Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
P Chomutov STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Průvodnĺ list ke smlouvě I Charakteristika smlouvy Druh smlouvy Počet výtisků Smlouva o dílo - zpracování 1.změny Územního plánu Chomutov 4 Schválení (čísllo usnesení RM, ZM): rele‘«‘ ‘OK!, A., ~4I‘de ‘V~d.fD&b ?~ 041/aL—fl (Usnesení ZaMést č. 250/19 z 10.12.2019‘) scl~pa‘/r“c‘ho ‚4J?leJt‘i“. Ph ? I9y~‘19 2‘ tÁc 02ů3.aOf 9- Evidenční číslo smlouvy (die systému evidence~smiuv) d202000163 Agendové číslo smlouvy (pouze udodatků, výpovědí či odstoupení od smlouvy) Původní číslo CR5 (pokud byla smlouva uzavřena před 01.01 .2010) Číslo smlouvy dle odboru (nepovinný údaj): 13/04/2020/ Smluvní partner (včetně ‚Č, Dič): Agora Studio Vinohradská 156, 130 00, Praha 3, iČ 13125834, DIČ CZ520408204 ~Veřeiný výdaj * i~jveřeiný příjem * ILL Číslo účtu plátce: 626441/0100 Číslo účtu plátce: Číslo účtu příjemce: 54242-021/0100 Číslo účtu příjemce: Variabilní symbol: Variabilní symbol: Částka Kč: 72.600,- Kč Částka Kč: ISchvalovací proces Jméno a příjmení Funkce a útvar Podpis Datum (nebo název orgánu) Zpracovatel ~. 6‘. loZ Ved. oddělení ÚÚP, ORI (osobo odpovědná za shodnost Ic. V ZaZO všech výtisků smlouvy) Vedoucí ORI Vedoucí ORI Vedoucí odboru Příkazce operace Správce rozpočtu jv41.%o~tc Ekonom ORI ~ Hlavní účetní 15. 05. 2020 Hlavní účetní Právně posoudil ~ 05. 2020 Právnička města Za VM schválil 1.náměstek ‘ ~ 5 102.0 primátora Za VM schválil 415 ‘2020 Primátor uedené osoby svým podpisem stvrzují správnost vyhotovené smlouvy * odpověď označte ~v případě, že plnění ze smlouvy je hrazeno z finančních prostředkú, které byly svěřeny k hospodaření určitému odboru (tj. daná smlouva není schvalována RaMě ani ZaMě), uvede zpracovatel do této kolonky číslo usneseni, jímž ZaMě finanční prostředky danému odboru přidělilo obrať ROZDĚLOVNÍK Výtisk č. Komu 1 Statutární město Chomutov 2 Statutárnĺ město Chomutov 3 4 Agora Studio Agora Studio Zpracovatel je odpovědný za shodnost všech výtisků POZNÁMKY: Agendové číslo: 13/04/2020/ Výtisk č.1 Evidenční číslo: d202000163 • SMLOUVA O DILO uzavřená dle ~ 2586 a násl. zákona Č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ‚~ mezi účastníky: J~ STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV 4 sídlo: Zborovská 4602,43028 Chomutov zastupuje: primátor IČ: 00261891 DIČ: CZ00261891 bankovní spojení: Komerční banka, a. s. regionální pobočka Chomutov číslo účtu: 626441/0100 (dále jen “objednatel“) a Ing. arch. Ivan Kaplan — Agora Studio sídlo: Vinohradská 156, 130 00, Praha 3 adresa pro doručování: Čs. armády 820/35, 160 00, Praha 6 lČ: 13125834 DIČ: CZ520408204 zastupuje: bankovní spojení: Komerční banka číslo účtu: 54242-021/0100 Zápis ve veřejném rejstříku Úřad příslušný podle *71 odst.2 živnostenského zákona: Úřad městské části Praha 3 (dále jen „zhotovitel“) I. Předmět smlouvy Zhotovitel se zavazuje provést pro objednatele na svůj náklad a nebezpečí níže specifikované dílo a objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit zhotoviteli cenu za jeho provedení. II. Dílo 1. Dílem se v této smlouvě rozumí zpracování 1. změny Územního plánu Chomutov (dále jen ZUP1). Součástí díla je též zpracování úplného znění Územního plánu Chomutov po vydání 1. změny a součinnost při projednávání změny územního plánu. Předmět plnění je blíže popsán v