Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
U Nákladového nádraží 3144/4 130 00 Praha 3 – Strašnice DIČ IČ 04095316 Odběratel : : : Centrum pro regionální rozvoj České republiky Řada dokladu 000 CODE Číslo objednávky 000309 : : : Popis dodávky Způsob dopravy Zakázka : : : Forma úhrady : Převodním příkazem OÚM/109/2020 Telefon : Fax : E-mail : Kontaktní osoba : Telefon : Email: Místo určení : U Nákladového nádraží 3144/4 130 00 Praha 3 – Strašnice Centrum pro regionální rozvoj České republiky Datum pořízení Požadované datum dodání : 17.07.2020 : Požadovaný termín dodání : OBJEDNÁVKA Dodavatel : Roháčova 1637/88 130 00 Praha 3 Žižkov IČ DIČ 29003440 CZ29003440 : : Příležitosti bez bariér s.r.o. Označení řádek Popis dodávky Objednáváme tímto elektro revize prodlužovacích přívodů v majetku naší společnosti pro všechna naše pracoviště uvedené v příloze této objednávky. Všechny elektro revize je nutné realizovat do 30.11.2020. Termíny jednotlivých elektro revizí na jednotlivých pracovištích j e nutné zaslat do 31.7.2020 Minimální fakturace za jeden revizní úkon pracoviště je 2590 Kč be z DPH. Cena revize jednoho prodlužovacího přívodu je 35 Kč bez DPH. Celková fakturovaná cena bude vypočítána dle skutečného počtu revi dovaných prodlužovacích přívodů. Odhadovaná cena elektro revizí prodlužovacích přívodů: do 80. 000 Kč s DPH Žádám o akceptaci této objednávky na základě zákona 340/2015 SB. Akceptaci prosím zašlete e - mailovou formou na adresu: s textem „akceptuji objednávku číslo 309. Pro tuto objednávku platí podmínky uvedené v této objednávce odběr atele. Obchodní podmínky dodavatele se neuplatní v rozsahu, v kter ém jsou v rozporu s těmito podmínkami. Odmítnutí nebo změna podmínek uvedených v objednávce z e strany dodavatele činí objednávku neplatnou. Objednávka je potvr zena doručením potvrzení dodavatele nebo dodáním předmětu plnění podle objednávky dodavatelem odběrateli. Potvrzením objednávky je uzavřena přísluš ná smlouva. Cenu plnění vyúčtuje dodavatel odběrateli fakturou. V případě, že bude faktura obsahovat nesprávné nebo neúplné údaje, je odběratel oprávněn zaslat ji ve lhůtě splatnosti zpět dodavateli k doplnění či opravě. Vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti. Dodavatel se zavazuje, že v průběhu plnění objednávky i po jejím z ániku nebude neoprávněně zpracovávat ani jinak nakládat s osobními údaji fyzických osob, které získá při plnění objednávky. Dodavatel se dále zavazuje, že bude dodržov at veškeré povinnosti plynoucí ze zákona č. 101/2000 Sb., a po 25. květnu 2018 povinnosti plynoucí z nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679. Poruší - li dodavatel tuto povinnost je povinen nahradit odběrateli tím způ sobenou škodu či jinou újmu. Dodavatel je ve smyslu ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, osobou povinnou spolup ůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou služeb z veřejných výda jů nebo z veřejné finanční podpory, tj. dodavatel je povinen podle § 13 zákona o finanční kontrole ve veřejné správě poskytnout požadované informace a dokumentaci kontr olním orgánům a vytvořit kontrolním orgánům podmínky k provedení k ontroly vztahující se ke smlouvě a poskytnout jim součinnost. Dodavatel je povinen archivovat veškeré originální dokumenty souvi sející s realizací smlouvy (tj. zejména objednávky, akceptace, fak tury atd.), a to nejméně po dobu 10 let od ukončení smlouvy. Po tuto dobu je dodavatel povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly podle zákona o finanční kontr ole ve veřejné správě provést kontrolu dokladů souvisejících s realizací této smlouvy. 80 000,00 Celkem Kč s DPH Fakturu spolu s dodávkou, prosím, zašlete na místo určení a uveďte v ní číslo této objednávky. Fakturační adresa je vždy adresa odběratele. Podpis oprávněné osoby :....................................................... Objednávka : Vystavil : 000000309 Strana: 1 / 1 Zpracováno systémem HELIOS Orange