Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O POSKYTNUTÍ DOTACE uzavřená na základě dohody smluvních stran nikoliv na úkor ochrany kterékoliv ze smluvních stran ve smyslu § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník") (ID 002942.0009) ČI. 1 Smluvní strany Kraj Vysočina se sídlem: Žižkova 57, 587 33 Jihlava IČO: 70890749 zastoupený: MUDr. Jiřím Běhounkem, hejtmanem kraje k podpisu smlouvy pověřena : Ing. Jana Fialová, MBA, členka rady kraje (dále jen “Kraj”) bankovní spojení: Sberbank CZ, a. s. Jihlava číslo účtu: 4050004999/6800 a THAI BOX DEVILS TŘEBÍČ z.s. se sídlem: Čeloudova 1117/56, Horka-Domky, 674 01 Třebíč IČO: 70816387 zastoupeno: Petrem Ottichem, předsedou bankovní spojení: Československá obchodní banka a.s. číslo účtu: 290737261/0300 (dále jen “Příjemce”) ČI. 2 Účel smlouvy Účelem této smlouvy je poskytnutí účelové veřejné finanční podpory z rozpočtu Kraje (dále jen „dotace") na realizaci projektu „Rekonstrukce stávajícího objektu na Sportovní centrum Třebíč", blíže specifikované v žádosti o poskytnutí dotace, která tvoří nedílnou součást této smlouvy jako Příloha č. 1 (dále jen „projekt"). ČI. 3 Závaznost návrhu 1) Doba platnosti tohoto návrhu smlouvy je omezena na 30 kalendářních dnů od prokazatelného doručení návrhu této smlouvy Příjemci. 2) Pokud tento návrh smlouvy nebude Příjemcem akceptován a podepsaný doručen na adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy v termínu podle ČI. 3 odst. 1 této smlouvy nebo v tomto termínu příjemce nepožádá o prodloužení termínu, návrh smlouvy zaniká a nárok na dotaci nevznikne. ČI. 4 Závazek Příjemce 1) Příjemce dotaci za podmínek stanovených v této smlouvě přijímá a zavazuje se, že bude projekt realizovat svým jménem, na svou vlastní odpovědnost, v souladu s právními předpisy a podmínkami této smlouvy. Strana 1 (celkem 7) 2) Příjemce se zavazuje vrátit dotaci do 15 kalendářních dnů ode dne, kdy Kraji písemně sdělí, že u projektu, který byl zrealizován, nebude nadále plnit podmínky dané touto smlouvou (udržitelnost, archivace, povinnost umožnit kontrolu, ...) na účet uvedený v záhlaví této smlouvy. ČI. 5 Dotace 1) Kraj poskytuje Příjemci na projekt dotaci ve výši 9 % z celkových uznatelných nákladů, nejvýše však 2 228 188 Kč (slovy: dva miliony dvě stě dvacet osm tisíc sto osmdesát osm korun českých). 2) Kraj poskytuje na projekt dotaci ve výši uvedené v čl. 5 odst. 1 této smlouvy, neboť Příjemce bezúplatně/za symbolickou cenu poskytne časový prostor k využití Sportovního centra Třebíč v rozsahu minimálně 4 hodin týdně střední škole či více středním školám zřizovaným Krajem Vysočina, a to konktrétně za účelem zajištění výuky tělesné výchovy po období školního vyučování v příslušném školním roce, a to nejméně po dobu 5 let. Pro tento účel uzavře s příslušnou školou či školami dohodu o využití Sportovního centra Třebíč. 3) Pro účely této smlouvy se rozumí: a) Celkové náklady projektu (objem projektu) jsou náklady tvořené součtem dotace a vlastním podílem Příjemce. b) Vlastní podíl Příjemce jsou prostředky, které mohou být tvořeny vlastními prostředky Příjemce. Celkové náklady projektu 24 757 639 Kč Výše dotace v Kč 2 228 188 Kč Výše dotace v % Vlastní podíl Příjemce v % 9 % z celkových nákladů na akci Vlastní podíl Příjemce v Kč 91 % z celkových nákladů na akci 22 529 451 Kč 4) Výše dotace uvedená v Čl. 5. odst. 1 této smlouvy je maximální. Pokud skutečné celkové náklady akce překročí celkovou výši nákladů akce uvedenou v tabulce v odst. 3, uhradí Příjemce částku tohoto překročení z vlastních zdrojů. Pokud budou skutečné celkové náklady akce nižší než výše celkových nákladů akce uvedená v tabulce v odst. 3, procentní výše dotace dle Čl. 5 odst. 3 této smlouvy se nemění, tzn., že absolutní částka dotace se úměrně sníží. V případě, že procentní výše dotace dle Čl. 5 odst. 3 této smlouvy byla zaokrouhlena, použije se pro výpočet skutečné částky dotace nezaokrouhlené procento odpovídající podílu výše dotace k celkovým nákladům akce dle Čl. 5 odst. 3. 