Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13411272: P 21 – Smlouva o partnerství – Základní škola Uničov, Šternberská 456

Příloha P21 komplet.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        číslo smlouvy: 2020/04356/OŠM/DSM

                    Smlouva o partnerství s finančním příspěvkem
                                v rámci výzvy č. 30_20_010

            uzavřená podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

                                            Článek I
                                        Smluvní strany

Olomoucký kraj         Jeremenkova 1191/40a, 779 00 Olomouc
se sídlem:             Ladislavem Hynkem, náměstkem hejtmana,
zastoupený:            na základě usnesení Zastupitelstva Olomouckého kraje
                       č. UZ/21/30/2020 ze dne 22. 6. 2020
IČ:                    60609460
bankovní spojení:      4167692/0800
(dále jen „Příjemce“)

a

Základní škola Uničov, Šternberská 456

se sídlem:             Šternberská 456, 783 91 Uničov

zastoupená:            Mgr. Michaela Král Kiliánová

IČ:                    61989762

bankovní spojení:      31138811/0100

RED IZO:               600026582

číslo partnera v projektu: P21

(dále jen „Partner“)

uzavřeli níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto Smlouvu o partnerství s finančním příspěvkem
(dále jen „Smlouva“):

                                                      Článek II
                                            Předmět a účel Smlouvy
1. Předmětem této Smlouvy je úprava právního postavení Příjemce a jeho Partnera, jejich úlohy
    a odpovědnosti, jakož i úprava jejich vzájemných práv a povinností při realizaci projektu dle
    odst. 2 tohoto článku Smlouvy.

2. Účelem této Smlouvy je upravit vzájemnou spolupráci Příjemce a Partnera, kteří společně
    realizují projekt Poskytování bezplatné stravy dětem ohroženým chudobou ve školách
    z prostředků OP PMP v Olomouckém kraji1 (dále jen projekt) podpořený finančními
    prostředky z Operačního programu potravinové a materiální pomoci (dále jen „OP PMP“)
    v rámci specifického cíle 1 (dále jen“ SC I“) spolufinancovaného z Fondu evropské pomoci
    nejchudším osobám (dále jen „FEAD) a ze státního rozpočtu ČR.

1

                                                                                                                           1
3. Datum zahájení realizace projektu [1. 9. 2020]
    Datum ukončení realizace věcných aktivit projektu nejpozději do [30. 6. 2021]

4. Poskytovatelem prostředků na realizaci projektu je Ministerstvo práce a sociálních věcí České
    Republiky (dále jen „MPSV“), Sekce evropských fondů a mezinárodní spolupráce, Na
    Poříčním právu 1/376, 12800 Praha 2, IČ: 00551023, jednající: Mgr. Martina Štěpánková,
    MPA, náměstkyně pro řízení sekce evropských fondů a mezinárodní spolupráce (dále jen
    „Poskytovatel“).

5. Vztahy mezi Příjemcem a jeho Partnerem se řídí principy partnerství, které jsou vymezeny
    v Pravidlech pro žadatele a příjemce v rámci OP PMP SC I (dále jen „Pravidla“).

6. Příjemce a jeho Partner jsou povinni při realizaci projektu postupovat dle ustanovení
    uvedených v této Smlouvě, případně v jiném právním aktu vydaném Poskytovatelem dotace
    MPSV, OP PMP a Pravidly.

                                                     Článek III
                             Role partnera v projektu a způsob jeho zapojení

1. Přehled klíčových aktivit, které má zcela/zčásti vykonávat partner, a popis jeho činností
    v rámci těchto klíčových aktivit

          Klíčová aktivita č. 01 – Potravinová pomoc ve formě poskytování stravy v zařízeních
              školního stravování (trvání aktivity od 1. 9. 2020 do 30. 6. 2021)
              Partner projektu zajistí nákup potravin, přípravu hotových jídel a jejich poskytování
              formou stravování žákům, kteří navštěvují vzdělání v rámci povinné školní docházky
              na základní škole či víceleté gymnázium a dětem, které navštěvují předškolní vzdělání
              v mateřské škole.

