Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 1 Poskytnutí služeb, plnění Akce (Třeboňská nocturna 2020) 9. - 11. 7. 2020 v Třeboni. Mezinárodní hudební festival. Letní festival klasické hudby. Jehož cílem je přivést špičkové české a zahraniční interprety a nabídnout návštěvníkůmTřeboně hudbu, kterou jindy nabízejí nejváženější česká i světová pódia. Kvalitní hudba v podání známých interpretů v kombinaci s útulnou komorní atmosférou třeboňského zámku či nádvoří Tereziánských kasáren zaručují každoročně návštěvníkům festivalu nezapomenutelné povznášející zážitky. Spolupráce s rakouskými městy Schrems, Gmünd, Uměleckou školou v Linci. Prezentace Objednatele (#světovéČesko a Kudyznudy.cz) · Prezentace Objednatele na oficiálních webových stránkách Akce (www.trebonskanocturna.cz) s uvedením loga Objednatele (#světovéČesko, Kudyznudy, CzechRepublic) včetně aktivního prolinku odkazujícího na web Objednatele, případně, bude – li to relevantní, také logo Zřizovatele Objednatele (Ministerstva pro místní rozvoj – dále jen „MMR“) s aktivním prolinkem na web www.mmr.cz. · Prezentace loga Objednatele na všech oficiálních propagačních materiálech propagační kampaně (billboardy, rollingboardy, citylighty, reklamní fólie na MHD, letáky v MHD, velkoplošný tisk, bannery, plakáty, letáky, atd.): Prezentace loga Objednatele na plakátech: Plakáty – velikost:A2 a A3, počet: 20 ks, v místě Akce (v informačních centrech a významných místech měst Třeboň, České Budějovice, Jindřichův Hradec, menších městech Jižních Čech. Prezentace loga Objednatele v tiskových zprávách k Akci (rozeslané na medialist novinářů ve vlnách dle vydání periodika. Dojednání spolupráce – MF Dnes, Lidové noviny, Haló noviny, Právo. · Prezentace Objednatele formou 1 PR článků na webu www.trebonskanocturna.cz (návštěvnost 100 osob/měsíc) - sdílení na FB (400 fanoušků) festivalu. · Mediální partner Český rozhlas ČB Rozhovor s ředitelem festivalu, panem Končickým + s některým z umělců – nejen o festivalu, lázních, ale též o krásách a lákadlech Jižních Čech. Zmínění a propagace Objednatele: #světovéČesko více na www.kudyznudy.cz · Mediální partner Deník Prezentace Objednatele v deníku Deník (půlstrana) v průběhu července. Program festivalu s logem Objednatele. Dodání inzerce Objednatelem. · Natočení 20minutového dokumentu se známými tvářemi světa kultury. Pro propagační účely Objednatele včetně autorských práv. Dodané materiály budou mít licenci pro využívání v komunikaci Objednatele pro komerční i nekomerční využití po neomezenou dobu. Použití brandu a hashtagu Objednatele do uvedených materiálů. Podoba umístění loga a hashtagu na základě dohody Objednatele s Dodavatelem. · Sociální sítě: · Facebook: 400 sledujících · logo Objednatele umístěno na vizuálu oficiální stránky Akce (na Facebook profilu města v souvislosti s konáním akce) · 1 příspěvky s logem či hastagem Objednatele Sdílení na FB interpretů: Dvořákovo klavírní kvarteto, Ensemble 18+, Pražský filharmonický sbor, Milan Al-Ashhab. · Dodání unikátního obsahu - obrazového materiálu (např. fotografií, videí) pro propagační účely Objednatele včetně autorských práv. Viz specifikace níže. Dodané materiály budou mít licenci pro využívání v komunikaci Objednatele pro komerční i nekomerční využití po dobu 6 měsíců. Použití brandu a hashtagu Objednatele do uvedených materiálů. Podoba umístění loga a hashtagu na základě dohody Objednatele s Dodavatelem. · Dodané fotografie budou mít licenci pro využívání v komunikaci Objednatele pro komerční i nekomerční využití po dobu 6 měsíců. Video materiál v počtu 1 ks viz Specifikace Video Spot. · Dodání fotografií z Akce a regionu: · Formát: RAW/ TIFF + fotografie komprimované do formátu JPG · Min. počet: min. 15 ks · Fotografie budou použity pro účely prezentace Akce, regionu a ČR na kanálech Objednatele. · Způsob využití pro Objednatele: volné užití pro Objednatele. · Fotografie budou vybrány po vzájemné konzultaci Objednatele s Dodavatelem. · Dodání spotu s brandingem Objednatele pro využití na online kanálech Objednatele: · Reportáž a rozhovory s osobnostmi Akce s prezentací České republiky a regionu: stopáž min. 90 s, formát pro použití Objednatele. · Způsob využití pro Objednatele: komerčně i nekomerčně vč. použití třetích stran, Dodavatel se zavazuje předat Objednateli vytvořené obsahové materiály i s kompletním popisem licencí a způsobu použití obsahových materiálů pro Objednatele. · Veškeré foto a video materiály budou předány Objednateli i na paměťovém médiu (flash disku). · Možnost uvedení loga Objednatele #světovéČesko Kudyznudy v TV spotu ČT (dle možností ČT). · Distribuce tiskových materiálů Objednatele po dobu trvání Akce. Materiály dodá Objednatel. Distribuci zajišťuje Dodavatel. Materiály budou k vyzvednutí po vzájemné domluvě Dodavatele s Objednatelem. · Zhotovení a předání závěrečné zprávy, závěrečná zpráva bude obsahovat popis aktivit, fotodokumentaci, zhodnocení propagace a kvantifikaci ukazatelů typu: · počet návštěvníků Akce, · závěrečná zpráva bude Dodavatelem dodána Objednateli nejpozději do 60 dnů od ukončení propagace.