Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13297868: pracovnělékařské služby

Příloha Pracovně lékařská smlouva - NEMOS.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA
O POSKYTOVÁNÍ PRACOVNĚLÉKAŘSKÝCH SLUŽEB
Poskytovatel zdravotních služeb:
NEMOS AMBULANCE s.r.o.
IČ 24717304
DIČ: CZ 24717304
Se sídlem Praha 1 – Nové Město, Na Florenci 2116/15, PSČ 11000
Zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 168446
Zastoupená: Mgr. Jana Šperlová, MHA, jednatel
Číslo účtu: …………………………

(dále jen „poskytovatel”)
a
Zaměstnavatel: 

Statutární město Karlovy Vary
zastoupeno: Bc. Marcelem Vlasákem, velitelem městské policie
se sídlem Moskevská 21, Karlovy Vary
IČ: 00256457
Bankovní spojení: ………………………….

(dále jen „objednatel”) 
uzavírají 
podle ust. § 2636 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto 
smlouvu o poskytování pracovnělékařských služeb

I. Účel smlouvy  
Předmětem uzavírané smlouvy je poskytování pracovnělékařských služeb ve smyslu zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách (dále jen „ZoSZS“), poskytovatelem objednateli a zaměstnancům objednatele, uchazečům o zaměstnání u objednatele, žákům a studentům v souvislosti s praktickým vyučováním nebo praktickou přípravou (dále jen: „pracovníci objednatele”). 

II. Předmět smlouvy  
Předmětem smlouvy je stanovení podmínek, za kterých budou poskytovatelem poskytovány:
1. pracovnělékařské služby v rozsahu dle § 53 odst. 1 ZoSZS: zdravotní služby preventivní, jejichž součástí je hodnocení vlivu pracovní činnosti, pracovního prostředí a pracovních podmínek na zdraví, provádění preventivních prohlídek a hodnocení zdravotního stavu za účelem posuzování zdravotní způsobilosti k práci, poradenství zaměřené na ochranu zdraví při práci a ochranu před pracovními úrazy, nemocemi z povolání a nemocemi souvisejícími s prací, školení v poskytování první pomoci a pravidelný dohled na pracovištích a nad výkonem práce
2. další dohodnuté služby, které jsou specifikovány v čl. IV. této smlouvy.

III. Zdravotní služby preventivní 
1. Preventivní pracovnělékařské prohlídky, včetně hodnocení zdravotního stavu pracovníků objednatele a hodnocení vlivu pracovní činnosti a pracovního prostředí a pracovních podmínek na jejich zdraví bude prováděno v ordinaci poskytovatele: Nemos ambulance s.r.o., Kpt. Jaroše 158/8, 360 06 Karlovy Vary dle příslušných ordinačních hodin lékaře vyhrazených pro tyto účely, tel: +420 602 301 002, email: dvory@nemosambulance.cz. Poskytovatel provádí pracovnělékařské prohlídky podle platných právních předpisů a vyhotovuje lékařské posudky v souladu s požadavky ZoSZS a s požadavky vyhlášky č. 79/2013 Sb., o pracovnělékařských službách a některých druzích posudkové péče. Poskytovatel se v této souvislosti zavazuje vyhotovit a předat lékařský posudek objednateli (vyhotovení pro objednatele jakožto zaměstnavatele) bez zbytečného odkladu poté, co obdržel veškeré podklady pro jeho vydání.
2. Objednatel předá do jednoho týdne od podpisu této smlouvy poskytovateli seznam pracovníků objednatele s informacemi o charakteru jejich práce, kategorii práce, pracovním zařazení a dat posledně provedených pracovnělékařských prohlídkách. Objednatel bude provádět aktualizaci tohoto seznamu a předávat ji poskytovateli jednou za měsíc. 
3. Objednatel umožní poskytovateli, resp. pověřeným zaměstnancům poskytovatele volný přístup na svá pracoviště, stravovací zařízení a další zařízení za účelem kontroly pracovního prostředí a pracovních podmínek ve vztahu k ochraně zdraví pracovníků objednatele a podá poskytovateli informace k tomu potřebné.

IV. Poradenství a školení 
1. Poskytovatel poskytuje objednateli poradenské služby zejména v otázkách 
a. identifikace nebezpečí a hodnocení zdravotních rizik práce a zařazování prací do kategorií podle zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, 
b. při projektování, výstavbě a rekonstrukci pracovišť a dalších podnikových zařízení, při zavádění nových technologií, látek a postupů, z hlediska jejich vlivu na pracovní podmínky a zdraví pracovníků objednatele,
c. tvorby a změny kategorizací prací a vyhlašování rizikových pracovišť objednatele ve spolupráci s oddělením správy budov objednatele,
d. informování o zdravotní situaci u objednatele formou písemné zprávy managementu objednatele, a to jednou ročně (vždy ke dni 31. 12. příslušného roku),
e. spolupráce s personálním týmem objednatele v oblasti prevence nemocí z povolání.