Příloze č. 1 a 2 této smlouvy. Dílo se skládá ze dvou níže uvedených částí, přičemž pro účely této smlouvy se každá z uvedených částí považuje za samostatné dílo a bude předávána a placena samostatně: a) Část díla A: Návrh ZUP1: V rámci této etapy zhotovitel zpracuje návrh ZUP1 (textová část + příslušné výkresy), který v rozpracovanosti projedná s objednatelem (formou zaslání v elektronické podobě ve formátech *pdf a tdoc) a podle připomínek objednatele upraví Výstupem této etapy bude zhotovitelem zpracovaný návrh ZUP1 pro veřejné projednání ve 2 paré vtištěné podobě a 2x v elektronické podobě, jehož dokončením a předáním se tato část díla považuje za provedenou Agendové číslo: 13/04/2020/ Výtisk č.1 Evidenční číslo: d202000163 b) Část díla B: Úprava návrhu ZUP1 k projednání v zastupitelstvu V rámci této etapy zhotovitel: a) provede výklad ZUP1 na jednom veřejném projednání v termínu stanoveném objednatelem b) následně v případě potřeby na pokyn objednatele upraví návrh dle došlých stanovisek, připomínek a námitek (pokud by se mělo jednat o takové úpravy, které si vyžádají opakované veřejné projednání, nejsou takové případné úpravy součástí díla a musely by být objednány jako vícepráce), c) upravený návrh ZUP1 předá v elektronické verzi a vl tištěném paré objednateli (čímž bude tato část díla považována za provedenou) pro účely předložení zastupitelstvu ke schválení c) Část díla C: Úplné znění dokumentace k ZUP1 Po schválení návrhu ZUP1 v zastupitelstvu vypracuje a předá objednateli (čímž bude tato část díla považována za provedenou): - znění zastupitelstvem schválené ZUP1 ve 2 paré vtištěné podobě a 2x velektronické podobě na CD/DVD - úplné znění územního plánu Chomutov po zapracování ZUP1 ve 2 paré vtištěné podobě a 4x v elektronické podobě na CD/DVD, a to výrokovou část (textová část + výkresy) a z odůvodnění koordinační výkres - datový soubor ZUP1 a úplného znění územního plánu 4x v elektronické podobě na CD/DVD (datovým souborem se rozumí elektronická verze ZUP1 a úplného znění územního plánu v datovém formátu stanoveném Ústeckým krajem —viz metodika Ústeckého kraje) 2. zhotovitel je povinen provést dílo v souladu s nabídkou ze dne 20.2. 2020, v souladu s požadavky zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu a v souladu s vyhláškou č. 500/2006 Sb., o územně analytických podkladech, územně plánovací dokumentaci a způsobu evidence územně plánovací činnosti v platném znění‘ Ill. Cena díla 1. Cena díla byla určena dohodou smluvních stran a byla sjednaná jako nejvýše přípustná a činí celkem: Cena celková bez DPH: 60.000,-Kč DPH 21% 12.600,-Kč Cena celková s DPH 72.600,-Kč Z toho: 30.000,-Kč za část díla A: 6.300,-Kč 36.300,-Kč Cena bez DPH: DPH 21% Cena s DPH za část díla B: 15.000,-Kč Cena bez DPH: 3.150,-Kč DPH 21% 18.150,-Kč Cena s DPH za část díla C: 15.000,-Kč Cena bez DPH: 3.150,-Kč DPH 21% 18.150,-Kč Cena s DPH Agendové číslo: 13/04/2020/ Výtisk č.1 Evidenční číslo: d202000163 2. Cena díla je stanovena jako nepřekročitelná, kryje veškeré náklady zhotovitele spojené s prováděním díla a je platná Po celou dobu realizace díla. DPH bude účtována dle platných právních předpisů. IV. Platební podmínky i. zhotoviteli vzniká nárok na zaplacení ceny díla takto: a) část díla A: provedením části díla A, tj. dokončením části díla A a jejím předáním objednateli b) část díla B: provedením