Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13390460: Smlouva o poskytnutí dotace ID O02942.0009 - Rekonstrukce stávajícího

Příloha KUJIP01C3F7O.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O POSKYTNUTÍ DOTACE
uzavřená na základě dohody smluvních stran nikoliv na úkor ochrany kterékoliv ze smluvních

             stran ve smyslu § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
                      ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník")

                             (ID 002942.0009)

                                        ČI. 1
                                 Smluvní strany

Kraj Vysočina

se sídlem:             Žižkova 57, 587 33 Jihlava

IČO:                   70890749

zastoupený:            MUDr. Jiřím Běhounkem, hejtmanem kraje

k podpisu smlouvy pověřena : Ing. Jana Fialová, MBA, členka rady kraje

(dále jen “Kraj”)

bankovní spojení:      Sberbank CZ, a. s. Jihlava

číslo účtu:            4050004999/6800

a

THAI BOX DEVILS TŘEBÍČ z.s.

se sídlem:             Čeloudova 1117/56, Horka-Domky, 674 01 Třebíč

IČO:                   70816387

zastoupeno:            Petrem Ottichem, předsedou

bankovní spojení:      Československá obchodní banka a.s.

číslo účtu:            290737261/0300

(dále jen “Příjemce”)

                                       ČI. 2
                                 Účel smlouvy

Účelem této smlouvy je poskytnutí účelové veřejné finanční podpory z rozpočtu Kraje (dále
jen „dotace") na realizaci projektu „Rekonstrukce stávajícího objektu na Sportovní centrum
Třebíč", blíže specifikované v žádosti o poskytnutí dotace, která tvoří nedílnou součást této
smlouvy jako Příloha č. 1 (dále jen „projekt").

                                      ČI. 3
                             Závaznost návrhu

1) Doba platnosti tohoto návrhu smlouvy je omezena na 30 kalendářních dnů
       od prokazatelného doručení návrhu této smlouvy Příjemci.

2) Pokud tento návrh smlouvy nebude Příjemcem akceptován a podepsaný doručen
       na adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy v termínu podle ČI. 3 odst. 1 této smlouvy
       nebo v tomto termínu příjemce nepožádá o prodloužení termínu, návrh smlouvy zaniká
       a nárok na dotaci nevznikne.

                                                           ČI. 4
                                                 Závazek Příjemce

1) Příjemce dotaci za podmínek stanovených v této smlouvě přijímá a zavazuje
       se, že bude projekt realizovat svým jménem, na svou vlastní odpovědnost, v souladu
       s právními předpisy a podmínkami této smlouvy.

                             Strana 1 (celkem 7)
2) Příjemce se zavazuje vrátit dotaci do 15 kalendářních dnů ode dne, kdy Kraji písemně
       sdělí, že u projektu, který byl zrealizován, nebude nadále plnit podmínky dané touto
       smlouvou (udržitelnost, archivace, povinnost umožnit kontrolu, ...) na účet uvedený
       v záhlaví této smlouvy.

                              ČI. 5
                             Dotace

1) Kraj poskytuje Příjemci na projekt dotaci ve výši 9 % z celkových uznatelných nákladů,
       nejvýše však 2 228 188 Kč (slovy: dva miliony dvě stě dvacet osm tisíc sto osmdesát
       osm korun českých).

2) Kraj poskytuje na projekt dotaci ve výši uvedené v čl. 5 odst. 1 této smlouvy, neboť
       Příjemce bezúplatně/za symbolickou cenu poskytne časový prostor k využití
       Sportovního centra Třebíč v rozsahu minimálně 4 hodin týdně střední škole či více
       středním školám zřizovaným Krajem Vysočina, a to konktrétně za účelem zajištění
       výuky tělesné výchovy po období školního vyučování v příslušném školním roce, a to
       nejméně po dobu 5 let. Pro tento účel uzavře s příslušnou školou či školami dohodu o
       využití Sportovního centra Třebíč.

3) Pro účely této smlouvy se rozumí:
       a) Celkové náklady projektu (objem projektu) jsou náklady tvořené součtem dotace
            a vlastním podílem Příjemce.
       b) Vlastní podíl Příjemce jsou prostředky, které mohou být tvořeny vlastními
            prostředky Příjemce.

