Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13362440: Zpracování 1. změny Územního plánu Chomutov.

Příloha SOD d202000163 Agora ZV.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        P
 Chomutov

                  STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV
                                Průvodnĺ list ke smlouvě

I Charakteristika smlouvy

Druh smlouvy                                                                       Počet výtisků

Smlouva o dílo - zpracování 1.změny Územního plánu Chomutov                        4

Schválení (čísllo usnesení RM, ZM):                   rele‘«‘ ‘OK!, A., ~4I‘de ‘V~d.fD&b ?~ 041/aL—fl

(Usnesení ZaMést č. 250/19 z 10.12.2019‘) scl~pa‘/r“c‘ho ‚4J?leJt‘i“. Ph ? I9y~‘19 2‘ tÁc 02ů3.aOf 9-

Evidenční číslo smlouvy (die systému evidence~smiuv)                        d202000163

Agendové číslo smlouvy (pouze udodatků, výpovědí či odstoupení od smlouvy)

Původní číslo CR5 (pokud byla smlouva uzavřena před 01.01 .2010)

Číslo smlouvy dle odboru (nepovinný údaj):                                  13/04/2020/

Smluvní partner (včetně ‚Č, Dič):

                              Agora Studio Vinohradská 156, 130 00, Praha 3, iČ 13125834, DIČ CZ520408204

~Veřeiný výdaj *                            i~jveřeiný příjem *                                            ILL

Číslo účtu plátce: 626441/0100                        Číslo účtu plátce:
Číslo účtu příjemce: 54242-021/0100                   Číslo účtu příjemce:
Variabilní symbol:                                    Variabilní symbol:
Částka Kč: 72.600,- Kč                                Částka Kč:

ISchvalovací proces                          Jméno a příjmení     Funkce a útvar         Podpis
                                Datum       (nebo název orgánu)

Zpracovatel                   ~. 6‘. loZ                          Ved. oddělení ÚÚP,
                                                                           ORI
(osobo odpovědná za shodnost  Ic. V ZaZO
všech výtisků smlouvy)                                            Vedoucí ORI
                                                                  Vedoucí ORI
Vedoucí odboru

Příkazce operace

Správce rozpočtu              jv41.%o~tc                          Ekonom ORI          ~
Hlavní účetní                 15. 05. 2020
                                                                  Hlavní účetní

Právně posoudil               ~ 05. 2020                          Právnička města

Za VM schválil                                                    1.náměstek          ‘

                              ~ 5 102.0                           primátora

Za VM schválil                415 ‘2020                           Primátor

uedené osoby svým podpisem stvrzují správnost vyhotovené smlouvy

* odpověď označte
~v případě, že plnění ze smlouvy je hrazeno z finančních prostředkú, které byly svěřeny k hospodaření určitému odboru (tj. daná
smlouva není schvalována RaMě ani ZaMě), uvede zpracovatel do této kolonky číslo usneseni, jímž ZaMě finanční prostředky danému

odboru přidělilo                                                                         obrať
           ROZDĚLOVNÍK

Výtisk č.                                          Komu
      1    Statutární město Chomutov
     2     Statutárnĺ město Chomutov
     3
     4                               Agora Studio
                                     Agora Studio

           Zpracovatel je odpovědný za shodnost všech výtisků

                                    POZNÁMKY:
            Agendové číslo: 13/04/2020/                                                           Výtisk č.1
            Evidenční číslo: d202000163

•                                               SMLOUVA O DILO

                            uzavřená dle ~ 2586 a násl. zákona Č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

‚~       mezi účastníky:

J~       STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV

      4  sídlo:                          Zborovská 4602,43028 Chomutov

         zastupuje:                                             primátor
         IČ:
                                         00261891

         DIČ:                            CZ00261891

         bankovní spojení:               Komerční banka, a. s. regionální pobočka Chomutov

         číslo účtu:                     626441/0100

         (dále jen “objednatel“)

         a

         Ing. arch. Ivan Kaplan — Agora Studio

         sídlo:                          Vinohradská 156, 130 00, Praha 3

         adresa pro doručování:          Čs. armády 820/35, 160 00, Praha 6

         lČ:                             13125834

         DIČ:                            CZ520408204

         zastupuje:

         bankovní spojení:               Komerční banka

         číslo účtu:                     54242-021/0100

         Zápis ve veřejném rejstříku     Úřad příslušný podle *71 odst.2 živnostenského zákona: Úřad

                                         městské části Praha 3

         (dále jen „zhotovitel“)

                                                            I. Předmět smlouvy

         Zhotovitel se zavazuje provést pro objednatele na svůj náklad a nebezpečí níže specifikované dílo a
         objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit zhotoviteli cenu za jeho provedení.

