Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KUPNÍ SMLOUVA uzavřená dle ustanovení § 2079 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, mezi: 1. kupujícím: Fakultní nemocnice Hradec Králové Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové název: 00179906 sídlo: CZ00179906 IČ: Česká národní banka DIČ: č. ú. 24639511/0710 bankovní spojení: prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c., ředitelem zastoupený: NIMOTECH, s.r.o. (dále jen „kupující“) Šumavská 416/15, 602 00 Brno a 18825605 CZ18825605 2. prodávajícím: UniCredit Bank, a.s. č. ú. 1031513006/2700 název: JUDr. Gertrudou Frydovou, prokuristou sídlo: vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 1292 IČ: DIČ: bankovní spojení: zastoupený: zapsaná(ý)v OR (dále jen „prodávající“) Kupující a prodávající uzavírají tuto kupní smlouvu v souladu se zadávací dokumentací kupujícího ze dne 21. 9. 2016, a to na základě výsledku zadávacího řízení na veřejnou zakázku na dodávku vybavení s názvem „FN Hradec Králové - obnova přístrojové techniky 2016 – operační svítidla“ zadané podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, v otevřeném řízení pod evidenčním číslem přiděleným ve Věstníku veřejných zakázek: 636870 a nabídkou prodávajícího ze dne 12.12.2016. Kupní smlouva je uzavírána v rámci projektu názvem „FN Hradec Králové – obnova přístrojové techniky 2016 – operační svítidla“, který je spolufinancován z dotace MZČR 135V01E001601. 1. Předmět smlouvy Předmětem smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu nové, nepoužité a nerepasované zdravotnické přístroje a zařízení (dále jen „zboží“), a to za podmínek stanovených v zadávací dokumentaci kupujícího ze dne 21. 9. 2016 pro nadlimitní veřejnou zakázku na dodávku vybavení s názvem „FN Hradec Králové – obnova přístrojové techniky 2016 – operační svítidla“, (dále jen „zadávací dokumentace“), nabídce prodávajícího ze dne 12.12.2016 a této smlouvě. Podrobná specifikace dodávaného zboží je uvedena v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy a odpovídá specifikaci uvedené v nabídce prodávajícího ze dne 12.12.2016. Touto smlouvou se tak prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá zboží, a umožní mu nabýt vlastnické právo k němu, a kupující se zavazuje, že zboží převezme a zaplatí prodávajícímu sjednanou kupní cenu.“. Součástí dodávky zboží je rovněž: Doprava nového zboží včetně veškerého příslušenství do místa plnění, clo, balné, instalace a zapojení zboží a jeho uvedení do provozu včetně ověření jeho funkčnosti, zkušebního provozu, provedení všech předepsaných zkoušek a testů, ověření deklarovaných technických parametrů a zaškolení obsluhy pro plné uživatelské užívání dodaného zboží. Součástí provedené instalace zboží budou potřebné revizní a technické zprávy, dodání SW produktů s časově neomezenou licencí včetně bezplatného update/upgrade ovládacího a dalšího základního software po celou dobu životnosti přístroje, -1- dodání návodů na obsluhu v českém jazyce 1x v písemné podobě, 1x na CD, dodání prohlášení o shodě a další příslušné dokumentace nezbytné pro provoz v České republice, zejména v souladu se zákonem č. 26Ř/2014 Sb. §5Ř (o zdravotnických prostředcích), uvedení přesné adresy výrobců, včetně telefonického a e-mailového spojení na ně a uvedení třídy zdravotnických prostředků, dodání předávacího protokolu, protokolu o instruktáži obsluhy dle zákona č. 26Ř/2014 Sb. v platném znění, záručního a dodacího listu, bezplatné zajištění servisu a oprav včetně dodávky potřebných náhradních dílů po dobu záruky zdarma, zajištění servisu, odborné údržby, oprav a revizí, včetně dodávky potřebných náhradních dílů v souladu s hlavou IX. zákona č. 26Ř/2014 Sb. §5Ř (o zdravotnických prostředcích) po dobu záruky zdarma. pokud je pro provedení bezpečnostně technické kontroly či jakéhokoliv dalšího předepsaného testu vyžadován spotřební