části díla B, tj. dokončením části díla B a jejím předáním objednateli c) část díla C: provedením části díla C, tj. dokončením části díla Ca jejím předáním objednateli 2. objednatel je povinen zaplatit zhotoviteli cenu každé části díla na základě faktury, kterou je zhotovitel povinen vystavit a doručit objednateli do 1 měsíce ode dne, kdy zhotoviteli vznikl nárok na její zaplacení podle předchozího odstavce. Faktura vystavená zhotovitelem musí mít náležitosti daňového dokladu. Splatnost částky fakturované zhotovitelem je 30 dnů ode dne doručení faktury objednateli. 3. Oznámí-li objednatel zhotoviteli vadu díla, nemusí do odstranění vady platit část ceny díla odhadem přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu. 4. zhotovitel má právo v případě prodlení objednatele splacením ceny za provedení díla požadovat Po objednateli úroky z prodlení v zákonné výši, celkovou výši úroků z prodlení však smluvní strany dohodou omezují tak, že nesmí přesáhnout celkovou výši dlužné částky bez DPH‘ V. Místo a termíny provádění díla 1. Dílo bude prováděno u zhotovitele. 2. Zhotovitel je povinen zahájit provádění jednotlivých částí díla takto: a) část díla A: bez zbytečného odkladu po výzvě objednatele k zahájení části díla A b) část díla B: - výklad zu~ na veřejném projednání — v termínu stanoveném objednatelem - úprava návrhu — bez zbytečného odkladu po výzvě objednatele k zahájení úprav návrhu po veřejném projednání c) část díla C: bez zbytečného odkladu po výzvě objednatele k zahájení části díla C 3. Zhotovitel je povinen jednotlivé části díla řádně dokončit a předat objednateli v následujících termínech: a) část díla A: nejpozději do 6 týdnů od doručenívýzvy objednatelek zahájení provádění části díla A. b) část díla B - upravený návrh ZUP1: nejpozději do 4 týdnů od výzvy objednatele k zahájení úprav návrhu po veřejném projednání c) část díla C: nejpozději do 4 týdnů od výzvy objednatele k zahájení provádění části díla C učiněné Po schválení vydání změny územního plánu v zastupitelstvu statutárního města Chomutova 4. zhotovitel bere na vědomí, že zu~i je pořizována na žádost žadatele a je podmíněna úhradou nákladů ze strany žadatele. Smluvní strany sjednávají, že objednatel není povinen vyzvat zhotovitele k zahájení provádění kterékoliv části díla a je oprávněn od smlouvy nebo její části kdykoliv odstoupit, a to zejména, nikoliv však výlučně tehdy, odvolá-li žadatel svůj požadavek na zu~i nebo neuhradí Ii řádně a včas náklady na pořízení změny. 5. zhotovitel je povinen si počínat při plnění této smlouvy tak, aby dodržel termíny dle této smlouvy a v případě, kdy je vyžadováno průběžné projednání díla s objednatelem, aby zohlednil čas, který je Agendové číslo: 13/04/2020 Výtisk č.1 Evidenční číslo: d202000163 k tornu potřeba, zejména pokud ideo prostudování a posouzení předkládaných dokumentů a dále pokud jde o procesní pravidla a lhůty týkající se předkládání materiálů k projednání v zastupitelstvu a radě města. S těmito pravidly je objednatel povinen zhotovitele seznámit. 