                                                                   II. Dílo

         1. Dílem se v této smlouvě rozumí zpracování 1. změny Územního plánu Chomutov (dále jen ZUP1).
         Součástí díla je též zpracování úplného znění Územního plánu Chomutov po vydání 1. změny a
         součinnost při projednávání změny územního plánu. Předmět plnění je blíže popsán v Příloze č. 1 a 2
         této smlouvy.
         Dílo se skládá ze dvou níže uvedených částí, přičemž pro účely této smlouvy se každá z uvedených částí
         považuje za samostatné dílo a bude předávána a placena samostatně:

             a) Část díla A: Návrh ZUP1:
                  V rámci této etapy zhotovitel zpracuje návrh ZUP1 (textová část + příslušné výkresy), který
                  v rozpracovanosti projedná s objednatelem (formou zaslání v elektronické podobě ve
                  formátech *pdf a tdoc) a podle připomínek objednatele upraví
                  Výstupem této etapy bude zhotovitelem zpracovaný návrh ZUP1 pro veřejné projednání ve 2
                  paré vtištěné podobě a 2x v elektronické podobě, jehož dokončením a předáním se tato část
                  díla považuje za provedenou
Agendové číslo: 13/04/2020/                              Výtisk č.1
Evidenční číslo: d202000163

b) Část díla B: Úprava návrhu ZUP1 k projednání v zastupitelstvu
    V rámci této etapy zhotovitel:
    a) provede výklad ZUP1 na jednom veřejném projednání v termínu stanoveném objednatelem
    b) následně v případě potřeby na pokyn objednatele upraví návrh dle došlých stanovisek,
    připomínek a námitek (pokud by se mělo jednat o takové úpravy, které si vyžádají opakované
    veřejné projednání, nejsou takové případné úpravy součástí díla a musely by být objednány
    jako vícepráce),
    c) upravený návrh ZUP1 předá v elektronické verzi a vl tištěném paré objednateli (čímž bude
    tato část díla považována za provedenou) pro účely předložení zastupitelstvu ke schválení

c) Část díla C: Úplné znění dokumentace k ZUP1
     Po schválení návrhu ZUP1 v zastupitelstvu vypracuje a předá objednateli (čímž bude tato část
    díla považována za provedenou):
        - znění zastupitelstvem schválené ZUP1 ve 2 paré vtištěné podobě a 2x velektronické
        podobě na CD/DVD
        - úplné znění územního plánu Chomutov po zapracování ZUP1 ve 2 paré vtištěné podobě a
        4x v elektronické podobě na CD/DVD, a to výrokovou část (textová část + výkresy) a z
        odůvodnění koordinační výkres
        - datový soubor ZUP1 a úplného znění územního plánu 4x v elektronické podobě na CD/DVD
        (datovým souborem se rozumí elektronická verze ZUP1 a úplného znění územního plánu
        v datovém formátu stanoveném Ústeckým krajem —viz metodika Ústeckého kraje)

2. zhotovitel je povinen provést dílo v souladu s nabídkou ze dne 20.2. 2020, v souladu s požadavky
zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu a v souladu s vyhláškou č. 500/2006
Sb., o územně analytických podkladech, územně plánovací dokumentaci a způsobu evidence územně
plánovací činnosti v platném znění‘

                             Ill. Cena díla

1. Cena díla byla určena dohodou smluvních stran a byla sjednaná jako nejvýše přípustná a činí celkem:

Cena celková bez DPH:                        60.000,-Kč
DPH 21%                                      12.600,-Kč
Cena celková s DPH                           72.600,-Kč

Z toho:                                      30.000,-Kč
za část díla A:                               6.300,-Kč
                                             36.300,-Kč
         Cena bez DPH:
         DPH 21%
         Cena s DPH

za část díla B:                              15.000,-Kč
         Cena bez DPH:                        3.150,-Kč
         DPH 21%                             18.150,-Kč
         Cena s DPH

za část díla C:                              15.000,-Kč
         Cena bez DPH:                        3.150,-Kč
         DPH 21%                             18.150,-Kč
         Cena s DPH
Agendové číslo: 13/04/2020/  Výtisk č.1
Evidenční číslo: d202000163

2. Cena díla je stanovena jako nepřekročitelná, kryje veškeré náklady zhotovitele spojené s prováděním
  díla a je platná Po celou dobu realizace díla. DPH bude účtována dle platných právních předpisů.