Celkové náklady projektu                                                   24 757 639 Kč
Výše dotace v Kč                                                             2 228 188 Kč
Výše dotace v %
Vlastní podíl Příjemce v %                         9 % z celkových nákladů na akci
Vlastní podíl Příjemce v Kč                       91 % z celkových nákladů na akci

                                                                           22 529 451 Kč

4) Výše dotace uvedená v Čl. 5. odst. 1 této smlouvy je maximální. Pokud skutečné
       celkové náklady akce překročí celkovou výši nákladů akce uvedenou v tabulce
       v odst. 3, uhradí Příjemce částku tohoto překročení z vlastních zdrojů. Pokud budou
       skutečné celkové náklady akce nižší než výše celkových nákladů akce uvedená
       v tabulce v odst. 3, procentní výše dotace dle Čl. 5 odst. 3 této smlouvy se nemění,
       tzn., že absolutní částka dotace se úměrně sníží. V případě, že procentní výše dotace
       dle Čl. 5 odst. 3 této smlouvy byla zaokrouhlena, použije se pro výpočet skutečné

       částky dotace nezaokrouhlené procento odpovídající podílu výše dotace k celkovým
       nákladům akce dle Čl. 5 odst. 3.

5) Dotace je veřejnou finanční podporou ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční
       kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve
       znění pozdějších předpisů, a vztahují se na ni všechna ustanovení tohoto zákona.

6) Souběh dotace z dalších dotačních titulů Kraje včetně Fondu Vysočiny na realizaci
       projektu není možný. Souběh dotace s dotacemi jiných poskytovatelů se nevylučuje.
       Výše poskytnutých dotací na projekt však v takovém případě nesmí přesáhnout 100 %
       celkových nákladů na projekt.

                             Strana 2 (celkem 7)
                                                           Čl. 6
                                           Způsob poskytnutí dotace

Dotace bude poskytnuta jednorázově bankovním převodem na účet Příjemce, a to nej později
do 60 kalendářních dnů ode dne včasného, řádného a prokazatelného doručení závěrečné
zprávy dle Čl. 8 písm. f) této smlouvy. V případě, že závěrečná zpráva nebude doručena dle
předchozí věty nebo nebude obsahovat náležitosti dle Čl. 8 písm. f) této smlouvy, nárok na
vyplacení dotace bez dalšího zaniká.

                                                           Čl. 7
                                             Podmínky použití dotace

1) Příjemce je oprávněn čerpat dotaci k realizaci projektu a povinen projekt zrealizovat
       nejdříve ode dne 1. 9. 2019, nej později však do 15. 3. 2021 Pouze v tomto období
       mohou vznikat uznatelné náklady na realizaci projektu.

2) Čerpáním dotace se pro účely této smlouvy rozumí úhrada celkových nákladů
        souvisejících s realizací projektu, které nejsou touto smlouvou označeny jako náklady
        neuznatelné. Celkové náklady projektu ve skutečné výši musí být vyúčtovány,
        uhrazeny a promítnuty v účetnictví Příjemce nej později do dne uvedeného v Čl. 7 odst.
        1 této smlouvy.

3) Neuznatelné náklady projektu jsou:
            a) platby daní a poplatků státnímu rozpočtu, daň z přidané hodnoty (s výjimkou
           ' uvedenou v Čl. 8 písm. d) této smlouvy), platby daní a poplatků krajům, obcím
                a státním fondům
            b) alkohol a tabákové výrobky,
            c) náklady na nákup věcí osobní potřeby,
            d) úhrada úvěrů a půjček,
            e) penále, pokuty, náhrady škod a manka, náklady na právní spory,
           f) náklady na publicitu,
            g) dotace a dary,
            h) náklady na pohoštění,
            i) běžné provozní náklady (např. telefonní služby, energie, poplatky za připojení
               k síti, bankovní poplatky, ...),
           j) mzdové náklady, platy a ostatní osobní výdaje vč. povinného pojistného
               placeného zaměstnavatelem,
            k) drobný hmotný dlouhodobý majetek (stroje a zařízení s pořizovací hodnotou do
               40 tis. Kč),
            l) pořízení budov a jiných staveb.

4) Uznatelné náklady projektu jsou:
           a) nákup služeb souvisejících s výstavbou a technickým zhodnocením nemovitostí
               určených pro sport a tělovýchovu,
           b) pořízení nového dlouhodobého hmotného majetku nezbytně nutného k provozu
               sportovního zařízení,
           c) budovy, haly a stavby

                                                 Strana 3 (celkem 7)
5) V případě, že dojde k rozporu mezi Čl. 7 odst. 3) této smlouvy a Přílohou č. 1 této
       smlouvy, použijí se přednostně ustanovení Čl. 7 odst. 3) této smlouvy. Pokud dojde
       k vzájemnému rozporu mezi Čl. 7 odst. 3) a odst. 4) této smlouvy, případně nebudou
       některé náklady uvedeny v těchto ustanoveních, platí, že se jedná o náklady
       neuznatelné.

6) Vymezení neuznatelných a uznatelných nákladů dle Čl. 7 odst. 3 a odst. 4 této smlouvy
       vychází z definic jednotlivých položek druhového třídění rozpočtové skladby uvedených
       ve vyhlášce Ministerstva financí č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě.