2. Poskytovatel zajišťuje poskytování poradenství zejména:
a. účastí na příslušných jednáních organizovaných objednatelem, na které je pozván, 
b. zpracováním písemného stanoviska k písemným materiálům předložených objednatelem,
c. poskytnutím konzultace vedoucím zaměstnancům objednatele, 
d. poskytováním informací pracovníkům objednatele o možném negativním vlivu pracovních podmínek při pracovnělékařských prohlídkách (např. o faktorech ovlivňující plodnost, těhotenství, apod.). 


3. Služby poradenství budou poskytovány operativně po dohodě s objednatelem. 

4. Poskytovatel provádí v termínech dohodnutých s objednatelem školení pracovníků určených k organizování poskytnutí první pomoci podle vlastní osnovy školení, kterou dohodne s objednatelem.

V. Pravidelný dohled 
1. Poskytovatel vykonává pravidelný dohled nejméně v termínech stanovených v ustanovení § 3 vyhlášky č. 79/2013 Sb., na pracovištích objednatele a nad pracemi vykonávanými pracovníky objednatele za účelem zjišťování a hodnocení faktorů pracovního prostředí a pracovních podmínek ve vztahu ke zdraví, zjišťování nebezpečí a hodnocení zdravotních rizik zátěží rizikovými faktory pracovních podmínek podle zákona upravujícího ochranu veřejného zdraví.

VI.  Dokumentace o pracovnělékařských službách 
1. Poskytovatel je povinen vést dokumentaci o poskytovaných pracovnělékařských službách v souladu s příslušnými obecně závaznými právními předpisy. Dokumentace musí být vedena průkazně, pravdivě a záznamy musí být prováděny bez zbytečného odkladu. Dokumentaci povede poskytovatel v listinné podobě. Vedení dokumentace o poskytovaných pracovnělékařských službách elektronickou formou je možné s předchozím písemným souhlasem objednatele. 
2. Zdravotnickou dokumentaci, která se vztahuje k pracovníkům objednatel, je poskytovatel povinen vést, uchovávat a nakládat s ní podle zákona č. 372/2011 Sb., a vyhlášky č. 98/2012 Sb., o zdravotnické dokumentaci.
3. Bude-li poskytovatel poskytovat pracovníkům objednatele též služby registrujícího praktického lékaře, pak je povinen vést odděleně zdravotnickou dokumentaci o fyzické osobě jako o pacientovi a zdravotnickou dokumentaci o fyzické osobě jako o pracovníkovi objednatele v rámci poskytovaných pracovnělékařských služeb.
4. Dokumentaci o pracovnělékařských službách prováděných pro objednatele, tj. zejména záznamy o provádění dohledu na pracovišti objednatele, výsledky analýz, záznamy o poradenství poskytnutém objednateli apod., je poskytovatel povinen neposkytnout žádné třetí osobě, ani tuto dokumentaci nepoužít v rozporu s jejím účelem, a přijmout taková technická, organizační a jiná opatření, která jsou nezbytná k zamezení neoprávněného užití (zneužití) či zpřístupnění dokumentace o pracovnělékařských službách neoprávněným třetím osobám. 