          Klíčová aktivita č. 02 – Řízení projektu (trvání aktivity od 1. 9. 2020 do 31. 7. 2021)

              Partner vykonává část této aktivity spočívající v předávání podkladů a údajů pro
              zpracování zpráv o realizaci projektu a poskytování další součinnosti při řízení
              projektu příjemci. Koordinátor potravinové pomoci ve formě stravného je ředitel
              školy, nebo jím pověřený zástupce, který zabezpečí koordinaci projektových aktivit na
              straně partnera projektu a zajistí komunikaci a předávání podkladů příjemci.
              Kontaktní údaje2:

              Jméno, příjmení a titul: Mgr. Michaela Král Kiliánová

Telefon: 606 461 638  E-mail: zvsunicov@zvsunicov.cz

2. Přehled indikátorů, které mají být naplněny partnerem:
     Celkový počet osob, které dostávají potravinovou pomoc

              39

2 Tato osoba je zároveň kontaktní osobu, která komunikuje se zákonnými zástupci.
                                                                                                                           2
         - jde o závazek v počtu podpořených osob (odhad); každá osoba se započítává pouze
              jednou, bez ohledu na to kolikrát podporu obdržela (počet unikátně podpořených
              osob);

         - odchýlení od závazku je popisováno a zdůvodňováno ve zprávě o realizaci projektu.
     Počet vydaných jídel3

         7566

         Hodnoty se určí na základě pravidelného sledování odběru stravného v zapojených
         školách.
     Fakultativně lze sledovat další indikátory4

3. Definice cílové skupiny, které bude distribuována potravinová pomoc
    Potravinová pomoc ve formě stravného v rámci projektu je určena cílové skupině:
     děti ze sociálně slabých rodin ve věku 3 – 15 let, jejichž způsobilost k podpoře je dána
         nárokem na poskytování dávky v hmotné nouzi, který ověří místně příslušné kontaktní
         pracoviště Úřadu práce v období květen – červen 2020. Úřad práce rovněž informuje
         zákonné zástupce o povinnostech spojených se zařazením dítěte do projektu.

                                          Článek IV
                          Práva a povinnosti smluvních stran

Smluvní strany se dohodly, že se budou spolupodílet na realizaci Projektu uvedeného v čl. II této
Smlouvy tak, že:

1. Příjemce bude provádět tyto činnosti:

  řízení projektu,

  administrace projektu vůči řídicímu orgánu OP PMP,

  zpracování návrhu projektu a jeho změn a doplnění,

  průběžné informování Partnera,

  průběžně vyhodnocování klíčových aktivit projektu (definovaných v čl. III této

   Smlouvy),

  vyhodnocení připomínek a hodnocení výstupů z projektu,

  provádění publicity projektu,

  projednání veškerých změn a povinností s Partnerem

  zpracování žádostí o podstatné změny projektu

  oznamování nepodstatných změn projektu Řídicímu orgánu,

  zpracování zpráv o realizaci projektu a předkládání žádosti o platbu,

  kontrola a proplácení způsobilých výdajů Partnera ve formě úhrady stravného

   (jednotkové náklady),

  archivace účetních dokladů, potvrzení o způsobilosti osob, kterým byla

   poskytnuta podpora a všech dokumentů souvisejících s projektem, které vznikají na

   úrovni příjemce anebo jsou příjemci předávány partnerem. V případě, že u požadovaných

   dokladů musí zůstat originály na úrovni partnera, zasílá příjemci kopie požadovaných

3 Odhad stanovený Partnerem.
4 Viz: znění výzvy a Pravidel

                                                                                                                           3
   dokladů. V ostatních případech jsou příjemci zasílány originály dokladů. V zásadě platí, že
   originály účetních dokladů zůstanou vždy tam, kde jsou součástí účetnictví.
   Ukládání a archivace se řídí platnými předpisy ČR (zejména zákon č. 563/1991 Sb.,
   o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů; 582/1991 Sb., o organizaci a provádění
   sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů; č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
   hodnoty, ve znění pozdějších předpisů; č. 589/1992 Sb., o pojistném na sociální
   zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů;
   č. 592/1992 Sb., o pojistném na všeobecné zdravotní pojištění, ve znění pozdějších
   předpisů; č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, ve znění pozdějších předpisů;
   apod.).

2. Partner bude provádět tyto činnosti:

           ve spolupráci s kontaktním pracovištěm ÚP ČR identifikaci osob z cílové skupiny,

           zajištění nákupu potravin, přípravu hotových jídel a jejich poskytování formou

   stravování žákům, kteří navštěvují vzdělání v rámci povinné školní docházky na základní

   škole či víceletém gymnáziu a dětem, které navštěvují předškolní vzdělání v mateřské

   škole,

           spolupráci na návrhu změn a doplnění projektu,

           spolupráci na vyhodnocování klíčových aktivit projektu,

           připomínkování a hodnocení výstupů z projektu,

           spolupráce na definování potřeb cílové skupiny,

           příprava a vyhotovení podkladů pro zpracování zpráv o realizaci projektu a žádosti

   o platbu v dohodnutém termínu,

           archivace účetních dokladů a všech dokumentů souvisejících s projektem, které

   vznikají na úrovni partnera anebo jsou partnerem předávány příjemci. V zásadě platí, že

   originály účetních dokladů zůstanou vždy tam, kde jsou součástí účetnictví.