                                                 IV. Platební podmínky

i. zhotoviteli vzniká nárok na zaplacení ceny díla takto:
      a) část díla A: provedením části díla A, tj. dokončením části díla A a jejím předáním objednateli
      b) část díla B: provedením části díla B, tj. dokončením části díla B a jejím předáním objednateli
      c) část díla C: provedením části díla C, tj. dokončením části díla Ca jejím předáním objednateli

2. objednatel je povinen zaplatit zhotoviteli cenu každé části díla na základě faktury, kterou je
    zhotovitel povinen vystavit a doručit objednateli do 1 měsíce ode dne, kdy zhotoviteli vznikl nárok
    na její zaplacení podle předchozího odstavce. Faktura vystavená zhotovitelem musí mít náležitosti
    daňového dokladu. Splatnost částky fakturované zhotovitelem je 30 dnů ode dne doručení faktury
    objednateli.

3. Oznámí-li objednatel zhotoviteli vadu díla, nemusí do odstranění vady platit část ceny díla odhadem
    přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu.

4. zhotovitel má právo v případě prodlení objednatele splacením ceny za provedení díla požadovat
    Po objednateli úroky z prodlení v zákonné výši, celkovou výši úroků z prodlení však smluvní strany
    dohodou omezují tak, že nesmí přesáhnout celkovou výši dlužné částky bez DPH‘

                                         V. Místo a termíny provádění díla

1. Dílo bude prováděno u zhotovitele.

2. Zhotovitel je povinen zahájit provádění jednotlivých částí díla takto:
     a) část díla A: bez zbytečného odkladu po výzvě objednatele k zahájení části díla A

   b) část díla B: - výklad zu~ na veřejném projednání — v termínu stanoveném objednatelem

                       - úprava návrhu — bez zbytečného odkladu po výzvě objednatele k zahájení úprav
                       návrhu po veřejném projednání
    c) část díla C: bez zbytečného odkladu po výzvě objednatele k zahájení části díla C

3. Zhotovitel je povinen jednotlivé části díla řádně dokončit a předat objednateli v následujících
   termínech:
   a) část díla A: nejpozději do 6 týdnů od doručenívýzvy objednatelek zahájení provádění části díla A.
   b) část díla B - upravený návrh ZUP1: nejpozději do 4 týdnů od výzvy objednatele k zahájení úprav
   návrhu po veřejném projednání
   c) část díla C: nejpozději do 4 týdnů od výzvy objednatele k zahájení provádění části díla C učiněné
   Po schválení vydání změny územního plánu v zastupitelstvu statutárního města Chomutova

4. zhotovitel bere na vědomí, že zu~i je pořizována na žádost žadatele a je podmíněna úhradou

    nákladů ze strany žadatele. Smluvní strany sjednávají, že objednatel není povinen vyzvat zhotovitele
    k zahájení provádění kterékoliv části díla a je oprávněn od smlouvy nebo její části kdykoliv

  odstoupit, a to zejména, nikoliv však výlučně tehdy, odvolá-li žadatel svůj požadavek na zu~i nebo

   neuhradí Ii řádně a včas náklady na pořízení změny.

5. zhotovitel je povinen si počínat při plnění této smlouvy tak, aby dodržel termíny dle této smlouvy a
   v případě, kdy je vyžadováno průběžné projednání díla s objednatelem, aby zohlednil čas, který je
Agendové číslo: 13/04/2020   Výtisk č.1
Evidenční číslo: d202000163

k tornu potřeba, zejména pokud ideo prostudování a posouzení předkládaných dokumentů a dále
pokud jde o procesní pravidla a lhůty týkající se předkládání materiálů k projednání v zastupitelstvu
a radě města. S těmito pravidly je objednatel povinen zhotovitele seznámit.