materiál, je vždy součástí provedení této kontroly a proto nemůže být samostatně účtován. Poslední bezpečnostně technická kontrola musí být prodávajícím provedena nejdříve 1 kalendářní měsíc před uplynutím záruční lhůty. likvidace obalů a odpadů, které byly součástí dodávky, případné další činnosti vyplývající z jakéhokoliv dílu zadávací dokumentace. Kupující se zavazuje za zboží dodané v souladu s požadavky uvedenými v této smlouvě, dílu 1 zadávací dokumentace a dle specifikace uvedené v dílu 2 zadávací dokumentace uhradit prodávajícímu sjednanou kupní cenu. 2. Kupní cena 2.1 Kupní cena Kupní cena zboží bez DPH činí 2 675 739,60 Kč Výše DPH 21 % a kupní cena zboží, včetně DPH činí 3 237 644,92 Kč. Kupní cena včetně DPH je stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná po celou dobu realizace dodávky v souladu s podmínkami uvedenými v této smlouvě a v zadávací dokumentaci. Specifikace ceny – rozpočet – v oceněném položkovém členění je uvedena v Příloze č. 2, která je nedílnou součástí této smlouvy. Součástí tohoto rozpočtu jsou i případné provozní náklady – likvidace obalu a odpadů apod. Kupní cena zboží zahrnuje veškeré náklady, rizika, zisk a finanční vlivy (inflační, kursový, změna sazby DPH) po celou dobu realizace dodávky v souladu s podmínkami uvedenými v této smlouvě a v zadávací dokumentaci. Kupní cena zahrnuje všechny náklady spojené s realizací předmětu smlouvy, tj. dodávky zboží, balné, dopravné, celní poplatky, pojištění, instalaci zboží a jeho uvedení do provozu včetně potřebných pomůcek, součástí a příslušenství, záruční servis, bezpečnostně technické kontroly po dobu záruky, zaškolení příslušných zaměstnanců, tj. techniků kupujícího a obsluhujícího personálu. Dále také likvidaci obalů a odpadu. Kursové vlivy ani změna DPH nemají na celkovou cenu zakázky včetně DPH vliv a jsou plně rizikem prodávajícího. 3. Fakturace, platební podmínky 3.1. Záloha Zálohy nebudou kupujícím poskytovány. 3.2. Platební podmínky Kupní cena uvedená v čl. 2. této smlouvy bude zaplacena kupujícím po řádném předání zboží dle čl. 1 a čl. 4. této smlouvy na základě daňového dokladu - faktury vystavené prodávajícím. Kupní cena musí být na daňovém dokladu - faktuře uvedena v české měně a musí být rozepsána dle jednotlivých položek a dle rozdělení podle -2- přílohy č. 2 – kupní cena. Případné provozní náklady musí být fakturovány samostatným daňovým dokladem a budou plně hrazeny z vlastních zdrojů kupujícího. Daňový doklad - faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a dalšími platnými daňovými a účetními předpisy, včetně § 435 odst. 1. zákona č. Řř/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Na faktuře musí být mimo jiné uvedeno: odvolávka na tuto kupní smlouvu; název veřejné zakázky a evidenční číslo veřejné zakázky; registrační číslo projektu 135V01E001601 a informace, že předmět smlouvy je hrazen z dotace Ministerstva zdravotnictví; prohlášení prodávajícího, že ke dni vystavení faktury není veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty; soupis příloh; razítko a podpis osoby oprávněné k vystavení daňového dokladu. Platba faktury proběhne se splatností do 30 dnů od data prokazatelného doručení faktury (účetního dokladu) prodávajícím kupujícímu. Smluvní strany se dohodly, že prodávající není oprávněn realizovat částečnou (dílčí) fakturaci. Za uhrazení faktury se považuje den, kdy byla předmětná částka odepsána z účtu kupujícího. Fakturu vystaví prodávající po přejímce zboží bez jakýchkoli vad a nedodělků. K daňovému dokladu - faktuře bude přiložena kopie předávacího protokolu podepsaného oprávněnými zaměstnanci prodávajícího a kupujícího. V případě, že faktura nebude obsahovat výše uvedené náležitosti či přílohy, je kupující oprávněn fakturu vrátit v průběhu běhu lhůty splatnosti způsobem, který prokazuje, že do tohoto data prodávající vrácenou fakturu od kupujícího převzal, aniž by se tím kupující dostal do prodlení s úhradou kupní ceny zboží. V takovém případě je prodávající povinen vystavit fakturu novou. Nová faktura musí být znovu zaslána kupujícímu. Lhůta splatnosti, co do počtu dní nikoli kratší než lhůta původní, začíná běžet ode dne doručení opravené či nově vystavené faktury kupujícímu. Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení uvedeného v záhlaví této smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního účtu splňuje požadavky dle § 10ř zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a jedná se o zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané hodnoty. Prodávající prohlašuje, že ke dni uzavření smlouvy není veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých by s ním správce daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně dle § 106a zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Kupující jako příjemce zdanitelného plnění je oprávněn v případě, že prodávající je v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, uhradit částku odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího. Uhrazení částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího bude považováno v tomto rozsahu za splnění závazku kupujícího uhradit sjednanou cenu prodávajícímu. 4. Doba plnění a ostatní ujednání 4.1. Doba plnění Zboží bude prodávajícím kupujícímu dodáno, nainstalováno a uvedeno do provozu včetně předvedení funkčnosti, provedení všech předepsaných zkoušek a testů, ověření deklarovaných technických parametrů a instruktáže obsluhy v souladu s §61 zákona č. 26Ř/2014 Sb. v platném znění nejpozději do 6 týdnů od data účinnosti této smlouvy. Kupující si vyhrazuje právo posunu doby plnění z důvodů na jeho straně. Oprávněným zaměstnancem kupujícího je zaměstnanec odboru zdravotnické techniky (Stanislav Gaberle, DiS., e-mail: stanislav.gaberle@fnhk.cz, tel:495 834 ŘŘ1, popř. Ing. Roman Sýkora, e-mail: roman.sykora@fnhk.cz, tel. 495 832 122). Tento odbor je do dokončení instalace a předání zboží do provozu jediným partnerem zmocněným kupujícím k jakémukoliv jednání o dodávce. 4.2. Přejímka zboží Předmět smlouvy je prodávajícím splněn dnem dodání zboží, jeho instalací, uvedením do provozu, předvedením funkčnosti, provedením všech předepsaných zkoušek a testů, ověřením deklarovaných technických parametrů, instruktáží obsluhy v souladu s §61 zákona č. 26Ř/2014 Sb. v platném znění, a to na základě podpisu předávacího protokolu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. -3- Předávací protokol jsou za kupujícího oprávněni podepsat zaměstnanci odboru zdravotnické techniky (Stanislav Gaberle, DiS., e-mail: stanislav.gaberle@fnhk.cz, tel:495 834 ŘŘ1, popř. Ing. Roman Sýkora, email: roman.sykora@fnhk.cz, tel. 495 832 122). Jedná se o pracovníky pro tento právní úkon pověřené statutárním orgánem kupujícího. Předávací protokol je za prodávajícího oprávněn podepsat tel.: , e-mail: mobil : , pracovník pověřený statutárním orgánem prodávajícího. Jedno vyhotovení předávacího protokolu zůstává prodávajícímu pro jeho potřeby a další dvě vyhotovení zůstávají kupujícímu. Zaměstnanec kupujícího, který provádí povinnou prohlídku dodaného, nainstalovaného a do provozu uvedeného zboží, je oprávněn do předávacího protokolu popsat jím zjištěné vady předávaného zboží. V případě zjištění vad zboží bude smluvními stranami v předávacím protokolu sjednán termín pro jejich odstranění. Po odstranění těchto vad bude smluvními stranami sepsán nový předávací protokol. V případě dle předchozího odstavce se dodávka považuje za splněnou okamžikem podpisu předávacího protokolu po odstranění vad a nedodělků zboží pověřenými zástupci smluvních stran. 4.3. Místo plnění Místem plnění předmětu smlouvy jsou: 2 ks třízdrojového operačního svítidla pro COS – Kardiochirurgie 2 ks dvouzdrojového operačního svítidla pro COS – Všeobecná chirurgie + urologie 2 ks dvouzdrojového operačního svítidla pro neurochirurgickou kliniku 1 ks dvouzdrojového operačního svítidla pro ORL v sídle kupujícího. 