5) Dotace je veřejnou finanční podporou ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, a vztahují se na ni všechna ustanovení tohoto zákona. 6) Souběh dotace z dalších dotačních titulů Kraje včetně Fondu Vysočiny na realizaci projektu není možný. Souběh dotace s dotacemi jiných poskytovatelů se nevylučuje. Výše poskytnutých dotací na projekt však v takovém případě nesmí přesáhnout 100 % celkových nákladů na projekt. Strana 2 (celkem 7) Čl. 6 Způsob poskytnutí dotace Dotace bude poskytnuta jednorázově bankovním převodem na účet Příjemce, a to nej později do 60 kalendářních dnů ode dne včasného, řádného a prokazatelného doručení závěrečné zprávy dle Čl. 8 písm. f) této smlouvy. V případě, že závěrečná zpráva nebude doručena dle předchozí věty nebo nebude obsahovat náležitosti dle Čl. 8 písm. f) této smlouvy, nárok na vyplacení dotace bez dalšího zaniká. Čl. 7 Podmínky použití dotace 1) Příjemce je oprávněn čerpat dotaci k realizaci projektu a povinen projekt zrealizovat nejdříve ode dne 1. 9. 2019, nej později však do 15. 3. 2021 Pouze v tomto období mohou vznikat uznatelné náklady na realizaci projektu. 2) Čerpáním dotace se pro účely této smlouvy rozumí úhrada celkových nákladů souvisejících s realizací projektu, které nejsou touto smlouvou označeny jako náklady neuznatelné. Celkové náklady projektu ve skutečné výši musí být vyúčtovány, uhrazeny a promítnuty v účetnictví Příjemce nej později do dne uvedeného v Čl. 7 odst. 1 této smlouvy. 3) Neuznatelné náklady projektu jsou: a) platby daní a poplatků státnímu rozpočtu, daň z přidané hodnoty (s výjimkou ' uvedenou v Čl. 8 písm. d) této smlouvy), platby daní a poplatků krajům, obcím a státním fondům b) alkohol a tabákové výrobky, c) náklady na nákup věcí osobní potřeby, d) úhrada úvěrů a půjček, e) penále, pokuty, náhrady škod a manka, náklady na právní spory, f) náklady na publicitu, g) dotace a dary, h) náklady na pohoštění, i) běžné provozní náklady (např. telefonní služby, energie, poplatky za připojení k síti, bankovní poplatky, ...), j) mzdové náklady, platy a ostatní osobní výdaje vč. povinného pojistného placeného zaměstnavatelem, k) drobný hmotný dlouhodobý majetek (stroje a zařízení s pořizovací hodnotou do 40 tis. Kč), l) pořízení budov a jiných staveb. 4) Uznatelné náklady projektu jsou: a) nákup služeb souvisejících s výstavbou a technickým zhodnocením nemovitostí určených pro sport a tělovýchovu, b) pořízení nového dlouhodobého hmotného majetku nezbytně nutného k provozu sportovního zařízení, c) budovy, haly a stavby Strana 3 (celkem 7) 5) V případě, že dojde k rozporu mezi Čl. 7 odst. 3) této smlouvy a Přílohou č. 1 této smlouvy, použijí se přednostně ustanovení Čl. 7 odst. 3) této smlouvy. Pokud dojde k vzájemnému rozporu mezi Čl. 7 odst. 3) a odst. 4) této smlouvy, případně nebudou některé náklady uvedeny v těchto ustanoveních, platí, že se jedná o náklady neuznatelné. 