6. objednatel je povinen poskytovat zhotoviteli při provádění díla potřebnou součinnost, zejména
   pokud jde o jeho vyjádření a včasné sjednávání termínů projednávání ZUP1 s dotčenými orgány a
   veřejností. V případě, že je třeba schválení v zastupitelstvu města, je objednatel povinen včas
   předložit příslušný materiál, obdrží-li jej od zhotovitele včas. O dobu prodlení objednatele
   s poskytnutím této součinnosti se prodlužuje lhůta pro provedení příslušné části díla.

                                            Vl. Podmínky provádění díla

1. V průběhu provádění každé části díla je zhotovitel povinen účastnit se osobně kontrolních dnů
  v sídle objednatele, jejichž výsledkem bude vždy oboustranně podepsaný zápis o stavu díla a
  odsouhlasení navrženého řešení, a to v intervalu minimálně jednou za měsíc, případně častěji dle
  potřeby. Kontrolní den musí předcházet též předání a převzetí každé části díla. Podle potřeby a
  požadavků objednatele je zhotovitel povinen zúčastnit se konzultací s relevantními subjekty, a to
  zejména svedením města, se žadatelem a s dotčenými orgány státní správy. Bude Ii to možné,
  sloučí se termín konzultace s kontrolním dnem.

                                            VII. Předání a převzetí díla

1. Po dokončení díla/části díla je zhotovitel povinen fyzicky dílo objednateli v sídle objednatele a
   objednatel je povinen dílo převzít, nebude-li vykazovat vady. objednatel je oprávněn, nikoliv však
   povinen, dílo převzít is ojedinělými drobnými vadami a nedodělky, které samy osobě ani ve spojení
   s jinými nebrání užívání části díla funkčně nebo esteticky, ani jeho užívání podstatným způsobem
   neomezují. K převzetí díla je zhotovitel povinen vyzvat objednatele nejméně 10 pracovních dnů
   předem a zaslat mu spolu s výzvou výstupy příslušné části díla v elektronické podobě k
   prostudování.

2. 0 předání a převzetí díla/části díla bude sepsán předávací protokol, ve kterém musí být výslovně
   uvedeno, zda objednatel dílo přebírá či nikoliv. Pokud objednatel dílo převezme s drobnými vadami
   či nedodělky, musí být tyto v předávacím protokolu uvedeny a musí být stanovena lhůta k jejich
   odstranění. Nedohodnou-li se strany na lhůtách pro odstranění vad, je zhotovitel povinen vady
   odstranit do 15 dnů ode dne předání díla/části díla.

3. Část díla se považuje za předanou okamžikem, kdy je předání a převzetí části díla potvrzeno oběma
   smluvními stranami podpisem předávacího protokolu. Dílo jako celek se považuje za dokončené a
   předané dokončením a předáním všech částí díla.

4. zhotovitel je povinen zpracovat grafickou, obrazovou, textovou, tabulkovou a jinou dokumentaci

  jak v tištěné tak i v elektronické verzi, která bude zadavateli odevzdána na CD / DVD nosiči ve

   strojově čitelných formátech texty *doc, *pdf, a dále výkresovou část v txls, nebo *jpg,nebo *shp,

   nebo tdgn, nebo tdwg a v datovém formátu stanoveném Ústeckým krajem (Metodika jednotného
   zpracování územních plánů v prostředí CAD pro Ústecký kraj v platném znění) a platnou legislativou.

  Elektronická podoba úplného znění územního plánu po zapracování zu~i na CD/DVD musí být

   zabezpečena dle metodiky MMR — Metodické sdělení k poskytování úplného znění územně

  plánovací dokumentace čj. MMR-10730/2019-81 ze dne 8.3.2019

                             fa
Agendové číslo: 13/04/2020/  Výtisk č.1
Evidenční číslo: d202000163

                                   Vlil. Záruka za jakost a odpovědnost za vady díla

 i. zhotovitel poskytuje záruku za jakost díla, a to pro každou část díla od okamžiku jejího předání
    objednateli do uplynutí doby 24 měsíců od předání díla jako celku objednateli‘

2. Smluvní strany sjednávají nárok objednatele na bezplatné odstranění veškerých vad díla
    reklamovaných kdykoliv během záruční doby bez ohledu na dispozitivní ustanovení zákona.
    Zhotovitel je povinen tyto vady odstranit ve lhůtě 15 dnů ode dne jejich oznámení.