4.4. Součinnost Smluvní strany jsou povinny vyvíjet veškeré úsilí k vytvoření potřebných podmínek pro realizaci předmětu smlouvy, které vyplývají z jejich smluvního postavení. To platí i v případech, kde to není výslovně uloženo v jednotlivých ustanoveních smlouvy. Především jsou smluvní strany povinny vyvinout součinnost v rámci smlouvou upravených postupů a vyvinout potřebné úsilí, které lze na nich v souladu s pravidly poctivého obchodního styku požadovat, k řádnému splnění jejich smluvních povinností. Pokud jsou kterékoli ze smluvních stran známy okolnosti, které jí brání, aby dostála svým smluvním povinnostem, sdělí to neprodleně písemně druhé smluvní straně. Smluvní strany se zavazují neprodleně odstranit v rámci svých možností všechny okolnosti, které jsou na jejich straně a které brání splnění jejich smluvních povinností. Pokud k odstranění těchto okolností nedojde, je druhá smluvní strana oprávněna požadovat splnění povinnosti v náhradním termínu, který stanoví s přihlédnutím k povaze záležitosti. Kupující umožní příjezd prodávajícího do místa plnění na dobu nezbytně nutnou k vykládce zboží. 4.5. Nebezpečí škody na zboží a vlastnické právo ke zboží Vlastnické právo a nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího předáním zboží kupujícímu v místě plnění podle článku 4.3. této smlouvy a podepsáním předávacího protokolu. 4.6. Smluvní sankce V případě prodlení prodávajícího s dodáním zboží dle bodu 4.1 této smlouvy, je kupující oprávněn účtovat prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 10.000,-- Kč včetně DPH za každý i započatý kalendářní den prodlení. V případě pozdního odstranění reklamovaných vad, pozdního dokončení BTK nebo některé z dalších kontrol vyžadovaných právními předpisy nebo pokyny výrobce v záruční lhůtě je kupující oprávněn vyúčtovat prodávajícímu smluvní pokutu. Tato smluvní pokuta činí 10.000,-- Kč za každý nefunkční zdravotnický prostředek a každý kalendářní den a může být kupujícím prodávajícímu účtována za každý i započatý den prodlení, a to až do úplného odstranění reklamovaných vad, dokončení BTK nebo dokončení některé z dalších kontrol vyžadovaných zákonnými předpisy nebo pokyny výrobce. Pokud prodávající dodá kupujícímu zboží, které při svém provozu nebude splňovat veškeré parametry prodávajícím v nabídce uvedené nebo uvedené v oficiální technické dokumentaci výrobce, bude tento stav -4- považován za záruční závadu a kupující bude požadovat její odstranění. Kupující si vyhrazuje právo uplatňovat výše uvedenou sankci až do úplného odstranění závady. V případě, že nebude možné zboží opravit, může být prodávajícím toto zboží vyměněno za shodné nebo kvalitativně vyšší zboží. Tuto výměnu lze provést pouze po dohodě mezi kupujícím a prodávajícím. V případě pozdní úhrady kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,025 % z dlužné částky za každý den prodlení. Uhrazením smluvní pokuty není žádným způsobem dotčen nárok kupujícího na vymáhání náhrady případně vzniklé škody. Smluvní pokuta je splatná samostatným daňovým dokladem - fakturou, jejíž lhůta splatnosti činí 30 dní ode dne jejího doručení druhé smluvní straně. 5. Záruka, servisní podmínky a reklamace Prodávající prohlašuje, že dodávané zboží je nové, nepoužité a nerepasované a je bez vad faktických i právních. Dále prodávající prohlašuje, že dodané zboží bude mít po celou dobu záruky ode dne podpisu předávacího protokolu vlastnosti odpovídající specifikacím, které jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a v technické dokumentaci k zařízení, která byla vydána výrobcem a poskytuje na dodávku zdravotnických prostředků, jejich příslušenství či technologií záruční lhůtu 36 měsíců. Záruční lhůta počíná běžet dnem uvedení zboží