6) Vymezení neuznatelných a uznatelných nákladů dle Čl. 7 odst. 3 a odst. 4 této smlouvy vychází z definic jednotlivých položek druhového třídění rozpočtové skladby uvedených ve vyhlášce Ministerstva financí č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě. Čl. 8 Základní povinnosti Příjemce Příjemce se zavazuje: a) dotaci přijmout, b) realizovat projekt při dodržování této smlouvy a respektování zásad zdravého finančního řízení, zejména efektivnosti a hospodárnosti, c) vést účetnictví v souladu s obecně platnými předpisy, zejm. zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o účetnictví), a zajistit řádné a oddělené sledování celkových nákladů na projekt (např. analytickým účtem, účelovým znakem, střediskem, činností, ORGem apod.). Pokud Příjemce nevede účetnictví podle zákona o účetnictví, je povinen vést daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se k dotaci splňovaly náležitosti účetního dokladu ve smyslu § 11 zákona o účetnictví, a aby předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné, vedené v písemné formě chronologicky a způsobem zaručujícím jejich trvalost a aby uskutečněné příjmy a výdaje byly vedeny analyticky ve vztahu k projektu (na dokladech musí být jednoznačně uvedeno, že se vážou k projektu). Příjemce odpovídá za řádné vedení a viditelné označení prvotních účetních dokladů prokazujících celkové náklady projektu (faktury, výdajové pokladní doklady apod.) uvedením „spolufinancováno z dotace Kraje Vysočina ID 002942.0009“, d) zajistit, aby do celkových nákladů na projekt nebyly zahrnuty náklady na vlastní daně. Všechny náklady musí být kalkulovány bez daně z přidané hodnoty (dále jen ,,DPH“) v případě, kdy Příjemce je jejím plátcem. Výjimkou jsou pouze takové náklady, u nichž Příjemce nemůže uplatnit odpočet DPH na vstupu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V takovém případě může Příjemce dotaci využít i na finanční krytí takové DPH, která je účtována jako náklad. V případě aplikace režimu přenesení daňové povinnosti ve smyslu § 92e zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, uhradit DPH nejpozději do 15. 3. 2021. Úhradou DPH je v tomto případě myšlen převod na účet příslušeného Finančního úřadu nebo na zvláštní účet Příjemce, zřízený speciálně pro účely daňových záloh, e) prokázat úhradu celkových nákladů projektu, a to buď výpisem ze svého bankovního účtu (možno i výpisem z elektronického bankovnictví), nebo svými pokladními doklady, f) doručit Kraji do 15. 4. 2021 závěrečnou zprávu, která bude obsahovat: - stručný popis realizovaného projektu, - kolaudační rozhodnutí či jiný obdobný dokument, pokud je vyžadován obecně závaznými právními předpisy, - fotodokumentace zrealizovaného projektu vč. povinné publicity, - kopie účetních dokladů o výši celkových nákladů projektu a jejich úhradě, Strana 4 (celkem 7) - kopie záznamů prokazující zaúčtování a oddělené sledování celkových nákladů projektu dle Čl. 8 písm. c), např. výpisy z účetních knih, apod." - dohodu o využití sportovního centra Třebíč dle čl. 5 odst. 2 této smlouvy. g) umožnit kontrolu v souladu s Čl. 9 této smlouvy, h) po dobu, kdy je Kraj oprávněn provádět kontrolu dle Čl. 9 odst. 2) této smlouvy, archivovat následující podkladové materiály: - tuto smlouvu, - originály dokladů, prokazujících celkové náklady projektu (faktury, výdajové pokladní doklady apod.), jejich úhradu a zaúčtování, - prostou kopii závěrečné zprávy a finančního vyúčtování projektu, i) zajistit publicitu v souladu s Čl. 10 této smlouvy, j) zajistit udržitelnost projektu v souladu s Čl. 11 této smlouvy, k) vrátit na účet uvedený v záhlaví této smlouvy celou částku dotace v případě, že dojde do doby uplynutí doby udržitelnosti dle Čl. 11 této smlouvy k přeměně nebo zrušení Příjemce s likvidací (§ 10a odst. 5 písm. k) zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů), bez předchozího souhlasu Kraje, a to do 15 kalendářních dnů ode dne rozhodnutí Příjemce o přeměně nebo zrušení s likvidací. Čl. 9 Kontrola 1) Kraj je oprávněn provádět kontrolu plnění této smlouvy a finanční kontrolu ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „kontrola"). 