                                                   lx. Smluvní pokuty

1. V případě prodlení zhotovitele s provedením části díla je zhotovitel povinen zaplatit objednateli
    smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny příslušné části díla vč. DPH za každý započatý den prodlení.

2. V případě prodleni zhotovitele s odstraněním vady díla je zhotovitel povinen zaplatit objednateli
    smluvní pokutu ve výši 0,05% z ceny příslušné části díla vč. DPH za každou vadu a každý započatý
    den prodlení.

3. V případě porušení jiné povinnosti zhotovitele, pokud nezajistil nápravu ani v objednatelem
    dodatečně poskytnuté přiměřené lhůtě, je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu

   ve výši 0,05 % z celkové ceny díla vč. DPH za každý jednotlivý případ a každý započatý den, kdy

    porušení povinnosti zhotovitele trvá.

4. Výše smluvní pokuty za každé jednotlivé porušení povinnosti se dohodou smluvních stran omezuje
    na maximálně 10 % z celkové ceny díla vč. DPH. V případě prodlení s provedením části díla nebo
    s odstraněním vady díla se výše smluvní pokuty omezuje na 50% z celkové ceny díla vč. DPH.

5. Vedle smluvní pokuty má objednatel právo na náhradu škody v plné výši.

                                              X. Odstoupení od smlouvy

1. Odstoupení od smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. Odstoupením od
      smlouvy se závazek zrušuje od počátku. Bylo-li zčásti plněno, může být od smlouvy odstoupeno
     jen ohledně nesplněného zbytku plnění. Nemá-li však částečné plnění pro smluvní stranu význam,
      může od smlouvy odstoupit ohledně celého plnění.

2. Smluvní strany tímto sjednávají, že případné prodlení zhotovitele s provedením části díla považují
   za podstatné porušení povinnosti.

3. Objednatel má právo od smlouvy nebo její části odstoupit též za podmínek uvedených v čI. V odst.
   4 této smlouvy.

4. Zhotovitel má právo odstoupit od dosud nezahájené části smlouvy, nevyzve-li jej objednatel
   k zahájení provádění částí díla:
   a) část dĺla A — do 3 měsíců od uzavření smlouvy
   b) část díla B: - výklad ZUP na veřejném projednání — do G měsíců od předání a převzetí části díla A
                     -úprava návrhu — do 6 měsíců od veřejného projednání, nejpozději však do 30.6.2021
   c) část díla C —do 3 měsíců od schválení vydání změny územního plánu v zastupitelstvu statutárního
   města Chomutova, nejpozději však do 31.12.2021

                                                                                                         M1
~                                                                                  E«~•dš‘<ä•1• ~‚ í~o 00 Praha 3

   Agendové číslo: 13/04/2020/Pet                                                  Výtisk č.1
   Evidenční číslo: d202000163

                                       Xl. Další práva a povinnosti

   1. Zhotovitel je oprávněn provádět dílo prostřednictvím třetí osoby, avšak vůči objednateli odpovídá
      tak, jako kdyby dílo prováděl sám. Q subdodavatelích, jejichž prostřednictvím bude dílo provádět,
      je zhotovitel povinen objednatele předem informovat.

   2. zhotovitel zpracuje dílo tak, aby nedošlo k porušení práv jiné osoby z průmyslového nebo jiného
      duševního vlastnictví. V opačném případě odpovídá objednateli za škodu v této souvislosti vzniklou.
      Zhotovitel dává objednateli oprávnění dílo po jeho převzetí neomezeně užívat a případně umožnit
      jeho užití třetím osobám, a to zejména pro účely, pro které bylo vytvořeno, tedy pro třetí osoby
      jako podklad pro zpracování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů a
       následné či jiné dokumentace ve vztahu s vlastními realizacemi staveb vdaném území. Zhotovitel
       souhlasí s tím, že dokumentaci bude moci objednatel bez omezení rozmnožovat, upravovat a užívat
       pro veškeré své a veřejné potřeby.

   3. Účastníci se zavazují, že v případě sporů v souvislosti s touto smlouvou vynaloží veškeré úsilí, které lze
      spravedlivě požadovat, k tomu, aby tyto spory byly vyřešeny smírnou cestou, a teprve nebude-li
      dosaženo dohody, obrátí se na soud.