6. objednatel je povinen poskytovat zhotoviteli při provádění díla potřebnou součinnost, zejména pokud jde o jeho vyjádření a včasné sjednávání termínů projednávání ZUP1 s dotčenými orgány a veřejností. V případě, že je třeba schválení v zastupitelstvu města, je objednatel povinen včas předložit příslušný materiál, obdrží-li jej od zhotovitele včas. O dobu prodlení objednatele s poskytnutím této součinnosti se prodlužuje lhůta pro provedení příslušné části díla. Vl. Podmínky provádění díla 1. V průběhu provádění každé části díla je zhotovitel povinen účastnit se osobně kontrolních dnů v sídle objednatele, jejichž výsledkem bude vždy oboustranně podepsaný zápis o stavu díla a odsouhlasení navrženého řešení, a to v intervalu minimálně jednou za měsíc, případně častěji dle potřeby. Kontrolní den musí předcházet též předání a převzetí každé části díla. Podle potřeby a požadavků objednatele je zhotovitel povinen zúčastnit se konzultací s relevantními subjekty, a to zejména svedením města, se žadatelem a s dotčenými orgány státní správy. Bude Ii to možné, sloučí se termín konzultace s kontrolním dnem. VII. Předání a převzetí díla 1. Po dokončení díla/části díla je zhotovitel povinen fyzicky dílo objednateli v sídle objednatele a objednatel je povinen dílo převzít, nebude-li vykazovat vady. objednatel je oprávněn, nikoliv však povinen, dílo převzít is ojedinělými drobnými vadami a nedodělky, které samy osobě ani ve spojení s jinými nebrání užívání části díla funkčně nebo esteticky, ani jeho užívání podstatným způsobem neomezují. K převzetí díla je zhotovitel povinen vyzvat objednatele nejméně 10 pracovních dnů předem a zaslat mu spolu s výzvou výstupy příslušné části díla v elektronické podobě k prostudování. 2. 0 předání a převzetí díla/části díla bude sepsán předávací protokol, ve kterém musí být výslovně uvedeno, zda objednatel dílo přebírá či nikoliv. Pokud objednatel dílo převezme s drobnými vadami či nedodělky, musí být tyto v předávacím protokolu uvedeny a musí být stanovena lhůta k jejich odstranění. Nedohodnou-li se strany na lhůtách pro odstranění vad, je zhotovitel povinen vady odstranit do 15 dnů ode dne předání díla/části díla. 3. Část díla se považuje za předanou okamžikem, kdy je předání a převzetí části díla potvrzeno oběma smluvními stranami podpisem předávacího protokolu. Dílo jako celek se považuje za dokončené a předané dokončením a předáním všech částí díla. 4. zhotovitel je povinen zpracovat grafickou, obrazovou, textovou, tabulkovou a jinou dokumentaci jak v tištěné tak i v elektronické verzi, která bude zadavateli odevzdána na CD / DVD nosiči ve strojově čitelných formátech texty *doc, *pdf, a dále výkresovou část v txls, nebo *jpg,nebo *shp, nebo tdgn, nebo tdwg a v datovém formátu stanoveném Ústeckým krajem (Metodika jednotného zpracování územních plánů v prostředí CAD pro Ústecký kraj v platném znění) a platnou legislativou. Elektronická podoba úplného znění územního plánu po zapracování zu~i na CD/DVD musí být zabezpečena dle metodiky MMR — Metodické sdělení k poskytování úplného znění územně plánovací dokumentace čj. MMR-10730/2019-81 ze dne 8.3.2019 fa Agendové číslo: 13/04/2020/ Výtisk č.1 Evidenční číslo: d202000163 Vlil. Záruka za jakost a odpovědnost za vady díla i. zhotovitel poskytuje záruku za jakost díla, a to pro každou část díla od okamžiku jejího předání objednateli do uplynutí doby 24 měsíců od předání díla jako celku objednateli‘ 2. Smluvní strany sjednávají nárok objednatele na bezplatné odstranění veškerých vad díla reklamovaných kdykoliv během záruční doby bez ohledu na dispozitivní ustanovení zákona. Zhotovitel je povinen tyto vady odstranit ve lhůtě 15 dnů ode dne jejich oznámení. lx. Smluvní pokuty 1. V případě prodlení zhotovitele s provedením části díla je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny příslušné části díla vč. DPH za každý započatý den prodlení. 