Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
110 \ 24.6.2020 KRPC-58633/ČJ-2020-0202EO 84/2020 1.7.2020 31.12.2026 'i® Typ smlouvy: ZÁKLADNÍ ,,OL" q: "' Číslo smlouvy: J0112 .:" ži ,i i" ,, · Mezi níže uvedenými smluvními stranami se uzavírá tato ," '! .,j," '' ŕi ,, Smlouva o dňo na servis a opravy zdvihacích zařízení ^:D °š&jjednateí Obchodní firma, jméno, název: ČR- Krajské ředitelství policie jihočeského kraje (dále jen objednatel) Sídlo, místo podnikání - ulice, číslo: Lannova tř. 193/26 Sídlo, místo podnikání - PSČ, město: 370 01 České Budějovice Rejstříkový soud: ldentifikačnľ číslo: 75151511 Daňové identifikační číslo: CZ75151511 Banka: Česká národní banka Číslo účtu l kód banky: plk. Mgr. Ing. Ivan Fanta, MBA, náměstek ředitele jednající dle OR: 974 221 234, krpc.nre@pcr.cz Ve věci smlouvy oprávněn jednat: KŔ Policie jihočeského kraje Kontaktní údaje - telefon a e-mail: Územní odbor český Krumlov Ve věcech technických/oprav oprávněn jednat: Tovární 165, 381 01 český Krumlov Kontaktní údaje - telefon a email: Policie český Krumlov, Kaplice a Lipno nad Vltavou Adresa pro zasIlání ŕaktur/oznámení: Název projetu/adresa zařízení: Zhotovitel OTIS a.s. (dále jen zhotovitel) j. Opletala 3506/45 Obchodní firma: 690 02 Břeclav Sídlo - ulice, číslo: Krajský soud v Brně, spisová značka B 536, zápis ze Sídlo - PSČ, město: dne 30. září 1991 423 24 254 Rejstříkový soud: CZ423 24 254 Komerční banka Břeclav Identifikační číslo: 1 Daňové identifikační číslo: Alena Skopcová, obchodní ředitel servisu, na základě Banka: plné moci ze dne 17. 9. 201o Číslo účtu l kód banky: OTIS a.s. jednající: jeronýmova 211/17, 370 01, České Budějovice Obchodní zástupce: Ve věcech smluvních - kontakty: Vedoucí servisního střediska: Ve věcech technických - kontakty na VSS: Kontaktní adresa pobočky: Datum účinnosti smlouvy od: 1. 7. 2020 Hlášení provozních poruch: 800 107 525 (OT1SLINE) Platnost formuláře od 2. 1. 2020 Strana 1 l 7 'ávvm.oTEs.cz Typ smlouvy: ZÁKLADNÍ ,,OL" Číslo smlouvy: 10112 Ĺ Předmět smtouvy Zhotovitel se zavazuje pro objednatele provádět servisní činnosti na zdvihacích zařízeních, a to za podmínek sjednaných v této smlouvě a v souladu s obecně platnými právními předpisy a normami účinnými ke dni zahájení prováděni servisu na zdvihacích zařízeních, .v zájmu udržování jejich dobrého technického stavu. Tato smlouva o dílo se vztahuje výhradně na ta zařízení, která jsou uvedena v článku 5 této smlouvy (dále jen "zdvíhací zařízení"). í.1. Servisní činnosti Servisní činnosti popsané dále vtomto článku 1.1 jsou zahrnuty v paušální ceně uvedené v článku 5 této smlouvy. i. 1. 1 Pravidelná preventivní údržba (je zahrnuta v paušální ceně) Pravidelná preventivní údržba je prováděna zhotovitelem za účelem zajištění spolehlivosti a provozní způsobilosti servisovaných zdvihacích zařízenI a zahrnuje: mazání a doplnění olejů zařízení (nevztahuje se na nový olej do hydraulických výtahů, ani výměnu převodového oleje), 0 čištění zařízení od provozních nečistot zařízení, kontrolu funkčního stavu normou či návodem stanovených částí zařízeni, jejich nastavení a seřízení. potřebný pomocný materiál, mazadla a čisticí prostředky jsou zahrnuty v paušální ceně. 1.1.2 Odborné prohlídky (jsou zahrnuty v paušální ceně) Odborné prohlídky jsou zajišt'ovány zhotovitelem v rozsahu normy ČSN 27 4002 ve lhůtách stanovených touto normou a to v závislosti