VII. Další povinnosti poskytovatele a objednatele 
1. Poskytovatel je dále povinen: 
a. neprodleně oznamovat objednateli zjištění závažných nebo opakujících se skutečností negativně ovlivňujících bezpečnost a ochranu zdraví při práci, 
b. neprodleně informovat objednatele o možném negativním vlivu faktorů pracovních podmínek na zdravotní stav jeho pracovníků, 
c. informovat pracovníky objednatele o možném vlivu faktorů pracovních podmínek na jejich zdraví, a to se znalostí vývoje jejich zdravotního stavu, 
d. spolupracovat s objednatelem a jeho pracovníky, zástupcem pro oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a s odborně způsobilými osobami podle zákona upravujícího zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, odborovou organizací,
e. zadávat (indikovat) odborné výkony, jež jsou nutnou součástí pracovnělékařských služeb a které sám neprovádí; poskytovatel objedná posuzovanou osobu k odbornému vyšetření, sdělí jí termín odborného vyšetření a bude-li posuzovaná osoba požadovat změnu tohoto termínu z uznatelných důvodů, obrátí se v této věci na poskytovatele,
f. oznámit objednateli jméno lékaře (zaměstnance poskytovatele), který bude obvykle vykonávat pracovnělékařské služby podle této smlouvy, přičemž je oprávněn určeného lékaře změnit, tuto změnu je však poskytovatel povinen neprodleně oznámit objednateli; v případě nepřítomnosti určeného lékaře z důvodu dovolené či překážky v práci zajistí poskytovatel poskytování služeb dle této smlouvy prostřednictvím jiného lékaře, což objednateli rovněž předem oznámí,
g. předcházet podání návrhu na přezkoumání lékařského posudku objednatelem konzultací možných sporných posudkových závěrů s pověřenými zaměstnanci objednatele.
2. Objednatel je dále povinen:
a. poskytnout všechny potřebné informace k hodnocení a prevenci rizik možného ohrožení život nebo zdraví na pracovišti, včetně výsledků měření faktorů pracovních podmínek a poskytnout technickou dokumentaci strojů a zařízení,
b. sdělit poskytovateli informace rozhodné pro ochranu zdraví při práci,
c. vybavit pracovníka objednatele vysílaného k pracovnělékařské prohlídce řádně vyplněnou žádostí o provedení pracovně lékařsképrohlídky; vzor žádosti o provedení pracovnělékařské prohlídky poskytne objednateli poskytovatel, 
d. umožnit poskytovateli přístup k dokladům o výsledku provedených státních dozorů (inspekce práce, krajská hygienická stanice, požárních ochrana apod.).
3. Objednatel je dále povinen zajistit, aby se pracovníci objednatele dostavili v dohodnutých termínech do ordinace poskytovatele uvedené v čl. III. odst. 1 výše k provedení pracovně lékařských prohlídek a dodrželi podmínky nutné k provedení lékařské prohlídky.
4. Pokud se objednaný pracovník nemůže v dohodnutý termín pracovnělékařské prohlídky dostavit, je zaměstnavatel povinen oznámit tuto skutečnost poskytovateli sám nebo prostřednictvím samotného pracovníka nejpozději 24 hodin před prohlídkou, vyjma mimořádných a doložitelných případů (např. úraz), a to písemně na email ordinace: dvory@nemosambulance.cz. V případě, že tak nebude učiněno, má objednatel povinnost zaplatit poskytovateli jednorázovou smluvní pokutu ve výši 300 Kč za každého neomluveného pracovníka. Tato smluvní pokuta je splatná druhý den po termínu, na který byl pracovník objednán. Poskytovatel je oprávněn vyúčtovat takto vzniklé nároky na smluvní pokutu v nejbližší vystavené faktuře. 
5. Žádná ze smluvních stran není oprávněna bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany postoupit třetí osobě pohledávku nebo její část, která vznikla na základě této smlouvy.

VIII. Ceny a platební podmínky  
1. Cena za pracovnělékařské služby poskytované dle této smlouvy je stanovena vzájemnou dohodou smluvních stran na období jednoho roku od podpisu této smlouvy a činí 550,- Kč (slovy: pět set padesát korun českých) včetně případné DPH za jednu prohlídku, resp. 550,- Kč (slovy: pět set padesát korun českých) včetně případné DPH za jednu hodinu poskytování dalších pracovně lékařských služeb. Pokud se smluvní strany do uplynutí doby uvedené v předchozím odstavci písemně nedohodnou na nových cenách na příští časové období a to nejpozději do 31. 12. daného roku, považují se ceny stanovené pro předchozí kalendářní rok za ceny dohodnuté i na další kalendářní rok. Ceny dalších služeb jsou uvedeny v ceníku, který je přílohou č. 1 této smlouvy. 
2. Smluvní strany se dohodly, že cenu za poskytování pracovnělékařských služeb podle bodu 1 bude objednatel poskytovateli hradit vždy k 15. dni měsíce následujícího po měsíci, za který je hrazeno, a to na účet poskytovatele uvedený v záhlaví této smlouvy. Cena za poskytování služeb bude poskytovatelem vyúčtována fakturou, jejíž splatnost se sjednává na 14 dní ode dne jejího doručení objednateli. Nedílnou součástí faktury bude rozpis jednotlivých položek a přehled provedených úkonů v příslušném kalendářním měsíci, za který je účtováno.
3. Poskytovatel zašle fakturu prostřednictvím emailu na…………………………...
4. V případě, že faktura nebude mít veškeré předepsané náležitosti daňového dokladu dle příslušných obecně závazných právních předpisů, je objednatel oprávněn tuto fakturu do data její splatnosti vrátit a poskytovatel vystaví novou fakturu se správnými náležitostmi a s novou lhůtou splatnosti. Do uplynutí nové lhůty splatnosti není objednatel v prodlení se zaplacením faktury.

