Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13280688: Smlouva na propagaci

Příloha Příloha č.1_Plnění_TN.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 1 

Poskytnutí služeb, plnění Akce (Třeboňská nocturna 2020)
9. - 11. 7. 2020 v Třeboni.
      Mezinárodní hudební festival. Letní festival klasické hudby. Jehož cílem je přivést špičkové české a zahraniční interprety a nabídnout návštěvníkůmTřeboně hudbu, kterou jindy nabízejí nejváženější česká i světová pódia. Kvalitní hudba v podání známých interpretů v kombinaci s útulnou komorní atmosférou třeboňského zámku či nádvoří Tereziánských kasáren zaručují každoročně návštěvníkům festivalu nezapomenutelné povznášející zážitky. Spolupráce s rakouskými městy Schrems, Gmünd, Uměleckou školou v Linci.
Prezentace Objednatele (#světovéČesko a Kudyznudy.cz)

·    Prezentace Objednatele na oficiálních webových stránkách Akce (www.trebonskanocturna.cz) s uvedením loga Objednatele (#světovéČesko, Kudyznudy, CzechRepublic) včetně aktivního prolinku odkazujícího na web Objednatele, případně, bude – li to relevantní, také logo Zřizovatele Objednatele (Ministerstva pro místní rozvoj – dále jen „MMR“) s aktivním prolinkem na web www.mmr.cz. 
·   Prezentace loga Objednatele na všech oficiálních propagačních materiálech propagační kampaně (billboardy, rollingboardy, citylighty, reklamní fólie na MHD, letáky v MHD, velkoplošný tisk, bannery, plakáty, letáky, atd.):
Prezentace loga Objednatele na plakátech: 

Plakáty – velikost:A2 a A3, počet: 20 ks, v místě Akce (v informačních centrech a významných místech měst Třeboň, České Budějovice, Jindřichův Hradec, menších městech Jižních Čech. 
Prezentace loga Objednatele v tiskových zprávách k Akci (rozeslané na medialist novinářů ve vlnách dle vydání periodika. Dojednání spolupráce – MF Dnes, Lidové noviny, Haló noviny, Právo.
· Prezentace Objednatele formou 1 PR článků na webu www.trebonskanocturna.cz   (návštěvnost 100 osob/měsíc) - sdílení na FB (400 fanoušků) festivalu. 
· Mediální partner Český rozhlas ČB

Rozhovor s ředitelem festivalu, panem Končickým + s některým z umělců – nejen o festivalu, lázních, ale též o krásách a lákadlech Jižních Čech. Zmínění a propagace Objednatele: #světovéČesko více na www.kudyznudy.cz
· Mediální partner Deník

Prezentace Objednatele v  deníku Deník (půlstrana) v průběhu července. Program festivalu s logem Objednatele. Dodání inzerce Objednatelem.
· Natočení 20minutového dokumentu se známými tvářemi světa kultury. Pro propagační účely Objednatele včetně autorských práv. Dodané materiály budou mít licenci pro využívání v komunikaci Objednatele pro komerční i nekomerční využití po neomezenou dobu. Použití brandu a hashtagu Objednatele do uvedených materiálů. Podoba umístění loga a hashtagu na základě dohody Objednatele s Dodavatelem. 
· Sociální sítě:
· Facebook: 400 sledujících 
· logo Objednatele umístěno na vizuálu oficiální stránky Akce (na Facebook profilu města v souvislosti s konáním akce)
·   1 příspěvky s logem či hastagem Objednatele 
Sdílení na FB interpretů: Dvořákovo klavírní kvarteto, Ensemble 18+, Pražský filharmonický sbor, Milan Al-Ashhab.
· Dodání unikátního obsahu - obrazového materiálu (např. fotografií, videí) pro propagační účely Objednatele včetně autorských práv. Viz specifikace níže. Dodané materiály budou mít licenci pro využívání v komunikaci Objednatele pro komerční i nekomerční využití po dobu 6 měsíců. Použití brandu a hashtagu Objednatele do uvedených materiálů. Podoba umístění loga a hashtagu na základě dohody Objednatele s Dodavatelem. 
· Dodané fotografie budou mít licenci pro využívání v komunikaci Objednatele pro komerční i nekomerční využití po dobu 6 měsíců. Video materiál v počtu 1 ks viz Specifikace Video Spot.
· Dodání fotografií z Akce a regionu:

· Formát: RAW/ TIFF + fotografie komprimované do formátu JPG

· Min. počet: min. 15 ks
· Fotografie budou použity pro účely prezentace Akce, regionu a    

    ČR na kanálech Objednatele.

· Způsob využití pro Objednatele: volné užití pro Objednatele.

· Fotografie budou vybrány po vzájemné konzultaci Objednatele   
                               s Dodavatelem.

· Dodání spotu s brandingem Objednatele pro využití na online kanálech Objednatele: 

· Reportáž a rozhovory s osobnostmi Akce s prezentací České republiky a regionu: stopáž min. 90 s, formát pro použití Objednatele. 
· Způsob využití pro Objednatele: komerčně i nekomerčně vč. použití třetích stran, Dodavatel se zavazuje předat Objednateli vytvořené obsahové materiály i s kompletním popisem licencí a způsobu použití obsahových materiálů pro Objednatele.

· Veškeré foto a video materiály budou předány Objednateli i na paměťovém médiu (flash disku).
· Možnost uvedení loga Objednatele #světovéČesko Kudyznudy v TV spotu ČT (dle možností ČT).
· Distribuce tiskových materiálů Objednatele po dobu trvání Akce. Materiály dodá Objednatel. Distribuci zajišťuje Dodavatel. Materiály budou k vyzvednutí po vzájemné domluvě Dodavatele s Objednatelem. 
· Zhotovení a předání závěrečné zprávy, závěrečná zpráva bude obsahovat popis aktivit, fotodokumentaci, zhodnocení propagace a kvantifikaci ukazatelů typu:
· počet návštěvníků Akce,

· závěrečná zpráva bude Dodavatelem dodána Objednateli nejpozději do 60 dnů od ukončení propagace.