na druhu a kategorii výtahu, odvozených od data uvedení výtahu do provozu. Zápisy o provedení odborné prohlídky jsou zaznamenávány v ,,Knize odborných prohlídek", která je uložena u objednatele, v místě instalovaného zařízení nebo dle článku 4.7. Pro bezstrojovnové výtahy je objednatel povinen ve veřejných prostorách domu zajistit bezpečné uložení této Knihy, aby byla kdykoliv přístupná technikovi k zápisu provedené činnosti, např. instalací schránky pro uložení Knihy, ke které bude mít klíč technik a zástupci objednatele nebo jimi pověřené osoby. 1.1.3 otisline - 24 hodinový dispečink (je zahrnuto v paušáfní ceně) Všechny poruchy a požadavkv na vyproštění musí být objednatelem hlášeny na linku zhotovitele OTISLINE 800 107 525, která umožňuje objednateli telefonní oznámení poruchy nebo požadavku na vyproštění 24 hodin denně po celý rok. Všechny poruchy jsou zaznamenány a sledovány až do jejich úplného vyřešení. Plánované opravy dojednává objednatel s oblastním vedoucím servisního střediska samostatnou objednávkou. 1.1.4 eService (je zahrnuto v paušámí ceně) Zhotovitel poskytne objednateli přístup ke službě eService, kde má objednatel k dispozici elektronickou formou informace o poruchách hlášených přes dispečink OTISLINE zhotovitele, informace o servisních návštěvách technika a další provozní informace o servisovaných zařízeních. Pro využIvání služby je potřeba, aby objednatel provedl registraci na stránkách http://eservice.otis.com, kde jsou inform ace dostupné. 1. 1.5 EDE - event driven email (je zahmuto v paušální ceně) Zhotovitel může zajistit zasílání informačních zpráv na vybrané e-mailové adresy objednatele. Po každé závadě nebo vyproštění hlášených přes dispečink OTISLINE bude po ukončení práce a odhlášení závady mechanikem zaslán informativní e-mail se stručným popisem. Tato služba je plně automatická a aktivuje se při registraci na službě eService. í. 2. Další služby (nad rámec sjednané paušá9ní ceny) Zhotovitel zajistí služby a výkony uvedené dále v tomto článku 1.2, a to na základě samostatné písemné, případně telefonické (přes dispečink zhotovitele OTISLINE), objednávky objednatele nebo v souladu s touto smlouvou a to vždy s následujícím obsahem: a) vymezení zdvihacího zařízení, kterého se má služba či výkon týkat, b) specifikace výkonu či služby. Za potvrzenou objednávku objednatele je pro účely dále uvedené také považována j písemná nabídka zhotovitele splňující shora uvedené náležitosti potvrzená objednatelem. Další nabízené služby a výkony zhotovitele zahrnují: a) Odborné zkoušky Zhotovitel zajisti provedení odborné zkoušky výtahu k ověření funkce a způsobilosti k dalšímu provozu dle aktuálnIho ceníku zhotovitele pro příslušný rok, zahrnující i prověření elektrického zařízení. S výsledky odborných zkoušek a posouzení provozních rizik je objednatel seznámen formou písemného protokolu. Podpisem této Platnost formuláře od 2. 1. 2020 Strana 2 l 7 wnr""lot2s.cz l, \, 'j" ':>=' Typ smlouvy: ZÁKLADNÍ ,,OL" ČÍSÍO smlouvy: J0112 \, ,,,~É' ·i .