                                                 XII. Závěrečná ustanovení

   1. Tato smlouva se řídí občanským zákoníkem.
   2. Tato smlouva může být měněna nebo doplňována pouze písemnou formou‘
   3. Smluvní strany berou na vědomí, že text smlouvy je veřejně přístupnou listinou ve smyslu zákona o

      svobodném přístupu k informacím a že statutární město Chomutov jako povinný subjekt má
      povinnost na žádost žadatele poskytnout informace o tomto smluvním vztahu včetně poskytnutí
      kopie smlouvy. Smluvní strany dále souhlasí se zveřejněním této smlouvy a jejích případných
      dodatků v registru smluv zřízeném zák. č. 340/2015 Sb.
   4. 0 uzavření této smlouvy rozhodla Mgr. Hana Nováková, vedoucí odboru rozvoje a investic, v
       souladu s metodickým pokynem pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu č. 011/03-17
       schváleným usnesením Rady statutárního města Chomutova č. 174/17 ze dne 20.3. 2017.
   5. Tato smlouva je vyhotovena ve 4 vyhotoveních, z nichž objednatel obdrží 2 vyhotovení a zhotovitel
       obdrží 2 vyhotovení.
   6. Smluvní strany si tuto smlouvu řádně přečetly a svůj souhlas s jejím obsahem stvrzují svými podpisy.
   7. Součástí této smlouvy jsou následující přílohy:
        - příloha č. 1— Vymezení lokality pro ZUP1
        - příloha č. 2- Specifikace předmětu plnění

   24. DL 71120                                                      ť-~n.z-‘c 71‘ ~

                                                                                   AGORA S7UDIO

                                       \‘~ 4~                        I lJa~t                       IČO: {3125834
                                                                                   a‘00h~

                                                                     Agora Studio

                                   ..  .‚‘I.  ~‚

                                       ~
   Příloha Č. 1 . vymezeni lokality pro ZUPI                                                                                  28. 2. 2020

                               ~ •                                                                                  uživatel Anonymní

                                                    ‘

                                                                    C,

     ‚                                                    ~•                                                  t6ss

     ‘p             A                            4? e                                                      ;

      Ji                                               ‚                                         ______

   W                            Byvaly Q2~1J valcoven o~~~7O(2rnP1~%, využitim ‘!12~]

                    ‘..

                                                 ‚

                 ‚‘                                       r      /
                                              C
                                                                           ‚..

                                                       Y

                               ‚4                      ~•_;‘~                       .

                                                                                             •?

C         ~—‘ ‚           ‘;.                                                          .     )

                                                                                .-        .

                 .                                            .

                       ~                                                ‚

          200 m
  Příloha Č. 2- Specifikace předmětu plnění

       A. Žádost o pořízení změny územního plánu

  Statutární město Chomutov obdrželo návrh na pořízení změny Územního piánu Chomutov zkráceným
  způsobem. Obsahové náležitosti návrhu na změnu územního plánu zkráceným způsobem dle 5 55a
  odst. 2 stavebního zákona:

  a) Údaje umožňující identifikaci navrhovatele, včetně uvedení skutečnosti prokazující, že je
       oprávněn podat návrh na pořízení změny územního plánu
       Dle katastru nemovitostí na listu vlastnictví Č. 3704, k.ú. Chomutov I je firma KARBOSORB a.s. ‚
       IČO 25615297, se sídlem Vlastina 850/36, Praha 6 vlastníkem pozemků v bývalém areálu válcoven
       v Chomutově

  b) Důvody pro pořízení změny územního plánu
       Předběžný záměrvlastníka, který území sanoval v době platnosti Územního plánu sídelního útvaru
       Chomutov Jirkov‘ je v rozporu s regulativy danými Územním plánem Chomutov, kdy předmětné
       pozemky se nacházejí ve funkčním využití VP. 1 — průmyslová výroba a sklady nerušící, maximální
      výška 12m.