2) Kraj je oprávněn provádět kontrolu v průběhu realizace projektu i po jejím dokončení, a to po dobu deseti let počítaných od 1. ledna roku následujícího po roce, v němž měla být splněna poslední z povinností stanovených Čl. 8 písm. a) - písm. f) a písm. i) - písm. k) této smlouvy. 3) Příjemce je povinen poskytnout součinnost při výkonu kontrolní činnosti dle Čl. 9 této smlouvy. Čl. 10 Publicita 1) Příjemce je povinen v případě informování sdělovacích prostředků o projektu uvést fakt, že projekt byl podpořen Krajem. Příjemce dotace je povinen prezentovat Kraj v následujícím rozsahu a to nejméně po dobu 10 let ode dne podpisu této smlouvy oprávněnými zástupci obou smluvních stran: a) oficiální pozvání zástupců Kraje na slavnostní otevření sportovního centra; b) sponzorský vzkaz na materiálech (pozvánky, plakáty, atd.) vztahujících se ke slavnostnímu otevření; c) sponzorský vzkaz umístěný u hlavního vchodu do budovy sportovního centra nebo v jeho bezprostřední blízkosti. Konkrétní rozměry a přesné umístění sponzorského vzkazu u vchodu bude Příjemce konzultovat s Krajem a upraví ho dle požadavků Kraje; Strana 5 (celkem 7) d) umístění sponzorského vzkazu Kraje Vysočina na prominentním a viditelném místě sportovního centra (např. na stěnách, sportovní ploše); e) sponzorský vzkaz Kraje na webových stránkách sportovního centra nebo jejího provozovatele; f) v případě, že ve sportovním centru bude projekční plocha - umožnění prezentace Kraje během všech akcí, které se v objektu budou konat. g) v případě, že je akce prezentována na sociálních sítích (např. Facebook), propagace Kraje Vysočina na stránce (profilu) formou umístění aktivního odkazu nebo adresy (např. www.facebook.com/vysocinakraj), 2) Příjemce je povinen předložit rozsah prezentace „Sponzorského vzkazu Kraje Vysočina" ke schválení Kraji, případně upravit návrh podle námitek Kraje a předložit ho Kraji ke konečnému schválení. 3) „Logotyp Kraje Vysočina" je ochrannou známkou, která požívá ochrany podle zákona č. 441/2003 Sb., o ochranných známkách a o změně zákona č. 6/2002 Sb. o soudech, soudcích, přísedících a státní správě soudů a o změně některých dalších zákonů (zákon o soudech a soudcích), ve znění pozdějších předpisů, (zákon o ochranných známkách), ve znění pozdějších předpisů. Příjemce je tímto oprávněn logo Kraje v souladu s touto smlouvou použít. Čl. 11 Udržitelnost akce Příjemce je povinen nakládat po dobu deseti let ode dne nabytí platnosti této smlouvy s veškerým majetkem podpořeným v rámci projektu dle této smlouvy v souladu se zaměřením projektu, s péčí řádného hospodáře a nezatěžovat tento majetek ani jeho část žádnými věcnými právy třetích osob, včetně zástavního práva bez vědomí a předchozího písemného souhlasu Kraje. Příjemce nesmí majetek pořízený z poskytnuté dotace po dobu deseti let od nabytí platnosti této smlouvy převést na jinou osobu výjimkou převodů tohoto majetku mezi příspěvkovou organizací a svým zřizovatelem. Po stejnou dobu nesmí Příjemce majetek investičního charakteru či jeho část podpořenou z dotace prodat či darovat bez vědomí a předchozího písemného souhlasu Kraje. Čl. 12 Důsledky porušení povinností Příjemce 1) V případě, že se Příjemce dopustí porušení rozpočtové kázně ve smyslu zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, bude postupováno dle ustanovení tohoto zákona. 