(,,,,l mj i w~3 · '""i'iI ,^~J · ,' smlouvy dává objednatel souhlas s provedením odborné zkoušky, která bude fakturována dle aktuálně platných cen zhotovitele po provedení. b) Odstraňování provozních poruch Zhotovitel bude zajišťovat na základě telefonické (přes dispečink zhotovitele OTISLINE) nebo písemné objednávky objednatele bude zhotovitel zajišt'ovat odstranění provozních poruch výtahů v časech dohodnutých v článku 4. této smlouvy. Zhotovitel je oprávněn účtovat objednateli výkony na základě zakázkového listu podepsaného za objednatele pověřenou osobou, bude-li přítomna v čase provádění činnosti technikem. Za pověřenou osobu objednatele se považuje osoba, která nahlásila či požádala o výkon ve smyslu shora uvedeném nebo osoba, která bude přítomna u servisovaného zdvihacího zařízeni při provádění respektive 'ukončení výkonu technikem. V případech, kdy po ukončení výkonu pracovníci zhotovitele nezastihnou v místě žádnou osobu ze strany objednatele, vyznačí zhotovitel na pracovním výkazu v místě podpisu objednatele ,,nezastižen". c) Plánované opravy a dostupnost náhradních dílů Všechny plánované opravy spojené s výměnou náhradních dílů jsou prováděny zhotovitelem na základě jeho písemné nabídky odsouhlasené objednatelem, jak je uvedeno výše. d) Inspekční prohlídky Zhotovitel poskytne na základě požadavku objednatele odborný personál pro potřebnou technickou asistenci u inspekčních prohlídek a na základě potvrzené objednávky zajistí provedení inspekční prohlídky. e) Škotení personálu objednatele Objednatel v případě potřeby určí a zajisti dozorce, případně řidiče, předmětných zařízení a zhotovitel provede na základě potvrzené objednávky jejich zaškoleni, včetně seznámení s postupy bezpečného vyproštění uvězněných pasažérů z kabiny výtahu. f) Pohotovostní zásahy (neboli činnosti mimo pracovní dobu zhotovitele) Zhotovitel zajistí objednateli zásah na zdvíhací zařízení dle objednávky přes dispečink OTISLINE i v čase mimo pracovní dobu zhotovitele uvedenou v článku 4.1, kdy tento zásah se řídí články 4.5 a 4.6 této smlouvy. 1.3. V souladu s požadavkem ČSN 27 4002 se smluvní strany dohodly, že servisní činnosti stejně jako další služby a výkony souvÍsejÍcÍ se zdvihacím zařízením budou po dobu platnosti této smlouvy prováděny pouze zhotovitelem. Porušení tohoto ustanovení ze strany objednatele je považováno za podstatné porušení této smlouvy a zakládá nárok zhotovitele na provedení ověřovací odborné zkoušky nad rámec sjednané paušální ceny, dle aktuálně platného ceníku zhotovitele, a dále zakládá nárok zhotovitele na odstoupení od této smlouvy. Zhotovitel nebude po zásahu třetí osoby do servisovaného zdvihacího zařízení odpovědný za bezpečnost provozu a provozní způsobilost zařízení. 1. 4. Objednatel je povinen projednat se zhotovitelem předem změnu druhu a účelu způsobu používání- zdvihacího zařízení. 2. 1. Platební a cenová ujednání 2. 2. Měsíční cena uvedená v článku 5 této smlouvy za činnosti prováděné zhotovitelem dle článku 1.1 této 2. 3. 2. 4. smlouvy je stanovena dohodou a v závislosti na režimu provádění servisních činností ke dni podpisu této 2. 5. smlouvy. Tato cena je cenou paušálni. V případě nutnosti změny tohoto režimu z důvodu nutnosti uvedeni servisních činností dle této smlouvy do souladu s požadavky platné normy smluvní strany upraví smlouvu v souladu s touto změnou. Daň z přidané hodnoty paušální ceny se řídí vždy ustanoveními platných zákonných předpisů ke dni vzniku nároku na úhradu ceny. Paušální cena je splatná čtvrtletně předem za příslušné kalendářní čtvrtletí. Zhotovitel bude paušální cenu fakturovat objednateli čtvrtletně tak, že přls|ušnou fakturu vystaví a odešle objednateli na konci prvního měsíce příslušného čtvrtletí. Splatnost zhotovitelem