2. V případě prodleni zhotovitele s odstraněním vady díla je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05% z ceny příslušné části díla vč. DPH za každou vadu a každý započatý den prodlení. 3. V případě porušení jiné povinnosti zhotovitele, pokud nezajistil nápravu ani v objednatelem dodatečně poskytnuté přiměřené lhůtě, je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z celkové ceny díla vč. DPH za každý jednotlivý případ a každý započatý den, kdy porušení povinnosti zhotovitele trvá. 4. Výše smluvní pokuty za každé jednotlivé porušení povinnosti se dohodou smluvních stran omezuje na maximálně 10 % z celkové ceny díla vč. DPH. V případě prodlení s provedením části díla nebo s odstraněním vady díla se výše smluvní pokuty omezuje na 50% z celkové ceny díla vč. DPH. 5. Vedle smluvní pokuty má objednatel právo na náhradu škody v plné výši. X. Odstoupení od smlouvy 1. Odstoupení od smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se závazek zrušuje od počátku. Bylo-li zčásti plněno, může být od smlouvy odstoupeno jen ohledně nesplněného zbytku plnění. Nemá-li však částečné plnění pro smluvní stranu význam, může od smlouvy odstoupit ohledně celého plnění. 2. Smluvní strany tímto sjednávají, že případné prodlení zhotovitele s provedením části díla považují za podstatné porušení povinnosti. 3. Objednatel má právo od smlouvy nebo její části odstoupit též za podmínek uvedených v čI. V odst. 4 této smlouvy. 4. Zhotovitel má právo odstoupit od dosud nezahájené části smlouvy, nevyzve-li jej objednatel k zahájení provádění částí díla: a) část dĺla A — do 3 měsíců od uzavření smlouvy b) část díla B: - výklad ZUP na veřejném projednání — do G měsíců od předání a převzetí části díla A -úprava návrhu — do 6 měsíců od veřejného projednání, nejpozději však do 30.6.2021 c) část díla C —do 3 měsíců od schválení vydání změny územního plánu v zastupitelstvu statutárního města Chomutova, nejpozději však do 31.12.2021 M1 ~ E«~•dš‘<ä•1• ~‚ í~o 00 Praha 3 Agendové číslo: 13/04/2020/Pet Výtisk č.1 Evidenční číslo: d202000163 Xl. Další práva a povinnosti 1. Zhotovitel je oprávněn provádět dílo prostřednictvím třetí osoby, avšak vůči objednateli odpovídá tak, jako kdyby dílo prováděl sám. Q subdodavatelích, jejichž prostřednictvím bude dílo provádět, je zhotovitel povinen objednatele předem informovat. 2. zhotovitel zpracuje dílo tak, aby nedošlo k porušení práv jiné osoby z průmyslového nebo jiného duševního vlastnictví. V opačném případě odpovídá objednateli za škodu v této souvislosti vzniklou. Zhotovitel dává objednateli oprávnění dílo po jeho převzetí neomezeně užívat a případně umožnit jeho užití třetím osobám, a to zejména pro účely, pro které bylo vytvořeno, tedy pro třetí osoby jako podklad pro zpracování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů a následné či jiné dokumentace ve vztahu s vlastními realizacemi staveb vdaném území. Zhotovitel souhlasí s tím, že dokumentaci bude moci objednatel bez omezení rozmnožovat, upravovat a užívat pro veškeré své a veřejné potřeby. 