   Ukládání a archivace se řídí platnými předpisy ČR (zejména zákon č. 563/1991 Sb.,

   o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů; 582/1991 Sb., o organizaci a provádění

   sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů; č. 235/2004 Sb., o dani z přidané

   hodnoty, ve znění pozdějších předpisů; č. 589/1992 Sb., o pojistném na sociální

   zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů; č.

   592/1992 Sb., o pojistném na všeobecné zdravotní pojištění, ve znění pozdějších

   předpisů; č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, ve znění pozdějších předpisů;

   apod.),

 zabezpečení projektu po personální stránce, pokud jde o pozici uvedenou v čl. III odst. 1,

   odrážka druhá.

3. Příjemce a Partner se zavazují nést plnou odpovědnost za realizaci činností, které mají
    vykonávat dle této Smlouvy, a to tak, aby byl splněn účel smlouvy nejpozději do data
    ukončení realizace věcných aktivit projektu.

4. Příjemce a Partner jsou povinni jednat způsobem, který neohrožuje realizaci projektu a zájmy
    smluvních stran.

5. Partner má právo na veškeré informace týkající se projektu, zejména jeho finančního řízení,
    dosažených výsledků Projektu a související dokumentace.

                                                                                              4
6. Příjemce se zavazuje pravidelně v průběhu realizace komunikovat se svým Partnerem
    a informovat jej o postupu projektu. Partner se zavazuje informovat Příjemce o všech
    skutečnostech ovlivňujících realizaci projektu a poskytovat mu nezbytné podklady
    a součinnost nutnou pro hladkou realizaci a administraci projektu. Za tímto účelem bude
    probíhat pravidelná komunikace (osobní, příp. elektronická)

7. Partner se dále zavazuje:

     realizovat projekt v souladu s nařízením Rady (EU) č. 223/2014 ze dne 11. března 2014
         o Fondu evropské pomoci nejchudším osobám (FEAD),

     provádět činnosti, které realizuje v rámci projektu, v souladu s harmonogramem
         jednotlivých aktivit projektu dle čl. III odst. 1 této smlouvy,

     naplňovat během realizace projektu indikátory vztahující se k činnostem, které realizuje
         v rámci projektu a které jsou uvedené v čl. III odst. 2 této smlouvy,

     sledovat a vykazovat během realizace projektu indikátory vztahující se k činnostem, které
         realizuje v rámci projektu a které jsou uvedené v Příloze č. 4 této smlouvy,

     seznámit zákonné zástupce podporovaného dítěte o podmínce pro zapojení do projektu,
         resp. poskytnutí pomoci z OP PMP. Podmínky jsou shodné se zákonnými povinnostmi,
         tj. omlouvat dítě při jeho nepřítomnosti (atd.),

     prokázat vlastnictví bankovního účtu a doložit jeho číslo na zvláštním formuláři (viz
         Příloha č. 3),

     předložit Příjemci, nejpozději do 15. dne po skončení monitorovacího období, podklady
         pro zpracování zprávy o realizaci projektu nebo vždy, kdy o to příjemce požádá. Tyto
         podklady budou zahrnovat zejména popis plnění klíčových aktivit v daném období,
         vykazování naplněných indikátorů, vyčíslení sledovaných indikátorů, souhrnnou evidenci
         vydaného stravného,

     řádně účtovat o veškerých aktivitách souvisejících s Projektem, a to v souladu se
         zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů s jednoznačnou
         vazbou na projekt. Veškeré doklady vztahující se k projektu musí být správné, úplné,
         průkazné, srozumitelné, vedené v písemné formě chronologicky a způsobem zaručujícím
         jejich trvanlivost. Musí je uchovávat způsobem uvedeným v zákoně č. 563/1991 Sb.,
         o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a v zákoně č. 499/2004 Sb., o archivnictví
         a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu
         s dalšími platnými právními předpisy ČR,

     evidovat v účetnictví výši paušálních výdajů na administrativní výdaje, které budou
         poskytnuty ze strany Příjemce, vždy při obdržení těchto plateb od Příjemce. U těchto
         výdajů nemá Partner povinnost mít své příjmy a výdaje navázány na konkrétní projekt,
         pokud tato povinnost není dána národní legislativou,

     na žádost Příjemce bezodkladně písemně poskytnout požadované doplňující informace
         související s realizací Projektu,