 c) Návrh obsahu změny územního plánu
      Návrh změny funkčního využití na průmyslovou výrobu rušící na pozemcích p.č. 2071/2, 2071/5,
      2071/6, 2085/7, 2085/18, 2085/21, 2085/29, 2100/6, 2109/4, 2109/5, 2109/6, 2113/1, 2113/2,
      2113/3, 2113/4, 2113/5, 2113/6, 2113/7, 2113/8, 2113/9, 2113/10, 2113/11, 2113/12, 2113/13,
      2113/14, 2113/15, 2113/16, 2113/17, 2113/18, 2113/19, 2118, 2119/2, 2119/5, 2119/6, 2119/7,
      2119/8, 2119/9, 2119/145, 2126/1, 2126/2, 2127/1. Jedná se o pozemky, kdy většina je ve stavu
      Po demolici původních budov, které jsou navrženy pro hlavní využití pro výstavbu budov a zařízení
      pro výrobu, skladování a služby‘ S přípustným využitím pro související stavby a zařízení pro
      dopravu v klidu a stavby související dopravní a technické infrastruktury. Maximální rozsah
      přípustného využití do 25% podlahových ploch hlavního využití. Bude se jednat o provozy
      neznečišťující okolí hlukem, prachem, emisemi. Regulativy: maximální výška budov 25 m, plocha
     zeleně 10 %‚ koeficient zastavěnosti, koeficient podlažních ploch (projekt se přizpůsobí k nutným
     požadavkům územního plánu).

d) Stanovisko příslušného orgánu ochrany přírody podle zákona o ochraně přírody a krajiny k
     navrhovanému obsahu změny územního plánu, ve kterém uvede, zda je možné vyloučit
     významný vliv na evropsky významnou lokalitu nebo ptačí oblast
     Stanovisko k návrhu dílčí změny územního plánu Chomutov podle 545i zákona č. 114/1992 Sb. O
     ochraně přírody a krajiny, v platném znění čj.KUUK/109952/2o19/ZPZ ze dne 16.8.2019:
     Navrhovaná změna nebude mít samostatně ani ve spojení s jinými záměry/ koncepcemi významný
     vliv na předmět ochrany nebo celistvost jednotlivých evropsky významných lokalit nebo ptačích
     oblastí v územní působnosti Krajského úřadu Ústeckého kraje.

e) Stanovisko krajského úřadu jako příslušného úřadu k navrhovanému obsahu změny územního
    plánu, ve kterém i s přihlédnutím ke stanovisku orgánu ochrany přírody podle písmene d)
    uvede, zda má být návrh změny posuzován z hlediska vlivů na životní prostředí, případně
    stanoví podrobnější požadavky podle 5 lOi zákona o posuzování vlivů na životní prostředí
    Stanovisko k návrhu dílčí změny územního plánu Chomutov podle Sbi odst. 2 zákona č. 100/2001
    Sb. O posuzování vlivů na životní prostředí a o změně některých souvisejících zákonů, v platném
    znění č.j‘KUUK/109952/2019/Zpz ze dne 16.8.2019:
    Dílčí změnu územního plánu Chomutov není nutno Dosoudit z hlediska vlivů na životní prostředí
f) návrh úhrady nákladů na zpracování změny územního plánu, vyhodnocení vlivů na udržitelný
     rozvoj územĺ, pokud se zpracovává, vyhotovení úplného znění územního plánu po jeho změně,
     náklady na zpracování změn regulačních plánů touto změnou vyvolaných a vyhotovení úplného
     znění regulačních plánů po jejich změně, popřípadě náklady podle 5 71 odst. 7
     Náklady na pořízení změny územního plánu převezme spol. Karbosorb.

    B. Rozhodnutí zastupitelstva o pořízení změny:

Usnesení ZaMěst č. 250/19 ze dne 10.12.2019:

Zastupitelstvo statutárního města Chomutova

    1. Rozhoduje o pořízení Změny č. 1 územního plánu Chomutov dle 5 55a, 55b, 55c zákona č.

          183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavebním zákon), v platném znění —
         zkrácený postup pořizování změny územního plánu, který spočívá v prověření úpravy
         regulativů pro funkční využití VP.1 na pozemcích ve vlastnictví navrhovatele KARBOSORB a.s.,
         IČO 25615297, se sídlem Vlastina 850/36, Praha 6. Obsahem změny dále bude aktualizace
         zastavěného území, aktualizace územního plánu dle schválených aktualizací Zásad územního
         rozvoje ústeckého kraje a Politiky územního rozvoje České republiky a posouzení limitu výšky
         pro celý bývalý areál válcoven, úhrada nákladů na zpracování změny a vyhotovení úplného
         změní po jeho změně, bude plně hrazena navrhovatelem na pořízení změny územního plánu.
    2. Pověřuje odbor rozvoje a investic k jednání s navrhovatelem při pořizování změny územního
         plánu