                                                           Čl. 8
                                         Základní povinnosti Příjemce

Příjemce se zavazuje:
       a) dotaci přijmout,
       b) realizovat projekt při dodržování této smlouvy a respektování zásad zdravého
            finančního řízení, zejména efektivnosti a hospodárnosti,
       c) vést účetnictví v souladu s obecně platnými předpisy, zejm. zákonem č. 563/1991
            Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o účetnictví),
            a zajistit řádné a oddělené sledování celkových nákladů na projekt (např.
            analytickým účtem, účelovým znakem, střediskem, činností, ORGem apod.).
            Pokud Příjemce nevede účetnictví podle zákona o účetnictví, je povinen vést
            daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění
            pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se k dotaci
            splňovaly náležitosti účetního dokladu ve smyslu § 11 zákona o účetnictví, a aby
            předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné, vedené v písemné
            formě chronologicky a způsobem zaručujícím jejich trvalost a aby uskutečněné
            příjmy a výdaje byly vedeny analyticky ve vztahu k projektu (na dokladech musí být
            jednoznačně uvedeno, že se vážou k projektu). Příjemce odpovídá za řádné vedení
            a viditelné označení prvotních účetních dokladů prokazujících celkové náklady
            projektu (faktury, výdajové pokladní doklady apod.) uvedením „spolufinancováno
            z dotace Kraje Vysočina ID 002942.0009“,
       d) zajistit, aby do celkových nákladů na projekt nebyly zahrnuty náklady na vlastní
            daně. Všechny náklady musí být kalkulovány bez daně z přidané hodnoty (dále jen
            ,,DPH“) v případě, kdy Příjemce je jejím plátcem. Výjimkou jsou pouze takové
            náklady, u nichž Příjemce nemůže uplatnit odpočet DPH na vstupu podle zákona
            č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.
            V takovém případě může Příjemce dotaci využít i na finanční krytí takové DPH,
            která je účtována jako náklad. V případě aplikace režimu přenesení daňové
            povinnosti ve smyslu § 92e zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve
            znění pozdějších předpisů, uhradit DPH nejpozději do 15. 3. 2021. Úhradou DPH je
            v tomto případě myšlen převod na účet příslušeného Finančního úřadu nebo na
            zvláštní účet Příjemce, zřízený speciálně pro účely daňových záloh,
       e) prokázat úhradu celkových nákladů projektu, a to buď výpisem ze svého
            bankovního účtu (možno i výpisem z elektronického bankovnictví), nebo svými
            pokladními doklady,
       f) doručit Kraji do 15. 4. 2021 závěrečnou zprávu, která bude obsahovat:
            - stručný popis realizovaného projektu,
            - kolaudační rozhodnutí či jiný obdobný dokument, pokud je vyžadován obecně
              závaznými právními předpisy,
            - fotodokumentace zrealizovaného projektu vč. povinné publicity,
            - kopie účetních dokladů o výši celkových nákladů projektu a jejich úhradě,

                                                 Strana 4 (celkem 7)
            - kopie záznamů prokazující zaúčtování a oddělené sledování celkových nákladů
               projektu dle Čl. 8 písm. c), např. výpisy z účetních knih, apod."

            - dohodu o využití sportovního centra Třebíč dle čl. 5 odst. 2 této smlouvy.
       g) umožnit kontrolu v souladu s Čl. 9 této smlouvy,
       h) po dobu, kdy je Kraj oprávněn provádět kontrolu dle Čl. 9 odst. 2) této smlouvy,

            archivovat následující podkladové materiály:
            - tuto smlouvu,
            - originály dokladů, prokazujících celkové náklady projektu (faktury, výdajové

               pokladní doklady apod.), jejich úhradu a zaúčtování,
            - prostou kopii závěrečné zprávy a finančního vyúčtování projektu,
       i) zajistit publicitu v souladu s Čl. 10 této smlouvy,
       j) zajistit udržitelnost projektu v souladu s Čl. 11 této smlouvy,
       k) vrátit na účet uvedený v záhlaví této smlouvy celou částku dotace v případě, že
            dojde do doby uplynutí doby udržitelnosti dle Čl. 11 této smlouvy k přeměně nebo
            zrušení Příjemce s likvidací (§ 10a odst. 5 písm. k) zákona č. 250/2000 Sb.,
            o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů), bez předchozího souhlasu Kraje, a
            to do 15 kalendářních dnů ode dne rozhodnutí Příjemce o přeměně nebo zrušení
            s likvidací.

                                                           Čl. 9
                                                        Kontrola

1) Kraj je oprávněn provádět kontrolu plnění této smlouvy a finanční kontrolu ve smyslu
       zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých
       zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „kontrola").