IX. Závěrečné ustanovení  
1. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou počínaje dnem 15. 7. 2020
2. Každá ze smluvních stran je oprávněna smlouvu písemně vypovědět i bez uvedení důvodů, a to s tříměsíční výpovědní lhůtou, která běží od prvního dne měsíce následujícího od doručení výpovědi druhé smluvní straně. 
3. Tato smlouva automaticky zaniká k okamžiku, kdy poskytovateli zanikne oprávnění k poskytování zdravotních služeb; o takové skutečnosti je poskytovatel povinen objednatele neprodleně informovat.
4. Statutární město Karlovy Vary ve smyslu ustanovení § 41 zákona č. 128/2000 Sb. – o obcích, ve znění pozdějších předpisů, potvrzuje, že u právních jednání obsažených v této smlouvě byly splněny ze strany Statutárního města Karlovy Vary veškeré zákonem č. 128/2000 Sb. – o obcích, ve znění pozdějších předpisů, či jinými obecně závaznými právními předpisy stanovené podmínky ve formě předchozího zveřejnění, schválení či odsouhlasení, které jsou obligatorní pro platnost tohoto právního jednání.
5. Statutární město Karlovy Vary je povinným subjektem podle § 2 odst. 1, písm. d) zák. č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, který povinně zveřejňuje v registru smluv uzavřené soukromoprávní smlouvy.
6. V případě, že je nebo se stane některé z ustanovení této smlouvy zdánlivé, neplatné, nebo neúčinné, a lze je od ostatního obsahu této smlouvy oddělit, nebude tím dotčena existence, platnost a účinnost ostatních ustanovení a smluvní strany prohlašují, že mají zájem na trvání a plnění této smlouvy i v případě takového zdánlivého, neplatného nebo neúčinného ustanovení. Smluvní strany jsou povinny poskytnout si vzájemnou součinnost pro to, aby zdánlivé, neplatné, nebo neúčinné ustanovení bylo nahrazeno takovým platným a účinným ustanovením, které v nejvyšší možné míře zachovává ekonomický účel zamýšlený zdánlivým, neplatným, nebo neúčinným ustanovením. 
7. Smlouvu lze měnit dohodou smluvních stran formou číslovaného písemného dodatku k této smlouvě. Při jednání o změně této smlouvy odpověď smluvní strany s dodatkem nebo odchylkou, i když podstatně nemění podmínky nabídky, není přijetím nabídky na uzavření této změny smlouvy a považuje se za novou nabídku.
8. Smlouva se vyhotovuje ve 2 vyhotoveních, z nichž každá ze smluvních stran obdrží jedno vyhotovení.
9. Tato smlouva a vztahy z ní vyplývající se řídí právním řádem České republiky.
10. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti podpisem smluvních stran. 

V Karlových Varech dne 15. 7. 2020	


_____________________________	     ___________________________________
           NEMOS AMBULANCE s.r.o.                                                Statutární město Karlovy Vary    
Mgr. Jana Šperlová, MHA,  jednatel	     vrch. pol. rada Bc. Marcel Vlasák, velitel MP      


Příloha č. 1 – ceník dalších služeb		













	Příloha č. 1
	
	
	
	
	
	
	
	

	smlouvy o zajišťování preventivní péče pro zaměstnance a poskytování procovnělékařských služeb 

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	

	
	
	
	CENÍK VÝKONŮ
	
	
	
	

	Vstupní lékařská prohlídka
	 
	 
	 
	 
	 
	550,-

	Periodická lékařská prohlídka
	 
	 
	 
	 
	 
	550.-

	Mimořádná lékařská prohlídka
	 
	 
	 
	 
	 
	550,-

	Výstupní lékařská prohlídka
	 
	 
	 
	 
	 
	550,-

	Potvrzení na zbrojní průkaz D
	 
	 
	 
	 
	 
	250,-

	Laboratorní testy - krevní obraz, glukóza + moč
	 
	 
	 
	50,-

	Spirometrie
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	50,-

	EKG 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	100,-

	Očkování na žloutenku a vzteklinu
	 
	 
	 
	 
	dle dohody

	Poradenství zaměřené na ochranu zdraví při práci a ochranu před pracovními úrazy, 
	1000,-/hod.

	nemocemi z povolání a nemocemi souvisejícími s prací.
	 
	 
	 
	 

	Pravidelný dohled na pracovištích a nad výkonem práce nebo služby.
	1000,-/hod.

	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 

	Veškeré vyúčtování proběhne na základě vystavené faktury.
	