vystavených faktur je 14 dní po doručeni faktury objednateli. Při opožděné platbě je zhotovitel oprávněn požadovat na objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky denně. Ujednán im o smluvní pokutě není dotčen nárok zhotovitele na úplnou náhradu škody. V případě, že daňový doklad nebude mít odpovídajÍcÍ náležitosti nebo nebude vystaven v souladu s touto smlouvou, je objednatel oprávněn zaslat jej v době splatnosti zpět k doplnění zhotoviteli, aniž se dostane do prodlení se splatností. Nová doba splatnosti počíná běžet znovu od vystavení doplněného/opraveného Platnost formuláře od 2. 1. 2020 Strana 3 l 7 mm.ows.cz 'R'"9"""., 'áů- Ťyp smlouvy: ZÁKLADNÍ ,,OL" CIslo smlouvy: J0112 daňového dokladu zhotovitelem. Reklamace daňového dokladu po termínu splatnosti budou považovány za neoprávněné. 2. 6. V případě prodlení platby o vÍce než 14 dní upozorni zhotovitel písemně objednatele na tuto skutečnost. 2. 7. Pokud prodlení platby přesáhne 30 dní, je zhotovitel oprávněn pozastavit plnění všech služeb plynoucích z této smlouvy, tj. provádění servisních činností, a to až do úplného uhrazení všech splatných pohledávek zhotovitele objednatelem. Zhotovitel je oprávněn odstoupit od smlouvy nedostává-li zaplaceno za provedené činnosti a poskytnuté služby. Zhotovitel nenese odpovědnost za provozní způsobilost zařízení a jakékoliv škody, které"' vznikly 2. 8. objednateli, nebo třetí osobě, pokud v důsledku pozastavení služeb nebo odstoupení od smlouvy dle článku 2.6 nebyly provedeny servisní činnosti dle této smlouvy a současně škoda vznikla až po takto neuskutečněných servisních činnostech. Po uhrazení všech prodiených plateb objednatelem ve vazbě na článek 2.6, zhotovitel automaticky provede ověřovací odbornou zkoušku předmětných zdvíhacích zařízenI. Tato služba bude zhotovitelem účtována a objednatelem uhrazena nad rámec této smlouvy za cenu běžně účtovanou zhotovitelem za ověřovací odbornou zkoušku. Zhotovitel následně obnoví plnění dle této smlouvy. 2. 9. Smluvní strany se dohodly, že paušální cena se každoročně upraví o výši indexu meziročního -nárůstu průměrné hrubé nominální mzdy v České republice. Takto změněná cena bude zhotovitelem fakturovaná od následujÍcÍho měsíce po oňciálnkn zveřejnění indexu Českým statistickým úřadem. O této skutečnosti bude zhotovitel písemně informovat objednatele. 2. 10. Zhotoviteli dle této smlouvy vzniká nárok na náhradu nákladů za zmařený výjezd mechanika a je oprávněn tyto náklady objednateli účtovat v souladu s ČI. 4 této smlouvy podle času provedení výjezdu. Zmařeným výjezdem se rozumí výjezd pracovníka zhotovitele na základě uplatněného požadavku na Otisline k vyproštění nebo opravě zařízení, které po příjezdu pracovníka nebude dále vyžadováno nebo nebude potřeba zásah provést. 3 Smiuvní podmínky 3.1 Platnost smlouvy 3. 1. 1 Návrhem této smlouvy je zhotovitel vázán po dobu 30 dnů od data podpisu této smlouvy zhotovitelem. Po uplynutí této lhůty, aniž by došlo k podpisu ze strany objednatele a k doručení podepsané smlouvy zhotoviteli, tento návrh smlouvy bez dalšího zaniká. 3. 1.2 Smlouva se uzavírá na dobu určitou a to do 31.12.2026. 3. 1.3 Počátek plnění předmětu smlouvy je stanoven ke dni účinnosti této smlouvy. 3. 