do provozu po podepsání předávacího protokolu oprávněným zástupcem kupujícího. Záruka se vztahuje na plnou funkčnost zboží. Servisní technik je dostupný nepřetržitě (tedy 24 hodin denně) telefonicky na čísle 602 791 750 a elektronickou poštou na adrese nimotech@nimotech.cz. Lhůta pro odstranění reklamovaných vad činí 1 pracovní den ode dne nahlášení závady. Pokud prodávající prokazatelně náhradní díl potřebný pro odstranění závady nemá a musí jej teprve zajistit (je možné doložit např. výdejkou ze skladu výrobce, dokladem o převzetí dílu od kurýrní služby či jiného dopravce), prodlužuje se tento termín o 1 pracovní den. Den nahlášení závady a den odstranění závady se do této lhůty nezapočítává. Lhůta pro odstranění závady počíná plynout ode dne doručení písemného oznámení (faxem, e-mailem, poštou) závady prodávajícímu. Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu, která uplyne mezi nahlášením a odstraněním reklamované závady. Bezplatné zajištění servisu, odborné údržby, oprav a revizí včetně dodávky potřebných náhradních dílů v souladu s hlavou IX. zákona č. 26Ř/2014 Sb. §5Ř (o zdravotnických prostředcích) po dobu záruky zdarma. Pokud je pro provedení bezpečnostně technické kontroly či jakéhokoliv dalšího předepsaného testu vyžadován spotřební materiál, je vždy součástí provedení této kontroly a proto nemůže být samostatně účtován. Poslední bezpečnostně technická kontrola musí být prodávajícím provedena nejdříve 1 kalendářní měsíc před uplynutím záruční lhůty. Vyměněný nefunkční/omezeně funkční náhradní díl je po oddělení od zdravotnického prostředku majetkem prodávajícího. Technické kontroly a kalibrace zboží jsou prodávajícím prováděny minimálně 1x ročně. Kupující není povinen vyzývat prodávajícího písemnou formou k jejich provedení. Pokud tak ale učiní, potom prodávající zahájí prohlídky a kalibraci zboží nejpozději do 10 pracovních dnů od doručení výzvy, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Poslední bezplatná bezpečnostně technická kontrola bude provedena nejdříve 1 měsíc před uplynutím záruční lhůty. V ostatním platí pro uplatňování a způsob odstraňování vad příslušná ustanovení zákona č. Řř/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. 6. Závěrečná ustanovení Kupující si vymiňuje právo odstoupit od této kupní smlouvy nebo požadovat výměnu vadného zboží za bezvadné (rozhodnutí o tom, zda kupující odstoupí od kupní smlouvy nebo bude požadovat výměnu vadného zboží je plně na úvaze kupujícího) též v případech: že předmět smlouvy bez vad a nedodělků nebude realizován v plném rozsahu nejpozději do 6 týdnů od data účinnosti této smlouvy z důvodu na straně prodávajícího, -5- v průběhu záruční lhůty dojde během 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců k výskytu 3 a více závad stejného typu (stejné číslo chybového hlášení apod.) na zboží, celková doba odstávky zboží pro záruční závadu bude za dobu 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců delší než 30 kalendářních dnů. Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2 zákona č. Řř/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Prodávající je povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly dle § 2 e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě vztahující se k této veřejné zakázce. Mimo případy subdodávek dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, se pro účely této smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle § 1Řř5 zákona č. Řř/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, tj. prodávající není oprávněn postoupit svá práva a povinnosti z této smlouvy nebo její části třetí osobě. Prodávajícímu v tomto případě nevzniká nárok na úhradu jakýchkoliv nákladů spojených s přípravou realizace anebo s realizací předmětu smlouvy. Smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými vzestupně číslovanými dodatky, podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Veškerá textová dokumentace, kterou při plnění smlouvy předává či předkládá prodávající kupujícímu, musí být předána či předložena v českém jazyce. V případě sporu rozhodne na návrh některé ze smluvních stran věcně místně příslušný soud v České republice. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Prodávající podpisem této smlouvy vyjadřuje souhlas se zveřejněním všech podmínek tohoto smluvního vztahu. Písemnosti mezi stranami této smlouvy, s jejichž obsahem je spojen vznik, změna nebo zánik práv a povinností upravených touto smlouvou (zejména odstoupení od smlouvy) se doručují osobně nebo doporučenou poštou, není- li v této smlouvě stanoveno jinak. Povinnost smluvní strany doručit písemnost doporučeně druhé smluvní straně je splněna při doručování poštou, jakmile pošta písemnost adresátovi doručí proti podpisu. V případě nedoručení nabývá odstoupení od smlouvy účinnosti třetí den po odeslání oznámení o odstoupení na adresu druhé smluvní strany. Smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech s platností originálu, přičemž kupující obdrží dvě vyhotovení a prodávající obdrží jedno vyhotovení. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, jejímu textu rozumí a souhlasí s ním. Smluvní strany rovněž prohlašují, že tato smlouva vyjadřuje jejich svobodnou, vážnou, pravou a úplnou vůli, prostou omylů a že tuto smlouvu neuzavírají v tísni či za jinak jednostranně nevýhodných podmínek. Na důkaz shora uvedeného připojují smluvní strany své podpisy. Příloha č. 1: Specifikace zboží V Brně dne 17. 2. 2017 Příloha č. 2: Specifikace ceny – rozpočet – v položkovém členění Příloha č. 3: Harmonogram dodávek V Hradci Králové dne 23. 2. 2017 ……………………………….. ………………………………….. Za kupujícího: Za prodávajícího: Fakultní nemocnice Hradec Králové NIMOTECH, s.r.o. prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c. JUDr. Gertruda Frydová ředitel prokurista -6- NIMOTECH, s.r.o. Šumavská 416/15 602 00 Brno, Česká republika IČO: 1ŘŘ25605, DIČ: CZ1ŘŘ25605 Zapsaná v obch. rejstř. u KS v Brně, sp.zn: oddíl C, vložka 12ř2 ISO: 13485:2003, ISO 9001:2008 Strana 1/2 Příloha č. 1 kupní smlouvy – technická specifikace Technický popis a parametry Dvoj a troj kombinace operačního svítidla Dr. Mach LED 3SC LED 3SC LED 3SC se zvýšenou intenzitou světla na 160 000 lx a HD kamerový systém Výrobce : Dr.Mach GmbH, Německo Stručná charakteristika Extrémně ploché svítidla určená do prostředí operačních sálů s laminárním proděním. Jsou tvořené symetricky uspořádanými samostatnými fazetovanými moduly z vysoce svítivých LED diod. Barevná teplota vyzařovaného světla je počítačově komponovaná v každém optickém modulu zvlášť a tím je zaručena jeho vysoká homogenita. Vysoká životnost – více jak 15let. Nulové provozní náklady. Závěsný systém Centrální osa se dvěma (třemi) vodorovnými výškově nastavitelnými otočnými rameny s vertikálním a horizontálním obloukem. Svítidla jsou zavěšena na kardanovém kloubu na konci horizontálního oblouku. Ve všech vertikálních kloubech jsou svítidla volně otočná v nekonečném úhlu otáčení. Úhel otáčení satelitů svítidla 360°, úhel otáčení ramen 360° Maximální akční rádius je 2272 mm. Parametry pro hlavní i satelitní operační svítidla MACH LED 3SC: Maximální světelná intenzita ve vzdálenosti 1m : 160 000 Lux Teplota chromatičnosti : 4500 °K Hloubka osvětlení 20% : 1200 mm Hloubka osvětlení 60% : 510 mm Index podání barev Ra : ≥ ř5 Fokusace světelného pole d10 pro prac. vzdálenost 1m : 170 - 280 mm Regulace intenzity osvětlení : 5 - 100 % Maximální nárůst teploty v bezprostřední blízkosti svítidla : 0,5°C Minimální garantovaná životnost světelných diod : 50.000 hod Funkce svítidla : elektronický vypínač ON-OFF, prosvětlení do hloubky, změna velikosti osvětleného pole (fokusace), regulace světelné intenzity, zapnutí synchronizace ENDO režim Způsob ovládání