     řádně uchovávat veškeré dokumenty související s realizací Projektu v souladu s platnými
         právními předpisy České republiky a Evropských společenství, nejméně však do roku
         2026 (v souladu s ust. § 44 odst. 11 rozpočtových pravidel),

     v případě uzavírání dodavatelsko-odběratelských vztahů dodržovat pravidla účelovosti
         a způsobilosti výdajů,

                                                                                                                           5
     po celou dobu realizace Projektu dodržovat právní předpisy ČR a EU, zejména pak
         pravidla hospodářské soutěže, platné předpisy upravující veřejnou podporu, principy
         ochrany životního prostředí a prosazování rovných příležitostí,

     nakládat s finančními prostředky poskytnutými na základě spolupráce na projektu OP
         PMP správně, hospodárně, efektivně a účelně,

     po celou dobu realizace Projektu nakládat s veškerými surovinami získanými byť i jen
         částečně z finanční podpory, s péčí řádného hospodáře, zejména je zabezpečit proti
         poškození, ztrátě nebo odcizení. Partner není oprávněn suroviny na přípravu pokrmů
         spolufinancované z finanční podpory prodat ani jinak zcizit. Příjemce je povinen v případě
         zničení, poškození, ztráty nebo odcizení surovin spolufinancovaných z finanční podpory
         projektu je opětovně pořídit, a to v nejbližším možném termínu,

     umožnit podmínky k provedení kontroly vztahující se k činnostem, které realizuje v rámci
         projektu, poskytnout oprávněným osobám veškeré doklady vztahující se k činnostem,
         které realizuje v rámci Projektu, umožnit průběžné ověřování provádění činností, k nimž
         se zavázal dle této Smlouvy a poskytnout součinnost všem osobám oprávněným
         k provádění kontroly, příp. jejich zmocněncům. Těmito oprávněnými osobami jsou
         Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR (dále jen „Poskytovatel“), příjemce, územní
         finanční orgány, Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise
         a Evropský účetní dvůr, případně další orgány nebo osoby oprávněné k výkonu kontroly,

     na žádost Poskytovatele nebo Ministerstva financí písemně poskytnout prostřednictvím
         Příjemce jakékoliv doplňující informace související s realizací Projektu, zejména má v této
         souvislosti poskytnout veškeré informace o výsledcích kontrol a auditů, včetně
         kontrolních protokolů z kontrol provedených v souvislosti s projektem, a to ve lhůtě
         stanovené Poskytovatelem,

     bezodkladně informovat Příjemce o všech provedených kontrolách vyplývajících z účasti
         na Projektu dle článku III. Smlouvy, o všech případných navržených nápravných
         opatřeních, která budou výsledkem těchto kontrol a o jejich splnění,

     neprodleně Příjemce informovat o veškerých změnách, které u něho nastaly ve vztahu
         k projektu nebo změnách souvisejících s činnostmi, které realizuje dle této Smlouvy,

     umožnit konání monitorovacích návštěv Příjemce,
     být k součinnosti při provádění evaluace dle Pravidel pro žadatele a příjemce OP PMP

         a podle pokynů Příjemce.

8. Partner není oprávněn žádnou z aktivit, kterou provádí dle této Smlouvy, financovat z jiných
    prostředků rozpočtové kapitoly Ministerstva práce a sociálních věcí ČR, jiné rozpočtové
    kapitoly státního rozpočtu ČR, státních fondů, jiných (například) strukturálních fondů EU
    nebo jiných prostředků EU, ani z jiných veřejných či soukromých zdrojů.

9. Partner podpisem této Smlouvy stvrzuje,
     že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky nebo nemá nedoplatek na
        pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociálním
        zabezpečení nebo příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
     že na něj nebyl vydán inkasní příkaz po předcházejícím rozhodnutí Evropské komise
        prohlašujícím, že poskytnutá podpora je protiprávní a neslučitelná se společným
        trhem,

                                                                                                                           6
     že na něj nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění
        výkonu nelegální práce podle ust. § 5 písm. e) bod 3 zákona č. 435/2004 Sb.,
        o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů,

     že proti jeho statutárnímu orgánu nebo jakémukoli jeho členovi není zahájeno, nebo
        vedeno trestní řízení a nebyl (nebyli) odsouzen (i) pro trestný čin, jehož skutková
        podstata souvisela s předmětem činnosti organizace nebo pro trestný čin
        hospodářský nebo trestný čin proti majetku,

     že není v likvidaci, v úpadku, hrozícím úpadku či proti němu není vedeno insolvenční
        řízení ve smyslu zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení
        (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů.