1.4 Po uplynuti dohodnuté doby trvání smlouvy se platnost automaticky prodlužuje a to vždy o dalších 72 měsíců (a to j opakovaně), pokud jedna ze smluvních stran mjnjmá]ně 90 dnů před ukončením dohodnuté doby trvání doporučeným dopisem druhé smluvní straně neoznámí, že nemá zájem na dalším prodloužení doby platnosti a účinnosti této smlouvy. V takovém případě platnost a účinnost této smlouvy skončí k poslednímu dni příslušného období. 3. 1. 5 Trvání této smlouvy končí dnem, ve kterém byl rozhodnutím insolvenčního soudu zjištěn úpadek nebo hrozící úpadek jedné ze smluvních stran této smlouvy dle zákona č. 182/2006 Sb., insolvenční zákon, ve znění pozdějších předpisů. Zhotovitel má pro tento případ nárok na úhradu dosud provedeného, poskytnuté plnění dle této smlouvy. V případě, že k ukončení trvání této smlouvy dle tohoto článku smlouvy dojde v průběhu fakturačního období má zhotovitel nárok, ve vztahu k plnění zahrnutém dle této smlouvy do paušální ceny, na úhradu poměrné části délky fakturačního období do dne skončení trvání této smlouvy ve vztahu k délce celého fakturačního období. V případě, že k ukončeni trvání této smlouvy dle tohoto článku smlouvy dojde v průběhu fakturačního období má zhotovitel také nárok, ve vztahu k plnění nezahrnutém dle této smlouvy do paušální ceny, na úhradu za jím poskytnuté plnění a/či nárok na úhradu veškerých potřebných nákladů zhotovitelem vynaložených za účelem přípravy jeho plnění v tomto fakturačním období. 3.2 Odstoupení od smlouvy 3.2. 1 Objednatel má právo odstoupit od smlouvy vedle zákonných důvodů též: 0 vležpířcíípcahděnapsrtorkaánzěánzhí ootpoavkitoevlea,nkétheoré nbeydbordárnžiolyvábneízpteerčmníénmů,urouzžsívaáhnuí aa pkrvoavliotyznpírzapcíůsvoebislmosltoiuvvýětashjeud, naných, 0 v případě změny účelu a způsobu použÍvání předmětného zdvíhacího zařIzení, WWW.OTlS.CZ Platnost formuláře od 2. 1. 2020 Strana 4 l 7 ""1<", Typ smlouvy: ZÁKLADNÍ ,,OL" Číslo smlouvy: J0412 "CU ú " 1'\"~ y' o v důsledku změny vlastnických vztahů k předmětnému zdvíhacímu zařízení. 3.2.2 Zhotovitel má právo odstoupit od smlouvy vedle zákonných důvodů též: 0 v případě, že zjistí na servisovaném výtahu zásahy jiných osob podnikajících ve stejném předmětu činnosti jako zhotovitel (porušení odstavce 1.3 této smlouvy), l l zjistí-li při provádění sjednaného plněni nutnost provedení prací bezpečnostního charakteru, jejichž provedení objednatel odmítne, resp. u zhotovitele neobjedná. V tomto případě zhotovitel neodpovídá za škody z tohoto důvodu vzniklé objednateli nebo třetím osobám, 0 pij prodlení objednatele s platbou zhotoviteli delší než 45 dnů od data splatnosti. 3.2.3 Obě smluvní strany se zavazují, že důvody odstoupeni od smlouvy předem projednají. Odstoupení od . dsmrulhoéuvsymljuevnúíčisntnraéněp.rvního dne měsíce nás|edujĹcÍho po doručení písemného oznámení o odstoupení 3.3 Záruční podmínky 3.3. 1 V případě dodání náhradního dílu bude poskytnuta zhotov"telem záruka na drobné náhradní díly: 6 měsíců (spotřební materiál do 300,-KČ skladové hodnoty, mimo žárovek a zářivek), " na ostátní komponenty: 24 měsíců, ria provedené práce: 6 měsíců. 3.3.2 Záruka se nevztahuje na provozní opotřebení, vady způsobené vandalismem a používáním výtahu neobvyklým způsobem nebo neoprávněnými osobami, v případě zásahu třetí osoby a vyšší moci. 3.3.3 Záruční doba počíná běžet dnem předáním a instalací náhradního dílu zhotovitelem. 3.4 Všeobecné podmínky 3.4. 1 Tato smlouva ruší a nahrazuje jakákoliv předchozí smluvní ujednáni, týkající se předmětu této smlouvy (poskytování servisních služeb). 