2) V případě, že dotace ještě nebyla vyplacena, smlouva bez dalšího zaniká, a to ke dni rozhodnutí Příjemce o přeměně nebo zrušení s likvidací, pokud nebylo mezi smluvními stranami dodatkem této smlouvy dohodnuto jinak. Čl. 13 Závěrečná ujednání Strana 6 (celkem 7) 1) Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti dnem uveřejnění smlouvy v informačním systému veřejné správy - Registru smluv. 2) Kontaktní osobou Kraje oprávněnou a povinnou poskytovat Příjemci veškerou nezbytnou součinnost dle této smlouvy je Ing. Milan Kastner, tel: 564 602 971, email: kastner.m@kr-vysocina.cz. 3) Jakékoli změny této smlouvy lze provádět pouze formou písemných postupně číslovaných dodatků na základě dohody obou smluvních stran, s výjimkou změny Čl. 1 a Čl. 13 odst. 2) této smlouvy. Změnu identifikačních údajů Příjemce uvedených v Čl. 1 této smlouvy je oprávněn provést Příjemce jednostranně s tím, že tuto změnu je povinen oznámit Kraji. Změnu Čl. 13 odst. 3) této smlouvy je oprávněn provést Kraj jednostranně s tím, že tuto změnu je povinen oznámit Příjemci. Změny v realizaci projektu uvedené ve Čl. 2 této smlouvy, které zásadním způsobem mění zaměření projektu, blíže specifikovaného v žádosti o poskytnutí dotace, není možné povolit. 4) Vztahy touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 5) Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru Kraje Příjemce výslovně prohlašuje, že je s touto skutečností obeznámen a souhlasí se zveřejněním celého textu této smlouvy včetně podpisů. Smluvní strany se zavazují, že obchodní a technické informace, které jim byly svěřeny druhou stranou, nezpřístupní třetím osobám bez písemného souhlasu druhé strany a nepoužijí tyto informace k jiným účelům, než je plnění podmínek této smlouvy. 6) Smluvní strany se dohodly, že zákonnou povinnost dle § 5 odst. 2 zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) splní Kraj. 7) Tato smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno je určeno pro Kraj a druhé pro Příjemce. Každá ze smluvních stran obdrží po jednom vyhotovení smlouvy. 8) Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva byla sepsána na základě pravdivých údajů, podle jejich svobodné a vážné vůle, a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. 9) Nedílnou součástí této smlouvy jsou: Příloha č. 1 - Žádost o podporu projektu ze dne 19. 3. 2020. 10) O poskytnutí dotace dle této smlouvy rozhodlo Zastupitelstvo Kraje Vysočina dne 16. 6. 2020 usnesením č. 0324/04/2020/ZK. V dne ú V Jihlavě dne....... Q-. 07. 2020 členka Rady Kraje Vysočiny Strana 7 (celkem 7) KUJIP81CAE4V ŽÁDOST O DOTACI NA PROJEKT Podle § 10a odst, 3 zákona 250/2000 Sb. lze dotaci poskytnout na základě žádosti o poskytnutí dotace prostřednictvím veřejnoprávní smlouvy (dále jen „žádost"), popřípadě na základě povinnosti vyplývající ze zvláštního právního předpisu; žádost obsahuje alespoň a) jméno a příjmení, datum narozeni a adresu bydliště žadatele o dotaci nebo návratnou finanční výpomoc, je-li žadatel fyzickou osobou, a je-li tato fyzická osoba podnikatelem, také identifikační číslo osoby, bylo-li přiděleno, nebo, je-li žadatel právnickou osobou, název, popřípadě obchodní firmu, sídlo a identifikační číslo osoby, bylo-li přiděleno, b) požadovanou částku, e) účel, na který žadatel chce dotaci nebo návratnou finanční výpomoc použít, d) dobu, v níž má být dosaženo účelu, u návratné finanční výpomocí i lhůty pro navráceni poskytnutých peněžních prostředků a výši jednotlivých splátek, e) odůvodnění žádosti, f) je-lí žadatel právnickou osobou, identifikaci 1. osob zastupujících právnickou osobu s uvedením právního důvodu zastoupení, 2. osob s podílem v této právnické osobě, 3. osob, v nichž má přímý podíl, a o výši tohoto podílu, g) seznam případných