                                                      Článek V
                                              Financování projektu

1. Projekt dle článku II Smlouvy bude financován z prostředků, které budou poskytnuty příjemci
    na základě Právního aktu vydaného po schválení Projektu ze státního rozpočtu ČR formou
    finanční podpory v rámci OP PMP.

2. Celkový finanční podíl Partnera na projektu činí:

    217 551,60 Kč5

3. Příjemce bude Partnerovi finanční podporu poskytovat bezhotovostním převodem na účet
    jeho zřizovatele - Olomoucký kraj - 4167692/0800, pokud zřizovatelem není sám Příjemce.
    Zřizovatel má povinnost tyto prostředky neprodleně převést na bankovní účet Partnera,
    který je uveden v článku I. této Smlouvy.

4. Partner Projektu bude z rozpočtu projektu čerpat prostředky na zajištění bezplatného
    stravování (dle čl. 26 bod 2a Nařízení o FEAD).

5. Partner Projektu bude z rozpočtu projektu čerpat také prostředky na úhradu tzv. paušálních
    nákladů ve výši 5 % z prostředků poskytnutých na potravinovou pomoci (viz čl. 26 bod 2b
    Nařízení o FEAD).

6. Prostředky získané na realizaci činností dle článku III Smlouvy jsou Příjemce i Partner
    oprávněni použít pouze na úhradu nejnutnějších výdajů a současně takových výdajů, které
    jsou považovány za způsobilé ve smyslu Pravidel, a které Příjemci nebo Partnerům vznikly
    v rámci projektu. Výdaje budou brány za způsobilé nejdříve od data zahájení realizace
    projektu uvedeného v Žádosti o podporu a nejpozději do dne ukončení Projektu uvedeného
    v Žádosti o podporu.

7. Partner je povinen zajistit úhradu výdajů Projektu vztahujících se k činnostem, které realizuje
    v rámci Projektu a které nejsou kryty výše uvedenými prostředky (zejména nezpůsobilé
    výdaje), aby byl dodržen účel poskytnutých prostředků na daný Projekt.

5 Část rozpočtu projektu připadající partnerovi (včetně 5% paušálu na administraci).
                                                                                                                           7
8. Příjemce je povinen poskytnout Partnerovi první zálohu z částky uvedené v čl. V odst. 2
    v souladu s údaji uvedenými v Příloze č. 1 této smlouvy nejpozději do 20 pracovních dnů od
    připsání dotace na svůj účet. Partner je povinen využívat této zálohy výhradně k úhradě
    svých nákladů včetně plateb svým dodavatelům pro realizaci Projektu.

9. V případě, že Partner nevyčerpá poskytnutou zálohu v plné výši, musí v rámci závěrečného
    vyúčtování rozdíl vrátit zpět Příjemci. Tyto prostředky převede na stejný účet, ze kterého mu
    byla zaslána finanční podpora. Zřizovatel, pokud jím není sám Příjemce, neprodleně přepošle
    celkovou částku získanou od Partnera na účet Příjemce.

                                                     Článek VI
                                             Odpovědnost za škodu

1. Právně a finančně odpovědný za správné a zákonné použití finanční podpory Partnerem vůči
    Poskytovateli je Příjemce.

2. Partner je povinen Příjemci uhradit škodu, za niž Příjemce odpovídá dle článku VI. odst. 1
    této Smlouvy a která Příjemci vznikla v důsledku toho, že Partner porušil povinnost
    vyplývající z této Smlouvy.

3. Partner odpovídá za škodu vzniklou Příjemci i třetím osobám, která vznikne porušením jeho
    povinností vyplývajících z této Smlouvy, jakož i z obecných ustanovení právních předpisů.

4. Partner neodpovídá za škodu vzniklou konáním nebo opomenutím Příjemce.

                                                     Článek VII
                                  Další práva a povinnosti smluvních stran

1. Smluvní strany jsou povinny zdržet se jakékoliv činnosti, jež by mohla znemožnit nebo ztížit
    dosažení účelu této Smlouvy.

2. Smluvní strany jsou povinny vzájemně se informovat o skutečnostech rozhodných pro plnění
    této Smlouvy, a to bez zbytečného odkladu.