    C. Bližší specifikace předmětu plnění

    Zhotovitel je povinen zpracovat dokumentaci k provedení změny č. 1 územního plánu (dále jen
    „ZUPY‘) na základě žádosti navrhovatele a v souladu s usnesením zastupitelstva č. 250/19, a to
    v následujících etapách, z nichž každá bude považována za samostatnou část díla:

     1) Část díla A: Návrh ZUP1:
         V rámci této etapy zhotovitel zpracuje návrh ZUP1 (textová část + příslušné výkresy), který
         v rozpracovanosti projedná s objednatelem (formou zaslání v elektronické podobě ve
         formátech *pdf a *doc) a podle připomínek objednatele upraví
         Výstupem této etapy bude zhotovitelem zpracovaný návrh ZUP1 pro veřejné projednání ve 2
          paré vtištěné podobě a 2x v elektronické podobě, jehož dokončením a předáním se tato část
         díla považuje za provedenou

    2) Část díla B: Úprava návrhu ZUP1 k projednání v zastupitelstvu

         V rámci této etapy zhotovitel:
         a) provede výklad ZUP1 na jednom veřejném projednání v termínu stanoveném objednatelem
          b) následně v případě potřeby na pokyn objednatele upraví návrh dle došlých stanovisek,
          připomínek a námitek (pokud by se mělo jednat o takové úpravy, které si vyžádají opakované
         veřejné projednání, nejsou takové případné úpravy součástí díla a musely by být objednány
         jako vícepráce),
         c) upravený návrh ZUP1 předá v elektronické verzi a v 1 tištěném paré objednateli (čímž bude
         tato část díla považována za provedenou) pro účely předložení zastupitelstvu ke schválení

     3) Část díla C: Úplné znění dokumentace k ZUP1
          Po schválení návrhu ZUP1 v zastupitelstvu vypracuje a předá objednateli (čímž bude tato část
          dna považována za provedenou):
        - znění zastupitelstvem schválené zun ve 2 paré vtištěné podobě a 2x v elektronické

           podobě na CD/DVD
           - úplné znění územního plánu Chomutov po zapracování ZUP1 ve 2 paré vtištěné podobě a
           4x v elektronické podobě na CD/DVD, a to výrokovou část (textové část + výkresy) a z
           odůvodnění koordinační výkres
           - datový souborZupl a úplného znění územního plánu 4x v elektronické podobě na CD/DVD

        (datovým souborem se rozumí elektronická verze zun a úplného znění územního plánu

           v datovém formátu stanoveném Ústeckým krajem — viz metodika Ústeckého kraje)

 Zhotovitel je povinen zpracovat grafickou, obrazovou, textovou, tabulkovou a jinou dokumentaci

jak v tištěné tak i v elektronické verzi, která bude zadavateli odevzdána na CD J DVD nosiči ve

 strojově čitelných formátech tdoc, *pdf txls, *jpg, *shp tdgn, *dwg a v datovém formátu
stanoveném Ústeckým krajem (Metodika jednotného zpracování územních plánů v prostředí CAD
pro Ústecký kraj v platném znění) a platnou legislativou. Elektronická podoba úplného znění

územního plánu Po zapracování zun na CD/DVD musí být zabezpečena dle metodiky MMR —

Metodické sdělení k poskytování úplného znění územně plánovací dokumentace čj. MMR
10730/2019-81 ze dne 8.3.2019

V průběhu provádění každé části díla je zhotovitel povinen účastnit se osobně kontrolních dnů
v sídle objednatele, jejichž výsledkem bude vždy oboustranně podepsaný zápis o stavu díla a
odsouhlasení navrženého řešení, a to v intervalu minimálně jednou za měsíc, případně častěji dle
potřeby. Kontrolní den musí předcházet též předání a převzetí každé části díla‘ Podle potřeby a
požadavků objednatele je zhotovitel povinen zúčastnit se konzultaci s relevantními subjekty, a to
zejména s vedením města, se žadatelem a s dotčenými orgány státní správy. Bude-li to možné,
sloučí se termín konzultace s kontrolním dnem.

D. Územní rozsah změny územního plánu
     Dle přílohy Č. 1 ke smlouvě