příloh žádosti, h) den vyhotoveni žádosti a podpis osoby zastupující žadatele, v případě zastoupení na základě plné moci i plnou moc, 1. Základná Informace Název projektu; Rekonstrukce stávajícího objektu se změnou užívání na Sportovní centrum Třebíč , MístojrealIzacérisrojeMttif;; Třebíč, ul. Kubišova 1231/53 Přípravné práce projektu, stavební povolení - rok 2019 rTermín realizace: Realizace stavby - průběh roku 2020 Kolaudační řízení - začátek roku 2021 Termín konání. Vznik a realizace Uznatelné náklady: od 01.09.2019-28,02,2021 úhrady uznatelných nákladů. www.sctrebic.cz (zaregistrovaná doména) Webové stránky projektu: | KRAj VYSOČINA SS° 1 9 “03- 2020 i Bližší p©pis: projektu: Sportovní klub THAI BOX DEVILS TŘEBÍČ z.s. plánuje Podrobnější pbpiš: prójekíúl Kíájskpa: v roce 2020 zrealizovat projekt „Rekonstrukce stávajícího místníTóžšáH ážaměřeW projektů objektu se změnou užívání na Sportovní centrum Třebíč", piá^ě^akupha,/vp|ítt,: Cílem tohoto projektu je zrekonstruování stávajícího objektu (bývalá kotelna) na ulici Kubišova v Třebíči, jež má náš klub ve dlouhodobém pronájmu od Města Třebíč. Pronajatá budova je však momentálně nezpůsobilá k užívání, a proto je nutná kompletní rekonstrukce objektu s nástavbou jednoho nadzemního podlaží se změnou užívání na Sportovní centrum Třebíč, Celkové stavební úpravy budou realizovány za účelem vybudování a provozování tělocvičny pro bojové sporty včetně speciální části pro kruhové a silové tréninky, horolezecké stěny, kardío zóny, masérny, a to včetně potřebného sociálního zázemí nejen pro členy třebíčského klubu sídlícího na území Kraje Vysočina, ale také pro spolupracující subjekty a veřejnost. Nezbytnou součástí celého projektu bude také možnost rozšíření výuky tělesné výchovy sousedící Střední školy stavební Třebíč, jejíž žáci dle smluvně dohodnutého konceptu budou mít zajištěny svoje hodiny pro sportovní aktivity (20 hodin měsíčně pro 370 žáků), které nejsou schopní nejen z kapacitních důvodů, ale také díky vybavenosti svým studentům ve vlastních prostorách zajistit. Totéž platí a je smluvně dohodnuto s Mateřskou školkou Číyřllstek Třebíč, která nedisponuje žádným cvičebním prostorem pro své děti předškolního věku a musí tedy pro potřeby pohybových aktivit docházet s dětmi do jiných, zajištěných prostor mimo MŠ. Vzhledem ke skutečnosti, že předmětný stávající objekt je součástí celé sestavy budov MŠ, vybízí se naprostá výhoda vzájemného propojení s cílem tělesné výchovy dětí, které by nemusely ani opustit svá zařízení pro potřeby sportovních aktivit. Dalším smluvním subjektem pro využití nového sportovního centra je oddíl TJ Alpin Třebíč, jehož hlavní činností je horolezectví. Výstavbou venkovní lezecké stěny se tak nabízí možnost rozšíření jejich stávající stěny o novou a modernější plochu. Tato horolezecká stěna bude samozřejmě přístupna i široké veřejnosti, V případě otevření nových prostor a modernizace tréninkového zázemí s rozšířením cvičební plochy se otevírají další možnosti propojení organizovaného i rekreačního sportu pod jednou střechou. Klub Thaibox Devils Třebíč je jedním z vybraných členských spolků České Muaythai Asociace, z,s, (národního svazu) jako SCM pro přípravu talentované mládeže v muaythai, neboť předseda klubu Petr Ottich, držíte! licence trenéra muaythai II.třídy při FTVS UK, je hlavním metodikem svazové reprezentace pro talentovanou mládež. Po realizaci projektu plánuje národní svaz vyčlenit novou tělocvičnu klubu Thaibox Devils Třebíč jako vlajkovou loď celé asociace pro přípravu nejen talentované mládeže, ale celého týmu národní reprezentace, Rekonstrukce objektu bývalé kotelny