3. Smluvní strany jsou povinny jednat při realizaci projektu eticky, korektně, transparentně
    a v souladu s dobrými mravy.
                                                     Článek VIII
                                                  Trvání smlouvy

1. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to do dosažení účelu dle článku II. této Smlouvy,
    nejdéle však do doby ukončení realizace Projektu a jeho závěrečného vyúčtování.

2. Pokud Partner závažným způsobem nebo opětovně poruší některou z povinností vyplývající
    pro něj z této Smlouvy nebo z platných právních předpisů ČR a EU, může být na základě
    písemné dohody vyloučen z další účasti na realizaci Projektu. V tomto případě je povinen se
    s Příjemcem vypořádat, tzn. v dohodě určit, kdo převezme činnosti a případné závazky
    Partnera (příp. provést finanční vypořádání).

                                                                                                                           8
3. Partner může ukončit spolupráci s Příjemcem pouze na základě písemné dohody, která bude
    obsahovat rovněž závazek Příjemce převzít jednotlivé povinnosti a odpovědnost
    vystupujícího Partnera.

4. Pro případ, že nebude schválen Projekt, pro který je tato partnerská smlouva uzavírána, se
    smluvní strany dohodly, že tato Smlouva nebude plněna a že vůči sobě nebudou z této
    smlouvy uplatňovat žádné nároky. Příjemce je povinen bez zbytečného odkladu informovat
    Partnera o schválení i neschválení Projektu ze strany Poskytovatele.

                                                     Článek IX
                                               Ostatní ustanovení

1. Jakékoliv změny této Smlouvy lze provádět pouze na základě dohody smluvních stran formou
    písemných dodatků podepsaných oprávněnými zástupci smluvních stran a v souladu
    s Rozhodnutím a souvisejícími právními předpisy.

2. Tato Smlouva nabývá platnosti podpisem smluvních stran a účinnosti dnem jejího uveřejnění
    v registru smluv.

3. Vztahy smluvních stran blíže neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským
    zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů a dalšími obecně závaznými právními předpisy
    České republiky.

4. Vztahy mezi Příjemcem, zřizovatelem a Partnerem se řídí zákonem č. 250/2000 Sb.,
    o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů.

5. Tato smlouva je vyhotovena v 3 vyhotoveních, z nichž 1 vyhotovení obdrží Příjemce,
    1 vyhotovení Partner a 1 vyhotovení bude poskytnuto Poskytovateli dotace.

6. V případě, že partner bude mít nulový počet podpořených osob dle čl. III odst. 2 dle ověření
    příslušného kontaktního pracoviště Úřadu práce, Příjemce zálohu Partnerovi dle čl. V odst. 8
    nevyplatí.

7. Zřizovatel, pokud jím není sám Příjemce, vyslovil ve smyslu ust. § 32a zákona č. 561/2004 Sb.,
    o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve
    znění pozdějších předpisů, souhlas s tím, aby Partner Smlouvu uzavřel.

8. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou přílohy č. 1 – 4.

9. Smluvní strany prohlašují, že tato Smlouva byla sepsána na základě jejich pravé a svobodné
    vůle, nikoliv v tísni ani za jinak nápadně nevýhodných podmínek.

10. Příjemce pověřuje partnera ke zpracování osobních údajů, včetně citlivých údajů (dále jen
    „osobní údaje“), osob podpořených v projektu za účelem prokázání řádného a efektivního
    nakládání s prostředky z fondu FEAD z OP PMP.

11. Partner je oprávněn zpracovávat osobní údaje podpořené osoby v rozsahu vymezeném
    v Pravidlech pro žadatele a příjemce v rámci OP PMP specifický cíl I.

                                                                                                                           9
12. Osobní údaje je partner oprávněn zpracovávat výhradně v souvislosti s realizací projektu,
    zejména pak při přípravě zpráv o realizaci projektu.

13. Partner je povinen zpracovávat a chránit osobní údaje v souladu se zákonem o ochraně
    osobních údajů a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze
    dne 27. dubna 2016, a to zejména takto:
         a) Osobní údaje ve fyzické podobě, tj. listinné údaje či na nosičích dat, budou
             uchovávány v uzamykatelných schránkách, a to po dobu uvedenou v odst. 13 tohoto
             článku;
         b) Přístup ke zpracovávaným osobním údajům umožní partner pouze poskytovateli,
             příjemci, kontaktní osobě v dané škole, zodpovědné za realizaci aktivit projektu na
             straně partnera a orgánů oprávněným provádět kontrolu, pokud není dále upraveno
             jinak;
         c) Zaměstnanci partnera, kterým bude umožněn přístup ke zpracovávaným osobním
             údajům, budou partnerem doložitelně poučeni o povinnosti zachovávat mlčenlivost
             podle ust. § 15 zákona o ochraně osobních údajů.