3. Účastníci se zavazují, že v případě sporů v souvislosti s touto smlouvou vynaloží veškeré úsilí, které lze spravedlivě požadovat, k tomu, aby tyto spory byly vyřešeny smírnou cestou, a teprve nebude-li dosaženo dohody, obrátí se na soud. XII. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva se řídí občanským zákoníkem. 2. Tato smlouva může být měněna nebo doplňována pouze písemnou formou‘ 3. Smluvní strany berou na vědomí, že text smlouvy je veřejně přístupnou listinou ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím a že statutární město Chomutov jako povinný subjekt má povinnost na žádost žadatele poskytnout informace o tomto smluvním vztahu včetně poskytnutí kopie smlouvy. Smluvní strany dále souhlasí se zveřejněním této smlouvy a jejích případných dodatků v registru smluv zřízeném zák. č. 340/2015 Sb. 4. 0 uzavření této smlouvy rozhodla Mgr. Hana Nováková, vedoucí odboru rozvoje a investic, v souladu s metodickým pokynem pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu č. 011/03-17 schváleným usnesením Rady statutárního města Chomutova č. 174/17 ze dne 20.3. 2017. 5. Tato smlouva je vyhotovena ve 4 vyhotoveních, z nichž objednatel obdrží 2 vyhotovení a zhotovitel obdrží 2 vyhotovení. 6. Smluvní strany si tuto smlouvu řádně přečetly a svůj souhlas s jejím obsahem stvrzují svými podpisy. 7. Součástí této smlouvy jsou následující přílohy: - příloha č. 1— Vymezení lokality pro ZUP1 - příloha č. 2- Specifikace předmětu plnění 24. DL 71120 ť-~n.z-‘c 71‘ ~ AGORA S7UDIO \‘~ 4~ I lJa~t IČO: {3125834 a‘00h~ Agora Studio .. .‚‘I. ~‚ ~ Příloha Č. 1 . vymezeni lokality pro ZUPI 28. 2. 2020 ~ • uživatel Anonymní ‘ C, ‚ ~• t6ss ‘p A 4? e ; Ji ‚ ______ W Byvaly Q2~1J valcoven o~~~7O(2rnP1~%, využitim ‘!12~] ‘.. ‚ ‚‘ r / C ‚.. Y ‚4 ~•_;‘~ . •? C ~—‘ ‚ ‘;. . ) .- . . . ~ ‚ 200 m Příloha Č. 2- Specifikace předmětu plnění A. Žádost o pořízení změny územního plánu Statutární město Chomutov obdrželo návrh na pořízení změny Územního piánu Chomutov zkráceným způsobem. Obsahové náležitosti návrhu na změnu územního plánu zkráceným způsobem dle 5 55a odst. 2 stavebního zákona: a) Údaje umožňující identifikaci navrhovatele, včetně uvedení skutečnosti prokazující, že je oprávněn podat návrh na pořízení změny územního plánu Dle katastru nemovitostí na listu vlastnictví Č. 3704, k.ú. Chomutov I je firma KARBOSORB a.s. ‚ IČO 25615297, se sídlem Vlastina 850/36, Praha 6 vlastníkem pozemků v bývalém areálu válcoven v Chomutově b) Důvody pro pořízení změny územního plánu Předběžný záměrvlastníka, který území sanoval v době platnosti Územního plánu sídelního útvaru Chomutov Jirkov‘ je v rozporu s regulativy danými Územním plánem Chomutov, kdy předmětné pozemky se nacházejí ve funkčním využití VP. 1 — průmyslová výroba a sklady nerušící, maximální výška 12m. c) Návrh obsahu změny územního plánu Návrh změny funkčního využití na průmyslovou výrobu rušící na pozemcích p.č. 2071/2, 2071/5, 2071/6, 2085/7, 2085/18, 2085/21, 2085/29, 2100/6, 2109/4, 2109/5, 2109/6, 2113/1, 2113/2, 2113/3, 2113/4, 2113/5, 2113/6, 2113/7, 2113/8, 2113/9, 2113/10, 2113/11, 2113/12, 2113/13, 2113/14, 2113/15, 2113/16, 2113/17, 2113/18, 2113/19, 2118, 2119/2, 2119/5, 2119/6, 2119/7, 2119/8, 2119/9, 2119/145, 2126/1, 2126/2, 2127/1. Jedná se o pozemky, kdy většina je ve stavu Po demolici původních budov, které jsou navrženy pro hlavní využití pro výstavbu budov a zařízení pro výrobu, skladování a služby‘ S přípustným využitím pro