by taktéž výrazně přispěla k oživení okolí sídliště a svými aktivitami nabídla své služby novým, potencionálním sportovcům z řad široké veřejnosti a hlavně by naplnila myšlenku Národní sportovní agentury - naučme děti milovat pohyb. Účel, na který žadatel chce : Případná dotace poskytnutá ze strany Kraje Vysočina by dotaci použít: byla využita na úhradu nákladů spojených s realizací projektu. Popis výchozí situace, která vede k podání žádosti včetně informace o THAI BOX DEVILS TŘEBÍČ z.s. je organizací, která se tom, zda žadatel žádal o prostředky od roku 2000 zabývá celoroční výukou bojového umění ; na itěfto ptdlěktýrářhciiiprdgrárh^i i: muaythai (thajský box) a MMA (smíšená bojová umění) jak Fondu Vysočiny, jaké jiné dotační pro dětí, tak i dospělé a poskytuje jim sportovní vyžití v těchto tituly byly využity (od Kraje Vysočina sportovních odvětvích. Naši cílovou skupinou jsou nejen děti nebo i programů EU); zda žadatel z města Třebíč a přilehlých oblastí, ale díky deficitu dalšího žádal o finanční dotaci od města sportovního klubu propagujícího společně thajský box a (obce) nebo MŠMT a pokud ano, v MMA i zájemci z území celého kraje. Náš klub je jedním jaké výši, v případě, že nebylo z největších spolků provozujících společně na závodní úrovni požádáno, proč? muaythai a MMA v kraji Vysočina, Primárně se věnujeme dětem od 6-ti let a mládeži. V současné době provozuje svoji sportovní činnost oddíl Thai Box Devils Třebíč v ZŠ Kpt. Jaroše v Třebíči, kde si před 14-ti lety vybudoval tělocvičnu speciálně pro bojové sporty, i zásluhou uznání muaythai jako olympijského sportu Mezinárodním olympijským výborem v roce 2016 zájem o tento druh bojového umění především u dětí výrazně roste, a tudíž zajištění vhodných personálních i materiálních podmínek je pro spolek stáie-složitější, Stávající cvičební prostory jsou v posledních 3 letech pro klub svou veiikosti a následným stavem nevyhovující. Tato skutečnost donutila vedení oddílu k pronajmutí nového prostoru, tzv, objektu bývalé kotelny, od města Třebíč. Pronajatá budova je však momentálně nezpůsobilá k užívání, a proto je nutná kompletní rekonstrukce objektu s nástavbou jednoho nadzemního podlaží se změnou užívání na Sportovní centrum Třebíč. Pro uskutečnění tohoto investičního záměru byla naším klubem podána na Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Žádost o investiční dotaci v rámci Výzvy V5 - Podprogram 133D531. Podle projektové dokumentace, investičního záměru, rozpočtu a pravomocného stavebního povoleni, jež byly spolu s žádostí o dotaci na MŠMT předloženy, byly náklady uvedené akce vyčísleny ve výši 27 324 086 Kč vč. DPH. /Klub THAI BOX DEVILS TŘEBÍČ z.s. není plátcem DPH/, Ze strany MŠMT nám byl již doručen dokument, z něhož je zřejmé, že je projekt „Rekonstrukce stávajícího objektu se změnou užívání na Sportovní centrum Třebíč" schválen a navržen k financování v rámci uvedené výzvy V5. Dotace ze strany MŠMT bude činit max. 70% celkových nákladů akce, Zároveň se na základě této žádosti obracíme na Kraj Vysočina o zajištění finanční podpory této akce. Za účelem dofinancování nákladů spojených s realizací projektu bude také podána žádost o poskytnutí dotace z rozpočtu města Třebíč. ■!.