14. Partner je oprávněn zpracovávat osobní údaje po dobu deseti let od ukončení realizace
     projektu. Bez zbytečného odkladu po uplynutí této doby je partner povinen provést likvidaci
     těchto osobních údajů.

15. Partner souhlasí s uchováním dat žádostí v monitorovacím systému.

16. Partner se zavazuje, že v projektu nebude docházet k diskriminaci na základě pohlaví,
     rasového nebo etnického původu, náboženského vyznání nebo víry, zdravotního postižení,
     věku nebo sexuální orientace.

17. Partner se zavazuje, že finanční prostředky budou využity pouze na podporu přípravy stravy,
     která je v souladu s právem Unie týkajícím se bezpečnosti spotřebních výrobků a v souladu
     s vyhláškou 107/2005 Sb., o školním stravování.

18. Partner se zavazuje, že pomoc poskytována v rámci tohoto programu bude respektovat
     důstojnost nejchudších osob.

19. Partner se zavazuje, že stravu bude v rámci projektu nejchudším osobám poskytovat
     bezplatně.

20. Partner se zavazuje, že na operaci financovanou z OP PMP nebude čerpat podporu z jiného
     nástroje Unie, aby nedocházelo ke zdvojování financování.

21. Partner souhlasí s provedením ex-ante kontroly ze strany příjemce dotace a bere na vědomí,
     že neumožnění takové kontroly je důvodem pro nezařazení partnera do celkové žádosti
     o podporu zpracované z úrovně příjemce.

    22. Tato Smlouva byla schválena usnesením Zastupitelstva Olomouckého kraje č.
         UZ/21/30/2020 ze dne 22. 6. 2020.

                                                                                                                         10
V  dne                           V Olomouci dne

             za Partnera                             za Příjemce
   Mgr. Michaela Král Kiliánová                    Ladislav Hynek
                                                náměstek hejtmana
               ředitelka

Přílohy:
Příloha č. 1 – Finanční tabulka – Podklad pro zapojení školy do projektu
Příloha č. 2 – Souhlas zřizovatele se zapojením do projektu
Příloha č. 3 – Formulář finanční identifikace bankovního účtu partnera
Příloha č. 4 – Přehled podpořených osob a odebraných jídel (podklad pro Zprávu o realizaci

                projektu)

                                                                                            11
Název organizace:                Podklad pro zapojení školy do projektu
Adresa:
RED IZO:                 Základní škola Uničov, Šternberská 456
IČO (IČ):                Šternberská 456
ID datové schránky:      600026582
WWW stránky:             61989762
                         smhhpuv
                         www.zsunicov.cz

Titul před jménem:                        Statutární zástupce                      Hlavní kontaktní osoba projekt
Jméno:                   Mgr.                                             Mgr.
Příjmení:                Michaela                                         Michaela
Titul za jménem:         Král Kilianová                                   Král Kilianová
E-mail:
Mobil:                   zvsunicov@zvsunicov.cz                           zvsunicov@zvsunicov.cz
                         606461638                                        606461638

Název účtu příjemce:                                        Identifikace bankovního účtu
Název banky:             běžný účet
Číslo účtu:              Komerční banka
Kód banky:               31138811
Číslo účtu dle IBAN:     100
Jste plátci DPH?         CZ27010000031138811
                         ne

Kategorie                Počet dětí   Cena za   Cena celkem               Počet dnů od      Celkové
                                     jednotku*    v Kč/1den                 1.9.2020 -    náklady za
MŠ děti do 6 let včetně                                                    30.6.2021*
MŠ deti od 7 let                                                                            stravné
ZŠ žáci do 6 let včetně
ZŠ žáci od 7 let do 10                                         0.00 Kč                    0.00 Kč
let včetně                                                     0.00 Kč                    0.00 Kč
ZŠ žáci od 11 let do 14                                        0.00 Kč                    0.00 Kč
let včetně
ZŠ žáci nad 15 let       10          24                        240.00 Kč  194             46,560.00 Kč
Počet podpořených
žáků celkem              14          27                        378.00 Kč  194             73,332.00 Kč