	

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	

	V Karlových Varech dne:
	1.7.2020
	
	
	
	
	
	

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	

	Zaměstnavatel:
	
	
	
	
	Poskytovatel PLS:
	

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	




7/6
                    

Příloha Pracovně lékařská smlouva - NEMOS.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA
O POSKYTOVÁNÍ PRACOVNĚLÉKAŘSKÝCH SLUŽEB
Poskytovatel zdravotních služeb:
NEMOS AMBULANCE s.r.o.
IČ 24717304
DIČ: CZ 24717304
Se sídlem Praha 1 – Nové Město, Na Florenci 2116/15, PSČ 11000
Zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 168446
Zastoupená: Mgr. Jana Šperlová, MHA, jednatel
Číslo účtu: …………………………

(dále jen „poskytovatel”)
a
Zaměstnavatel: 

Statutární město Karlovy Vary
zastoupeno: Bc. Marcelem Vlasákem, velitelem městské policie
se sídlem Moskevská 21, Karlovy Vary
IČ: 00256457
Bankovní spojení: ………………………….

(dále jen „objednatel”) 
uzavírají 
podle ust. § 2636 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto 
smlouvu o poskytování pracovnělékařských služeb

I. Účel smlouvy  
Předmětem uzavírané smlouvy je poskytování pracovnělékařských služeb ve smyslu zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách (dále jen „ZoSZS“), poskytovatelem objednateli a zaměstnancům objednatele, uchazečům o zaměstnání u objednatele, žákům a studentům v souvislosti s praktickým vyučováním nebo praktickou přípravou (dále jen: „pracovníci objednatele”). 

II. Předmět smlouvy  
Předmětem smlouvy je stanovení podmínek, za kterých budou poskytovatelem poskytovány:
1. pracovnělékařské služby v rozsahu dle § 53 odst. 1 ZoSZS: zdravotní služby preventivní, jejichž součástí je hodnocení vlivu pracovní činnosti, pracovního prostředí a pracovních podmínek na zdraví, provádění preventivních prohlídek a hodnocení zdravotního stavu za účelem posuzování zdravotní způsobilosti k práci, poradenství zaměřené na ochranu zdraví při práci a ochranu před pracovními úrazy, nemocemi z povolání a nemocemi souvisejícími s prací, školení v poskytování první pomoci a pravidelný dohled na pracovištích a nad výkonem práce
2. další dohodnuté služby, které jsou specifikovány v čl. IV. této smlouvy.

III. Zdravotní služby preventivní 
1. Preventivní pracovnělékařské prohlídky, včetně hodnocení zdravotního stavu pracovníků objednatele a hodnocení vlivu pracovní činnosti a pracovního prostředí a pracovních podmínek na jejich zdraví bude prováděno v ordinaci poskytovatele: Nemos ambulance s.r.o., Kpt. Jaroše 158/8, 360 06 Karlovy Vary dle příslušných ordinačních hodin lékaře vyhrazených pro tyto účely, tel: +420 602 301 002, email: dvory@nemosambulance.cz. Poskytovatel provádí pracovnělékařské prohlídky podle platných právních předpisů a vyhotovuje lékařské posudky v souladu s požadavky ZoSZS a s požadavky vyhlášky č. 79/2013 Sb., o pracovnělékařských službách a některých druzích posudkové péče. Poskytovatel se v této souvislosti zavazuje vyhotovit a předat lékařský posudek objednateli (vyhotovení pro objednatele jakožto zaměstnavatele) bez zbytečného odkladu poté, co obdržel veškeré podklady pro jeho vydání.
2. Objednatel předá do jednoho týdne od podpisu této smlouvy poskytovateli seznam pracovníků objednatele s informacemi o charakteru jejich práce, kategorii práce, pracovním zařazení a dat posledně provedených pracovnělékařských prohlídkách. Objednatel bude provádět aktualizaci tohoto seznamu a předávat ji poskytovateli jednou za měsíc. 
3. Objednatel umožní poskytovateli, resp. pověřeným zaměstnancům poskytovatele volný přístup na svá pracoviště, stravovací zařízení a další zařízení za účelem kontroly pracovního prostředí a pracovních podmínek ve vztahu k ochraně zdraví pracovníků objednatele a podá poskytovateli informace k tomu potřebné.

IV. Poradenství a školení 
1. Poskytovatel poskytuje objednateli poradenské služby zejména v otázkách 
a. identifikace nebezpečí a hodnocení zdravotních rizik práce a zařazování prací do kategorií podle zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, 
b. při projektování, výstavbě a rekonstrukci pracovišť a dalších podnikových zařízení, při zavádění nových technologií, látek a postupů, z hlediska jejich vlivu na pracovní podmínky a zdraví pracovníků objednatele,
c. tvorby a změny kategorizací prací a vyhlašování rizikových pracovišť objednatele ve spolupráci s oddělením správy budov objednatele,
d. informování o zdravotní situaci u objednatele formou písemné zprávy managementu objednatele, a to jednou ročně (vždy ke dni 31. 12. příslušného roku),
e. spolupráce s personálním týmem objednatele v oblasti prevence nemocí z povolání.