2) Kraj je oprávněn provádět kontrolu v průběhu realizace projektu i po jejím dokončení,
       a to po dobu deseti let počítaných od 1. ledna roku následujícího po roce, v němž měla
       být splněna poslední z povinností stanovených Čl. 8 písm. a) - písm. f) a písm. i) -
       písm. k) této smlouvy.

3) Příjemce je povinen poskytnout součinnost při výkonu kontrolní činnosti dle Čl. 9 této
       smlouvy.

                                                             Čl. 10
                                                        Publicita

1) Příjemce je povinen v případě informování sdělovacích prostředků o projektu uvést
       fakt, že projekt byl podpořen Krajem.

Příjemce dotace je povinen prezentovat Kraj v následujícím rozsahu a to nejméně po dobu
10 let ode dne podpisu této smlouvy oprávněnými zástupci obou smluvních stran:

              a) oficiální pozvání zástupců Kraje na slavnostní otevření sportovního centra;

               b) sponzorský vzkaz na materiálech (pozvánky, plakáty, atd.) vztahujících se ke
                   slavnostnímu otevření;

              c) sponzorský vzkaz umístěný u hlavního vchodu do budovy sportovního centra
                   nebo v jeho bezprostřední blízkosti. Konkrétní rozměry a přesné umístění
                   sponzorského vzkazu u vchodu bude Příjemce konzultovat s Krajem a upraví
                   ho dle požadavků Kraje;

                                                 Strana 5 (celkem 7)
              d) umístění sponzorského vzkazu Kraje Vysočina na prominentním a viditelném
                   místě sportovního centra (např. na stěnách, sportovní ploše);

              e) sponzorský vzkaz Kraje na webových stránkách sportovního centra nebo
                   jejího provozovatele;

              f) v případě, že ve sportovním centru bude projekční plocha - umožnění
                   prezentace Kraje během všech akcí, které se v objektu budou konat.

              g) v případě, že je akce prezentována na sociálních sítích (např. Facebook),
                    propagace Kraje Vysočina na stránce (profilu) formou umístění aktivního
                   odkazu nebo adresy (např. www.facebook.com/vysocinakraj),

2) Příjemce je povinen předložit rozsah prezentace „Sponzorského vzkazu Kraje
       Vysočina" ke schválení Kraji, případně upravit návrh podle námitek Kraje a předložit ho
       Kraji ke konečnému schválení.

3) „Logotyp Kraje Vysočina" je ochrannou známkou, která požívá ochrany podle zákona
       č. 441/2003 Sb., o ochranných známkách a o změně zákona č. 6/2002 Sb. o soudech,
       soudcích, přísedících a státní správě soudů a o změně některých dalších zákonů
       (zákon o soudech a soudcích), ve znění pozdějších předpisů, (zákon o ochranných
       známkách), ve znění pozdějších předpisů. Příjemce je tímto oprávněn logo Kraje
       v souladu s touto smlouvou použít.

                                                             Čl. 11
                                                  Udržitelnost akce

Příjemce je povinen nakládat po dobu deseti let ode dne nabytí platnosti této smlouvy s
veškerým majetkem podpořeným v rámci projektu dle této smlouvy v souladu se zaměřením
projektu, s péčí řádného hospodáře a nezatěžovat tento majetek ani jeho část žádnými
věcnými právy třetích osob, včetně zástavního práva bez vědomí a předchozího písemného
souhlasu Kraje. Příjemce nesmí majetek pořízený z poskytnuté dotace po dobu deseti let od
nabytí platnosti této smlouvy převést na jinou osobu výjimkou převodů tohoto majetku mezi
příspěvkovou organizací a svým zřizovatelem. Po stejnou dobu nesmí Příjemce majetek
investičního charakteru či jeho část podpořenou z dotace prodat či darovat bez vědomí a
předchozího písemného souhlasu Kraje.

                                                          Čl. 12
                                  Důsledky porušení povinností Příjemce

1) V případě, že se Příjemce dopustí porušení rozpočtové kázně ve smyslu zákona
       č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, bude postupováno dle
        ustanovení tohoto zákona.

2) V případě, že dotace ještě nebyla vyplacena, smlouva bez dalšího zaniká, a to ke dni
       rozhodnutí Příjemce o přeměně nebo zrušení s likvidací, pokud nebylo mezi smluvními
       stranami dodatkem této smlouvy dohodnuto jinak.

                                                          Čl. 13
                                                Závěrečná ujednání

                                                 Strana 6 (celkem 7)
1) Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních
       stran a účinnosti dnem uveřejnění smlouvy v informačním systému veřejné správy -
       Registru smluv.