                         15          30                        450.00 Kč  194             87,300.00 Kč

                         39                                                               207,192.00 Kč

* cena za jednotku je u MŠ celodenní stravné na jedno dítě hrazené zákonným zástupcem za den, u ZŠ/víceletých g
pouze oběda hrazená zákonným zástupcem za den, tato jednotková cena nesmí překročit finanční limity na strávní
107/2005 Sb.
* jedná se o dny, kdy je poskytováno stravné v uvedeném období

                                            předefinovaná pole
                                            pole určená k vyplnění
                                            volitelná pole
soba projektu (volitelné)

    Režijní          Celkové
náklady (5%)        způsobilé

           0.00 Kč    výdaje
           0.00 Kč
           0.00 Kč          0.00 Kč
                            0.00 Kč
                            0.00 Kč

2,328.00 Kč 48,888.00 Kč

3,666.60 Kč 76,998.60 Kč
4,365.00 Kč 91,665.00 Kč

10,359.60 Kč 217,551.60 Kč

ZŠ/víceletých gymnázií je to cena
mity na strávníky dle vyhlášky č.
Jak vyplnit?

•  horní část tabulky - údaje tak, jak jsou uvedeny v rejstříku škol a školských zařízení

•  dolní část tabulky - odhad počtu dětí/žáků u jednotlivých věkových kategorií a příslušnou cenu

–  Mateřské školy vyplňují celou částku, tzn. za všechna tři jídla podávaná v mateřské škole. Uved

–  Počet dětí/žáků stanovujete pouze na základě vašeho odhadu. V případě, že tento počet nebud

–  Ve sloupci počet dnů uvedete příslušný počet školních dnů ve školním roce 2020/2021. Tento ú

–  Tmavě šedivá políčka Vám následně ukáží výši finančních prostředků. Tato pole jsou zamčená,

–  Režijní náklady v tomto případě znamenají finanční prostředky, které škola obdrží na výdaje sp
ských zařízení
 tegorií a příslušnou cenu za školní stravování.
á v mateřské škole. Uvedené částky se musí shodovat s Vaší směrnicí, kterou máte pro školní stravování.
dě, že tento počet nebude splněn/překročen, nebudou uplatňovány žádné sankce. Doporučujeme proto počet st
 roce 2020/2021. Tento údaj je důležitý pro výpočet celkových způsobilých výdajů, proto jej vyplňte správně.
 Tato pole jsou zamčená, a to z důvodu předefinovaných vzorců.
škola obdrží na výdaje spojené s administrací projektu (tj. na každých 1.000 Kč za stravné škola obdrží 50 Kč). T
o školní stravování.
 oručujeme proto počet stravovaných malinko nadsadit (nicméně nesmí překročit počet zapsaných dětí /žáků ke
to jej vyplňte správně.

vné škola obdrží 50 Kč). Tyto výdaje se nedokládají doklady a lze z nich hradit jak osobní výdaje, tak například k
t zapsaných dětí /žáků ke vzdělávání)
ní výdaje, tak například kancelářský spotřební materiál pro dokladování. Nelze z nich však, kromě jiných, hradit
šak, kromě jiných, hradit poplatky za bankovní účet. Skutečná výše 5%paušálu, kterou škola obdrží, se stanoví a
škola obdrží, se stanoví až po skončení projektu, tzn. po závěrečném vyúčtování skutečných nákladů na stravo
ečných nákladů na stravování.
Podklad pro Zprávu o realizaci projektu:

                                                 PŘEHLED PODPOŘENÝCH

                     OSOB A ODEBRANÝCH JÍDEL

Název organizace:                                                                                                             předefinovaná pole
                                                                                                                              pole určená k vyplnění
Adresa:                                                                                                                       volitelná pole

RED IZO:

IČO (IČ):

ID datové schránky:

WWW stránky:

                            Statutární zástupce       Hlavní kontaktní osoba projektu (*volitelné)

Titul před jménem:
Jméno:
Příjmení:
Titul za jménem:
E-mail:
Mobil:

                                                                                                  Orientační součet  0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                 Identifikace podporovaných osob
                                                                                                                                        Celkové
Příjmení             Jméno  Sledované období (v termínech Počet odebraných Cena za Celkové náklady Režiní náklady                      způsobilé

                            od 1.9.2020 - 30.6.2021)  jídel           jednotku za stravné                                     (5%)       výdaje

                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
                                                                                                                     0.00 Kč  0.00 Kč            0.00 Kč
0.00 Kč  0.00 Kč  0.00 Kč
0.00 Kč  0.00 Kč  0.00 Kč
0.00 Kč  0.00 Kč  0.00 Kč
0.00 Kč  0.00 Kč  0.00 Kč
0.00 Kč  0.00 Kč  0.00 Kč