Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1329666: Strojní součástí talířových fréz

Příloha Smlouva TPF.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO Č. 1/16/VS

                     uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku
podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“)

                             mezi objednatelem a zhotovitelem.

                                          I. Smluvní strany

1.1. Objednatel (dále jen Objednatel):    Mendelova univerzita v Brně
      Sídlo:                              CZ – 613 00 Brno, Zemědělská 1
      IČO:                                621 56 489
      DIČ:                                CZ62156489
      Organizační součást:                Školní lesní podnik Masarykův les Křtiny
                                          Zastoupená: Ing. Pavlem Čackým, zástupcem ředitele
      Sídlo organizační součásti:         podniku
      Statutární orgán:                   CZ – 679 05 Křtiny, Křtiny 175
      Bankovní spojení, číslo účtu:       prof. RNDr. Ladislav Havel, CSc., rektor
                                          Komerční banka, a.s., pobočka Blansko
      Zapsán:                             č.ú. 433631/0100
                                          IBAN: CZ61 0100 0000 0000 0043 3631
      Telefonické a faxové spojení:       SWIFT: KOMB CZ PP
      Další spojení, pověřený pracovník:  MENDELU není zapsána v obchodním rejstříku, byla zřízena
                                          ze zákona. Jako právnická osoba je zapsána
                                          v živnostenském rejstříku Magistrátu města Brna,
                                          Živnostenský úřad, Malinovského nám.3
                                          +420 516 42 88 11, +420 516 439 339
                                          Ing. Přemysl Veselý, Ph.D. vedoucí VS Křtiny
                                          +420 516 439 390, +420 602 770 464

1.2. Zhotovitel (dále jen Zhotovitel):    ADAST SYSTEMS, a.s.
      Sídlo:                              Adamov 496, 679 04 Adamov
      Statutární orgán:                   Ing. Martin Svoboda, člen představenstva
      IČO:                                469 95 919
      DIČ:                                CZ46995919
      Zapsán:                             U Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 963
      Bankovní spojení, číslo účtu:       xxxxx
      Telefonické a faxové spojení:       xxxxx

                                                         II. Předmět plnění
2.1. Předmětem této smlouvy je výroba a dodávka strojních součástí talířových půdních fréz popsaných

       v bodě 2.2. této smlouvy (dále jen výrobky) s tím, že Zhotovitel se zavazuje výrobky Objednateli
       předat a převést na něj vlastnická práva a Objednatel se současně zavazuje zaplatit za tyto
       výrobky cenu podle bodu 4.1. této smlouvy.
2.2. výrobky podle bodu 2.1. této smlouvy, jsou:

             - 3 ks – Talířová půdní fréza TPF – 1N
             - 1 ks – Talířová půdní fréza TPF – 2

       Předaná výrobní dokumentace je duševním majetkem zadavatele.
                                                    III. Termín a místo plnění
3.1. Výrobky budou Zhotovitelem předány nejdéle v poslední den plnění. Při předání výrobků bude

     smluvními stranami sepsán a podepsán dodací list. Nevylučuje se dodávat průběžně.
3.2. Při nesplnění termínu dokončení díla zhotovitelem, může být toto postihnuto smluvní pokutou ve

     výši 0,05% z ceny za každý započatý den prodlení.
3.3. Místem plnění je Výzkumná stanice Křtiny, ŠLP ML Křtiny, Křtiny 175, CZ-679 05

                                                           IV. Cena plnění
4.1. Cena výrobků se na základě dohody obou smluvních stran stanovuje takto:

     Cena plnění celkem bez DPH xxx,- Kč, DPH xxx,- Kč

     Cena celkem včetně DPH xxx,- Kč

4.2. Cenu plnění dle čl.4.1. uhradí Objednatel Zhotoviteli na jeho bankovní účet uvedený v záhlaví této
     smlouvy na základě řádně vystaveného daňového dokladu doručeného kupujícímu nejpozději do 5-
     ti dnů od jejího vystavení s termínem splatnosti 30 dnů ode dne uskutečnění zdanitelného plnění. Za
     den uskutečnění zdanitelného plnění se považuje den převzetí zboží podle dodacího listu.

4.3. Je-li kupující v prodlení s placením pohledávky, činí úrok z prodlení 0,05 % z dlužné částky za
     každý den prodlení.