-ri-:':;; ?Identifikace žadatele1: ^ v Název subjektu dle registru THAI BOX DEVILS TŘEBÍČ z.s. ekonomických subjektů: Sídlo: Čeloudova 1117/56, 674 01 Třebíč Právní subjektivita žadatele: 70816387 spolek i (k žádostí přiložte kopli dokladu o právní Československá obchodní banka, a.s. šibifektivitěJáiSíélfe) ■ ■: ■ 263714216/0300 1. Podvojné účetnictví Bankovní ústav: -SrBaňové-evidenee... ^Uplatňování flákiadú-formou paušálu-- Číslo bankovního účtu: NE Petr Ottich, Čeloudova 1117/56, 674 01 Třebíč Způsob vedení účetnictví: (nehodící se škrtněte) — Plátce DPH: (ANO/NE) Osoba oprávněná jednat jrttitiftti; spdfečhosti:: ; - (statutární zástupce die obchodního Tělsířitti/i/'//// :!'7; Kontaktní osoba a adresa: (pokud se liší od osoby oprávněné a ■Telefdhlv;;;' +420 777 172230 Bitáíl::: V petrottich@wfca-czech.cz 1) Výpis z veřejného rejstříku (seznam všech dokladů, které 2) Čestné prohlášení žadatele jsou k žádosti přiloženy) 3) Doložení náležitosti ;čEtKOVÝ tsží&cM^rdieMtyiipsldžkovávřOžVáhá: výiáiů:á:MíittůiV KČ7 / Výdaje Příjmy Případná dotace Kraje Vysočina: 5 000 000 Kč Soupis stavebních prací, dodávek a služeb Vlastní zdroje: 22 324 086 Kč, z toho: - HSV, PSV, MON, vedlejší náklady, ostatní - Dotace MŠMT: max. 19 126 860 Kč náklady související s realizací projektu Celková výše příjmů: 27 324 086 Kč Celková výše výdajů: 27 324 086 Kč Dotace Vlastní prostředky (jsou prostředky, které mohou být tvořeny vlastními prostředky žadatele i sdruženými prostředky z jiných zdrojů (dotace, granty, dary). Žadatel musí být schopen prokázat jejich výši.) 2, Bližší informace o použiti dotace od Kraje Vysočina Konkretizace jednotlivých částí projektu, na kterou je dotace požadována Použití požadované dotace od Kraje Vysočina._____ ___________________ _ Výčet NEUZNATELNYCH nákladů: Název nákladu (položka) výše v Kč * mzdové náklady (výdaje) a ostatní Výčet nákladů, které budou zcela nebo částečně osobní náklady (výdaje) a náklady hrazeny z dotace od Kraje Vysočina, (výdaje) na sociální a zdravotní Z celkového rozpočtu v bodě 1. Základní Informace - této žádosti můžete vyčlenit jednu či více položek pojištění organizátora a jeho uznatelných nákladů, a to vjejich plné výši. Tyto zaměstnanců nesouvisejících s vyčleněně výdaje budou ve vztahu k dotaci Kroje realizací projektu, Vysočina brányjako celkově náklady, které je nutné pň • náklady (výdaje) na pohoštění vyúčtováni prokázat * běžné provozní náklady (výdaje) (např. telefonní služby, energie, poplatky za připojení k sítí, poštovné, balné, doprava, bankovní poplatky,.... ,) Stavební práce, dodávky a služby spojené • náklady (výdaje) na nákup věcí osobní s realizací projektu ve výši 5 000 000 Kč potřeby, které nesouvisejí s realizaci projektu, • úhrada úvěrů a půjček * penále, pokuty * náhrady škod a manka * zálohové platby neuhrazené a nevyúčtované v době realizace akce » náklady (výdaje) na právní spory « náklady (výdaje) na publicitu • daně, dotace a dary 1. Požadovaná výše dotace od Kraje 5 000 000 Kč Vysočina v Kč 27 324 086 Kč Celkově náklady projektu (objem 18,3% z celkových nákladů na projekt 2. projektu) jsou náklady tvořené součtem 22 324 086 Kč dotace a vlastními prostředky žadatele 81,7% z celkových nákladů na projekt Požadovaná výše dotace od Kraje Vysočina v % (souběh dotace s dotacemi 3. jiných poskytovatelů se nevylučuje. Výše poskytnutých dotací na projekt však v takovém případě nesmí přesáhnout 100 % celkových nákladů na projekt. Vlastní podíl žadatele v Kč (jsou prostředky, které mohou být tvořeny 4. vlastními prostředky žadatele i sdruženými prostředky z jiných zdrojů (dotace, granty, dary). Žadatel musí být schopen prokázat jejich výší.) 5. Vlastní podíl žadatele v % Kroj Vysocí Žadatel je povinen dodržet podíl vlastních prostředků na realizaci projektu (tj. řádek 4 a 5 výše uvedené tabulky), V Třebíči dne 17,03.2020 /TŘEBÍČ t,a* Čatoudova 11 w/56 '4 01 Třebífi Petr Ottich, předseda razítko a podpis atu|ámíji6 zástupce žadatele V případě zastoupení statutára na základě plné moci je třeba plnou moc přiložit.