funkcí svítidla ve sterilním poli : pomocí sterilní rukojeti Způsob ovládání funkcí svítidla v nesterilním poli : ovládací panel na tělese svítidla a na zdi Pracovní vzdálenost (v cm) : 60 - 150 cm Průměr těla lampy : 57 cm Počet světelných diod : 28 Maximální příkon svítidla : 45 W IČO: 1ŘŘ25605 Tel: 549246688 e-mail: nimotech@nimotech.cz DIČ: CZ1ŘŘ25605 Fax: 549245759 http: //www.nimotech.cz EKO-KOM ID: EK-F00022Ř5ř.Ekologická likvidace elektrozařízení je zajištěna v rámci kolektivního systému RETELA. NIMOTECH, s.r.o. Šumavská 416/15 602 00 Brno, Česká republika IČO: 1ŘŘ25605, DIČ: CZ1ŘŘ25605 Zapsaná v obch. rejstř. u KS v Brně, sp.zn: oddíl C, vložka 12ř2 ISO: 13485:2003, ISO 9001:2008 Strana 2/2 Video HD kamera je integrována do těla operační lampy. - CMOS HD videokamera s 2 000 000 efektivních pixelů - kamera je kompatibilní s Ř formáty TV pásma vč. Full HD video formátu - video výstup: HD-SDI (1080i), SD - (720p) - 30 ti násobný optický zoom a 12 ti násobné digitální zvětšení - zamrznutí obrazu, automatické i ruční vyvážení bílé barvy - plně otočná o 360° IČO: 1ŘŘ25605 Tel: 549246688 e-mail: nimotech@nimotech.cz DIČ: CZ1ŘŘ25605 Fax: 549245759 http: //www.nimotech.cz EKO-KOM ID: EK-F00022Ř5ř.Ekologická likvidace elektrozařízení je zajištěna v rámci kolektivního systému RETELA. NIMOTECH, s.r.o. Šumavská 416/15 602 00 Brno, Česká republika IČO: 1ŘŘ25605, DIČ: CZ1ŘŘ25605 Zapsaná v obch. rejstř. u KS v Brně, sp.zn: oddíl C, vložka 12ř2 ISO: 13485:2003, ISO 9001:2008 Příloha č. 2 kupní smlouvy - rozpis cen – cenová nabídka č. 161319 Strana 1/2 Datum vystavení: 12.12.2016 Odběratel: Vystavil: Fakultní nemocnice Hradec Králové Sokolská 5Ř1 500 05 Hradec Králové, ČR IČO: 0017řř06 DIČ: CZ0017řř06 Pol. Kat.č. / Popis Ks Cena/kus Sleva % Cena bez DPH DPH 2 ks třízdrojové operační svítidlo pro COS na obor - Kardiochirurgie 481 284,00 21 RH = 4,00 m 165 531,60 21 1 3605360533 2 401 070,00 40,0% 11 808,00 21 74 520,00 21 Operační svítidlo tří-ramenné Mach LED 3SC/LED 3SC/rameno, 140 000 lx/140 000 lx 6 264,00 21 2 3336050000 2 137 943,00 40,0% 41 040,00 21 12 132,00 21 druhý satelit Mach LED 3SC 104 040,00 21 3 9005010032 4 4 920,00 40,0% 427 644,00 21 11 808,00 21 zvýšení světelné intenzity na 160 000 Lux pro lampy LED 3SC a LED 3 Smart 49 680,00 21 27 360,00 21 4 9005010029 6 20 700,00 40,0% 4 176,00 21 12 132,00 21 příplatek za nástěnný panel vč. synchronizace ( pro jedno světlo), bezdrátový přenos pro LED5/3/2 104 040,00 21 5 21150002 12 870,00 40,0% rukojeť plastová zaostřovací sterilizovatelná 6 9300009907 6 11 400,00 40,0% Napájecí zdroj 200W pro LED světla, pro montáž na stropní závěs 7 9000220400 2 10 110,00 40,0% příplatek pro výšku stropu 3,51 m - 4 m 8 8000000040 2 86 700,00 40,0% příprava pro kamerový systém instalovaný do těla LED lamp obsahuje video box s kabeláží 20m s ukončením na stěnu, propojovací kabeláž a 5m kabelu k monitoru 2 ks dvojramenné svítidlo pro COS na obor - Všeobecná chirurgie + urologie RH = 4,00 m 9 3605360522 2 356 370,00 40,0% Operační lampy, dvojkombinace Mach LED3SC 140 000 lux / LED3SC 140 000 lux 10 9005010032 4 4 920,00 40,0% zvýšení světelné intenzity na 160 000 Lux pro lampy LED 3SC a LED 3 Smart 11 9005010029 4 20 700,00 40,0% příplatek za nástěnný panel vč. synchronizace ( pro jedno světlo), bezdrátový přenos pro LED5/3/2 12 9300009907 4 11 400,00 40,0% Napájecí zdroj 200W pro LED světla, pro montáž na stropní závěs 13 21150002 8 870,00 40,0% rukojeť plastová zaostřovací sterilizovatelná 14 9000220400 2 10 110,00 40,0% příplatek pro výšku stropu 3,51 m - 4 m 15 8000000040 2 86 700,00 40,0% příprava pro kamerový systém instalovaný do těla LED lamp obsahuje video box s kabeláží 20m s ukončením na stěnu, propojovací kabeláž a 5m kabelu k monitoru IČO: 1ŘŘ25605 Tel: 549246688 e-mail: nimotech@nimotech.cz DIČ: CZ1ŘŘ25605 Fax: 549245759 http: //www.nimotech.cz EKO-KOM ID: EK-F00022Ř5ř.Ekologická likvidace elektrozařízení je zajištěna v rámci kolektivního systému RETELA. NIMOTECH, s.r.o. Šumavská 416/15 602 00 Brno, Česká republika IČO: 1ŘŘ25605, DIČ: CZ1ŘŘ25605 Zapsaná v obch. rejstř. u KS v Brně, sp.zn: oddíl C, vložka 12ř2 ISO: 13485:2003, ISO 9001:2008 Příloha č. 2 kupní smlouvy - rozpis cen – cenová nabídka č. 161319 Strana 2/2 Cena bez DPH DPH Pol. Kat.