související stavby a zařízení pro dopravu v klidu a stavby související dopravní a technické infrastruktury. Maximální rozsah přípustného využití do 25% podlahových ploch hlavního využití. Bude se jednat o provozy neznečišťující okolí hlukem, prachem, emisemi. Regulativy: maximální výška budov 25 m, plocha zeleně 10 %‚ koeficient zastavěnosti, koeficient podlažních ploch (projekt se přizpůsobí k nutným požadavkům územního plánu). d) Stanovisko příslušného orgánu ochrany přírody podle zákona o ochraně přírody a krajiny k navrhovanému obsahu změny územního plánu, ve kterém uvede, zda je možné vyloučit významný vliv na evropsky významnou lokalitu nebo ptačí oblast Stanovisko k návrhu dílčí změny územního plánu Chomutov podle 545i zákona č. 114/1992 Sb. O ochraně přírody a krajiny, v platném znění čj.KUUK/109952/2o19/ZPZ ze dne 16.8.2019: Navrhovaná změna nebude mít samostatně ani ve spojení s jinými záměry/ koncepcemi významný vliv na předmět ochrany nebo celistvost jednotlivých evropsky významných lokalit nebo ptačích oblastí v územní působnosti Krajského úřadu Ústeckého kraje. e) Stanovisko krajského úřadu jako příslušného úřadu k navrhovanému obsahu změny územního plánu, ve kterém i s přihlédnutím ke stanovisku orgánu ochrany přírody podle písmene d) uvede, zda má být návrh změny posuzován z hlediska vlivů na životní prostředí, případně stanoví podrobnější požadavky podle 5 lOi zákona o posuzování vlivů na životní prostředí Stanovisko k návrhu dílčí změny územního plánu Chomutov podle Sbi odst. 2 zákona č. 100/2001 Sb. O posuzování vlivů na životní prostředí a o změně některých souvisejících zákonů, v platném znění č.j‘KUUK/109952/2019/Zpz ze dne 16.8.2019: Dílčí změnu územního plánu Chomutov není nutno Dosoudit z hlediska vlivů na životní prostředí f) návrh úhrady nákladů na zpracování změny územního plánu, vyhodnocení vlivů na udržitelný rozvoj územĺ, pokud se zpracovává, vyhotovení úplného znění územního plánu po jeho změně, náklady na zpracování změn regulačních plánů touto změnou vyvolaných a vyhotovení úplného znění regulačních plánů po jejich změně, popřípadě náklady podle 5 71 odst. 7 Náklady na pořízení změny územního plánu převezme spol. Karbosorb. B. Rozhodnutí zastupitelstva o pořízení změny: Usnesení ZaMěst č. 250/19 ze dne 10.12.2019: Zastupitelstvo statutárního města Chomutova 1. Rozhoduje o pořízení Změny č. 1 územního plánu Chomutov dle 5 55a, 55b, 55c zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavebním zákon), v platném znění — zkrácený postup pořizování změny územního plánu, který spočívá v prověření úpravy regulativů pro funkční využití VP.1 na pozemcích ve vlastnictví navrhovatele KARBOSORB a.s., IČO 25615297, se sídlem Vlastina 850/36, Praha 6. Obsahem změny dále bude aktualizace zastavěného území, aktualizace územního plánu dle schválených aktualizací Zásad územního rozvoje ústeckého kraje a Politiky územního rozvoje České republiky a posouzení limitu výšky pro celý bývalý areál válcoven, úhrada nákladů na zpracování změny a vyhotovení úplného změní po jeho změně, bude plně hrazena navrhovatelem na pořízení změny územního plánu. 