2. Poskytovatel zajišťuje poskytování poradenství zejména:
a. účastí na příslušných jednáních organizovaných objednatelem, na které je pozván, 
b. zpracováním písemného stanoviska k písemným materiálům předložených objednatelem,
c. poskytnutím konzultace vedoucím zaměstnancům objednatele, 
d. poskytováním informací pracovníkům objednatele o možném negativním vlivu pracovních podmínek při pracovnělékařských prohlídkách (např. o faktorech ovlivňující plodnost, těhotenství, apod.). 


3. Služby poradenství budou poskytovány operativně po dohodě s objednatelem. 

4. Poskytovatel provádí v termínech dohodnutých s objednatelem školení pracovníků určených k organizování poskytnutí první pomoci podle vlastní osnovy školení, kterou dohodne s objednatelem.

V. Pravidelný dohled 
1. Poskytovatel vykonává pravidelný dohled nejméně v termínech stanovených v ustanovení § 3 vyhlášky č. 79/2013 Sb., na pracovištích objednatele a nad pracemi vykonávanými pracovníky objednatele za účelem zjišťování a hodnocení faktorů pracovního prostředí a pracovních podmínek ve vztahu ke zdraví, zjišťování nebezpečí a hodnocení zdravotních rizik zátěží rizikovými faktory pracovních podmínek podle zákona upravujícího ochranu veřejného zdraví.

VI.  Dokumentace o pracovnělékařských službách 
1. Poskytovatel je povinen vést dokumentaci o poskytovaných pracovnělékařských službách v souladu s příslušnými obecně závaznými právními předpisy. Dokumentace musí být vedena průkazně, pravdivě a záznamy musí být prováděny bez zbytečného odkladu. Dokumentaci povede poskytovatel v listinné podobě. Vedení dokumentace o poskytovaných pracovnělékařských službách elektronickou formou je možné s předchozím písemným souhlasem objednatele. 
2. Zdravotnickou dokumentaci, která se vztahuje k pracovníkům objednatel, je poskytovatel povinen vést, uchovávat a nakládat s ní podle zákona č. 372/2011 Sb., a vyhlášky č. 98/2012 Sb., o zdravotnické dokumentaci.
3. Bude-li poskytovatel poskytovat pracovníkům objednatele též služby registrujícího praktického lékaře, pak je povinen vést odděleně zdravotnickou dokumentaci o fyzické osobě jako o pacientovi a zdravotnickou dokumentaci o fyzické osobě jako o pracovníkovi objednatele v rámci poskytovaných pracovnělékařských služeb.
4. Dokumentaci o pracovnělékařských službách prováděných pro objednatele, tj. zejména záznamy o provádění dohledu na pracovišti objednatele, výsledky analýz, záznamy o poradenství poskytnutém objednateli apod., je poskytovatel povinen neposkytnout žádné třetí osobě, ani tuto dokumentaci nepoužít v rozporu s jejím účelem, a přijmout taková technická, organizační a jiná opatření, která jsou nezbytná k zamezení neoprávněného užití (zneužití) či zpřístupnění dokumentace o pracovnělékařských službách neoprávněným třetím osobám. 