č. / Popis Ks Cena/kus Sleva % 481 284,00 21 2 ks dvouzdrojové operační svítidlo pro NCH kliniku. 11 664,00 21 Na třetím rameni možnost instalace bodového světla nebo monitoru. 11 808,00 21 49 680,00 21 RH = 3,80m 27 360,00 21 4 176,00 21 16 3605360533 2 401 070,00 40,0% 12 132,00 21 Operační svítidlo tří-ramenné Mach LED 3SC/LED 3SC/rameno, 140 000 lx/140 000 lx 104 040,00 21 6 444,00 21 17 9000130001 1 19 440,00 40,0% příruba pro trojitou montář až tří svislých závěsů příprava pro pozdější přidání ramene pro monitor nebo bodového světla 18 9005010032 4 4 920,00 40,0% zvýšení světelné intenzity na 160 000 Lux pro lampy LED 3SC a LED 3 Smart 19 9005010029 4 20 700,00 40,0% příplatek za nástěnný panel vč. synchronizace ( pro jedno světlo), bezdrátový přenos pro LED5/3/2 20 9300009907 4 11 400,00 40,0% Napájecí zdroj 200W pro LED světla, pro montáž na stropní závěs 21 21150002 8 870,00 40,0% rukojeť plastová zaostřovací sterilizovatelná 22 9000220400 2 10 110,00 40,0% příplatek pro výšku stropu 3,51 m - 4 m 23 8000000040 2 86 700,00 40,0% příprava pro kamerový systém instalovaný do těla LED lamp obsahuje video box s kabeláží 20m s ukončením na stěnu, propojovací kabeláž a 5m kabelu k monitoru 24 1500002380 2 5 370,00 40,0% kotevní prvek pro trojitou montáž 1 ks dvojzdrojového operačního svítidla pro ORL HR = 3,80 m 25 3605360522 1 356 370,00 40,0% 213 822,00 21 Operační lampy, dvojkombinace Mach LED3SC 140 000 lux / LED3SC 140 000 lux 26 9005010032 2 4 920,00 40,0% 5 904,00 21 zvýšení světelné intenzity na 160 000 Lux pro lampy LED 3SC a LED 3 Smart 27 9005010031 2 10 350,00 40,0% 12 420,00 21 bezdrátová synchronizace operačních lamp LED 5/3/2 - pro jedno světlo 28 9300009907 2 11 400,00 40,0% 13 680,00 21 Napájecí zdroj 200W pro LED světla, pro montáž na stropní závěs 29 21150002 4 870,00 40,0% 2 088,00 21 rukojeť plastová zaostřovací sterilizovatelná 30 9000220400 2 10 110,00 40,0% 12 132,00 21 příplatek pro výšku stropu 3,51 m - 4 m 31 4600000050 1 289 410,00 40,0% 173 646,00 21 HD kamerový systém instalovaný do těla LED lamp LED 3, LED 5, LED 300 a LED 500 HD video systém, kamera s 30 ti násobným optickým a 12 ti násobným digitálním zoomem vč. dálkového ovládacího panelu. Rozpis DPH Cena bez DPH DPH Celkem s DPH 21% 2 675 739,60 561 905,32 3 237 644,ř2 Kč 2 675 739,60 561 905,32 3 237 644,92 Kč Celkem Dne: JUDr. Gertruda Frydová, prokurista IČO: 1ŘŘ25605 Tel: 549246688 e-mail: nimotech@nimotech.cz DIČ: CZ1ŘŘ25605 Fax: 549245759 http: //www.nimotech.cz EKO-KOM ID: EK-F00022Ř5ř.Ekologická likvidace elektrozařízení je zajištěna v rámci kolektivního systému RETELA. Šumavská 416/15, 602 00 Brno, Česká republika LÉKA SKÁ TECHNIKA Zapsaná v obch. rejstř. u KS v Brně, sp. zn.: oddíl C, vložka 12ř2. ISO: 13485:2003, ISO 9001:2008 Příloha č. 3 kupní smlouvy Harmonogram dodávek Zboží bude prodávajícím kupujícímu dodáno, nainstalováno a uvedeno do provozu včetně předvedení funkčnosti, provedení všech předepsaných zkoušek a testů, ověření deklarovaných technických parametrů a instruktáže obsluhy v souladu s §61 zákona č. 268/2014 Sb. v platném znění nejpozději do 6 týdnů od data účinnosti této smlouvy. Dodávka bude realizována po předchozí domluvě v součinnosti s jednotlivými klinikami a jejich časovými možnostmi. Celkový rozsah dodávky – 7 palet o hmotnosti 1200 kg Dne : JUDr. Gertruda Frydová prokurista IČO: 1ŘŘ25605 Tel: 549246688 e-mail: nimotech@nimotech.cz DIČ: CZ1ŘŘ25605 Fax: 549245759 http: //www.nimotech.cz