2. Pověřuje odbor rozvoje a investic k jednání s navrhovatelem při pořizování změny územního plánu C. Bližší specifikace předmětu plnění Zhotovitel je povinen zpracovat dokumentaci k provedení změny č. 1 územního plánu (dále jen „ZUPY‘) na základě žádosti navrhovatele a v souladu s usnesením zastupitelstva č. 250/19, a to v následujících etapách, z nichž každá bude považována za samostatnou část díla: 1) Část díla A: Návrh ZUP1: V rámci této etapy zhotovitel zpracuje návrh ZUP1 (textová část + příslušné výkresy), který v rozpracovanosti projedná s objednatelem (formou zaslání v elektronické podobě ve formátech *pdf a *doc) a podle připomínek objednatele upraví Výstupem této etapy bude zhotovitelem zpracovaný návrh ZUP1 pro veřejné projednání ve 2 paré vtištěné podobě a 2x v elektronické podobě, jehož dokončením a předáním se tato část díla považuje za provedenou 2) Část díla B: Úprava návrhu ZUP1 k projednání v zastupitelstvu V rámci této etapy zhotovitel: a) provede výklad ZUP1 na jednom veřejném projednání v termínu stanoveném objednatelem b) následně v případě potřeby na pokyn objednatele upraví návrh dle došlých stanovisek, připomínek a námitek (pokud by se mělo jednat o takové úpravy, které si vyžádají opakované veřejné projednání, nejsou takové případné úpravy součástí díla a musely by být objednány jako vícepráce), c) upravený návrh ZUP1 předá v elektronické verzi a v 1 tištěném paré objednateli (čímž bude tato část díla považována za provedenou) pro účely předložení zastupitelstvu ke schválení 3) Část díla C: Úplné znění dokumentace k ZUP1 Po schválení návrhu ZUP1 v zastupitelstvu vypracuje a předá objednateli (čímž bude tato část dna považována za provedenou): - znění zastupitelstvem schválené zun ve 2 paré vtištěné podobě a 2x v elektronické podobě na CD/DVD - úplné znění územního plánu Chomutov po zapracování ZUP1 ve 2 paré vtištěné podobě a 4x v elektronické podobě na CD/DVD, a to výrokovou část (textové část + výkresy) a z odůvodnění koordinační výkres - datový souborZupl a úplného znění územního plánu 4x v elektronické podobě na CD/DVD (datovým souborem se rozumí elektronická verze zun a úplného znění územního plánu v datovém formátu stanoveném Ústeckým krajem — viz metodika Ústeckého kraje) Zhotovitel je povinen zpracovat grafickou, obrazovou, textovou, tabulkovou a jinou dokumentaci jak v tištěné tak i v elektronické verzi, která bude zadavateli odevzdána na CD J DVD nosiči ve strojově čitelných formátech tdoc, *pdf txls, *jpg, *shp tdgn, *dwg a v datovém formátu stanoveném Ústeckým krajem (Metodika jednotného zpracování územních plánů v prostředí CAD pro Ústecký kraj v platném znění) a platnou legislativou. Elektronická podoba úplného znění územního plánu Po zapracování zun na CD/DVD musí být zabezpečena dle metodiky MMR — Metodické sdělení k poskytování úplného znění územně plánovací dokumentace čj. MMR 10730/2019-81 ze dne 8.3.2019 V průběhu provádění každé části díla je zhotovitel povinen účastnit se osobně kontrolních dnů v sídle objednatele, jejichž výsledkem bude vždy oboustranně podepsaný zápis o stavu díla a odsouhlasení navrženého řešení, a to v intervalu minimálně jednou za měsíc, případně častěji dle potřeby. Kontrolní den musí předcházet též předání a převzetí každé části díla‘ Podle potřeby a požadavků objednatele je zhotovitel povinen zúčastnit se konzultaci s relevantními subjekty, a to zejména s vedením města, se žadatelem a s dotčenými orgány státní správy. Bude-li to možné, sloučí se termín konzultace s kontrolním dnem. D. Územní rozsah změny územního plánu Dle přílohy Č. 1 ke smlouvě