VII. Další povinnosti poskytovatele a objednatele 
1. Poskytovatel je dále povinen: 
a. neprodleně oznamovat objednateli zjištění závažných nebo opakujících se skutečností negativně ovlivňujících bezpečnost a ochranu zdraví při práci, 
b. neprodleně informovat objednatele o možném negativním vlivu faktorů pracovních podmínek na zdravotní stav jeho pracovníků, 
c. informovat pracovníky objednatele o možném vlivu faktorů pracovních podmínek na jejich zdraví, a to se znalostí vývoje jejich zdravotního stavu, 
d. spolupracovat s objednatelem a jeho pracovníky, zástupcem pro oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a s odborně způsobilými osobami podle zákona upravujícího zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, odborovou organizací,
e. zadávat (indikovat) odborné výkony, jež jsou nutnou součástí pracovnělékařských služeb a které sám neprovádí; poskytovatel objedná posuzovanou osobu k odbornému vyšetření, sdělí jí termín odborného vyšetření a bude-li posuzovaná osoba požadovat změnu tohoto termínu z uznatelných důvodů, obrátí se v této věci na poskytovatele,
f. oznámit objednateli jméno lékaře (zaměstnance poskytovatele), který bude obvykle vykonávat pracovnělékařské služby podle této smlouvy, přičemž je oprávněn určeného lékaře změnit, tuto změnu je však poskytovatel povinen neprodleně oznámit objednateli; v případě nepřítomnosti určeného lékaře z důvodu dovolené či překážky v práci zajistí poskytovatel poskytování služeb dle této smlouvy prostřednictvím jiného lékaře, což objednateli rovněž předem oznámí,
g. předcházet podání návrhu na přezkoumání lékařského posudku objednatelem konzultací možných sporných posudkových závěrů s pověřenými zaměstnanci objednatele.
2. Objednatel je dále povinen:
a. poskytnout všechny potřebné informace k hodnocení a prevenci rizik možného ohrožení život nebo zdraví na pracovišti, včetně výsledků měření faktorů pracovních podmínek a poskytnout technickou dokumentaci strojů a zařízení,
b. sdělit poskytovateli informace rozhodné pro ochranu zdraví při práci,
c. vybavit pracovníka objednatele vysílaného k pracovnělékařské prohlídce řádně vyplněnou žádostí o provedení pracovně lékařsképrohlídky; vzor žádosti o provedení pracovnělékařské prohlídky poskytne objednateli poskytovatel, 
d. umožnit poskytovateli přístup k dokladům o výsledku provedených státních dozorů (inspekce práce, krajská hygienická stanice, požárních ochrana apod.).
3. Objednatel je dále povinen zajistit, aby se pracovníci objednatele dostavili v dohodnutých termínech do ordinace poskytovatele uvedené v čl. III. odst. 1 výše k provedení pracovně lékařských prohlídek a dodrželi podmínky nutné k provedení lékařské prohlídky.
4. Pokud se objednaný pracovník nemůže v dohodnutý termín pracovnělékařské prohlídky dostavit, je zaměstnavatel povinen oznámit tuto skutečnost poskytovateli sám nebo prostřednictvím samotného pracovníka nejpozději 24 hodin před prohlídkou, vyjma mimořádných a doložitelných případů (např. úraz), a to písemně na email ordinace: dvory@nemosambulance.cz. V případě, že tak nebude učiněno, má objednatel povinnost zaplatit poskytovateli jednorázovou smluvní pokutu ve výši 300 Kč za každého neomluveného pracovníka. Tato smluvní pokuta je splatná druhý den po termínu, na který byl pracovník objednán. Poskytovatel je oprávněn vyúčtovat takto vzniklé nároky na smluvní pokutu v nejbližší vystavené faktuře. 
5. Žádná ze smluvních stran není oprávněna bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany postoupit třetí osobě pohledávku nebo její část, která vznikla na základě této smlouvy.

VIII. Ceny a platební podmínky  
1. Cena za pracovnělékařské služby poskytované dle této smlouvy je stanovena vzájemnou dohodou smluvních stran na období jednoho roku od podpisu této smlouvy a činí 550,- Kč (slovy: pět set padesát korun českých) včetně případné DPH za jednu prohlídku, resp. 550,- Kč (slovy: pět set padesát korun českých) včetně případné DPH za jednu hodinu poskytování dalších pracovně lékařských služeb. Pokud se smluvní strany do uplynutí doby uvedené v předchozím odstavci písemně nedohodnou na nových cenách na příští časové období a to nejpozději do 31. 12. daného roku, považují se ceny stanovené pro předchozí kalendářní rok za ceny dohodnuté i na další kalendářní rok. Ceny dalších služeb jsou uvedeny v ceníku, který je přílohou č. 1 této smlouvy. 
2. Smluvní strany se dohodly, že cenu za poskytování pracovnělékařských služeb podle bodu 1 bude objednatel poskytovateli hradit vždy k 15. dni měsíce následujícího po měsíci, za který je hrazeno, a to na účet poskytovatele uvedený v záhlaví této smlouvy. Cena za poskytování služeb bude poskytovatelem vyúčtována fakturou, jejíž splatnost se sjednává na 14 dní ode dne jejího doručení objednateli. Nedílnou součástí faktury bude rozpis jednotlivých položek a přehled provedených úkonů v příslušném kalendářním měsíci, za který je účtováno.
3. Poskytovatel zašle fakturu prostřednictvím emailu na…………………………...
4. V případě, že faktura nebude mít veškeré předepsané náležitosti daňového dokladu dle příslušných obecně závazných právních předpisů, je objednatel oprávněn tuto fakturu do data její splatnosti vrátit a poskytovatel vystaví novou fakturu se správnými náležitostmi a s novou lhůtou splatnosti. Do uplynutí nové lhůty splatnosti není objednatel v prodlení se zaplacením faktury.