                 V. Všeobecné dodací podmínky

5.1. Vlastnictví k výrobkům podle této smlouvy přejde na objednatele teprve zaplacením celé ceny

plnění podle části IV. této smlouvy, přičemž nebezpečí škody na předmětu koupě nebo nebezpečí

náhodné zkázy nese objednatel od okamžiku převzetí výrobků od Zhotovitele.

5.2. Zhotovitel se zavazuje neposkytnout výrobní dokumentaci ani její části sám či prostřednictvím jiné

osoby třetím osobám. Při případných kooperacích s jinými subjekty, kde je nutné zapůjčit části této

dokumentace, se uchazeč zavazuje přijmout taková opatření, aby nedošlo k jejímu zneužití.

Veškeré použité materiály musí být dodrženy dle specifikace uvedené ve výkresové dokumentaci.

Změny mohou být provedeny jen po písemném souhlasu objednatele. Netolerované rozměry musí

být provedeny dle ČSN ISO 2768-mK.

5.3. Ve věcech technických jsou oprávněni jednat:

za objednatele:  Ing. Tomáš Halámka, tomaš.halamka@slpkrtiny.cz

                 Jaroslav Gregor jaroslav.gregor@slpkrtiny.cz

za zhotovitele:  Vít Borek – věci obchodní, borek@adastsystems.cz

                 Petr Chrásta – věci technické, chrásta@adastsystems.cz

                                                              VI. Záruka
6.1. Zhotovitel garantuje Objednateli, že výrobky dodané v rámci této smlouvy nebudou mít vady.

     Zhotovitel garantuje servis a případné záruční opravy na dodané výrobky bezplatně po dobu 24
     měsíců ode dne splnění dodávky.

6.2. Garance se nevztahuje na poruchy zapříčiněné neodborným zacházením, svépomocné úpravy
     stroje, nedodržení zásad v návodu na obsluhu a údržbu uvedených, např. i používáním jiných než
     originálních dílů. Rovněž se garance nevztahuje na běžným provozem opotřebení dílů stroje, jakož i
     na škody vzniklé vnějšími vlivy, nebo vyšší mocí.

                                                                            2
                                          VII. Přechodná a závěrečná ustanovení
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran neupravené touto smlouvou se řídí Občanským zákoníkem.
7.2. Tuto smlouvu je možné měnit pouze písemnou formou chronologicky číslovanými dodatky

       podepsanými oběma smluvními stranami.
7.3. Tato smlouva obsahující 3 číslované strany a 1 přílohu je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž

       po podpisu obdrží po jednom vyhotovení obě smluvní strany.
7.4. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti podpisem oprávněných zástupců obou smluvních stran.
7.5. Prodávající bere na vědomí, že je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční

       kontrole, v platném znění, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Tato
       povinnost se týká rovněž těch částí nabídek, smlouvy a souvisejících dokumentů, které podléhají
       ochraně podle zvláštních právních předpisů (např. jako obchodní tajemství, utajované skutečnosti)
       za předpokladu, že budou splněny požadavky kladené právními předpisy [např. § 11 písm. c) a d),
       § 12 odst. 2 písm. f) zákona č. 552/1991 Sb., o státní kontrole, v platném znění]. Prodávající bere
       na vědomí, že obdobnou povinností bude povinen smluvně zavázat také své subdodavatele.
7.7. Strany berou na vědomí povinnost uveřejnění plného znění této smlouvy a metadat vyjma ceny a
       přílohy č. 1 v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb. (dále jen „zákon o registru smluv“).
       Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění smlouvy a metadat prostřednictvím registru smluv ve
       smyslu zákona o registru smluv provede Mendelova univerzita v Brně, ŠPL – ML Křtiny.
7.8. Je oboustranně dohodnuto zachování obchodního tajemství.
7.9. Účastníci smlouvy prohlašují, že jsou zcela způsobilí k právním úkonům a že se řádně seznámili
       s textem a obsahem smlouvy, který je projevem jejich pravé a svobodné vůle, učiněné vážně a
       nikoliv za nápadně nevýhodných podmínek a na důkaz toho smlouvu podepisují.

V Adamově, dne 17. 2. 2017  Ve Křtinách, dne 24. 2. 2017

Za Zhotovitele:             Za Objednatele:

……………………………………              ………………………………………..
     Ing. Martin Svoboda                Ing. Pavel Čacký
     člen představenstva                zástupce ředitele

Přílohy:
Příloha č.1 – Nabídkový list

                                                                                                                               3