3.4.2 Objednatel se zavazuje zajistit bezpečný a dostatečný přístup k určeným zařízením pracovníkům zhotovitele k provedení výkonů předmětu této smlouvy a v termínech dle potřeby zhotovitele. 3.4.3 Změny týkající se předmětu smlouvy nebo dodatky k této smlouvě mohou být pouze písemné a se souhlasem obou smluvních stran. Toto ustanovení se netýká Oznámení zhotovitele o novém rozpisu cen upravených v souladu s článkem 2.9, nebo dle aktuálního ceníku zhotovitele. 3. 4. 4 Tato smlouva je vyhotovena ve dvou vyhotoveních, ze kterých jedno obdrží objednatel a druhé zhotovitel. 3.4. 5 Obě strany se zavazují navzájem informovat o jakýchkoliv změnách souvisejÍcÍch s touto smlouvou. 3.4. 6 Odpovědnost zhotovitele za způsobenou škodu při plněni předmětu smlouvy je kryta pojištěním až do výše 10.000.000 usd pojistné události. 3.4. 7 Zhotovitel si vyhrazuje právo odmítnout jakoukoli objednávku učiněnou v rozporu se zákonv a předpisy nebo s etickými pravidly, kterými je zhotovíte! vázán, kromě jiného včetně pravidel mezinárodního obchodu zakazujících prodej zboží a služeb do určitých zemí, určitým osobám nebo právním subjektům, které podléhají mezinárodním, ekonomickým, finančním či jiným sankcím. V případě, že bude později zjištěno, že smluvní partner podléhá mezinárodním, ekonomickým, finančním či jiným sankcím, včetně zákazu prodeje zboží a služeb, vyhrazuje si zhotovitel právo ukončit s okamžitou platnosti stávající smlouvu z mimořádných důvodů. 3.4. 8 Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel je povinným subjektem podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a registru smluv. Tato smlouva bude zveřejněna v registru smluv zřízeném podle předmětného zákona. Zaslání smlouvy správci registru smluv zajistí objeď natel. 3.4. 9 Smluvní strany výslovně prohlašují, že údaje a další skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažuji za obchodní tajemství. 3.4. 10 Osoby uzavÍrajÍcĹ tuto smlouvu za smluvní strany souhlasí s uveřejněním svých osobních údajů, které jsou uvedeny ve smlouvě, spolu se smlouvou v registru smluv. Tento souhlas je udělen na dobu neurčitou. 3.4. 11 Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu poslední ze smluvních stran a účinnosti zveřejněním v reg istru smluv. Platnost formuláře od 2. 1. 2020 Strana 5 l 7 VN'Nď.OT¶S.CZ b ' i "1( ',M ŤJ'P smlouvy: ZÁKLADN! ,,CIL" Císio smlouvv: jMi2 'cí' 3. 5 MičeMivost 3.5. í Smluvní strany se zavazuji dodržovat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozvěděly v souvislosti s touto smlouvou, pokud není dohodnuto jinak. Smluvní strany jsou zejména povinny zachovat mlčenlivost o veškerých skutečnostech, které by mohly negativně ovlivnit konkurenceschopnost druhé smluvní strany. 4 Ddší ujednání 4. 1 Pracovní doba zhotovitele je Pondělí až Pátek: 07.00 -15.00 4.2 PohotovosEní doba zhotovitele 4.3 4.4 Od - do: Pracovní dny Sobota Neděle a Svátek 4. 5 15.00 - 07.00 24 hod 24 hod 4. 6 Nástup na opravu v pracovní době 4. 