2) Kontaktní osobou Kraje oprávněnou a povinnou poskytovat Příjemci veškerou
       nezbytnou součinnost dle této smlouvy je Ing. Milan Kastner, tel: 564 602 971, email:
       kastner.m@kr-vysocina.cz.

3) Jakékoli změny této smlouvy lze provádět pouze formou písemných postupně
       číslovaných dodatků na základě dohody obou smluvních stran, s výjimkou změny Čl. 1
       a Čl. 13 odst. 2) této smlouvy. Změnu identifikačních údajů Příjemce uvedených v Čl. 1
       této smlouvy je oprávněn provést Příjemce jednostranně s tím, že tuto změnu je
       povinen oznámit Kraji. Změnu Čl. 13 odst. 3) této smlouvy je oprávněn provést Kraj
       jednostranně s tím, že tuto změnu je povinen oznámit Příjemci. Změny v realizaci
       projektu uvedené ve Čl. 2 této smlouvy, které zásadním způsobem mění zaměření
       projektu, blíže specifikovaného v žádosti o poskytnutí dotace, není možné povolit.

4) Vztahy touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského
       zákoníku.

5) Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru Kraje Příjemce výslovně prohlašuje, že je
       s touto skutečností obeznámen a souhlasí se zveřejněním celého textu této smlouvy
       včetně podpisů. Smluvní strany se zavazují, že obchodní a technické informace, které
       jim byly svěřeny druhou stranou, nezpřístupní třetím osobám bez písemného souhlasu
       druhé strany a nepoužijí tyto informace k jiným účelům, než je plnění podmínek této smlouvy.

6) Smluvní strany se dohodly, že zákonnou povinnost dle § 5 odst. 2 zákona č. 340/2015
       Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
       a o registru smluv (zákon o registru smluv) splní Kraj.

7) Tato smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno je určeno pro Kraj
       a druhé pro Příjemce. Každá ze smluvních stran obdrží po jednom vyhotovení smlouvy.

8) Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva byla sepsána na základě pravdivých údajů,
       podle jejich svobodné a vážné vůle, a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy.

9) Nedílnou součástí této smlouvy jsou:
       Příloha č. 1 - Žádost o podporu projektu ze dne 19. 3. 2020.

10) O poskytnutí dotace dle této smlouvy rozhodlo Zastupitelstvo Kraje Vysočina dne
        16. 6. 2020 usnesením č. 0324/04/2020/ZK.

V  dne  ú  V Jihlavě dne....... Q-. 07. 2020

                                  členka Rady Kraje Vysočiny
        Strana 7 (celkem 7)
                                  KUJIP81CAE4V

ŽÁDOST O DOTACI NA PROJEKT

Podle § 10a odst, 3 zákona 250/2000 Sb. lze dotaci poskytnout na základě žádosti o poskytnutí dotace
prostřednictvím veřejnoprávní smlouvy (dále jen „žádost"), popřípadě na základě povinnosti vyplývající ze
zvláštního právního předpisu; žádost obsahuje alespoň
a) jméno a příjmení, datum narozeni a adresu bydliště žadatele o dotaci nebo návratnou finanční výpomoc, je-li
žadatel fyzickou osobou, a je-li tato fyzická osoba podnikatelem, také identifikační číslo osoby, bylo-li přiděleno,
nebo, je-li žadatel právnickou osobou, název, popřípadě obchodní firmu, sídlo a identifikační číslo osoby, bylo-li
přiděleno,
b) požadovanou částku,
e) účel, na který žadatel chce dotaci nebo návratnou finanční výpomoc použít,
d) dobu, v níž má být dosaženo účelu, u návratné finanční výpomocí i lhůty pro navráceni poskytnutých
peněžních prostředků a výši jednotlivých splátek,
e) odůvodnění žádosti,
f) je-lí žadatel právnickou osobou, identifikaci
1. osob zastupujících právnickou osobu s uvedením právního důvodu zastoupení,
2. osob s podílem v této právnické osobě,
3. osob, v nichž má přímý podíl, a o výši tohoto podílu,
g) seznam případných příloh žádosti,
h) den vyhotoveni žádosti a podpis osoby zastupující žadatele, v případě zastoupení na základě plné moci i plnou
moc,

1. Základná Informace

Název projektu;                   Rekonstrukce stávajícího objektu se změnou užívání
                                  na Sportovní centrum Třebíč
, MístojrealIzacérisrojeMttif;;   Třebíč, ul. Kubišova 1231/53
                                  Přípravné práce projektu, stavební povolení - rok 2019
rTermín realizace:                Realizace stavby - průběh roku 2020
                                  Kolaudační řízení - začátek roku 2021
Termín konání. Vznik a realizace  Uznatelné náklady: od 01.09.2019-28,02,2021
úhrady uznatelných nákladů.
                                  www.sctrebic.cz (zaregistrovaná doména)
Webové stránky projektu:

                                  | KRAj VYSOČINA

                                  SS° 1 9 “03- 2020 i
Bližší p©pis: projektu:                 Sportovní klub THAI BOX DEVILS TŘEBÍČ z.s. plánuje

Podrobnější pbpiš: prójekíúl Kíájskpa:  v roce 2020 zrealizovat projekt „Rekonstrukce stávajícího
místníTóžšáH ážaměřeW projektů          objektu se změnou užívání na Sportovní centrum Třebíč",
piá^ě^akupha,/vp|ítt,:
                                        Cílem tohoto projektu je zrekonstruování stávajícího objektu
                                        (bývalá kotelna) na ulici Kubišova v Třebíči, jež má náš klub
                                        ve dlouhodobém pronájmu od Města Třebíč.

                                        Pronajatá budova je však momentálně nezpůsobilá
                                        k užívání, a proto je nutná kompletní rekonstrukce objektu
                                        s nástavbou jednoho nadzemního podlaží se změnou
                                        užívání na Sportovní centrum Třebíč, Celkové stavební
                                        úpravy budou realizovány za účelem vybudování a
                                        provozování tělocvičny pro bojové sporty včetně speciální
                                        části pro kruhové a silové tréninky, horolezecké stěny, kardío
                                        zóny, masérny, a to včetně potřebného sociálního zázemí
                                        nejen pro členy třebíčského klubu sídlícího na území Kraje
                                        Vysočina, ale také pro spolupracující subjekty a veřejnost.

                                        Nezbytnou součástí celého projektu bude také možnost
                                        rozšíření výuky tělesné výchovy sousedící Střední školy
                                        stavební Třebíč, jejíž žáci dle smluvně dohodnutého
                                        konceptu budou mít zajištěny svoje hodiny pro sportovní
                                        aktivity (20 hodin měsíčně pro 370 žáků), které nejsou
                                        schopní nejen z kapacitních důvodů, ale také díky
                                        vybavenosti svým studentům ve vlastních prostorách zajistit.

                                        Totéž platí a je smluvně dohodnuto s Mateřskou školkou
                                        Číyřllstek Třebíč, která nedisponuje žádným cvičebním
                                        prostorem pro své děti předškolního věku a musí tedy pro
                                        potřeby pohybových aktivit docházet s dětmi do jiných,
                                        zajištěných prostor mimo MŠ. Vzhledem ke skutečnosti, že

                                        předmětný stávající objekt je součástí celé sestavy budov
                                        MŠ, vybízí se naprostá výhoda vzájemného propojení
                                        s cílem tělesné výchovy dětí, které by nemusely ani opustit
                                        svá zařízení pro potřeby sportovních aktivit.

                                        Dalším smluvním subjektem pro využití nového sportovního
                                        centra je oddíl TJ Alpin Třebíč, jehož hlavní činností je
                                        horolezectví. Výstavbou venkovní lezecké stěny se tak
                                        nabízí možnost rozšíření jejich stávající stěny o novou a
                                        modernější plochu. Tato horolezecká stěna bude
                                        samozřejmě přístupna i široké veřejnosti,

                                        V případě otevření nových prostor a modernizace
                                        tréninkového zázemí s rozšířením cvičební plochy se
                                        otevírají další možnosti propojení organizovaného i
                                        rekreačního sportu pod jednou střechou. Klub Thaibox Devils
                                        Třebíč je jedním z vybraných členských spolků České

                                        Muaythai Asociace, z,s, (národního svazu) jako SCM
                                        pro přípravu talentované mládeže v muaythai, neboť
                                        předseda klubu Petr Ottich, držíte! licence trenéra muaythai
                                        II.třídy při FTVS UK, je hlavním metodikem svazové
                                        reprezentace pro talentovanou mládež.

                                        Po realizaci projektu plánuje národní svaz vyčlenit novou
                                        tělocvičnu klubu Thaibox Devils Třebíč jako vlajkovou loď
                                        celé asociace pro přípravu nejen talentované mládeže, ale
                                        celého týmu národní reprezentace,

