboustranně potvrzeným ujednáním výslovně nazvaným „Dodatek ke smlouvě“. Jiné zápisy, protokoly atp. 
se za změnu smlouvy nepovažují.
2. 
K návrhům dodatků k této smlouvě se smluvní strany zavazují vyjádřit písemně, ve lhůtě 
14
 dnů od doručení návrhu dodatku druhé straně. Po tuto dobu je tímto návrhem vázána strana, která jej podala.
3. 
Nastanou-li u některé ze stran skutečnosti bránící řádnému plnění smlouvy, je povinna to ihned, bez zbytečného odkladu, oznámit druhé straně a vyvolat jednání zástupců oprávněných ke změně a podpisu smlouvy.
4.
	
Platnost smlouvy končí písemnou dohodou smluvních stran nebo písemnou výpovědí kterékoliv ze smluvních stran, a to ve tříměsíční výpovědní lhůtě, která začíná běžet prvním dnem následujícího kalendářního měsíce po doručení výpovědi.
5.
	
Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy z důvodů podstatného porušení smlouvy ve smyslu ustanovení § 2593 občanského zákoníku. Účinky odstoupení od smlouvy nastávají okamžikem doručení písemného projevu vůle odstoupit od této smlouvy druhé smluvní straně. 
Odstoupením od smlouvy nezaniká nárok na zaplacení smluvních pokut a up
latnění náhrady vzniklých škod.
X
.
Závěrečná ustanovení
1. 
DISTEP a.s. tímto informuje, že jako strana povinná k registraci smlouvy dle zákona č. 340/2015 Sb., 
o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o registru smluv“), zpracovává a shromažďuje ve smyslu ustanovení 


§ 5 odst. 2 písm. b) zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobní údaje smluvních stran za účelem realizace této smlouvy a zákona 
o registru smluv
 a smluvní strany toto zpracování osobních údajů umožní a vyjadřují s tímto zpracováním výslovný souhlas. Poskytnuté osobní údaje budou využity výhradně pro účely realizace této smlouvy a zákona o registru smluv v souladu s platnou legislativou.
1. 
Objednatel a zhotovitel se zavazují, že obchodní a technické informace
 neuvedené v této smlouvě
, které jim byly svěřeny smluvním partnerem, nezpřístupní třetím osobám 


bez jeho písemného souhlasu anebo tyto informace nepoužije pro jiné účely, 


než pro plnění podmínek této smlouvy.
2. 
Objednatel je oprávněn použít dílo výhradně pro účely vyplývající z této smlouvy. 


Pro jiné účely smí objednatel použít dílo jen s výslovným souhlasem zhotovitele. 


V opačném případě má zhotovitel právo na náhradu škody, která mu tímto vznikla.
3. 
Smluvní strany se dohodly, že práva a povinnosti neupravené touto smlouvou se budou řídit odpovídajícími ustanoveními ob
čanského
 zákoníku.
4. 
V případě, že k odstranění případného sporu ze smlouvy nedojde smírnou cestou, smluvní strany sjednávají, že všechny spory vznikající z této smlouvy a v souvislosti s
 
ní budou řešeny místně příslušným soudem, v jehož obvodu je sídlo objednatele.
5. 
Tato smlouva je sepsána ve 
čtyřech
 vyhotoveních, z
 
nichž každá strana obdrží dvě.
6. 
Ob
ě strany prohlašují, že došlo k 
dohodě v
 
celém rozsahu této smlouvy, což stvrzují 
podp
isy svých 
oprávněných
 zástupců.
Příloha č. 1
Popis stávajícího stavu a podrobné požadavky na předmět veřejné zakázky
V
e Frýdku-Místku dne
	
Ve Frýdku-Místku dne
 21. 2. 2017
………………………………………
	………………………………………
Za 
zhotovitele
	
Za 
objednatele
Ing. Miroslav Havlásek
	
Ing. 
Svatopluk Eliáš, člen
 představenstva
Stránka 
1
 z 
6
Stránka 
6
 z 
6