IX. Závěrečné ustanovení  
1. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou počínaje dnem 15. 7. 2020
2. Každá ze smluvních stran je oprávněna smlouvu písemně vypovědět i bez uvedení důvodů, a to s tříměsíční výpovědní lhůtou, která běží od prvního dne měsíce následujícího od doručení výpovědi druhé smluvní straně. 
3. Tato smlouva automaticky zaniká k okamžiku, kdy poskytovateli zanikne oprávnění k poskytování zdravotních služeb; o takové skutečnosti je poskytovatel povinen objednatele neprodleně informovat.
4. Statutární město Karlovy Vary ve smyslu ustanovení § 41 zákona č. 128/2000 Sb. – o obcích, ve znění pozdějších předpisů, potvrzuje, že u právních jednání obsažených v této smlouvě byly splněny ze strany Statutárního města Karlovy Vary veškeré zákonem č. 128/2000 Sb. – o obcích, ve znění pozdějších předpisů, či jinými obecně závaznými právními předpisy stanovené podmínky ve formě předchozího zveřejnění, schválení či odsouhlasení, které jsou obligatorní pro platnost tohoto právního jednání.
5. Statutární město Karlovy Vary je povinným subjektem podle § 2 odst. 1, písm. d) zák. č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, který povinně zveřejňuje v registru smluv uzavřené soukromoprávní smlouvy.
6. V případě, že je nebo se stane některé z ustanovení této smlouvy zdánlivé, neplatné, nebo neúčinné, a lze je od ostatního obsahu této smlouvy oddělit, nebude tím dotčena existence, platnost a účinnost ostatních ustanovení a smluvní strany prohlašují, že mají zájem na trvání a plnění této smlouvy i v případě takového zdánlivého, neplatného nebo neúčinného ustanovení. Smluvní strany jsou povinny poskytnout si vzájemnou součinnost pro to, aby zdánlivé, neplatné, nebo neúčinné ustanovení bylo nahrazeno takovým platným a účinným ustanovením, které v nejvyšší možné míře zachovává ekonomický účel zamýšlený zdánlivým, neplatným, nebo neúčinným ustanovením. 
7. Smlouvu lze měnit dohodou smluvních stran formou číslovaného písemného dodatku k této smlouvě. Při jednání o změně této smlouvy odpověď smluvní strany s dodatkem nebo odchylkou, i když podstatně nemění podmínky nabídky, není přijetím nabídky na uzavření této změny smlouvy a považuje se za novou nabídku.
8. Smlouva se vyhotovuje ve 2 vyhotoveních, z nichž každá ze smluvních stran obdrží jedno vyhotovení.
9. Tato smlouva a vztahy z ní vyplývající se řídí právním řádem České republiky.
10. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti podpisem smluvních stran. 

V Karlových Varech dne 15. 7. 2020	


_____________________________	     ___________________________________
           NEMOS AMBULANCE s.r.o.                                                Statutární město Karlovy Vary    
Mgr. Jana Šperlová, MHA,  jednatel	     vrch. pol. rada Bc. Marcel Vlasák, velitel MP      


Příloha č. 1 – ceník dalších služeb		













	Příloha č. 1
	
	
	
	
	
	
	
	

	smlouvy o zajišťování preventivní péče pro zaměstnance a poskytování procovnělékařských služeb 

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	

	
	
	
	CENÍK VÝKONŮ
	
	
	
	

	Vstupní lékařská prohlídka
	 
	 
	 
	 
	 
	550,-

	Periodická lékařská prohlídka
	 
	 
	 
	 
	 
	550.-

	Mimořádná lékařská prohlídka
	 
	 
	 
	 
	 
	550,-

	Výstupní lékařská prohlídka
	 
	 
	 
	 
	 
	550,-

	Potvrzení na zbrojní průkaz D
	 
	 
	 
	 
	 
	250,-

	Laboratorní testy - krevní obraz, glukóza + moč
	 
	 
	 
	50,-

	Spirometrie
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	50,-

	EKG 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	100,-

	Očkování na žloutenku a vzteklinu
	 
	 
	 
	 
	dle dohody

	Poradenství zaměřené na ochranu zdraví při práci a ochranu před pracovními úrazy, 
	1000,-/hod.

	nemocemi z povolání a nemocemi souvisejícími s prací.
	 
	 
	 
	 

	Pravidelný dohled na pracovištích a nad výkonem práce nebo služby.
	1000,-/hod.

	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 

	Veškeré vyúčtování proběhne na základě vystavené faktury.
	
	

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	

	V Karlových Varech dne:
	1.7.2020
	
	
	
	
	
	

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	

	Zaměstnavatel:
	
	
	
	
	Poskytovatel PLS:
	

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	




7/6