                                        Rekonstrukce objektu bývalé kotelny by taktéž výrazně
                                        přispěla k oživení okolí sídliště a svými aktivitami nabídla své
                                        služby novým, potencionálním sportovcům z řad široké
                                        veřejnosti a hlavně by naplnila myšlenku Národní sportovní
                                        agentury - naučme děti milovat pohyb.
Účel, na který žadatel chce :              Případná dotace poskytnutá ze strany Kraje Vysočina by
dotaci použít:                             byla využita na úhradu nákladů spojených s realizací
                                           projektu.
Popis výchozí situace, která vede k
podání žádosti včetně informace o          THAI BOX DEVILS TŘEBÍČ z.s. je organizací, která se
tom, zda žadatel žádal o prostředky        od roku 2000 zabývá celoroční výukou bojového umění
; na itěfto ptdlěktýrářhciiiprdgrárh^i i:  muaythai (thajský box) a MMA (smíšená bojová umění) jak
Fondu Vysočiny, jaké jiné dotační          pro dětí, tak i dospělé a poskytuje jim sportovní vyžití v těchto
tituly byly využity (od Kraje Vysočina     sportovních odvětvích. Naši cílovou skupinou jsou nejen děti
nebo i programů EU); zda žadatel           z města Třebíč a přilehlých oblastí, ale díky deficitu dalšího
žádal o finanční dotaci od města           sportovního klubu propagujícího společně thajský box a
(obce) nebo MŠMT a pokud ano, v            MMA i zájemci z území celého kraje. Náš klub je jedním
jaké výši, v případě, že nebylo            z největších spolků provozujících společně na závodní úrovni
požádáno, proč?                            muaythai a MMA v kraji Vysočina, Primárně se věnujeme
                                           dětem od 6-ti let a mládeži.

                                           V současné době provozuje svoji sportovní činnost oddíl Thai
                                           Box Devils Třebíč v ZŠ Kpt. Jaroše v Třebíči, kde si

                                           před 14-ti lety vybudoval tělocvičnu speciálně pro bojové
                                           sporty, i zásluhou uznání muaythai jako olympijského sportu
                                           Mezinárodním olympijským výborem v roce 2016 zájem
                                           o tento druh bojového umění především u dětí výrazně roste,
                                           a tudíž zajištění vhodných personálních i materiálních
                                           podmínek je pro spolek stáie-složitější, Stávající cvičební
                                           prostory jsou v posledních 3 letech pro klub svou veiikosti a
                                           následným stavem nevyhovující. Tato skutečnost donutila
                                           vedení oddílu k pronajmutí nového prostoru, tzv, objektu
                                           bývalé kotelny, od města Třebíč.

                                           Pronajatá budova je však momentálně nezpůsobilá
                                           k užívání, a proto je nutná kompletní rekonstrukce objektu
                                           s nástavbou jednoho nadzemního podlaží se změnou
                                           užívání na Sportovní centrum Třebíč.

                                           Pro uskutečnění tohoto investičního záměru byla naším
                                           klubem podána na Ministerstvo školství, mládeže a
                                           tělovýchovy Žádost o investiční dotaci v rámci Výzvy V5 -
                                           Podprogram 133D531.

                                           Podle projektové dokumentace, investičního záměru,
                                           rozpočtu a pravomocného stavebního povoleni, jež byly
                                           spolu s žádostí o dotaci na MŠMT předloženy, byly náklady
                                           uvedené akce vyčísleny ve výši 27 324 086 Kč vč. DPH.
                                           /Klub THAI BOX DEVILS TŘEBÍČ z.s. není plátcem DPH/,

                                           Ze strany MŠMT nám byl již doručen dokument, z něhož je
                                           zřejmé, že je projekt „Rekonstrukce stávajícího objektu se
                                           změnou užívání na Sportovní centrum Třebíč" schválen a
                                           navržen k financování v rámci uvedené výzvy V5.

                                           Dotace ze strany MŠMT bude činit max. 70% celkových
                                           nákladů akce,

                                           Zároveň se na základě této žádosti obracíme na Kraj
                                           Vysočina o zajištění finanční podpory této akce.

                                           Za účelem dofinancování nákladů spojených s realizací
                                           projektu bude také podána žádost o poskytnutí dotace
                                           z rozpočtu města Třebíč.

                             ■!.-ri-:':;; ?Identifikace žadatele1: ^ v

Název subjektu dle registru                THAI BOX DEVILS TŘEBÍČ z.s.

ekonomických subjektů:

Sídlo:                                     Čeloudova 1117/56, 674 01 Třebíč
 Právní subjektivita žadatele:                70816387
                                              spolek
i (k žádostí přiložte kopli dokladu o právní
                                              Československá obchodní banka, a.s.
 šibifektivitěJáiSíélfe) ■ ■: ■               263714216/0300
                                               1. Podvojné účetnictví
 Bankovní ústav:                              -SrBaňové-evidenee...
                                              ^Uplatňování flákiadú-formou paušálu--
Číslo bankovního účtu:                        NE
                                              Petr Ottich, Čeloudova 1117/56, 674 01 Třebíč
Způsob vedení účetnictví:
 (nehodící se škrtněte)                       —

Plátce DPH: (ANO/NE)

Osoba oprávněná jednat
jrttitiftti; spdfečhosti:: ; -

 (statutární zástupce die obchodního

Tělsířitti/i/'//// :!'7;
Kontaktní osoba a adresa:

(pokud se liší od osoby oprávněné a

■Telefdhlv;;;'                                +420 777 172230
Bitáíl::: V                                   petrottich@wfca-czech.cz
                                              1) Výpis z veřejného rejstříku
(seznam všech dokladů, které                  2) Čestné prohlášení žadatele
jsou k žádosti přiloženy)                     3) Doložení náležitosti

;čEtKOVÝ tsží&cM^rdieMtyiipsldžkovávřOžVáhá: výiáiů:á:MíittůiV KČ7 /

Výdaje                                                                        Příjmy

                                              Případná dotace Kraje Vysočina: 5 000 000
                                              Kč

Soupis stavebních prací, dodávek a služeb     Vlastní zdroje: 22 324 086 Kč, z toho:
- HSV, PSV, MON, vedlejší náklady, ostatní         - Dotace MŠMT: max. 19 126 860 Kč
náklady související s realizací projektu
                                              Celková výše příjmů: 27 324 086 Kč
Celková výše výdajů: 27 324 086 Kč

                                              Dotace Vlastní prostředky (jsou prostředky,
                                              které mohou být tvořeny vlastními prostředky
                                              žadatele i sdruženými prostředky z jiných
                                              zdrojů (dotace, granty, dary). Žadatel musí

                                              být schopen prokázat jejich výši.)
2, Bližší informace o použiti dotace od Kraje Vysočina

Konkretizace jednotlivých částí projektu, na kterou je dotace požadována

Použití požadované dotace od Kraje Vysočina._____ ___________________ _

Výčet NEUZNATELNYCH nákladů:                     Název nákladu (položka)   výše v Kč

    * mzdové náklady (výdaje) a ostatní Výčet nákladů, které budou zcela nebo částečně

    osobní náklady (výdaje) a náklady hrazeny z dotace od Kraje Vysočina,

    (výdaje) na sociální a zdravotní Z celkového rozpočtu v bodě 1. Základní Informace -
                                                 této žádosti můžete vyčlenit jednu či více položek
    pojištění      organizátora    a    jeho     uznatelných nákladů, a to vjejich plné výši. Tyto

    zaměstnanců nesouvisejících s vyčleněně výdaje budou ve vztahu k dotaci Kroje

    realizací projektu,                          Vysočina brányjako celkově náklady, které je nutné pň

• náklady (výdaje) na pohoštění                  vyúčtováni prokázat

* běžné provozní náklady (výdaje) (např.

    telefonní služby, energie, poplatky za

    připojení k sítí, poštovné, balné,

    doprava, bankovní poplatky,.... ,)           Stavební práce, dodávky a služby spojené

• náklady (výdaje) na nákup věcí osobní s realizací projektu ve výši 5 000 000 Kč

    potřeby, které nesouvisejí s realizaci

    projektu,

• úhrada úvěrů a půjček

* penále, pokuty

* náhrady škod a manka

* zálohové platby neuhrazené a

    nevyúčtované v době realizace akce

» náklady (výdaje) na právní spory

« náklady (výdaje) na publicitu

• daně, dotace a dary

1.  Požadovaná výše dotace od Kraje                                                  5 000 000 Kč

    Vysočina v Kč                                                              27 324 086 Kč

        Celkově náklady projektu (objem          18,3% z celkových nákladů na projekt
2. projektu) jsou náklady tvořené součtem
                                                                                   22 324 086 Kč
        dotace a vlastními prostředky žadatele   81,7% z celkových nákladů na projekt

    Požadovaná výše dotace od Kraje

    Vysočina v % (souběh dotace s dotacemi

3.  jiných poskytovatelů se nevylučuje. Výše
    poskytnutých dotací na projekt však

    v takovém případě nesmí přesáhnout 100 %

    celkových nákladů na projekt.

    Vlastní podíl žadatele v Kč

    (jsou prostředky, které mohou být tvořeny

4.  vlastními prostředky žadatele i sdruženými
    prostředky z jiných zdrojů (dotace, granty,

    dary). Žadatel musí být schopen prokázat

    jejich výší.)

5. Vlastní podíl žadatele v %
                                                                                  Kroj Vysocí

Žadatel je povinen dodržet podíl vlastních prostředků na realizaci projektu (tj. řádek 4
a 5 výše uvedené tabulky),

V Třebíči dne 17,03.2020

                                                                         /TŘEBÍČ t,a*
                                                                                                                      Čatoudova 11 w/56
                                                                                                                    '4 01 Třebífi

Petr Ottich, předseda  razítko a podpis atu|ámíji6 zástupce žadatele

V případě zastoupení statutára na základě plné moci je třeba plnou moc přiložit.