7 Zhotovitel se zavazuje nastoupit na opravu (bránící bezpečnému užívání výtahu) nejpozději do 6 hodin od nahlášeni provozní poruchy objednatelem počítaném v čase výše odsouhlasené pracovni doby za předpokladu, že mu bude objednatelem umožněn přístup k servisovanému zařízení. Vyproštění V případě, že objednatel bude požadovat nástup na vyproštění mimo pracovní dobu, bude za každé vyproštěni účtován poplatek na základě przcovniho listu (toto vyproštěni nebude fakturováno, pokud bude způsobeno reklamační závadou). Zhotovitel se zavazuje nastoupit na vyproštění do 60 min. Nástup na opravu v áobě pohotovosti Pokud bude objednatel požadovat pohotovostní nástup, tedy nástup mimo pracovni dobu zhotovitele uvedenou v Č!. 4.1, musí to výslovně uvést při nahlašováni poruchy, jinak bude pracovník zhotovitele na zařízení vyslán až nás|edujíci pracovní den. V případě pohotovostního výjezdu se OTIS zavazuje nastoupit na opravu nejpozději do 8 hodin od nahlášení provozní poruchy objednatelem, počítaném v čase výše odsouhlasené pohotovosti. Pohotovostní příplatky Na práce v době pohotovosti mimo pracovní dobu zhotovitele se účtuje přesčasový příplatek: 50 % 15.00 -07.00 hod Pc - Pá, 50 % So, 100 % Ne, svátky k aktuální HZS (hodinová zúčtovací sazba) za každou započatou hodinu každého mechanika. Kontaktrú osoba obiednateÉe, hesto pro dispečink a umŕstění KRihy OP Objednatel má možnost uvést zde kontaktní osobu pro servisní prohlídky: , telefon" , e-mail Kniha cdborných prohlídek je uložená" (např. ve strojovně, ve schránce v 1NP, v klubovně SV). Autorizace callbacků (neboli oprávnění k nahlašování poruch) - osoby oprávněné nahlašovat poruchy budou pro komunikaci s dispečinkem používat heslo" (není-li uvedeno, pak smí nahlašovat všichni uživatelé zařízení). Platnost formuláře od 2. 1. 2020 Strana 6 l 7 ťWWé"¢.O73S.CZ -!.)'")1 ' j::', Typ smlouvy: ZÁKLADNÍ ,,OL" Číslo smlouvy: J0112 5 Seznam zařízenI Rok uvedení Lhůty provádění - Celková Jednotka Vý, robni. NoTsnyposztalřÍrzyecnhľlost výtanheubodoteprrmoívnozu katDerguohrie opdrebvoernnté. púrdorhžlb. al Název, adresa budovy pCreáncea pvoKdck/hmaějíscícdpprho měsÍčnÍ cena číslo číslo Počet stanicl nástupišť poslední odborné výtahu (periody jsou uvedeny za j:::od:uHv kč zkoušky v měsCich) 15 % 21 % J0112 C5NE1577 E-LINE 1000/0,63 4/4 1996 A/ll 3/3 Tovární 165, Č. Krumlov 0,00 1 138,00 1 138,00 J0115 C5NE1575 E-LINE 630/0,63 4/4 1996 A/ll 3/3 Továrni 165, Č. Krumlov 0,00 961,00 961,00 C3624 43708 ZP 250/0,06 2/2 2008 All 6/6 Olemnická 311, Kaplice 0,00 524,00 524,00 E2732 ZP 250/0,07 2/2 " 2011 All 6/6 Lipno n. Vltavou 75 0,00 524,00 524,00 Celková měsIčnIcena v KČ bez DPH: 0,00 3 147,00 3 147,00 výpočet ceny za měsíc dle předmětu smlouvy vC. DPH Cena bez DPH DPH Cena s DPH Služby předmětu smlouvy podléhajÍcÍ 15 % dph 0,00 0,00 0,00 Služby předmětu smlouvy pod|éhající 21 % dph 3 147,00 660,87 3 807,87 Cena předmětu smlouvy celke m 3 147,00 660,87 3 807,87 Poznámka: Kategorie výtahu Druh výtahu - definuje rozdě/enl výtahů podle určení a př/stupnosti výtahu Kategorie l- výtahy uvedené do provozu po 1. 4. 1999 a - výtahy určené k dopravě osob nebo osob a nákladů v budovách s převažuj/c/m volným přístupem veřejnosti Kategorie ll - výtahy uvedené do provozu před 1. 4. 1999 b - výtahy určené k dopravě osob nebo osob a nákladů v budovách používaných převážně uživa/e// budovy s omezeným přístupem veřejnosti c - výtahy určené pouze k dopravě nákladů v českých Budějov'c'ch dne ,> Le f' , é'· Z?)Aá) ems '' ' " ' *5? OTIS a.s, V Praze dne ď f ' ..=' 'Tm o0vQaP3iz©ň ·---- 'L -; -"m>' ;': :.' ">,"r; :"—= "'m"'. r-'- '"'""":iŠ:"'""r ,:µ" '" ":" ': "' ,-"": ,, "113" Rµítko a podpis zhotovitele Ď)' Razítko a podpis objednatele Platnost formuláře od 2. 1, 2020 Strana 7 l 7 wvvw.otis.cz